Satan : en bedragersk fiende i religionen ….

Satan er i en drøm en fiende i religion og verden, svikefull, ivrig, arrogant, likegyldig og likegyldig . Satans visjon er glede, spenning og lyst . Og den som ser djevelen skrubbe ham, han bruker forbruk . Og den som ser at Satan følger ham, så lurer og forfører hans fiende ham . Og den som ser at han snakker med djevelen, så snakker han med en av fiendene sine . Og den som ser at Satan har falt ned på ham, han vil få forløsning og synd . Og den som ser at han presiderer over demonene mens de er lydige mot ham, han vil motta ledelse, ære, prestisje og ære . Den som så at han hadde bundet demonene, vant seier og makt . Den som ser at han er fiendtlig mot Satan, så er han en troende, ærlig og lydig mot den allmektige Gud . Og den som ser Satan med glede og lykke, han vil arbeide med ønsker . Og kanskje visjonen om djevelen antydet spioner og planer om å høre, eller hviske og blikk . Og den som ser at han har blitt en demon, rynker på folk og skynder seg å skade dem ….

Når det gjelder djevelen, er han en fiende i religion og verden, en bedragersk bedrager, likegyldig til noe, men hans tolkning er autoriteten, og han kan være familien ….

…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller så er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, så hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, så hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, så han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, så faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit også merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, så han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, så drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører også stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, så den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . Så sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren så søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de så – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, så personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….

…Abu Sa`id, predikanten, sa at sykdommen tolkes av en ond mann, og sykdommen fra honning tolkes som en skade på byttet til en ond mann, så vel som det gick av ghee og det icky av olje. Han tjente på forbudte penger fra en ond utro mann ….

…Hund Hvis du drømte om en villhund, betyr dette fiender og konstant ulykke . Hvis du drømmer om at en hund venter på deg, betyr dette rikelig med fortjeneste og lojale venner . Hvis du drømmer om å eie en hund med gode kvaliteter, betyr dette at du vil ha rikdom som er stabil . Hvis du drømmer om at en politihund følger deg, er det mulig at du blir utsatt for en fristelse som risikerer kollapsen din. Hvis du drømte om små hunder, betyr dette at dine grunnleggende tanker og gleder tilhører et trivielt slag . Hvis du drømmer om at hunder biter deg, forutsier dette om en plagsom følgesvenn i ekteskap eller på jobb . Magre og skitne hunder betyr svikt i virksomheten og betyr også sykdom blant barn . Hvis du drømte om en hundemesse, betyr dette at flaks vil tjene deg mange og varierte tjenester . Hvis du hører hunder bjeffe i en drøm, forutsier dette nyheter av deprimerende karakter, og det er mer enn bare muligheten for at drømmen vil bli fulgt av vanskeligheter . Hvis du ser hunder som jager rev og andre store byttedyr, betyr dette i alle tilfeller ekstraordinær aktivitet . Å se søte, bortskjemte hunder indikerer en kjærlighet til show, og at drømmeren er egoistisk og trangsynt . Når det gjelder jenter, forutsier denne drømmen om den elskedes uforskammethet . Hvis du er livredd for å se en stor vakthund, betyr dette at du vil lide vanskeligheter på grunn av forsøk på å stige over gjennomsnittet . Hvis en kvinne drømmer om dette, vil hun gifte seg med en klok og human mann . Hvis du hører hunder som brøler og brøler, betyr dette at du er prisgitt slu mennesker og vil ønske deg i et urovekkende hjemmemiljø . Hvis du hører en ensom bjeffing fra en hund, forutsier dette død eller lang separasjon fra venner . Hvis du hører hunder som brøler og sliter, forutsier dette at fiender vil overvinne deg og livet ditt vil bli fylt av fortvilelse . Hvis du ser hunder og katter etter tilsynelatende enighet, og plutselig snur hver av dem seg mot hverandre, bretter ut fangten deres, og en offentlig krangel oppstår, så vil du møte en katastrofe i kjærlighet og i verdslige gleder med mindre du lykkes med å berolige situasjonen . Hvis du drømte om en vennlig hvit hund som nærmet seg ham, forutsier dette om seirende arbeid, enten det er på karriere nivå eller i kjærlighet . For en jente varsler denne drømmen et tidlig ekteskap . Hvis du drømmer om en hund med flere hoder, vil du prøve å ha mange grener å operere på en gang . Suksess kommer alltid ved å konsentrere energier, og denne drømmen skal være en advarsel til en person som ønsker å lykkes med hva som helst . Hvis du drømte om en rabiat hund, vil ikke innsatsen gi deg resultatene som er tilstede, og en alvorlig sykdom kan bryte ut i dine vitale organer . Hvis en gal hund biter deg, er det en indikasjon på at du eller noen du er glad i galskap . En forferdelig tragedie kan oppstå . Hvis du drømmer om at du reiser alene og at en hund følger deg, forutsier dette lojale venner og vellykkede prosjekter . Hvis du drømmer om hunder som svømmer, betyr dette for deg en enkel utvidelse av lykke og flaks . Hvis du drømte om at en hund drepte en katt i ditt nærvær, indikerer dette lønnsom omgang og uventet glede . Hvis en hund dreper en slange i ditt nærvær, varsler det lykke ….

…Hans ord er landet for godt, han vant godt i denne verden og religion, og fra sitt ord landet med ord som inneholder irettesettelse, la ham frykte Gud den allmektige, fordi penger er forbudt . Hvis han ser et land brettet over folket, så er det døden, eller en kamp med folks død så mye som det har blitt brettet over, eller de lider nød, tørke eller nød . På bakken, eller hvis han kaster hånden fra skitten, blir han fattig, og hvis han var syk, døde han og ble smuss . Og den som ser at han er fraværende på jorden og ikke ser et hull der, så er det en reise i jakten på verden, han vil dø på den reisen . Og den som ser at jorden er foldet for ham, han skal dø raskt . Og den som så at han flyttet fra land til land for å gå og komme tilbake, han gikk rundt sin kone eller sin hushjelp . Og den som ser jorden, svelget den opp og løsnet den, og hvis han er ond, er det en straff for ham . Og den som ser at jorden har svelget den uten nedbrytning, han skal reise langt unna . Og den som ser at jorden ristet og treffer den i en pisk, så er det en ulykke som påvirker landet fra dets autoritet, eller at det er kaldt, varme, tørke eller stor frykt . Og den som ser at jorden har splittet seg og et kryp har kommet ut av det og folk snakker, så vil han se noe han undrer seg over, og kanskje dette indikerer at livet hans er nær, og kanskje det var et stort generelt vers som ser ut til mennesker å bli vurdert . Og jorden indikerer verden i henhold til omfanget av bredden, dens storhet, dens tranghet og dens litenhet . Det velkjente landet indikerer byen det ligger i, dets folk og dets innbyggere . Og hvis han ser ut som om jorden har splittet seg, så kommer en ung mann ut av den, en fiendtlighet dukket opp blant folket, og hvis en gammel mann kom ut, ville de være lykkelige og oppnå fruktbarhet, og hvis den splittet og ingenting kom ut av det, og ingenting kom inn i det, skjedde en ond ulykke på bakken, og hvis syv kom ut av det, indikerte det utseendet til en urettferdig hersker. Den lever og det er en konstant pine i det området. Hvis jorden deler seg med vegetasjon, vil folket få fruktbarhet. Hvis han ser at han graver jorden og spiser av den, vil han tjene penger ved bedrag, og graven er bedragersk . Og den som bretter landet med egne hender, han skal være konge . Det ble sagt : Collapse land til arven etter skade . Et smalt land, smalt opphold . Og fra sitt ord, landet med godt, oppnådde han godt i verden og religion, og fra sitt ord landet med ord som inneholder irettesettelse, la ham frykte Gud den allmektige, fordi penger er forbudt . Hvis han ser et land brettet over folket, så er det døden, eller en kamp med folks død så mye som det har blitt brettet over, eller de lider nød, tørke eller nød ….

…En ung mann er treet hans i en drøm, en ond, solid mann . Den som ser at han er på ungdommens tre, kaller en fremmed, ond, hard mann . Og det ble sagt : Al- Ghudhat er en hederlig og ugjennomtrengelig mann ….

…Sikksakk er i en drøm et tegn på drømmen eller pengene . Ekteskapsbrudd i en drøm er en avskyelig mann, så den som ser at han har truffet en pinne honning, han vil bli truffet av et bytte fra en ond mann, og hvis han treffer en pinne med olje, så vil han slå forbudte penger fra en ond, utro mann . Den som ser at han har pustet inn i en slough, han vil få en sønn ….

…Ascariasis : en ond mann, og skaden på plakk fra honning. Skade på byttet til en ydmyk mann, så vel som ghee . Og å treffe skjelettet fra oljen og slå forbudte penger fra en ond mann . Og blåsingen i spaltingen er Ibn, fordi Gud den allmektige sier : ~Vi har pustet inn i den av vår sjel .~ Blås også i posen ….

…Hatt Hvis du drømmer om å miste hatten, kan du forvente utilfredsstillende forretninger og folk som ikke opprettholder viktige engasjementer . Hvis en mann drømmer om at han har på seg en ny hatt, forutsier dette en endring i sted og arbeid, og dette vil være til hans fordel . Hvis en kvinne drømmer om at hun har på seg en ny og vakker hatt, betyr dette å skaffe seg rikdom, og at hun vil bli gjenstand for stor beundring . Og hvis vinden blåser hatten din bort, betyr dette plutselig endringer i handelssaker til det verre til en viss grad . Hvis en kvinne drømmer om å se en hatt, vil hun bli invitert til å delta i en feiring . Og hvis en jente drømte om å se kjæresten ha hatt på seg, betyr dette at hun vil skamme seg og sjenert i hans nærvær . Hvis du ser en fangehatt, betyr dette at tapperheten din forråder deg i fare . Hvis du ser en gruvehatt, vil du arve tilstrekkelig med penger ….

…Han er i en drøm mannens kone og sønn, hans død og liv, hans rikdom og ære, moren og dyret og hemmeligheten. Hvis butikken hans faller sammen i en drøm, skiller han seg fra sin kone, eller sønnen hans er borte, eller han dør hvis han er syk, eller mistet pengene sine eller solgte slaven eller døde, eller hemmeligheten hans dukket opp . Og hvis han så butikken sin frisk og luktet godt, og hvis han var singel, giftet han seg med en god kvinne eller fikk en sønn, og hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og forlenge livet, og han kunne øke sin verdi og utvide sitt nærvær, ellers kjøpte han en vakker nasjon eller et luksuriøst dyr . Kanskje indikerte butikken faren og moren, fordi de var årsaken til å finne og mate ham . Det som var kjent i butikken hans, enten det var en økning eller en reduksjon, eller en nyhet eller en riving, skyldtes personen som pekte det på butikken . Og den som så at han satt i en butikk, han ville ha godt av det gode . Og den som så at butikken hans ble ødelagt og hans far, mor eller kone var i en tilstand av sykdom, da ville pasienten dø . Butikken er mannens levebrød og ekteskapet hans . Og den som vil feie butikken sin, han vil flytte fra den . Og den som ser at han bryter døren til butikken sin, han vil vende seg bort fra den . Hvis han ser dørene til butikkene stengt, vil resesjonen spre seg, og hvis han ser dørene deres åpne, vil Gud legge til rette for handelsstiene ….

…Helvete : et tegn på autoritet for dets essens og autoritet over det som er under det, med dets skade og nytte, og kanskje indikerer det helvete i seg selv og Guds straff, og det kan indikere synder, synder og forbudt, og alt som fører til den og bringer den nærmere den . Fra å si eller gjøre . Kanskje indikerte det veiledning, islam, kunnskap og Koranen, for med den blir den guidet i mørket, sammen med ordene fra Moses , fred være med ham : ~ Eller finn veiledning i brann, ~ og han fant og hørte Guds allmektige ord med veiledning . Kanskje indikerer det levebrød, fordeler og formue, fordi det inneholder godhet i pensjonen for den reisende og nåtiden, som Gud den allmektige sa: ~ Vi har gjort det til en påminnelse og en glede for de troende .~ Det sies til den som er fattig eller dør, hans ild er slukket . Fordi araberne ble tilbudt som gaver til Ibn al-Sabil og den utgåtte gjesten, for at hun kunne bli guidet og skjermet for henne, slik at de med hennes nærvær kunne uttrykke generøsitet og rikdom, og hennes passivitet fra elendighet og fattigdom . Kanskje det indikerte jinn fordi de ble skapt av giftig brann . Og det kan indikere sverdet og oppstanden, hvis det har lyd, torden, tunger og røyk . Kanskje indikerte det myndighetens pine, fordi det er Guds pine, og han er autoriteten til de to verdener . Kanskje indikerte det ufruktbarhet og gresshopper . Og det kan indikere sykdommer, kopper og pest . Den som ser en ild falle ned fra himmelen i hus og butikker, og hvis den har tunger og røyk, så er det oppvigelse og et sverd som bor der, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike og de fattige, og en elsker kaster det på folket, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike spesielt, og hvis det er kull uten tunger. De er sykdommer, kopper eller epidemier, spesielt hvis de er generelle når det gjelder å blande mennesker . Men hvis nedturen av ild er i sanddynene og feddanene og kultiveringsstedene og plantene, så er det en ufruktbarhet som brenner planter eller gresshopper som brenner og fanger dem . Når det gjelder den som tenner en ild på en sti som går, eller at folk blir ledet av den hvis han finner den når han trenger den, så er det kunnskap og veiledning han oppnår, eller han sender den og publiserer den hvis han er verdig det, ellers får han myndighet, følgesvenn og nytte, og folket drar nytte av ham . Hvis ilden er på en annen vei enn veien, eller den brenner noen som går forbi den, gnister den eller skader ham med røyken, eller den brenner plagget eller kroppen eller skader synet, er det en kjetteri at han gjør eller overvåker, eller en urettferdig autoritet som tar tilflukt til ham eller er urettferdig for ham i henhold til omfanget av hans tjeneste for det eller hans flukt fra dem . Men hvis det var en stor ild som ikke lignet denne verdens ild, ble den tent for ham å bli kastet i den, da ville mange av hans fiender plage ham, så han ville vinne seier over dem og være overlegen dem , og hvis de kastet ham inn i det, ville han ha reddet Ibrahim, fred være med ham . Og alt dette hvis de som begikk det, var hans fiender, eller gjenstanden i ham var en rettferdig mann . Men hvis han ser at hun truer ham spesielt, eller de som overtok belysningen av det, går sammen med ham, la Gud frykte sin Herre og ta bort fra det han er fra helvetes folk før han kommer til henne, så han irettesatte henne fordi han fryktet henne . Når det gjelder den som ser ild sammen med ham i en ovn, ovn, kanon eller lignende på stedene der han er brent, så er det rikdom og fordeler at han oppnår, spesielt hvis hans levebrød er for ildens skyld, spesielt hvis det også er om vinteren . Og hvis han ser ilden slukket eller slukket, eller omgjort til aske, eller vann eller regn slukket den, så vil han mangle og bli suspendert fra sitt arbeid og sin industri . Og hvis noen som ikke lever av det på slike steder for å passe inn i mat, vil han at penger eller levebrød skal tjene en hersker eller til hans autoritet og hjelp, eller ved rettssaker, forvaltning, strid og megling, ellers vil han være angrepet av ord og onde og dårlige ord . Når det gjelder den som ser det, blir det brent med mat, olje eller noe fra salg, så overdriver han, og kanskje vil sultanen be om ham, og folket vil ta pengene hans med seg . Når det gjelder å spise ild, er det forbudte penger og et skadelig levebrød han spiser, og kanskje er det fra foreldreløse penger på grunn av det som er i Koranen. Hvis han så ild snakke i en krukke eller en pose eller en bolle med andre fartøy som indikerer både hanner og hunner, vil det som tilskrives fartøyet treffe jinnen og inngangene, til han snakker på tungen . Noen av dem sa : Brann er krig hvis det har en flamme og en lyd, og hvis stedet du ser det ikke er et krigsland, er det en pest, smerte, kopper eller død som oppstår der . Abu Amr Al-Nakha’i sa til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : Jeg så en ild som kom ut fra jorden og vendte mellom meg og en sønn av meg, og jeg så den si : A synsflamme og en blind, gi meg mat at dere alle spiser familien og pengene dine, så han sa, fred være med ham : Dette er en rettssak som vil skje på slutten av tiden og drepe mennesker foran dem, så krangler de med oppvask og krangel mellom fingrene hans, og lovbryteren mener at han er en filantrop, og de troendes blod er bedre for de troende enn å drikke vann . Og den som brenner en ild for å brenne den, han raser en ordre om å fylle sin fattigdom, fordi kulden er fattigdom . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så en lampe på tommelen og sa : Dette er en blind mann ledet av noen av sønnen hans . Hvis jeg rører det opp for å steke kjøtt med det, opplyser jeg noe der folk baksnakker . Hvis jeg slår på grillen, vil jeg ha litt levebrød med tristhet . Hvis han rørte den opp for å lage en gryte med mat i den, hevet han noe som kunne dra nytte av verdien av hjemmet hans . Hvis det ikke er mat i potten, bør han angripe en mann med ord og få ham til å gjøre noe ubehagelig . Uansett hva som treffer ilden og brenner fra kroppen eller klærne, er det skade og ulykker . Og den som tar fyr, vil slå forbudte penger fra Sultan . Og den som blir rammet av glød av ild, folk vil baksnakke ham ….

…Og den som ser at han fikk en ring å bli forseglet med, da har han noe som han aldri har eid, og den som ser at den er forseglet med en hvit sølvring, da blir et rettferdig barn født til ham, og hvis han er rød, barnet hans er korrupt, og hvis han er svart, vil han vise seg å være ydmykende og ydmykende, og hvis han ser at han har slått en ring mens han er i en moske, bønn eller tilbedelse, eier han en kvinne, og hvis han er mektig, så treffer han en high, eller en handelsmann, han vil tjene penger. Og den som ser at han fikk en gullring, da er han som gull, noe av det han eier vil forsvinne fra ham, eller en hersker vil være sint på ham. Akvamarin, han lever lenge, og den som ser at ringen hans er tatt fra ham, blir hans autoritet fjernet fra ham, og hvis han ser at han er tapt, kommer det han hater inn på ham, og hvis han ser at det er ødelagt eller falt, så indikerer det at hans status har falt eller pengene hans er borte, eller at han etterlater sin kone med død eller liv eller nær fristen eller døden, sønnen hans, og hvis kvinnen ser det, så er det hennes dødsfall mannen, og den som ser at feddet på ringen hans har falt, da skal ansiktet til hans autoritet og hans nærvær fjernes…

…Og den som ser håret spredt til skallethet, er redd for at pengene hans skal forsvinne og hans nærvær vil falle til folket . Og den som ser en skallet kvinne, indikerer noe med prøvelse . Og den som ser det som om han er for gammel, noe av sjefens kapital vil være borte, og han vil bli rammet av mangel på autoritet eller autoritet . Og det ble sagt at hvis eieren av denne visjonen var i gjeld, betalte han gjelden sin . Og den som ser det som om han banker, så søker han pengene til sjefen sin, han drar ikke nytte av det, han får bare problemer fra ham, og Qara’a-kvinnen er et ufruktbart år . Lesjonen i tempelet indikerer lesjonen i penger . Og sykdom i front, en reduksjon i velstand ….

…Hvis en brann faller fra himmelen, vil folk lide av sykdommer, kopper og død, eller høye priser, ellers vil planten slå gresshopper . Og himmelen kan indikere sultanen eller palasset hans . Den som stiger opp til den med stige eller tau, han vil få et løft fra kongen, og hvis han stiger opp uten stige eller tau, vil han ha frykt for autoriteten og i ham er forfengelighet . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han var syk mens han var våken og deretter ikke kom tilbake til jorden, ville han omkomme av sin sykdom . Når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud den allmektige, for folket med lydighet og rettferdige gjerninger, og kanskje dette indikerer nærhet til imamen, sultanen, verden, faren, mannen og mesteren . Kanskje var fallet fra himmelen til jorden et tegn på ødeleggelsen av sultanen hvis han var syk . Og himmelens fall kan indikere det tørre landet . Og araberne kaller regnhimmelen fordi den kom fra himmelen . Og hvis himmelen falt på en person, og han var syk i å våkne livet, døde han, og den som steg opp til himmelen og gikk inn i den, ville motta martyrium og vant Guds ære . Nedre himmel er månens plassering, og månen er i ministerens tolkning . Hvis han så at på den andre himmelen oppnådde han oppførsel, intelligens og ledelse, og at den andre himmelen var for Merkur . Og hvis han så at han i den tredje himmelen hadde mottatt en velsignelse, min tjenestepike, en glede av glede, og at den tredje himmelen var for Venus . Hvis han så at han var på den fjerde himmelen, oppnådde han en konge, autoritet og prestisje, og at den fjerde himmelen var solen . Og hvis han ser at han er på den femte himmelen, oppnådde han politiets mandat eller en kamp, ​​og at den femte himmelen er for Mars . Og hvis han ser at han er i den sjette himmelen, blir han velsignet med rettsvitenskap, dom, asketisme og tilbedelse, og han er fast, og den sjette himmelen er for Jupiter . Og den som ser at han er i den syvende himmel, han vil skaffe eiendom og bønder, og den syvende himmelen er Saturn . Hvis han ser at han er over den syvende himmelen, vil han motta en stor høyde, men han vil gå til grunne . Hvis himmelen er grønn, vil avlingene øke, og hvis himmelen er gul, vil sykdommen øke i den . Hvis sauer kommer ut fra himmelen, er det bytte, og hvis syv går ut, blir de forbannet av maktens undertrykkelse . Hvis himmelens porter ble åpnet, ville regnet øke . Hvis en person ser at han har stjålet himmelen og gjemt den, så vil han stjele en Koran og betale den til sin kone . Hvis han ser at han snur seg på himmelen og deretter kommer ned fra den, lærer han stjernenes vitenskap og blir nevnt . Og den som ser at han er hengt opp av et tau fra himmelen, så følger han autoritet i religionen, og hvis han ser at tauet er avskåret, vil hans autoritet bli fjernet fra ham . Og den som ser himlene, han blir adoptert i hans nærvær, så vitnet han om løgn, for den allmektige sa : (Du har ikke vært vitne til himmelen og jordens skapelse ). Og den som ser at han har falt fra himmelen til jorden, han begår en alvorlig synd . Og den som så at himmelen hadde et lys som stammer fra den, antydet veiledningen fra folket på dette stedet, og hvis mørket kom ut, tydet det på deres villfarelse . Og himmelen er et tegn på landet, festningen, hjemmet og kona, sønnen og moren, læreren og steder som er beregnet til fordel . Og himmelen indikerer ed til den som ser på den i en drøm, fordi Gud den allmektige sier : (Og himmelen er vevd ). Og den Allmektige sa : (Og himmelen er med dyrekretsen ) , og hans ordtak : ( Og himmelen og Tariq ) , og kanskje indikerte det en fantastisk bygning, og kanskje indikerte himmelen havet med sitt brodd, og på grunn av skapelsen i den av den allmektige Gud . I en drøm indikerer himmelen alt som er over hodet, for eksempel en hette og et tak, og hva fiender som sultanen er opptatt av . Kanskje oppgangen til himmelen indikerte kontrovers og sinte mennesker med misunnelse og fiender . Kanskje indikerte himmelen fengselet, og oppstigningen til det er bevis på å heve mettet ….

…Den tredje typen visjoner : som er inspirert av hele slaven , og registrerte noen lærde visjoner som sa : når du rydder opp selv , og blir kvitt hans hemmeligheter om dårlige ideer , og respekt for hans hjerte, erindringen om Allah , ikke se den eneste virkelig ærlige , og det er den sanne visjonen som ble beskrevet som en del av profetskapet (1). Den hellige profet, må Guds bønner og fred være over ham, sier i den avtalt hadithen som er med Ahmad i sin Musnad også fra fortellingen om Anas bin Malik, må Gud være fornøyd med ham : “ Visjonen til den troende er en del av de førtiseks delene av profetet ”(2). Crown når denne samtalen stopper lang fordi den involverer noen av de viktige spørsmålene : Jeg sier : Denne hadithen ble fortalt fra en gruppe ledsagere som var forskjellige muntlig , fortalt Anas denne sjeikene , og fortalt av Imam Ahmad og sjeiker som Bin stille tilbedelse , så vel som Abu Dawood og Tirmidhi , og fortalt av Imam Ahmad And the two sheikhs and Ibn Majah from the hadith of Abu Hurairah . For antall deler : flere romaner kom eller klipper begrenset til bare vitnet som det fremgår av forklaringen til Sahih Muslim – Nawawi detaljerte : det kom i Bukhari og Muslim : ~ drømmer er en del ~ av de 46 deler av profetien ~ som tidligere (3). i henhold til den muslimske ~ av førti – på fem deler ~, også som sier : ~ sytti del ~. i henhold til Tabaraani : ~ del av sytti – seks del ~ . til Ibn’Abd al-Barr ‘s roman : ~ tjue- seks del .~ når Imam Ahmad ~en del av den femti delen .~ Ifølge al- Tirmidhi : ~en del av den førti- del ~ . når Tabari : ~en del av den førtito delen ~, og har også : ~ av førti – fire .~ Han kom også fra Ibn Abbas : ~ delen førti del . ~ Vi er her i foran flere romaner og minst en del av tjue – seks og meste av seventy – seks , sa Nawawi forklare sann muslim (4): denne forskjellen viser til tilfelle av seer forskjell , det troende er god å være pastor Weah del av de 46 deler og den forkastede delen av sytti deler . Forskjellen på mennesker elsker madrasser og når jeg sa at delene var visjonen nærmere sannheten , og det ble sagt at av hvilke skjulte delen av sytti , og selvsagt del av førti – seks . Sheikh sa Muhammad bin Uthaimin, må Gud velsigne ham : det faktum at antallet er en del av førti-seks deler tilsvarer virkeligheten i forhold til åpenbaring som ble åpenbart for meg, profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fordi den første åpenbaringen var den rettferdige visjonen fra Rabi ‘al-Awwal til Ramadan, og dette er seks måneder , så åpenbarte Gud for ham etter dette i våkner resten av livet , hvis du skriver ute dette til resten av åpenbaringstiden, var det en del av 46 deler : fordi åpenbaringen var tjuetre år og seks måneder. ~(5) Det faktum at visjonen var en del av profetet har blitt problematisk selv om profetiet ble avbrutt av profetens død, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg vil nevne noe av det som ble sagt i avklaringen dette . Han sa at meningen med verset være en del av profetien : at muslimske oppriktig god, passer tilfelle hvis de profetene som ser det usynlige, i motsetning til vantro og fordervede og blandet, og spore dette til si Imam Muhammad Safaareeni ved å si : ( men lik tilfellet med profetene når det gjelder synets helse og klarhet i sinnet og berører hans sjel Hvis han sov i riket ). Dette er sant, ikke bare vet det usynlige er den Allmektige sa noen forskere : betydningen av å være en del av profetiene deler av en metafor , som det kommer til å godkjenne profetier ; Dette er fordi det er en del av profetet . Det ble sagt : mening : det er en del av hennes kunnskap, fordi det var avskåret og den profetien Flmha blir værende s . Og det ble sagt : Betydningen av å være en del av profetdommens deler ligner den i sannhet av nyheter om usett ; Nyheten om det usettede er en av profetdommens frukt . Konklusjon på dette tilbudet : at visjonen til den vantro ikke opprinnelig kommer fra deler av profetien , og etter irettesatt, som i likhet med den vantro , nevnte noen av dem at visningen om den irettesatte er en av de maksimale delene forblir en god muslimsk tro som visjon av denne typen sier majestet Suyuti Guds nåde og er bekymret for denne samtalen : ( dette snakk meg om lignende samtaler der vi tror og NCL betyr å være en forfatter fred være med ham og ikke gå inn på denne tolkningen av delen av dette tallet og visdom, spesielt varierte romaner i mengden antall gir også Gud vet Balemrad hva som menes med det ) a . E (6). Visjonen om det gode i avsnittene i Åpenbaringen , kan være årsaken til lovene i noen av bestemmelsene, og at visjonen om Abrahams fred være med ham , var Abraham et løfte om at Guds levende sønn av Sara skulle slakte et offer, så han i en drøm : at Av ditt løfte (7) , og et intervju med parasittbroren Aisha, hennes mor om å si hva Gud vil og Muhammed vil, og sendebudet ba dem da å si : Hva Gud vil alene , eller hva Gud vil og deretter Muhammad , og ikke si : Hva Gud vil og Muhammad (8), og Abdullah bin Zaids visjon i kallet til bønn og lovgivningen i kallet til bønn etter at det er bevist. Gud være med ham og gi ham fred som han sa om det : Det er en sann visjon . Abu Bakr, må Allah også (9) rundt skjoldet ranet ham etter hans død og gjenoppretting av denne visjonen og gjennomføringen av budet av og grip skjoldet til dem som er i hans hånd ut , men Abu Bakr er den første kalifen Waller Ashden, a Blant dem som husket sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, hans flid i dette og følgesvennens aksept av denne ijtihad i nærvær av Koranen som indikerer sannferdighet er akseptabel , og det er mange bevis for slik i rettsvitenskapens bøker , men i dag er det ikke tillatt å gjennomføre en testamente eller sak knyttet til loven gjennom visjoner, verken grunn eller sharia som ingen hemmelighet for noen med hjertet . Denne gode visjonen kom fra denne store følgesvenn for å forsikre oss om at det eksisterte en rettferdig mann, da forskerne erkjente denne moderne moderne bygningen på profeten fred være med ham, og han sa : ~.. Og Asedkkm visjon om en nylig Asedkkm . .. ~ Og han vil svare, hvis Gud vil . Og sa fred være med ham : ~the visjon av troende er en del av ….~ Modern , omfatter en rettferdig troende kvinne som godt , har Bukhari tittelen i sin Sahih : den dør av å se kvinner , sitert av Ibn Hajar : hva Ibn Battaal var enig i at visjonen om de rettferdige troende inkluderte i å si fred være med ham : ~ visjonen om den troende gode delen av profetien ,~ det er ingen forskjell mellom menn og kvinner når det gjelder visjoner , men det kan være en forskjell når det gjelder Altobeirh, sier Valmabron : at hvis en kvinne så hva Est sitt folk i E er, er han mannen hennes , og de sa : På samme måte har barnet sine visjoner oftest for foreldrene sine , og det vet Gud (10). Jeg går tilbake til historien om Thabit bin Qais bin Shammas, og det var et av ledsagernes valg, må Gud være fornøyd med dem , og det er bevist at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa til ham : “ O Thabit, godtar du ikke å leve en god mann og drepe en martyr og komme inn i himmelen? ” Sa Malik bin Anas, som er en av hadith-fortellerne. : fast bin Qais ble drept på due martyren (11). Faste og den historien at nevnte sønn av verdier (12) sa : På dagen for al – Yamamah, en krig mot de frafalne , festet med Khalid bin Walid kom ut for å kjempe Musaylimah da de møttes og Tkhvoa konstant, sa Salim mawla Abu Hudhayfah : Se, så vi kjempet med Allahs sendebud om ham og ga fred , så gravde hver en grop, så han sto og kjempet til de ble drept. Den dagen kom et skjold med edelstener til ham, og en muslimsk mann gikk forbi og tok henne , mens en muslimsk mann sov da han kom til ham i søvne . Eventuelt løst – han sa til ham : Jeg anbefaler deg å passe deg testamentary sier dette er en drøm Vtadhaah , jeg passerte det som drepte meg, en mann av muslimer tok Deri , Venslh i de fjerne menneskene ved telthoppa hans – Westin – som bare munter aktivitet . Skjoldens håndflate skruer en mengde steiner – og over garn til venstre – som er plassert på baksiden av et dyr for turen. ‘ Bring the eeuw er en gang å sende ut til Deri tar den , og hvis byen sørget for Khalifa Messenger av Allah, fred være med ham betyr Abu Bakr , fortell ham : Ali er av slik religion og så og så fra min gamle klasse , så mannen kommer til evigheten , og forteller ham , så han sendte til skjoldet, og han kom og fant det som han fortalte dem i synet under hyssingen, og deretter perserne som han , og Abu Bakr godkjente resten av hans vilje . Abu Omar bin Abd al- Barr sa, og andre eldre , så vel som Sheikh Mohammed Bin Saleh Al- Uthaymeen, nylig Guds nåde over dem : passerte Abu Bakr og whoop for eksistensen av bevis som viser oppriktighet, Abu Omar bin Abd al – Barr sa : Vi kjenner ingen godkjent, hans vilje etter hans død er en konstant Bin Qais, må Gud nåde ham, a . E (13). Hvis du også legger merke til : avtalt Khalid bin Walid og Abu Bakr og hans følgesvenner med ham om å jobbe i denne visjonen, og implementeringen av det som kom inn . _________________________________________________ (1 ) Mohammad HLA Wei – op – s. 5 . (2 ) utskrevet : Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/373 , 383, 404 ) – op -, og som muslim i atomkraften ( 15/22 , 23 ) – op -, og al – Tirmidhi I boken i Åpenbaringen kapittelet om at den troendes visjon er en del av 46 deler av profetet – en tidligere referanse – og i kapitlet om det som kom i profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, skalaen og pluggen fortalt av Abu Dawud i litteraturboken, kapittel av det som kom i visjonen – forrige referanse – og Ibn Majah i De er plassert i boken om visjonens uttrykk, kapitlet om den rettferdige visjonen som Muslim ser eller ser for ham, og døren til de sanneste menneskene til en visjon som har blitt tilskrevet dem nylig – en tidligere referanse – og Ahmed i resten av Musnad av de mange i Musnad i Abu Hurairah og i Musnad av Anas bin Malik – en tidligere referanse -, og Darami i visjonens bok er et kapittel i Mus lims visjon En del av den førtiseks delen av profetet – forrige referanse -. (3 ) Se ibid . (4 ) Sahih-muslimske kjernefysiske forklaring ( 15/21 ) – en referanse tidligere . (5 ) Muhammad’Uthaymeen, si nyttig bok om monoteisme ( 2/348 ) – op . (6 ) utvidelse Se : Mohammed Safaareeni – op – (1 /808 ). (7 ) opplys størrelsen på tolkningen av Ibn Abbas Abu Taher Turkis Abadi – Dar trodde – Beirut ( s. 377 ) 0 og Ibn Hajar – op ( 12/377 ). (8 ) Fortalt av Imam Ibn Majah i boka Alkavarat-døren som forbyr hva du skal si, hvis Gud vil, og du vil – op -. (9) Ibn ‘ – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) Denne hadithen ble fortalt av Ibn Hajar i al- Fath sa denne sterke referansesenderen fortalt av Ibn Saad Maan bin Isa for sin eier . Fortalt , Daaraqutni i sprø av Ismail ibn Abi Uys for eier som godt . (12 ) Ånd . Son of values ​​fatawa , Arab Book House – oppnå : d . Mr. Jumaili , i 1412 (13 ) Se : Ibn fatawa-verdier – op – s. 43 . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Drømmer dyr? Det er kjent at Gud den allmektige har utmerket mennesket over dyr med fornuft og fornuft som det er kjent fra hva det er basert på ved igangsetting, og det er derfor Gud løftet pennen fra de sinnssyke, og hvis vi har bestemt oss for at drømmer om dem er ikke gode nyheter for eieren eller advarer ham, og dette er umulig for dyret fordi det ikke er hennes sinns nærvær; Som vi har sagt, bestemmer vi oss her for at dyret ikke har visjonene som er inneholdt i betydningen av det gode budskapet eller advarselen, men det kan ha evnen til å se noen av drømmene hvis hendelser bodde, men hvor er maskinen som får disse drømmene til å komme ut i lys av manglende evne til å snakke og dialog og forståelse? Jeg spurte mange spesialister og dyreavlere, og de bestemte seg for at dyrene deres om natten har mye uro, bevegelse, endring i bevegelse i munnen eller skriking, noe som er resultatet av drømmene til disse dyrene . Studien fant et av instituttene i USA på vegne av : (MIT News) Studien med tittelen : Dyr har komplekse drømmer MIT-forsker viser utstedt i historien 24-1-2001 og som beviste at denne studien inkluderer : at dyr drømmer , og enhver eier av dyrene kan For å se og oppdage dette faktum, og dette kan virke rart, men det er sannheten. Dyrets sinn er aktivt under søvn som det er når man arbeider, og dyrets søvn er forskjellig mellom dyp søvn og enkel søvn, og mange eksperimenter har blitt utført på mus der det er bevist at mus i søvn beveger seg fra scenen til en scenen og fra det som er kjent at drømming forekommer hos mennesker i fasen av dyp søvn, og det samme skjer med mus . Dyr har komplekse og komplekse drømmer – som studien viser – og de drømmer om spesifikke hendelser som skjer med dem i det våkne livet . Og konklusjonen som jeg kommer til er : 1_ at dyr har evnen til å sove og absorbere det . 2_ Dyr ser noen av drømmene de lever sine begivenheter i eller deres begivenheter i . 3_ Det er ingen første og andre typer dyredrømmer, og jeg mener lovende visjoner eller advarseldrømmer . 4_ Dyret har ingen evne til å fortelle drømmen på grunn av manglende evne til å snakke, men det når snarere frem til drømmene fra ansiktsuttrykkene under søvn . 5_ Årsaken til umuligheten av den første og andre typen drømmer blant dyr er fraværet av sinnet, og derfor blir det sammenlignet med den galne som ble løftet fra kommisjonen og ikke holdes ansvarlig for sine handlinger, snarere kan han ikke føle hva som omgir ham eller planlegger for ham, så det blir for eksempel lagt merke til på Eid al-Adha at dyrene som ble fengslet Natt til Eid viser henne ikke unaturlige følelser under søvnen, selv om hun om morgenen vil bli slaktet, og dette er på grunn av manglende bevissthet og bevissthet på grunn av mangel på sinn, og det samme gjelder barnet som ikke har blitt oppdaget og sinnssyke, de kan sove fullt av øynene, selv om morgen er kunngjøringen om henrettelsen !! Og Gud vet best ….

…King Hvis du drømmer om en konge, så kjemper du med din styrke og ambisjon, din herre . Hvis du drømmer om at du er en konge, vil du heve deg over kameratene og de som jobber med deg . Hvis en konge kritiserer deg, vil du bli irettesatt for å forsømme plikten . Hvis en jente drømmer om at hun er i nærvær av en konge, vil hun gifte seg med en mann som hun frykter . Hvis hun får tjenester fra en konge, vil hun løfte seg til høye stillinger og gifte seg ordentlig . Hvis du ser en konge i en drøm, forutsier dette en fremtid i navnet og å bli kjent med nye venner ….

…Speilet er i en drøm en fantasi og forfengelighet, og det ble sagt : en kvinne . Og den som ser at han ser i et speil og ser sitt svarte skjegg mens han ellers er, så blir han hedret med mennesker og forbedrer sin status i dem når det gjelder hans verdslige anliggender, ikke hans religion . Og det ble sagt : Speilet er en manns kvinne og hans rang . Og den som ser i et sølvspeil, han går . Hvis kvinnen er ødelagt, vil hans kone dø . Hvis han ser inn i et innhyllet speil, vil bekymringene fjerne ham . Det rustne speilet er mannens ulykke, og hvis det er juks i speilet, er han i stor bekymring . Og den som ser at han ser i speilet, så er ikke Gud fornøyd med ham, og han har ikke vært lydig mot den allmektige Gud i sin hemmelighet og åpenhet . Gullspeilet er styrke i religion og dispensasjon etter fattigdom, og arv etter herlighet . Hvis pasienten ser i et speil, indikerer dette at han er død . Speilet indikerer reise og graviditet fra perspektivet i speilet, så hvis den som ble sett i speilet var en kvinne, kunne hun komme med en kvinne, og hvis perspektivet var en mann, kunne hun ha en mannlig sønn . Hvis mannen ser i speilet en form som er forskjellig fra utseendet hans, vil han bli truffet i pengene eller sinnet, og hvis han finner seg selv en kvinne, har han en datter og gifter seg eller kjøper en slavejente . Hvis en fange ser ansiktet hans i speilet, vil du bli frigjort fra fengselet hans . Og den som ser at han har blitt et speil, han vil motta det han hater i sitt nærvær med mennesker ….

…Hvis du drømte at du spiste iskrem, forutsier dette at du vil oppnå hyggelig suksess i kommersielle forhold som du inngikk på forhånd . Hvis du ser barn spise det, betyr dette at velstand og lykke vil gi deg næring på best mulig måte . Hvis en jente ødelegger isen sin i nærvær av kjæresten eller vennen, indikerer dette at hun vil bli lagt til side på grunn av uhøflighet med andre . Hvis du ser sur is, betyr dette at uventede problemer vil gjennomsyre dine gleder . Hvis den smelter, vil lavkonjunkturen være din forventede glede før den blir realisert ….

…På autoritet fra Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman sa han : Khaled Ibn Saeed var gammel og var den første av brødrene hans som omfavnet islam , og begynnelsen på hans konvertering til islam var at han så i søvn at han sto på randen av ild, og han nevnte fra sin kapasitet hva Gud vet best , og han ser i søvn som om faren hans skyver ham inn i den og ser Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, tok lendene hans slik at han ville ikke falle, så han fikk panikk fra søvnen og sa : Jeg sverger ved Gud at dette er en sann visjon . Så han møtte Abu Bakr bin Qahfa, og han nevnte det for ham. Abu Bakr sa : Jeg vil ha deg vel , dette er Guds sendebud, fred være med ham, så du vil følge ham og gå sammen med ham i islam som hindrer deg i å falle inn i den og din far er i den . Så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, møtte ham mens han var med hester og sa : O Muhammad, hva kaller du? Han sa : Jeg ber til Gud alene uten partner, og at Muhammed er hans tjener og hans sendebud, og han avviser tilbedelsen som du er på av en stein som ikke hører eller ser, ikke skader eller gagner, og det er ikke kjent om hans tjener som ikke tilbad ham . Khaled sa: Jeg vitner om at det ikke er noen annen gud enn Gud, og jeg vitner om at du er Guds sendebud. Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, tolket hans islam . Khaled var fraværende, og faren hans visste om sin islam, så han sendte inn sin forespørsel de som var igjen av sønnen hans fra de som ikke ble muslimske og reiste sin herre og hans nærvær, de førte ham til faren Abi Ahiha, så han advarte og gråt og slo ham med et slag i hånden til han brøt den på hodet, så sa han : Du fulgte Muhammad mens du ser hans folk og hva han fremkalte fra mangelen på deres guder og mangler. Den som gikk bort fra fedrene sine, sa Khaled : Ved Gud angret han og fulgte ham, så Abu Ahiha ble sint og angrep sønnen og fornærmet ham, så sa han : Gå for å bue hvor du vil. Av Gud, vil jeg forhindre deg i næring. Khaled sa : Hvis du forhindrer meg, vil Gud gi meg det jeg bor sammen med . Så han førte ham ut og sa til sønnene sine : Ingen av dere ville snakke med ham med mindre jeg gjorde med ham det jeg gjorde med ham, så Khaled vendte seg til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han var forpliktet til å være sammen med ham . Nyttighet :::: Og den som omfavnet islam gjennom en drøm, den islamske professoren og tenkeren Muhammad Asad, den østerrikske lærde, Gud ledet ham etter en visjon han så og så det i sin bok ( Veien til Mekka ). På samme måte konverterte en kristen kvinne til islam etter å ha hørt en telefon som ringte henne for å gå inn i religionen Islam, og hun konverterte til islam . Likeledes en mann som jeg tror er nederlandsk konvertert til islam gjennom en drøm .. Og Gud er hjelperen. Se historiene til disse menneskene i boka vår i denne realistiske serien ( Omvendere til Gud ), en bok som inneholder historier fra Adams tid til samtiden ….

…70 – Al-Mansur så i søvne, og det sies, men han ropte ved en telefon som sa : Når det gjelder Herren om stillhet og bevegelse, er manien mye polyteisme på deg, sjel. Hvis du gjør galt, og hvis sjelene dine gjør det bra, er det noe for deg. Hans autoritet er med en deltaker, himmelens og jordens prakt, og fjellankeret, som er viet astronomien, sa Al-Mansour : Dette er tiden for mitt nærvær og slutten på mitt liv . Han hadde mening før Qasra-føflekken, som ble bygget og manererisme der en drøm blir forferdet, sa våren : Ve Aarabie ~ Jeg så en drøm jeg ble sjokkert , jeg så et ordtak stoppe i dette dørpalasset , sier han : Hvis Jeg var i dette iPad-familiens palass og Oouhh ham, hans familie og hans hjem, og ble sjef for palasset etter gleden til den nyfødte (3) Han bygger soldatene sine på ham, så han ble ikke i føflekken bortsett fra mindre enn en år til han ble syk på veien til Hajj , og han kom inn i Makkah med en tung begravelse , og han døde lørdag kveld, og det ble sagt til syv dager fra Dhu al-Hijjah , og det siste av det han snakket var at han sa : Gud velsigne meg til å møte deg . det ble sagt : han sa: Herre, du Asatk i mange ting bare Ataatk forelsket i deg sertifikat ting som Gud, men Gud frelser . da han døde . ringen inskripsjon . Guds tillit i Abdullah og har trodd på . ved hans død sekstitre år gammel og var ett år på den berømte , hvorav tjueto er skapelsesår , og Ban al-Mualla ble gravlagt i Mekka ….

…Og den som ser at feddet på ringen hans har falt av, da skal ansiktet til hans autoritet og hans nærvær fjernes ….

…Og den som ser at hans syn er smerte fra hoste og han produserer slim, så vil han klage over tilstanden til noen på grunn av pengene sine, og hvis han er opptatt med markedet, er klagen umulig, og hvis hosten er fuktig da klager han over husstanden sin, og hvis det er med blod, så klager han over barna sine, og hvis det er gult, så er karakteren hans smal. Hvis hosten er i nærvær av personer i embetet, er han opptatt av religion ….

…Når det gjelder sølv : hvis det var laget av det i form av et fartøy eller smykker eller lignende til ødelagt eller autentisk, og han trodde at han fikk noe fra det, setter han inn penger eller varer . Det samme gjelder hvis det var et speil av sølv, så lenge han ikke så i ansiktet . Hvis han ser på det i ansiktet, vil han oppnå det han hater i sitt nærvær med mennesker . Og det er ikke greit å se i sølvspeilet . Og sølv av flippen, hvis ikke laget, er essensen av en kvinne, en kvinne eller en hushjelp . Hvis fovea treffer metalet hennes eller landet hennes, så treffer det en kvinne fra hjembyen . Hvis han så at han gikk inn i en hule av metall og traff den flippen der, så lurte kona ham i hennes sak eller noe annet om det ….

…Og den som ser at han har reist en gul stein eller en stein, så vil han bli ledsaget av en ond og usikker person, og den røde steinen er en mann med liten religion ….

…Når det gjelder øyet : mannens gjeld og innsikt som han kan se veiledning og villfarelse med . Hvis han ser mange øyne i kroppen, indikerer han at hans godhet og religion øker . Hvis han ser at magen hans har splittet seg opp og han ser øynene i magen, er han kjetter, fordi Gud den allmektige sa : ~ Gud skapte ikke et menneske av to hjerter i magen .~ Hvis han ser øynene som øynene til en annen merkelig, ukjent person, indikerer hans syn at øynene hans er borte, og noen andre vil veilede ham . Hvis mannen er kjent, vil drømmeren gifte seg med datteren sin, og hun vil gjøre det bra med ham . Hvis han så at øynene hans hadde gått, barna hans døde, og den som så at han var blinde øyne mens han ble fremmet, indikerte han omfanget av eksil til han døde . Hvis han så som om øynene hans var av jern, ville han være veldig engstelig for at det ville føre til ødeleggelse av dekselet hans . Hvis han ser at han har åpnet øynene for en mann, vil han se på saken hans og hjelpe ham . Og hvis han ser som om han har sett ham ond, så hater han ham, og hvis han ser som om han hører med øyet og ser med øret, så driver han sin familie og datter til å begå synder . Og den som ser et menneskes øye eller et dyrs øye på håndflaten, han skal få penger i natura . Og den som ser som om han har sett inn i et øye og han liker det og applauderer det, så gjør han noe som skader religionen hans . Og svart øye religion . Awal-blå kjetteri, og Al-Shahla bryter religion . Og grønt er en religion som strider mot religioner . Hvis han ser et øye eller øyne i sitt hjerte, så er han god i religion så mye som det er lett . Hvis han så at han begikk hor i øynene, ville han se på kvinner . Hvis han ser at øynene hans er solbrune, så ser han mistenksomt på kvinnen til vennen sin, skarpsynet til synet er bra for alle mennesker, og den som har barn og ser denne visjonen, indikerer at de er syke, fordi barn er som øynene er elsket . Al-Hajjaj bin Yusef så ut som om øynene hans hadde falt i fanget hans, så hans bror Muhammad og sønnen Muhammad sørget for ham . Noen av jødene så en slavejente på himmelen eller en slavejente, så han fortalte om synene hans på Barhami, og han sa: ~Det vil treffe penger fra handel .~ Hvis en produsent ser det, vil han ha penger fra sin produksjon . Og øyenvippene : i tolkning og en beskyttelse for religion . Fordi det er sterkere for øynene enn øyenbrynene . Det ble sagt at rettferdighet og korrupsjon skyldes barnet og pengene . Hvis han ser ut som om kanten på øynene hans er mange gode, så er hans religion ukrenkelig . Hvis han ser ut som om han sitter i skyggen av øynene, hvis han er en religion og kunnskapsinnehaver, så lever han i skyggen av sin religion . Hvis han er eier av en verden, så tar han folks penger og gjemmer seg, og hvis han ser ut som om han ikke har en frill i øynene, kaster han bort religionens sharia . Hvis en person plukket det, så råder fienden ham i sin religion . Hvis han ser ut som om håret er hvitt, indikerer det en sykdom som rammer ham fra hode, øyne, ører eller molar . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg klamret et skjegg og lånte det til jeg utryddet det . Han sa : Du spiser din onkels arv, og han har ingen annen arving enn deg. Hvis du spiser noe av det, arver du i den grad det . Og den som så at skjegget hans var hvitt, blankt, han ville bli stolt av ansiktet, navnet og minnet om landet, for Abrahams skjegg, fred være med ham, var hvitt . Hvis han ser at hun er en krans, slår han ansikt og verdighet . Hvis han ser at det er mørkere og bedre enn det var i våkenhet, og det er svart i våkenhet, så treffer det prestisje, stolthet, verdighet og skjønnhet . Hvis han ser at han er grå og det fortsatt er noe svart, så er han verdig . Hvis det ikke er noe igjen av svartheten, vil den mangle og gå mot den . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så at skjegget mitt er hvitt, og at jeg bleker det slik at pigmentet ikke er festet til det, og mannen var ung med svart skjegg, så han sa : Hvit er en mangel på eiendom, og du vil dekke det, og han visste om det . Han sa : ratifisert ….

…Arbeidskraft Hvis du drømte om fødselen av et barn, indikerer dette heldige omstendigheter og en trygg og sikker fødsel av en kjekk baby . Hvis en ugift kvinne drømmer om at hun er i fødsel, betyr dette en ulykkelig æresendring til en ond og underordnet stilling ….

…Når det gjelder bindingen, er den av forskjellige typer, hvorav noen er presset, og noen er presset, og det er i uttrykksvitenskapen en type. Når det gjelder det som blir presset av det, er det ikke Mahmoud. Den som ser at han er klemt inn i løytnanten tolkes med ydmykelse og fornærmelse. Når det gjelder det som trekkes fra ved å trykke, er det ingenting galt med det og kan tolkes av en ond kvinne ….