…Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

…Hva er kjennelsen om å lyve om drømmer innen poesi og skuespill? Å lyve er en av de største syndene , og det er : å rapportere om noe annet enn hva det er og gjenspeile sannferdighet, det vil si : å tilpasse godhet til virkeligheten og sannferdighet er en av de største gode egenskapene , og det er en av æresverdene til moral som sharia kom til å bekrefte og befale . Det er en sublim skapelse som etterligner de dydige mennesker , og unngår de ydmykende , og derfor var det en beskrivelse som var iboende i profetene over dem og på vår profet, bønner og fred , og mot det som var forbundet med hyklere og deres likhet , som lyver, som vi sa , og Sharias tekster har kommet sammen med sannhetens fiendskap og advarsel mot løgn , inkludert følgende : Gud den allmektige sa : “ O de som har trodd, frykt Gud og vær med sannferdigheten (119). Må Gud være fornøyd med ham, på autoritet fra Ibn Masoud, på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : ” Sannhet er rettferdighet , og rettferdighet fører til paradis , og tjeneren skal søke sannhet. til han skriver at Gud er en venn , og løgn er umoral , og umoral blir ført til ilden , og tjeneren skal undersøke en løgn for å skrive en løgn . ” Fortalt av al-Bukhari (5743) og muslim (2607). Gaten var autorisert i saker der det er tillatt å lyve, så Asma bint Yazid sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham og hans familie, sa: ” O folk, det er ikke nødvendig for deg å fortsette å lyve , som å legge seg i bålet. Alt å lyve om en sønn av Adam er forbudt bortsett fra tre egenskaper : en mann som lyver om sin kone for å behage henne, en mann som ligger i krig, for krig er et bedrag, og en mann som ligger mellom muslimene for å passe mellom dem . ~ Fortalt av al- Tirmidhi, nei (1939). Snakk : hasan Sheikh Al-Albani i ~ Sahih Al-Jami ~(7723). Og på myndighet av Umm Kulthum bint Uqbah, at hun hørte Guds sendebud, må Guds bønner og fred være med ham og hans familie, si : Han er ikke en løgner som er forlikt med mennesker, så han utvikler seg godt eller sier godt . Fortalt av Al-Bukhari (2546) og muslim (2605). Løgn er ikke tillatt i alvor eller humor, men det hele er en klanderverdig skaperverk, og det er ingen gyldig løgn, som for eksempel aprilgutten, bortsett fra som vi sa, som ekskluderte eller krevde nødvendighet, som foreskrevet i hadithen, og som å lyve for redd det ufeilbarlige blodet fra en morder, eller for å styrke pengene til en usurper. Og så videre . Ibn Masoud, må Gud være fornøyd med ham, sa : ~ Å lyve er ikke egnet i spøk eller alvor .~ ( Fortalt av Al-Bukhari i Al-Adab Al-Mufrads bok, nr. 387) . Løgn er større hvis det resulterer i skade eller korrupsjon, og vanlig løgn regnes som en stor synd . Liggende i poesi, selv om noen av kritikere forvirrer det, jeg er ikke med dem. Tidløse dikt .. er udødelig for oppriktigheten av hennes følelser og oppriktigheten av hennes følelser, og oppriktigheten av uttrykkene, men jeg kan ikke finne en begrunnelse for de som ligger i håret og faller inn i en drøm han så en løgn . Når det gjelder representasjon, har den endret dens mange feil og onder, så helligheten øker hvis den brukes til latterliggjøring, eller det innebærer nakenhet, blanding eller løgn, og denne lovbruddet blir bekreftet når du elsker en historie for en person som drømmer mens den lyver, og denne brukes bare til å øke den kunstneriske handlingen når den blir reist eller sagt Eller, som kritikerne argumenterte for . Avslutningsvis er det å lyve i poesi eller i skuespill noe som er verken tillatt eller godt å gjøre fra den troendes eller muslimens side, og t dikteren og skuespilleren må søke etter tillatte tekster, og i dette er dette hans uskyld og hans skyld, fra å spre seg blant forbudte mennesker , så det er en spoiler og et rykte om korrupsjon, og tenker på min bror, til mange poeter eller skuespillere, som lagde en rettferdig linje for seg selv, presenterte ikke det han kunne angre på i morgen, og prøvde å etterligne ham i ditt felt, det er god og vakker poesi, og det er en meningsfull og ærlig representasjon ….

Hvis han så som om han ba på et sted der han pleide å be i løpet av sitt livs dager, indikerer dette godheten i religionen etter de døde etter ham, fordi de døde har sluttet å jobbe for seg selv

…Hva synes du om å spre de hykleriske nyhetene om Maktens natt i en drøm? Det er vanlig blant mennesker på slike dager hvert år om å bestemme Laylat al-Qadr, og at det er natten til slike og slike, og i fjor ble det ryktet for meg at jeg satte Maktens natt som natten til tjue -fem, og for ansvarsfraskrivelse vil jeg avklare følgende : Spørsmål / Er det interesse å bestemme maktens natt? Hva er avgjørelsen om hva noen gjør for å informere eller begrense dem – basert på visjoner – og under påskudd av å oppfordre dem til å gjøre det, eller å strebe etter dem? Jeg svarer på dette spørsmålet gjennom følgende punkter : 1 / Uttrykket av visjoner er basert på antagelser og er ikke basert på kutting. Jeg advarer også mot å innføre visjoner om tilbedelse, for religion er fullført . 2 / Vi erkjenner at den troendes visjon er sant, og at den er en del av profetdommens deler, og vi støtter også å forkynne det gode med bevis : Profetens ordtak [ Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra evangelistene . De sa : Hva er de gode nyhetene? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av den troende eller sett av ham ], men den troendes visjon kan også være falsk, og det er ingen referanse for ham til ufeilbarlighet i dag som kan avgjøres av dette eller det . 3 / At denne ummaen ga bedre ord og bedre gjerninger enn den forrige, og de levde hele måneden, og denne ummaen vil ikke passe bortsett fra det som er rettferdig i begynnelsen av den . 4 / Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, informerte ikke ledsagerne om en bestemt natt, men snarere fortalte at det var de siste ti dagene, eller de siste sju dagene, og dette sa han etter at han fikk vite at noen av hans følgesvenner, måtte Gud være fornøyd med dem, så Maktens natt i en drøm, så han sa som i hadithen at han fortalte. Al-Bukhari i sin Sahih : [ Jeg ser dine visjoner konspirerer – det vil si, de ble enige om – i de siste sju dagene, så den som gransker dem bør undersøke dem i de siste sju dagene . ” Denne saken var en av de viktige sakene som følgesvennene jobbet med, må Gud være fornøyd med dem, inntil det ble rapportert at de pleide å utføre I’tikaaf i løpet av de ti siste dagene og søkte det, og dette er før profeten spesifiserte det de siste ti dagene . 5 / Jeg ser profeten være med ham store deler av natten, og gikk ut for å fortelle ledsagerne ut, deretter Onisseha, og fortalte at han i en drøm så at han la seg ned i vann og gjørme, kom en sky Vmatart til Sal tak av moskeen – var palmeblader – bønn og holdt, forteller fortelleren : Jeg så sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, legge seg ned i vann og gjørme, til jeg så et spor av gjørme på pannen hans, og dette er en bekreftelse på hans syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han forlot morgenbønnen med ansiktet fylt med gjørme og vann . 6 / Det kom i Sahih at, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Jeg gikk ut for å fortelle deg om skjebnens natt, og kikket – det vil si kranglet og kranglet – så og så, og den ble reist, og forhåpentligvis ville det være bra for deg …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer utledet fra denne historien, som sagt i Fath al-Bari 4/286: Det er ønskelig å skjule maktens natt for de som så den . Dette er fordi Gud forordnet profeten sin at han ikke informerte ham om det . Og alt godt er i det som er bestemt for ham, så det er ønskelig å følge ham i det . 7 / Betydningen av hans ordtak, må Guds bønner og fred være over ham : [ Må det være bra for deg ]: Hvis Kraftens natt blir utnevnt en bestemt natt, vil den være begrenset til den, så tilbedelse savnet i en annen , og dette skjedde og skjer fra mange mennesker, slik at det er noen som står opp for natten som det ryktes å være Laylat al-Qadr, og forlater resten , og dette er en stor feil – som vi forklarte tidligere -. 8 / Det er bedre for muslimer å ikke overføre slike nyheter om å bestemme Laylat al-Qadr, eller å publisere noen av ordene til de som gir uttrykk for det, som natten til slik og slik i måneden, når det er bevist fra de riktige fortellingene, som skjuler det for visdom, og det er bra for ummaen, og godt å følge det som kom fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred . 9 / kreves av muslimer generelt flid og tilbedelse og arbeid i hele denne måneden, den siste og spesielt ti , var profeten fred med ham som sagt i et intervju med Aisha : Hvis ti gikk inn for å stramme forkleet, og leve for natten, og vekket familien sin ] , og i denne referansen til å oppfordre til å forbedre konklusjonen, forsegler Gud oss ​​godt. Amen, o verdensherre … og Gud vet best ….

…Den gule : Den allmektige sa ( Han sa at han er en gul ku, så lys i fargen som gleder seerne ) Surat Al-Baqarah 69 – betyr skjønnhet ( det kaster gnister som palasset * som om det var gule bærere ) Surat Al -Korrespondanse 33 – betyr pine ( og da er det gledelig, så blir det gulnet og så blir det ødelagt ) Surat Al-Hadid 20 Det betyr velstand…

Øynene er i en drøm en manns religion og innsikt som han ser veiledning og villfarelse med . Og den som ser mange øyne i kroppen sin, dette er en økning i religion og rettferdighet . Og hvis han ser at han merker en ond mann, lurer han og hater ham . Hvis han ser at øynene hans er laget av jern, vil han herje på dekselet, og de vil motta det . Og hvis magen deler seg og han ser øyne i magen, er han kjetter, fordi Gud den allmektige sier : ( Gud skapte ikke en mann med to hjerter i magen ). Og hvis han på skulderen ser et menneskes øye eller et dyrs øye, så treffer han usynlige penger . Det svarte øyet er en religion, det edle øyet er i strid med religionen, det blå øyet er en religion i kjetteri, og det grønne øyet er en religion som bryter religionene . Basras enhet er bra for alle mennesker, og svakheten indikerer hans behov for penger, fordi penger er som et øye . Og hvis han ser øynene borte, vil barna hans dø . Hvis han er dempet, vil han finne noen som tar hånden hans . Og hvis noen som vil reise ser det eller noen som er på reise, indikerer det at han ikke kommer tilbake til hjemlandet . Og den som ser at øynene hans er øynene til en annen person, dette indikerer at øynene hans er borte og at noen andre veileder ham . Og den som så at øynene hans falt i fanget, hans bror, sønn og lignende ville dø . Og mennesket utnevnte sin sønn, kjæreste eller religion, så den som ser med aske, er en mangel i sin religion, og blindhet er større i mangel . Og kongen utnevnte spionen sin, og øyet krysset uret, og øyet ble uttrykt med vannøyet, og den som så at han helbredet øynene, han ville fikse sin religion eller pengene sine . Og den som ser at synet er større og sterkere enn han tror, ​​så er søvnen hans i religionen bedre enn åpenheten . Og den som ser at øynene hans er hvite, så blir han plaget av sorg, ellers vil han vike fra de som er kjære for ham, og hvis han er bekymret, vil Gud la sin bekymring og sorg, og den som ser med øynene blå , han er kriminell . Den som ser at han spiser et manns øye, så spiser han pengene sine, og den som ser at øynene hans ikke har frynser, savner han Guds lover og religion, og hvis en person plukket dem, utsetter fienden ham . Og hvis han ser at kjøttet i øynene hans blir hvite, indikerer det en sykdom . Kanskje visjonen om det søte øye indikerte magi, død og liv, eller hele familien, slektninger eller barn . Og øye-nekrologen fra avledningen nekrolog . Hvis han hadde et barn, en kone eller en kjæreste som var syk og kom seg etter sykdom, og hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var fattig, skulle han være rik . Kanskje indikerte synspersoner alvorlighetsgrad . Hvis øyet beveger seg til et annet sted enn kroppen, indikerer det lesjonen . Uklarhet i øynene er bevis på Guds allmektiges pine . Høyre øye indikerer sønnen, den venstre jenta, og glatt i øyet indikerer at du holder deg oppe sent . Og hvis han så et rødt øye, ville han bli irritert eller sint, han ville ha en hendelse for ham . Og den som ser at hans øye er stukket ut, og han blir avskåret fra ham, han er øyets eple . Og øyet i en drøm er langt liv . Kanskje trakk øyet ut en ulykke ….

…Når det gjelder gult, utsetter det ham for noen få sykdommer. Al-Kirmani sa en visjon om å ri på den gule hesten hvis det var et rom som ville føre til hans møte med en kvinne med sorg og smerter ….

…Og å plukke opp gule roser fra hagen hans er bevis på en rett kvinne ….

…Når det gjelder det gule vannmelonfrøet, er det nær betydningen, og det kan ha vært penger og kan tolkes som en datter .)…

…Og hvis han ser at synet er større og sterkere enn hva folk tror, ​​så er sengen hans bedre enn åpenheten . Hvis han ser mange øyne i kroppen, er det en økning i religionen. Hvis han ser et øye i hjertet sitt, kan han se med det, så er han god i sin religion, og det ble sagt at godhet av øyet og dets korrupsjon i det øyet gir ham når det gjelder penger, barn, kunnskap eller kroppshelse…

…Striping – etterbehandling øyne : indikerer at vann kommer tilbake i strømmen mellom den visjonære og hans familie, og det kan indikere dispensasjon av falske og falske mistanker om den visjonære, da det kan indikere religiøsitet ….

…Og den som ser at han har et øye eller øyne i hånden, enten de er øynene til et menneske eller noen andre, så er han uansett penger, og pannen er utsmykningen til mennesket og hans religion. Den som ser i den, er god og vakker, eller hva som skjer med ham som et resultat, så er hans tolkning i det, og hvis han ser noe annet, så er hans uttrykk mot ham, og kanskje autoriteten indikerer bønn og nedstengning ….

…Og den som ser mange øyne i kroppen sin, dette er en økning i gjeld, og dette kan indikere at damamels har spiret og åpnet ….

…De røde flaggene indikerer korn, og null indikerer forekomsten av en epidemi i militæret, og grønt indikerer god reise, hvite indikerer regn og svart indikerer tørke . Og det ble sagt at den som så et banner i en by, ble nevnt og forvirret…

…Det gulaktige : sykdom og svakhet i klær, unntatt i brokade, stikk og silke. Det er blitt sagt at disse tingene er gyldige for kvinner, og at menns religion er korrupt ….

Og hvis han så dem gulne, kan han være svak ….

…Synet av øynene tolkes av religionen, og den som ser at han er blind eller hvis øynene er utmattede, har mistet sinnet i ulydighet, han forplikter seg til det, og det ble sagt at han er lite kjent og ikke forstår saken . Det ble sagt at han er blind for argumentet sitt og ba om hans behov. Og den som ser at øynene hans er hvite, så indikerer det hans tristhet. Hvis han er bekymret, er hans angst og nød borte, og den som ser at han var blind og så, da blir han ledet til sannheten, og den som ser at han leder blinden, så vil han lede en fortapt person til sannhet, og den som ser at han er blind, har gått halvparten av sin religion og har truffet en alvorlig synd, og det sies at han ser en fordel fra sin bror og håper på at han skal vokse, og kanskje vil han bli kvitt nød og synd og det ble sagt at hvis han hadde en bror eller sønn som ville dø, og kanskje halvparten av pengene hans eller halvparten av livet hans ville være borte, så ville det som var igjen avgjort, og det ble sagt at han ville være fra folket i Paradiset og noen av dem sa at jeg hater det i en drøm fordi djevelen var blind, og det samme er antikrist og den som så at han ble skadet i øynene mens han var En person med letthet og rettferdighet, og han har ikke en sønn eller en bror, så faller pengene hans i øyet, og det sies at han er utsatt, og hvem som helst ser med øynene aske, så forekommer korrupsjon i hans religion og overvåker ødeleggelsen av sin religion, og den som ser at asken hans reduseres fra synet, utad eller innad, dette er en økning i hans religion i den grad den ser ut og som så at det kurerer Hans øyne er rettet mot fem aspekter, godhet i hans religion, en økning i pengene hans, og et nådes øye Ankomsten av en bror fra en reise og eksistensen av et land, og den som ser at han er iført klær med det formål å pynte, så kommer han på noe fra ham som han får utsmykning og godhet i den grad det, og det ble sagt at hvis han var gift eller fattig, hadde han godt av gode penger. Forbudt for skjede eller anus, og den som ser at han har mange øyne i kroppen, er dette en økning i gjelden. Og den som ser at han spiser fra et øye, så spiser han av pengene til en som ser levebrødet med egne øyne, så er han en kriminell og den som ser at han har et øye eller øyne i hånden, enten det er øyne til et menneske eller noen andre, så har han penger på alle forhold. Og den som ser sitt hjerte med et øye, så er han god i sin religion og en visdom han uttaler som kommer ut av hans hjerte…

…Og den som ser at han drikker vann fra en kilde, det vil skje med dem. Og den som ser et tydelig øye, det er livet det eier. Og den som ser at et øye med vann har eksplodert i huset hans eller veggen hans, da vil han lide av dem og gråte. Og hvis det er en syk i huset hans, så gråter han over ham, og den som ser at et tydelig øye flyter til hjemmet hans, så er dette en forsyning….

…Og den som ser at et løpende øye er blokkert eller ødelagt, da vil han forstyrre levebrødet og stå i hans tilstand ….

…Og øynene til øynene : Samar al-Din, og det skader ikke eieren med mindre synsstyrken reduserer noe, og hvis en fille kommer ut av anusen hans eller det som ikke kommer fra hulene til mennesker som ham, er de fremmede til barna sine . Og den som treffer et nytt klesbrudd, han vil lide brudd på penger som ligner på kolber og knuste penger, og hvis bruddet er en utdatert skapelse, er det ikke noe godt i det . Og den som kjører et dyr på hodet, så gjør han noe uten ansiktet og blir fordømt om han gjorde det med vilje, og hvis han ikke gjorde det med vilje, er han det uten å vite ….

…Og hjulet snur på ansiktet, og den som ser at han kjører på et hjul mens det kjører med det, indikerer at det er oppnådd ære og høyde ….

…** Hans visjoner om Islam Ikrimah på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ”Jeg ble vist i en drøm som om Abu Jahl kom til meg, så troskap til meg. Da Khaled bin Al-Walid ble muslim, ble det sagt til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at Gud har trodd din visjon, Guds sendebud, dette var Islam Khaled sa å være en annen enn ham til Ikrimah bin Abi Jahl omfavnet islam, og det var troen på hans visjoner ….

…Og den som ser baugen, tolker lengden på verket ….

…Hvis en av stjernene er større enn den andre . Når det gjelder stjernenes fall til jorden eller i havet, eller deres brenning med ild eller fangst av fuglene, er dette en indikasjon på død som forekommer blant mennesker, eller som ble drept i henhold til antall mennesker og få, og dette kan skje i et kjønn uten sex, hvis de faltes kjønn er kjent fra planetene og fra stjernekongen i fanget, eller hvis han gjeter det på himmelen eller snur det i luften , hvis han var verdig sultanen, ville han oppnå det, og han var en hersker over folket, en dommer eller en mufti . Og hvis det var lavere enn det, ville han kanskje vurdere astrologi . Når det gjelder å falle på ham eller på hodet, døde han hvis han var syk . Og hvis han ble løyet av gjeld fra astrologer, eller om han var en tjenestemann, falt stjernene hans og han ble bedt om hva han skyldte . Likeledes, hvis han så kroppen sin, ville han komme tilbake til stjerner . Eller hodet hans, og hvis stjernene var astrologer for ham over folket, nådde de ham og samlet seg for ham, og på samme måte hvis han plukket dem fra jorden eller fra himmelen, ville de nærme seg dem fra ham . Og hvis stjernen faller på den som er fraværende, vil han gi ham det, og hvis han faller på en gravid kvinne, vil hun føde en gutt som heter hederlig, med mindre det er fra de midlertidige stjernene som døtrene til en kiste, dikterne og blomsten, så mesteren er en slave i henhold til omtale av stjernen, dens skjønnhet og essens . Det kan indikere den gravide kvinnens død, hvis det blir bekreftet av et vitne med ham som vitner om døden . Når det gjelder å se planetene om dagen, er dette bevis på skandaler og baktalelse, store ulykker, ulykker og ulykker . Og i henhold til omfanget av visjonen, dens generelle og spesifisitet, og overflod av stjerner og deres falming, nevnte Al-Nabigha Al- Dhubiani en dag med krig : Dens stjerner og solen stiger … heller ikke lyset er lys heller ikke mørket er mørke. Al Sarr . Hvis det ikke har lys, er det en ulykke som forener de edleste av folket . Hvis han ser at han følger stjernene, er han i religionen til Guds sendebud, fred være med ham og hans følgesvenner og med sannheten . Hvis han ser at han stjeler en stjerne fra himmelen, stjeler han noe farlig fra kongen og søker en hederlig mann . Og den som ser at han har blitt en stjerne, han vil bli plaget av ære og prestisje . Og den som så at han hadde tatt en planet, han ville ha en stor hederlig sønn . Hvis han så at han rakte hånden ut mot himmelen og tok stjernene, ville han oppnå autoritet og ære ….

…Noen av uttrykkene sa at jeg prøvde visjonen om begrensningen mange ganger, og jeg så ingenting annet enn godt av det, og jo tyngre begrensningen, jo større stabilitet og finere ….

…Og den som ser at han er i himmelen, han befaler og fullfører . Det ble sagt at den nedre himmelen er et departement, fordi det er månens plassering, og månen er en minister, og den andre himmelen er litteratur, vitenskap, intelligens, ledelse og tilstrekkelig, fordi den andre himmelen er for Merkur . Og den som ser at han er i den tredje himmelen, han vil motta nåde og glede og tjenestene til min hushjelp, smykker og sengetøy, og han vil være rik og velsignet fordi livet til den tredje himmelen til Venus . Og den som ser at i den fjerde himmelen, oppnår han en konge, autoritet og prestisje, eller går inn i arbeidet til en konge eller autoritet, fordi veien til den fjerde himmelen er solen . Hvis han ser at han er i den femte, oppnår han tilstanden til tilstanden, eller en kamp eller krig, eller et håndverk som tilskrives Mars, fordi den femte himmelen er for Mars, og hvis han ser at han er i den sjette himmelen, så blir han bedre enn å kjøpe og selge, fordi den sjette himmelen er for kjøperen, hvis han ser at han er i den syvende himmelen, vil han skaffe eiendom, jord, handlefrihet, dyrking, dyrking og olje i en lang hær, fordi den syvende himmelen er for Saturn, og hvis personen med denne visjonen ikke er verdig denne rang, så er dens tolkning for hans overordnede, hans etterfølger, hans motstykke eller hans navn…

Hvis det kreves av en magnet, indikerer det hans akkompagnement med en sterk, grådig mann ….

…Når det gjelder fyrpannen, tolkes den av tjeneren og tjeneren som han får medlidenhet med eieren av, og folk roser dem, så uansett hva han ser i den fra Zayn eller Shin, vil han komme tilbake til dem, og hvis den er av metall , de er relatert til det spesielle metallet ….

…Det tolkes i ni aspekter som skjul, fordel, penger, klær, verdighet, prestisje, religion, godhet og en god kommando ….

…Muhammad bin Shazan fortalte oss visjonen om jihad, sa han: Muhammad bin Sulayman fortalte meg, på autoritet fra Al-Hassan bin Alaa, på myndighet av Hussam bin Muhammad bin Muti’i al-Maqdisi, på myndighet av Saeed bin Mansour, på autoritet fra Ibn Jureij, på autoritet fra Ataa som sa : Jeg så profeten, fred og velsignelser være over ham i en drøm, så jeg sa, O sendebud Gud er et spørsmål. Han sa dette, sa du at jihad er bedre eller ribat? Han, fred være med ham, sa : Rabat, et bånd dag og natt, er bedre enn å tilbe tusen år . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Vi er blitt informert om Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : Knapt på hans barn er som en mujahid i Guds sak ….