…Og den som ser at han førte ut noe skadelig, han skal eie kongens fiende ….

…Og den som ser at han kaller kallet til bønn mens han sover, så undervurderer han sin kone og hans pårørende, og den som ser at han ringer til bønn på døren til sitt hjem, det indikerer at hans tid er nært forestående ….

…Og den som ser at han har en vagina som en kvinnes vagina, så indikerer det ydmykelse, og hvis en kvinne ser at hun har to vaginaer, kan det komme i skjeden og bakveien, og hvis hun ser at vann kommer ut av skjeden hennes, så er det at et barn har kommet ut og vulva er avskåret. Han er en gutt uten noe godt i seg, og hvis hans type er godt likt, så er han en god gutt, og den som ser at han ser på skjeden til kona, så kommer han ut av nød og ut av nød til kapasitet, og den som ser på skjeden til en kjent kvinne et dyr som han slikker, suger eller svever rundt, indikerer at hun er umoralsk og ikke har noe godt. Det var ukjent, så det er ikke Mahmoud for betrakteren…

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

…Hvis han ser en mann like ille som en kvinne, vil han bli rammet av ydmykelse og underkastelse . Hvis han ser at han skal gifte seg i skjeden, vil den som gjør det få det han trenger av ham eller navnet hans, hvis det ikke er et sted for det . Og det ble sagt at umuligheten av en kvinnes skjede for en mann er et bevis på hennes uanstendighet i tungen og hennes verbale kontroll over mannen sin . Og den som så at han sugde skjeden til en kvinne, han ville ha en svak skjede . Og den som ser på skjeden til en kvinne eller noen andre, ser på den med lyst eller berører den, så driver han en hatet virksomhet ….

…Tayammum indikerer i en drøm nærheten til skjeden, så den som ser at han gjør tayammum for bønn eller renselse fra urenhet, har nærmet seg skjeden, og at tayammum er bevis på en skjede nær Gud den allmektige . Tayammum i en drøm er bevis på reiser eller en advarsel om sykdom der ablusjon er nødvendig . Kanskje indikerte det den reisendes mangel på vann, fordi han var foreldreløs med sand eller med noe som ikke var festet til hendene, noe som var bevis på umuligheten av å reise, tilgjengeligheten av lisenser og arbeid med glede . Og tayammum indikerer fattigdom etter rikdom, sykdomsfriske, sykes velvære og tayammum med vann indikerer ugyldige gjerninger . Synspunktet om at tayammum var med mangel på vann er indikert nær skjeden, og intensitetenes død , om enn med tilstedeværelse av vann, er underlagt fem uttalelser : det ene : å være en seer foretrekker å gifte seg med konkubinage . Det andre : At han er en av dem som foretrekker å reise på land i stedet for å reise til sjøs . Og den tredje : At han er en som håper på tilgivelse mens han insisterer på skyld . Og den fjerde : Å være en av dem som foretrekker denne verden framfor det hinsidige . Femte : Han burde manipulere religionen sin og følge innrømmelsene fra lærdommenes ord, og det ble sagt : Det indikerer flukt fra sykdom eller fengsel ….

…Og Abu Saeed, predikanten, sa at mageorm kommer til å passere gjennom de medfølende barna, og det ble sagt at det å se ormer, hvis de kombineres i fordeler, vil bli tolket ved å øke barna eller tjenerne, slik at han er høvding. .)…

…Tjære er i en drøm en mann forhindrer spoilere fordi han dreper ormer . Og den som gjør salvelse med det, da går han i synd, for Gud allmektig sier om folket i Helvetet : ( Sekkene deres er laget av tjære, og ansiktene dekker ilden )….

…Og den som ser kjøtt i huset sitt og at ormer faller i det mens han spiser av det, så tolkes det at barna hans spiser av andres penger ….

…Abu Said sa at predikanten mens han hadde på seg sokkene er en reisebutikk, og Daiqama viser en smal religion og deres forsyninger, og Daiqama viser etter skjeden, enten som angitt av bekymringen, hva som var den klokeste han er langt fra skjeden, men det er håpet nærhet fordi det er hvis du begrenser konsekvensene vulva og det nye av beskyttelsespenger for mokkasiner. Hvis iført tøfler er akkurat som klærne til de med høye posisjoner, så er det komplett i prestisje og kapasitet i livet ….

Uttrykker visjonen i én form , eller er den forskjellig fra tid til sted, kropp og kropp? Som skal forstås av krysset og være godt klar over ; Symbolene kan variere avhengig av tid og sted , slik at krysnings kan krysse et syn på et bestemt tidspunkt eller sted med et uttrykk , og det samme syn kan uttrykkes i et annet uttrykk , på grunn av forskjellen i tid og sted , og denne , forresten, skjer mye , og noen av få i varene kan beundre det i vitenskapen . Personen i visjonen har også en rolle i forskjellen i uttrykk ; Vel eller syk i henhold til rettferdighetens gyldighet og så videre saker relatert til Balraia , og kanskje nevner her støtten til det jeg sa , historien om parasitten da han gikk sammen med den muslimske hæren for å bekjempe de frafalne i duen , og det var hans sønn Amr ibn parasitt , sa parasitten må Allah være fornøyd med ham : han sa : gikk ut til den som sendte Musaylimah med sønnen min Amr, selv om jeg så en visjon på en eller annen måte, så jeg som om hodet mitt var barbert, og en fugl kom ut fra munnen min, som om en kvinne hadde satt meg i skjeden, som om sønnen min spurte meg raskt, så han flyttet mellom meg og ham, så jeg snakket med henne, så de sa : Bra , så jeg sa : Som jeg har festet meg, og barbert hodet for stykke, og fuglen Forouhi, kvinner lander begravet hvor, det var forferdet å drepe en martyr, og sønnen min ønsket meg, det jeg bare ser Saadhir den sertifikatforespørsel, og ser ham ikke er knyttet til det å reise dette, sa han : drepe parasitten på dag Yamama, og hans sønn w som såret, så på Yarmouk-dagen ble han drept som martyr under regjeringen til Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Ibn al-Qayyim sa i ~ Zad al- Ma’ad ~ etter historien ( 3/627 ): Når det gjelder uttrykket å barbere hodet med en stilling , er dette fordi barbering av hodet legger håret på bakken og det indikerer ikke bare hodets stilling, da det indikerer redning av bekymring, sykdom eller nød for de som passer med det, og på lederskapets fattigdom, nød og død, konfronterte han de som ikke passet ham, men i drømmen om parasitten er det ledetråder som nødvendiggjorde at han la hodet, inkludert : at han var i jihad og kjempet mot fienden med en torn og tapperhet . Inkludert : at han kom inn i kvinnenes mage, som han så et land som er som sin mor, og så at han hadde kommet inn i en stilling som kom ut av den, og dette blir returnert til jorden, som han sier : { hvorav vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm } Taha : 155 , den første kvinnen med bakken som begge er stedet for samleie, og den første inngangen til skjeden er ved å returnere til den slik den ble skapt av den, og den første fuglen som kom ut av den med sin ånd, er den som fuglen som er fanget i kroppen, og hvis den kom ut av den, var den som fuglen som forlot inneslutningen og gikk hvor den ville. Det er derfor profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte “ at den troendes sjel er en fugl som henger i paradisets trær. ” Skrevet av Ahmad, Al-Nasa’i og Malik . Og betydningen av kommentarer : det vil si at han spiser og tar vare på . Så mediter på disse ordene fra Ibn al-Qayyim og lær å uttrykke og måle hver visjon i henhold til eieren og tiden den ble sett på, og håper at følgesvennene studerte hverandre i vitenskapen om uttrykk for visjoner, for å lære at dette er en vitenskap som kan læres og undervises selv om de som er uenige i denne oppfatningen er uenige med oss, og Gud vet best ….

…Ser på skjeden : Den som ser på at han ser på konas skjede eller andre kvinner, ser på eller berører skjeden, så er han engasjert i en hatet handel . Og hvis han så at han så på en naken kvinne uten at hun visste det, ville han ta feil ….

…Den som så at han hadde på seg et sverd, ville påta seg et stort mandat, fordi nakken er stedet for tillit, og jern er veldig fint . Hvis han ser at han har dratt sverdet og dratt det over bakken, svekker han seg fra sitt mandat . Hvis han ser at klanene er blitt avskåret, blir han skilt fra sin stat, og klanene har den vakre tilstanden hans har . Hvis han så at han ga sin kone et blad, eller hans kone ga ham et blad, så er han et hannbarn . Hvis han så at han ga kona et sverd i skjeden, ville hun få en datter . Og hvis hun gir ham et sverd i skjeden, vil han få en sønn, og han vil være en jente ….

…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….

…Og det faktum at salen, hodelaget og kjernen er uten smykker, indikerer ydmykheten til rytteren, og det faktum at det er i interiøret er bedre enn utseendet . Og kjernen i saken er satt . Og styringen er penger, etikette eller vitenskap som holder dem unna incest . Og hodelaget er god styring og kraft i penger og anskaffelse av ledelse for å bli ledet av det og adlyde . Og hvis salen er atskilt fra dyret, så er det en kvinne . Det indikerer det hederlige rådet og høysetet . Hvis det er på dyret, er det et av verktøyene . Hvis dyret tilskrives kvinnen, er det skjeden hennes, og det kan være magen hennes . Og passasjerene er skjeden hennes, beltet er vennskapet, selen er beskyttet og tøylene er penger…

…Og den som så på skjeden til en kjent kvinne et dyr som ble slikket eller sugd eller sirklet rundt det, det indikerer at hun er umoralsk og at det ikke er noe godt i henne, og hvis hun er ukjent, er det ikke prisverdig for søkeren, og det ble sagt at en verden svever over henne som ikke har noe sinn ….

…Den som ser at hans skjulte er revet slik at det ikke er noe igjen av det han har på seg under foten, så indikerer det at kona døde, og andre sa at det ikke skader det som skjer med skjeden ….

…Og den som ser det som om han hadde på seg kvinneklær og hadde i samvittigheten at han etterlignet dem, han ville bli rammet av dem og redsel av en sultan . Hvis han tror at hun har på seg en skjede som kyllingen deres, blir han sviktet og undertrykt . Hvis han så ut som om han var gift i skjeden, ville hans fiender dukke opp i ham . Mannen hadde på seg fargede kvinneklær, en økning i fiendene, og hvis han så det som om han hadde på seg klær, tok han fra myndigheten sin, hvis han så at han hadde mistet noe av klærne eller eiendelene til huset hans, da han vraker med seg noe av det han eier og går ikke bort i det hele tatt ….

…Velstand betegner i en drøm skjeden etter nød . Og indikerer eliminering av gjeld . Og lindring av bekymringer og Ancad ….

…Noen av dem sa: Jeg hater å se kontrakten over noe, og jeg liker å oppløse knuten, fordi knuten er et spørsmål om bekymring og å løse den opp fra skjeden, fordi noen av dem sier : Kanskje det er kanskje det og kanskje det … og kanskje kontraktkontrakten løser det…

…Al-Qarqat er skjeden til den visjonære i en drøm . Den som så at han hadde på seg et skjerf og forventet en sønn, hun er en slavejente, og at øredobber bæres under sverdet, sa Gud den allmektige : ( Menn er kvinnens voktere ). Det ble sagt : Alqrqq ble født ….

…Hvis han ser skjeden hennes bak henne, så håper han på godt og hengivenhet for henne å være hans fiende ….

…Dørene : Dørene åpner er levebrødporten, og døren til huset er dets verdier, så det som skjedde i det er i verdiene til huset . Hvis han ser en liten dør midt i huset sitt, mislikes det ikke, fordi han kommer inn i skamfolket, og han vil gå inn i huset for å forråde sin kone . Betydningen av husdørene faller på kvinner, og hvis de er nye, er de jomfruer, og hvis de ikke er lukkede, er de jomfruelige . Og hvis han ser døren til et hus falle, rive ut, brent eller ødelagt, er det en ulykke for husets verdier . Hvis døren til huset hans er stor eller utvidet og sterk, så er det god stand av verdiene, og hvis han ser at han ber om døren til huset sitt, så finner han den ikke, så er han forvirret om en verdslig sak . Og den som ser at han gikk inn gjennom en port, og hvis han er i krangel, da er han seirende, for Gud allmektig sier : ~ Gå inn døren til dem, og hvis du kommer inn i den, vil du seire .~ Hvis han ser dører som har blitt åpnet fra kjente eller ukjente steder, så åpnes dørene til denne verden for ham med mindre han overgår hans skjebne, og hvis han går utover det, forstyrrer han huset og ødelegger det . Hvis portene er til veien, går det som kommer fra denne verden til fremmede og vanlige mennesker . Og hvis det ble åpnet for et hus i huset, ble det gitt til folket i huset hans . Hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg utover antall dører, så er det innreise av et folk over ham uten tillatelse i en katastrofe, og kanskje bortgangen av døren til huset fra dets beliggenhet var bortgangen av huseieren på hans skapelse og hans forandring av folket i huset hans . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal port til en bred port, så er han utgangen fra smal til bred, og de som er i skjeden . Og hvis han ser at huset hans har to dører, så er kona hans korrupt, og hvis han ser to ringer i massen, skylder han en gjeld til seg selv, og hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn inn i kjetteri . Og blokkering av døren til huset er en stor ulykke for folket i huset . Terskelen : en kvinne : Det ble fortalt at Ibrahim al-Khalil, må Guds bønner og fred være over ham, sa til sin sønn Ismaels kvinne : Si ham at han ikke er terskelen til døren din, og hun fortalte ham det, så han skilt seg fra henne, og det ble sagt at terskelen er staten, og skjulet er kvinnen, og søylen er hodet til huset og hennes verdier, så han rykket henne opp for verdiene til huset etter herligheten og hennes fravær Fra synet av verdiene, akkurat som fjerningen av kvinnens synder skiller seg . Det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så i en drøm at den øvre overliggeren på døren min falt på den nedre, og jeg så de to dørene falt, og den ene falt utenfor huset og den andre inne i huset . Han sa til henne : Har du en fraværende mann og sønn? Hun sa ja . Han sa: Når det gjelder fallet av de øvre karmene, vil mannen din komme raskt, og når det gjelder lukkeren som faller utenfor, gifter sønnen seg med en merkelig kvinne . Snart, til ektemannen og sønnen presenterte en merkelig samling ….

…Slem er i en drøm en sum penger som ikke vokser . Hvis han så at han hadde kastet slim som hadde nådd skjeden og helbredet, og hvis han var syk og følte seg som om han hadde på seg den, brukte han store utgifter, og hvis han var kunnskapsrik, er han knapp . Og hvis det kom hår eller strenger ut av munnen hans, vil livet hans være langt . Og det ble sagt at hvis vann kommer ut av munnen til en kunnskapsrik person, så er det en preken som folk drar nytte av, eller en fatwa, og hvis han er handelsmann, er han oppriktig ….

…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….

…Kvinnen : det perfekte er en indikasjon på hva som er hentet fra navnet hennes, enten fra verdslige saker fordi det er verdslig, glede og glede, eller fra det som kommer fra det hinsidige fordi det korrigerer religionen . Og kanskje indikerte det autoriteten, fordi kvinnen styrer over mannen med lidenskap og lyst, og han er i dette og forfølger hennes interesser som en slave . Og det indikerer Sunnah fordi den bærer, føder og gir melk, og kanskje indikerer det landet, feddan, frukthagen og andre forbindelser . Den som så en kvinne som gikk inn i ham eller hennes konge eller dømte henne, eller lo av ham eller kom til ham, så på saken hans om han var syk med mage og lignende, eller om kvinnen ble beskrevet som kamel eller hun tror hun er varmt, så vil han motta vitnesbyrdet . Hvis ikke, men hun er en av kvinnene i denne verden, så slapp han fra det han er i og oppnådde denne verden . Og hvis en fattig person så det, ville han tjene penger . Og hvis han ser at den som har behov for Sultan, la ham be om henne og kjempe mot henne . Hvis han ser at han har et fraværende skip eller dyr, bør han tilby ham det han er fornøyd med . Hvis en fange ser det, blir han løslatt på grunn av skjønnheten hennes og skjeden som er hos henne, og hvis noen ser det å behandle et implantat eller et implantat, bør han fortsette og behandle det . Hvis han ser det for publikum, er det noe som blir presentert for mennesker eller kommet ned i dem . Hvis hun hadde et fremtredende ansikt, var saken hennes åpenbar . Og hvis hun ble tilslørt, var saken hennes skjult . Hvis det er vakkert, er det hyggelig, og hvis det er stygt, er det stygt . Hvis hun formaner dem, instruerer dem og fordømmer dem, så er det bra i religionen, og hvis hun motarbeider dem, berører dem, aksepterer dem eller utsetter nakenheten for dem, er det en fristelse der den går fortapt og blir fristet av det fra smerten av det eller oppnådd noe av det i drømmen eller det oppnådd i drømmer, og det kan være en festning og bytte i det året de er i . Og hvis han ser det midt blant mennesker eller i moskeen, for det gode kan være en prøvelse, fordi Gud den allmektige sier : ~Og vi ærer deg med ondt og godt er en prøvelse .~ Hvis han ser det komme inn i dem eller gå ned til dem, er det året som kommer etter at de er inne ….