…Ploggeren : Han har farer, og det ble sagt at han jobber med et godt arbeid . Og barbereren : en mann som fikser folks saker med sultanen . Metodene for operasjoner krever godhet og fortrolighet, og livets fullkommenhet er en forræderisk mann, og ruqyah i en drøm hvis det inneholder navnet på den allmektige Gud er en befrielse fra bekymringer ….
Drømmer om resiterer surah al fatiha
(90 betydninger av å drømme om resiterer surah al fatiha)…Al-Kirmani sa : Den som ser en rett sti fra jorden til det bygde huset, det indikerer det store antallet pilegrimer det året ….
…Al-Bateia : En listig, ukarakteristisk tjenestepike . El Baramah : En mann som viser sin nåde til sine naboer . Destiny ble sagt å være verdien av huset . Og Kanon : mannen hennes som møter søvnløs og ber tretthet av gevinst, mens han behandler henne i huset med et brygget sjal . Kanunen kan referere til kona, og mannens skjebne, for hun brenner den aldri med sine ord og krever det i levebrødet, og han frites og svinger i kokende innvendig og utvendig . Og den som tenner et ild og legger gryten på det, og det er kjøtt eller mat i det, han får en mann til å søke en fordel . Hvis han ser at kjøttet er modnet og spist, vil han få fordeler og penger av det som er tillatt, og hvis det ikke modnes, så er fordelen forbudt, og hvis det ikke er kjøtt eller mat i potten, så det koster en fattig mann noe han ikke tåler og ikke drar nytte av det ….
…Beskytteren til Al-Bukhati og perserne . Al-Raid : innehaveren av et mandat . Og å selge kuler har en svak kommando . Og glasset : Nakhas slave kvinner . Al-Suqa’a : en mann med religion og fromhet, som er bra for ham med mindre han får betalt for det, så hvis han fyller vannvannet og fører det til huset sitt og ikke har til hensikt å drikke det, så samler han inn penger at noen andre kan spise . Hvis vannet blir ført til en mann og han tar en pris for det, bærer han en byrde, og den som blir fraktet til ham mottar penger fra myndighetens myndighet, fordi elven er makt, og vannet i fartøyet er en pengesum, og den som vanner mennesker med kopper og sugerør, har gode gjerninger og er en gjeld som en lærd og forkynner, som for den som bærer nærhet og krukker, er den som er trygg på penger og innskudd ….
…Al-Mutrah : The World of Makar Mazouk Kalam . Al–Allaf : En mann med mye penger . Og Al-Attar : en forfatter, lærd eller tilbeder, og prinsippet er at han er en mann som får skryt av god ros . Og skatteoppkreveren : en mann som gikk inn i andres anliggender . Å selge garn indikerer reise . Al-Diver : En konge eller tilsvarende en konge, så den som tror at han synker ned i havet, han går inn i arbeidet til en konge eller myndighet . Hvis han så ut som om han hadde trukket ut en perle, ville han skaffe seg en hushjelp fra kongen som fødte ham en god sønn, fordi Gud den allmektige sa : ~Som om de er eksistensperler .~ Dykkers visjon indikerer en søken etter mystisk kunnskap, en forespørsel om penger i fare, og det han søker, vil falle til en mengde perler ….
…Lakhzen : Å sette opp en hykler som han samler inn forbudte penger med . Al-Kharrat : En mann som bekjemper menn i hykleri og stjeler pengene sine . Betegneren : ikke prisverdig,…
…Surat Al-Talaq: Den som resiterer det eller resiterer det til ham, som Jaafar Al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa : Han vil velsigne jenter og gutter . Og det ble sagt : Han inspirerer til ros og hurrarop . Det ble sagt : Han er redd for tyver ….
Surah Al-Israa indikerer ære og opphøyelse hos Gud og ved skapelsen, seier over fiender, eller beskyldning eller ulykke som oppstår fra en konge eller en eldre eller et ulydig barn
Surah Al-Haqqah indikerer at leseren har rikelig med inntekt og velsignelse, ellers vil han være en forkjemper for sannheten, og han kan frykte å slå og kutte
Surah Al-Anbiya betegner styrken til tro og lettelse etter motgang, eller han følger profetenes handlinger og oppnår kunnskap eller oppnår ønsket om denne verden og det hinsidige
…Surah Al-Zalzalah ) betegner de som leser det rettferdighet og rettferdighet og gode gjerninger eller begår klager eller omkommer i hendene på et folk eller skaffer levebrød og penger fra et folk eller er redd for en urettferdig konge og veileder et folk av folket av dhimmah vil de riste med ham…
Surat Al-Adiyat den som resiterer det, han vil være en kjærlighet til følgesvennene og familien eller gå for å erobre og elske de vanlige hestene, eller han vil seire over fienden, eller han vil lide ulykke fra en person og han forplikter ham og han håper på seier.
Surat Al-Raad indikerer sikkerhet mot frykten for sultanen, eller å legge til rette for årsakene til godhet fra hvor som helst, eller gråningen skynder seg for ham hvis han er ung, og det kan indikere at han er nært forestående
Surat At-Tawbah betegner kjærlighet til religion, helgener, omvendelse og oppriktighet
Surat Al-Najm indikerer nærhet til den allmektige Gud ved å gjøre noe som han godtar eller åpner dørene til gode gjerninger og nåde for den som søker, eller erobrer sine fiender, eller Gud velsigner ham med en rettferdig og elsket sønn
Surat Al-Hamzah den som leser det vil være mange ord og være kjent for folket, eller han er opptatt av penger og verdens arbeid, og han tenkte ikke på konsekvensene av ting eller brukte pengene sine for Guds skyld eller ombakke hans slektskap, la ham omvende seg
Surat Al-Ahzab betegner seier og hjelp til den som har visjonen fra et punkt der han ikke kjenner eller følger sannheten eller det store antallet bedrag og misunnelse fra familien sin
Surat Al-Muminin betegner seier, rettferdighet, høye karakterer, oppriktig tro og å rømme fra ulykken.
…Surat Al-Qasas den som leser den eller resiterer den for ham, som Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, sa : Han ble plaget av Gud med noe fra jorden i ørkenen . Og Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, sa at dette ville være i Medina . Og noen lærde sa : Gud den allmektige gir ham visdom og godhet fra å lese Torahen, ellers er det en tekst, og han leverer tillatte skatter i Qarun . Og det ble sagt : Det påvirker kunnskap og forståelse ….
Surat Al-Hijr betegner avholdenhet fra synder, eller å bli forsterket, hederlig, verdig og verdig, og hvis han er konge og syk, har hans død kommet nær.
…Sjelden, og med en relatert overføringskjede til Salim bin Issa, sa han at jeg gikk inn i Hamza bin Habib Al-Zayyat, måtte Gud være fornøyd med ham, og fant ham rulle kinnene på bakken og gråt, så han sa, Gud velsigne du, hva er dette gråt. Bare de som jobbet med Koranen kom inn, så jeg kom tilbake til gråt, så han sang i mitt navn. Hvor er Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, så jeg sa til deg, be til Gud? Så innledet en konge meg, og han sa: ~Si til Gud, Gud velsigne deg.~ Så hvis jeg er i en talerstol med hvite perler og en telt av rød safir og en telt med grønn akvamarin, og det ble sagt, skulle jeg være tynnere og lese, så jeg dro, og han sa til meg, jeg resiterer Surat al– An’am, så jeg leste og jeg vet ikke hvem jeg skal lese før jeg nådde toppen av seksti vers, og han er erobreren over sine tjenere. Les og les normene til de nådde slutten av dem, så jeg gikk til nedstøtelse, så han sa: ~Bare gå, ikke kast ned, o Hamzah.~ Den som leste deg denne lesingen, sa jeg Suleiman sa sannheten om hvem som resiterer Suleiman. Jeg sa Yahya sa Yahya sa: Den som resiterer Yahya, sa jeg til Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Fetteren til profeten din, Ali bin Abi Talib, sa: “Den som leser for meg, så jeg sa profeten din, må Guds bønner og fred være over ham, sa sannheten om min profet. Den som resiterer profeten min, jeg sa Gabriel, fred være med ham, han sa den som resiterer Gabriel, og han holdt stille og sa: Hamza, si deg, så jeg sa at det ikke er bedre for meg å si at han sa at du er, så jeg sa deg Han sa: “Du har hatt rett, Hamzah, og Koranens sannhet, for å hedre Koranens folk, spesielt siden de handlet med Koranen, O Hamza, Koranen. Mine ord om at jeg aldri har elsket noen som min kjærlighet til Koranen, kommer nær meg, Hamzah. Over deg og uten deg, og den som leser Koranen slik jeg har lest, vil ingen andre enn meg svare, og hva jeg har skjult for deg med meg eller mer, så jeg kjenner dine følgesvenner av hva som var min kjærlighet til folk i Koranen. De er de rettferdige menneskene, Hamza, min herlighet og min majestet. Så sa han, o Hamzah, hvor er Koranens tilsynsmenn? Jeg sa, Herre, det er deres bevaring. Han sa at de er det, men jeg vil være for dem til de kaster meg til oppstandelsens dag. Hvis de møter meg, reiser jeg dem med hvert vers, en grad. Klandrer du meg for å gråte og suge ansiktet mitt i skitten ….
…Jaber al-Maghribi al-Gharabal sa på fire måter en tjener av en slave, en god venn, en student og en smart mann ….
…Jaafar Al-Sadiq sa at leppens syn tolkes av barna, så den øvre er en hann og den nedre er en kvinne, så det som har blitt sett i dem av Zayn og Shane vil bli tolket på det. Når det gjelder munnen, er det nøkkelen til mannens kommando og dens konklusjon, løpet av hans levebrød og stedet for hans styrke ….
…Jaafar al-Sadiq sa at synet på øyet avhenger av fem aspekter: høyde, skjebne, ulykke, nød, sykdom og et langt liv ….
…Og Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa visjonen om al-Hasan og al-Husayn indikerer kontakt med noen eldste, og han vil oppnå godt og trøst og kan dø som martyr ….
…Jaafar Al-Sadiq sa at en visjon av morsmelk indikerer tre aspekter av tillatt levebrød, penger for barn, nød og tristhet når det gjelder levebrød ….
…Jaafar al-Sadiq sa at en tannlegesyn tolkes på seks aspekter av husstanden, en fordel penger, nød, paradoks og skade fra pårørende ….
…Jaafar al-Sadiq sa Assads visjon tolkes på tre måter som en hersker, en sterk mann og en sterk fiende ….
…Og Jaafar al-Sadiq sa at masken tolkes på fire måter: for en mann er en kvinne, for en kvinne er en mann, en hushjelp, en tjener og en fordel fra kvinnens side. Det er en skandale, og hvis hun ser at hun søkte uten et slør, indikerer det drapet på ektemannen eller noen blant hennes familie som er henne kjær, og kanskje mannen hennes ble truffet av en forbudt kvinne ….
…Og Jaafar al-Sadiq sa at synet på flebotomi tolkes i fire aspekter: åpning, spiker, strid og fellesskap, og hvis spoileren blir skjult, er det prisverdig i hans rett, og hvis han er noe annet, er han klanderverdig og noen av dem som uttrykker hat mot flebotomi på grunn av ødeleggelsene den inneholder på pickaxen ….