…Noen av uttrykkene sa: Jeg hørte fra sjeik Muhammad al-Qarouni, en av sjeikene i uttrykket, at noen konger så i søvne som om han hadde spist en havfrue, så han fortalte det til ham, så han sa til ham at du skal tro på noe som vil avverge det onde fra deg. Kommando og magh tilsynelatende ….

…Og den som ser at han har en vagina som en kvinnes vagina, så indikerer det ydmykelse, og hvis en kvinne ser at hun har to vaginaer, kan det komme i skjeden og bakveien, og hvis hun ser at vann kommer ut av skjeden hennes, så er det at et barn har kommet ut og vulva er avskåret. Han er en gutt uten noe godt i seg, og hvis hans type er godt likt, så er han en god gutt, og den som ser at han ser på skjeden til kona, så kommer han ut av nød og ut av nød til kapasitet, og den som ser på skjeden til en kjent kvinne et dyr som han slikker, suger eller svever rundt, indikerer at hun er umoralsk og ikke har noe godt. Det var ukjent, så det er ikke Mahmoud for betrakteren…

…** Visjonen om profeten, må Guds bønner og fred være over ham, for inntrengerne av havet .. En av visjonen som er oppfylt, er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, av havinntrengerne som invaderte Kypros på Uthmans tid – må Gud være fornøyd med ham – og de som invaderte romerne på tidspunktet for Mu’awiyah – må Gud være fornøyd med ham -. På autoritet fra Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha på myndighet av Anas bin Malik – må Gud være fornøyd med ham – sa han : Når Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, dro til Quba, ville han komme inn Umm Haram bint Melhan og ga ham mat, og Umm Haram var under tilbedelse av Ibn al-Samit, så Guds sendebud, må Guds bønner, kom inn i henne. En dag matet hun ham og satt med hodet og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sov og våknet så av latter . Hun sa : Så jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød sine erobrere for Guds skyld på å kjøre på denne havkongens skyv på familien, eller han sa : Som konger på familien ) Isak tvilte, så jeg sa : O Guds sendebud, Be til Gud om å gjøre meg til en av dem, han ropte på henne, la deretter hodet ned og han sov, så våknet jeg av latter, og jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød meg raiders for Guds skyld som konger over familien eller som konger over familien. ) Som han sa i den første, sa hun : Jeg sa : O Guds sendebud, be til Gud å gjøre meg til dem. Han sa : ( Du er en av de første ) Han sa : Jeg red på sjøen på tidspunktet for Mu’awiyah. Hun falt av sykkelen da hun kom ut av havet og omkom . Fordel :::: Umm Haram bint Milhan er søsteren til Umm Salim og hun er tanten til Anas bin Malik . Al-Bukhari oversatte denne hadithen ved å si : ( Kapittel av dagens visjon ) Han sa : Ibn Aoun sa på myndighet fra Ibn Sirin : Dagens syn er som nattens syn. Al-Hafiz Ibn Hajar nevnte på myndighet av Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani at han sa : Det er ingen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom visjonen om dagen og natten og visjonen om kvinner og menn . Og på myndighet av Zaid bin Aslam, på autoritet fra Ataa bin Yasar, at en kvinne som snakket med ham sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sovnet, og så våknet jeg av latter og sa : ler du av meg, Guds sendebud? Han sa : ( Nei, men fra noen av nasjonen min som bringer ut raiders i sjøen som konger på familien. ) Hun sa : Så sovnet han og våknet så av latter, så jeg sa : O Guds sendebud, ler du på meg? Han sa : “ Nei, men fra folk i min nasjon som fører ut inntrengere i havet, og de returnerer noen få som byttet er tilgitt. ” Jeg sa : Jeg ber Gud om å gjøre meg fra dem, så han ba om henne. Han sa : Ata bin Yassar fortalte meg, han sa : Jeg så henne blant inntrengerne som al-Mundhir ibn al-Zubayr invaderte til landet Rum, og hun var med oss, og hun døde på et land Rum ….

…Visjonen til Josef, fred være med ham . Visjonen om Josef – fred være med ham – Allah har nevnt – den Allmektige – ved å si : ( som Josef sa til faren min, min far, jeg så en av elleve stjerner, og solen og månen så dem støte seg foran meg , sa han, min sønn, ikke Tqss visjon til brødrene dine, du Vicdwa Kida Satan er å bemanne en lovet fiende , og slik som Ijetbik din Herre og lære deg tolkningen av samtaler og er hans nåde på ham og Jakob som den mest fullfør foreldrene dine av Abraham og Isak som din Herre kjenner, vis ) fra Surat Yusuf vers 4-6. Tolkningen av denne visjonen skjedde etter førti år, og det ble sagt : Etter åtti år, den første autentiske . Det er Salman den persiske ord – må Allah være fornøyd med ham – og Abdullah bin Shaddad , fortalte Gud – den allmektige – for en tolkning ved å si : ( da de kom til Josef for å dra og foreldrene hans sa Gå inn i Egypt, Gud sikker testamente , og oppdra foreldrene sine på showet og falt nedslått og sa: Gjorde ikke denne tolkningen av mitt syn før det virkelig til min Herre ). Surah Yusuf Al-Eitan 99-100….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Hva med å se de døde, har dette en praktisk forklaring, og kan de levendes ånder og de dødes sjeler samle seg? Svar : De lærde har bevist denne typen visjon, og noen av dem betraktet det som en slags rettferdig eller korrekt visjon. Ibn al-Qayyim sa (Al- Ruwah _ s. 63) Den riktige visjonen har seksjoner : En av dem er : en inspirasjon som Gud, ære være ham, kaster inn i hjertet til en tjener, og blant dem : møtet med sovende sjel med sjelene til de døde fra familien og hans slektninger, ledsagere og andre, inkludert : sjelens oppstigning til Gud, ære være ham, og hennes tale til ham, inkludert : hans sjel inn i paradiset og blir vitne til det , og så videre. Møtet med levende og døde ånder er en av de typene sanne visjoner som mennesker har av samme slags sensuelle . Bevis for dette verset : ( Gud dør selv når hennes død og som ikke har vært i hennes drøm ved å undersøke det som ble brukt av døden og sendte den andre til ubestemt tid i det er tegn for de som reflekterer ..) [ klikker : 42] Dette er meningen med verset, at Gud avslutter livene til tjenerne ved å ta deres sjeler på slutten av livet (og den som ikke døde i søvne ), dvs. søvntiden hindrer den i å oppføre seg som om det var en beslaglagt ting, så den som ble dømt til døden mens han sov, tar den mens han sov, og han sender den andre som ikke ble dømt til døden, så eieren lever til slutten av sitt liv . Ibn Abbas og andre kommentatorer sa : Sjelene til de levende og de døde møtes i en drøm, så de blir kjent med hva Gud vil av dem. Hvis alle av dem ønsker å vende tilbake til legemene, grep Gud de døde sjelene sammen med seg og sendte sjeler til kroppene deres . ( Abu Bakr Al-Jazaery – s. 1124) Så ekte død kalles en større død, og en søvnedød kalles en mindre død, og sendebudet, fred og Guds velsignelser være over ham, da han våknet fra søvnen vil si : ( Priset være Gud, som noen ganger etter at han drepte oss og for ham er oppstandelse ) , så han kalte søvnedød . Og han var vitne til dette fra Sunnah, jeg mener, sjel som holder på det de to sjeikene laget av bønnhaditten før de sovnet. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : (( Hvis en av dere går til sengen hans, la han riste av sengen inne i sløret hans, så vet han ikke hva han etterlot ham, så sier han : I ditt navn, min Herre, jeg satte min side, og med deg løfter jeg den hvis jeg holdt meg, så vær nådig med henne, og hvis jeg sender henne, vil jeg bevare den med det du bevarer dine rettferdige tjenere )). Og vitnet i å fange sjelen i en drøm og sende den, og fordi noe er nevnt, var han en av dem som var kjent for lydighet, bønn, faste og nestekjærlighet, og klagde alltid over sin manglende visjon om sin avdøde far med sin stort rykte for å se de døde og deres forhold, og mange av hans nærmeste ble spurt om sine døde, og han ble forbauset over å ikke se ham til faren sin, og en gang møtte jeg ham med glede, rapturøs og glad, og sa hvilke gode egenskaper du vil ha om hans tilstand, og før jeg spør ham om hans lykke, skyndte han meg som om han avslørte spørsmålet mitt ved å si: Jeg så faren min i går, jeg så faren min i går, og han fortalte meg sine visjoner, så Jeg sa til ham : Godt, jeg så ond kuvett Gud ville, takk Gud denne visjonen er bedre for deg, og må Gud få din far Gud Verwah til din status, så Nhspk Gud Hsepk vi anbefaler ikke til den ene Gud, (det ble sunniene enige om at de døde drar nytte av å søke nabo orhoods, Bdaaihm og Astgfaarham dem, nestekjærlighet, faste og lesing av Koranen og andre verk, dette kapittelet taler for å forklare læren Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi s. 115 ff. ) gråt mye Hamad Gud og ba om tilgivelse, har bevist at de sjelene til de døde i varierende Mstqrha i ødemarkens største forskjell, uoverensstemmelsen : livene til de høyeste Illiyun-ånene Alonbea A, inkludert : ånder i avlingene av grønne fugler som noen av martyrene, og noen av dem er fengslet ved himmelens port, og noen av dem er låst i gravene, og noen av dem er hovedkvarteret til himmelens port, og noen av dem er låst på jorden hvis sjel har ikke steget til den høyeste, og i Åndens bok tok Ibn al-Qayyim seg av slike undersøkelser…

…Vannfugl : den beste fuglen i hermeneutikken, fordi de er mer fruktbare og mindre produktive . Og den som fanger den, får penger og ødelegger, for Gud allmektig sier : “ Kjøttet til en fugl er noe det ønsker. ”Og fuglen er en mann av mennesker, som fuglen er i fugler i sin kraft, våpen, mat, styrke, fjær, fly og høyde i luften. Og han har en velstående kvinne, fordi ender er hans ly og vann, og det sies at ender er menn med fare, fromhet, disiplin og kyskhet . Og fra ordet and, ble han gitt ære og opphøyelse av en kvinne . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg tok mange vannfugler, så jeg foretok den første slaktingen, så den første, og han sa : Hvis du ikke ser vann, er det fjær som traff den . Og den som ser fuglen slå over hodet, han oppnår staten og herskeriet, for Gud den allmektige sier : “Og fuglen er proppfull, og hver har en gren. ” Hvis han ser fugler fly i hans sted, misunner de englene . Og han fortalte at noen av inntrengerne så ut som om barbereren barberte hodet og gikk ut av fuglen grønt barbert på himmelen, som om han kom tilbake i mors liv, følgelig ~ som vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm andre ganger ~ Vqsa på sine følgesvenner, og deretter til seg selv, sa han : Når det gjelder barbering slo hodet mitt i nakken min, Når det gjelder fuglen, min sjel og dens oppstigning, til himmelen, og når det gjelder min retur, min morens mage til jorden, ble han drept på den andre dagen i synet . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en fugl kom fra himmelen og falt mellom hendene mine og sa : Det er en god nyhet du vil være fornøyd med ….

…Hvis han ser en mann like ille som en kvinne, vil han bli rammet av ydmykelse og underkastelse . Hvis han ser at han skal gifte seg i skjeden, vil den som gjør det få det han trenger av ham eller navnet hans, hvis det ikke er et sted for det . Og det ble sagt at umuligheten av en kvinnes skjede for en mann er et bevis på hennes uanstendighet i tungen og hennes verbale kontroll over mannen sin . Og den som så at han sugde skjeden til en kvinne, han ville ha en svak skjede . Og den som ser på skjeden til en kvinne eller noen andre, ser på den med lyst eller berører den, så driver han en hatet virksomhet ….

…Tayammum indikerer i en drøm nærheten til skjeden, så den som ser at han gjør tayammum for bønn eller renselse fra urenhet, har nærmet seg skjeden, og at tayammum er bevis på en skjede nær Gud den allmektige . Tayammum i en drøm er bevis på reiser eller en advarsel om sykdom der ablusjon er nødvendig . Kanskje indikerte det den reisendes mangel på vann, fordi han var foreldreløs med sand eller med noe som ikke var festet til hendene, noe som var bevis på umuligheten av å reise, tilgjengeligheten av lisenser og arbeid med glede . Og tayammum indikerer fattigdom etter rikdom, sykdomsfriske, sykes velvære og tayammum med vann indikerer ugyldige gjerninger . Synspunktet om at tayammum var med mangel på vann er indikert nær skjeden, og intensitetenes død , om enn med tilstedeværelse av vann, er underlagt fem uttalelser : det ene : å være en seer foretrekker å gifte seg med konkubinage . Det andre : At han er en av dem som foretrekker å reise på land i stedet for å reise til sjøs . Og den tredje : At han er en som håper på tilgivelse mens han insisterer på skyld . Og den fjerde : Å være en av dem som foretrekker denne verden framfor det hinsidige . Femte : Han burde manipulere religionen sin og følge innrømmelsene fra lærdommenes ord, og det ble sagt : Det indikerer flukt fra sykdom eller fengsel ….

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Og Abu Saeed, predikanten, sa at mageorm kommer til å passere gjennom de medfølende barna, og det ble sagt at det å se ormer, hvis de kombineres i fordeler, vil bli tolket ved å øke barna eller tjenerne, slik at han er høvding. .)…

…Og den som ser kjøtt i huset sitt og at ormer faller i det mens han spiser av det, så tolkes det at barna hans spiser av andres penger ….

…Tjære er i en drøm en mann forhindrer spoilere fordi han dreper ormer . Og den som gjør salvelse med det, da går han i synd, for Gud allmektig sier om folket i Helvetet : ( Sekkene deres er laget av tjære, og ansiktene dekker ilden )….

…Og det faktum at salen, hodelaget og kjernen er uten smykker, indikerer ydmykheten til rytteren, og det faktum at det er i interiøret er bedre enn utseendet . Og kjernen i saken er satt . Og styringen er penger, etikette eller vitenskap som holder dem unna incest . Og hodelaget er god styring og kraft i penger og anskaffelse av ledelse for å bli ledet av det og adlyde . Og hvis salen er atskilt fra dyret, så er det en kvinne . Det indikerer det hederlige rådet og høysetet . Hvis det er på dyret, er det et av verktøyene . Hvis dyret tilskrives kvinnen, er det skjeden hennes, og det kan være magen hennes . Og passasjerene er skjeden hennes, beltet er vennskapet, selen er beskyttet og tøylene er penger…

…Abu Said sa at predikanten mens han hadde på seg sokkene er en reisebutikk, og Daiqama viser en smal religion og deres forsyninger, og Daiqama viser etter skjeden, enten som angitt av bekymringen, hva som var den klokeste han er langt fra skjeden, men det er håpet nærhet fordi det er hvis du begrenser konsekvensene vulva og det nye av beskyttelsespenger for mokkasiner. Hvis iført tøfler er akkurat som klærne til de med høye posisjoner, så er det komplett i prestisje og kapasitet i livet ….

…Ser på skjeden : Den som ser på at han ser på konas skjede eller andre kvinner, ser på eller berører skjeden, så er han engasjert i en hatet handel . Og hvis han så at han så på en naken kvinne uten at hun visste det, ville han ta feil ….

…Den som så at han hadde på seg et sverd, ville påta seg et stort mandat, fordi nakken er stedet for tillit, og jern er veldig fint . Hvis han ser at han har dratt sverdet og dratt det over bakken, svekker han seg fra sitt mandat . Hvis han ser at klanene er blitt avskåret, blir han skilt fra sin stat, og klanene har den vakre tilstanden hans har . Hvis han så at han ga sin kone et blad, eller hans kone ga ham et blad, så er han et hannbarn . Hvis han så at han ga kona et sverd i skjeden, ville hun få en datter . Og hvis hun gir ham et sverd i skjeden, vil han få en sønn, og han vil være en jente ….

…Dørene : Dørene åpner er levebrødporten, og døren til huset er dets verdier, så det som skjedde i det er i verdiene til huset . Hvis han ser en liten dør midt i huset sitt, mislikes det ikke, fordi han kommer inn i skamfolket, og han vil gå inn i huset for å forråde sin kone . Betydningen av husdørene faller på kvinner, og hvis de er nye, er de jomfruer, og hvis de ikke er lukkede, er de jomfruelige . Og hvis han ser døren til et hus falle, rive ut, brent eller ødelagt, er det en ulykke for husets verdier . Hvis døren til huset hans er stor eller utvidet og sterk, så er det god stand av verdiene, og hvis han ser at han ber om døren til huset sitt, så finner han den ikke, så er han forvirret om en verdslig sak . Og den som ser at han gikk inn gjennom en port, og hvis han er i krangel, da er han seirende, for Gud allmektig sier : ~ Gå inn døren til dem, og hvis du kommer inn i den, vil du seire .~ Hvis han ser dører som har blitt åpnet fra kjente eller ukjente steder, så åpnes dørene til denne verden for ham med mindre han overgår hans skjebne, og hvis han går utover det, forstyrrer han huset og ødelegger det . Hvis portene er til veien, går det som kommer fra denne verden til fremmede og vanlige mennesker . Og hvis det ble åpnet for et hus i huset, ble det gitt til folket i huset hans . Hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg utover antall dører, så er det innreise av et folk over ham uten tillatelse i en katastrofe, og kanskje bortgangen av døren til huset fra dets beliggenhet var bortgangen av huseieren på hans skapelse og hans forandring av folket i huset hans . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal port til en bred port, så er han utgangen fra smal til bred, og de som er i skjeden . Og hvis han ser at huset hans har to dører, så er kona hans korrupt, og hvis han ser to ringer i massen, skylder han en gjeld til seg selv, og hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn inn i kjetteri . Og blokkering av døren til huset er en stor ulykke for folket i huset . Terskelen : en kvinne : Det ble fortalt at Ibrahim al-Khalil, må Guds bønner og fred være over ham, sa til sin sønn Ismaels kvinne : Si ham at han ikke er terskelen til døren din, og hun fortalte ham det, så han skilt seg fra henne, og det ble sagt at terskelen er staten, og skjulet er kvinnen, og søylen er hodet til huset og hennes verdier, så han rykket henne opp for verdiene til huset etter herligheten og hennes fravær Fra synet av verdiene, akkurat som fjerningen av kvinnens synder skiller seg . Det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så i en drøm at den øvre overliggeren på døren min falt på den nedre, og jeg så de to dørene falt, og den ene falt utenfor huset og den andre inne i huset . Han sa til henne : Har du en fraværende mann og sønn? Hun sa ja . Han sa: Når det gjelder fallet av de øvre karmene, vil mannen din komme raskt, og når det gjelder lukkeren som faller utenfor, gifter sønnen seg med en merkelig kvinne . Snart, til ektemannen og sønnen presenterte en merkelig samling ….

…Al-Qarqat er skjeden til den visjonære i en drøm . Den som så at han hadde på seg et skjerf og forventet en sønn, hun er en slavejente, og at øredobber bæres under sverdet, sa Gud den allmektige : ( Menn er kvinnens voktere ). Det ble sagt : Alqrqq ble født ….

…Og den som så på skjeden til en kjent kvinne et dyr som ble slikket eller sugd eller sirklet rundt det, det indikerer at hun er umoralsk og at det ikke er noe godt i henne, og hvis hun er ukjent, er det ikke prisverdig for søkeren, og det ble sagt at en verden svever over henne som ikke har noe sinn ….

…Noen av dem sa: Jeg hater å se kontrakten over noe, og jeg liker å oppløse knuten, fordi knuten er et spørsmål om bekymring og å løse den opp fra skjeden, fordi noen av dem sier : Kanskje det er kanskje det og kanskje det … og kanskje kontraktkontrakten løser det…

…Slem er i en drøm en sum penger som ikke vokser . Hvis han så at han hadde kastet slim som hadde nådd skjeden og helbredet, og hvis han var syk og følte seg som om han hadde på seg den, brukte han store utgifter, og hvis han var kunnskapsrik, er han knapp . Og hvis det kom hår eller strenger ut av munnen hans, vil livet hans være langt . Og det ble sagt at hvis vann kommer ut av munnen til en kunnskapsrik person, så er det en preken som folk drar nytte av, eller en fatwa, og hvis han er handelsmann, er han oppriktig ….

…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….

…Velstand betegner i en drøm skjeden etter nød . Og indikerer eliminering av gjeld . Og lindring av bekymringer og Ancad ….

…Og den som ser det som om han hadde på seg kvinneklær og hadde i samvittigheten at han etterlignet dem, han ville bli rammet av dem og redsel av en sultan . Hvis han tror at hun har på seg en skjede som kyllingen deres, blir han sviktet og undertrykt . Hvis han så ut som om han var gift i skjeden, ville hans fiender dukke opp i ham . Mannen hadde på seg fargede kvinneklær, en økning i fiendene, og hvis han så det som om han hadde på seg klær, tok han fra myndigheten sin, hvis han så at han hadde mistet noe av klærne eller eiendelene til huset hans, da han vraker med seg noe av det han eier og går ikke bort i det hele tatt ….

…Den som ser at hans skjulte er revet slik at det ikke er noe igjen av det han har på seg under foten, så indikerer det at kona døde, og andre sa at det ikke skader det som skjer med skjeden ….

…Kvinnen : det perfekte er en indikasjon på hva som er hentet fra navnet hennes, enten fra verdslige saker fordi det er verdslig, glede og glede, eller fra det som kommer fra det hinsidige fordi det korrigerer religionen . Og kanskje indikerte det autoriteten, fordi kvinnen styrer over mannen med lidenskap og lyst, og han er i dette og forfølger hennes interesser som en slave . Og det indikerer Sunnah fordi den bærer, føder og gir melk, og kanskje indikerer det landet, feddan, frukthagen og andre forbindelser . Den som så en kvinne som gikk inn i ham eller hennes konge eller dømte henne, eller lo av ham eller kom til ham, så på saken hans om han var syk med mage og lignende, eller om kvinnen ble beskrevet som kamel eller hun tror hun er varmt, så vil han motta vitnesbyrdet . Hvis ikke, men hun er en av kvinnene i denne verden, så slapp han fra det han er i og oppnådde denne verden . Og hvis en fattig person så det, ville han tjene penger . Og hvis han ser at den som har behov for Sultan, la ham be om henne og kjempe mot henne . Hvis han ser at han har et fraværende skip eller dyr, bør han tilby ham det han er fornøyd med . Hvis en fange ser det, blir han løslatt på grunn av skjønnheten hennes og skjeden som er hos henne, og hvis noen ser det å behandle et implantat eller et implantat, bør han fortsette og behandle det . Hvis han ser det for publikum, er det noe som blir presentert for mennesker eller kommet ned i dem . Hvis hun hadde et fremtredende ansikt, var saken hennes åpenbar . Og hvis hun ble tilslørt, var saken hennes skjult . Hvis det er vakkert, er det hyggelig, og hvis det er stygt, er det stygt . Hvis hun formaner dem, instruerer dem og fordømmer dem, så er det bra i religionen, og hvis hun motarbeider dem, berører dem, aksepterer dem eller utsetter nakenheten for dem, er det en fristelse der den går fortapt og blir fristet av det fra smerten av det eller oppnådd noe av det i drømmen eller det oppnådd i drømmer, og det kan være en festning og bytte i det året de er i . Og hvis han ser det midt blant mennesker eller i moskeen, for det gode kan være en prøvelse, fordi Gud den allmektige sier : ~Og vi ærer deg med ondt og godt er en prøvelse .~ Hvis han ser det komme inn i dem eller gå ned til dem, er det året som kommer etter at de er inne ….

…Hvis han ser skjeden hennes bak henne, så håper han på godt og hengivenhet for henne å være hans fiende ….