…Det ble sagt at den som så ansiktet hans ble svart, er en mann som fleiper med en løgner for den allmektiges ordtak: ” På oppstandelsens dag vil du se de som har løyet for Gud hvis ansikter er svertet . ” Og den som ser en flekk i ansiktet hans eller i ansiktet til noen andre enn ham, han går ned rundt ham, eller bekymring eller sorg. Han hater, og hvis han så at han rynket pannen mot andres ansikt, ville det skje noe galt med ham ….
Drømmer om oppkast svart tjære
(49 betydninger av å drømme om oppkast svart tjære)…Og den som så at han var from, og det var lett for ham, så indikerer det omvendelse eller å gjenopprette sannheten for familien, og hvis det er vanskelig for ham, er det en straff. Hvis han ser pasienten, er det hans død. Og hvis en gravid kvinne ser det, mister hun aborter og den som ser at han har spist oppkastet sitt, kommer han tilbake i sin gave, og det ble sagt med elendighet og forakt at han kastet opp alt i magen, det indikerer hans død…
Den som tror at han kastet opp og det var lett for ham, det indikerer omvendelse fra synd og tilbake til den allmektige Gud eller å gjenopprette sannheten for familien, og hvis det er vanskelig for ham, er det en straff og tilrettelegging er bedre at han oppnår , og hvis han ser pasienten, så er det hans død, og hvis en gravid kvinne ser det, vil hun avbryte ….
Og den som ser at han strippet Zags hud, han driver hor med en merkelig kvinne ….
…Og den som så at han rørte ved den svarte steinen, det ble sagt at han fulgte en imam fra folket i Hijaz . Hvis han fjerner den svarte steinen og bruker den som sin egen, er den unik i religion med kjetteri . Og den som ser som om han fant et tre etter at folk mistet det, setter det på plass, dette er synet til en mann som tror at han har rett veiledning, og alle mennesker er i feil ….
…Det svarte frøet indikerer i en drøm at en person lider av helse og velvære i kroppen sin ….
Når det gjelder det sorte frøet, er det fra bekymring og sorg, og å spise det gir penger og gir det til noen, tyder på en krangel med ham, og det ble sagt at det å se kornene, kokte eller ukokte, er og er sorg, og deres avfall på bakken er uttømming, bevaring og besparelse i form av setningen indikerer overdrivelse av prisen ….
…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….
…Al-Karmani sa: Shalwar er en tjener . Og den som ser at noen har gitt ham en shalwara, det indikerer tilsetningen av en tjener . Og den som ser at Shalwarah ble stjålet, det indikerer hans sorg på grunn av en tjener . Han følte at han hadde funnet en ny Hllwara, den viser en ny server, selv om den er svart skitten eller ble smittet av olje eller tjære, slik at den har en dårlig lukt, det betegner Guds straff for å si den allmektige Srabilhm av tjære og Tgshy står foran ild, Selv om det var rødt, indikerer det for ydmykende. Hvis det er grønt, indikerer det at folk klandrer det for en jobb, og hvis det er gult, indikerer det sykdom, og hvis det ser at det har tatt på seg noe av disse fargene, da er det bra og gunstig ….
…Når det gjelder tjære, deles den med forbudte penger, og den som tror at han har druknet i tjære, indikerer det åger, og alle pengene hans er forbudt, og det ble sagt at en ulykke skjedde på grunn av forbudte penger ….
…Urinering er i en drøm, å bruke pengene sine på noe som ikke er tillatt for ham, eller ha samleie med noe som ikke passer for ham . Og diurese i en drøm er bevis på å generere levebrød . Og å holde urinen og dens hardhet kan tyde på at han haster i saker og mangel på rettferdighet, og at injektoren ikke nøyer seg med en beslutning før han betaler det han har frosset av den . Og å tisse i en drøm er forbudte penger . Og den som ser som om han er på et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet . Og det ble sagt : Den som ser det som om han urinerer, han bruker et underholdsbidrag som går tilbake til ham . Og den som ser seg selv som utslitt i en brønn, han vil bruke penger som er tillatt . Og den som ser at han har slitt på en vare, han vil miste den varen . Venninne i en nisje føder en vitenskapssønn . Og den som ser ut som om han har slitt seg på Koranen, vil et av barna hans lære den hellige Koranen utenat . Og den som ser seg selv som om han heller noe og begrenser noen, hvis han er rik, vil noen av pengene hans være borte, og hvis han er opprørt, vil noe av hans nød være borte . Hvis han ser det som om en annen person urinerer med ham, blir urinen blandet sammen, og de faller inn i en fortsettelse og tilhørighet . Hvis han ser at han er en injektor, vil han bli sint på kona . Hvis urinen er sterk på ham, og han ikke kan finne et sted for det, vil han begrave penger og ikke finne en gravplass . Hvis han ser at han har urinert i stedet for urin, vil han bli løslatt hvis han er fattig, og hvis han er rik, mister han pengene sine . Hvis han så folk tørke urinen, ville det bli født en gutt for ham, og folket fulgte ham . Hvis han ser en person som er kjent for å være dårlig med ham, ydmyker han ham ved å bruke pengene sine på ham . Hvis en mann ser at han urinerer melk, vil han miste instinktet. Hvis en kjent person drikker det, bruker han lovlige penger på ham i sin verden . Og den som ser at han urinerer blod, han vil komme til en fraskilt kvinne, eller en kvinne med et mahram, og det vet han ikke . Hvis han ser at han urinerer Zaafarana, vil han få en syk sønn . Hvis han ser at han ikke har juice, bruker han pengene sine . Hvis han ser ut som om han ikke har skitt eller gjørme, så er han en mann som ikke forbedrer ablusjon . For ilden ble født av ham som en autoritetens sønn . Den bleke bagatellen begikk uanstendighet med familien . Hvis oppkast kommer ut i stedet for urin, indikerer det et forbudt barn . Og hvis en fugl kommer ut, vil det bli født et barn som passer essensen av den fuglen i godhet og korrupsjon . Og den som vandrer stående, bruker deretter pengene sine av uvitenhet . Den som har på seg skjorten, vil få en sønn, og hvis han ikke har en kone, vil han gifte seg . Hvis han ser at han urinerer i nesa, så kommer han forbudt . Og den som ser at han urinerer på en av markedsplassene, han vil bli betraktet som en redegjørelse for markedet . Så far Ardashir sønn av Sasan var en gjeter som en kamerat og opphøyet ham damp onkelen til hele himmelen, spurte han Babak den krysset, sa han : Do not Oabbarha du også tilskrives en sønn Fet deg, Vuadh dette, sa han : født til deg Ghulam har utsikter var bra . Og den som ser at han har mistet livet i et folks hjem, samfunnets nabolag eller en folks moske, land eller landsby, så kaster han sædceller i et ekteskap med dem . Og den som ser at han urinerer i en kolbe eller et basseng, eller en krukke, en brønn eller en ødelagt, da skal han gifte seg med en kvinne . Det er følt at i tankene havet å komme ut penger til sultanen i ti eller zakat og annet . Og den som så at han trodde at barna hans skulle spres . Og den som ser at en penis kommer ut av kjønnsorganene hans, så blir det født et barn for ham som deltar i all kunnskap, fordi pennen bevarer all kunnskap . Og hvis han ser at en pille har kommet ut av kroppen hans, blir en gutt født for ham, og han vil ha en fiende . Og den som ser at han har urinert mye, i motsetning til vane, eller forurenset det, eller at det lukter vondt, eller at han har urinert mens folk ser på ham, det er bevis på ondskap eller manifestasjon av ondskap som blir utsatt . Og å drikke urin indikerer mistanke om gevinst eller forbudte penger ….
…Jaafar Al-Sadiq sa at visjonen om oppkast inkluderer seks aspekter av omvendelse, anger, skade, frelse fra sorg, ytelse av tillit og løsning av vanskelige saker ….
…Toalettet er i en drøm som indikerer de private delene av familien hans og deres nød, og kanskje et tegn på kona som mannen hennes er gratis med, eller en slavejente som vet om hemmeligheter og skam . Det er hjemmet til hvile, renhetens hus og toalettet . Oppkast er forbudte penger . Og kanskje han ga kvinnen beskjed om at hvis duften ikke var tydelig, så var hans kone veloppdragne, rene og gode, og hvis han var full av skitt, ville hun være trassig, og hvis duften hans var stinkende, da ville være sunn, og han var kjent for henne, og dybden i hennes brønn var hennes stilling i hennes saker . Og hvis brønnen hennes er full, er kona hans gravid . Se også kunif ….
…Når det gjelder bortskjemt blod : det indikerer generelt sykdom hos alle mennesker . Hvis blodet er litt som en puff, indikerer det husstanden og slektskapet og oppnåelsen av det onde, så kvitt deg . Det ble sagt at oppkast av blod er en anger fra synd eller forbudte penger, og det fører til tillit i nakken . Når det gjelder vannlating : i tolkning er det forbudte penger, så den som ser som om han har urinert et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet og kaste sædceller i henne ved å gifte seg med folket på stedet eller hans nabo, og det sies at han blir sett på som om han urinerer, så bruker han et underholdsbidrag som tilhører ham, fordi Gud den allmektige sier : “ Og det du brukte på noe, han etterfølger ham, og han er den beste i fremtiden . Hvis han så ut som om han var i en brønn, bruker han på å tjene tillatte penger . Hvis han ser ut som om han har slitt på en vare, så er han uren på den varen, og hvis han har slitt seg ut i en nisje, blir en lærd gutt født for ham ….
…Den som ser datoer i en drøm, de er et symbol på regn, og for den som spiser dem et rent generelt levebrød som vil oppnås av ham, og ingen vil knytte ham til det . De begravde datoene er penger spart, så vel som siv og de sagede dadlene er dirhamer som ikke blir igjen, og den som spiser hvetegras, han er fra dhimmah . Og den som ser at en dato kommer til ham, penger kommer til ham fra menn med farer, og agent for datoer er et bytte . Og den som høster en date i sin tid, han vil gifte seg med en velstående, hederlig kvinne, som har mye godhet og velsignelse, eller at mannen treffer noen hederlige menn med penger uten tretthet, og kanskje han vil ha kunnskap . Hvis datoene ikke er i tide, hører han kunnskap og handler ikke etter det . Hvis han sprer seg fra et tørt palmetre på seg selv, lærer han av en hykler mann med kunnskap, og hvis han er i en sky eller de er så langt borte fra Gud for historien om Maria, fred være med henne : ( Og han spottet deg med stammen til daddelpalmen som falt på deg fuktig ) . Hvis hun ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun en arv fra mannen sin, og hun er skilt i det skjulte, og arv er forbudt . Hvis en person så at han tok en dato og kuttet den og hentet produktene fra den, ville han få en sønn . Og den som så at han plukket et svart druefrø fra et palme, så føder hans kone en sønn av et svart kongedømme . Datoer forklares med god levebrød og halal . Og den som ser at han spiser gode datoer, han hører gode ord og får stor fordel . Og den som så at han begravde en dato, fikk penger fra safene eller fra foreldreløse penger eller lagrede penger . Og den som så at han spiste førti dadler på døren til sultanen, og det var ikke tiden da datoene dukket opp, eller tidspunktet for deres Istiha, han ville slå fyrti pisker . Og den som ser det som om han spiste førti dadler og var på modenhetstid, han vil ha førti tusen dirham . Og den som ser kurver med brune dadler, faller fra magen til grisene, mens han løfter dem opp og bærer dem hjem, han får bytte fra de vantros penger, og den som ser det som om han suger en dato og gir den til en annen og suger det, så vil han dele med ham en god tjeneste . Og den som ser som om han har spist dadler, han vil finne troens søthet . Og den som ser ut som om han splitter datoen og skjønner intensjonen fra den, så får han en sønn ….
…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….
…Al-Baker : Eieren av ord og opprør i sitt levebrød, og alt utførelse som er berørt av ild er snakk og krangel . Og det ble sagt at bakeren Sultan Adel, den som i sin drøm så at han var en baker, ble velsignet med godhet, fruktbarhet og rikdom, hvis han så at han bakte en apostrof, ville han ha et godt liv og han viste mennesker en måte de drar nytte av rikdom og rikdom på . Hvis han ser som om han kjøpte brød fra en baker uten å se prisen, er han plaget med et godt liv i glede og en donasjon for gitt . Hvis han ser ut som om bakeren tok en pris fra ham, snakker han om behov . Og den som ser seg selv som en baker som baker og selger brød til vanlige mennesker med ødelagte dirham, så bringer han folk sammen i korrupsjon, og bakeren, og hvis folk sier at han er en rettferdig autoritet, har han en dårlig moral, fordi ild er opprinnelsen til hans arbeid, og ild er en ondsinnet kraft, og den er tent med ved . Når det gjelder brød : det indikerer kunnskap og islam, fordi det er religionens søyle, grunnlaget for sjelen og sjelens liv . Kanskje indikerer det liv og penger som inneholder sjelens styrke, og kanskje indikerer brødet Boken, Sunnah og pengeknuten på menneskers skjebne, og kanskje indikerer brødet moren som pleier og pleier, og hustru som er godhet av religion og bevaring av en . Og rent av det indikerer ren levende, ren kunnskap og en vakker hvit kvinne . Sladderne med det er mot det, så den som ser det som om han skiller brød mellom folket eller de svake, hvis han er en student av kunnskap, så vil han oppnå fra kunnskap det han trenger . Og hvis han var en forkynner, var det hans forkynnelse og bud, bortsett fra at menneskene som tok sin veldedighet over ham eller ikke trengte det han hadde, så er det en tjeneste for dem og gode gjerninger som han mottar for deres skyld, og ved at de er heldigere fordi overhånden er bedre enn underhånden, og nestekjærlighet er den skitneste av folket . Når det gjelder den som ser en død person som har gitt ham brød, er det penger eller levebrød som kommer til ham fra en andres hånd, og fra et sted som han ikke forlot, og når det gjelder den som ser brødet over skyene , eller på takene eller på toppen av palmetrærne, så koker han, så vel som andre varianter og mat. Jorden blir tråkket ned av føttene, for det er en stor velstand som testamenterer sorg og glede . Når det gjelder den som så en død person som tok et brød for ham eller så ham falle fra ham i ilden, i det fri eller i tjære, så se på hans tilstand, om han var en helt eller det var i tiden for kjetteri som folk kaller til, og en oppvigling der folk tørster, fordi brødet mister sin religion eller ødelegger ham . Og hvis det ikke var noe av det, og det ikke var noe bevis i synet, og han hadde en syk kvinne som omkom . Og hvis den hadde svak gjeld, er den ødelagt . Den som bærer brød, han skal gifte seg med en kvinne som er forbudt ….
…Spinne kvinnen : Vi rapporterte fra Ibn Sirin at en kvinne kom til ham og sa : Jeg så en kvinne som snurret tjære, og jeg ble overrasket over henne . Han sa : Hva liker du med dette og benekter at det er lettere enn å konkludere med det? Han sa: ~Dette er en kvinne som hadde en rett, så hun overlot den til eieren, og kom tilbake .~ Hun sa : Jeg trodde : Jeg hadde en medgift med mannen min, så jeg forlot ham i løpet av hans liv, og da han døde, tok jeg det fra arven hans . Hvis kvinnen ser ut som om hun snurrer og snurrer, tilbys det som er fraværende for henne . Og hvis hun så at hun bremset, ville hun reise og mannen hennes reiste . Hvis spindelvaskeren går i stykker . Reisetiltak tilbakekalt og fraværende tiltak for retur . Hvis det blir sett på som skyer som snurrer, søker det å samle visdom . Hvis hun ser at hun snurrer bomull, forråder hun mannen sin . Og hvis en mann ser det som om han spinner bomull og lin, og ved at han etterligner kvinner, vil han oppnå ydmykelse og gjøre lovlig arbeid . Hvis spinning var nøyaktig, ble det gjort sparsomt . Og hvis det var grovt, er det en reise i monument og utmattelse ….
…Det er sjelden at en mann kom til Ibn Sirin, og han sa at jeg så en kvinne farget med tjære, med et hvitt hengende mellom hendene, og han sa: Dette er en kvinne som ble farget med penger og hender flekket med det ….