…Frykt Hvis du drømmer om at du føler frykt av en eller annen grunn, indikerer dette at dine fremtidige engasjementer ikke vil være så vellykkede som du forventet . Når det gjelder jenta, viser denne drømmen skuffelse og uheldig kjærlighet . Hvis du ser deg selv redd for noe eller en ulykke, betyr dette at bekymring og tristhet vil omgi deg . Men hvis du ser andre redde, betyr dette at andres ulykke vil påvirke deg . Hvis du drømmer om at du er redd for å gjennomføre noe eller fortsette en reise, indikerer dette at du vil støte på et problem i familienivået og prosjektene dine, som vil bli møtt med fiasko . Hvis du ser andre redde, indikerer dette at det er noe som vil hindre en venn i å oppfylle din interesse på grunn av hans personlige vanskeligheter . Hvis en jente drømmer om at hun er redd for en hund, er det en sjanse for at hun er mistenksom mot en lojal venn ….
Drømmer om redd for en løve på rommet mitt
(171 betydninger av å drømme om redd for en løve på rommet mitt)…Solens kamp går ut mot kongen, og reduksjonen av solstrålene vil forringe kongens prestisje . Hvis han ser solen splittes i to halvdeler, så gjenstår halvparten av den og den andre er borte, så kommer den ut til kongen utenfor, og hvis den gjenværende halvdelen følger den gyldne halvdelen og blir med og vender tilbake til en sunn sol, så utenfor tar hele landet, og hvis den gående halvdelen vender tilbake til den gjenværende halvdelen og solen kommer tilbake som det pleide å være, kom hans konge tilbake til ham og han vant utsiden . Hvis hver av de to halvdelene blir sola alene, har utsiden det som er med kongen fra kongen, og blir hans motstykke, og tar halvparten av sitt rike . Hvis han ser solen falle, er det ulykke for verdiene på jorden eller for foreldrene . Hvis han så som om solen hadde stått opp i et hus og lyst opp hele huset, ville husets folk ha ære, verdighet og næring . Og den som så at han hadde svelget solen, han ville leve i et tungt liv . Hvis han så det, ville kongen dø . Og den som blir rammet av sollys, Gud vil gi ham stor skatt og penger . Og den som ser solen senke seg på sengen, han vil bli syk og betent kroppen . Hvis han ser ut som om han gjør godt mot ham, indikerer han fruktbarhet og forlot, og indikerer hos mange mennesker helsen . Og den som solen tar noe fra ham eller gir ham noe, det er ikke Mahmoud . En av indikasjonene på gode gjerninger er at en person ser solen i sin normale form og vane, og en økning eller reduksjon i den kan være skadelig . Og den som finner solvarmen og tar tilflukt i skyggen, han vil bli frelst fra sorg . Og den som finner kulde i skyggen og sitter i solen, hans fattigdom er borte, fordi kulden er fattigdom . Og den som er i stand til å se solen når den er svart og forvirret, kongen er forpliktet til ham i alle spørsmål . Og det ble fortalt at dommeren i Homs så ut som om solen og månen ble drept, og planetene skiltes, så den ble delt med solen, og den ble delt med månen . Han fortalte om sine visjoner om Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Han sa til ham : Hvem var du med? Han sa : Med månen . Umar leste : ~ Så vi slettet nattens vers og fikk oss til å se dagens vers .~ Og han avledet ham fra Homs arbeid, så han bestemte at han gikk med Muawiya til to rader, og han ble drept . Og den som ser solen, månen og stjernene samlet på ett sted og deres konge, og de har lys og stråler, så er ordtaket akseptabelt for kongen, ministeren og presidentene . Hvis det ikke er lett, er det ikke noe godt i det for de visjonære . Hvis han ser solen og månen se ned på ham, er foreldrene hans fornøyde med ham . Hvis de ikke har en stråle, er de sinte på ham . Hvis han ser sol og måne på høyre og venstre side, foran seg eller bak seg, vil han bli rammet av frykt eller ulykke og nederlag, og han blir tvunget til å flykte med den, fordi Gud den allmektige sier : “Og den solen og månen har samlet sammen, og personen skal si det som er dagen for rømning .” Og svart, sol, måne og stjerner og deres rotasjon, forandrer velsignelsene i denne verden . Og en solformørkelse skjedde med kongen . Og den som ser skyer som dekker solen til lyset er borte, kongen vil bli syk . Hvis han ser at det ikke beveger seg i skyene eller kommer ut av det, vil kongen dø, og solen kan ha vært en forsker som vet hvordan skyene evakuerte, så vil tristhet evakuere fra ham . Månen : Opprinnelig minister for den største kongen, eller en sultan uten den største kongen, og stjernene rundt ham er soldater . Og hans hjem og boliger, eller hans koner og tjenestepiker . Og kanskje indikerer han forskeren og juristen og alle bevisene som han veileder, fordi han blir ledet i mørket og skinner i offentligheten . Det indikerer gutten, mannen og mesteren, og kona og sønnen, for hans skjønnhet og lys, og ligner ham med skjønnheten til kvinner og menn, så det sies som om fullmånen var som om det var en månemåne . Da tolkes og praktiseres hans ulykker som ligner på det som tidligere ble nevnt i solen, og det kan indikere en økning eller reduksjon, fordi den øker og avtar, for eksempel penger, verk og kropper, sammen med den tidligere uttalelsen om trafikk, slik som en pasient som ser i begynnelsen av måneden har falt ned på ham eller brakt ham til ham, så vil han våkne opp fra problemet sitt. Han blir spart for sykdommen . Og hvis det er en måned kort, så er alderen borte, og fristen nærmer seg mengden igjen av måneden, det kan være dager, og det kan være en samling, måneder eller år, med bevis lagt til det i en drøm eller i våkent liv . Hvis han kommer ned i begynnelsen av måneden, eller hvis han ser ut til å være fraværende, har han forlatt plassen sin og har kommet fra reisen . Og hvis det var på slutten av måneden, etter å ha reist og forlatt hjemlandet . Og den som ser ham med ham eller i fanget eller i hånden, han skal gifte seg med en mann etter hans lys og lys, enten han er en mann eller en kvinne . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, så tre måner som falt på rommet hennes. Hun fortalte faren om sitt syn, måtte Gud være fornøyd med ham, og sa til henne : Hvis ditt syn er sant, er tre begravet i rommet ditt, de er de beste av jordens folk ….
…Det er sjelden at en kvinne kom til Ibn Sirin og hun sa: Jeg så to perler på rommet mitt, hvorav den ene er større enn den andre, så søsteren min ba meg gi en av de to perlene, og jeg ga henne den yngste . Han sa at hvis du trodde din visjon, lærte du to suraer, hvorav den ene er lengre enn den andre, og søsteren din lærte det korte, sa hun, var riktig ….
…Trappene : Det indikerer årsakene til det høye, høyden og ønsket om i denne verden og det hinsidige, ifølge Maarrib som sier : graden av så og så har steget, og så og så er av høy rang . Og det indikerer dikteringen og overtalelsen fra den allmektige ordtaket : ~Vi vil trekke dem dit de ikke vet .~ Kanskje det indikerte stadiene av reisen og hjemmene til de reisende at de kommer ned på statusen til statusen og scenen på scenen . Kanskje indikert av livets dager som førte til hans mål . Det velkjente av det indikerer husets tjener og tjeneren til dets eier og dyret hans, så den som går opp en ukjent trapp, jeg vil se på saken hans, og hvis han når slutten av den og han er syk, han kommer til å dø. Hvis han kommer inn i et rom over det, har sjelen nådd himmelen, og hvis han blir fengslet uten det, vil han bli holdt tilbake fra det etter døden. En reise som han gikk ut til ansiktet og nådde levebrød hvis reisen hans var i penger, og hvis det var for annet enn det, utledet jeg hva han ledet eller møtte på tidspunktet for oppstigningen, noe som indikerer godt og ondt og oppfyllelse og mangel på behov, for eksempel om han møtte førti mann eller fant dinarer på dette nummeret, så er dette gode nyheter Nøyaktig hva han kom ut til, og hvis tallet var tretti, gjorde han ikke det, for de tretti var korte , og de førti var fullstendige, ble den fullført av den allmektige Gud for Moses med motgang, selv om han fant tre og hans avgang var i et løfte som ble gitt til ham, fordi Gud den allmektige sa i de tre : “ Dette er et løfte om at er ikke falsk . ” På samme måte, hvis han godkjente at han kom ut og dro til Hajj, ble hans Hajj fullført for ham, og hvis han ikke håpet på noe av det, og han så ikke at han i Hajj-månedene ville oppnå myndighet og høyde, enten gjennom en stat, en fatwa, oratorium, eller kallet til bønn på fyret, eller det rømmer fra den berømte høyprofilerte saken . Når det gjelder å gå ned trappene, hvis han var på reise, kom han fra en reise, og hvis han ble nevnt som en leder, ville han forlate ledelsen . Og han var isolert fra arbeidet sitt, og hvis han var en rytter, gikk han til fots, og hvis han hadde en syk kvinne, ville hun omkomme, og hvis han var pasienten hun så ut, og hvis han skulle til en brønn- kjent sted, til familien og huset, eller til mye halm eller bygg, eller til hva som er bevis på verdenspenger og dets tilbud Han kom seg etter hennes sykdom . Og hvis nedstigningen hans var fra et ukjent sted som han ikke kjenner, eller fra en villmark, eller til et dødt folk som han kjente fra de som gikk foran ham, eller om hans fall var et brudd, eller han falt ned fra det i et hull eller en brønn eller begravet, eller til en løve som fortærte den, eller til en fugl som han kidnappet, eller til et fortøyd skip som tok den av, eller til en klynge over henne, og hun gikk ham, for trappene er dagene i hans liv , og alt som ble sendt ned til ham fra dem, er hans død da den var fullført og hans dager gikk ut . Hvis han hørtes våken av sykdom, og han var en tyrann eller en vantro, så jeg på det som ble avslørt for ham, og hvis det indikerer godhet som moskeen, fruktbarhet, barnehage, ablusjon og lignende, så er han trygt og omvender seg, og han stammer ned fra det han er og forlater det og kutter ham selv om nedstigningen er mot det som indikerer stor storhet og store synder og vantro, som arroganse og skremmende stor ild, løve, slanger og store fallgruver , for det trekkes mot ham og blir ikke tatt plutselig før det som går fort i det, blir returnert til ham, og han blir straffet med ham og kan ikke flykte fra det . Bygningen av trappene ble fornyet, som bevis for godhet fremgår av korrupsjonen, hvis den var fra melk, var den god, og hvis den var fra murstein, mislikte den seg . Noen av dem sa : Graden er å gjøre gode gjerninger, den første er bønn, den andre er faste, den tredje er Zakat, den fjerde er veldedighet, den femte er Hajj, den sjette er jihad, og den syvende er Koranen ‘ en . Og alle Maraqi er gode gjerninger, fordi han, fred og velsignelse være med ham, sa : Les og mykgjør : Stigende fra det hvis det er av leire eller melk, er godt i religion og islam, og det er ikke noe godt i det hvis det er fra murstein, og hvis han ser at han er i et rom uten margarin og det ikke er fred i det, så er det perfeksjonen i hans religion og høyden hans rang hos Gud, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi løft grader av det vi ønsker . ~ Leirepottene er laget av leire . Guvernøren har høyde og stolthet med gjeld, og kjøpmenn handler med religion, selv om den er laget av steiner, for det er høyden på hjertets hardhet . Og hvis det er av tre, så er det med hykleri og hykleri . Hvis det er av gull, oppnår det tilstand, fruktbarhet og godhet . Og hvis det var av sølv, ville han skaffe hushjelpen min med antall margariner, og hvis den var av null, ville han skaffe seg verdens verdens varer . Den som går opp i Marqa, vil ha nytte av en forståelse og skarpsindighet som vil heve den . Og graden ble sagt å være en asketisk mann som tilbad, og den som var nær ham, ville oppnå høyde og asketisme, for den allmektige sa : ~ Gud opphøyer de blant dere som tror, og de som har oppnådd kunnskap gradvis .~ Og hver grad for guvernøren er et år . Og stigen av tre : en tynn, hyklerisk mann og å stige opp i den er en bygning med intensjon, fordi Gud den allmektige sier : ~ Eller en stige på himmelen, og du vil påkalle dem med et tegn .~ Det ble sagt at oppstigningen innebærer hjelp fra et folk med hykleri, og det ble sagt at det er en reiseguide . Hvis han stiger opp i den for å høre ordene til en person, så treffer han autoritet når han sa : ~ Eller ha en stige de lytter i, la deres hørere komme med en klar autoritet .~ En mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg var på en trapp, så han sa : Du er en mann som lytter til folk . Fred på jorden er en sykdom, og ereksjonen er helse . Taq : Bredt er bevis på kvinnens gode oppførsel, og smalt er bevis på hennes dårlige oppførsel . Hvis en mann ser at han sitter i et smalt bånd, skiller han seg fra sin kone åpent, og hvis hans stilling på bandet er vid, blir kvinnen hemmelig løslatt fra mannen sin . Kapasiteten er en president godkjent av husstanden ….
…Når det gjelder løvene, den som ser at han rømte fra en løve, da vil han flykte fra det han advarer og vil få konsekvensen av seier. Og den som ser at han slakter en løve og ikke inspiserer den, da er han trygg fra fienden sin, og den som ser at han har sett løven uten å blande seg med ham, så blir han skremt av en hersker, og det vil ikke skade ham . Kanskje han ser ham i en drøm På samme måte en preken som indikerer død og nærtidsdød, og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makt, godhet og langt liv, og det kan være en påminnelse om døden, og hvis en pasient i ham som døde, og den som ser at han kjempet mot løven, så kjemper han mot en fiende, og hvis han ser at han har beseiret løven, vil han beseire fienden sin og den som ser at han sover med løven eller Han blander seg med ham, fordi en fiende kommer inn i ham, og den som ser at han gifter seg med en løvinne, så flykter han fra mange motganger og opphøyer sin befaling og er redd blant folket, og den som ser at han spiser et løvekjøtt er en stor myndighet, og den som ser at han har slått et løvehår eller -hud eller at han spiser av medlemmene, så vil han slå pengene til en undertrykt fiende…
…Hva kjennetegner den som søker uttrykk eller visjonssøkere? For det første : Hvis visjonen ble overført, må høyttaleren eller bæreren av visjonen være trofast i overføringen, og være en kontroller av den, kjenne ordlyden og tidspunktet for å se den, som om den var dens eier helt, og å fortelle meg å starte fra eierens tilstand, eller være oppmerksom på tilstanden til eieren når du blir spurt om . For det andre : Hvis visjonen tilhører eieren, foretrekker jeg at han informerer meg fra tidspunktet for visjonen. Fra en dag eller en uke, sommer eller vinter … osv., Og å informere navnene på de han så i drømmen, og å avklare hans sivilstand; Visjonstiden, og dens funksjonelle status, som er nødvendige verktøy for meg, og Gud vet best . Hans fremragende Sheikh Dr. Saad Al-Shari, et medlem av Council of Senior Scholars , bekreftet for meg i en samtale med meg på TV-programmet mitt i en av episodene jeg kom ut under sendingen av programmet mitt på Al-Raya. Kanal , at jeg skulle spørre de som spør om deres visjoner om at deres intensjon ikke er å skjule manglene ved så og så. , Hvis sett i en drøm, for eksempel , sa hans kraft : han fant å si at jeg så så og så, eller så og så det fungerer bra, så vel som , på spørsmål om hevn og avsløre Alamaaib , og dette er noe som kanskje ikke vises , men som kreves for å dekke feilene til muslimer og muslimske kvinner , og denne fantastiske fordelen erklærte dem fremtredende Personlig Burke oss i et tegn ….
…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….
…Kan du lære uttrykk for drømmer? Eller er den gave Gud gir den til hvem Han vil av tilbedelse , som er vanlig blant en stor sektor av grensekryssinger av drømmer , og mennesker ? Er det en vitenskap som kan tilegnes og læres og deretter utvikles i den – i henhold til dens talenter – eller fortsetter den på ett nivå i den som et resultat av dens evner , som ikke kan overgås? Er det en miraisah som eieren er avskåret med , eller er det spekulasjoner og antagelser , og antagelsen savner og rammer? Det er tydelig for de som leser denne boken , forfatteren har en tendens til å være klar over uttrykket på høyden, og utpekte Gud av noen av profetene, fred være med dem Kyousef, Abraham, Jacob og Mohammed, og utmerket seg når mange av ledsagerne ærverdige Abu Bakr, Omar og Aisha og andre, men dette er ikke vitenskap Farasa er født med eieren, ikke bare marihuanaen, og hvis krysset av visjonen er en av eierne av disse to typene, er det bedre og hans mening er mer korrekt, men dette får oss ikke til å lukke døren for å lære visjonen utover disse to typene ! Ja , det uttrykker visjonen om dørfysiognomi eller inspirasjonen til sjalusi, men jeg har et enkelt spørsmål her : Hvem er klassifisert som av disse to typene ikke- apostler av ikke forfedre, følgesvenner og tilhengere av de anerkjente? Hvem som må gi andre denne retten, er apostlene – fred være med dem . ? Kanskje blant dem var Muhammed, må Guds bønner og fred være over ham, da han vitnet om noen av sine følgesvenner om deres overlegenhet i noen vitenskaper og kunnskaper. Derfor vitnet han til Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, å utmerke seg i dette aspektet, til Omar i aspektet av inspirasjon, og til Ibn Abbas i vitenskapen om tolkning og så videre, det er mange spørsmål, men sendebudet , fred være med ham Og fred være med ham, må Gud bli herliggjort og lovprist, sa: ~ Det som blir sagt om innfall (3) at det ikke er annet enn en åpenbaring antyder (4)~. Fra dette punktet analyserer vi spørsmålet for å finne svaret gjennom vår forståelse av tekstene, og Bastaradhana-historiene mottatt for seniorkryssinger, hva finner vi? Vi finner at denne guddommelige vitenskapen gir opprinnelse, men den kan læres og læres ved å studere hvordan man kan uttrykke det når de stiller opp , av apostlene og rettferdige, eller utmerket seg i det som kom etter dem, som så ham fra folket i denne vitenskapen . Det tildeler dette synspunktet , fremveksten av mange ledsagere på denne siden og lærer ham i hendene på Allahs sendebud, fred være med ham . La oss se på ordene fra Abu Bakr, profetens fred være med ham ved en anledning når den ble kuttet av profetens syn, som er : Ibn Shihab sa : så profetens fred være over ham, et syn Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr, jeg så Kanye forhindre deg og jeg graderer Vsbaktk Bmrqatin og en halv ~ , sa han : O Allahs sendebud, må Allah Iqdk til hans barmhjertighet og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år, nevnt av Suyuti i stor grad og tilskrives Ibn Saad eiendommer ‘1’). Her finner vi at profeten fred være med ham Biskute uttrykket til Abu Bakr som om han ga ham helsesertifikat for dette uttrykket . . Vi finner i en annen posisjon en annen visjon sier, som er : fred være med ham, sa ham : ~ Jeg så om jeg kom masse forbi Vagamtha i munnen min og jeg fant kjernen Aztna Vlfeztha , så tok jeg en annen Vagamtha der kjernen Vlfeztha fant og tok deretter en tredje Vagamtha og fant kjernen til Vlfeztha ~ , sa Abu Bakr : La meg krysse den. Han sa : Han sa : ~ Kryss den .~ Han sa : Det er din hær du ble sendt for å hilse og tjene, og de vil kaste en mann, og han vil søke dem i din plikt, og han vil påkalle dem . Han sa: ~ Likeså sa kongen .~ Fortalt av Ahmad i Musnadah, la han merke til at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, da han ble spurt Menna Abu Bakr om å krysse den, ikke smigret sannheten, og hadde det ikke vært for hans kunnskap om Abu Bakrs oppfinnsomhet, han ville ikke ha takket ja til en tromme, og han la merke til her at den edle sendebudet sa dette . Tid til Abu Bakr : ~ King sa også ~ , gi ham et høyt vitnesbyrd om helsen til hans ord . Noen hvis du kanskje sier : at Abu Bakr, som inspirerte denne vitenskapen, ikke har noe rom for feil med ham, og svarer på dette synspunktet mot Abu Bakr og så ham her, syndere i et annet emne, og dette beviser at dette vitenskap lærer, kan hun lykkes med å lære har han mislykkes og kan gjøre feil . Se denne andre posisjonen . Ibn Abbas, måtte Allah være fornøyd med at det skjedde at en mann kom til Allahs sendebud fred være med ham, sa : ~ Jeg så i kveld i en drøm parasoll ‘1’ Tnnzv ` 2` ghee, honning, og jeg ser folk Atkvvon inkludert ‘3’ Valmcetkther og uavhengig, og hvis Årsak ( 4 ‘ ) Han gikk fra jorden til himmelen, og jeg så at du tok pengene, så ble en mann faktisk tatt etter deg, en annen mann ble faktisk tatt av ham, deretter ble en annen mann tatt av ham, og han avskåret ham, og da nådde han ham . Abu Bakr sa : O Guds sendebud, min far du og Gud lot meg Flaabrnha sa til ham, Allahs sendebud : ~ Oabbarha ~ , og i nye premier : ~ gjennom ~ Abu Bakr sa : Overbygget Islam er . som for den Antef av honning og ghee, den Koranen Hlaute Tntef Valmcetkther fra Koranen og fremtid . den grunnen koble fra himmelen til jorden, akkurat som du det tar ham Vialik Gud, tar deretter av en mann Viallo ham, så ta ham en annen mann Viallo ham, så ta ham en ma n skal kuttes av ham, og kobler ham deretter Viallo ham . han fortalte meg, o Allahs sendebud, min far du, jeg ble skutt eller savnet jeg ? og han sa profeten være med ham : ~ Jeg var noen og savnet noen? Abu Bakr sa : Ved Gud, Guds sendebud, fortalte du meg hva jeg gjorde galt? Han sa :~ Ikke sverge , ~ble enige om . Crown med denne moderne lang pause som er : at Abu Bakr her ble ikke skadet i noen av hans ord, og dermed reagerer på en mann som sier : at Abu Bakr, som uttrykker visjonen eller dømmekraft og inspirasjon er det ikke rom for historien av uttrykkets martyrium, har jeg lært visjonen . Han som var med ham før profetet, nevnte ikke uttrykkets visjoner fra dem . Snarere, etter mitt syn, er de utdannet fra skolen til nasjonens lærer, som pleide å spørre dem da de så dem, og han sa ofte til dem mens han gikk forbi oss : ~ Den som ser en visjon .~ Som i Sahih Muslim ‘2’ , og folket sa vitenskap : at fordelene med denne samtalen : induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, og profetens fred være med ham for å lære dem tolkningen av visjoner og dyder. , og inkluderte det fra nyhetene om det usettede, dette er som du daglig ser fra profeteleksjonene fred være med ham på ledsagernes ører , der ikke bare underviser, men lærer og dialog og forklarer og utvikler seg , og Hola som utmerket seg i uttrykk for visjoner om dem, er Kaltlamiv i hendene på læreren deres, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om tolkning, og noen av dem utmerket seg i rettsvitenskap, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om arv, og noen av dem utmerket seg i moderne vitenskap er det ikke rart at det er noen av dem som utmerket seg i vitenskapen om uttrykk . Og hvis vi aksepterer dette . Teoretisk læringsteori, så vel som kan være dyktig i vår tid, noen forskere i vitenskapen om uttrykk og kan disse for å studere denne kunsten for andre, og dette synet kan være fremmed for noen i denne vitenskapen spesielt, men kanskje Thrjhm av denne vitenskapen ligner mer på inspirasjon og fysiognomi som om det er en etterligning av apostlene og fant forlegenhet fra denne siden , og fra forfatterens synspunkt at denne oppfatningen er mindre og forplikter andre til å gjøre det som ikke er nødvendig. Dette sies til de som krenker de som prøver å spørre om visjoner og lære uttrykket. Al-Nawawi sa og kommenterte hadithen til Samarah bin Jundub : Hvis profeten ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa: ~ Så noen Har du hatt en visjon i går? ~ Dette inkluderer ønsket om å spørre om visjonen og ta initiativ til å tolke den og fremskynde den på begynnelsen av dagen, og den inkluderer tillatelsen til å snakke om kunnskap og tolkning av visjonen og lignende . Imam Ibn al- Saadi sa ( 2/442 ) , og kommenterte verset som Allah gir Yusuf-tolkningssamtaler : at der det opprinnelig var et uttrykk for et syn, vitenskapen om uttrykk vitenskapsmisjon at Gud gir det til hvem han vil av sine slaver, og at menneskelig vitenskap vil bli belønnet på instruksjon og læring . Og derfor beviste det at Umar ibn al- Khattab ba Umays jentene kalle Ktamip for Taperalraaa som Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). I følge Ibn Sa’d i klasser (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib skulle uttrykke folks visjon , og han tok den fra jenta Abu Bakr navn og tok navnene på faren og tok ham Abu Bakran Waller Sol Karim fred være med ham . Ibn Abd al – Barr som i bagasjerommet ( 1/313 ) Kommenterer intervjuet Samra også : Denne hadith indikerer at til ære for vitenskapens syn og dyder ; Fordi han, må Guds bønner og fred være over ham, bare ba om at hun skulle fortelle ham og videreføre det . Og slik at ledsagerne vet hvordan de skal snakke om dens tolkning, og sjeik Muhammad Ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans ( 5/130 ), er vitenskapen om uttrykk en sann vitenskap som Gud velsigner med hvem han testamente fra tilbedelse . Han sa også (5 \ 143 ): Åpenbaring er en sann kunnskap om Gud nevnt i Koranen, og for det ble sagt : gjenspeiler ikke bare visjonen er en av de lærde Ptooelha, fordi det er åpenbaringen av seksjonene . Har advart Shatibi barmhjertighet fra Gud i godkjennelser (2 \ 415): at det ikke er noen fordel og tilslørt gi det Alnaa fred være med ham bare som unntatt, men har fått sin nasjon modell, dette lærer Ekstrapolasjon, og at det ga åpenbaringen til ham, og hans nasjon fikk en visjon God . Ibn Hajar sa : oppfordrer visjonen om naturvitenskapelig utdanning og dens uttrykk til venstre og utelatelse av spørsmålet og forbannelsen i kraft av hva kandidaten inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til gjenstandene . E hans ord . Så hvis læreren har verktøyene for denne kunnskapen om kunnskap om Koranen, sunnahen, mestring i det arabiske språket, ordtakene og referatene til denne kunnskapen, hva hindrer ham i å lære uttrykket og deretter uttrykke det? Jeg tror at dette er en legitim rettighet, og kunnskap er bred og ikke omgitt av den, men mitt synspunkt må være en student som er god til denne kunnskapen og er flink til å eksportere den til andre som er begavet av Gud for å forenkle informasjon og legge den til rette for mottakerne. Vi må ikke åpne veien for publikum som ikke har verktøyene til denne kunsten fra de som løser for seg selv og blir fratatt Basert på en flyktig drøm . Her er bilder enkle absurde tanker fra noen av dem : Noen Palestina har gårdsplassen til den store moskeen som venter på Akhosv-hæren, som vil komme til Guds hus og rense fra Tdnashm og slippe fly og brukte resepter basert på drømmer, og så går listen på Vil jeg lure på at nasjonen vår har blitt en drømmenasjon? Selv tilbedelse inngikk drømmer fra de bredeste portene, se på Maktens natt, du finner den definert gjennom visjoner, og se på veldedighet for å finne sitt største motiv, sier de døde til disse menneskene ! Mange ser at døren til veldedighet ikke åpnes før Itsedk forklarer drømmen sin som å komme til kort i døren . Ønsker du flere eksempler og større bilder? Av Gud kaster noen av dem en kvinne med utukt på grunn av en drøm der han så en kvinne, så en leksjon for seg selv ved å lese noen bøker at hun er en ekteskapsbryter, så han skilte seg fra henne ! Det er til og med de som hevder at Allahs sendebud skal være med ham, kom til ham i en drøm og beordret ham Nhah, og da han ble klar over mennesker og begynte å jobbe som i disse visjonene ! Den nettleser, for eksempel Internet se quantum gud Il analyser og avhandlinger som bladde og funnet basert på en visjon fra her eller der, og kanskje vitser hva jeg leste bekrefter at Mahdi var pilegrimer i slik og slik, og hendelsen av å stikke en pilegrim som angivelig gjennomboret at Antikrist som bygde visjonen, så henne natten til hendelsen ! Den forfatteren lurer viktig spørsmål : når man skal våkne opp nasjonen av hennes drømmer ta den og festet til vitenskap på tidspunktet for vitenskapen? Vitenskapen har sine betingelser, verktøy og metoder, som ikke kan overvinnes. Å vite uttrykk for Ashraf-vitenskap er ikke verdt noe menneske å uttrykke visjoner må være kunnskap om Koranen og dens ord. Hvis han så en, for eksempel, noe han bør vurdere Koranen først, fant en sammenheng mellom visjon og staten vers knytte dem her og gi eksempler : det skipet, for eksempel, kan krysse for å unnslippe ord Gud Den allmektige : Den allmektige sa : ~ Vi reddet ham og skipets eiere ~ ( Spider : 15). Og tre kan passere gjennom hyklerne for ordet fra den Allmektige : ~ som om de var bakvedved ~ (Al- Munafiqun : 4). Spedbarnet kan passere fienden for ordet fra den allmektige : “ Så tok faraoene ham opp, slik at de skulle få en fiende og sorg . Og aske kan passere gjennom den allmektiges forfengelige handling : lignelsen om de som ikke trodde deres Herre sine gjerninger som aske som vinden styrket seg med ( Ibrahim : 18). Dermed la Sunnah, sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, de grunnleggende prinsippene og reglene for denne kunsten, og han pleide å fortelle ledsagerne om deres litteratur og typer og spurte dem om deres visjoner og uttrykte dem for dem . Eksempler og aspekter av det er nevnt i foldene i boken, så det er ikke behov for gjentakelse, men han må vite her at profetenes visjoner er sanne. Fra Gud, utførelsesplikten på forsiden av den, eller den reagerer på symbolbildet, og disse symbolene blir forklart av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, til hennes følgesvenner, og så ser de på dem realisert som håndgripelige materielle fakta . Dette er en av erfaringene disse følgesvennene gjennomgikk, så de hadde godt av det, og senere måtte Gud være fornøyd med dem . Det er også nødvendig å vite opprinnelsen til denne kunsten, at vårens tid er en av de beste tidene for visjoner, basert på ordtaket, fred og Guds velsignelser være over ham : “ Når tiden nærmer seg, den troendes visjon lyver nesten ikke . ” (1) Muslimske fortellerne, og jeg har antydet for ham og at dens betydning er lik. Natt og dag og denne våren blir over sjalu . . Han må også kjenne verdiene til folket som forteller sine visjoner på ham, så visjonen til enkle arbeidere er ikke visjonen til folket i stillinger og lærde, og han må vite om deres land, doktriner og tiden for visjonen . På samme måte må han vite at løver og fugler – bortsett fra det som er sjeldent – er i uttrykket menn, og at hvete, bygg, honning, ull og jern ofte er penger, og så har denne kunsten regler og det er ikke lett å oppnå. Snarere må det studeres og læres av Majid som er perfekt for det for de som ønsker å lære, og Gud jeg kjenner ….
…Sjelden, og med en relatert overføringskjede til Salim bin Issa, sa han at jeg gikk inn i Hamza bin Habib Al-Zayyat, måtte Gud være fornøyd med ham, og fant ham rulle kinnene på bakken og gråt, så han sa, Gud velsigne du, hva er dette gråt. Bare de som jobbet med Koranen kom inn, så jeg kom tilbake til gråt, så han sang i mitt navn. Hvor er Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, så jeg sa til deg, be til Gud? Så innledet en konge meg, og han sa: ~Si til Gud, Gud velsigne deg.~ Så hvis jeg er i en talerstol med hvite perler og en telt av rød safir og en telt med grønn akvamarin, og det ble sagt, skulle jeg være tynnere og lese, så jeg dro, og han sa til meg, jeg resiterer Surat al- An’am, så jeg leste og jeg vet ikke hvem jeg skal lese før jeg nådde toppen av seksti vers, og han er erobreren over sine tjenere. Les og les normene til de nådde slutten av dem, så jeg gikk til nedstøtelse, så han sa: ~Bare gå, ikke kast ned, o Hamzah.~ Den som leste deg denne lesingen, sa jeg Suleiman sa sannheten om hvem som resiterer Suleiman. Jeg sa Yahya sa Yahya sa: Den som resiterer Yahya, sa jeg til Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Fetteren til profeten din, Ali bin Abi Talib, sa: “Den som leser for meg, så jeg sa profeten din, må Guds bønner og fred være over ham, sa sannheten om min profet. Den som resiterer profeten min, jeg sa Gabriel, fred være med ham, han sa den som resiterer Gabriel, og han holdt stille og sa: Hamza, si deg, så jeg sa at det ikke er bedre for meg å si at han sa at du er, så jeg sa deg Han sa: “Du har hatt rett, Hamzah, og Koranens sannhet, for å hedre Koranens folk, spesielt siden de handlet med Koranen, O Hamza, Koranen. Mine ord om at jeg aldri har elsket noen som min kjærlighet til Koranen, kommer nær meg, Hamzah. Over deg og uten deg, og den som leser Koranen slik jeg har lest, vil ingen andre enn meg svare, og hva jeg har skjult for deg med meg eller mer, så jeg kjenner dine følgesvenner av hva som var min kjærlighet til folk i Koranen. De er de rettferdige menneskene, Hamza, min herlighet og min majestet. Så sa han, o Hamzah, hvor er Koranens tilsynsmenn? Jeg sa, Herre, det er deres bevaring. Han sa at de er det, men jeg vil være for dem til de kaster meg til oppstandelsens dag. Hvis de møter meg, reiser jeg dem med hvert vers, en grad. Klandrer du meg for å gråte og suge ansiktet mitt i skitten ….
…Visjonen om beskrivende bygd sky av profeten – fred være med ham – å gifte seg med 60 – gjentok sin historie Mohammed bin Saad i (( klasser )) og Tabarani i (( stor )) , enten Ibn Sa’d fortalt i nevnte Khyber-invasjon av antall følgesvenner – må Allah være fornøyd På deres autoritet – at Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – valgte Safiye på Khybers dag og at han så i hennes ansikt et spor av grøntområder nær henne så han sa : (( Hva er dette )) ? Og hun sa : O Guds sendebud, jeg så i en drøm en måne kom til noen som druknet til den falt i steinen min, og jeg nevnte det til mannen min Kenana, og han sa : Du vil være under denne kongen som kommer fra Medina, og han slo ansiktet mitt . Når det gjelder Al-Tabarani, ble det fortalt på autoritet fra Ibn Omar – må Gud være fornøyd med ham – som sa : Safiyyah hadde grønt i mine øyne, så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – sa til henne ( ( Hva er dette grønne med øynene dine )) ? Hun sa : Jeg sa til mannen min at jeg så da sovende så en måne som falt i fanget mitt, så han slo meg og sa : Vil du ha en konge som yapper ?…
…** Visjon eller kreditt . Det ble fortalt fra Abdullah ibn al – Harith fra Umm Fadl – Gud velsigne dem – sa : kom til profeten være med ham, og jeg sa : Jeg så i en drøm i huset mitt eller et to medlemmer av medlemmene dine sa : ( fød Fatima, Gud er en gutt villig Vtkiflinh ) Fatima bar godt Vdfth til Hun matet ham med melk og hvitløk . Og i en fortelling : Jeg så i mitt hus et medlem av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Jeg ble forferdet over det, så jeg kom til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : ( Bra for Fatima ) Hadith ….
…** Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så meg synet av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred da han fant sted i slaget ved Uhud på myndighet av Abu Musa – må Gud være fornøyd med ham – på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer. Inntil det er Al-Yahama eller Hajar, og hvis det er Madinah Yathrib, og jeg så i dette synet at jeg ristet et sverd og hugg av brystet hans. Så, det som ble truffet av de troende på søndag . Så ristet jeg den igjen, og den returnerte det beste av hva det var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe troende på en søndag, og hvis det gode er det Gud har brakt med seg etter belønningen av sannferdighet som Gud brakte oss etter Badr-dagen . På autoritet fra Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med henne – sa han : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , tømte sverdet Dhul – Fiqar på dagen for Badr, og det var han som så den visjonen i den på søndag, og han sa : jeg så i mitt sverd Dhu al-Fiqar, så sa han : jeg så i mitt sverd Dhu al-Fiqar, ikke hans første, så det er ikke i deg. I et befestet skjold vendte jeg det over til byen, og jeg så kyr bli slaktet, så ku er bra . Så han var den som sa Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og drepte sin onkel Hamza bin Abdul Muttalib og kyrne som ble slaktet, skjedde blant muslimene om drap på søndag ….
…Abu al-Qasim Umar bin Muhammad al-Basri fortalte oss Btnis, han sa Ali bin al-Musafir fortalte oss, han fortalte oss Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, sa han, fortalte min onkel meg . Han sa Abu Bishr fortalte meg på autoritet fra Ibn Shihab. Han sa Abu Salamah bin Abdul Rahman fortalte meg at Abu Hurairah sa : Jeg hørte Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, si : Den som ser meg i en drøm, er som om han så meg i våkne liv, så Satan imiterer ikke meg . Abu Salamah sa, Abu Qatada sa, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som har sett meg, har sett sannheten . Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi fortalte oss i Damaskus, han sa Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai fortalte meg, på autoritet fra Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, på autoritet fra Yahya bin Saeed Al-Qattan, med myndighet fra Saeed bin Muslim, med myndighet fra Anas bin Malik . At profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som ser meg i en drøm, vil ikke komme inn i helvete . Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani fortalte oss i Mekka, som Gud den allmektige bevoktet i den store moskeen. Han sa: Abu al-Hassan Mohammed bin Sahl fortalte oss, på fullmakt fra Muhammad bin al-Musfy, på fullmakt fra Bakr bin Saeed, på fullmakt fra Saeed bin Qais, på fullmakt fra sin far, sa han : The Guds sendebud, fred være med ham , sa : På ham : Den som så meg, kommer ikke inn i helvete i en drøm . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud har sendt Muhammad, må Guds bønner og fred være over ham, en nåde til verdens. Salig er den som så ham i sitt liv og følger ham, og salig er den som ser ham i søvne, for hvis han ser ham som en skyldner, vil Gud bruke gjelden hans, og hvis han ser ham syk, vil Gud helbrede ham . Og hvis han ser ham i nødvendigheten av å utføre pilegrimsreisen til huset, og hvis han ser ham i et ufruktbart land som har befruktet seg, eller på et sted hvor urettferdighet har spredt seg i stedet for urettferdighet i rettferdighet, eller på et fryktelig sted for sikkerhet for familien sin, dette er hvis han ser ham på sin egen måte . Og hvis han ser ham blek i fargen, utslitt eller savner noe av byttet, indikerer det svakheten i religionen det stedet og fremveksten av kjetteri, og på samme måte hvis han ser en loslitt klær . Hvis han ser at han drakk blodet sitt for sin kjærlighet i det skjulte, blir han martyrdøpt i jihad, og hvis han ser at han drakk åpent, indikerer dette hans hykleri og gikk inn i blodet til familien og hjalp til med å drepe dem . Hvis han ser ham som om han er syk, forverrer han sykdommen sin, da blir folket der stedet reformert etter korrupsjon, og hvis han så ham, fred være med ham ri, ville han besøke hans gravridning, og hvis han så ham til fots, han gikk for å besøke ham til fots, og hvis han så ham stå opp, var kommandoen hans rett fram, og hvis han så ham ringe til bønn på et sted der Omar ødela stedet, og hvis han ser det som om han spiser det, det er det han ba ham betale Zakat av pengene sine . Hvis han ser at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, er død, vil en av hans etterkommere dø, og hvis han ser begravelsen på et sted, er det en stor ulykke, og hvis han ser at han har utført hans begravelse til og med for en grav, så er han tilbøyelig til kjetteri . Og hvis han så at han hadde besøkt graven hans, ville han slå mye penger, og hvis han så som om han var profetens sønn og ikke fra hans etterkommere, indikerer hans visjoner at hans tro ble ryddet, og hvis han så at han var far til profeten, fred være med ham, han indikerte svakheten i sin religion og svakheten i hans tro og sikkerhet . Å se en enslig mann, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, i en drøm gjelder ikke ham, men gjennomsyrer det muslimske samfunnet . Det ble fortalt at Umm al-Fadl sa til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Jeg så i en drøm som om noen få av kroppen din ble kuttet av og plassert i fanget mitt , og han sa : Godhet Jeg har sett at Fatima vil føde en gutt, hvis Gud vil, og han vil bli plassert i fanget ditt . Hun fødte Fatima Al-Hussein, fred være med dem, og han ble satt i fanget på henne . Og det ble fortalt at en kvinne sa : O Guds sendebud, jeg så i en drøm som om noe av kroppen din var i huset mitt. Han sa : Fatima føder en gutt og ammer ham, og hun fødte Hussein og ammet ham . Hvis profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så at han hadde gitt ham noe av det mest ønskelige godset i denne verden, eller mat eller drikke, så er det bra at han oppnår så mye som han ga ham, og hvis det han ga ham var av dårlig substans, som vannmelon og andre, da ville han bli frelst fra en stor ting, bortsett fra at det ville være vondt og sliten . Hvis han ser at et av medlemmene hans, fred være med ham, med visjonens forfatter, har oppnådd det, så er han en kjetteri i sine rykter og har fulgt den uten resten av islams lover og forlatt andre uten resten av muslimene . Jeg hørte Abu al – Hasan Ali bin al – Baghdadi, scene for Ali bin Abi Talib, må Allah være fornøyd med ham sier : sønn pappa sa en lege de fattige : det var mine døve ti år, og jeg tok byen og bestemte meg mellom den graven og prekestol, jeg så profet Allahs fred være med ham i en drøm, sa jeg : O Allahs sendebud du sa: den som spurte meg midler, min forbønn er nødvendig for ham, sa han : May Gud helbrede deg , hva jeg sa, men jeg sa : Den som ba om midlene fra Gud, min forbønn er nødvendig for ham, sa han, så han gikk bort fra meg med velsignelsen i sitt ord, må Gud velsigne deg . Abdullah bin Al-Galaa fortalte om en situasjon som kom inn i byen Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg gikk til graven til Guds sendebud til ham, og jeg hilste på ham og hans to følgesvenner , må Gud være fornøyd med dem, da sa jeg : O Guds sendebud, jeg brydde meg ikke, og jeg er gjesten din, da trappet jeg ned og sov uten graven, så jeg profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom til meg, så jeg reiste meg, og han ga meg et brød, så jeg spiste noe av det, og tok hensyn og hadde litt brød i hånden . På autoritet fra Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi sa han: Jeg så den utvalgte, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm i en flyktighet i årene seksti og tre hundre, og jeg brukte å lese med sultanen, og de hørte ikke og snakket, så jeg gikk hjem i klagesang, så jeg sov og så profeten, fred og velsignelser være over ham, som om han hadde skiftet farge, så han fortalte meg fred være med ham : Har du lest Koranen i ord Gud den allmektige i hendene på folk som snakker og hører ikke lese? Ikke les etter dette, bortsett fra hva Gud vil . Jeg la merke til det mens jeg holdt tunga i fire måneder, og hvis jeg hadde behov for å skrive det på lappen, deltok eierne av hadithene og meningsinnehaverne på meg, så de utstedte en fatwa som jeg snakker til slutt av saken, fordi han sa : Bortsett fra hva Gud vil, som er et unntak, så jeg sov fire måneder senere på stedet der jeg først sov. Jeg så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm som heiet ansiktet hans, og han sa til meg : Er det bevist? Jeg sa : Ja, Guds sendebud . Han sa : Den som omvender seg, Gud vil tilgi ham, stikk ut tungen . Han tørket tungen med pekefingeren og sa : Hvis du er i et folks hender og du leser Guds bok, så kutt av lesingen til de hører Guds ord . Jeg la merke til, og tungen min var åpen, takket være Gud . Det ble fortalt at en mann fra Al-Manaseer ble syk, og han så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, en natt som om han fortalte ham om du vil ha det bra med sykdommen din, så ta nei og no . Da han våknet, sendte han til Sufyan Al-Thawri, må Gud være fornøyd med ham, med ti tusen dirham, og han beordret ham å tildele det til de fattige, og han spurte ham om visjonens uttrykk, så han sa betydningen av hans ord, verken eller oliventreet, fordi Gud den allmektige beskrev det i sin bok og sa : verken østlig eller vestlig . Og fordelen med eieren er følgesvennene til de fattige med deg, sa han: Han behandlet ham med oliven, og Gud ga ham velvære ved å bruke velsignelsen fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred og ærbødige hans visjoner . Vi lærte at en mann kom til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm. Han klaget til ham at tilstanden hans var stram, så han ba ham gå til Ali bin Isa og fortelle ham at han vil betale deg det som er bra for deg, så han sa, Guds sendebud, ved hvilket tegn? Han sa fortell ham med et tegn på at du så meg på Batha, og jeg var ulydig fra bakken, så jeg gikk ned og kom til meg, så jeg sa gå tilbake til deg . Han sa, og Ali bin Isa ble avskjediget, og departementet vendte tilbake til ham . Da han la merke til det, kom han til Ali bin Isa, som var minister på den tiden, og han nevnte historien sin. Han sa at det var riktig, og han betalte ham fire hundre dinarer, så sa han å bruke gjelden din, og betale ham ytterligere fire hundre dinarer, så sa han, gjør det til din kapital, så hvis du bruker det, gå tilbake til meg . Og han nevnte en mann som visste hva du ville ha fra folket i Basra, og han pleide å selge talismanen. Han sa at han sendte en lekter fra noen av guvernørene i Ahwaz, og jeg var uenig med ham om prisen. Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred i en drøm, så jeg sa til ham, Guds sendebud, den så og så forbannede Abu Bakr og Omar, må Gud være fornøyd med dem, sa han, ~Bring ham til meg , og jeg kom med ham, ~sa han,~ legg ham og legg ham ned, ~så han sa,~ Slakt det, ~så jeg sa, Guds sendebud, slakt det? Så sa han: Slakt ham til hun sa tre ganger, så rullet jeg kniven over halsen hans og slaktet ham, og da jeg begynte å si: Jeg går til ham, formaner ham og forteller ham hva jeg så fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg gikk og da jeg kom hjem til ham, hørte jeg ulven, og det ble sagt at han døde . Og Ibn Sirin kom til en mann som ikke var beskyldt for sin religion, engstelig, og han sa at jeg så i går i søvn, som om jeg hadde lagt føttene mine på ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa til ham: ~Satt du i går med spøkelsene dine?~ Han sa ja, han sa, så han tok dem av, så han tok dem av og under det ene benet var det dirham over ham, Muhammad, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred ….
…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han døde i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg så Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, så jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg så ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, så øynene mine overvant meg, så jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, så han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, så han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. Så ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, så utsett den, så ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, så Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, så eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….
…Belønningen til en som skader Ibn Abi Talib 86 – på autoritet fra en sjeik fra Quraysh som sa : Jeg så en mann i Levanten halvparten av ansiktet hans bli mørkere mens han skjulte ham, så jeg spurte ham om det og han sa : Jeg har gjort Gud til den som ingen spør meg om, med mindre jeg forteller ham om det. En student – må Gud være fornøyd med ham – så dukket jeg opp en natt da han kom til meg i søvne og sa til meg : Du er eieren av fallet i meg , og han slo ansiktet mitt, og ansiktet mitt ble svart som du kan se…
…Husk Gud 91 – Masada sa i sin bok The Revelation, og Ala Bin Ziyad pleide å ha tid til å stå opp, så han sa til familien sin den kvelden : Jeg finner en periode, og hvis det er slik og slik tid, de vekker meg, men de gjør det ikke. Han sa : Så han kom til meg, han kom i søvne, og han sa : Stå opp, Alaa bin Ziyad. Med hår foran hodet mitt, så sto disse hårene foran hodet mitt, og de ble ikke stående før han døde. Yahya Ibn Bastam sa : Vi vasket ham dagen han døde, og de sto i hodet på ham….
…70 – Al-Mansur så i søvne, og det sies, men han ropte ved en telefon som sa : Når det gjelder Herren om stillhet og bevegelse, er manien mye polyteisme på deg, sjel. Hvis du gjør galt, og hvis sjelene dine gjør det bra, er det noe for deg. Hans autoritet er med en deltaker, himmelens og jordens prakt, og fjellankeret, som er viet astronomien, sa Al-Mansour : Dette er tiden for mitt nærvær og slutten på mitt liv . Han hadde mening før Qasra-føflekken, som ble bygget og manererisme der en drøm blir forferdet, sa våren : Ve Aarabie ~ Jeg så en drøm jeg ble sjokkert , jeg så et ordtak stoppe i dette dørpalasset , sier han : Hvis Jeg var i dette iPad-familiens palass og Oouhh ham, hans familie og hans hjem, og ble sjef for palasset etter gleden til den nyfødte (3) Han bygger soldatene sine på ham, så han ble ikke i føflekken bortsett fra mindre enn en år til han ble syk på veien til Hajj , og han kom inn i Makkah med en tung begravelse , og han døde lørdag kveld, og det ble sagt til syv dager fra Dhu al-Hijjah , og det siste av det han snakket var at han sa : Gud velsigne meg til å møte deg . det ble sagt : han sa: Herre, du Asatk i mange ting bare Ataatk forelsket i deg sertifikat ting som Gud, men Gud frelser . da han døde . ringen inskripsjon . Guds tillit i Abdullah og har trodd på . ved hans død sekstitre år gammel og var ett år på den berømte , hvorav tjueto er skapelsesår , og Ban al-Mualla ble gravlagt i Mekka ….
…Hvordan blir jeg kvitt problemet med å forvente ondskap rundt meg , hvis jeg ser en hjerteskjærende drøm i dem? Dette er et eksempel på mange spørsmål , jeg har alltid sett , og jeg legger ikke skjul på at jeg var en av dem som levde med dette problemet , da jeg ser hva som vil skje med noen rundt meg , og da lever jeg i angst og venter hva kan skje, og dette problemet eksisterer også for noen mennesker, i en tilstand av våkenhet !! Fra mitt synspunkt kan deres følelse av noe før det forekommer være av typen inspirasjon ; Det er at man snakker om noe, og Gud gjenoppliver sannheten på tungen . Koranen ble godkjent seks steder . Omar bin Al-Khattab var inspirerende. Sannheten blir utført på tungen hans, og Koranen var enig med ham på seks steder. Det kom i Sahih Muslim gjennom Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham. Han sa, Umar sa : [ Herren min var enig i tre : helligdommen til Ibrahim, sløret og Asara Badr ]. Da også profetens kvinner protesterte mot ham i sjalusi, sa han : Måtte hans Herre, hvis han skilt deg, bytte ham mot bedre ektemenn fra deg, og verset ble avslørt derved . I en autentisk hadith henhold til muslim, han var enig med forbudet mot å be for hyklerne [ se Sharh Al-Nawawi på Sahih Muslim 15/167] Og han også enige med hensyn til forbud mot alkohol. Al-Nawawi sa : Dette er seks, og det er ingenting i ordlyden til forrige hadith om Umar som nekter økende godkjenning, og Gud vet best. Jeg kommer tilbake til det forrige emnet, og jeg sier : Det kan være på grunn av en annen grunn, som er den følsomme følelsen av å føle for andre, og leve med problemene deres, slik som det skjer med noen mødre eller fedre med sine barn, for eksempel, så faren eller moren kan føle lidelsen til et av barna mens han er i fremmedgjøring, eller i nød . Han kan for eksempel si : Jeg føler at brystet mitt er trukket sammen av så og så, og denne saken kan skje med andre som kjennetegnes av disse egenskapene, fra noen grupper, for eksempel noen sikkerhetsmenn, leger, lærere eller mannlige og kvinnelige sykepleiere, og andre som har en følelse av hvem han er ansvarlig for det . Dette problemet kan skyves på to måter : 1 / Hvis denne intuisjonen kom gjennom en drøm, så presset han den med de uttalte forholdsregler mot den forhatte visjonen, og den skyver denne tingen som han frykter vil skje, hvis Gud vil . Og den som har blitt rammet av denne egenskapen, må insistere på at Gud ber for å avverge denne saken på hans vegne, og han vil ikke se noe av dette, hvis Gud vil . 2 / Og hvis denne intuisjonen kom gjennom inspirasjon, presset han den gjennom bønn om at Gud ville fjerne denne egenskapen fra ham, og Gud var i stand til å svare på tjenerens spørsmål, spesielt til de som insisterer på bønn, og Gud vet best ….
…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….
…Tiger Å se en tiger og være redd for den i en drøm indikerer muligheten for brått å kansellere ekteskap eller arbeidsbånd på grunn av påvirkningen av press knyttet til ditt omdømme . Hvis du drepte en tiger eller overveldet den, forutsier dette glede og lykke i ditt engasjement, trøst og forståelse i nærheten av venner . Hvis noen truer deg med en tiger, forutsier dette problemer i arbeidsmiljøet . Noen venner kan holde tilbake fra løftene sine og hjelpe deg . Hvis du hører lyden av en tiger og er redd for det, vil du høre urovekkende nyheter om tap på jobben, og du kan komme i trøbbel med de rundt deg . Hvis du drømte om å se en tiger som ligner en katt, er dette et dårlig varsel med mindre du drepte den . Hvis en tiger nærmer deg i en drøm, vil fiendene fange deg og forfølge deg . Hvis en tiger angriper deg, forutsier dette at svikt og skuffelse vil gi deg mange bekymringer og smerter . Hvis du lykkes med å forvise ham eller drepe ham, vil du lykkes i alle dine prosjekter og forretninger . Hvis du drømmer om en tiger som flykter fra deg, forutsier dette at du vil overvinne vanskeligheter og stige til de høyeste rekkene . Hvis du ser en tiger i et bur, forutsier dette at du vil beseire de som står i ansiktet ditt og legger hindringer i veien . Hvis du ser biter av tigerskinn, forutsier dette at du vil følge veien til rikdom, lykke og et behagelig liv ….
…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…
…Og den som ser at han er i den femte himmelen, han skal bli redd og redd ….
…Frykt : Det indikerer omvendelse, og alle som er redde vil omvende seg . Og det ble sagt : Den som ser som om han er redd, vil vinne av frykt . Og han vant presidentskapet . Hvis han ser at han er trygg, er han redd ….
…Al-Tariq ) indikerer at leseren får en god sønn, eller glede og godhet skjer på grunn av en gutt, eller at han har barn, men de dør unge, og det sies at han er redd for tyver og er redd for pengene sine fra dem…
…Å gå inn i et hus og andre mennesker som i en drøm så at han kom inn i en manns hus, fordi han blir overvunnet av sitt verdslige liv . Og den som ser at han har kommet inn i Imams hus og bosatt seg i det og er beroliget, han vil komme inn i egenskapene til hans befaling . Og innføringen av Imam al-Adl til et sted indikerer nedstigningen av velsignelse og rettferdighet i det . Og hvis han er en urettferdig imam, er hans inntreden korrupsjon og ulykker, og hvis han pleide å gå inn på det stedet, skader det ham ikke . Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, da vil han gå inn i den, den allmektige vilje, og det er et godt budskap for ham om hva han gjorde for seg selv eller hva han tilbyr . Og den som ser at han har gått inn i helvete og deretter forlatt det, dette sees av eiere av synder og store synder, og det er en advarsel til ham om å omvende seg og komme tilbake . Og det ble sagt : Den som kommer inn i helvete, enten han er en vantro eller en troende, vil bli rammet av feber, fattigdom og fengsel, og hvis han er en vulgær, kommer han stor eller inne i de vantro og ugudelige, og det ble sagt : Å gå inn i paradiset for pilegrimen er bevis på at han utfører Hajj og når Kaaba, og hvis han er en vantro, er han muslim, og hvis han er En syk troende helbredes for sin sykdom, og hvis han er en vantro, blir han kvitt sin utroskap, og hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han er fattig, blir han rik, og han kan arve en arv . Og den som kommer inn i et hus hvis konstruksjon, jord, beliggenhet og familie er ukjent, og det er atskilt fra rollen, spesielt hvis han ser i det døde mennesker som kjenner dem, og det er etterlivet, så dør han, og hvis han kommer inn og forlater den, vil han føre tilsyn med døden og deretter bli frelst . Og den som ser seg selv i det hinsidige og var syk, fører til det fredelig, fri for fristelsene og ondskapene i denne verden, og hvis han ikke er syk, er det et godt budskap i henhold til omfanget av hans arbeid, for eksempel pilegrimsreise , jihad, askese, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, forbindelse eller tålmodighet for en ulykke . Og den som ser at han kommer inn i det hinsidige og ser hva som er i den, for visjonen til en som var god og effektiv, gjør det med kunnskap og evne, og indikerer arbeidsledighet og skade, og den som var redd, bekymret eller overveldet, sin frykt , villfarelse og nød er borte, og den som ser at han har kommet tilbake fra det hinsidige etter å ha kommet inn i den, så vender han tilbake fra fremmedgjøring til sitt land . Og hvis etter tid antydet at han ville forbli i fremmedgjøring . Og når han kommer inn i Makkah i en drøm, har den ulydige omvendelse, den vantro har islam, og singelen har en kone, selv om seeren er en krangel, indikerer hans seier i krangelen, og hans inntreden i Mekka indikerer sikkerhet av frykt . Og den som går inn i helligdommen til Abraham, må velsignelser og fred være med ham, og var redd for sikkerhet, og kanskje å komme inn i helligdommen indikerer antagelsen om at den ærverdige stillingen som konge, eller konfronterer fordelen med kunnskap, eller arver fra sin far mor . Og å gå inn i huset og den store moskeen er bevis på at man kommer inn i huset med en brud . Og å komme inn i den store moskeen indikerer sikkerhet mot frykt og oppriktighet . Og å komme inn på markedet er flid i å søke livsgrunnlag . Å komme inn i hjemmet indikerer intensjonen om ekteskap . Og inn i moskeen resignasjon fra synder . Og å komme inn i kirken korrupsjon av religion ….
…Surat Al-Tariq den som resiterer det, må Gud allmektig velsigne ham med en rettferdig sønn . Al-Kirmani sa at øynene hans kjente igjen en god gutt, og det ble sagt at han var redd for tyver, og han var redd for pengene sine fra dem . Og Jaafar Al-Sadiq sa: ~Han får glede og godhet på grunn av en sønn .~…
…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…
…Surat Al-Qamar den som leser den eller resiterer den for ham, vil bli fengslet og utfridd fra fengselet, og Gud den allmektige vil forsvare ondskapen til det onde folket, og oppstandelsens dag vil komme med ansiktet som månen natten til fullmåne . Og det ble sagt : Han kommer tilbake fra tvil og mistenksomhet og blir forsonet etter korrupsjonen av hans religion . Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa : Han er redd for å drukne . Ibn Al-Musayyib sa : Han er redd for gjengene sine . Ibn Fadala sa : Han kommer ikke ut av denne verden bortsett fra gjennom trengsel ….
…Epidemi Hvis du drømte om en epidemi, symboliserer dette frustrasjonen av den mentale evnen, som er forårsaket av ubehagelige oppgaver . Drømmer av denne art forutsier en smittsom sykdom blant slektninger eller venner . Hvis du drømmer om at du er redd for en epidemi av noe slag, forutsier dette at angst og bekymring vil skygge fremtiden din . Hvis du ser andre redd for en epidemi, forutsier dette at skremmende hendelser vil føre til angst og bekymring ….
…Og den som ser at han har kommet inn i et kjent hus, da vil han slå en verden i henhold til husets kapasitet og godhet. Hvis det er av melk og leire, er det tillatt, og hvis det er av murstein og gips, er det forbudt. Det er bolig for det hinsidige, og hvis han ser at han gikk inn i det og deretter dro, så nærmer han seg døden og slipper så unna, og den som ser at huset hans, husene til huset hans, bygningen eller takene har utvidet seg utover deres kjente skjebne, så er dette en kapasitet i hans verden, og hvis han ser at det er et øye i huset hans eller en rennestein som oser uten regn eller ser et tak, huset hans er i bevegelse, for det er gråtende øyne over døden av en person i den, og den som ser at han kom inn i et sprinklet hus, han vil bli truffet av dem i henhold til mengden vått og gjørmete, og den som ser at han er over et ukjent hus, han vil plage en kvinne så langt som huset og dets fare. En fattig person som er rik eller har blitt skadet i pengene sine, og det sies at rommet er en kvinne. Hvis han ser at han bygger et rom, så er han sammen med en kvinne, og hvis han ser at han er i et gammelt rom og han er fattig, blir han konkurs eller…