…Uttrykker visjonen i én form , eller er den forskjellig fra tid til sted, kropp og kropp? Som skal forstås av krysset og være godt klar over ; Symbolene kan variere avhengig av tid og sted , slik at krysnings kan krysse et syn på et bestemt tidspunkt eller sted med et uttrykk , og det samme syn kan uttrykkes i et annet uttrykk , på grunn av forskjellen i tid og sted , og denne , forresten, skjer mye , og noen av få i varene kan beundre det i vitenskapen . Personen i visjonen har også en rolle i forskjellen i uttrykk ; Vel eller syk i henhold til rettferdighetens gyldighet og så videre saker relatert til Balraia , og kanskje nevner her støtten til det jeg sa , historien om parasitten da han gikk sammen med den muslimske hæren for å bekjempe de frafalne i duen , og det var hans sønn Amr ibn parasitt , sa parasitten må Allah være fornøyd med ham : han sa : gikk ut til den som sendte Musaylimah med sønnen min Amr, selv om jeg så en visjon på en eller annen måte, så jeg som om hodet mitt var barbert, og en fugl kom ut fra munnen min, som om en kvinne hadde satt meg i skjeden, som om sønnen min spurte meg raskt, så han flyttet mellom meg og ham, så jeg snakket med henne, så de sa : Bra , så jeg sa : Som jeg har festet meg, og barbert hodet for stykke, og fuglen Forouhi, kvinner lander begravet hvor, det var forferdet å drepe en martyr, og sønnen min ønsket meg, det jeg bare ser Saadhir den sertifikatforespørsel, og ser ham ikke er knyttet til det å reise dette, sa han : drepe parasitten på dag Yamama, og hans sønn w som såret, så på Yarmouk-dagen ble han drept som martyr under regjeringen til Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Ibn al-Qayyim sa i ~ Zad al- Ma’ad ~ etter historien ( 3/627 ): Når det gjelder uttrykket å barbere hodet med en stilling , er dette fordi barbering av hodet legger håret på bakken og det indikerer ikke bare hodets stilling, da det indikerer redning av bekymring, sykdom eller nød for de som passer med det, og på lederskapets fattigdom, nød og død, konfronterte han de som ikke passet ham, men i drømmen om parasitten er det ledetråder som nødvendiggjorde at han la hodet, inkludert : at han var i jihad og kjempet mot fienden med en torn og tapperhet . Inkludert : at han kom inn i kvinnenes mage, som han så et land som er som sin mor, og så at han hadde kommet inn i en stilling som kom ut av den, og dette blir returnert til jorden, som han sier : { hvorav vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm } Taha : 155 , den første kvinnen med bakken som begge er stedet for samleie, og den første inngangen til skjeden er ved å returnere til den slik den ble skapt av den, og den første fuglen som kom ut av den med sin ånd, er den som fuglen som er fanget i kroppen, og hvis den kom ut av den, var den som fuglen som forlot inneslutningen og gikk hvor den ville. Det er derfor profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte “ at den troendes sjel er en fugl som henger i paradisets trær. ” Skrevet av Ahmad, Al-Nasa’i og Malik . Og betydningen av kommentarer : det vil si at han spiser og tar vare på . Så mediter på disse ordene fra Ibn al-Qayyim og lær å uttrykke og måle hver visjon i henhold til eieren og tiden den ble sett på, og håper at følgesvennene studerte hverandre i vitenskapen om uttrykk for visjoner, for å lære at dette er en vitenskap som kan læres og undervises selv om de som er uenige i denne oppfatningen er uenige med oss, og Gud vet best ….

…Når det gjelder øyet : mannens gjeld og innsikt som han kan se veiledning og villfarelse med . Hvis han ser mange øyne i kroppen, indikerer han at hans godhet og religion øker . Hvis han ser at magen hans har splittet seg opp og han ser øynene i magen, er han kjetter, fordi Gud den allmektige sa : ~ Gud skapte ikke et menneske av to hjerter i magen .~ Hvis han ser øynene som øynene til en annen merkelig, ukjent person, indikerer hans syn at øynene hans er borte, og noen andre vil veilede ham . Hvis mannen er kjent, vil drømmeren gifte seg med datteren sin, og hun vil gjøre det bra med ham . Hvis han så at øynene hans hadde gått, barna hans døde, og den som så at han var blinde øyne mens han ble fremmet, indikerte han omfanget av eksil til han døde . Hvis han så som om øynene hans var av jern, ville han være veldig engstelig for at det ville føre til ødeleggelse av dekselet hans . Hvis han ser at han har åpnet øynene for en mann, vil han se på saken hans og hjelpe ham . Og hvis han ser som om han har sett ham ond, så hater han ham, og hvis han ser som om han hører med øyet og ser med øret, så driver han sin familie og datter til å begå synder . Og den som ser et menneskes øye eller et dyrs øye på håndflaten, han skal få penger i natura . Og den som ser som om han har sett inn i et øye og han liker det og applauderer det, så gjør han noe som skader religionen hans . Og svart øye religion . Awal-blå kjetteri, og Al-Shahla bryter religion . Og grønt er en religion som strider mot religioner . Hvis han ser et øye eller øyne i sitt hjerte, så er han god i religion så mye som det er lett . Hvis han så at han begikk hor i øynene, ville han se på kvinner . Hvis han ser at øynene hans er solbrune, så ser han mistenksomt på kvinnen til vennen sin, skarpsynet til synet er bra for alle mennesker, og den som har barn og ser denne visjonen, indikerer at de er syke, fordi barn er som øynene er elsket . Al-Hajjaj bin Yusef så ut som om øynene hans hadde falt i fanget hans, så hans bror Muhammad og sønnen Muhammad sørget for ham . Noen av jødene så en slavejente på himmelen eller en slavejente, så han fortalte om synene hans på Barhami, og han sa: ~Det vil treffe penger fra handel .~ Hvis en produsent ser det, vil han ha penger fra sin produksjon . Og øyenvippene : i tolkning og en beskyttelse for religion . Fordi det er sterkere for øynene enn øyenbrynene . Det ble sagt at rettferdighet og korrupsjon skyldes barnet og pengene . Hvis han ser ut som om kanten på øynene hans er mange gode, så er hans religion ukrenkelig . Hvis han ser ut som om han sitter i skyggen av øynene, hvis han er en religion og kunnskapsinnehaver, så lever han i skyggen av sin religion . Hvis han er eier av en verden, så tar han folks penger og gjemmer seg, og hvis han ser ut som om han ikke har en frill i øynene, kaster han bort religionens sharia . Hvis en person plukket det, så råder fienden ham i sin religion . Hvis han ser ut som om håret er hvitt, indikerer det en sykdom som rammer ham fra hode, øyne, ører eller molar . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg klamret et skjegg og lånte det til jeg utryddet det . Han sa : Du spiser din onkels arv, og han har ingen annen arving enn deg. Hvis du spiser noe av det, arver du i den grad det . Og den som så at skjegget hans var hvitt, blankt, han ville bli stolt av ansiktet, navnet og minnet om landet, for Abrahams skjegg, fred være med ham, var hvitt . Hvis han ser at hun er en krans, slår han ansikt og verdighet . Hvis han ser at det er mørkere og bedre enn det var i våkenhet, og det er svart i våkenhet, så treffer det prestisje, stolthet, verdighet og skjønnhet . Hvis han ser at han er grå og det fortsatt er noe svart, så er han verdig . Hvis det ikke er noe igjen av svartheten, vil den mangle og gå mot den . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så at skjegget mitt er hvitt, og at jeg bleker det slik at pigmentet ikke er festet til det, og mannen var ung med svart skjegg, så han sa : Hvit er en mangel på eiendom, og du vil dekke det, og han visste om det . Han sa : ratifisert ….

…Hans ord er landet for godt, han vant godt i denne verden og religion, og fra sitt ord landet med ord som inneholder irettesettelse, la ham frykte Gud den allmektige, fordi penger er forbudt . Hvis han ser et land brettet over folket, så er det døden, eller en kamp med folks død så mye som det har blitt brettet over, eller de lider nød, tørke eller nød . På bakken, eller hvis han kaster hånden fra skitten, blir han fattig, og hvis han var syk, døde han og ble smuss . Og den som ser at han er fraværende på jorden og ikke ser et hull der, så er det en reise i jakten på verden, han vil dø på den reisen . Og den som ser at jorden er foldet for ham, han skal dø raskt . Og den som så at han flyttet fra land til land for å gå og komme tilbake, han gikk rundt sin kone eller sin hushjelp . Og den som ser jorden, svelget den opp og løsnet den, og hvis han er ond, er det en straff for ham . Og den som ser at jorden har svelget den uten nedbrytning, han skal reise langt unna . Og den som ser at jorden ristet og treffer den i en pisk, så er det en ulykke som påvirker landet fra dets autoritet, eller at det er kaldt, varme, tørke eller stor frykt . Og den som ser at jorden har splittet seg og et kryp har kommet ut av det og folk snakker, så vil han se noe han undrer seg over, og kanskje dette indikerer at livet hans er nær, og kanskje det var et stort generelt vers som ser ut til mennesker å bli vurdert . Og jorden indikerer verden i henhold til omfanget av bredden, dens storhet, dens tranghet og dens litenhet . Det velkjente landet indikerer byen det ligger i, dets folk og dets innbyggere . Og hvis han ser ut som om jorden har splittet seg, så kommer en ung mann ut av den, en fiendtlighet dukket opp blant folket, og hvis en gammel mann kom ut, ville de være lykkelige og oppnå fruktbarhet, og hvis den splittet og ingenting kom ut av det, og ingenting kom inn i det, skjedde en ond ulykke på bakken, og hvis syv kom ut av det, indikerte det utseendet til en urettferdig hersker. Den lever og det er en konstant pine i det området. Hvis jorden deler seg med vegetasjon, vil folket få fruktbarhet. Hvis han ser at han graver jorden og spiser av den, vil han tjene penger ved bedrag, og graven er bedragersk . Og den som bretter landet med egne hender, han skal være konge . Det ble sagt : Collapse land til arven etter skade . Et smalt land, smalt opphold . Og fra sitt ord, landet med godt, oppnådde han godt i verden og religion, og fra sitt ord landet med ord som inneholder irettesettelse, la ham frykte Gud den allmektige, fordi penger er forbudt . Hvis han ser et land brettet over folket, så er det døden, eller en kamp med folks død så mye som det har blitt brettet over, eller de lider nød, tørke eller nød ….

…Ble det bestemt for noen som ønsket å se en god visjon å gjøre noen oppførsel før de sovnet, for eksempel, eller å ta med noen wirds? Det har allerede blitt nevnt at noen av de syke har gjort en slik feil , fordi det er når han selv er en bestemt person , for eksempel , og hans tilstand forverres av ordene til de som øker sykdom med sine beskrivelser til ham, slik som deres ordtak : Ma’oun , med en sjel . . . Osv , for denne situasjonen kan presse sin eier før han begynner å spørre en gudinne for å se en drøm der han vet hva tilstanden hans er , og han kan tenke på den som forårsaket ham i denne situasjonen , eller fra hekser , eller fra en pubescent , og han ser i søvn , og ofte ser han det som pipedrømmer – og tilfelle er dette – men vi kan ha en person som ikke lider av noe patologisk symptom , så uttrykksforskerne nevnte i en sak som han har moral, inkludert : å være sannferdig i tale og aksent , å sove i et lys , på høyre side , og å resitere en sura når du sover : (Og solen klargjør det ) (1) og Sura ( og natt hvis det er uskarpt (1), Surat : fiken , oppriktighet og Almaoztin , dette med hensyn til Koranen , jeg fant ikke bevis for denne tildelingen av dette gjerdet , og beordret en annen oppfordring til denne bønnen : ( O Allah, jeg søker tilflukt hos deg fra dårlige drømmer Og jeg søker tilflukt for deg fra djevelens manipulasjon i å våkne og sove , Gud , Jeg søker deg en visjon om godt, oppriktig, nyttig og uforglemmelig . Å Gud , vis meg hva jeg elsker i drømmen min. ‘1’. Det er ingen tvil om at den rene bønnen til en person er i nærheten av å bli besvart , spesielt hvis han gjør ting som gjør at samtalen blir besvart, inkludert : å være deilig i mat, ikke drikke eller spise noe annet enn godt , insistere på Gud i bønn , og å be ham med hundre resepter, er dette passende for ham å svare på – spesielt – Hvis det var en lang reise med behov for overdrivelse i klær og form , og jeg fant ikke noe fra Sunnah for å støtte denne bønnen som Ibn Hajar ga under erobringen , så er det ikke annet enn en bønn , og en person kaller Gud med hva . Gud åpner det opp, kanskje hva Ibn Hajar får fra denne døren ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…Hva er ditt budskap til de som er interessert i å se de døde , og til de som er redde av å se denne typen , eller å overdrive saken bemerkelsesverdig? 1 – Du er nå fra de levende, og du er på arbeidsplassen. I dag er arbeid, ingen regning, i morgen er regn, og ikke noe arbeid, så hva vil du gjøre i dag? Hva vil du gjøre i morgen ? 2- Du bør vise rettferdighet og vennlighet mot foreldrene i deres liv . Og ikke vent til hvis de dør, eller en av dem dør – etter Omar Mubarak, hvis Gud vil – begynner du å angre og håpe at du vil se dem i visjoner, og utføre deres instruksjoner, som kan være pipedrømmer og lang tenkning. og anger over deres død . 3 – Hvis du har to foreldre eller en av dem, og de er veldig gamle, sett deg sammen med dem og glem ensomheten og husk ordene fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred : ~ Til tross for en nese til tross for en nese en nese til tross for en nese – han sa det tre ganger – de sa hvem, o Guds sendebud? Han vil komme inn i himmelen . Betydningen er at han er rettferdig med dem, og i romanen ~ On the Greatness ~, som betyr når de tuller og svekker bevegelsen og trenger styrken til en sønn eller datter . 4- Har du skrevet testamentet ditt? Leseren kan være ung i alderen og si hva som er grunnen? Jeg sier : Døden kjenner ikke ung eller gammel, og vår edle sendebud, som den kom fra Ibn Umar – må Gud være fornøyd med ham – sa : “ Hva er retten til en muslim som har noe å anbefale å tilbringe to netter uten hans testament er skrevet med ham ” Det er ingen tvil om at gjennomføringen av den avdødes testament er nødvendig med mindre han befalte et Muharram for eksempel Eller et livmorsbrudd , akkurat som å skrive et testament forhindrer også uenighet mellom arvingene, og Gud vet best ….

Åh Ahmed, ta den første navigatøren 68 – Ibn al-Jawzi fortalt på autoritet fra noen av tjenerne til al-Mu’tadid som sa : Al-Mu’tadid sov da vi sa (2) Da vi snudde seng, våknet han i panikk, så ropte han til oss, så vi kom til ham og sa : Og døm, gå til Tigris, og det første skipet du finner er tomt og synkende, så ta meg navigatøren og hold skipet . Så vi gikk raskt og fant en navigatør i Samaria (3) tom og skrånende, så kalifen brakte ham et stort rop, og navigatørens ånd gikk nesten ut, så kalifen sa til ham : Ve deg, du forbannet, tro meg om historien din med kvinnen du drepte i dag, ellers slo den deg i nakken. Han sa : Så syndet, sa han : Ja, kommandør for de trofaste, du var i dag er magi i min så og så lov, så jeg gikk til en kvinne som henne, iført luksuriøse klær og mange smykker og essenser, så jeg så på henne og okkuperte henne og strammet munnen og druknet og tok alle smykkene og kluten hun hadde på seg, og jeg var redd for at jeg skulle returnere ham til huset mitt slik at hennes nyheter skulle bli kjent, så jeg ville gå med ham til Wasit, så de møtte meg. Tjenerne tok meg . Han sa : Hvor er smykkene hennes? Han sa : I brystet på skipet under fortøyningene . Kalifen beordret da å ta med smykker, så han tok med dem, og hvis det er mange smykker som er verdt mye penger, beordret kalifen navigatøren til å drukne på stedet der kvinnen druknet, og han beordret at han måtte påkalle kvinnens familie skal komme til de mottar kvinnens penger . Så han ba om det i tre dager på markedene i Bagdad og dets smug, og de kom etter tre dager, så han betalte dem det som var fra smykker og andre ting som var for kvinnen, og ingenting gikk fra det . Hans tjenere sa til ham : O sjef for de troende, hvor visste du dette? Han sa : Jeg så i søvnen den timen en hvithåret, skjegg og kledd gammel mann som ropte : Å Ahmed, ta den første navigatøren som stiger nedover stilken og arrester ham og avgjør nyheten om kvinnen han drepte i dag og ranet henne , satte deretter grensen på ham, og det var det du så ….

…Satan er i en drøm en fiende i religion og verden, svikefull, ivrig, arrogant, likegyldig og likegyldig . Satans visjon er glede, spenning og lyst . Og den som ser djevelen skrubbe ham, han bruker forbruk . Og den som ser at Satan følger ham, så lurer og forfører hans fiende ham . Og den som ser at han snakker med djevelen, så snakker han med en av fiendene sine . Og den som ser at Satan har falt ned på ham, han vil få forløsning og synd . Og den som ser at han presiderer over demonene mens de er lydige mot ham, han vil motta ledelse, ære, prestisje og ære . Den som så at han hadde bundet demonene, vant seier og makt . Den som ser at han er fiendtlig mot Satan, så er han en troende, ærlig og lydig mot den allmektige Gud . Og den som ser Satan med glede og lykke, han vil arbeide med ønsker . Og kanskje visjonen om djevelen antydet spioner og planer om å høre, eller hviske og blikk . Og den som ser at han har blitt en demon, rynker på folk og skynder seg å skade dem ….

…Er det tillatt å se Gud i en drøm? Svaret på dette : at folk i uttrykket er enige om at det er tillatt å se Gud i en drøm og helse , annet enn å se profeten fred være med ham . Ibn Albaqlani sa : se Gud i en drøm tanker i hjertet av en semantikk bak meg om ting enn eller være som noen annen bitter Iaat , og Gud vet (1). Spørsmål : Hva er etiketten med godt syn? Hva er hennes eksempel? Svar : De lærde nevnte etikette som de som så et rettferdig syn ville gjøre, som er : 1 Å være takknemlig for det . 2 • Anne Astbhr ute . 3 • Anne snakkes, men alle som elsker uten de forhatte . Fred være med ham, sa han : Hvis du så en visjon om kjærlighet for han er fra Gud , Fleihmd av Gud, og det skjer . . ~(2) . Avsnittene i Åpenbaringen korrigerer inspirasjon som allerede en Maagayh-Gud i tjenerens hjerte , et ord sier til Herren, hans tjener i en drøm, da han sa bin stille tilbedelse og andre, inkludert : sammenløpet av ånd av de dødes sovende liv fra hans familie og hans slektninger og hans følgesvenner , og jeg vil snakke det senere i større aktivering, hvis Gud vil . inkludert : oppstigningen av hans sjel til Gud og henne til ham . inkludert : å komme inn i ånden av Paradise og Mhahadtha og andre (3). ___________________ (1) Ibn Hajar – op – (388 \ 12) (2) forteller Bukhari også i Open – op – (369 \ 12) (3) sønn av verdier – ånd – op – s. 63 ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Dragen er i en drøm en undertrykkende og redd sultan eller en brennende ild . Hvis pasienten ser en drage, indikerer dette at han er død . Hvis en kvinne i en drøm føder en drage, vil hun føde et barn i lang tid . Fordi dragen drar seg hvis den går . Og den som ser det som om en drage dro ham i vannet, han vil bli straffet av autoritet, eller av Gud den allmektige, eller av hans hersker . Hvis han så ut som om han forvandlet en drage, vil livet hans utvide seg og få autoritet . Hvis han spiste kjøttet fra en drage, ville han få penger fra kongen . Dragen kan ha levd lenge på grunn av lengden . Hvis han ser en person som om han kommer mot ham uten skade, eller som om han gir ham noe eller snakker til ham på en flytende tunge, indikerer han mye godt at han vil ha . Og den som i drømmen ser en drage som forandrer seg, og det er en mann av den, så indikerer han en hær av jinn, og hvis han ser den endres og det er en kvinne av den, indikerer det en feminin hær av jinn, og han er en fiende som ser fiendens taushet med mange hoder innen middelmådighet, ondskap og ondskap . Hvis han har ett, tre eller fire hoder til han når syv, er hvert av hodene hans plage og noe ondt, og hvis det blir syv hoder, har han ingen like i sin onde og fiendskap . Og den som ser at han har hatt en drage, han skal erobre en mann uten sinn . Hvis en gravid kvinne ser at hun fødte en drage, vil hun føde en sønn som er forlovet og strålende, som dreper tungen, eller sønnen til en spåmann, eller en prest, en ond, umoralsk eller en tyv ….

…Og den som så at han klatret opp en stein for å bryte den, han prøver en vanskelig ting, og mengden av det er like mye som det ….

…Er det å foretrekke å uttrykke visjoner eller la dem gå i oppfyllelse med tiden? For det første må det være kjent her at det ikke er sant at alle visjoner blir oppfylt, selv om den visjonære er en troende, kan den troendes visjon ikke oppfylles direkte, den kan bli forsinket, og den kan ikke oppfylles i det hele tatt. På samme måte kan den troendes visjon lyve. Måtte Gud være fornøyd med ham på Abu Hurairah, på profetens autoritet , må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Når tiden nærmer seg, vil muslimens visjon knapt lyve, og muslimens visjon er mer sannferdig for deg, og muslimens visjon er en del av de førtifem delene av profetet ] Avtalt og ordlyden for en muslim . Og den som ser det som behager ham, det er bedre for ham å presentere det for den som krysser det for ham . Når det gjelder den som ser noe som skremmer ham eller sørger ham, skal han ikke fortelle det til noen, og han må gjøre de forholdsregler som er nevnt . Noen mennesker kan si hvorfor vi ikke tillater visjoner eller drømmer å bli ivaretatt av tid eller tid, noe som er et synspunkt som respekteres, og jeg sier alltid : Min mening er feil som kan være riktig, og andre er korrekte og kan være feil, men disse menneskene skal ikke skylde på dem som leter etter uttrykk for sine visjoner eller til og med drømmene sine. Det kan være en god nyhet, eller en advarsel til eieren, og Imam Ahmad, må Gud nåde ham, sa : Visjonen gleder den troende og bedrar ham ikke . Og den visjonære kan ha nytte av det han ser i søvne. Imam Al-Dhahabi sa i Al- Sirah [1/81] i visjonen til Abd al-Rahman bin Auf, må Gud være fornøyd med ham, at han vil gå inn i paradiset de elsket, selv om han er et av folket i paradiset , og en av de ti misjonærene, sa han : Overføringskjeden er god . Han og andre er en drøm, og drømmen har en tolkning, og Ibn Auf, må Gud være fornøyd med ham, hatt nytte av det han så og det han nådde, til han ga veldedighet med store penger som ble frigitt for ham – og ros være for Gud – hans føtter, og han ble en av arvingene til paradiset, og det er ingen skade . Gud vet ,,…

…Utviser det å frykte å lese Surat Al-An’am? Et spørsmål som har spredt seg blant mennesker er en visjon, med legitimiteten til å lese Surat Al-An’am for å utvise panikk, slik det skjedde under Irak-krigen, og det dukket opp i disse dager i lys av disse hendelsene, så hva synes du om saken? Det er ikke tillatt å innføre tilbedelse og gå inn i den gjennom visjoner, som en som introduserer beslutningen om Laylat al-Qadr, eller går inn i noen usynlige forhold. Som noen som snakket om Mahdis fødsel gjennom å se forbindelsen hans, er dette min oppfatning av problemet, og jeg har snakket om det gjentatte ganger på nettstedet eller programmet, å lese Koranen er tilbedelse, og tildele lesingen av dette surah til slike omstendigheter er en tildeling uten bevis. Fordi det ikke er noe bevis annet enn det som ble rapportert fra det ufeilbarlige, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg er forsiktig med de som sprer slike meldinger eller ringer for å jobbe med dem blant mennesker, og på samme måte er dette tilfelle for de som ring for å lese Surah Al-Zalzala for å avverge jordskjelv i noen land, og Gud vet best ….

Ånd Hvis du ser sjelen din forlate kroppen din i en drøm, så truer du med å ofre deg selv for mislykkede planer som vil føre til nedbrytning av din verdi og din fremmedgjøring fra dyder og dyder . Hvis en kunstner ser sjelen sin forlate kroppen sin, forutsier dette at han vil utmerke seg i sitt arbeid hvis han viet seg til sitt arbeid og vender seg bort fra følelser . Og hvis du i en drøm forestiller deg at en annen persons sjel bor i deg, indikerer dette at du vil dra nytte av en fremmed som du vil bli kjent med . Hvis en musikkjente ser en annen kvinne på scenen iført lyse klær og forestiller seg at hun er hennes sjel i en annen person, så betyr dette at hun vil møte en stor konkurranse i et stort prosjekt som hun deltar i . Hvis du drømte om at du diskuterte udødeligheten til din sjel, forutsier dette at du vil forbedre mulighetene som vil hjelpe deg å tilegne deg ønsket kunnskap og glede i å samhandle med utdannede mennesker ….

Hvis han ser det som om han vil inn i det, så blir han forhindret, så blir han begrenset fra helbredelse og jihad, etter at han er opptatt av dem, eller blir forhindret fra å omvende seg fra en synd som han har å gjøre med Egypt, han ønsker, omvender seg fra ham

…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Og den som ser en forsker i nærheten av ham, eller sitter eller snakker til ham med ord som hjelper ham å lytte, det vil være bra og gunstig ….

…Noen uttrykkere sa at jeg elsker å komme inn i byer og hater å forlate dem fordi jeg har prøvd dette gjentatte ganger ….

…Skalaen er i en drøm som indikerer mål, og begge indikerer tro og rettferdighet i tale . Og indikerer eliminering av gjeld og oppfyllelse av løftet . Balansen mellom arbeid er veiledende for ingeniør og konstruksjon . Og mølleomfanget er et tegn på den edle mannen i sin ydmyke sjel i sin ånd, uttrykk og bevegelse . Og beinets skala ble født av tid eller dum . Og muskelen er en advarsel mot uaktsomhet og ivrig etter å holde seg ansvarlig for løfter . Og skalaen uttrykkes av dommeren, skalaene blir hørt av dommeren, og cymbaler er de samme som de som rettsvesenet er skilt med . Og den som ser en skala ned fra himmelen, den søker sannhet . Og det ble sagt : cymbaler er dommerens rettsvitenskap, hvis de er tilstrekkelige og fullstendige, så er dommeren fullstendig i rettsvitenskap, og hvis de er få og ufullstendige, så er dommeren ikke i stand til å avgjøre, og kolonnen til balanse er den samme dommeren, skruen er hans mandat, tråden og kjedet er hans medhjelpere og hans agenter, og tungen er hans tunge, og hans hender blir hørt, og hvis hendene er gjennomboret, så dommer Erecha . Og den som ser at han veier penger, han hører det falske vitnesbyrdet og bestemmer det . Og den som ser at han har en skala i hånden, da er han på Sunnah . Balansen mellom oppstandelsen indikerer fremveksten av hemmeligheter, etablering av argument, glede og glede, seier over fiender, rettferdighet og rettferdighet . Skalaen er absolutt veiledende for alle som blir etterlignet og guidet for hans skyld, for eksempel verden, sultanen og Koranen, og kanskje er det indikert av eieren . Og balansen mellom fôrere er statskassen ….

…Jesus, fred være med ham, den som så ham i en drøm, for han er en velsignet mann med stor godhet, en hyppig reisende, en mann med asketisme, glad i lite og velsignet med kunnskap om forespørselen, eller at ingen skade rammer ham i det året, eller han blir en asket, en turist på jorden og rømmer fra det han frykter . Og den som så ham mye, vil bli velsignet med medisinsk kunnskap . Og den som ser ham i en by eller moske og folket er i nød eller trengsel, de vil bli frelst fra det fordi han er Guds ånd og hans barmhjertighet, og hvis moren er med ham, er det et stort tegn på at vises på det stedet . Og den som ser at han har forvandlet seg i sitt bilde eller hadde på seg et klær av klærne sine og var en høyeste autoritet, selv om han var vitenskapsmann, ble hans fordeler rikere og hans dyder dukket opp, og hvis han var lege, ville hans suksess være større . Og hvis han så ham og var redd, viser trygghet og hans visjoner ære og velsignelse hvor han bor, og hvis pasienten ser ham, vil han bli frelst og helbredet . Og hans visjoner indikerer fremveksten av noe folk undrer seg over, og oppnåelsen av rettferdighet og velstand . Og hvis en gravid kvinne så Jesus, fred være med ham, fødte han en doktorgutt . Og visjonen om Jesus, fred være med ham, indikerer tvil om religionen, for jødene sa : Vi drepte og korsfestet ham. Den Allmektige sa : ( Og hva de drepte og hva de korsfestet, men sammenlignet med dem ). Den allmektige sa : (Og de kristne sa, Messias, Guds Sønn ). Og den allmektige sa : ( Gud tok ikke fra et barn ). Kanskje ble seeren beskyldt for en tiltale mens han var uskyldig, eller kanskje løy han for ham eller moren . Kanskje hans visjon tydet på det gode budskap fordi han forkynte for oss profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Kanskje hans visjon antydet svaret på bønnen eller sinne og misnøye, og fordi de som spurte bordet og ikke trodde på det eller Jesus, ble lemlestet av griser, akkurat som de som angrep på sabbaten, var aper fra folket i Moses. , fred være med ham . Hans syn indikerer nølingen fra Egypt til Levanten og fra Levanten til Egypt, og hvis seeren var inaktiv i begynnelsen av kommandoen, indikerte han lykke til fordi han stiger ned fra himmelen ved tidens slutt og dreper antikrist og fyller jorden med rettferdighet når den er fylt med urettferdighet . Denne nedstigningen indikerer velsignelsene, de ikke-troendes ødeleggelse og de troendes seier ….

…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Og den som ser at han berører sikkerheten min, det vil skje, og han kan bli underholdt ….

…Sjelden, og med en relatert overføringskjede til Salim bin Issa, sa han at jeg gikk inn i Hamza bin Habib Al-Zayyat, måtte Gud være fornøyd med ham, og fant ham rulle kinnene på bakken og gråt, så han sa, Gud velsigne du, hva er dette gråt. Bare de som jobbet med Koranen kom inn, så jeg kom tilbake til gråt, så han sang i mitt navn. Hvor er Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, så jeg sa til deg, be til Gud? Så innledet en konge meg, og han sa: ~Si til Gud, Gud velsigne deg.~ Så hvis jeg er i en talerstol med hvite perler og en telt av rød safir og en telt med grønn akvamarin, og det ble sagt, skulle jeg være tynnere og lese, så jeg dro, og han sa til meg, jeg resiterer Surat al- An’am, så jeg leste og jeg vet ikke hvem jeg skal lese før jeg nådde toppen av seksti vers, og han er erobreren over sine tjenere. Les og les normene til de nådde slutten av dem, så jeg gikk til nedstøtelse, så han sa: ~Bare gå, ikke kast ned, o Hamzah.~ Den som leste deg denne lesingen, sa jeg Suleiman sa sannheten om hvem som resiterer Suleiman. Jeg sa Yahya sa Yahya sa: Den som resiterer Yahya, sa jeg til Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Fetteren til profeten din, Ali bin Abi Talib, sa: “Den som leser for meg, så jeg sa profeten din, må Guds bønner og fred være over ham, sa sannheten om min profet. Den som resiterer profeten min, jeg sa Gabriel, fred være med ham, han sa den som resiterer Gabriel, og han holdt stille og sa: Hamza, si deg, så jeg sa at det ikke er bedre for meg å si at han sa at du er, så jeg sa deg Han sa: “Du har hatt rett, Hamzah, og Koranens sannhet, for å hedre Koranens folk, spesielt siden de handlet med Koranen, O Hamza, Koranen. Mine ord om at jeg aldri har elsket noen som min kjærlighet til Koranen, kommer nær meg, Hamzah. Over deg og uten deg, og den som leser Koranen slik jeg har lest, vil ingen andre enn meg svare, og hva jeg har skjult for deg med meg eller mer, så jeg kjenner dine følgesvenner av hva som var min kjærlighet til folk i Koranen. De er de rettferdige menneskene, Hamza, min herlighet og min majestet. Så sa han, o Hamzah, hvor er Koranens tilsynsmenn? Jeg sa, Herre, det er deres bevaring. Han sa at de er det, men jeg vil være for dem til de kaster meg til oppstandelsens dag. Hvis de møter meg, reiser jeg dem med hvert vers, en grad. Klandrer du meg for å gråte og suge ansiktet mitt i skitten ….

…Abu Sa’eed sa at predikanten en dag kom en kvinne til krysset Ahwani, hun sa til ham : Jeg så som om mannen min ga meg Nrjdzisa og ga Dharta Asa sa, og klamrer seg for å skille deg. Bdhartk hørte ordene til dikteren : ikke for Nargis-tiden … men pakt til Las…

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…Og den som ser at han sier til en krysning som kommer fra nesen min, så er det forekomsten av penger, og hvis han sier at de kom ut, vil pengene gå. Det har blitt presentert i indeksen at den som mener et uttrykk tar hensyn til uttrykket i det han mener så vel som krysset ….

…Hennes hånd tørket opp i Manan 88 – på myndighet av Hashan bin Hassan på myndighet av Wasel Mawla Abi Ayyainah, på myndighet av Musa bin Ubaidah, på autoritet fra Safiya bint Shaybah, som sa : Jeg var med Aisha – må Gud vær fornøyd med henne – og en kvinne kom til henne med hånden, og han fikk kvinner til å forbanne henne, og hun sa : Jeg kom til deg, bortsett fra min hånd. Min far var en tålmodig mann, og jeg så i en drøm menn som menstruerte med vanningskar som vannet den som kom til dem, og jeg så faren min, sa jeg : Hvor er min mor? Han sa : Se, så så jeg, og hvis moren min ikke hadde noe annet enn et stykke fille, sa han : Hun ga aldri veldedighet bortsett fra med fille og fett fra en ku de slaktet, fordi det fettet smeltet og myknet opp med det , og hun sa og tørste, hun sa : Så jeg tok et kar med vann og vannet det, og jeg kalte ovenfra : Den som ga det å drikke, Gud vil tørke sin hånd. Så min hånd ble som du ser…

…Og den som ser at han skriver med en penn mens han er min mor, det er ikke noe godt i det, og det kan indikere hans nært forestående død ….

…Opplev halsen min Å se denne sykdommen i en drøm indikerer at du blir syk litt og vil få problemer i nær fremtid . Og hvis du ser andre syke med det, betyr det at du vil bli opprørt av de mange forespørslene om hjelp og donasjon til andre ….

…Og den som ser at en død person gir ham noe av mat og drikke og ikke spiser det, da reduserer han pengene sine med sitt mål, og at han spiser det er godt og fordel, og hvis han gir ham noe av godset til verden så er det en god forekomst og håpet har kommet og den som ser en død person gir ham noe av klærne sine og tar på seg, så vil det være sorg og sykdom, og hvis han ikke berører det og lar det være til han tar det Den døde personen og klærne hans, fordi det er bevis på hans reise fra verden tidligere, og Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, så ble han rik, og den som så at en død person hadde lånt ut sin plagget og spurte ham, det er et bevis på rettsvitenskapen til den døde fra godhet og den som så at en død person ga ham et gammelt plagg, indikerer mangel. Sereren, selv om plagget er nytt, indikerer dets rikdom og høye verdi, og den som ser at en død person ga ham noe fra Koranen eller rettsvitenskapelige bøker og lignende, så er dette bevis på at forsoning av lydighet har skjedd og den som ser at han har solgt noe til de døde, så er det bevis på at den tingen er dyr og den som ser at han har gitt noe til de døde Hans svar på ham, fordi det er skadelig og mangelfullt, og noen av dem sa at den som så at de døde ga ham noe fra elskingen av verden, så det er bedre for ham fra et punkt der han er ikke telt, og den som ser at de døde kjenner ham i kunnskap, han vil ha godhet i sin religion så mye som det, og den som tror at han tar av seg klærne og bruker dem for de døde, han vil følge dette hvis han vet at det er ut av hans besittelse, og det skader ham ikke, og alt han ser, vil ikke. Som han ga det til en død person, er det ikke til Mahmoud bortsett fra i to tilfeller. Hvis han ser at han ga sin onkel eller tante noe, så påvirker det en arv, og å se onkelen og tanten på hvilken måte det var trygt fra ikke-eksistens, og den som ser at en død person kjøper mat, så er det lite eksistens, og hvis han selger den, vil den være deprimert og den som ser at han hengir de døde, da forkynner han og kommer tilbake tapt fra deres villfarelse…