…Visjonen om kongen av Egypt, Gud er blitt nevnt – den allmektige – nevnte tolkningen som er den første av Josef – fred være med ham – sa han – den allmektige -: ( Og kongen sa: Jeg ser syv tykke kyr han ville spise syv magert Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O offentlige Vær så snill å gi meg beskjed i mitt syn, hvis dere syner dere passerer , sa de pipedrømmer , og vi tolker ikke drømmer i to verdener , og han sa at den som rømte fra dem og husk etter hans mor, jeg sier deg ved hans tolkning , så de vil sende : Josef , venn, vi har syv tykke kyr som spiser dem syv magre kyr og syv grønne pigger og den andre tørr, så jeg kan komme tilbake til folket for at de skulle få vite det , sa han at du vil plante syv år. Du har alltid høstet og dryss det i kornet av det, bortsett fra litt av det du spiser , så kommer det syv menn som skal spise det du har gitt dem bortsett fra litt av det du har befestet , da etter det kommer det et år der folket vil hjelpe og som de klemmer i ). Surah Yusuf vers 43-49. Og han – den allmektige – sa : ( De sa pipedrømmer ) Ibn Jarir sa : De mener at det er en blanding av en falsk visjon som ikke har noen sannhet , og at den er en samling av stress , og stress har sin opprinnelse i et bunt. av hasj som ligner blandede drømmer som ikke har noen tolkning . Al-Mawardi og Al-Qurtubi nevnte på Abu Ubaidahs autoritet at han sa : Al- Adghat er en uforklarlig visjon om synet , og Ibn Jarir forteller også om autoriteten til Qatada i ordtaket: (Vår fatwa er i syv fett kyr som spises av syv magre ). Han sa : Når det gjelder vaktel, er år av det fruktbart , og de syv magre er sterile år som ikke vokser noe , og han sa : ( Syv pigger er grønne og den andre er tørr .) Når det gjelder de grønne, de er de fruktbare årene , som for det tørre landet , de tørre er de forvandlede , og de magre er Almazel . Og sa : ( han sår syv år hardere ), verset sa : Når jeg kjenner synet å gjøre forklart for ham, sa han : syv av kyrne, vaktler og Alsnblatt greener syv år, gjødsel , og kyrene lener seg og Alsnblatt høyere lander Vsba år Magdbat det er å si 🙁 dyrke syv år hardere ). Enhver påfølgende sekvens . Al-Qurtubi sa : Dette verset er basert på gyldigheten til visningen til den vantro, og at det kommer ut i henhold til det han så . Og han sa : ~ Så kommer det et år etter det, hvor folk vil hjelpe og de vil presse seg .~ Ibn Jarir sa : Dette er en rapport fra Yusef – fred være med ham – til folket om hva som ikke var i visjonen til deres konge, men fra kunnskapen om det usett at Gud kom til å være en indikasjon på hans profet og et bevis av sin sannferdighet , så fortalte han på myndighet fra Qatada at han sa at Gud ga ham kunnskap om en sunnah som de ikke spurte ham om, så han sa : ( Så etter det kommer det et år der folk finner lettelse. og klem .) Betyr å si 🙁 det Agat-folk ) regn og Ghaith , også fortalt fra Ibn ‘ Greg sa : Ibn Abbas – Gud velsigne dem – 🙁 og kom så etter det året ), fortalte han dem at noe ikke spurte ham om Gud hadde lært ham et år der Agat-folk ble regnet . Og Al-Qurtubi nevnte på myndighet av Qatada at han sa : Gud har gitt ham en Sunnah-kunnskap som de ikke spurte ham om for å vise hans dyd , og for å informere hans kunnskapssted og hans kunnskap ….

…Kommentatorene sa : Hvis treet indikerer arbeidet til eieren og hans religion og seg selv, så viser papiret hans karakter, skjønnhet og klær og dets folk til hans slekt, brødre og tro . Hennes hjerte indikerer hans hemmeligheter og hva han skjuler for sine gjerninger, dens skrell indikerer hans utseende, hans hud og alt som pryder ham om hans gjerninger, og vannet indikerer hans tro, fromhet, rike og liv for hvert menneske til sin skjebne, og kanskje de ordnet det i strid med dette arrangementet, og jeg nevnte ham i havene . Den som ser seg selv over et tre eller dets besittelse i en drøm, eller dette blir sett av ham, jeg ser på hans tilstand og tilstanden til hans tre, og hvis han er død i Sannhetens hus, ser jeg på karakteristikken til treet, og hvis treet er stort, vakkert og godt, så er de døde i paradis og kanskje et tre av velsignelse og godhet. Hvis det er et stygt tre med torner, svarthet og stink, så er det i pine, og kanskje det er Zaqqum-treet som har blitt til det på grunn av sin vantro eller på grunn av hans korrupsjon, og hvis han ser pasienten, beveger han seg til en av de to sakene i henhold til hans skjebne og omfanget av treet. En ekteskapsøkende, eller en kvinne for en mann, hvorav den ene skaffet en mann i henhold til tilstanden til treet og dets utseende, hvis det var ukjent, eller på et trykk om dets karakter, slekt og essens hvis det var kjent, og hvis mannen til hver av dem i det våkne livet var syk, så jeg på tiden på den tiden. Det treet som han eide eller så seg på toppen av ved tidenes gang, vann har strømmet i det, så pasienten er i fred, helsen har kommet i kroppen og tegn på livet har dukket opp på kroppen hans, og hvis han er i sin ledelse, så går pasienten til Gud den allmektige, og han kommer til støv og ødeleggelse . Og hvis han så det i butikken sin eller i sin bolig, så er det en indikasjon på hans inntjening og levebrød, og hvis det var etterspurt av ham, hadde han godt av det . Selv om han ledet ham, tapte han og ble fattig . Og hvis han ser det i en moske, er det en indikasjon på hans religion og hans bønner . Hvis det er i tidens ledelse, så er han ikke klar over sin religion, han er ikke fra bønnene sine, og hvis det er i hans ønske, er mannen rettferdig og flittig, hans arbeidere har fullført hans lydighet . Når det gjelder den som eier mange trær, følger han en gruppe verger som er verdige ham, enten et emirat, et distrikt, en fatwa eller en leder for en mihrab, eller en leder på hans følgesvenn, en kaptein på et skip, eller en butikk i en produsent under hans hånd, og på dette og lignende . Når det gjelder den som ser gruppen hennes i et hus, er det menn eller kvinner, eller begge to møtes der for godt eller ondt, og hvis han ser fruktene på det og folk spiser av det, hvis fruktene indikerer godt og levebrød, så er det er en høytid og de spisebordene er i den, og hvis fruktene ikke liker det, indikerer det sorg, så er det en begravelse. De spiser mat i det, og på samme måte hvis det er en syk person i huset, og hvis frukten er ukjent, så jeg, og hvis det var i trærnes komme, var maten i glede, og hvis det var i ledelsen, var det en katastrofe, spesielt hvis det var ledetråder i å vekke en av de to sakene . Når det gjelder den som ser et tre som har falt, kuttet ned, brent eller ødelagt av en sterk vind, så er han en mann eller kvinne som vil gå til grunne eller bli drept, og ødeleggelsen utledes av hennes essens eller beliggenhet og av hennes årvåkenhet fra hennes bevis, og hvis hun er hjemme hos ham, er årsaken til det en mann eller kvinne som er død eller fra hans hushold og hans slektskap og brødre, eller en fange av blod, en mujahid eller en reisende, og hvis hun er i moskeen, så er han en kjent mann eller kvinne som blir drept eller dør en berømt død . Hvis det er et palme, så er han en mann med høy maskulinitet med autoritet eller kunnskap, eller en kvinne til en konge eller mor til en hersker, og hvis det er et oliventre, så en lærd, en forkynner, en forbigående, en hersker eller en lege, så på denne måten krysser han resten av trærne i henhold til omfanget av deres essens, fordel, skade, avstamning og karakter . Og den som så at han plantet et tre som var hengt, slo han en ære eller tenkte for seg selv en mann henhold til sin essens, fordi folk sier : Så hvis han plantet det, hvis han gjorde det . På samme måte, hvis han sår et frø, så henger han eller ikke, så er det de, og det å plante vingården vil få ære, og det ble sagt at noen som så om vinteren et gravid vintreet eller et tre, regnes som en kvinne eller en mann hvis pengene har gått, eller han tror de er rike ….

…Torden : Det kan være en indikasjon på Sultan-festen, som truer og truer ham, og fra det sies det at den tordner og skinner . Kanskje indikerte han gode løfter og korte ordrer, fordi han befaler skyenes konge å reise seg og være raus mot hvem de ble sendt til . Torden indikerer også trommer av kryp og gjenfødelse, skyer på soldater, lyn på pilspisser og fargerike publiserte gjenstander og flagg, regn etter blodsøl og tordenbolter over døden . Den som ser torden på himmelen, det er kommandoer som kommer fra sultanen, og hvis han ser at fra hans godhet i regnet og folket har behov for ham, indikerer dette regnet eller løftene til den gode sultanen, og han kan peke på de to ansiktene og forkynne de to tingene, selv om personen med synet er noen som vil bli skadet av regnet, for eksempel den reisende, de mindreårige og vasken og bygningen og høstingen, og den som går sin gang, enten regn skader ham og gjør det og ødelegger det han har gjort, og de har godkjent det før det gikk opp, slik at de advarer om å ta gaven og forberede seg på regnet, og enten sultanens ordre, eller en forbrytelse mot det er skadelig . Hva med om regnet på den tiden var like skadelig som sommerregn ? Og hvis han ser torden med lyn, blir løftets betydning bekreftet i det han indikerer . Og hvis solen var fremtredende ved det og det ikke var regn, kom tromming og ting som kom ut fra sultanen for å åpne den til ham, og den gode nyheten ble presentert for ham, eller for å lede kontrakten til noen av hans herskere, eller å sende ham ut eller motta den fra noen av hallikene hans . Og hvis det er regn, mørke og tordenbolter, så enten plager fra himmelen, som hagl, vind, gresshopper og bjørn, eller pest og død, eller strid eller krig hvis landet er et krigsland, eller folk forventer det fra en fiende . Noen av dem sa : Torden uten frykt. Hvis han ser torden, betaler han gjeld, og hvis han er syk, er han uskyldig, og hvis han blir fengslet, vil han bli løslatt . Når det gjelder torden, lyn og regn, er det en ære for den reisende og grådighet for beboeren . Thunder var eieren av en stor politistyrke . Noen av dem sa : Torden uten lyn indikerer attentat, bedrag, løgn og løgner, fordi det forventer torden etter lyn . Det ble sagt lyden av torden indikerer krangel og kontrovers . Lyn : betegner frykt for herskeren, hans trussel og løfte, bladet og piskeslagen, og kanskje autoriteten indikerte mot det, det gode løftet, latteren, gleden, lysten og lystens grådighet og håper på grunn av det han har av pine, pine og stein, barmhjertighet og regn, Fordi fra det nyhetsfolket beskriver, skyenes konge som er betrodd pisken hennes, og stemmen hans tordner over den med ordene av Den Allmektige : ~ Lynet viser deg med frykt og grådighet .~ Det ble sagt av frykt for den reisende og grådighet overfor beboeren, bonden, på grunn av regnet som ville være hos ham . Når lyn indikerer det, er det raskt og presserende på grunn av hastigheten på avgangen og mangelen på overføring . Den som ser lyn uten mennesker, eller ser lysene hans slå ham eller snappe øynene eller komme inn i hjemmet hans, hvis han reiser, vil han være på ferie, enten ved regn eller etter kommando fra en hersker, og hvis han er en bonde hvis land har tørket opp og tørsten etter å plante det, vil han forkynne for kyskhet og barmhjertighet, og hvis hans herre, far eller autoritet er indignert med ham. , Og lo av ham . Og diktere sammenlignet latter med lyn og gråt av regn, fordi latter blant araberne viser skjulte ting og skjul, så de kalles pollen hvis de helbreder øyelokket som latter, og hvis det kommer regn med det , det indikerer styggheten til det som ser ut for ham enn det han gråter på, så er det enten lyn . Ord som gråter, eller en pisk som gråter ham, og regnet vil være hans blod eller et sverd som tar hans sjel . Og hvis han er syk, skinner synet og øynene er tårevåt, og hans familie gråt og sa sin utholdenhet og skynding på hans død raskt, og den som ser at han spiste lynet eller slo det eller dets skyer, så oppfordrer en person ham til å gjøre noe rettferdig og godt . Og lyn indikerer frykt med nytte . Og det ble sagt at lyn indikerer fordelen fra et langt sted . Og den som så lyn, brente klærne, hans kone ville dø hvis hun var syk ….

…Bananer : Når det gjelder bananer, har den som søker denne verden et levebrød som han får i henhold til sin pleie, og den som søker religion i den i henhold til hans vilje, har kraft i sin tilbedelse . Treet bananene indikerer en rik mann som tror gode oppførsel, og dens plante i Dar bevis på fødselen av en sønn, Gud den allmektige sa : ~ The Talh plantains ~ , en banan, ikke skade ham, farge og syre eller for tidlig, en sum totalt . Treet hans er et av de mest sjenerøse trærne, og bladene er det beste og bredeste av papir, og tolkningen av det er bra for personen som treet hans tilskrives . Og hver søt frukt bortsett fra det som er beskrevet, som har en gulaktig farge eller er sur, ble ikke realisert på sin kjente tid, for den er forsyning, penger og godhet . Dens overlevelse er så lenge frukten forblir sammen med fruktene, og den lette tilførselen og den skyndende fremveksten og fordelene for folket, bortsett fra svarte druer og fiken, for det er uansett ikke noe godt i dem . Og den som tror at han har truffet noe fra frukten, så er det ikke noe galt med det i sin tid hvis det inneholder det som er ønskelig av den slags godhet som er beskrevet, som levebrød, religion og kunnskap . Hvis hans samvittighet er at disse fruktene er blant fruktene av paradiset, er det en vitenskap og religion som er utenfor tvil. Ellers, i henhold til det ærverdige treet har blitt beskrevet, en mann med overflod . Og den som blir plukket fra et tre mens han sitter, det er penger som rammer ham uten hardt arbeid eller tretthet . Hans ord, treet, var det han var enig i, og det som ble sagt om det var en vidunderlig sak som folk undret seg over . Det ble sagt at treet er en kvinne, hvis hun har noe som ligner på en kvinne, og at kvinnen skulle være mor til en konge, en kvinne, en datter av en konge eller en tjener av en konge ….

Kroppen Kroppen er sunn og sterk, styrken til religion og tro . Hvis han ser kroppen sin som en levende kropp, viser han hva som skjuler fiendskap . Hvis han ser at han har en mekanisme som en værmekanisme, så har han en marget sønn som lever fra ham . Og den som ser kroppen av jern eller leire, han skal dø . Hvis han ser en økning i kroppen sin uten skade, er det en økning i velsignelsen for ham . Og den som ser at han klør seg i kroppen, han skal inspisere forholdene med sitt slektskap, og han vil lide av dem utmattelse . Og hvis han så at han hadde gnidd og kløen ikke la seg, ville han bli lei av familien sin, og hvis kløen avtok, ville han motta mye godt . Vekten av kroppen og dens bein indikerer en økning i rikdom og stolthet . Å kaste bort kroppen indikerer fattigdom og mangel på penger og kunnskap, og det kan indikere hans møte med de som hater ham . Og kroppen i en drøm er bevis på hva en person gjemmer og legemliggjør i ham, for eksempel klær, kona, huset, den elskede og gutten, og for de som tar tilflukt for ham fra skade, slik som sultanen, mesteren og vergen. På den . Og hvis kroppen i drømmen var feit og nydelig, indikerer dette skjebnenes høyde og seier over fiendene ….

…Og den som ser at noe av det spirer ut av sted og er borte, da får han penger for seg uten ansiktet og bruker det ut av sted ….

…Og den som ser mye grønt på jordens overflate som vet essensen av det, så er det en gjeld og er bra for ham og for publikum, og hvis han ser i det urter eller ugress, så er det penger og fruktbarhet, og den som ser at et grønt land har tørket ut, det vil være bra, og det som er av den piskede planten er de og sorg, og den som ser at han har en kjent plante, så har han gjort i sin religion Og hans verden er like mye som beplantningen og dens fare, og den som så en beplantning på et ukjent eller kjent sted annet enn kultiveringen og ørene til den, skjønte han og overskred sin tilstand, for de er menn samlet i krig. Hvis han høster, blir de drept, og den som ser at en mann bryter ham med å plante den og høster den, så har kona begått hor, og den som ser grønne ører, da er de fruktbare år. Det var tørt, for det var ufruktbare år, og den som så at han fikk et frø eller spiser det, da skaffer han hundre, og den som ser at han har slått noe fra plenen og høyet, eller at en av dem kommer inn i huset hans, da vil han ha mye penger og fruktbarhet…

…Gården : betegner kvinnen, fordi hun pløyer, sår, blir vannet, bærer, føder og suger til høsten . Og anlegget blir gitt ut med landet, så det vil gi det sin sønn eller pengene sine, og kanskje indikerer det markedet, og dets levebrød, fortjeneste og fordeler er så rikelig i plantasjeprofitt, dets behov, fortjeneste og tap, og det indikerer krigsfeltet og høsten av piggen høstet av sverdet . Og kanskje ble verden og dens gjerninger indikert av gruppen mennesker, deres unge og gamle, deres sjeik og eldre, fordi de ble skapt fra jorden, og de forbannet og vokste som en plantasjeplante, som den Allmektige sa : “ Av Gud spirer du en plante fra jorden . ” Spikes i dette aspektet kan indikere årene, månedene og dagene til verden, og Yusef al-Siddiq, fred være med ham, tolket dem i år, og de kan referere til verdens rikdom, butikker og deponier for å samle en pigg med mye kjærlighet . Kanskje indikerte bonden hvert sted han pløyer for det hinsidige, arbeider for belønning og belønning, for eksempel moskeer, bånd, barbering av minnet og almisser, fordi Gud den allmektige sier : “ Den som vil ha det hinsidige, vi pløyer mer for ham , og den som pløyer den fra verden . ” Den som pløyer en gård i denne verden, gifter seg med sin kone . Hvis det vokser, vil kona hans bære det . Hvis han var singel, giftet han seg . Ellers vil markedet hans bevege seg og fortjenesten vil øke, og kanskje forgjengeren og lagene hans . Ellers ble han dannet i kampene, han samlet den hvis det var hans intensjon . Den som ser at avlinger høstes : Hvis det var i et land der det var krig eller bøddelens stilling og kampene, omkom mennesker i det med sverdet, slik det er tilfelle med det som høstes i en drøm med en sigd . Og hvis det var i et land der det ikke er krig og som ikke er kjent i det, og høsten fra den var i den store moskeen eller blant butikkene eller mellom rollenes tak, så er det Guds sverd med pesten eller pesten . Og hvis det var på et av markedene, økte fordelene for folket, og lykke ble blant dem med fortjenesten . Og hvis det var i en moske eller en god moske, og folket var de som tok høsten av seg selv uten å se en ukjent høste for dem, så er det lønn og gode gjerninger som oppnås av alle som høstet . Når det gjelder å se høsten på to mål pløying, hvis det var etter at såingen var fullført og krydret, er den gyldig i den . Og hvis det var før det ble fullført, så er det en pandemi i landbruket eller hykleri i mat ….

…Hvis kroppen hans ser kroppen til en vær, viser den sjenerøsitet og rettferdighet . Hvis han hadde en mekanisme som en værmekanisme, og han slikket den med tungen, så hadde han en marget sønn som han bodde fra ….

Hvis han ser kroppen sin som kroppen til en hund, så arbeider han med tull og ondskap

…Og den som ser at han har bitt en person og det kom blod ut av ham, indikerer at han elsker ham fordi han har syndet ….

…Og den som tror at noen ting har kommet ut fra den avdøde, som urin, avføring, pus, blod, sputum, sputum og lignende, så er det på to måter. Det ble sagt at det ikke ble tolket fordi det ikke kunne utstedes fra det, og det ble sagt at alt av det tolkes ut fra betydningen av det ovennevnte og kommer på hælene, og det kan være i en slags. Annet enn det som uttrykkene ser voldsomt om betydningen, og andre har sagt noe annet, og det er avansert at hvis han ser noe som ikke kan skje den avdøde fra det, uttrykkes det av analogi, toksisitet, konsekvens og så videre ….

…Og den som så at han tok en vei og så en kvinne og vendte seg bort fra veien, da ville verden være hans bedrag ….

…Og den som ser at noe har kommet ut av munnen hans at hans slag er elsket, så er det en tale av rettferdighet, og det ble sagt en god ros, og hvis han ser at noe hater hans slag, kom ut av ham mens han var våken, så hans uttrykk er imot ham ….

…Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…

…Og den som ser at han førte ut noe skadelig, han skal eie kongens fiende ….

…Og det ble sagt at den som så at han kom ut av inntrengerne, så følger han stien til det gode og rettferdighetens sti ….

…Og den som ser at det som skal spises, blir tatt ut av sjøen, da vil han få levebrød av en løsning ….

…Og den som ser at han har dratt ut fra havet, han vil bli plaget av godt fra sultanen, og bekymring og nød vil bli fjernet fra ham ….

…Og hvis hun ser at brød kom ut av henne, så indikerer det fattigdom, konkurs og behov, og hva hun enn ser i skjeden hennes fra en skinn eller en zin, så er det hennes retur ….

…Og den som ser at en konge blir tatt ut av sin paviljong ved voldtekt, indikerer at hans besittelse og rike er død ….

…Når det gjelder kroppshår : å plante det for en mann fødte sin kone . Den overflod av kroppshår for de plagede øker hans nød, og hans tap er ettergivelse for hans nød . Og overflod av kroppshår for de lykkelige, økningen av glede og rikdom, og hans tap rikdommene går . Øk kroppshår for de rike er penger, og de fattige har gjeld . Og den som er rik i en ovn, pengene hans brukes på å stjele . Og hvis han var fattig, skulle han bruke gjelden sin på alvor, utmattet og krevende . Hvis han ser kroppshåret sitt hvitt, så mister du pengene hans hvis han er rik, og han vil føre tilsyn med døden . Og hvis han er fattig, så er det en gjeld han kan betale seg . Når det gjelder umuligheten av kroppshår, hår fra et dyr eller syv, indikerer dette hans motgangsfall . Smal brystvillfarelse . Hvis min dhimmi så at brystet var tett, ville han lide tap av pengene sine . Det ble sagt at menneskets bryst er raushet, og hans tranghet med sin elendighet . Den overflod av hår på brystet er en gjeld han rir på, og hvis han ser brystet bli til en stein, vil han være hardhjertet . Ibn Sirin kom, en mann sa : Jeg så mye hår vokse i brystet mitt, og jeg ble knyttet . Han sa : Jeg gjorde tillit og betalte det . Og brystkapasiteten indikerer også flagget . Når det gjelder brystene, mannens kvinne og datteren, for hans skjønnhet er hennes skjønnhet, og hans korrupsjon er hennes korrupsjon . Den som så en kvinne henge ved brystet, begikk da hor og fødte et ekteskapsbarn, for profeten, fred og velsignelse være med ham, sa: “Den natten jeg var fanget, så jeg en kvinne henge ved henne bryst, så jeg sa, o Gabriel, hvem er dette? Han sa at hun var født fra hor . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde et stort bryst som hadde nådd skogen, at du begikk hor med et forbudt . Dette er fordi brystet er fra det og fra huden, og det er forbudt . Snarere er rettferdigheten i denne visjonen et forbudt ekteskap . Og det ble sagt at hvis en mann så melk i brystene, hvis han var sølibat, ville han gifte seg og føde ham, og hvis han var rettferdig, viste han til venstre for ham, og hvis han var en ung mann, indikerte han hans levetid . Når det gjelder den unge kvinnen, hvis hun ser dette, indikerer det graviditet og fødsel, og når det gjelder den gamle kvinnen, hvis hun ser det, indikerer det hennes fattigdom og tap av pengene hennes, for en jomfru hvis hun ser at det indikerer henne bryllup, og den unge kvinnen hvis hun ser det indikerer hennes død . Og lengden på mannens bryst til de traff brystet hans , er bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av den allmektige Gud, og det ble sagt at det er bevis på en barns stemme . Hvis han ikke hadde en sønn, indikerer det fattigdom og tristhet . Og lengden på kvinnens bryst er utenfor grensen, bevis på formålet med tristhet . Hvis kvinner ble rammet av sorg, ville de trekke og klø på brystene . Og den som ser det som om han ammer en kvinne, han blir syk, med mindre hans kone er gravid, da skal hun føde en sønn . Hvis den visjonære er en kvinne, vil hun føde en jente . Magen : som er synlig og fra innsiden av mannens eier og hans sønn, eller en slektning til hans klan, eller skapet hans og hans barns ly . Og det lille avav disse, og det store antallet av disse . Og hans litenhet uten sult er mangel på penger, og hvis han ser at han er sulten, så er han forsiktig, og han treffer penger som tilsvarer mengden sult fra den . Det ble sagt at magebenet spiste renter, og å gå på magen ble vant til penger . Hvis han ser at magen er blitt liten, vil han være mye bagasje . Metthet er et vell av penger, og tørst er dårlig i hans religion, og vanning er god i hans religion ….

…Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, så gjør han en rettferdig gjerning som kreves av himmelen, og hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, har han flyttet fra denne verden til den. Hvis han ser at han har kommet til det for å gå inn i et individ som våkner av sykdommen sin, og den som ser at han har spist av frukten eller gitt det til ham av noen andre og spist av den, har han godt av et arbeid med arbeid Rettferdighet og den som ser at han er i den og ikke vet når han kom inn i den, da er han fremdeles en dyrebar velsignelse i denne verden, og den som ser de som bor i den eller hennes to sønner, så er det fra rettferdighetens handlinger i saken og den som ser at han har nøkkelen til paradis i hånden, da dør han av monoteisme…

…Og den som ser som om han har truffet en skål med gull, en mugge eller et krus og har et knapphull, så er han en tjener som kjøper det, eller en kvinne gifter seg med henne eller en hushjelp med dårlig moral . Noen av dem sa : Den som ser som om han bruker redskaper av gull og sølv, begår synder, og det han ser om det for de døde, sunniene, er gode nyheter, fordi Gud den allmektige sier : “ De er omgitt av plater av gull og kopper . ”…

…Og den som ser at den ligger ved siden av en av de to helligdommene, det indikerer at han fortsetter i tilbedelse og lydighet ….

…Diskusjon av betydningen av incest. Har du sett at du har samleie med moren din? Eller så du at du har samleie med faren din? Så du at du Tjama datter? Eller så du at du har samleie med din bror, onkel eller onkel? Så noen av dere at han hadde samleie med broren sin? Det er rart at vi noen ganger ser motparten fornøyd med det de gjør med det ! Du kan til og med se en person du aldri kjenner, og du har sex med ham, så hva er forklaringen på denne saken? Er disse visjonene du ser mer eller mindre? Forteller du om det eller tier om det og frykter det? Har du noe å legge til disse temaene, gjennom personlige erfaringer eller spesialisert lesing? Er det hendelser knyttet til å se slike visjoner i deg? Og mange andre spørsmål? Denne tingen har ikke noe håp om å gjenta den, og derfor er samleie forskjellig, det kan være av en hyggelig og gledelig betydning, og det kan være det helt motsatte, men jeg liker ikke frykt og forlegenhet fra å se slike ting, og dette er poenget av hesten, og dette var det som fikk meg til å skrive om det her . Noen mennesker har samleie med incestuøse mennesker som rettferdighet og tilknytning til dem, og noen er fiendtlighet og uenighet, og noen er bevis på ekteskapet deres, og noen er et evangelium om å besøke Mekka …. Og så er ikke betydningen den samme, og vi finner noen som forklarer slike drømmer i en ekstrem forklaring av pessimisme , så Jeddah skiller seg fra en kvinne , eller tviler på Unleashed , eller tviler på søsterens ære ! Og slike mennesker hvis det ble sagt : Hvordan kan vi overbevise dem om å gjøre dem gale? Vi overbeviser dem om at personen refererer til kunnskap og ikke uvitenhet , og ved å fortelle ham : at visjoner ikke bryter med dem med en dom , de er formodende og ikke sikre på betydning , og vi forteller ham også at betydningen av din visjon er ikke nødvendigvis slik du forsto det , da det kan ha en helt annen betydning ….

…Og den som så at han falt fra kamelens bakside, han var i fare ….

…Og den som så at han gikk ombord på et skip fra midten av havet etter at han ble sikker på døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd, og hvis han var fattig, ble han gitt bort og hvis han var syk, han våknet, og hvis han var en søker etter kunnskap, innså han ham, og hvis han var bekymret, forble hans bekymring, og hvis han var sølibat, var han gift eller ikke ….

…Når det gjelder vaskingen, den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene, og den som ser at han er blitt vasket, så reiser han seg en gang og kommer ut av bekymringer, og den som ser en død person og folk ber om at han skal vaske seg og de finner ikke at det indikerer at den døde begår synder og folk peker på det gode, men det påvirker ikke ham. Og den som ser at en død person vasker noe som ikke er tillatt å vaske, så er han en korrupt mann som forkynner om noe som ikke har noen mening eller fordel….