…Frukt Drømmer om å se en moden frukt blant sine grønne blader, vanligvis en lys fremtid for drømmeren . Grov frukt betyr skuffet innsats eller forhastet handling . Hvis en jente drømte at hun spiste rå frukt, betyr dette hennes tilbakegang og tap av arv . Å spise frukt er vanligvis ugunstig . Hvis du kjøper eller selger frukt, betyr dette mye arbeid, men mindre penger . Hvis du ser eller spiser moden frukt, betyr dette spesifikk sjalusi rikdom og glede ….
Drømmer om råtten frukt
(36 betydninger av å drømme om råtten frukt)…Datoer : penger som er tillatt i henhold til omfanget av litenhet og overflod, og den som plukker frukt fra et tre annet enn frukten, så jobber han for noe forbudt, eller han søker noe som han ikke kan få svar på, eller tegner urettferdige avgifter . Og å plukke frukten fra treet indikerer at en lærd har blitt tildelt et flagg, og å plukke den fra roten av treet er en krangel med en mann . Og det ble sagt at frukt for de fattige er rikdom, og for de rike en ekstra sum penger, fordi Gud den allmektige sier : ~Og frukt og far som noe for deg og for husdyrene dine .~ Og de som er redde har sikkerhet. Gud den allmektige sa : ~ De kaller inn den for hver frukt .~ Det ble sagt at våt frukt ikke har næring, fordi de ødelegges raskt . Og landet er fortsatt mye levebrød . Og den som ser på at det drysses frukt på ham, han er kjent for godt og godt . Og den som ser det som om han blir plukket av et sammenføyd tre uten frukt, hans visjoner indikerer en rettferdig svigersønn og en god partner . Og den som ser et fruktbart tre om vinteren og godkjenner det, da trenger han en mann som tror at han er velstående, og hvis han ikke høster noe av frukten, vil han flykte fra det likt, og hvis han høster fra det da han bruker like mye av pengene sine på det som han tjente ….
…Og den som ser at hagen vår har liten frukt og ikke har grønt, så er hans uttrykk mot ham ….
…Og den som ser at han har plantet et tre i huset sitt, og det dyrker frukt på det, så tolkes det ved å gifte seg med en person hvis karakter og karakter vil være som frukten av det treet i smak og lukt ….
…Og den som ser en frukt utenfor sin tid eller spiste av den, så indikerer den mangelen på pengene hans, og hvis det er noe å rose i synet, skader det ham ikke ….
…Og den som ser våte frukter, de blir fordelt av religion og økningen av penger, og det ble sagt at visjonen om unge frukter er utdelt av sykdom bortsett fra kvede, tindved, kribling, baser, bananer, søt narciss og sur frukt, eller hvis det ikke utløper eller smaker ubehagelig, vil det tolkes på to sider av forbudte penger, sykdom og sykdom, og det kan være vanære og uenighet ….
…Det var frukt som stort sett var søt, da den er basert på det, til den sier som om den er bitter eller sur i smaken . Eller hans samvittighet . Og det som er kjent som surhet, det meste skjedde på det, til du beskriver det som søtt . Og alt som var en god økning, for eksempel kroppen, veksten, tungen, skjegget, hånden og hannen, hvis den gikk utover dens grense, så vendte dens tolkning tilbake til skandalen, med mindre noe som fikser det, kommer inn i det, eller passerer det gjennom i drømmen, eller forklarer det ….
…Og Daniel sa at hver frukt du ser, er betimelig og spist av den, fordi den indikerer at det er penger og nytte bortsett fra det som sees som samsvarer med humøret hans ….
…Al-Bustan : refererer til kvinnen, fordi den blir vannet med vann, og den formidler og føder . Og hvis hagen var en kvinne, så var det et tre av hennes folk, hennes familie, hennes sønn og hennes rikdom, så vel som fruktene, og den ukjente hagen kan referere til den edle Koranen, fordi den er som hagen i øynene på betrakteren og i lesernes hender, fordi han alltid høster fra frukten av sin visdom, og den forblir med sin opprinnelse, med omtale av mennesker i den. Det er det gamle og moderne treet . Og hva den inneholder av løfter og advarsler som søt og sur frukt . Kanskje angav en ukjent frukthage himmelen og dens lykke, fordi araberne kaller det paradis . På samme måte kalte Gud den allmektige det ved å si : “Jeg vil at en av dere skal ha en hage med palmer og druer som strømmer fra under elver. ” Kanskje frukthagen refererte til markedet og bryllupshuset, så trærne hans er bordene, og fruktene er maten, og kanskje indikerer han hvert sted eller dyr som kan brukes og brukes i det. Som lunder, khaner, duer, molarer, mamelukker, dyr, husdyr og alle andre avlinger, for hvis frukttræret er det, er det som knuten for eieren, eller som tjenesten og forskjellige husdyr for eierne . Og frukthagen refererer kanskje til verdens bolig, herskeren og herskeren, som er den som samler mennesker, og er sammensatt blant alle andre raser, så den som ser seg selv i en hage, vil se på hans tilstand og øke sin sove. Det er ukjent, og om det var en mujahid som fikk martyrium, særlig hvis det var en kvinne i den som kalte ham til seg selv, og han drakk melk av honning fra elvene, og fruktene til den lignet ikke det han hadde kjent, og hvis ikke noe av det, og synet ikke tydet på vitnesbyrd, så jeg på hans tilstand. Han er sølibat eller som har inngått et ekteskap eller inngått sin kone og fått fra henne, og han så henne på den måten som han hadde sett i hagen til ham i en drøm om godt eller ondt, etter tid . Hvis visjonen var midt i tiden og under fall av blader fra trærne og tap av frukt, så han bort fra det han ikke likte, og han så i det hva han hater når det gjelder fattigdom, omsorg for eiendeler eller sykdom i kroppen . Og hvis det var i tidenes komme og vannstrømmen inn i pinnene, eller fremveksten av frukt og forebygging av dem, så er saken imot den første, og hvis noen som har en kone ser den som ønsker pengene hennes eller er ivrig etter skjønnheten hennes, vurderte hun det også i de to gangene og ved det som ble laget i en drøm om å si, vanne eller spise frukt eller samlet . Hvis noen ser at han har et behov med autoritet eller krangel med herskeren, så uttrykker jeg også konsekvensene av kommandoen hans, dens upassende og fratakelse av tid og tid, og av det han fikk i en drøm fra fruktene som indikere godt eller ondt, i henhold til det han ser i tolkningen av frukt . Når det gjelder de som ser en gruppe mennesker med ham som deler med ham i hans marked og industri, så er hagen folks marked, og det indikerer også dens hykleri og fordervelse i tid og to ganger . På samme måte, hvis øynene hans falt da han kom inn i det ved inngangen til badet, hotellet eller ovnen hans, tilhører indikasjonen til frukthagen det stedet, så det han så på det om godt eller ondt, vendte tilbake til ham , med mindre den som så det i den, var en ansatt eller en slave som urinerte i den eller vannet ham fra andre enn driverne, eller fra en annen brønn enn brønnen hans, for han er en mann som forråder ham i sin familie eller går imot ham til sin kone eller hans umma, hvis det er han som gjør det i hagen, og urinen er blod, eller han vannet det fra annet enn havet, og han har samleie med en kvinne hvis hagen er ukjent, ellers vil han kommer fra sin kone det som ikke er. Det er tillatt for ham hvis hagen er hagen hans, for eksempel for ham å tre inn med henne etter at han har brutt den, eller å gifte seg med henne i anus eller under menstruasjon . Og det ble sagt at hagen, vingården, hagen er å søke tilgivelse, og hagen er en manns kvinne like mye som generøsitetens skjønnhet, dens godhet, styrke og frukt, hennes penger, børster, smykker og gull . Treet hans, fortykningen av beinet, fetningen av det, dets levetid, dets kapasitet i sin verden, og hvis han ser en fruktbar vingård, er den en bred verden, og den som ser at den vanner sin frukthage, familien hans vil komme, og den som kommer inn i en ukjent hage, har spredt bladene, de blir truffet av dem, og den som ser frukthagen sin er tørr, han vil unngå at Etienne er hans kone ….
…Frukt er i et drømmeekteskap, fordi Gud den allmektige sier : ( Paradisets mennesker i dag driver en fruktbar virksomhet . De og deres ektemenn ligger i skyggene på sofaene som ligger ). Og det ble sagt : våt frukt er et levebrød fordi de ødelegger raskt, og tørr frukt er mye levebrød . Og det ble sagt : Frukt for de fattige er rikdom, og for de rike ekstra penger . Og den som ser at frukt blir spredt på ham, han er kjent for godt og godt ….
…Hvis han så det som om han spiste fruktene av det, ville han få like mye kunnskap som han spiste ….
…Hvis han ser at han forby fruktene av paradiset, indikerer han korrupsjonen av sin religion, fordi Gud den allmektige sier : “Den som omgås Gud, vil miste paradiset for ham .”…
…Frukten, hvis frukten blir sett i en drøm og den er søt, indikerer levebrød, nytte og nyttig kunnskap, og den sure frukten for den som er enig i å spise, er også, og for de som ikke er enige med ham, er det forbudte penger og en økning i sykdommen hans, og det som ikke ender med fruktene, indikerer at han spiser og besitter religion eller utbredelsen av ikke-muslimske kvinner og menn Slave eller dumme av dem . Og den tilslørte frukten opprettholder tretthet, og den dampede frukten har liten eller ingen mistanke om den, eller har ikke blitt reddet fra zakat . Og frukten som ikke har stengler eller skall, indikerer at ting er lette og det lovlige levebrødet som ikke er besmittet av noe . Hvis frukten er i sin sesong og modenhet, er det et presserende gode, og hvis det ikke er i sesongen, er det nytten etter en stund, eller det er bevis på levebrød . Og å spise det på en annen tid enn sin tid er en lettelse som har gått glipp av gode og vanskelige vanskeligheter, og en undersøkelse av det man frykter å gå . Og hver frukt kombinert er et tegn på kjennskap og møte og omvendt . Hver merkelig frukt er et tegn på landet sitt . Fruktene er ektemenn, barn, pengekontrakter, butikker, vitenskap, eiendom, gode gjerninger, familie, slektninger, enkeltpersoner eller en kur mot sykdommer hos dem som har dem, og de kan indikere hvilken drikke som er laget av dem . I tillegg til at mashmoum indikerer vann eller fett . Og den som plukker noe fra et tre som ikke er frukt, så blir han værende i en sak som ikke er tillatt for ham, eller han søker noe som ikke er obligatorisk for ham . Og å plukke frukten fra røttene til treet er bevis på en krangel med en hederlig mann, og den som ser at han plukket forskjellige frukter fra trærne, det påvirker kunnskap og rettsvitenskap fra menn som har posisjoner innen kunnskap og prestisje . Hvis han plukket den mens han satt, ville han ha levebrød uten hardt arbeid . Og den som så et fruktbart tre om vinteren, og han likte det, da var han en mann som var blitt tvunget til det, og antok at han hadde penger, og hvis han plukket noe av det, ville pengene hans gå til den mannen så mye som han plukket den . Fruktene er rikdom og verdighet, så den som ser at han høster av et annet sammenhengende tre enn frukten, indikerer da en rettferdig svoger eller en partner i ham som er god . Og uansett hvilken frukt det var på fjellet som ikke var eid, er det kunnskap, næring og talenter fra Gud den allmektige, og ingen har en tjeneste for det ….
…Den som ser et tre av ukjent essens i et hus, da vil det samles ild der, eller det vil være et ildhus, fordi Gud den allmektige sier : ~Han har laget deg det grønne treet som ild .~ Kanskje treet var i huset eller i markedet, en krangel mellom mennesker, hvis treet var ukjent, fordi Gud den allmektige sa : ~De vil dømme deg om hvilke trær det er mellom dem .~ Når det gjelder beintrær som ikke bærer frukt, for eksempel sypress og plysj, er de store, hardføre menn som ikke har noe godt, og ingen av trærne har god vind, så ros for mannen som treet tilskrives, er som vinden på det treet og hvert tre har frukt, så mannen som tilskrives det, er fruktbar. Så mye som det bærer frukt, skynder det sin oppfatning og fordeler . Trærne som har torner er en vanskelig mann, og den som tar vann fra et tre, vil tjene penger på en mann som tilskrives typen av treet, og den som ser at han plantet trær i hagen sin, han har barn født til ham, hvis alder er like lang og kort som alderen til disse trærne, og hvis han ser spirende trær og gjennom dem To blåserende vind, for det er menn som kommer inn på stedet for å gråte, bekymre seg og ulykke ….
…Og den som ser at han har gitt nøtter eller mandler, han vil slå penger i den grad det er, og granateplet er en stor, hederlig mann som er blitt befruktet, og fiken er nåværende penger som ikke lyver, og ingenting av fruktene kan endres, og oliventreet er en velsignet mann. Hvis det er søtt, eller en sum penger, eller en gutt som rammer ham, eller det er bedre for en sønn, kanskje det er en kvinne, den som ser at han eide et granateple og spiste av det, så må han være en slave pike. Hans besittelse, han mottar fra den energien like mye som han hadde av den, og det ble sagt at den som så at han hadde truffet mange epler, han traff penger i henhold til det han så fra antallet, og som så at han hadde slo et eple som han luktet, så har han en sønn som lukter det, og bananer har penger til eieren av denne verdenen og en gjeld til eieren av gjelden og mye penger og gjeld tilsvarer bananer Og hvis det er ett, to eller tre trær, de er mange barn, og vingården er en sjenerøs mann. Hvis han ser at han er en vingårdskonge, så er han med en sjenerøs mann, og det ble sagt at den som så at han plantet en vingård, ville han bli plaget av prakt og glede, og de hvite druene i hans tiden er verdens friskhet og godhet, og på annet enn sin tid vil han motta penger før den tiden han Han ba ham om det, og det kan være det. Det er ikke forbudt, rosiner til enhver tid, penger i alle fall, og spise en gul frukt i en drøm, som kvede, pærer, fersken, våt, vannmelon og lignende er en sykdom, og det som var grønt av det, er ikke en sykdom, og hver syre av fruktene er en bekymring og tristhet unntatt for sitron, epler og tindved og alle andre søte frukter enn det som er nevnt ovenfor, er næring og penger og godhet, og den som ser at et stort tre har mye å bære det med sin overflod av tenner, han vil lide kraft og en spiker, og hans liv vil bli forlenget. Den som ser at han plukker fruktene fra trærøttene, krangler med en hederlig mann og er seirende i krangel, og den som ser at han er på et høyt tre, han klamrer seg til en stor mann eller rømmer fra det han frykter og advarer. Hvis han er sølibat, gifter han seg med en kvinne og den som ser at han falt fra et tre eller falt fra det, er ingenting mellom ham fullført. Og mellom de som har tenkt å være knyttet til ham, og den som ser at han falt fra et tre og dør, så går han til grunne av en gammel mann, og hvis det blir brutt av ham, går det mennesket til grunne. Og den som ser at han eide en rekke trær, så følger han en gruppe i en tilstand av ledelse, ære, ledelse eller så videre, og den som ser et ukjent tre, naken Fra papir, vil han bli plaget av sorger og sorger, og den som ser et stort, visnet tre fordi det ikke er noe godt i huset hans, og den som ser et hus som vokser og forlenger i huset sitt, så stiger hans minne og hans rykte stiger, og hvis han ser at han har et tre som har frukt og har ikke papir, så har eieren av det religion bortsett fra god oppførsel, og hvis det har papir og ikke har frukt, så er eieren av god oppførsel og har ingen religion. Et tre blir rotfestet, hugget ned eller visnet, så blir han alvorlig syk eller dør og kan indikere at noen av familien hans døde i stedet for ham. Hvis treet er for noen andre, så faller en mann ut av levebrødet eller dreper ham, og den som ser i eller utenfor hjemmet sitt eller det lavere eller høyere der det er typer trær som vokser og hvor de to vindene er i det. huset er en ulykke der kvinner samles for å gråte og sorg, og den som ser at han spiser tyggegummi fra trær, han spiser en forbindelse av en manns penger så mye som tyggegummi…
…Doktor : En lærd i ham i religion, og han indikerer enhver reformator og en som arbeider med saker om religion og verden, slik som juristen, herskeren og predikanten som ble forkynt av salve og Darbak, og eksemplet med høflige , mesteren og garveriet som reformerte skinnene på dyr . Det indikerer også cupping på grunn av volumet av helbredelse . Den som ser en dommer eller en forsker, kommer tilbake til en lege som er veldig vennlig og hjelpsom . Og den som ser en lege, vil komme tilbake som dommer eller jurist, og hvis han er en klok muslim, har han økt minnet, hans rang er stor og hans grad i sin bransje er stor, og hvis han ellers ble gitt en ulykke, og kanskje han vil omkomme noen av sin fromhet på grunn av sin uvitenhet og sitt mot, fordi han forgiftet i en drøm det han ikke har . Og den som ser en lege som selger deksler, la ham vokte seg for ham, for han er en forræderisk innhylling i medisinen sin, spesielt hvis dekslene han solgte er brettet, så det indikerer at han ble lurt i medisinen og allmennhetens feil i den , og den som ser en lege som returnerer en garver til skinnene, er bevis på hans kløkt og det store antallet av dem som blir frikjent av hans hender. Med mindre han ser at solingen hans er korrupt og råtten, så er han uvitende og råtten ….
…Fersken Hvis du drømte om å se grønne fersken under trærne, betyr dette personlige problemer med slektninger . Men hvis fersken er moden, betyr dette at du vil leve lykkelige, lykkelige, men korte øyeblikk . Og hvis du spiser fersken, betyr dette at du vil unne deg sensuelle gleder og galskap . Hvis du plukket fersken i en drøm, betyr dette å oppfylle dine ønsker, men de vil ikke vare slik du drømte . Og hvis du drømte at du samlet plommer fra bakken og du fant råtten frukt blant de gode, betyr dette at du innrømmer at forventningene dine var hule fiktive, og at livet ikke bare er basert på glede og glede ….
…Aprikoser i en drøm er dinarer hvis den er i sin rette sesong, og i sesongen er en sykdom . Og grønt betegner dirham . Og aprikostreet er en mann som ikke drar nytte av ham, og det ble sagt : Han var skilt, knapp, med sin familie, modig . Og den som ser at han har brutt en gren fra et ufruktbart tre, han vil krangle med sine slektninger eller en venn . Og det ble sagt : aprikostreet er en hyklerisk mann, den gulaktige er en sykdom, og sykdommen er hykleri . Det ble sagt : Hun er en rik kvinne som har en arv . Og den som bryter en fruktbar gren fra et aprikostre, han skal holde tilbake penger fra en mann eller avstå fra å be eller faste . Uansett hva frukt og frukt er gule er en sykdom, og det som er surt er bekymring og tristhet, og grønt er ikke en sykdom . Og aprikosen indikerer frykt, og indikerer kanskje at ting kommer tilbake til det de var, og indikerer kanskje et komfortabelt levebrød ….
…Hvis du drømmer om at du går med kjæresten din i en grønn frukthage full av moden frukt, betyr dette en sjenerøs belønning for din lojalitet til den du jobber for, rikelig godhet og suksess i arbeidet . Når det gjelder koner, betyr denne drømmen et lykkelig hjem og lydige barn . Hvis du drømte om at du var i en lund og så kyr som spiste fallne frukter, betyr dette at du vil spre drømmene dine i din søken etter å kreve det som ikke er ditt . Hvis du drømte at du samlet frukt fra en lund, lover dette godt og velsignelser for alle . Hvis du i en drøm ser at et skadedyr i landbruket har truffet en lund, betyr dette at du vil falle i fattigdom etter velstand og rikdom . Hvis du drømte om at du gikk i en lund og ble fanget blant sammenflettede bjørnebærplanter, advarer dette deg om at det er konkurrenter som vil misunne deg . Men hvis du er gift, betyr dette en krangel og krangel med ekteskapspartneren . Hvis du drømte om å se en kalt frukthage, betyr dette at sjansene for å stige til høyere nivåer i livet vil unnslippe deg . Hvis du i en drøm ser en bar frukthage uten grønt , betyr det at du er opptatt av dagens gleder og din distraksjon fra å sikre fremtiden . Å se en storm herjet frukthage betyr at en tung gjest vil komme over deg, ellers vil du gjøre en vanskelig jobb ….
…Al-Bayaa ‘Hans visjon i en drøm, eller overgangen til hans stilling, og til hans levebrød indikerer umoralsk tro . Og forstyrrer bønn, undervurderer tiltaket og spiser . Lempe og urenhet . Og det å se bygg selges, indikerer en mann som elsker verden . Og hvis han så at han tok dirham eller dinarer eller solgte for erstatning, er det ikke noe galt med ham . Selgeren av garn indikerer reise . Salg av dyre klær er pålitelig og majestetisk, og har en risiko og affære som ikke tar noen pris for å selge det . En mann som selger frukt og frukt og lignende er en mann som foretrekker sin religion fremfor sitt verdslige liv, og han er veldig sliten i å søke sitt levebrød . Og Bayaa Al-Rayyan er eieren av sorger og gråt, eller han er en mann som leser Koranen . Og fuglene som selger slaver av slaver . Og å selge kuler har en svak kommando ….
…Og hvis han ser at han hilste på en sjeik som kjenner ham, vil han gifte seg med en vakker kvinne og få forskjellige slags frukt, fordi Gud den allmektige sier : “ De har frukt i seg, og de har det de hevder . Fred være med ordet fra en barmhjertig Herre . ” Hvis en ung mann som ikke kjenner ham, hilser på ham, blir han spart for fiendens onde ….
…Al-Kirmani sa: “Den som så at han spiser johannesbrød med noe annet, det er ikke noe galt med det, og hver gule frukt er syk bortsett fra bananer og kli, og hver grønn, rød, svart eller hvit frukt er et levebrød. Han pleide å gulne, og kanskje så bær eller spiste dem hvis den var søt, enten det var i løpet av hans tid eller på et annet tidspunkt, antydet at han ville tjene til livets opphold, og hvis det var surt, er det sorg ….
…Aprikos : en sykdom, og å spise grønt av den gir deg nestekjærlighet i dinarer og er uskyldig fra sykdom, og å spise gult av det koster penger i sykdom . Hvis han ser det som om han spiser en aprikos fra et tre, så følger han med en korrupt mann med mange dinarer . Det ble sagt at å plukke aprikoser fra et tre giftet seg med en kvinne som hadde penger fra en arv . Hvis han ser ut som om noen av sultanene plukket en aprikos fra epletreet, legger han inn flokken sin usmakelige penger . Og aprikostreet er en mann med mye sykdom . Noen av dem sa, men snarere er en mann kontrakt med familien sin, flat med mennesker, modig og ikke feig . Hvis hun ble æret av graviditeten, indikerer det en mann med mange dinarer, og hvis han var en grønn aprikos, så var hun en mann med mange dirhamer . Og den som bryter en gren fra treet sitt, han fornekter eller fornekter penger fra en mann, eller etterlater bønn eller faste, eller ødelegger penger som ikke er hans . Hvis en gren blir brutt fra et annet tre enn det som er fruktbart, for å bli tatt som en pinne, vil den få glede av det . Uansett hva frukt og frukt er gule er en sykdom, og det som er surt er de og tristhet, og grønt derav er ikke en sykdom ….
…Til gjestfrihet : et godt møte, så den som ser som om han inviterer et folk til sin gjestfrihet, går inn i en sak som er arvet av anger og skyld, basert på Salomos historie, fred være med ham, når han ba sin Herre den allmektige om å mate sin skapelse en dag, og han kunne ikke fullføre den . Hvis han så som om han inviterte et folk til sin gjestfrihet med mat til de var fornøyde, så leder han dem . Det ble sagt at det å ta gjestfrihet indikerer ankomsten av en fravær . Hvis han så ut som om han ble invitert til et ukjent sted hvor det er mye frukt og drikke . Han blir kalt til jihad, og han blir martyrdøtt, fordi Gud den allmektige sier : ~I den ber de mye frukt og drikker .~…
…Snø, is og hagl : Alle disse tingene er indikasjoner på ulykker, sykdom, kopper og maling, og plager og plager som stiger ned på det stedet han ser det, og i landet der han sank ned, så vel som steiner og ild, fordi de ødelegger planter, trær og frukt, rasjonaliserer skip, skader de fattige og ødelegger ham i rust og kulde. Og det blir til tider verre, og det kan indikere krig, gresshopper og typer pandemier, og kanskje indikerer det fruktbarhet, rikdom, overflod av mat i sjeldenhetene, og strømmen av strømmer mellom trærne . Hvis noen så snø som kom ned fra himmelen og spredte seg til jorden, og hvis det var på stedene for plantingen og tidspunktene for dens bruk, indikerer dette overflod av lys og velsignelser på jorden og overflod av fruktbarhet, så at det fyller disse stedene med mat og spiring, da det er fylt med snø, men hvis det er i dem til tider når landet er ubrukelig og dets vegetasjon, er dette bevis på urettferdigheten til sultanen og jakten på eierne av munnen . På samme måte, hvis snøen er i en tid med fordel eller noe annet, ofte på boligene, trærne og menneskene, er det en urettferdighet som rammer dem og en plage som rammer deres gruppe, eller en pest på pengene deres, i den grad av økningen i visjonen og dens bevis . På samme måte, hvis han ser i sivilisasjonen og et annet sted enn snø, som hus og butikker, så er dette en pine, lidelse og sykdom, eller død eller kjærlighet kastet på dem og falt ned på dem, og indikerer kanskje beleiringen og mangel på reise og forespørsel om pensjon . På samme måte snø : fordi det ikke er noe godt i det, og det kan være Satans hud, eller en konge eller noen andre. Når det gjelder kulde : hvis det er på kultiveringsstedene og planter og ikke ødelegger noe eller skader noen, så er det fruktbart og godt, og det kan indikere bladlus og gresshopper som ikke skader, og katten. Og fuglen, hva med om folk på den tiden hentet den i containerne og samlet den i vannveiene ? På samme måte snø eller is, for de er fordeler, avlinger, frukt, bytte og egg dirham, og hvis kulden skader planter eller mennesker, eller det er på hus og butikker, så er det pandemier og forbrytelser kastet på mennesker eller kopper, korn og sår som samler seg og oppløses, enten fra å bære kulden i en sil eller et plagg, eller i det Han ikke bærer vann i den, hvis han er rik, vil inntektene smelte, og hvis han har varer i sjøen, er redd for det, og hvis han er fattig, vil ikke alt som han tjener og gagner ham ikke være hos ham, og ingenting er spart for sin tid, og noen av dem sa : Snow torturerer overveldende sultanen til flokken hans, og hans ord er stygge for dem Og den som så snø falle på den, reiste langt unna med en geit . Snøen er bare hvis det er litt snø som ikke er dominerende på siden og på stedet der stedet er snøhvit, og på stedet der snø ikke nektes, og hvis det er slik, er snøen fruktbar for folket på det stedet, og hvis det er for mye, ofte kan det ikke tørkes, så er det en pine som oppstår på det stedet . Og den som blir forkjølet av snø om vinteren og sommeren, han vil bli rammet av fattigdom, og den som kjøper snø om sommeren, han vil slå det han ikke hviler for, og han hviler fra en sky med gode ord eller ber for stedet for snø, og hvis snøen smelter raskt, så er han sliten mens han går raskt. At landet dyrkes med tørt land og snø, det er som regn, og det er barmhjertighet og fruktbarhet . Det er snø og det har beskyttelse mot snø, fordi det ikke er vanskelig for ham, fordi han var dekket og beskyttet, og han er en fast mann og han blir ikke skremt av det . Og den som fanger utallige ting fra kulden, han vil fange penger og perler . Og det ble sagt : kulden kommer ned fra himmelen, tortur fra sultanen til folket og tar pengene sine . Å sove på snø indikerer overholdelse, og den som ser som om det er snø over det, bekymringene er høye, og hvis snøen smelter, fjernes bekymringen . Når det gjelder opprinnelsen til Al-Qar, er det fattigdom . Og is er det og plager, med mindre en person ser at han laget vann i en bolle og frøs med det, så indikerer dette skaden på gjenværende penger . Og det frosne huset til kongens penger og andre ….
…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….
…En mus er i en drøm en umoralsk kvinne . Og det ble sagt : en forbannet jødisk kvinne som jammer, eller en jødisk mann eller en slørtyv . Og musen indikerer mye levebrød . Den som ser en mus som leker med huset sitt, vil øke levebrødet, fordi han bare kan være på et sted hvor han har levebrød . Og den som forlater musen fra huset sitt, hans velsignelser og nåde vil bli redusert . Den som eier en mus, har en tjener, og musen spiser det mannen spiser, og tjeneren spiser det mesteren spiser . Og den hvite og svarte musen indikerer natt og dag . Og den som ser en mus piercing, det er en slørtyv, la ham vokte . Mus er en kvinne med en råtten dårlig seng . Musen er kvinner med mindre fargene deres er forskjellige, og hvis han ser en mus komme og bli svart eller hvit, vil livet hans utvide seg, så de hvite er dager og de svarte er netter . Og det ble sagt : musen er folket i huset og barna . Og den som ser at han drepte en mus, så erobrer han en dårlig kvinne, og den som ser at han kastet en mus med en pil eller en stein, han vil baksnakke en dårlig kvinne eller korrespondere med henne i dårlig . Og den som så at han hadde jaktet på en mus, planla han mot en kvinne . Og den som ser mange mus i et skrånende sted eller i en brønn, han vil miste livet . Og den som ser mus i huset hans, kvinner som ikke er gode, kommer inn i ham . Og den som så at han slo huden på en mus, han ville slå litt penger fra en dårlig kvinne ….
Når det gjelder gekko, er det en råtten person som skjemmer bort blant folket, og den som ser at han har påført en gekko, så plager han også et menneske, og den som ser at han spiser kjøtt og gekko, han vil baksnakke en person og sove med ham
…Og den som ser at han har en mutter i hånden mens den klirrer med den, så indikerer dette konflikten, og hvis hjertet på mutteren er råtten, så er det forbudt ….
…Når det gjelder lungen : den som ser at lungen hans er råtten, indikerer at livet hans nærmer seg, fordi lungen er stedet for sjelen ….