…Edderkopp Å se en edderkopp i en drøm antyder forsiktighet og vitalitet i å styre virksomheten din . Du vil være heldig, og du vil samle en stor formue hvis du ser en edderkopp som vever sitt eget vev, dette forutsier familiens lykke . Hvis du dreper en edderkopp, forutsier dette en krangel med din elskede kone. Hvis en edderkopp biter deg, vil du bli et offer for fiendens ulykker og intriger i nærheten av arbeidet ditt . Hvis du ser flere edderkopper som henger i vevet rundt deg, er dette et godt varsel og forutsier flaks, rikdom, god helse og lojale venner . Hvis du ser en stor edderkopp angripe deg, vil du raskt nå rikdom med mindre farene hindrer deg . Hvis du ser en veldig stor og en annen liten edderkopp på vei mot deg, vil du ha gode hvite dager, og du vil føle deg moden i livet ditt . Hvis den store edderkoppen svir deg, betyr dette at misunnelsen fra rikdommen din stjeler, og hvis den lille edderkoppen svir deg, vil du irritere deg over noen små intriger og mindre problemer . Hvis du stikker av fra en stor edderkopp, vil du miste ganske mye penger . Hvis du drepte en edderkopp i drømmen, vil tilstanden din til slutt bli bedre . Hvis edderkoppen kommer tilbake til livet og tar deg, er du truet av sykdom og fattigdom . Hvis en kvinne drømmer om å se en edderkopp eller gyldne edderkopper som danser rundt henne, forutsier dette forbedring i familiens forhold og flere vennskap ….

…Matlaging: Den som ser i en drøm at han har kokt med ild, kokt og kokt, så får han det han vil og faller i folks tunger . Matlaging er en spenning som vil komme ham til gode, og matlagingen er moden for næring . Og resten av maten er levebrød unntatt sopp og grøt . Og hvis matlagingen er med sauekjøtt, så er det et godt liv med ære og sjenerøsitet, og hvis det er med kjøtt på sju, så er det et vergemål over et folk som er undertrykkere med frykt og hat, og hvis det er med kjøttet til en hund, så er det en foraktelig tilstand, og hvis den er med fett, tjener den på forbudte penger, og hvis den er uten fett, tjener den et middel av fattigdom og deprivasjon, og hvis den er med fuglekjøtt, en stat, handel eller fortjeneste er tillatt med et velstående, hederlig folk, og hvis det er med fugleløverkjøtt, så er det handel eller vergemål av et villmenneske med forbudte penger ….

…Hvete Hvis du i dine drømmer ser store felt med hvetedyrking, indikerer dette at dine interesser vil være oppmuntrende . Hvis hveten er moden, er dette en bekreftelse på lykken, og kjærligheten vil være din lykkelige følgesvenn . Hvis du ser klare og store hvetekorn sirkulere i studiet av hvete, så indikerer dette at velstand har åpnet dørene for deg . Hvis du ser hvete i poser eller fat, vil din vilje til å nå toppen av suksess bli kronet av seier, og det vil konsolidere grunnlaget for dine kjærlighetsforhold . Hvis hvetelageret ditt ikke var godt dekket og du så innholdet dempet, så forutsier dette at mens du samlet rikdom, glemte du ikke å beskytte rettighetene dine, og du vil se dine interesser bli redusert av fiendenes hender . Hvis en pigg gnir hodet på hendene dine og spiser den, vil hun slite hardt for å oppnå suksess, og hun vil oppnå rettighetene dine og være trygg på dem . Hvis du drømte om å klatre et bratt platå dekket av hvete og forestilte deg at du trakk deg oppover ved å stole på stilkene til hvetegress, indikerer dette at du vil oppnå stor suksess og dermed vil kunne gjøre deg fremtredende i ethvert yrke du velger ….

…Fersken Hvis du drømte om å se grønne fersken under trærne, betyr dette personlige problemer med slektninger . Men hvis fersken er moden, betyr dette at du vil leve lykkelige, lykkelige, men korte øyeblikk . Og hvis du spiser fersken, betyr dette at du vil unne deg sensuelle gleder og galskap . Hvis du plukket fersken i en drøm, betyr dette å oppfylle dine ønsker, men de vil ikke vare slik du drømte . Og hvis du drømte at du samlet plommer fra bakken og du fant råtten frukt blant de gode, betyr dette at du innrømmer at forventningene dine var hule fiktive, og at livet ikke bare er basert på glede og glede ….

…En grill i en drøm er et godt budskap om å leve, og hvis det er umoden, er det dem . Det fettbrente lammet er mye penger, og hvis det er magert, er det lite penger og levebrødet er sliten . Og den som spiser lammestek, han spiser av barnets inntjening . Ku-steking er trygt for den fryktede personen, og hvis han har en bærer, vil han motta en hannsønn . Og stekekalven er fruktbar og livlig . Og en Steinbukken grill indikerer en mannlig gutt som spiste den . Og alt som er utsatt for ild i våkenhet, i en drøm, har han syndet . En stekt kamel er en mannlig gutt, og han er trygg fra frykt, eller han er en høflig gutt . Og den som så at armen på en stekt kamel talte til ham, han ville bli frelst fra fortapelse . Og grillet eller kokt fuglekjøtt gir penger uten svik eller svik . Den grillede siden uttrykkes av kvinnen fordi Eva ble skapt fra siden av Adam, fred være med dem begge . En moden brent arm er levebrødet til en kvinne som lurer henne, og hvis den er umoden, er den baksnakket . Og den som kjøper et stykke grill, han leier en ansatt . Og det ble sagt : grilling er tristhet eller penger er forbudt . Og den som så at han stekte en syk ram, eller sultanen torturerte ham eller fengslet ham, og den som stekte en moder som hans kone eller mor ble syk, og den som streifet alvorlig, hans sønn eller slave ville ha kopper . Grillen kan indikere de gode nyhetene om å komme ut av nød og seier over fiendene hvis steken var en kalv, og om det var en kamel som indikerte herligheten og gleden ved å helbrede sykdom, ekteskap med sølibatene og ankomsten av reisende . Og grilling kan referere til sniking, eller til plyndring av nåde, fengsel og plyndring av penger ….

…Aprikos : en sykdom, og å spise grønt av den gir deg nestekjærlighet i dinarer og er uskyldig fra sykdom, og å spise gult av det koster penger i sykdom . Hvis han ser det som om han spiser en aprikos fra et tre, så følger han med en korrupt mann med mange dinarer . Det ble sagt at å plukke aprikoser fra et tre giftet seg med en kvinne som hadde penger fra en arv . Hvis han ser ut som om noen av sultanene plukket en aprikos fra epletreet, legger han inn flokken sin usmakelige penger . Og aprikostreet er en mann med mye sykdom . Noen av dem sa, men snarere er en mann kontrakt med familien sin, flat med mennesker, modig og ikke feig . Hvis hun ble æret av graviditeten, indikerer det en mann med mange dinarer, og hvis han var en grønn aprikos, så var hun en mann med mange dirhamer . Og den som bryter en gren fra treet sitt, han fornekter eller fornekter penger fra en mann, eller etterlater bønn eller faste, eller ødelegger penger som ikke er hans . Hvis en gren blir brutt fra et annet tre enn det som er fruktbart, for å bli tatt som en pinne, vil den få glede av det . Uansett hva frukt og frukt er gule er en sykdom, og det som er surt er de og tristhet, og grønt derav er ikke en sykdom ….

…Og den som ser en sur og ønsker å plukke den, da skynder han seg å forsørge seg og skjer ikke med ham som den kunnskapsrike sa : Den som ber om noe i tide, vil bli straffet med å frata det, og kanskje er surheten indikert av sykdom og bekymre deg, og innkjøpene ble sagt å være penger på feil tid ….

…Og den som ser at han fullfører Koranen, han vil seire med sin egen vilje, og hans godhet vil være rikelig . Og det ble fortalt at en kvinne så at det var en Koran i fanget hennes, da hun nærmet seg den, og to flokker kom for å plukke opp hver skrift i den, til de hadde fullført alt hans forfatterskap spiste, så hun fortalte henne visjon til Ibn Sirin, så han sa: Du vil føde to sønner som lærer Koranen utenat . Det var slik ….

…En rose er i en drøm en mann med ære, eller ankomsten av en fraværende . Og den som så at han hadde høstet et svar, fikk ære og kjærlighet . Den som plukker en hvit rose, godtar en from kvinne, og hvis han velger en rød rose, tar han imot en spinkel kvinne, og den som lukter en gul rose, aksepterer en syk kvinne . Mange roser ble akseptert . Og det ble sagt : En rose betegner en kvinne som forlater eller dør, eller en handel som går bort, eller en glede som ikke varer . Den som så en krans på hodet og var sølibat, vil gifte seg . Og rosene indikerer minneligheten . Rose olje indikerer intelligens, klarhet i sinnet, nærhet til mennesker og mykhet på siden . Og rosen indikerer glede og glede . Og det ble sagt : Rosene er ankomsten av en reisende eller ankomsten av en bok, og en rose hvis treet er kappet, er bekymring og tristhet . Og å plukke roser er en glede . De gule rosene kan betegne sykdom, den røde skjønnheten og utsmykningen, den hvite for dirhamene og den røde dinarene . Se også rollebesetning ….

…Hår er som hodehår . I en drøm er han penger og lang levetid, så den som ser håret hans er langt, livet hans vil bli lengre . Og hvis han ser at stammens hår er blitt krøllete, skal han ydmykes, og hvis det er det motsatte, blir pengene til hans hersker spredt . Og det ble sagt : Mye poesi er pengene hans, og hvis han er fattig, så er det hans gjeld . Hvis han hadde krøllete hår i en drøm, indikerer det kompensasjon med penger, ektemenn eller klær . Og den som ser håret langt, det er prisverdig, spesielt blant kvinner . Fletter er bevis på menneskelig gjeld . Fjerne bart og armhulehår er bevis på gjeldslettelse, hengivenhet og overholdelse av Sunnah . Og fletting av hår indikerer mestring av ting og sparing av penger . Og den som ser håret spire ut av sted, de vil slå ham . Å barbere håret på Hajj-tida indikerer sikkerhet . Og det ble sagt : Plukking av hår indikerer oppfyllelse av seerens religion . Hvis soldaten ser at håret er for langt, vil våpenet økes . Og den som ser håret sitt som hesthår, han blir arrestert hvis han er en tyv . Og den som ser håret hans bli som grisehår, han vil bli rammet av motgang . Overflod av poesi for de engstelige er en økning i hans bekymring, og overflod av glede, en økning i hans glede . Svartheten i kvinnens hår indikerer ektemannens kjærlighet til henne . Hvis hun så at hun avslørte håret, ville mannen hennes være fraværende . Hvis hun ser at hun fremdeles er avdekket, vil mannen hennes ikke komme tilbake til henne . Hvis hun ikke har en mann, vil hun aldri gifte seg . Og lengden på armhulen er bevis på behovet og gyldigheten av gjelden og rausheten til eieren . Hvis det er lus i det, indikerer det overflod av barn . Og den som ser håret på hodet, mangler, det er de . Og hvis han ser noen plukke håret hans, er det en ulykke i penger, og den som ser at han salvet håret med olje, så er dette hans utsmykning . Og den som ser at han falmer hodet, han vil se noen av feilene hans . Og den som ser poesi spire på steder der poesi ikke vokser, vil religion bugne av det . Hvis hår vokser i håndflaten, er det en fordel . Og kanskje refererer håret på hodet til plantasjen, penger, prestisje og mannen for en enslig kvinne, og kona for en enslig mann . Å flette håret indikerer at han samler inn penger, og hvis lus blir fjernet fra hodet, betyr det å fjerne de korrupte fra landet hans . Kanskje tyder godt hår på gode gjerninger, og hvis en kvinne ble krøllet sammen, var hun syk og døde . Og mannen følte sin utsmykning, beskyttelse og varige penger . Hvis han ser kroppshåret sitt hvitt og han er rik, vil han miste pengene sine . Og hvis kvinnen ser at håret er skinnende og varmt, dispenserer hun fra mannens penger ….

…Frukten, hvis frukten blir sett i en drøm og den er søt, indikerer levebrød, nytte og nyttig kunnskap, og den sure frukten for den som er enig i å spise, er også, og for de som ikke er enige med ham, er det forbudte penger og en økning i sykdommen hans, og det som ikke ender med fruktene, indikerer at han spiser og besitter religion eller utbredelsen av ikke-muslimske kvinner og menn Slave eller dumme av dem . Og den tilslørte frukten opprettholder tretthet, og den dampede frukten har liten eller ingen mistanke om den, eller har ikke blitt reddet fra zakat . Og frukten som ikke har stengler eller skall, indikerer at ting er lette og det lovlige levebrødet som ikke er besmittet av noe . Hvis frukten er i sin sesong og modenhet, er det et presserende gode, og hvis det ikke er i sesongen, er det nytten etter en stund, eller det er bevis på levebrød . Og å spise det på en annen tid enn sin tid er en lettelse som har gått glipp av gode og vanskelige vanskeligheter, og en undersøkelse av det man frykter å gå . Og hver frukt kombinert er et tegn på kjennskap og møte og omvendt . Hver merkelig frukt er et tegn på landet sitt . Fruktene er ektemenn, barn, pengekontrakter, butikker, vitenskap, eiendom, gode gjerninger, familie, slektninger, enkeltpersoner eller en kur mot sykdommer hos dem som har dem, og de kan indikere hvilken drikke som er laget av dem . I tillegg til at mashmoum indikerer vann eller fett . Og den som plukker noe fra et tre som ikke er frukt, så blir han værende i en sak som ikke er tillatt for ham, eller han søker noe som ikke er obligatorisk for ham . Og å plukke frukten fra røttene til treet er bevis på en krangel med en hederlig mann, og den som ser at han plukket forskjellige frukter fra trærne, det påvirker kunnskap og rettsvitenskap fra menn som har posisjoner innen kunnskap og prestisje . Hvis han plukket den mens han satt, ville han ha levebrød uten hardt arbeid . Og den som så et fruktbart tre om vinteren, og han likte det, da var han en mann som var blitt tvunget til det, og antok at han hadde penger, og hvis han plukket noe av det, ville pengene hans gå til den mannen så mye som han plukket den . Fruktene er rikdom og verdighet, så den som ser at han høster av et annet sammenhengende tre enn frukten, indikerer da en rettferdig svoger eller en partner i ham som er god . Og uansett hvilken frukt det var på fjellet som ikke var eid, er det kunnskap, næring og talenter fra Gud den allmektige, og ingen har en tjeneste for det ….

…Og den som tror at han blir plukket fra håret, noe som ikke er obligatorisk å plukke det, så indikerer dette ødeleggelsen av penger, og hvis noen andre gjør det med det, skyldes skaden gjerningsmannen ….

…Og å plukke opp gule roser fra hagen hans er bevis på en rett kvinne ….

…Den som så at skjegget og hodet hans var barbert alt sammen : Det var imidlertid ord som tydet på godhet, for hvis han ble plaget, ville han frigjøre skjegget og slapp unna og betalte gjelden . Hvis det ikke er mangel på hår, er det bra hvis lengden på det mangler . Det samme gjelder skjegget, hvis det ikke faller og mangler på det, og ikke gjør det strålende . Kanskje var det å plukke godheten til noe av hans ordre . Hvis ansiktet ikke utfører det, bortsett fra at den godheten er for ham på grunn av hans motvilje ….

…Og å plukke opp rosenknappen er bevis på et barns fall, og når det gjelder de to ørnene, den som ser ham på et tre i sin egen tid, det vil være godt og nytte, og det ble sagt at et barn vil skje, og hvis han ser ham avskåret, så er han sorg ….

…Og å plukke de hvite rosene fra hagen hans er bevis på at du kysser en kysk kvinne ….

…Og å plukke roser er en glede ….

…Ekteskap i en drøm indikerer omsorgen for Gud den allmektige . Kanskje ekteskap indikerer familier, religion, bekymring og nød . Hvis en person gifter seg med en ukjent kvinne, indikerer dette at begrepet er nær, og reisen hjemmefra, og hvis han er egnet for emiratet, vil han innta eller få en stilling som passer ham . Hvis det er et bryllup etter skikk, er det en stilling eller et godt omdømme . Ekteskap er definert som et håndverk, så den som ser at han giftet seg med en kvinne, så dør hun, så jobber han i et yrke som han bare får arbeid fra, problemer og bekymring . Og den som tror at han har giftet seg med en jødisk kvinne, han driver en handel der han vil få synd og begå synder . Og den som tror at han har giftet seg med en kristen kvinne, han driver en handel der det er falskt . Hvis hun er en trollmann, er det et håndverk uten religion . Den som gifter seg med en prostituert, er en hor . Den som gifter seg med en sunn kone, er bundet av en tung begrensning . Og den som gifter seg med en hund, han har lav orden . Og den som ser en person gifter seg med en kvinne og gir dem videre til ham, han vil motta penger . Og den som ser sin kone gifte seg med en mann med sultanens kone, han vil få en konge hvis han er kvalifisert for det, ellers vil han påta seg mandatet . Og den som gifter seg med en død kvinne, vil få tilgang til en død sak, han kan gi opp . Hvis den syke kvinnen gifter seg, og den som ser mannen og ikke kjenner ham, så dør hun. På samme måte, hvis den syke mannen gifter seg i søvne og ikke ser kvinnen og ikke kjenner henne, så dør han . Og fra moren til mannen selger han eiendommen sin : Hvis en gravid kvinne ser at hun er gift, føder hun en slavejente, og hvis hun dukker opp som en brud, føder hun en gutt . Hvis en kvinne og hun har en sønn ser at hun er gift, gifter hun seg med sønnen . Hvis en enslig eller gift kvinne gifter seg i en drøm, vil hun oppnå godt . Hvis kvinnen gifter seg med en død mann, vil hun være atskilt og fattig . Og den som ser at han giftet seg med en kvinne og har en kone eller koner, han vil ha valg og autoritet like mye som kvinnens skjønnhet og utseende hvis han inspiserer henne og kjenner henne. Hvis han ikke kjente henne og hun forberedte seg på ham, er dette bevis på hans død, eller en persons død fra hans hånd . Og den som ser at han gifter seg med datteren til en ukjent sjeik, han vil lide mye godt . Og hvis en kvinne ser at hun har giftet seg med en ukjent sjeik, vil hun gjøre mye godt . Og hvis hun var syk, ble hun kurert av sykdommen . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne fra sin kone, hun skal nå livmoren hennes, og hvis hun fortsatt er i live, vil livmoren hennes bli avskåret . Og den som så at han giftet seg med et mahram, hans familie er fremherskende . Og kona i en drøm er en partner, fiende, undertrykkende hersker, bitter motstander eller konge, og alt som jorden har indikert for ham når det gjelder trøst eller tretthet, eller godt eller ondt, tilskrives kona som ham for hans indikasjon på det ….

…Belte og tørk : de indikerer et barn hvis de har på seg nye klær, og deres avbrudd er guttens død . Hvis de er under klær, indikerer dette hykleri i religionen, og hvis de er med dårlige klær, indikerer dette korrupsjon av religion og verden . Og det ble sagt at den som så at han var jøde, arvet onkelen sin . Og den som ser seg selv som kristen, arver sin onkel eller tante fra moren . Hvis han ser ut som om han slår på bjellen, sprer han falske nyheter blant folk . Hvis han ser at han leser Torah og Bibelen og ikke kjenner betydningen deres, så er læren hans korrupt, og hans mening er i samsvar med oppfatningen fra jødene og de kristne . Gud den allmektige sa : “Når du resiterer Koranen, må du ikke resonnere ”….

…På autoritet fra Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman sa han : Khaled Ibn Saeed var gammel og var den første av brødrene hans som omfavnet islam , og begynnelsen på hans konvertering til islam var at han så i søvn at han sto på randen av ild, og han nevnte fra sin kapasitet hva Gud vet best , og han ser i søvn som om faren hans skyver ham inn i den og ser Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, tok lendene hans slik at han ville ikke falle, så han fikk panikk fra søvnen og sa : Jeg sverger ved Gud at dette er en sann visjon . Så han møtte Abu Bakr bin Qahfa, og han nevnte det for ham. Abu Bakr sa : Jeg vil ha deg vel , dette er Guds sendebud, fred være med ham, så du vil følge ham og gå sammen med ham i islam som hindrer deg i å falle inn i den og din far er i den . Så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, møtte ham mens han var med hester og sa : O Muhammad, hva kaller du? Han sa : Jeg ber til Gud alene uten partner, og at Muhammed er hans tjener og hans sendebud, og han avviser tilbedelsen som du er på av en stein som ikke hører eller ser, ikke skader eller gagner, og det er ikke kjent om hans tjener som ikke tilbad ham . Khaled sa: Jeg vitner om at det ikke er noen annen gud enn Gud, og jeg vitner om at du er Guds sendebud. Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, tolket hans islam . Khaled var fraværende, og faren hans visste om sin islam, så han sendte inn sin forespørsel de som var igjen av sønnen hans fra de som ikke ble muslimske og reiste sin herre og hans nærvær, de førte ham til faren Abi Ahiha, så han advarte og gråt og slo ham med et slag i hånden til han brøt den på hodet, så sa han : Du fulgte Muhammad mens du ser hans folk og hva han fremkalte fra mangelen på deres guder og mangler. Den som gikk bort fra fedrene sine, sa Khaled : Ved Gud angret han og fulgte ham, så Abu Ahiha ble sint og angrep sønnen og fornærmet ham, så sa han : Gå for å bue hvor du vil. Av Gud, vil jeg forhindre deg i næring. Khaled sa : Hvis du forhindrer meg, vil Gud gi meg det jeg bor sammen med . Så han førte ham ut og sa til sønnene sine : Ingen av dere ville snakke med ham med mindre jeg gjorde med ham det jeg gjorde med ham, så Khaled vendte seg til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han var forpliktet til å være sammen med ham . Nyttighet :::: Og den som omfavnet islam gjennom en drøm, den islamske professoren og tenkeren Muhammad Asad, den østerrikske lærde, Gud ledet ham etter en visjon han så og så det i sin bok ( Veien til Mekka ). På samme måte konverterte en kristen kvinne til islam etter å ha hørt en telefon som ringte henne for å gå inn i religionen Islam, og hun konverterte til islam . Likeledes en mann som jeg tror er nederlandsk konvertert til islam gjennom en drøm .. Og Gud er hjelperen. Se historiene til disse menneskene i boka vår i denne realistiske serien ( Omvendere til Gud ), en bok som inneholder historier fra Adams tid til samtiden ….

…Svinekjøtt : En stor, velstående mann, korrupt i religion, ond vinning, skitten, skitten, vantro eller kristen, sta og sordid, og hans kjøtt, fett, hår, mage og hud er forbudte og foraktelige penger, og familien min er en fruktbar mann som har en uhyggelig gevinst og religion, og den som pleier griser, jeg har også en verge over et folk, og som dets besittelse eller besittelse av det på et sted eller dets nærmeste har rammet forbudte penger, og dets barn og melk er ulykke i pengene til de som drikker det, eller i tankene hans, og den som kjører en gris, treffer en sultan eller triumferer over en fiende, og den som ser at han går mens en gris går, får han et øyekorn raskere og svinekjøtt tilberedes og grilles Urgent haram-penger . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som i min seng av en gris, så sa han : Han gikk videre til en vantro kvinne . Og det ble fortalt at Khusra, Anu Sharwan, så ut som om han drakk av en gullsyltetøy, og med en gris som drakk av syltetøyet, så han fortalte sin syn på en kryssing og sa til ham : Han fjernet steinen til konene dine og dine medhustruer fra evnukkene og tjenerne og barna, og han samlet dem og førte meg med deg med bind for øynene. : sa fraksjoner, hver av dem : bittere Feltrqs, gjorde det han ba om, og da han avsluttet Nuba-dansen for å kjøre dem, fortalte hun ham en av medhustruene : O kong Oafha om dans og nakenhet, de er stadig redd, han sa at det måtte være slik, da han ble strippet og fant en mann, sa overgangen til ham : O konge, dette er din tolkning av ditt syn. Når det gjelder syltetøyet, er dette hemmelighold, og når det gjelder drikkevinen din, vil du nyte den, og når det gjelder grisen som deltok sammen med deg i å drikke den, er dette en mann ….

…Han er i en drøm en sterk, forbannet fiende, desperat når det er plagsom, og han sier og oppfyller ikke det han sier . Hvis en person så at han syklet gris, hadde han mye penger . Hvis han ser at han spiser kjøttet sitt, vil han spise noe forbudt mens han vet . Hvis han spiste kokt kjøtt, ville han tjene penger i sin handel som ikke var søtet, og på samme måte hvis det ble grillet . Og den som så at han gikk som en gris, ville snart slå et eple . Og villsvin indikerer regn og kraftig hagl for de som var på reise . Og indikerer det i folket i landsbyene om nød og alvorlighetsgrad de lider . Og noen som implanterer et implantat, indikerer at det ikke er hva det skal være, og den som vil gifte seg med en kvinne, vil ikke være enig med ham . Og svinekjøtt i en drøm er bra for alle mennesker . Og den som ser at det er en gris i sengen hans, og det indikerer en jødisk kvinne . Og grisebarna er bekymringene til de som så det . Husgrisen er fruktbar for de som ser det og avlaster seg . Og den som ser en gris i en drøm, og jeg har en verge over et folk av jøder og kristne . Og den som bestemmer seg for å krangle med sin kone og ser en gris eller en gris i søvne, han vil skille seg fra henne . Og grisen kan krysse en mann fra jødene eller de kristne . Å se en gris indikerer ondskap, kval, tålmodighet og forbudte penger . Hunnene hans indikerer at det er mye vasking, og hvis noe skader ham i en drøm, kan han være bekymret av en kristen . Og den som så Gud slo en gris, han var i stand til å slå en mann med en sterk torn . Det er grisenes konge han eier gruppepenger . Og den som så at han hadde blitt en gris, han fikk penger og fruktbarhet med ubetydelighet og svakhet i religionen . Grisen er en enorm, innflytelsesrik mann, korrupt og uhyggelig gjeld . Den som kjører på en gris, vil slå en sultan og seire over fienden sin . Og den som ser at han kjemper mot en gris, han erobrer en urettferdig fiende . Og den som ser at han spiser svinekjøtt, så treffer han rent forbudte penger eller begår en synd . Og den som ser små griser som kommer inn i ham i huset hans eller huset hans, Sultanens tjeneste vil ta ham til å vokte seg . Og den som ser at han driver svin ut fra hjemmet sitt, han forlater sultanens arbeid ….

…Visjonen til al-Tafil bin Sukhbara, på myndighet av Tufail bin Sukhbara, min bror Aisha, til moren hennes, at han så i den at den sovende så det som om han hadde gått forbi jødene, så han sa : Hvem er du? De sa : Vi, jødene, sa : Dere er folket, hadde det ikke vært for dere som hevdet at Usara var Guds sønn. Da sa jødene : Og dere er folket, hadde det ikke vært at dere sier at Gud vil og Muhammed vil, så gikk han forbi en kristen som sa : Hvem er du? De sa : Vi er kristne, sa : Det er dere folket å ikke si Kristus, Guds Sønn sa : Og det er dere folket å ikke si dere Gud velsigne og velsigne Muhammed ble sjelden fortalt dem om tellingen så kom profeten fred med ham og fortalte ham, sa han : (blir du fortalt noen om det ) ? Han sa : Ja, da de ba sine prekener, priste han Gud og priste ham. Så sa han : ( Hvis et barn så en visjon, sa han det til den som fortalte om deg, og du pleide å si et ord som forhindret meg i å være sjenert fra deg, at han forbød deg det. Han sa : Ikke si hva Gud vil og hva Muhammad vil…

…Forkynneren Abu Sa`id sa: Den som tror at han har blitt kristen, arver deretter sin onkel eller tante fra moren, hvis han er fra rettferdighetens folk, og hvis han er blant korrupsjonsfolket, blir han tolket. ved sin vantro på Guds allmektiges velsignelser, og han kan beskrive ham som en hellig turgåer ….

…Og den som ser at han står og sitter sammen med de kristne, så vil han elske dem og tilbøyelig mot dem alle tilbøyeligheter, og det ble sagt at den som så en kristen og var i krig, ville vinne ….

…Og den som ser at en kristen har endret sin religion til en annen sekt, så tolkes det at han ikke følger sin religion som den skal ….

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….

…Å se bygningen som ble opprettet på bakken, et minimum av privat eller offentlig nytte så langt han så det . Kanskje tolkningen av konstruksjonen var å bygge en mann med familien, så hvis han bygger noe, indikerer det kvinnesaken . Hvis han ser at huset hans har utvidet en kjent mengde, så er det hans verdslige kapasitet, og hvis bredden oversteg størrelsen, vil et folk gå inn i huset uten tillatelse i en katastrofe, bryllup eller panikk . Og det ble sagt : Den som ser at han bygger en bygning, han vil samle slektninger, venner og soldater . Hvis han er en hersker, er det tilbakeføringen av hans tilstand, fullstendigheten av hans lykke og høyden på hans anliggender i henhold til bygningens tykkelse og tetthet . Hvis han rykket opp og fjernet den, separerte han samlingen av slektninger, ledsagere, venner og soldater, og staten hans var borte . Hvis han ser at den fornyer en gammel struktur i en verden, er det en fornyelse av verdens liv. Hvis bygningen er for en farao eller en urettferdig person, er det en fornyelse av livet hans . Hvis han så at han hadde begynt å bygge, gravde han det fra grunnlaget og bygget det fra sin beslutning, til han bygget det, så er han på jakt etter kunnskap, stat eller håndverk, og han vil oppnå det han vil . Og den som ser at han bygger i en by eller landsby i Bunyana, så vil han gifte seg med en kvinne der, og hvis han bygger av leire, pryder han og pryder hykleri, hvis han bygger av leire, tjente han på tillatt, og hvis det er gravert så er det kunnskap eller tilstand, med renhet og glede . Hvis han ser at han bygde en bygning av gips og betalte et bilde for den, går han inn i løgn, for å bygge med stuk og lønn er hykleri, og hykleri er å bygge med stuk og lønn . Og det ble sagt : Den som gjør gipsarbeid, gjør det som ikke er tillatt for ham . Og den som ser at han bygger fremmedgjøring, da gifter han seg med en kvinne hvis navn ikke er blitt nevnt for ham, eller at han bor i fremmedgjøring og dør . Å bygge med leire er religion og sikkerhet . Og tørt gjørme er en avsky for penger . Og den som ser at det er gjørme i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så skal han utføre Hajj . Og den som ser at huset hans er gjørmete og massevis er vått, så er han god . Og den som ser at han spiser det, han spiser like mye penger som han spiste . Og den vakre konstruksjonen indikerer intimitet, kjærlighet, avkom, levebrød, ærverdige klær og førstefødte kvinner . Og kanskje den stramme konstruksjonen indikerte styrke og intensitet, eller støtte og hjelp, og kanskje visjonen om bygningen indikerte et langt liv, og kanskje indikerte bygningen sin byggmester, og hvis det var en kirke, ble det indikert av en kristen, og hvis det var en moske, det ble angitt av en muslim, og hvis det var en skole, var det. Det ble indikert av juristen, eller Ribat ble indikert av en asketisk tilbeder . Og den som i en drøm bygde en moske eller et sted nær Gud den allmektige, hvis han var en konge som etablerte sannheten og påkalte det gode og forbød det onde, og hvis han var en lærd som samlet en bok som folk hadde nytte av hans kunnskap eller fatwa , og hvis han hadde penger, betalte han zakaten av pengene sine . Hvis han var singel, giftet han seg . Hvis han var gift, ville han få en sønn, og en god mann spredte seg til ham . Og hvis han var fattig, ville han være rik, ellers ville han samle folk sammen med det gode og hjelpe dem til å adlyde Gud den allmektige, ellers vil han omvende seg til den allmektige Gud for det han begikk, eller konvertere til islam, eller dø martyr . Hvis han bygger etter det som ikke er tillatt å bygge, eller avviker fra mihrab, eller omdirigerer det til annet enn dets retning, indikerer det det motsatte av godt og ondt. Hvis han ser kupler eller bygger dem i en drøm, indikerer dette at han hever statusen hans, eller slutter seg til skjebnefolket . Og den som ser at han bygde en kuppel over skyene, han vil få autoritet og kraft for sitt styre . Og den som så at han hadde strukturer over himmelen og jorden fra grønne kupler, hans gjerninger var gode, og han døde på vitnesbyrdet . Og den som ser at han bygger et bad, han bygger det med en kvinne . Hvis han ser pasienten som om han bygde huset sitt og ikke vet når han ødela det, så har kroppen hans kommet tilbake til helse og sykdommen der han er borte fra ham . Og den som ser at faren har etablert en struktur og oppdretter sin fisk, da vil han fullføre sin fars gjerninger, som han hadde i en religion eller en verden . Og den som ser at arbeiderne jobber hjemme hos ham, han vil krangle med sin kone eller forlate en venn av ham og lignende ….

…Magi Den som i en drøm ser en gammel magi, så er dette en fiende som ikke vil ødelegge motstanderen . Og den som ser på seg selv som en magi, han har avvist islam bak ryggen ved å begå store synder . Og hvis han ser at hans hånd har forvandlet seg til Khusras hånd, så vil det som skjedde fra disse mektiges menn skje på hans hånd, så vil han dø i vantro, med mindre Gud den allmektige ønsker godt for ham, og hvis han ser at hans hånd har kommet tilbake som den var, så angrer han . Og hvis Magusi ser at han er dommer eller kristen, vil han forvandle seg fra en situasjon til en bedre tilstand enn han er . Og den som ser at han er en trollmann, han vil søke verden . Og den som ser at han tilber ild, da søker han myndighetens tjeneste, og at ilden er makt . Og hvis brannen var i dvale, ville han be om ulovlige penger ….