…Alambqlh : Alambqlh menn av mennesker med veldedighet, det er følt at samlingen av hans hage bukett belgfrukter den samler den fra ondskapen til hans koner Qrapat og rivalisering . Hvis det er en kraft av lyn, så er det en forkynner for ham å vokte seg for det onde, og hvis han vet essensen av det, går det tilbake til naturen . Og tullet med pengene som er egnet for penger . De mest uttrykksfulle menneskene gjør pulsen bekymringsfull og trist, og bulgur er en mann hvis posisjonen er en ukjent kultivator . Det samme gjelder alle planter hvis opprinnelsen og opprinnelsen er i et hus, hus eller moske der planten kan hermetiseres . Fordi han er en mann som kom inn i folket på stedet ved inngifte eller partnerskap, og vi har blitt informert om at en mann kom til Saeed bin Al-Musayyib og sa : Jeg så som om grønne belgfrukter hadde spiret i Aishas hus, må Gud være fornøyd med henne, og folk så på ham og lurte på, så Abd al-Malik bin Marawan kom og rykket den belgfrukten med roten . Saeed bin Al-Musayyib sa til ham : Hvis du tror din visjon, kaller Al-Hajjaj navnene på datteren til Jaafar bin Abi Talib . Han foreslo at Abd al-Malik fryktet pilegrimenes tilbøyelighet til husholdningen til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, for Asma, så han ga ham til å skille seg fra henne, så han ble skilt fra henne ….
Drømmer om planter som dør
(85 betydninger av å drømme om planter som dør)…Ismail ibn al-Ash’ath sa: “Alle salver er sorg, bortsett fra oljeolje, hvis han tror at han spiser den, blir den overført med penger, og oljen blir utdelt av tristhet, og olje av smør er fordelt med penger, det totale fordelaktige og byttet, samt smørfettet. På den ene siden av en vanskelig person, ble det sagt at det er helbredelse og trøst, og det ble sagt at alt fett som er utvunnet fra korn, hjerter og planter, skal deles ut med pengene som tilskrives det som ble tilskrevet ham og nevnt. i sitt kapittel ….
…Sightseeing sand i en drøm betegner svindel og tyveri, noe som gir Mamelukes og slaver, fordeler og fortjeneste fra reiser . Og sand i en drøm er penger hvis det ikke er ofte, og mye sand er okkupert i denne verdenen og religionen . Og den som ser at hånden er i sanden, han er forvirret av en verdslig orden . Og hvis sanden økte og økte, ville tolkningen være plaget . Og den som ser at han har gjenvunnet sanden, eller samlet den eller båret den, så han samler inn penger, og han vil ha det bra . Hvis han går i sanden, takler han et travelt arbeid i en religion eller en verden . Kanskje søken i sanden indikerte begrensningene . Og sand betegner død, liv, rikdom og bolig . Kanskje det å gå i det indikerte bekymring, tristhet, rivalisering og klager . Og sand er slit, tretthet og motgang, og det er ikke noe godt med det for en kvinne hvis hans husdyr er i det, for dette er et bevis på å utvide henne, og på samme måte hvis en mann går vanskelig . Og den røde sanden indikerer den ledige stillingen til arbeidsledige . Og hvit sand er et levebrød for tidens mestere og astrologer . Og den gule sanden indikerer omvendelsen til pasienten og hans gode tur . Sanden samlet i røttene til trær og planter indikerer levebrød ….
…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….
…Surat Al-Dhariyat den som resiterer det eller resiterer for ham, vil få levebrød fra jordens planter, og han vil være enig med den som blir venn med det ….
…Mais : god ros . Rosenvann er penger og ros for god og sunn kropp . Og fordampning, godt med mennesker . Fett er alle bekymringer, bortsett fra kvikksølv, fordi det er et godt kompliment . Olje er en velsignelse hvis du spiser den, drikker den eller salver den med den, fordi den kommer fra det velsignede treet . Og han så noen konger, som om ånder ble plassert i landet som røyker uten ild, og han så frø bli sådd på bakken, og han så tre kranser på hodet . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Du har tre år, eller tretti år, og planter og frukt florerer i din tid, og de to vindene florerer . Det var slik ….
…Ekteskap i en drøm indikerer omsorgen for Gud den allmektige . Kanskje ekteskap indikerer familier, religion, bekymring og nød . Hvis en person gifter seg med en ukjent kvinne, indikerer dette at begrepet er nær, og reisen hjemmefra, og hvis han er egnet for emiratet, vil han innta eller få en stilling som passer ham . Hvis det er et bryllup etter skikk, er det en stilling eller et godt omdømme . Ekteskap er definert som et håndverk, så den som ser at han giftet seg med en kvinne, så dør hun, så jobber han i et yrke som han bare får arbeid fra, problemer og bekymring . Og den som tror at han har giftet seg med en jødisk kvinne, han driver en handel der han vil få synd og begå synder . Og den som tror at han har giftet seg med en kristen kvinne, han driver en handel der det er falskt . Hvis hun er en trollmann, er det et håndverk uten religion . Den som gifter seg med en prostituert, er en hor . Den som gifter seg med en sunn kone, er bundet av en tung begrensning . Og den som gifter seg med en hund, han har lav orden . Og den som ser en person gifter seg med en kvinne og gir dem videre til ham, han vil motta penger . Og den som ser sin kone gifte seg med en mann med sultanens kone, han vil få en konge hvis han er kvalifisert for det, ellers vil han påta seg mandatet . Og den som gifter seg med en død kvinne, vil få tilgang til en død sak, han kan gi opp . Hvis den syke kvinnen gifter seg, og den som ser mannen og ikke kjenner ham, så dør hun. På samme måte, hvis den syke mannen gifter seg i søvne og ikke ser kvinnen og ikke kjenner henne, så dør han . Og fra moren til mannen selger han eiendommen sin : Hvis en gravid kvinne ser at hun er gift, føder hun en slavejente, og hvis hun dukker opp som en brud, føder hun en gutt . Hvis en kvinne og hun har en sønn ser at hun er gift, gifter hun seg med sønnen . Hvis en enslig eller gift kvinne gifter seg i en drøm, vil hun oppnå godt . Hvis kvinnen gifter seg med en død mann, vil hun være atskilt og fattig . Og den som ser at han giftet seg med en kvinne og har en kone eller koner, han vil ha valg og autoritet like mye som kvinnens skjønnhet og utseende hvis han inspiserer henne og kjenner henne. Hvis han ikke kjente henne og hun forberedte seg på ham, er dette bevis på hans død, eller en persons død fra hans hånd . Og den som ser at han gifter seg med datteren til en ukjent sjeik, han vil lide mye godt . Og hvis en kvinne ser at hun har giftet seg med en ukjent sjeik, vil hun gjøre mye godt . Og hvis hun var syk, ble hun kurert av sykdommen . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne fra sin kone, hun skal nå livmoren hennes, og hvis hun fortsatt er i live, vil livmoren hennes bli avskåret . Og den som så at han giftet seg med et mahram, hans familie er fremherskende . Og kona i en drøm er en partner, fiende, undertrykkende hersker, bitter motstander eller konge, og alt som jorden har indikert for ham når det gjelder trøst eller tretthet, eller godt eller ondt, tilskrives kona som ham for hans indikasjon på det ….
…Fadl Abdullah bin Salam . På myndighet av Qais ibn Abbad sa han : Jeg var i Medina med mennesker inkludert noen av profetens ledsagere, må Guds bønner og fred være over ham, og en mann kom i ansiktet hans med et spor av ærbødighet. Noen av folket sa : Dette er en mann fra folket i paradiset. Dette er en mann fra paradisets folk. Han ba to rak’aher der det er tillatt. Så gikk han ut og fulgte etter ham. Da jeg ble komfortabel, sa jeg til ham : Når du gikk inn før, sa en mann slik og han sa : Ære være Gud, hva skal man si til det han ikke vet, og jeg vil snakke med deg Hvorfor så det en visjon i løpet av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så hun fortalte ham at du så meg på en eng – han nevnte dens kapasitet, gress og grønt – og i midten Barnehagen er en jernstolpe under den i bakken og over den på himmelen, over den en løkke, og det ble fortalt til meg : Jeg sa til ham : Jeg kan ikke. Så Moncef kom til meg. Ibn Aoun sa, og den rettferdige tjeneren sa : Med klærne mine bak meg beskrev han at han løftet det bak seg med hånden, så jeg ble skilt til jeg var på toppen av søylen, så jeg tok håndtaket , og det ble fortalt til meg. : Ostmk våknet og hun må i mine hender Vqsstha på Profeten fred være med ham, sa han : ( barnehagekolonnen i Islam og den islamkolonnen og det som er det mest pålitelige og du er på islam til du dør ) sa den mannen Abdullah bin Salam . Og i en fortelling : Jeg var i en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Umar gikk forbi, og Abdullah Ibn Salam gikk forbi og de sa: Dette er en mann fra folket i paradiset, så jeg reiste meg og sa til ham : De sa sånn og så, og han sa : Ære Gud de burde ikke ha sagt: Jeg har ingen kjennskap til det, men jeg så som om en søyle ble plassert i En grønn barnehage ble installert i den, med et knapphull på hode, og i bunnen av det var rettferdig – og rettferdig var Wasif – og det ble fortalt til meg : jeg ødela det, og jeg ødela det før jeg tok i håndtaket, så jeg fortalte det til Guds sendebud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred, og Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Abdullah dør mens han tar den mest pålitelige pilen ) På myndighet fra Kharsha ibn al-Hur sa han : Jeg var sitter i en sirkel i Madinah-moskeen. Han sa : Og det er en sjeik med god anseelse , Abdullah bin Salam. Han sa : Han hadde en god samtale med dem. Han sa : Da han reiste seg, sa folket : Den som er glad for å se på en mann fra folket i paradiset, la ham se på dette sa han. : Så jeg sa : Av Gud, jeg vil følge ham, så jeg vet hvor huset hans er . Han sa : Jeg fulgte ham, og han gikk til han nesten forlot Medina og kom inn i huset hans. Han sa : Så jeg ba ham om tillatelse, så han ga meg tillatelse, så han sa : Hva trenger du, sønn av min bror? Han sa : Jeg sa til ham : Jeg hørte folk fortelle deg hva du : er glad for å se en mann fra paradisets folk, la ham se til denne Vojbna å være med deg sa : Gud kjenner folket i paradiset og jeg vil Si deg at mm sa at jeg mens jeg sover, hvis du kom til meg, sa en mann til meg : så tok jeg med hånden min, og jeg la i vei med ham. Han sa: Så jeg var på en hest i nord. Han sa : Jeg tok for å ta det. Han sa til meg : Ikke ta det, for det er veien til eierne av Norden. Han sa : Hvis en hest er en sti til høyre for meg, så sa han til meg : Ta hit og gi meg et fjell, og han sa til meg : Gå opp Han sa : Så jeg gikk hvis jeg ville opp, jeg falt på Estée sa : så jeg gjorde det sa gjentatte ganger : så zapp meg så han brakte meg Amoad hodet på himmelen og under bakken i episoden ovenfor, sa han til meg : stig opp over sa dette : Jeg sa : hvordan å gå opp dette hodet på himmelen, sa : han tok hånden min Vzgel meg sa : Hvis jeg er i slekt med løkke sa : så traff kolonnen stolthet sa : forble relatert til episoden til det ble sagt : to dødsfall Profeten fred være med ham Allah være over sagt : ( Måtene jeg så til venstre er veier nordeiere sa : Måtene jeg så din høyre hånd på, det er veiene til høyrehåndene, og fjellet er det martyrenes hjem , og du vil ikke oppnå det. Han holder seg fortsatt til det mens du dør ). Hans ordtak : Hvis en hest er en metode, sa Al-Nawawi : Hesten er flertall av allé . Og tilnærmingen er den rette banen og metoden mellom å klare og si : Zajal me betyr å kaste meg ….
Og den som ser at han har truffet en nøkkel eller nøkler, så treffer han en kraft eller penger og lykke like mye som nøkkelen, og hvis kvinnen ser at en nøkkel er kastet til henne, da vil hun gifte seg med en mann og den som ser at han åpnet en dør med en nøkkel og åpner den for ham, så påkaller han en bønn som vil bli besvart for ham, ellers vil han bli velsignet med rettferdighet og godhet i sin religion og verden, eller han vil få sin forespørsel om at han ber Hvis han så at det var vanskelig for ham å åpne døren, nådde han ikke det han ba om før han åpnet den, og hvis han så at han hadde lukket en ny dør, ville han gifte seg med en rettferdig kvinne, og hvis han så at han hadde åpnet den, han ville forlate henne, og hvis han så at han hadde lukket en gammel dør, ville han forlate kona, og hvis han så at han hadde åpnet den, var han fornøyd med henne og den som så det han lukket Lock eller låse opp giftet seg med en kvinne
…Og den som ser at håret hans har blitt en plante av planter, så har det endret tilstanden, ble det sagt, fattigdom og ydmykelse, og når det gjelder pigmentering i skjegget, indikerer det skjulingen av handlinger og lydighet, skjulingen av fattigdom fra mennesker, og kanskje pretensjonen og hykleriet hvis det er flekkete, i motsetning til muslimene ….
…Hvis du drømmer om å fly høyt i verdensrommet, indikerer dette ekteskapsulykker . Hvis du flyr lavt og nær bakken, forutsier dette sykdom og angststatus at du vil bli kurert av . Hvis du flyr over gjørmete vann, advarer dette deg om å ta vare på dine personlige forhold når fiender søker å angripe deg . Å fly over ødelagte steder varsler uflaks og et deprimerende miljø . Hvis du merker trær og grøntområder under deg mens du flyr, vil du lide midlertidig kaos, men rikelig med rikdom vil strømme inn . Hvis du drømte om å se solen mens du flyr, forutsier dette trivielle og uberettigede problemer, ettersom forholdene dine vil lykkes til tross for frykten . Hvis du drømmer om at du flyr i kveldens kuppel, passerer månen og andre planeter, så forutsier dette sult, kriger og problemer av forskjellige slag . Hvis du drømmer om at du flyr med svarte vinger, forutsier dette alvorlige skuffelser . Hvis du falt mens du flyr, forutsier dette ditt fall . Hvis du våkner med å falle, vil du kunne gjenopprette tilstanden din slik den var . Hvis en gutt drømmer om at han flyr med hvite vinger over grønne planter, forutsier dette en bedring i virksomheten, og han vil lykkes i kjærlighet . Hvis drømmen hans gjentas, indikerer dette mangedoblingen av gode gjerninger og oppfyllelsen av ønsker . Hvis trærne virker ufruktbare eller døde, vil han tåle hindringer som han vil omgå for å oppfylle sine ønsker . Han vil fortsette, men arbeidet hans vil gi ubetydelig avkastning . Hvis en kvinne drømmer om at hun flyr et fly fra en by til en annen og lander på kirketårn, så indikerer dette at hun vil slite mye på veien for falske gleder og påstander om kjærlighet . Hun vil bli truet av en katastrofal periode med dårlig helse, og dette kan følge døden til noen nær henne . Hvis en jente drømte om at hun ble truffet av et skudd mens hun fløy, betyr dette at fiendene vil prøve å hindre hennes fremgang til suksessverdene og høyere goder ….
…Drivhus Hvis du ser et drivhus, forutsier dette at du kan bli skadet av å lytte til beundring . Hvis en jente drømmer om at hun bor i et drivhus, bekrefter dette at problemer vil komme til henne og truer henne med å miste rykte . ~ Drivhus : et glasshus for dyrking av lisensen eller planter som kan forebygges .~…
…Og den som ser at han planter karma, han vil bli velsignet med opphøyelse og glede ….
…Fyllemessighet er i en drøm betegner gleder, helbredelse fra sykdommer, forsvinden av bekymringer og kvaler og realisering av håp . Kona tegnet var Jalila Maliha . Og hvis gutten ble indikert, var han strålende, intelligent og en forsker som delte hver kunst i kunsten sin . Hvis de angitte pengene er tillatte og gode . Hvis det er indikert av vitenskapen, var han sunn fra kjetteri . Og sukker indikerer penger . Og ett sukker er et kyss fra en elsker eller en gutt . Og mye fyll indikerer slåssing og sladder . Ibn Sirin, må den allmektige Gud nåde ham, sa : Det er ikke noe bra å selge sukker . Og plantesukker indikerer oppriktighet i ord og handlinger, og det kan indikere å heve sykdommer og kurere dem, og kanskje indikere lettelse og levebrød fra siden av planter eller nedstigningen av diameteren ….
…Når det gjelder testiklene, er de ansvarlige for planter, for næring, for vedlikehold, for posen og for forebygging. Det som ble sett i dem av Zein eller Shin ble tilskrevet det ….
…Og den som ser det som om øynene hans er trukket ut, han vil lide noe av det hans øye innrømmer, og når det gjelder blindhet, er det en vrangforestilling i religion og skader på penger fra siden til noen gjenger . Og det ble sagt hvem som så at han var blind, for hvis han var fattig, ville hun få rikdom, og blindhet indikerer at hun glemte Koranen, fordi Gud den allmektige sa : “ Herre, hvorfor gjorde du meg blind? ” Verset . Hvis han ser ut som om en person har blindet ham, villeder han ham og fjerner ham fra sin mening . Og å se en blind kafir indikerer et tap som rammer ham, bekymring eller sorg . Og hvis han ser ut som om han er blind, blind i nye klær, så dør han . Og hvis en blind mann ser at en mann har behandlet ham og ser hans syn, så leder han ham til det som har fordeler og angrer . Og kanskje å se blindhet antydet sløvheten til hannen . Hvis han ser mørkhet i øyet med hvithet, indikerer han en dysterhet og de plager ham . Det ble fortalt at en mann kom til Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde hvitt i øynene . Han sa : Du vil oppleve mangel på penger, og du savner noe du håper på . Og hvis noen av hans slektninger er fraværende fra ham, hvis den fraværende kom mens han var blind, dør visjonens person fordi hans visjoner indikerer at den blinde kommer på besøk, og det ble sagt at uskarpheten fra øynene fra den andre hvitheten enn ham indikerer stor tristhet som rammer den visjonære og er tålmodig med den på grunn av Jakobs historie om ham Fred . Og den som ser som om svart vann stammer ned fra øynene og ikke ser noe, hans visjoner indikerer hans mangel på beskjedenhet, fordi øyet er gjenstand for sjenanse . Når det gjelder problemet i ansiktet fra stygghet og sprekker, er det en indikasjon på beskjedenhet og mangel på det, akkurat som et godt ansikt er bevis på beskjedenhet i tolkningen . Og et gult ansikt, bevis på sorg som rammer visjonæren . Og fregner i ansiktet, bevis på hyppige synder . Når det gjelder nesen, den som ser at en person har stukket nesen, han snakker til ham med ord som han tvinger nesen til . Og det ble sagt at stubben i nesen har sin opprinnelse, noe som indikerer stubbenes død, og det ble sagt at dette indikerer dødsfallet til en kvinne som hadde en stubbe, hvis hun hadde graviditet, og det ble sagt at nesestubben er at den lider av tap, for hvis nesen fra den viser stygghet, og handelsmannen hvis han ser det som om nesen er en stubbe, taper han i sin handel ….
…Når det gjelder cupping, er det tillit, tilstand, isolasjon, penger eller flukt fra nød, og den som ser at han har cupped, så tar han en tillit eller skriver en bok om det, og hvis han er uskyldig syk og den som ser at han har kuppet og baldakinen hans er farget med blodet hans, så dør han og Abu Saeed predikanten sa at kupping til guvernøren er isolert og kanskje penger vil gå i en fordel eller en frelse fra nød, og hvis han så at han hadde kuppet kupping og var i varetekt, så skiltes han, og den som så at han hadde kuppet kupping og ingenting kom ut av det, så begravde han det han ikke kunne ledes til eller betalte et depositum til noen som ikke returnerte det til ham. Hans kone eller han dør, og den som ser et cupping, han vil bli frelst fra ondskap eller frykt…
…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….
…Koppen : betegner kvinnene, og hvis han så det som om han vannet i en kopp eller et glass krus, viste hans visjoner et foster i konens livmor . Hvis han ser at koppen er knust og det fortsatt er vann, vil kvinnen dø og fosteret vil leve . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg trakk vann, så jeg tok med en kopp vann og la det på hånden min, så kruset brøt og vannet ble igjen i hendene på meg . Han sa til ham : Har du en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Er det et tau? Han sa : Ja . Han sa : Hun føder, så dør hun, og barnet blir igjen på din hånd . Det var som han sa . Hvis han ser ut som om vannet helles ut og koppen forblir sunn, blir moren utfridd og barnet dør . Det ble sagt, kanskje hvis koppen ble knust, døde vannet ….
Og den som ser en nymåne en nyfødt, blir født for ham, og hvis han ser den, faller han til bakken, og en lærd dør, eller en konge ser den, kjemper, og hvis en mann ser halvmånen uten noen andre, han dør før og den som ser månen i et rom gifter seg med en mann eller en kvinne, og fullmånen og dens lys vil være til fordel for folk
…Når det gjelder spindelen, indikerer det jenta, og hvis en kvinne så at hun tok en spindel i hånden hvis hun var gravid, føder hun en jente eller moren hennes føder en jente, ellers en kvinne fra sine slektninger hvis hun er gravid, og hvis en kvinne ser at hun har to vekter i hånden, vil hun gifte seg med henne og søsteren, og hvis en kvinne ser at det er ødelagt, dør datteren hennes eller søsteren hennes dør ….
…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….
…Å se poteter i en drøm er et godt varsel . Hvis du drømmer om at du plukker den ut av feltet, betyr dette at suksess vil være på din side . Hvis du spiser poteter i en drøm, vil du glede deg over prestasjonen din på jobben . Hvis du koker poteter, er du i harmoni med arbeidet ditt . Hvis du planter poteter, vil dine ønsker bli oppfylt . Hvis du ser råtne poteter, er fremtiden din dyster og gleden din vil være borte ….
…Hvis du ser deg selv spise erter i en drøm, så betyr det god helse og mye penger . For bønder og deres familier betyr denne drømmen aktivitet, arbeid og fortjeneste . Hvis du ser erter plantet i bakken, betyr dette at lykke til vil hjemsøke deg i din virksomhet . Hvis du planter erter, betyr dette at drømmene dine er basert på et solid fundament, og du vil snart oppnå dem . Hvis du plukket erter i en drøm, vil suksess være din allierte i din virksomhet, og du vil nyte fruktene av arbeidet ditt . Hvis du i en drøm ser erter på hermetikk, så indikerer dette at du vil leve i et snev av fortvilelse og sorg i en periode, og da vil du ikke snart ha hell og realisere drømmene dine . Hvis du ser tørkede erter, betyr dette at du overbelaster helsen din og legger mer press på dem . Hvis du spiser tørkede erter, betyr dette at du etter mye suksess vil miste mange gleder og gleder, og helsen din vil bli svekket ….
…Hage Hvis du i drømmene dine ser en hage full av grønnsaker og blomster, betyr dette stor sjelefred og tilfredshet . Hvis du ser grønnsaker, betyr dette elendighet eller tap av penger og baktalelse . For kvinner forutsier denne drømmen at de vil være berømte eller lykkeligste i husholdningene . Hvis en person drømmer om at han går med sin kjære i en hage med blomstrende grener og koordinerte planter, betyr dette ekte lykke og uavhengige midler ….