…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….

…Hva er din posisjon til de som spør deg om betydningen av noen symboler i drømmer eller drømmer, som om noen spør om betydningen av : ild , for eksempel , eller jinn , eller frukt , eller slanger og så videre? Har disse tingene en spesifikk betydning? Dette skjer mye fra innringere . Svaret mitt er at dette spørsmålet ikke er gyldig, og jeg er ikke sammen med noen som tolker drømmer på denne måten. Fordi visjoner ( blokker ) ikke kan deles eller skilles mellom symbolene deres, og visjonen kan ha et dårlig symbol, men det kan være av god betydning gitt faktoren for tiden visjonen ble sett på. Som brann, for eksempel, å se det er hyggelig om vinteren og ødelagt om sommeren . Betydningen av et dårlig symbol kan også bli distrahert på grunn av andre symboler som har en god mening i visjonen . Dermed ser du at spørsmålet på denne måten er feil, og et enkelt symbol kan ha mange konnotasjoner som varierer fra person til person etter kjønn, yrke, sivilstand eller bosted; bor han for eksempel i havene eller ørkenen, eller i byer eller landsbyer .. … og så videre ….

…Den som så at han forlot huset mens han var stille og ikke snakket med noen, indikerte at han var død, og det ble sagt at det å komme inn i huset var trygt på noen måte, som ble presentert for søkerne om å skrive på dawr. Noen diktere sa : Dette huset lyste opp av glede … og det var en glede for seerne. … gå inn i det i fred, tror vi…

En pose Å se en pose i en drøm indikerer at du ikke vil fortsette med arbeidet ditt, og du vil jobbe for å endre bosted ….

…Hukommelse : Så det indikerer all kunnskap eller kraft som en person har når det gjelder godt eller ondt. Hvis det ikke blir møtt av ham, er hans kone syk eller ulydig, så hvis hun er den som ser det for mannen sin, så etterlater han henne med død eller liv, med mindre hun er en som unnskylder gutten på henne og han ber om det fra henne, han ser ham aldri fra henne . Hvis det ikke er noen kone, og han er eier av øynene, sjåføren og vanningen, blir strømmen kuttet fra ham og bena hans blir ødelagt, eller bøtta hans bryter av eller faller i brønnen . Så hva om han i en drøm gifter seg med en kvinne, og hans minne blir avskåret i skjeden hennes . Med mindre hans kone er syk i en drøm, og han ikke har noe kvinnelig hode eller foster, og det var hans kone, og hvis det var et foster i livmoren hennes som omkom, eller kom ut død, eller hun ble gravid med noe som ikke er i live . Hvis hun er noen som ikke er gravid med henne, og mannen har penger i reise eller handel, vil han gå eller miste det . Og hvis han er fattig, vil han gå inn i spørsmålet og søke pensjon, ellers faller bøtta hans i brønnen eller glasset, eller en gutt, kattunge, kylling, valp eller noe av hans eiendeler faller i den, eller mangel av dyrets tilstand, og en økning i søvn og suksess i forbifarten . Og alt som kommer ut av hannen er et tegn på penger, gutten og ekteskapet, og urinen er indikert av stedet han urinerte . Hvis han urinerer i et hav, kommer penger ut av det til en linjal, en jaab, en tidel eller en max, og nura strømmer gjennom urinen i denne delen, så vel som sæd, madhiy og wadiy . Hvis han heller på et bad, gifter han seg hvis han er sølibat, ellers vil han bruke penger på en kvinne eller være seriøs om det . Og hvis han urinerer i en krukke, pose eller kjøkkenutstyr, gifter han seg hvis han er sølibat, eller hvis kona blir gravid hvis han er gift, eller han betaler henne penger hvis hun ber om det . Og sæd deltar med urin i denne delen . Det kan utledes av korrupsjonen av det de indikerer når det gjelder blod eller anus, eller etter mened, eller ved hor, eller lignende, på stedene der sovende urinerer, og egenskapene og endringene i urinen, for eksempel en som urinerer blod eller urinerer i hånden eller i mat og lignende ….

…Oppstandelse er i en drøm en advarsel og en advarsel til de som ser det fra synd i den . Og oppstandelsen er mer rettferdig å gjøre rettferdighet mot undertrykte enn undertrykker . Og den som ser at oppstandelsen ble grunnlagt på ham alene, han skal dø . Og den som ser at han står i oppstandelsen, han skal reise . Og den som så at han var stappfull alene og hans kone med ham, da er han urettferdig, for Gud den allmektige sier : ( Ta med de som ble gjort urett, og deres koner, og de ble ikke tilbedt ). Og oppstandelsens land er en hederlig kvinne eller en hederlig mann . Å blåse inn i bildene reddet de rettferdige . Og den som så oppstandelsen i sin drøm, indikerte fremveksten av noen av dens tegn, som blodutgytelse og fremveksten av ondskap . Og den som så gravene splitte, og at de døde ville bringe frem rettferdighetens stativer . Og den som så at oppstandelsen hadde oppstått og så dens redsler, så han at verden hadde kommet tilbake til sin tilstand, dette indikerer at rettferdighet vil bli fulgt av urettferdighet . Og den som mener at han er i nærheten av regnskap, indikerer hans visjon hans forsømmelse av god og hans vende seg bort fra sannheten, fordi Gud den allmektige sier : ( Tegn nær folk kontoen sin, mens de er i uaktsomhet er utsatt .) Og den som så at han hadde en alvorlig beregning, viste hans visjoner et tap for ham . Hvis han ser at Gud allmektig holder ham ansvarlig og hans gjerninger blir balansert, oppveier hans gode gjerninger hans onde, så er han i stor lydighet, og han har en stor belønning med Gud, og hvis hans dårlige gjerninger oppveier hans gode gjerninger, saken om hans religion fryktes for ham . Og det ble sagt : Den som ser at oppstandelsen har oppstått, han vil bli frelst fra ondskapen til sine fiender, ellers vil det være strid blant folket . Og den som ser noe som å blåse på bildene, spre gravene eller solen stige opp fra solnedgang, så er dens tolkning som en tolkning på oppstandelsens dag, og det å komme ut av Antikrist er en mann med nyskapning og villfarelse . Å blåse på bildene er en pest, en epidemi og en advarsel fra sultanen . Og den som så at han tok sin bok med sin høyre hånd, vant godhet, rikdom og ære, og hvis han tok den med sin venstre hånd, ville han omkomme i synd, fattigdom og nød . Og den som så at han var på vei til en sunn, han ville bli frelst fra motgang, oppvigling og lidelse . Se også Al-Ghashiyah, og se Oppstandelse ….

Medisin Hvis medisinen i drømmen smaker godt, indikerer dette at du vil få problemer, men etter en kort periode vil forholdene dine bli bedre . Men hvis smaken av medisinen er usmakelig, så forutsier det at du har en permanent sykdom, eller dyp tristhet eller tap . Hvis du drømmer om at du gir andres medisin, betyr dette at du jobber for å skade noen som stoler på deg ….

…Og det ble sagt at den som så at han bar en liten i svøden sin, at han ville bli reddet fra bekymring og nød med mindre den lille satt fast, og det ble sagt at hvis han var redd, ville han være trygg ….

…Hvis seeren sier at jeg så at sæd kom ut av meg, så er det utslipp av penger, og hvis han sier sæd kom til meg, så er det forekomst av penger, og betydningen er den samme og forskjellen i tale ….

Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….

…Og den som ser at han har en prangende dirham i vesken, han indikerer at hans hjerte jobber med fargerike rabatter ….

…Når det gjelder medisin som har en dårlig smak som knapt kan gis, er det en enkel sykdom etterfulgt av uskyld . Og det ble sagt at de gode drikkene, den enkle smaken, drikken og maten, passer for de rike på grunn av mottakelighet, og for de fattige er det dårlig fordi de ikke når øynene for det bortsett fra på grunn av en sykdom. som utsetter dem for dem og tvinger dem til å drikke det ….

…Og den som ser at han lager medisin for mennesker, han vil gjøre godt for dem ….

…Og al-Kirmani sa: ~Den som så at han drakk medisin og hadde overdreven diaré som slipper styrke, så indikerer dette at det er skade, men ellers er det bra og gunstig .~…

…Og den som ser et av volumene av medisin eller leser noe fra det, han vil være sjefen i sine plikter og reformere korrupte saker ….

…Og den som ser at han har gitt sin ring til noen som en uopprettelig gave, så skal han trekke seg tilbake fra noe av det han eier med sin egen godhet, og hvis han har tenkt å komme tilbake, vil han komme tilbake til det ….

…Den som ser at en ung person med et godt ansikt blir presentert for ham, skal tolke på to ansikter som en konge og et godt budskap, siden han ikke ble båret på armene ….

…Kniven : den som drar nytte av henne i en drøm, vil rapportere til en kone hvis han er sølibat, og hvis kona er gravid, blir hennes sønn velsignet, og hvis hun har det som støtter hannen, så er hun en mann, ellers er hun en kvinne . Spydet . Hvis han ikke hadde graviditet, og han ba om et vitne med høyre, fant han ham . Hvis det var forbi, var vitnet rettferdig, og hvis det ikke var fortid eller sammen med rester, ble hans vitne såret, og hvis han var dekket av et deksel for ham, eller hans vitnesbyrd ble avvist for hendelser som vises fra ham i annet enn vitnesbyrd . Hvis det ikke er noe av det, er det en fordel fra verden at han kan oppnå, eller en forbindelse til den, eller en bror som følger ham, eller en venn som blir venn med ham, eller en tjener som tjener ham, eller en slave som eier ham på godkjenning av mennesker . Hvis han gir en kniv som ikke har noe annet våpen med seg, er kniven fra våpenet Sultan, og det er også dolken . Og kniven er en unnskyldning, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hver og en av dem tok med seg en kniv .~ Og det ble sagt at den som ser en kniv i hånden når han ikke bruker den, så gir han en sønn en pose, og hvis han ser ut som om han bruker den, indikerer det at saken er avsluttet. er ….

…Dirhams : En hestes dirham er en religion, kunnskap og oppfyllelse av et behov eller en bønn, og det rene er minimum av den visjonære og hans behandling hver søndag for lojalitet og overlevelse av inntjening og tillit . Al-Sahih og dens forvirring på en mann som hører ordene til det sanne . Og antallet deres er antall rettferdighetshandlinger fordi det står skrevet på den, det er ingen gud annet enn Gud og Muhammad er Guds sendebud, og gjerningene fullføres ikke uten minnet om den allmektige Gud . Hvis en person ser det, vil saken om religion og verden bli oppfylt for ham. Hvis han ser med seg et bredt og vakkert kapittel, så er det en religion, og hvis han er en av barna i denne verden, vil han motta en vid verden og et godt levebrød . Og hvis en gravid kvinne fødte en god gutt . Og de mange dirhamene hvis han er plaget med et vitnesbyrd, er mye bedre enn glede og glede, og hvis han ser at han har en god og sunn dirham på en person, har han et rett sertifikat, og hvis han ber ham om det, så ber han ham om et vitnesbyrd, så hans retur er et vitnesbyrd om sannhet og helse. Vel, han råder uvitende mennesker og godtar ham ikke . De oppblåste dirhamene er bedrag, løgner, uenighet og svik i å leve, eller å begå store synder der det ikke er noen inskripsjon i ord som ikke inneholder fromhet . Og som ble inngravert av Tyrus, kjetteri i religion og umoral, og den avbrutte rivaliseringen opphører ikke, og det ble sagt at artikkelen er avskåret . Å ta det er bedre enn å betale det fordi de betalte det. Hvis han stjeler en dirham og gir den i veldedighet, forteller han det han ikke kan høre . Hvis han ser ti dirham med seg, så blir fem hans mangel på penger, og hvis han ser fem, blir det ti, og dobler pengene hans . Noen av dem sa at dirhamene i visjonen er bevis på ondskap, og alt som var forseglet med skinnen, og dirhamene ble sagt å indikere hyppige ord om edle ting, og dirhamene ble sagt ord og argumenter hvis de var fremtredende, og Hvis dirhamene ble gitt i en bunt eller pose, ble de i hemmelighet avsatt . Kanskje en dirham var barn, og pengene var dårlige og vanskelige, og hest dirham var gode ord, og de dårlige dirhamene var dårlige ord. Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to dinarer i den, så jeg ba om dem, og han sa : Se, jeg har mistet noe fra bøkene dine . Sa han, og jeg så om jeg hadde mistet to argumenter . Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde slått tjuefire dinarer, som ble talt for dem alle, og jeg fant bare fire av dem . Han sa : Du ber alene og savner menighetene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en dirham som en kasrawi, så han sa : Du vil få godt, men han rørte ikke ved det før han hadde gagn av ham . Så kom en annen og sa : Jeg så som om jeg hadde skutt en arabisk dirham . Han fortalte ham at du slår . Så det ble vist for ham at han hadde slått hundre knop . Det ble sagt til Ibn Sirin Hvordan vet du det? Han sa : Kasrawi har en konge og en krone på seg, og araberen må slå denne dirhamen . Og en annen kom og sa : Jeg så som om jeg traff dirham . Han sa: Føler du deg? Han sa ja . Og han så en mann som om han hadde lagt en dirham under foten hans, så han fortalte om synene sine ved en kryssing . Han sa: ~ Du er – du vil vende deg bort fra gjeld .~ Personen i visjonen var livredd og reiste seg, og han hadde til hensikt at jihad skulle overgi sin religion. Da de to gruppene så de vantroes familie, ble han truffet av kvaler til han falt fra sin religion, og beviset for hans frafall er hans tråkk på navnet på den allmektige Gud . En annen mann kom og sa : Det er som om jeg trampet profetens ansikt, må Guds bønner og fred være over ham, med føttene mine . Ibn Sirin sa til ham : ~ Bit i går og frykt deg i benet ditt?~ Han sa ja . Han sa, ta den av . Så han tok det av, og det falt en diram fra ham, på hvilken Guds navn og navnet på Guds sendebud ….

…Og hvis han ser at hånden hans kommer under det han vil fra å jobbe med den og undertrykke eller visne, så får ikke tolkningen av den i samme hånd og evne det han vil, og han blir sviktet av de som søker hans hjelp . Og hvis han ser dyden til styrke og avslapning i undertrykkelse i hånden, så ligger hans tolkning i hans hånd og hans evne til å gjøre det han vil, og hjelpen fra de som søker hjelp fra ham, og det er et annet aspekt i det , at dens lengde, korthet, styrke og svakhet er et produkt av eieren, som hånden blir til, og en hånd av gode hender. Etter hans syn, som det ble sagt fra Abu Bakr og Saeed bin Al-Musayyib, brukte de setning ~visjon~ med navn og deres betydning, og stolte på den visjonen . Hvis han ser at hånden har blitt svekket, åpnet, tørket opp eller vinden stinket : ekskludering av andre byttedyr, så er dette en ødeleggelse av eierens arbeid, til hva det har blitt, eller han overlot ferdigstillelsen hos ham , eller en svakhet i hans makt over ham . Hvis han ser at hans hånd har vendt en profets hånd fra profetene eller noen av de rettferdige, så se hvordan profeten eller den rettferdige var som den som førte Gud på deres hender fra villfarelse, eller som reddet ham fra fortapelse, og hvordan hans skjebne var blant hans folk, hva han led av dem av skade, og hvordan det var Konsekvensen av deres kommando og befaling, så guider Gud også et folk ved visjonærens hånd, og det er hånden som har blitt beskrevet, og som Gud utfrir et folk fra veiledning til veiledning, og hva som helst skade som er forårsaket av det, i likhet med det som profeten møtte i Gud, så hans tilstand og hans gjerninger er i dens konsekvens, som håndverket som profeten, og dette er en hederlig visjon som bare mennesker med dyd og møter knapt ser . Og den som ser en slik visjon spesielt uten dyd, fromhet og evner, og hva det enn er beskrevet, er umulig for å bli akseptert og avvist ….

…Predikanten Abu Saeed sa at enhver gulfarget drikk er et tegn på sykdom, og alle medisiner som er enkle å spise og drikke er et tegn på å kurere sykdommen og unngå det som er skadelig for den riktige, og hvis det er hatefull i restauranten, den behandler den knapt, da er det bevis på en sykdom som er lett å følge, og drikkene som er enkle å drikke er bra for de fattige. Den inneholder en grunn til velvære og er ikke egnet for rikdom fordi den ikke tar det bortsett fra i tider med nød fra en vanskelig sykdom at han blir tvunget til å drikke, og når det gjelder Suwaiq, er det bra og bevis på reiser i lydighet mot Gud den allmektige ….

…Og den som ser at han drikker medisinen på grunn av sin sykdom, og han er enig med ham, så indikerer han godheten i sin religion, og hvis han ikke er enig, vil godheten i hans religion bli fjernet fra ham ….

Alle medisiner som er enkle å drikke og spise, er bevis på pasientens bedring, og det rette er å unngå alt som skader ham

…Dirhams : menneskets natur i den er annerledes, noen av dem ser at de har plaget dem og faller i våkenhet når de ser ut eller liker antallet, og noen av dem finner egg fra dirhamene i sin natur gode ord og den innskriften i som den allmektige monoteismen og hans navn finnes på den . Og svarte finner dirhamene opprør og rivalisering . Begge er ord, bortsett fra at de hvite er ord av rettferdighet, og de svarte er ord av rivalisering, og noen av dem er ikke enige med noen av dem uansett, og alt dette skjer hvis dirhamene er et fremtredende fenomen som svinger . Hvis han ser at han fikk dirhamene i en pose, bunt eller pose, blir han avsatt en hemmelighet, og han sparer den for eieren så mye som han bevarte fra det, så han må ta vare på den . På samme måte, hvis han ser at han har betalt den til noen andre, overlater han den til en hemmelighet og bevarer den for eieren . En dirham er i alle fall bedre enn mange dinarer, og er lettere i det skjulte . Det samme gjelder en enkelt dirham for en liten gutt, spesielt hvis den er undervektig, så det som skjedde med dirham skjedde med gutten . Hvis han så at det ble tatt fra ham, eller han dro dit uten retur, ville gutten dø ….

…Hvis du drømmer om at de reddet deg fra faren for det som skjedde med deg, er dens tolkning at du er truet av ulykke og fattigdom, men du vil redde huden din med mindre tap . Men hvis du drømte at du reddet noen andre, blir det tolket av folks forståelse og respekt for deg for dine kvaliteter og dine gode gjerninger ….

…Og den som ser en konge som gir ham et dekret, det indikerer at han vil ha et mandat fra ham ….

…Og den som ser det som om han skal til jihad, han vil få seier, gunst , god ros og høyde, for Gud den allmektige sier : ~Og Gud har gitt Mujahideen en stor belønning over de som står .~…

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han fant pistasjenøtter eller noen ga det til ham, det indikerer at det er godt og nytte av en elendig mann, og hvis han er bitter eller harsk, vil han få kur fra en elendig mann .~…

…Når det gjelder forsvinningen, indikerer det at en jente er født til ham, fordi Gud den allmektige sier: ~Han vil gjemme seg for folket fra det onde han har lovet , ~ og det ble sagt at han flykter fra frykten for noen ….

…Og Jaber al-Maghribi sa at å gå inn i hulen betyr å gå inn i fengsel, og kanskje det betyr å gå inn i en vanskelig sak ….