…Jaafar Al-Sadiq sa at leppens syn tolkes av barna, så den øvre er en hann og den nedre er en kvinne, så det som har blitt sett i dem av Zayn og Shane vil bli tolket på det. Når det gjelder munnen, er det nøkkelen til mannens kommando og dens konklusjon, løpet av hans levebrød og stedet for hans styrke ….

…Surat Al-Fatihah den som resiterer det eller resiterer for ham, må Gud allmektig gi ham årsakene til godhet . Nafeh, Ibn Katheer, Jaafar As-Sadiq og Saeed bin Al-Musayyib, må Gud være fornøyd med dem, sa : Han påkaller bønn og han blir besvart . Likeledes sa Al-Kasaei og la til at : Og han oppnår fordelen som han kan bli beriket av . Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, sa at hennes leser gifter seg med syv kvinner, og invitasjonen blir besvart, og bevisene for det er Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, som han pleide å resitere den før og etter bønnen . Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, sa : Den som resiterer det i søvne, vil bli bevart i sin religion, med mindre han er syk, er hans liv nær . Og det ble sagt : Den som leser det i en drøm, Gud vil lukke ondskapens dører for ham og åpne nyhetsdørene for ham . Det ble sagt : Å resitere Al-Fatihah i en drøm er en pilegrimsreise ….

…Sjeldent fortalt ekte bånd knyttet til gruppen sa at han kom inn i Hamza Ibn Habib Zayat fant ham gråtende og jeg sa hva som får deg til å gråte, sa han, og hvordan jeg ikke skulle gråte, og jeg så i min drøm om jeg tilbød Gud den allmektige i kveld, sa han til meg, o Hamza, les Koranen som undervist i Vothbt stående, han sa til meg, O Hamza, sett deg ned, jeg elsker Koranen. Så sa han til meg: ~Resitere, og jeg leste til jeg nådde Surat Taha.~ Jeg sa: ~Rullet sammen, og jeg valgte deg.~ Han sa til meg: Mellom og vi valgte deg. Så sa han til meg: ~Les, så jeg leste til jeg nådde Surah Yassin.~ Så sa han: “Avlast den mektige, den mest barmhjertige, ved å heve skylden. Tronen er også leserne som leser, så ringte han etter et armbånd, så han gjorde meg lykkelig, så den allmektige sa dette ved at du leste Koranen og deretter i et område som han var fornuftig for meg, så sa den allmektige dette med din faste på dagtid, ringte da til en krone og kronet meg med den, så sa han dette ved at du leste Koranen for folk, Hamzah, ikke la en nedlasting, jeg mener å skylde på skylden, fordi jeg lastet ned den slik at du klandre meg hvis jeg gråter .)…

…Surat Al-Hijr den som leser den eller resiterer den for ham, ettersom Nafeh og Ibn mange sa at han ville dø en fattig person . Og det ble sagt : Han vil være prisverdig for den allmektige Gud og for folket . Og det ble sagt : Gud den allmektige gir et godt levebrød, og han gis fra belønningen i henhold til antall innvandrere og støttespillere . Og det ble sagt : Å resitere Surat Al-Hijr er forbudt å synde, og hvis en lærer resiterer det, dør en fremmed ….

…Den som resiterer Surat Al-Ikhlas, vil oppnå sin vantro og storheten i hans minne, og hans foreningsslip forhindres, og det ble sagt at barna hans er mindre og har et godt liv, og det er blitt sagt at å resitere det er også bevis av begrepet som nærmer seg . Det ble fortalt at noen av de rettferdige så Surat Al-Ikhlas skrevet mellom øynene deres, så han fortalte dette til Saeed bin Al-Musayyib, og han sa at hvis din visjon er sann, er din død nær . Det var som han sa ….

…Surat Al-Raad sa Ibn Sirin, den som resiterer det vil resitere det oftere, hvis han er fra familien sin, ellers er det ros og tahil . Al-Kirmani sa at hans lydighet og gode gjerninger økte, og det ble sagt at han var trygg fra frykten for en konge . Jaafar al-Sadiq sa, kanskje fristen hans vil komme ….

…Abu Saeed Abdullah bin Muhammad bin Abd al-Wahhab al-Razi fortalte oss, fortalte Muhammad ibn Ayyub al-Razi oss, han sa muslimske bin Ibrahim fortalte oss. Koranen sa, hva Koranen sa at det beste? Kursiy sa, han håper folk? Han sa: ~Ja, du vet ikke, og vi verken vet eller jobber vi .~…

…Surat Al-Baqarah: Den som resiterer det eller resiterer det til ham, som Nafeh og Ibn Katheer sa, han er velsignet med kunnskap, langt liv og rettferdighet i sin religion, og Al-Kasaei var enig med ham i det, og Aisha, kan Gud være fornøyd med henne, sa : Den som resiterte det i sin søvn, flyttet fra ett sted til et annet, og lykken hans ville være på stedet han flyttet til . Og Ibn Fadala, må Gud allmektig være nådig med ham, sa : Hvis han fulgte det i søvn og var vitenskapsmann, ville livet hans utvide seg og hans tilstand forbedres . Noen forskere sa : Den som resiterer Surat Al-Baqarah vil være en samler av religion, skynde seg å få hver belønning, og være langvarig, lite ond og tålmodig med skade . Hvis han leser Ayat alKursi fra det i en drøm, indikerer han sin memorisering og intelligens ….

…Når det gjelder måken, tolkes den av en ond person og en krangel med Ayat Batat ….

…Og hvis han så at han tellet en perle, ville han resitere Koranen ….

…Han er garantist og garantist, og hans visjon kan indikere frykt, og kanskje høyden på skjebnen, presidentskapet, fremgangen, påkrevd godt og forbudt vice . Kanskje hun antydet øyenbrynet, faren, moren eller professoren. Hvis han i en drøm ble en imam og ba med folk på vei til qiblah med full renhet, verken mer eller mindre, i den, og hvis han var verdt vergemålet, styringen, eller konfronterte det som er gunstig for folket, at vil skje med ham, og han kan ha inngått en garanti eller et gruppesponsorskap. Eller han deltok i et folk som håpet på godt fra dem, og hvis han hadde bedt med andre enn qiblah, forrådte han sine følgesvenner og kjøpte sine kjetterier , og han kan ha begått noe forbudt, og folket ber ham om det med ham, og den som ser at han befaler et folk i bønn, følger han en tilstand der han justerer etter at kysset hans er rett, bønnen er fullført, eller han beordrer folk eller forby dem . Og den som ser at han leder ukjente mennesker på et ukjent sted og ikke vet hva han skal lese, så er han til ære for døden . Og hvis en kvinne ser at hun leder mennbønn, så dør hun fordi hun ikke er egnet til å lede bønnene, så det er bare når hun dør før dem når de ber på henne . På samme måte, hvis han ser en ikke-mahram mann som ikke vet hvordan han skal be eller resitere, leder han et folk, og den som ser at han ber i et folk som står mens han sitter, så overtrer han ikke deres rettigheter, men de er kommer til kort i rettighetene, eller hans visjoner indikerer at han foretar et sykt folk, og hvis han ber med dem som sitter mens de står og sitter, forkorter han ikke. I en sak som han tar over, hvis han ber med et folk som står og sittende, så følger han befalingen fra de rike og de fattige, og hvis han ber med dem som sitter mens de sitter, blir de forbannet av drukning eller stjeling av klær eller fattigdom . Hvis han ser at han ber med kvinner, følger han kommandoen til et svakt folk. Hvis folks mor er på hans side, eller hvis han ligger og har på seg hvite klær, og han benekter sin stilling, og han resiterer ikke i sin bønn eller sier takbeer, så vil han dø og folk ber over ham . Hvis guvernøren ser seg selv lede folket, er han isolert og pengene hans er borte . Den som ber med menn og kvinner, vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant mennesker . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt, og hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans vergemål avbrutt og hans kjennelser og ord blir ikke gjennomført, og hvis han ber alene og folket ber hver for seg, da er de utenfor . Og hvis han ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke vil skade ham, og hvis folket har gjort ham til en imam, vil han arve en arv . Hvis han tror at han leder mennesker, og ikke leser godt, så ber han om noe og finner det ikke . Og den som ber med et folk på et tak, da vil han gjøre godt mot folk og ha et rykte når det gjelder lån eller veldedighet ….

…Og Al-Kirmani sa: ~Den som reiser seg for å resitere det, vil slå hans autoritet og løfte og utføre sine ord og bøker .~…

…Surat Al-Muzammil, den som resiterer det eller resiterer for ham, vil være god, be om natten og resitere Koranen, og Gud den allmektige vil avværge motgang i denne verden og det hinsidige . Og det ble sagt : Han blir utsatt for nød og frykt, så vil frykten hans forsvinne ….

…Telling: Den som ser i en drøm at han teller fem tusen, så vil han seire over sine fiender, og seierantallet er tjueen hundre . Og den som så at han telte syv eller åtte, han ville falle inn i dem . Og den som ser at han teller ni, da faller han inn i en vanskelig sak og følger med et korrupt folk, og den som tror at han blir talt ti, er i en sak som er fullført og fullført, eller indikerer pilegrimsreisen og tallet på førti indikerer at han er i noe som er lovet, og den som blir regnet med tretti, er i et falskt løfte . Og en av tingene er bevis på eksklusivitet i kunnskap, penger, ekteskap eller et barn, og det kan indikere inaktivitet, eller den sanne som ikke har noe annet : de to er seieren over fiender, de tre er oppfyllelsen av et løfte , de fire er et argument, og de fem er tvil om religion, så vel som de seks, og det kan indikere De seks over seieren over fiendene og etableringen av et argument om motstanderen, og det er ikke noe godt i tallet på syv og åtte . Og ti forfall for en ed . Og den som ser at han forbereder dirham der Guds allmektige navn skal prises, og hvis han ser at han regnet med dinarer som inneholder Guds navn, vil han ha nytte av kunnskap . Hvis han telte perler, ville han resitere suraene i Koranen . Hvis han teller juveler, husker han kunnskap eller lærer . Og hvis han telte perler, ville han være opptatt med trivielle saker eller med det han ikke var opptatt av . Hvis han teller tykke kyr, vil fruktbare år gå over ham . Og hvis han regnet en kamel med lastene og var hersker, ville han skade fiendene sine . Hvis han ser at han teller bøfler, vil han komme i trøbbel og utmattelse ….

…Hvis han ser i stedet for et mannlig råd : resitere Koranen, bønn og synge asketiske dikt, vil det stedet bygge en hoffbygning i henhold til korrektheten av lesningen . Og hvis en melodi oppstår i Koranen som ikke er fullført eller fullført, og hvis han synger diktene om å spinne, er det et ugyldig mandat ….

…Spørsmål : Er det mulig å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred? Hadde den som så sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, på en hvilken som helst side, sett det som i sannheten? Ja , og kanskje de viktigste eksemplene på god visjon, visjonen om profeten fred være med ham ble ledet av Imam Bukhari og det muslimske ordet fra Hadeeth av Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : ~ fra Rani i en drøm har Rani, djevelen er ikke for meg ~(1). I sin roman, ~ fra Rani i en drøm Vsarani våken eller som om Rani årvåkenhet er ikke til djevelen meg . I den romanen, sa han fred være med ham :~ fra Rani var oppfatning av retten , ~ Ibn Sirin sa : Hvis Rah i hans bilde (2 ). Det faktum at forskere har avviket i betydningen av fred være med ham : fra Rani i en drøm så hun meg … ~ Ibn Albaqlani sa : betyr at hans syn er ikke riktig Bodgat eller ligner den djevelen , og støttes som sier romanen ~ ble den oppfatning av riktig ~ sukk visjon er riktig , og det var Ibn Sirin om kutt av en mann som han så profeten fred være med ham, sa : rad meg at jeg så Hvis han beskrev en egenskap han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Ibn Hajar sa og overføringskjeden hans er autentisk (3). Andre sa : men moderne fenomen betydde at han hadde sett det fanger ikke noe imot å forhindre det . Andre sa : sannsynligvis å si fred være med ham : ~ mistet Rani eller høyre så djevelen er i bildet ~ skal gjøres hvis meningene til de beskrevne kjente ham i hans liv, bak tvisten var en visjonstolkning av Araaa faktum , og det er sant at han ser et faktum, enten det var på hans kjente eller annen kapasitet . Noen forskere sa : blinket Nabih Gud den allmektige at folk ser ham korrigere all oppriktighet og hindre djevelen forestille seg i laget for at ikke liggende på tungen i søvn som et brudd på Gud vane av profetene fred være med dem en mirakel , og som umulig at den djevelen tenkte i sitt bilde i årvåkenhet , hvis signert mistenkt sannhet med løgn og gjorde ikke Aathag hva han brakte frykt for denne oppfatningen Vhamaha Allah fra Satan og Nzgh og Osuste og resitere og Kedah (4), sa Imam Ibn Hajar : det synes for meg at det som menes med Rani i en drøm, hvilken som helst oppskrift, var Felictbhr og visste at han hadde sett åpenbaringens sannhet som er fra Gud, ikke feil som er drømmen, djevelen er ikke for meg (5) ~ Men meningen av ~ til som om Rani i årvåkenhet ~ er underlagt ordene : en av dem : at det som menes med folket i sin tid og betyr at Rah sover og ikke hadde migrert, hjelper ham Gud den Allmektige for migrasjon og så ser apostelen synlig … det andre spørsmålet : han ser th e ratifikasjon av denne visjonen i årvåkenhet i hinsidige ; fordi han ser i etterlivet hele nasjonen fra Rah i verden og ikke har sett . III : han ser i hinsidige visjon av sitt eget i nærhet av det og få Chweath og så ________________________________ (1 ) Fortalt av Bukhari Som i åpningen (12 /383 ) dør så profeten fred være med ham i en drøm , og som muslim i kjernefysisk ( 15/24 ). (2 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/383 ) så profeten fred være med ham i en drøm , og som en muslim i atomvåpenet ( 15/26 ). (3 ) Se : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) og nukleær tidligere referanse – (15/25). (5) Ibn Hajar – Tidligere referanse – (12/389). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Koranen er i en drøm uttrykt av kongen eller dommeren av muslimene . Så den som ser Koranen er blitt brent, så dør en konge eller en dommer . Og den som ser en hersker som skriver en Koran, han vil vise rettferdighet og støtte sharia . Hvis dommeren ser at han skriver en koran, er han gjerrig med kunnskap og prestisje . Og hvis forskeren ser at han skriver en Koran, tjener han i sin virksomhet . Hvis en konge ser at han når en Mushaf, dør han, og hvis dommeren svelger en Mushaf, godtar han bestikkelsen . Hvis kongen ser at han har slettet en koran, blir den ført ut av landet hans, og hvis dommeren sletter den, vil han dø . Og den som holder eller kjøper en Koran, vil følge dens kjennelser . Og den som ser at han leser en Koran fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, han vil huske det . Og den som spiser Koranen, han skal spise bestikkelsen . Koranen er visdom som et menneske kan oppnå . Og den som ser at han skriver en koran med sin egen hånd, han kombinerer religion, kunnskap og arbeid og gagner mennesker . Og den som ser at han rev opp en Koran med hånden, så er han en utakknemlig mann, og den som ser at han har skapt noe lignende i Koranen mens han var våken, det indikerer ødeleggelsen for hans religion . Og den som så en Koran med ham, fikk autoritet og kunnskap . Koranen er en kone, mann eller sønn . Og hvis seeren er syk, uskyldig for sin sykdom, og kanskje han har seiret over sine fiender, og hvis han er ulydig, omvender han seg og kan ha arvet, og hvis seeren er på kjetteri og villfarelse, har Gud den allmektige advart ham av boka hans . Kanskje det å se Koranen betydde merkelige nyheter og underverker av ting, gode nyheter og levetiden til de som surfer på den . Koranen refererer kanskje til promotoren, barnehagen, hagene og stedene for tilbedelse, og til dem som er lydighet påkrevd, for eksempel kongen, faren, læreren og læreren, og på den ærlige og rettferdige ed, og hvis han ser at han spiser papirene fra Koranen, så skriver han Koranen mot et gebyr . Hvis han ser at han har solgt en koran, bør han unngå umoral . Koranen er en arv, pålitelighet, tillatt og styrke . Og den som så at han hadde kjøpt en koran, han hadde godt av godhet og kapasitet, og hans kunnskap dukket opp i folket . Og å brenne Koranen er korrupsjon i religion . Hvis han ser at Koranen ble tatt fra ham, blir hans kunnskap fjernet fra ham, og hans arbeid i denne verden vil bli avbrutt . Og den som ser at han bærer en Koran, så følger han mandatet eller etterligner en tillit, eller han er en bærer av Koranen . Og den som ser at han vil spise Koranbladene, så vil han resitere Koranen mye . Se også den hellige Koranen ….

…Hvorfor ser noen skremmende drømmer? Spørsmål / Hvorfor ser noen skremmende drømmer, ikke glade og lovende, og har dette en vitenskapelig forklaring? I mine hender dette spørsmålet, finner jeg at jeg trenger å gjøre oppmerksom på noen viktige punkter : 1) At drømmen om Satan er en realitet og ikke en metafor, og denne oppfatningen ble uttalt av mer enn en imam og erklærte den, inkludert imam Muhammad al-Saffarini i å forklare trilogien til Imam Ahmads fortellingskjede, som er en handling fra Satan, som er hans handlinger Den andre, slik som : waswasah, forførelse, holder fast i sovende rim, gråter ved utbruddet av Adams sønn, flyktet når kallet til bønn, og ikke glem her at Djevelen driver blodstrømmen fra en person, og se for å forsikre deg om dette til ansiktet av sinne, hvordan det endrer seg og blir rødt !!! 2) Det ble rapportert i Sahih på autoritet fra Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Satan strikker på rimet på et av dere? , hvis han sov tre knop, slo han stedet for hver knute på deg en lang natt, og han sovnet . Hvis han våkner, vil Guds minne oppløse en knute, og hvis han utfører vask, vil en knute løsnes. Hvis han ber, løsnes en knute . Al-Bukhari, må Gud være nådig med ham, hadde rett ved å si : Kapittel om å holde Satan på hodets rim hvis han ikke ba om natten, og det som menes med det er kveldsbønnen, som Ibn Hajar sa i hans kommentar til Al-Fath . Så se, o Gud, ta vare på deg, til bønn, hvordan du beskytter eieren, og det er den første forsvarslinjen – som betyr middag – mot den forbannede Satan og hans mistillit og bedrag, så mediter med meg den Allmektige : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem, og din Herre er tilstrekkelig som forvalter ] Al-Isra : 65. Og den allmektige sa : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem bortsett fra de som følger deg blant fristerne ] Al – Hijr : 42. Den som forlater disse minnene, bønnene og wirds, har falt sine festninger ved sitt eget valg, og er fornøyd med invasjonen av sin fiende, og derfor må du resitere wirds, den viktigste av dem er det hellige vers; Det er bevist at den bevarer leseren til den blir, og du må følge lydighet, slik at du er trygg fra den forbannede Satan i oppvåkning og i søvn, og Gud vet best ….

…Ble det bestemt for noen som ønsket å se en god visjon å gjøre noen oppførsel før de sovnet, for eksempel, eller å ta med noen wirds? Det har allerede blitt nevnt at noen av de syke har gjort en slik feil , fordi det er når han selv er en bestemt person , for eksempel , og hans tilstand forverres av ordene til de som øker sykdom med sine beskrivelser til ham, slik som deres ordtak : Ma’oun , med en sjel . . . Osv , for denne situasjonen kan presse sin eier før han begynner å spørre en gudinne for å se en drøm der han vet hva tilstanden hans er , og han kan tenke på den som forårsaket ham i denne situasjonen , eller fra hekser , eller fra en pubescent , og han ser i søvn , og ofte ser han det som pipedrømmer – og tilfelle er dette – men vi kan ha en person som ikke lider av noe patologisk symptom , så uttrykksforskerne nevnte i en sak som han har moral, inkludert : å være sannferdig i tale og aksent , å sove i et lys , på høyre side , og å resitere en sura når du sover : (Og solen klargjør det ) (1) og Sura ( og natt hvis det er uskarpt (1), Surat : fiken , oppriktighet og Almaoztin , dette med hensyn til Koranen , jeg fant ikke bevis for denne tildelingen av dette gjerdet , og beordret en annen oppfordring til denne bønnen : ( O Allah, jeg søker tilflukt hos deg fra dårlige drømmer Og jeg søker tilflukt for deg fra djevelens manipulasjon i å våkne og sove , Gud , Jeg søker deg en visjon om godt, oppriktig, nyttig og uforglemmelig . Å Gud , vis meg hva jeg elsker i drømmen min. ‘1’. Det er ingen tvil om at den rene bønnen til en person er i nærheten av å bli besvart , spesielt hvis han gjør ting som gjør at samtalen blir besvart, inkludert : å være deilig i mat, ikke drikke eller spise noe annet enn godt , insistere på Gud i bønn , og å be ham med hundre resepter, er dette passende for ham å svare på – spesielt – Hvis det var en lang reise med behov for overdrivelse i klær og form , og jeg fant ikke noe fra Sunnah for å støtte denne bønnen som Ibn Hajar ga under erobringen , så er det ikke annet enn en bønn , og en person kaller Gud med hva . Gud åpner det opp, kanskje hva Ibn Hajar får fra denne døren ….

…Preken Hvis du hører en prest resitere sin preken, forutsier dette at du vil krangle med en venn og skille seg fra ham . Hvis du drømte om at du var uenig med andre om tolkningen av en preken, forutsier dette mislykkede opplevelser for deg . Hvis du prøver å huske en preken, vil du komme i uforutsette vanskeligheter . Hvis du leser en preken, to eller tre, forutsier dette at du må overvinne mange hindringer før du når ambisjonene ….

…Antallet : det varierer i henhold til antallet som telles, og hvis det blir sett på som om Guds navn blir telt i det, blir det berømmet . Hvis han ser at han teller dinarer der navnet på den allmektige er regnet, vil han ha nytte av kunnskap . Hvis han ser et bilde gravere i det, så jobber han med verdens forfengelighet . Og hvis han så at han tellet en perle, ville han resitere Koranen . Hvis han ser at det regnes som en essens, lærer eller studerer han naturfag . Hvis han ser at han teller en perle, er han engasjert i noe som ikke angår ham . Hvis han ser at han forbereder fete kyr, vil fruktbare år gå over ham . Hvis han ser ut som om han er en skjønnhet og en byrde . Hvis han var en sultana som hadde godt av sine fiender, hvis verdi ikke var forenlig med disse lastene, og hvis han var en sultana som regnet avlingene sine, og hvis han var en kjøpmann som tjente stor fortjeneste . Hvis han ser ut som om han forbereder Jorsa, så faller han i nød og utmattelse i sitt levebrød, og på samme måte kommer tallet i alt foruten ham tilbake til sin essens ….

…Når det gjelder al-Ma’idah : Det ble fortalt at noen av dem så som om det ble hørt en telefon som hørte hans stemme og ikke så hans person resitere dette verset : ” O Gud, vår Herre, før ned et bord over oss fra himmelen . ” Han fortalte om synet hans på krysset, og han sa : Du er i vanskeligheter og ber til Gud den Allmektige for lettelse og letthet, og han vil svare deg . Det var som han sa . Uttrykkene var forskjellige i tolkningen av tabellen. Noen av dem sa at bordet var en hederlig og sjenerøs mann, og å sitte på det var hans selskap, og å spise av det ville ha nytte av det . Hvis det er menn med ham ved bordet, frustrerer han et folk med glede, og mellom ham og dem er det uenighet om å leve for ham, og de mange rene fluffene og god mat på bordet er bevis på deres stor hengivenhet, og noen av dem sa at bordet er religion . Det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, i går så jeg en grønn plen med dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg , Guds sendebud, du reiste deg til den syvende og ba om det og kalte folk til bordet . Han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når det gjelder bordet, islam og den grønne plenen er himmelen, og prekestolen er syv grader, så forble verden syv tusen år, hvorav seks tusen år gikk, og Jeg ble syv . Og appellen, jeg inviterer skapelsen til himmelen og islam . Og noen av dem sa : Al-Ma’idah er et råd om det som trenger hjelpere fra en bybygning eller en landsbybygning . Og noen av dem sa at bordet er en manns kvinne . Og han sa at noen av dem så ut som om de spiste ved et bord . Hver gang han rakte hånden ut mot den, kom hånden til en blond hund ut under bordet, og han spiste med ham . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis ditt syn er sant, vil en ung Saqlabah- gutt dele med deg din kone . Han lette etter saken og fant den som han sa . Og hvis han ser brød spredt på bordet, vises en fiende for ham . Og hvis han så at han spiste av det, ville det oppstå en tvist mellom ham og hans fiende, ifølge noen uttrykkers ordtak . Og det ble sagt at han spiste ved bordet, han spiste mye mer enn sin vane å like det, dette indikerer lengden på livet hans like mye som han spiste . Og hvis han så at bordet var hevet, ville han ha gått tom for livet . Og det ble sagt at hvis han ser en eller to farger av mat på bordet, så er det bestemmelse at han kan nå . Og til barna hans, basert på hva den allmektige sa: ~ Bring ned et bord fra himmelen til oss .~ Og det ble sagt at bordet er en bytte i fare, og at byttet har gått bort . Det ble sagt at det var maten og livsoppholdet til dem som hadde og spiste av det . Hvis det er på henne alene, blir det ikke bestridt . Og hvis hun hadde noen andre, var det brødrene som var involvert . Og den hyppige flagringen av deres kjærlighet, og mangelen på deres mangel på kjærlighet . Et brød av kjærlighet er Sunnah, og hvis han ser at han sprer mat, så er det hans tilsidesettelse av Guds allmektige nåde . Og Mamlouk så som om herrens bord hadde gått ut og flyktet mens dyret stakk av. Da hun kom til døren, ble hun knust, så han foreslo for ham at kona til hans herre hadde dødd fra den dagen og ødelagt alt hun hadde, og det var en plikt, fordi han så bordet som han ble servert på. var ødelagt . Når det gjelder turen : en flott reise som oppnår kapasitet i den, og det ble sagt at det er en reise til en konge av stor betydning, og får kapasitet og komfort for de som finner det, fordi det er mineralet av mat og spising ….