…Ibn Sirin sa at visjonene til tawasheh av ethvert kjønn var en indikasjon på godhet og rettferdighet, og det ble sagt at tawasheya ble uttrykt av engler eller av gode ….

…Grismelk indikerer forvirring og mangel på sinn og kan indikere forbruk av forbudte penger og kan indikere forekomsten av nød og ulykke ….

…Muhammad bin Shazan fortalte oss visjonen om jihad, sa han: Muhammad bin Sulayman fortalte meg, på autoritet fra Al-Hassan bin Alaa, på myndighet av Hussam bin Muhammad bin Muti’i al-Maqdisi, på myndighet av Saeed bin Mansour, på autoritet fra Ibn Jureij, på autoritet fra Ataa som sa : Jeg så profeten, fred og velsignelser være over ham i en drøm, så jeg sa, O sendebud Gud er et spørsmål. Han sa dette, sa du at jihad er bedre eller ribat? Han, fred være med ham, sa : Rabat, et bånd dag og natt, er bedre enn å tilbe tusen år . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Vi er blitt informert om Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : Knapt på hans barn er som en mujahid i Guds sak ….

…Melk av en fitte indikerer strid og krig, og indikerer kanskje svakhet og sykdom ….

…Det tolkes i ni aspekter som skjul, fordel, penger, klær, verdighet, prestisje, religion, godhet og en god kommando ….

Hvis det kreves av en magnet, indikerer det hans akkompagnement med en sterk, grådig mann ….

…Noen av uttrykkene sa at jeg prøvde visjonen om begrensningen mange ganger, og jeg så ingenting annet enn godt av det, og jo tyngre begrensningen, jo større stabilitet og finere ….

…** Hans visjoner om Islam Ikrimah på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ”Jeg ble vist i en drøm som om Abu Jahl kom til meg, så troskap til meg. Da Khaled bin Al-Walid ble muslim, ble det sagt til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at Gud har trodd din visjon, Guds sendebud, dette var Islam Khaled sa å være en annen enn ham til Ikrimah bin Abi Jahl omfavnet islam, og det var troen på hans visjoner ….

…Hvis hun ser en kvinne som blir bedt om å be om tilgivelse for din synd, blir hun beskyldt for umoral ….

…Og den som ser at han har gitt ham honning, han har penger fra byttesiden der det ikke telles ….

…Og den som så at han hadde gitt ham vannmelon, de forventet ikke ham ….

…Og melk som ikke har melk som når havet, hvorfra den ikke teller . Og en persons amming er bevis på svik…

…Det er i en drøm en tildekking og en tildekking . Og pigmenteringen i skjegget er bevis på hykleri og uærlighet . Og deprimeringen av den som er verdig ham, utgir seg for å være velsignelse og tvinge fiendene, og bevis på sikkerhet fra frykt, og for de som ikke passer ham, bevis på nød og nød, gjeld og oppgivelse av kjære . Og kjennelsen om pigmentering av kvinnens hode er den samme som regelen om pigmentering av skjegget . Og mørkningen av grått hår er styrke, brutalitet og prestisje, og hvis han ser at han farget det med henna, så er det Sunnah ifølge Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Hvis han rister på hodet uten skjegget, skjuler det sjefens penger . Hvis han forrådte dem alle, skjuler han sin fattigdom og ber om et ansikt blant folket . Hvis pigmentet før poesi blir forskjønnet med tilfredshet, blir det avslørt . Hvis han så at han var farget med henna, og før pigmenteringen, så er han en uvitende mann, men han angrer og vender seg bort fra sin feil . Og hvis en mann ser at fingrene hans er pigmentert med henna, øker han ros, og hvis han ser at håndflaten blir barbert, vil han få lykke i levebrødet, så ser han at hans høyre hånd er kastet, så dreper han en mann. Fra pengene hans, eller fra hans inntjening . Hvis han ser at hendene hans er inngravert med henna, prøver han et triks fra huset på grunn av nødvendighet eller manglende gevinst, og fienden hans blir fornærmet av det, og kanskje er han nesten kjent for å få hendene, og han oppnår ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er inngravert, lurer hun utsmykningen i en sak som er sann, og hvis graveringen er av gull, er det et høflig anskaffet triks . Og hvis inskripsjonen er av leire, er det ros til den allmektige Gud, og hvis hun ser at hun ble doused med henna, så er mannen hennes god mot det, og hvis hun ser at hun har brukt den, og hun aksepterer ikke pigment, da viser mannen hennes ikke sin kjærlighet . Hvis hun ser at hendene hennes er inngravert med hverandre, vil hun bli smittet av barna sine . Hvis en manns hånd er gravert med gull, bedrar han, og pengene hans eller hans levebrød går tapt i dem . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er støpt med gull, betaler hun pengene til mannen sin slik at han kan spise dem og motta glede, styrke og tilstand fra mannen sin . Og den som så at bena hans var barbert, og han hadde inngravert dem, da ville han slå familien sin, og hvis en kvinne så det, ville hun bli skadet av mannen sin . Piggy-hånden er et dystre liv . Og den som dør hånden i et kadaver, han vil oppnå oppvigling . Og den som ser hendene pigmenterte, har oversett ødeleggelsen av det som er i hans hånd . Og den som ser et pigment i hånden med en stram fille, han blir beseiret i krangel og er ute av stand til sin fiende . Og pigmentering er en dekorasjon og glede for kvinner og menn, med mindre de går utover det vanlige . Og depigmentering indikerer skjulende gjerninger og lydighet, skjuler fattigdom fra folks øyne, og kanskje indikerer hykleri og hykleri hvis den er farget i motsetning til muslimer . Og fjærene på hendene og føttene dekorerer huset hans, hans slaver og hans penger på en måte som ikke passer for ham å bruke silke og gull til barna, og for kvinner er det glede, gode klær og glede, fordi det er en av pyntene deres i bryllupet . Og hemoglobinet kan være plassert i hender og føtter, som kvinners handling. Han var veldig redd for pengene sine eller hans følgesvenn, så langt som hemoglobin . Og den som ser at den er farget uten henna, det han hater vil skje med ham . Svertingen av håret indikerer ulykken og korrupsjonen i virksomheten, fordi det sies : Den første som blir svart er Farao ….

…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føttene på føttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….

…Hvis han så at han oppfordret en mann med skitt eller leverte ham i graven, ville han kaste ham i hjel ….

…Og hodet på hodet : penger og lang levetid, og hodelaget er forskjellig fra den som drømmer, og hvis en godhets person ser det på hodet, er det en økning, beskyttelse og prestisje for ham . Og hvis en rik mann ser det, så er det pengene hans . En fattig mann så det, det er hans synder . Godt hodehår er ære og ære, og hvis han ser håret krusete og flatt, så blir han beæret og beæret . Hvis han ser det krøllete håret sitt som en stamme, blir han ydmyk og blir uten det det var . Og hvis en lang stamme ser den spredt, blir pengene til sjefen spredt, og hvis de er myke og myke, er det en økning i pengene til en høvding, og det ble sagt den som så at han hadde langt hår og var glad for ham, så er han prisverdig, spesielt hos kvinner, for de bruker andres hår i pynt . Ibn Sirin pleide å hate hårets hvithet for den unge mannen, og grått hår sier mangel og bekymring hvis håret er langt . Hvis han ser det, vil en fattig person møte sin fattigdom en gjeld og kanskje fengsel . Sagen : han plukker Shaibah, det er i strid med sunniene og undervurderer Balmchaakh, den unge mannen så det hvite håret sitt i den kommende tiden er fraværende . Det ble sagt at grått hår i hermeneutikk er en økning i verdighet og religion . Og det ble sagt at det er økningen til Umar, fordi Gud den allmektige sa : ~ Da skal du være gammel .~ Og det ble sagt at den som ser hodet sitt grått, han er født for det, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hodet antente en ung mann.~ Det ble fortalt at Al-Hajjaj bin Yusuf så hodet og skjegget bli hvitt, og Abd al-Malik bin Marwan møtte smerte og nød, og han endret sine saker . Når det gjelder kvinnen, hvis hun ser at hele hodet hans er grått, indikerer hennes syn hennes umoral . Hvis mannen hennes er en god mann, kontrasterer hun henne med en annen kone . Hvis ikke, vil han bli plaget av sorg eller tristhet . Når det gjelder en manns ulv, er det Ibn Mubarak hvis han er gift, og hvis han er sølibat, så er hun en vakker slavejente som kjøper henne i henhold til antallet av hver hun-mann, og også for kvinnen, sønn av en høvding, og indikerer Sunnahs fruktbarhet, og når det gjelder svarthet i en kvinnes hår, indikerer det to ting : en av dem er ektemannens kjærlighet til henne, og den andre er mannens rakhet . Hvis en kvinne ser at hun har avdekket håret, er mannen hennes fraværende . Hvis hun så at hun ikke hadde fjernet hodet, ville mannen hennes ikke komme tilbake til henne . Hvis hun ikke har en mann, så har hun aldri vært gift, og hvis hun ser at hun føler seg tykk og folk ser det fra henne, blir hun tydelig på noe ….

…Og den som ser at den avdøde er naken og hans nakenhet blir avslørt, så indikerer han at han har gått fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket med god og rettferdighet, så er det en hvile for ham ….

…Og den som ser at den døde gir ham mat, da vil han få levebrød fra et punkt der det ikke teller ….

…Likeledes hvis han ser at han spiser hodet til en ku, en okse eller et menneske eller noe annet, bortsett fra det som er forskjellig fra hverandre . Menneskehodet er bedre i bredden av verden ….

…Og den som ser at den døde gir ham en ny skjorte eller et rent plagg, han vil skaffe seg et levebrød som de dagene i livet, og hvis han gir ham pastans, vil det oppnå godt og gagn ….

Den gamle kvinnen : den stygge eller ufullkomne med en ukjent mangel, for det er verden som er hodet til all fristelse, fordi en kvinne er oppvigling, og verden ble representert av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, på natten til god natt i kvinnenes bilde, og hun forestilte seg for mange mennesker bildet av en gammel kvinne med en mangel, og det kan indikere om hun er god ganske ren som Aveda Zahida, og det hinsidige, og om dem og arbeider for dem arbeid og penger Halal, fordi verden og det hinsidige Dhartan, en av de største og de beste annet enn .. og kanskje angitt minimum og destinasjonsdøde, land og hus øde, kjent er det samme eller toksisitet eller Hbehtha eller dets motstykke, Hvis noen ser en gammel gammel kvinne som har falt i forfall i en drøm, vil jeg se på hans tilstand hvis synet er hans eget, hvis han er fattig og han er rik, og om det var blant dem som styrte sin verden, vendte han tilbake til ham, og hvis han var en plogmann eller han hadde et sted som indikerer kvinner, som frukthagen, feddan, duen og lignende, så vender han tilbake til arkitekturen, konstruksjonen og utseendet, og hvis han var syk, kom han seg fra sykdommen, og hvis han ble distrahert fra hans slutt, vendte han tilbake til ham, og hvis allmennheten så ut, og hvis Sunnah hadde gitt opp det og dets godhet, fulgte de det med fruktbarhet og kom med næring, og hvis de var i en krig som hadde forgrenet og vokst opp og listig, ble saken evakuert og returnert i deres tilstand i begynnelsen ….

…Abu Saeed, den unge predikanten, sa fienden til en mann, hvis han er hvit, så er han en skjult fiende, og hvis han er Adham, så er han en rik fiende, og hvis han er blond, så er han fienden av en gammel mann ….

…Karamani Når det gjelder flåtten i Sarawil, er det en manns kjærlighet til kona. Hvis han ser henne bra, er det bekreftet kjærlighet . Han så en mangel eller her eller slitt de påløper ikke å elske henne heller Forkle det på to typer LoinCloth Asalh forkle badet enten forkle Asalh den er tolket religion og rettferdighet, og få penger fra ansiktet til løsningen og beste i sin tap og den hendelsen som loincloth duer tolket til å bruke religion og kanskje såret dem . Og den som så at hans lendeklut ble rykket fra ham, det skulle ende med hans død, og når det gjelder håndkleet, det er mannens tjener, uansett hva han ser i det fra Zain eller Shin, det er i det ….

…Hår er som hodehår . I en drøm er han penger og lang levetid, så den som ser håret hans er langt, livet hans vil bli lengre . Og hvis han ser at stammens hår er blitt krøllete, skal han ydmykes, og hvis det er det motsatte, blir pengene til hans hersker spredt . Og det ble sagt : Mye poesi er pengene hans, og hvis han er fattig, så er det hans gjeld . Hvis han hadde krøllete hår i en drøm, indikerer det kompensasjon med penger, ektemenn eller klær . Og den som ser håret langt, det er prisverdig, spesielt blant kvinner . Fletter er bevis på menneskelig gjeld . Fjerne bart og armhulehår er bevis på gjeldslettelse, hengivenhet og overholdelse av Sunnah . Og fletting av hår indikerer mestring av ting og sparing av penger . Og den som ser håret spire ut av sted, de vil slå ham . Å barbere håret på Hajj-tida indikerer sikkerhet . Og det ble sagt : Plukking av hår indikerer oppfyllelse av seerens religion . Hvis soldaten ser at håret er for langt, vil våpenet økes . Og den som ser håret sitt som hesthår, han blir arrestert hvis han er en tyv . Og den som ser håret hans bli som grisehår, han vil bli rammet av motgang . Overflod av poesi for de engstelige er en økning i hans bekymring, og overflod av glede, en økning i hans glede . Svartheten i kvinnens hår indikerer ektemannens kjærlighet til henne . Hvis hun så at hun avslørte håret, ville mannen hennes være fraværende . Hvis hun ser at hun fremdeles er avdekket, vil mannen hennes ikke komme tilbake til henne . Hvis hun ikke har en mann, vil hun aldri gifte seg . Og lengden på armhulen er bevis på behovet og gyldigheten av gjelden og rausheten til eieren . Hvis det er lus i det, indikerer det overflod av barn . Og den som ser håret på hodet, mangler, det er de . Og hvis han ser noen plukke håret hans, er det en ulykke i penger, og den som ser at han salvet håret med olje, så er dette hans utsmykning . Og den som ser at han falmer hodet, han vil se noen av feilene hans . Og den som ser poesi spire på steder der poesi ikke vokser, vil religion bugne av det . Hvis hår vokser i håndflaten, er det en fordel . Og kanskje refererer håret på hodet til plantasjen, penger, prestisje og mannen for en enslig kvinne, og kona for en enslig mann . Å flette håret indikerer at han samler inn penger, og hvis lus blir fjernet fra hodet, betyr det å fjerne de korrupte fra landet hans . Kanskje tyder godt hår på gode gjerninger, og hvis en kvinne ble krøllet sammen, var hun syk og døde . Og mannen følte sin utsmykning, beskyttelse og varige penger . Hvis han ser kroppshåret sitt hvitt og han er rik, vil han miste pengene sine . Og hvis kvinnen ser at håret er skinnende og varmt, dispenserer hun fra mannens penger ….

…Khimar er i en drøm kvinnens mann . Det er for en kvinne å dekke henne og pynte henne . Hvis en kvinne ser at hun har en regnklær på hodet, eller hun har et regnfullt plagg på seg, vil fiendene hennes fly henne bort med forfengelighet og forfengelighet fra ektemannens side . Hvis khimar er svart og utslitt, er mannen hennes fattig og tåpelig . Ulykken med khimar er ulykken til kvinnen i mannen sin, og hvis hun ikke har en mann, er det skadelig for pengene hennes eller ulykken i verdiene til sin bror eller onkel . Hvis en mann ser at han har på seg en maske, rammer han en tjenernasjon . Hvis en kvinne ser at hun har lagt sløret av hodet i en samling mennesker, vil hun bli plaget av noe som tar bort beskjedenhet . Hvis hun ser at sløret hennes er borte, forlater mannen hennes henne, og hvis han kommer tilbake til henne, kommer mannen hennes tilbake . Khimar er den menneskelige religionen ….

…Hvis han ser at han har vridd en tråd og legger den i nakken på en person og trekker eller drar i den, ber han om korrupsjon, og på samme måte hvis han ser at han har slaktet en kamel med en tråd . Når det gjelder de intrikate strengene, indikerer de magi . Og den som ser at han vrir et tau eller en snor eller vrir det på seg selv eller på et siv eller en pinne eller andre ting, så er det uansett en reise . Hvis han ser at han spinner ull, hår eller geit, som menn snurrer som ham, vil han ha godt med på reisen . Hvis han ser at han spinner bomull, lin eller silke, og ved at han etterligner kvinner, oppnår han det og gjør et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, så hvis en kvinne ser at hun snurrer noe av det, så hvis han er fraværende fra henne, blir han presentert fra en reise . Hvis hun så at hun hadde truffet en spindel, hvis hun var gravid, fødte hun en slavejente, ellers ville hun slå en søster, og hvis det var i spindelen hennes datter eller søster giftet seg, så hvis spindeltråden var avskåret, bodde den reisende på henne, og hvis hun så hodetørkleet fjernet fra henne eller det hele, ville mannen hennes dø eller skille seg fra henne . Noe av det er brent . Mannen ble såret og fryktet Sultan . Hvis hun så ryggraden hennes falle fra spindelen hennes, skiltet datteren seg fra henne eller søsteren . Hvis sløret hennes ble stjålet fra henne, og khimar tilskrives en mann eller en kvinne i tolkning, så myrder en person mannen sin i seg selv, pengene sine eller noen av hans familie . Hvis tyven tilskrives en kvinne, slår mannen hennes en annen kvinne, enten det er tillatt eller forbudt, og på samme måte i løpet av falaka 0…

…Hvis en kvinne ser at håret hennes er barbert av, tar mannen det av, eller hun dør . Hvis hun så at mannen hennes barberte hodet, eller klippet håret i Haram, så tydet hennes syn på at religionen hennes ble oppfylt og at hun hadde tillit . Og hvis hun så at mannen hennes barberte hodet utenfor helligdommen, tydet hennes syn på at han låste henne inne i huset sitt, for fuglen ville forbli i reiret hvis den kuttet av vingen . Og det ble sagt at barbering av henne indikerer brudd på sløret hennes . Og hvis hun så at en person ringte henne for å klippe håret, inviterer han mannen sin til andre kvinner i hemmelighet fra henne, og mellom henne og den personen er det fiendskap og nød . Og det ble sagt at den som så coyotene til en avskåret kvinne, at hun aldri føder et barn ….

…Hvis han så månen være borte, har saken som han søkte fra godt eller ondt gått over og gått bort . Hvis han ser det, er saken i begynnelsen . Og den som ser fullmånen skinne på sin plass på himmelen, kongens minister vil komme folket der stedet til gode . Og den som ser på månen og ser et eksempel på ansiktet sitt i den, han skal dø . Og den som så det som om han holdt fast ved månen, han ville motta sultanen . Og den som ser som om månen er mørkere og søkeren er konge, hans flokk vil skade ham og nekte hans befaling . Og den som ser månen, blir sol, for den som søker, vil bli plaget av god, ære og penger fra sin mors eller konas side . Den som ser månen er enig med månen, og han indikerer de reisende, navigatøren og astrologen på grunn av dens fuktighet og bevegelse, og fordi astrologen vet hva månen trenger . Det ble fortalt at Ibn Abbas, må Gud være fornøyd med ham, så i en drøm som om en måne hadde steget opp fra jorden til himmelen med to tråder, så han fortalte det til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : Det er fetteren din, han betyr seg selv for ham den beste av bønn og de beste hilsener . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin mens han fikk mat og sa : Jeg så som om månen hadde kommet inn i lysekronene, og en innringer ropte på å komme Ibn Sirin, så fortell ham din visjon . Så grep han hånden sin fra maten og sa til henne : Ve deg, hvordan så du det? Så kom hun tilbake til ham, og han vendte fargen, og han reiste seg mens han tok magen, og søsteren sa Malik? Da sa han: Jeg hevdet at jeg var død i syv dager, så han døde på den syvende . Og en mann så som om han hadde sett på himmelen og sett på månen, men han så den ikke, og han så på jorden og så månen hadde falmet . Han gjentok synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis personen som hadde denne visjonen, var en mann, hadde han kjemi og gull, slik at pengene hans ville gå tapt, og hvis han var fattig, ville han falle i ruin . Og hvis en kvinne så det, ville mannen hennes bli drept . Og Ibn Sirin kom og sa : Jeg så som om månen var i huset vårt . Han sa : Sultanen stiger ned i Egypt . Og månens okkultering i sløret løper i løpet av solen . Halvmåne : betegner også kongen, den fangne, lederen, presentatøren og den nyfødte som dukker opp fra livmoren som begynner med de skrikende og de presserende nyhetene, den neste erobringen fra den siden den kom fra, og opprøreren og utsiden hvis det stiger utenfor hans sted, eller det er mørke med ham, og det regner med blod eller takrenner som strømmer uten regn . Og når de fraværende kom, og når muezzinen steg over minareten, har 262 av forfatterne redusert mennene sine, og hvis det er en brud, så er stjernene hennes koner . Den som ser to måner slåss på himmelen med hver av stjernene, det er en forskjell eller en krig mellom to konger eller to statsråder eller to store menn, og den fraværende en av dem blir beseiret, det bevises av hans side i horisonten og hans plass på himmelen, så den blir lagt til kongen til den kongen på jorden . Likeledes hvis han ser to planeter slåss med stjerner som følger hver av dem . Hvis det ikke er noen stjerner med dem, og han ser det i sin karakter eller i huset hans, og han har to koner eller partnere, er forskjellen mellom dem med tunge eller hånd . Og hvis en kvinne eller en slave ser det, eller hvis han ser dem slåss over hodet på ham eller faller, kjemper mannen eller mesteren også over dem med sin bror eller med en hederlig mann av sitt slag . Dette kan tyde på en krangel mellom tjeneren og selgeren, og det kan tyde på at en kvinne er i ferd med å skje mellom hennes to sønner eller mellom hennes to døtre eller mellom hennes far og mannen, eller mellom mannen hennes og sønnen…

Den som ser at han berører kona og liker det, da vil han elske henne, og hvis han ikke finner gleden av det, vil han elske ham ….

…Fordampning av en person i en drøm med røkelse indikerer godt samleie med mennesker . Røkelsesbrenneren eies av Adib, og han får god ros fra eieren sin, og det gode er bra i opprinnelsen . Og det ble sagt : Pasienten har bevis for død . Og forsiktighet, og røyking med godhet er en ros med faren for røyken den inneholder . Når det gjelder rav, er det penger fra en ærlig mann . Musk og enhver sort av parfyme, som nellik, er et tegn på glede, og pulveret er en ros . Og den som så at han svevret, han ville få god fortjeneste, og svev ville være rik for de fattige . Og røkelse kan referere til kunnskap og religion, eller offentlig veldedighet, eller fare, eller forsoning med motstandere, eller tjeneste for helter, eller å vise hemmeligheter, røpe det som er i det indre, eller elske mennesker og smigre dem, og kanskje indikerer det kjærlighet . Og røkelse om å løse i en drøm er tvang til fienden, seier over misunnelige, sikkerhet mot frykt, kur fra sykdommer, opphevelse av magi, og bringe næring ….