…Og den som ser at han bærer en struts, han kommer som et øyeblikk ….
Drømmer om om å falle ned og ikke kan gå ordentlig
(229 betydninger av å drømme om om å falle ned og ikke kan gå ordentlig)…Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….
…Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….
…Og den som ser at han graver i noe av metall, vil være i stand til å tilskrive det mineralet til ham i tolkning. Nevnelse av forskjellige typer jordgraving er nevnt i kapittel 32 ….
…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…
…Og Al-Salmi sa: ~Den som så at han installerte en løve for å tilbringe den hvor han ville, det ville på to ansikter tolke skaden av stor ære og erobringen av en enorm fiende .~…
…Talen sørget for å nevne sykdommer fordi den er blant sykdommene ….
…Og den som ser at noen ber ham bryte brødet, han tolkes som å lure sine brødre ….
…Legen tolker en reformert lærd, og den som tror at han lærer medisin, indikerer at han lærer Koranen fra Mus-haf ….
…Og den som så som om han hadde glemt lovordet, han ble bekymret og fengslet i lang tid for historien om Yusef, fred være med ham, og kanskje dette indikerte forsømmelse av lydighet mot den allmektige ordtaket: ~De glemte Gud og glemte dem . ~…
Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten
…** Hans visjoner om Islam Ikrimah på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ”Jeg ble vist i en drøm som om Abu Jahl kom til meg, så troskap til meg. Da Khaled bin Al-Walid ble muslim, ble det sagt til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at Gud har trodd din visjon, Guds sendebud, dette var Islam Khaled sa å være en annen enn ham til Ikrimah bin Abi Jahl omfavnet islam, og det var troen på hans visjoner ….
…Og den som ser fra volum av historiene til konger eller leser noe fra dem, skylder på ham for hans handlinger ….
…Og den som ser baugen, tolker lengden på verket ….
…Dommer, den som ser seg selv som verge for rettsvesenet, da er han rettferdig i det. Hvis den visjonære var en kjøpmann, var han voldelig, og hvis han var en vulgær, mer enn mål og vekt ….
Hvis det kreves av en magnet, indikerer det hans akkompagnement med en sterk, grådig mann ….
…Abu Sa’id, predikanten, sa: ~Den som tror at han søker tilgivelse fra Gud, velsigner ham med penger og et barn, fordi Gud den allmektige sa, ~ Jeg sa: ~ Be om tilgivelse fra din Herre ~ vers ….
…Ibn Sirin sa at visjonene til tawasheh av ethvert kjønn var en indikasjon på godhet og rettferdighet, og det ble sagt at tawasheya ble uttrykt av engler eller av gode ….
…Hvis hun ser en kvinne som blir bedt om å be om tilgivelse for din synd, blir hun beskyldt for umoral ….
…Når det gjelder dolk, er det fiendtlighet og fiendskap. Og Jaber al-Gharbi sa: ~Den som ser en dolk uten et våpen, så vil den få kraft fra en av de bemerkelsesverdige, og hvis dolken har et annet våpen, vil han erobre fienden .~…
…Muhammad bin Shazan fortalte oss visjonen om jihad, sa han: Muhammad bin Sulayman fortalte meg, på autoritet fra Al-Hassan bin Alaa, på myndighet av Hussam bin Muhammad bin Muti’i al-Maqdisi, på myndighet av Saeed bin Mansour, på autoritet fra Ibn Jureij, på autoritet fra Ataa som sa : Jeg så profeten, fred og velsignelser være over ham i en drøm, så jeg sa, O sendebud Gud er et spørsmål. Han sa dette, sa du at jihad er bedre eller ribat? Han, fred være med ham, sa : Rabat, et bånd dag og natt, er bedre enn å tilbe tusen år . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Vi er blitt informert om Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : Knapt på hans barn er som en mujahid i Guds sak ….
…Melk av en fitte indikerer strid og krig, og indikerer kanskje svakhet og sykdom ….
…Og hjulet snur på ansiktet, og den som ser at han kjører på et hjul mens det kjører med det, indikerer at det er oppnådd ære og høyde ….
…Det tolkes i ni aspekter som skjul, fordel, penger, klær, verdighet, prestisje, religion, godhet og en god kommando ….
…Når det gjelder fyrpannen, tolkes den av tjeneren og tjeneren som han får medlidenhet med eieren av, og folk roser dem, så uansett hva han ser i den fra Zayn eller Shin, vil han komme tilbake til dem, og hvis den er av metall , de er relatert til det spesielle metallet ….
…Den som så at han behandlet noe av tennene sine : inntil han trakk det ut, eller han så at det kurerte ham fra noe annet og trakk det ut, så misliker han ikke en bot for penger eller noe lignende . Hvis han ser alle tennene hans falle ut og falle i hans hånd eller i hans eie, vil han øke antallet etterkommere til folket i huset . Hvis han så at de alle falt, ville folk med tennene hans dø foran ham, ifølge Saeed bin Al-Musayyib . Saeed pleide å bruke navn til tolkning mye, og hvis han så at han hadde mistet noen av tennene, ville han fremmedgjøre de som tilskrev den tannen til ham, og Al-Qayrawani sa : Kanskje tennene indikerer tennene som har et menneske kropp, og at næring er knyttet til underlivet . Pengene kan indikere hva en person bruker for å søke og tjene penger, for eksempel husdyr, tjenere og trøst . Den som så at alle tennene hans falt ut, jeg så på hans tilstand, hans tid og hans årvåkenhet . Hvis hele hans hus var syk i en pest og lignende, omkom de, og han ble igjen etter dem . Og hvis han ikke har noen familie, og han har penger, blir pengene hans ranet og velsignelsen hans tatt bort . Hvis han var fattig, døde den som hans tenner ble tilskrevet, og forble etter dem . Når det gjelder tap av en enkelt tann, hvis den var uten behandling og du gikk fra den da den falt, døde pasienten fra husstanden, eller ble truffet av penger . Og hvis han på tidspunktet for fallet tok den i hånden eller klemte den inn i klærne sine, så se på tilstanden hans, og hvis han hadde graviditet, kom et barn til ham i henhold til verdien av tannens essens og dens plassering, ellers er det bra for en bror eller slektning som hadde kuttet ham . Og hvis det er blod, er det synden i å kutte livmoren, med mindre den skylder en gjeld, og det kreves og behandles for å eliminere det ….
…Tordenbolter : betegner behovene og ulykkene som vår Herre rammer som han vil og spre dem som han vil . Slik som gresshopper, hagl, vind, tordenbolter, sigd, brambles, kopper, pest og feber, fordi folk er livredde for dem, og deres vibrasjoner med dem og deres gulning av deres sans, mens de ødelegger og ødelegger dem når de møter dem . Det kan indikere stor helse og en stor kommando som kommer fra kongen der det er ødeleggelse, kjærlighet eller ødeleggelse . Det kan indikere fremkomsten av en urettferdig hersker, og hans nedstigning til landet den falt i . Det kan tyde på annet enn det fra de kjente hendelsene og nevnte tuaregene, som folk søker å finne og teste tilstanden deres, for eksempel grusom død, brann, riving og tyver . Den som så en tordenbolt som falt i hans hjem, hvis han var syk, døde han, og hvis han var fraværende fra den, ga han dødsannonsen, og hvis det var mistanke og korrupsjon, ville en arbeider stige ned fra den og en politiseier voktet den , og hvis eieren streifet rundt i sultanen, gjennomførte han ordren, ellers banket en tyv på ham, eller det skjedde en brann med ham. Eller å rive, i den grad det øker visjonen, og hva den Allmektige Gud vil hjelpe ham til å passere gjennom . Og hvis han ser lynnedslag falle i rundene, så er det kanskje folk blant folket som gir i fraværet av pilegrimene eller Mujahideen, eller som er glad i at folk blir kastet mot meg . Og hvis den faller i dekar og frukthager, så er moskeene til tiere og samlinger, og det stedet dekket av urettferdighet og korrupsjon ….
…Angir i en drøm hans levetid uten hans alder kolleger . Hvis han ser at alle tennene har falt ut, vil han leve et langt liv . Og hvis han ser at alle tennene hans har falt ut, og han ikke lenger ser dem, så vil hans husholdning dø før han blir syk . Og den som ser at hans øvre tenner har falt i hånden hans, så er det penger som blir hans, og hvis de faller i fanget på ham, så er han en mannlig gutt, og hvis de faller til bakken, er det en ulykke av død . Og den som ser at hans nedre tenner har falt ut, han vil lide smerte og smerte, illusjon og kvaler . Og den som skylder en gjeld hvis tennene faller ut i en drøm, dette indikerer at han oppfyller gjelden . Og hvis han ser at en av tennene hans har falt ut, vil han betale alle gjeldene sine samtidig . Og hvis alle tennene faller ut, vil alle i huset og vennene hans omkomme . Og den som ser at tennene hans faller ut mens han tar dem i hånden, dette indikerer barnas død . Og det ble sagt : Den som så tennene hans falle ut, indikerte skade på noen av vennene sine . Hvis han ser at folden hans har falt, får han en sønn eller en bror eller en søster til gode . Og tapet av en enkelt tann hvis den ikke ble behandlet, og han tok den i hånden, og hvis han var gravid, kom en sønn til ham, ellers ville han være til fordel for en bror eller slektning som hadde kuttet den . Og det ble sagt : Tannfallet indikerer et hinder som hindrer ham i det han vil . Det ble sagt : Det er bevis på gjelds eliminering . Og hvis han tok det som falt fra tennene, hadde han kanskje snakket feil og angret på det og holdt det hemmelig . Og kanskje tap av tenner antydet jihadistenes mestere om nødvendigheten av ingenting . Og den som ser at tennene hans har falt ut og at han ikke kan spise, han vil mangle ….
…Når det gjelder fingrene : en bror ble født, ifølge det som ble sagt at hånden er en bror . Og flette den sammen uten en stram hånd . Og engasjerte seg i husets arbeid og brødrenes sønner med en sak de fryktet for seg selv, og de lot som om de skulle betale det og dets tilstrekkelighet . Og det ble sagt at fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, tommelen er Fajr-bønnen, pekefingeren er middagsbønnen, langfingeren er ettermiddagsbønnen, ringfingeren er solnedgangsbønnen, den rosa er den mørke bønnen, og dens korthet indikerer mangler og latskap i den, og dens lengde indikerer at han bevarer bønnene, og fallet til en av dem indikerer at man forlater Den bønnen . Og den som ser en av fingrene i stedet for den andre, han vil be den bønnen på den andre . Hvis han så ut som om han biter et menneske, indikerer han den bittesmåten til den bitne personen og overdrivelsen av bittet i hans disiplin . Hvis han ser melk komme ut av tommelen og blod fra pekefingeren mens han drikker av dem, bør han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer stygge ord mellom slektningene . Hvis imamen så en økning i fingrene hans, var det en økning i hans grådighet, hans anstendighet og hans mangel på rettferdighet . Og det ble fortalt at Harun al-Rashid så dødsengelen, fred være med ham, hadde representert ham, så han sa til ham : O dødens konge, hvor lenge har jeg igjen? Han pekte på ham med fem fingre spredt ut fra håndflaten, så han så med gru, gråtende over synene, og han fortalte dem i en størrelse som er beskrevet av uttrykket. Han sa : O troende , han fortalte deg at fem ting han visste med Gud, som dette verset samler : ” Gud har timens kunnskap . ” The vers . Aaron og Farah lo . Fingrene på venstre hånd er barna til en bror og søster, og neglene er en manns evne i denne verden, og det hvite av neglene indikerer hastigheten på memorisering og forståelse, og å se neglene i mengden salat og verden . Og behandlingen av den er bevis på svindel i å samle verden, dens lengde med sin godhet, penger og klær, og forberedelse av et fiendens våpen, eller et argument eller penger, for å unngå deres onde . Og lengden, slik at den er redd for at den går i stykker, er bevis på at noen andre tar ansvar for å ødelegge noe i hånden, fordi han bruker for mye sin evne . Han betaler zakat al-fitr, og hvis han ser det som om en gammel mann har bestilt pennen sin, så hvis han finner den, beordrer han ham til å forplikte seg selv og opprettholde sin ære . Å male en manns fingre med henna er bevis på mye bevæpning, og å dø en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens godhet mot henne . Hvis han så som om han hadde fått henne til å falle, aksepterte hun ikke pigmenteringen, da viste mannen hennes ikke kjærligheten hennes . Hvis mannen så håndflaten bleknet av et monster, måtte han slite i pensjonen, og hvis hans høyre hånd ble pigmentert av et monster, antydet hans visjoner at han drepte en mann . Hvis han ser at hendene hans er farget med henna, så viser han hva som er i hans eller det gode eller onde, eller av pengene hans, av hans inntjening eller sin bransje . Hvis han ser hendene gravert med henna, prøver han et triks fra huset for å bruke noen av husmøblene på hans bekostning på grunn av manglende inntjening, og fienden fornærmer ham, og han får ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hennes hånd er inngravert, lurer han hennes utsmykning i en sak som er riktig . Hvis inskripsjonen var leire, indikerte den et stort antall ros . Hvis hun så gravering av hendene blandet sammen, ville hun ha skadet barna sine . Hvis hun ser at hånden hennes er støpt med gull eller gravert med det, betaler hun pengene til mannen sin eller gir henne glede fra ham, og hvis en mann ser at han er blitt impregnert eller gravert med gull, lurer han en triks hvor pengene hans eller levebrødet hans vil gå . Armhulen hår : lengden på bevis på behovet for Neil, verset : ~ og Admm hånden til vingen din hvite ut av ikke – fattige ~ og viser religionen til eieren og sjenerøsitet . Hvis han ser mye armhulehår, så er han en mann som ber bøddelen sin om å samle inn penger i kunnskap, vergemål, handel og så videre, og han kommer ikke tilbake til kvinnen og religionen . Hvis det er mye mindre, indikerer det det store antallet barn ….
…Al-Wind : betegner autoriteten i seg selv for sin makt og autoritet over skapningene uten dem, med deres fordel og skade . Kanskje det angav kongen av sultanen, hans soldater, hans ordre, hans ulykker, hans tjenere og hans assistenter, og hun var en tjener for Salomo, fred være med ham . Kanskje indikerte det plager, skadedyr og skadedyr fordi de skjedde da de raset, og de mange trærne som falt og druknet fra skip i dem, spesielt hvis det var en veps, og fordi det var vinden som gikk til grunne, kom den tilbake med den , og fordi det er en vind som ikke pollinerer . Og kanskje indikerte vinden fruktbarhet, levebrød, seier, seier og gode nyheter, fordi Gud den allmektige sender dem gjennom hendene på Hans barmhjertighet og skåner skip som kjører etter hans befaling, så hva med dem hvis de kommer fra pollenvind, når de kommer tilbake fra dem fra plantens og fruktens godhet, som er guttedag og han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa. : ~Jeg erobret ungdom og omkom . Han kom tilbake med hornet .~ Og araberne kaller aksept for guttedag fordi det tilsvarer vepsen, og hvis aksept og hornet ikke ble utledet, bortsett fra ved navn, er det tilstrekkelig . Kanskje indikerer vinden sykdommer og sykdommer og raseri hos mennesker, som forkjølelse og hodepine, og blant dem er det folk sier om at dette er en rasende vind, fordi det er en sykdom skapt av Gud den allmektige når en vind blåser og luft skiftes. eller atskilt . Den som ser en vind som bærer den og bærer den uten frykt, frykt, mørke eller tåke, så eier han mennesker hvis det er passende for ham å gjøre det, eller han går over dem og de gjør narr av hans tjeneste med ære, eller han reiser i havet intakt hvis han er fra folket i den eller som håper ham, eller hans industri blir brukt hvis den var treg . Eller under ham en vind som bærer ham og løfter ham, og gir næring hvis han er fattig, og hvis han løfter den opp og går med den, blir den dratt bort og han er redd og forferdelig angst . Eller det hadde mørke, støv, forstyrrelse og sans, og hvis det var i et skip, ble det skadet av det, og hvis det var i en sykdom, økte det av det, ellers vil det bli rammet av jordskjelv og ulykker, eller det vil gå ut i den, eller sultanens eller herskerens kommando ender i den til det han nådde i en drøm . Hvis ikke noe av det ble rammet av en støvete oppvigling med vind og forstyrrende jordskjelv . Hvis han i så fall ser vinden rive trær og ødelegge vegger, eller flyge mennesker, dyr eller mat, så er det en generell plage blant mennesker, enten en pest, et sverd, en oppstandelse, et raid, en fangenskap, en affære , en urettferdighet og lignende . Hvis den generelle vinden var stille eller fra pollenvind, så hvis folket var i urettferdighet, nød, epidemi eller beleiret av en fiende, endret forholdene deres, deres saker flyttet og deres bekymringer ble lettet . Giftvind er varme sykdommer . Og vinden med gult er en sykdom, og vinden med torden er urettferdig kraft med styrke . Og den som bar vinden fra et sted til et annet, han traff en hersker eller reiste en reise hvorfra han ikke kom tilbake, for Gud den allmektige sa : ~ Ellers vil vinden falle med den på et sted langt borte .~ Vindens fall på en by eller hær, og hvis de var i krig, omkom de, og den myke og klare vinden er god og velsignelse, og den stormfulle vinden er sultanens undertrykkelse, og vinden med støv er et tegn på krig ….