…Og den som så at et lynnedslag skjedde i et hus, og hvis han hadde en syk person, døde han, og hvis han hadde fravær, ville en tyv banke på ham eller bli ranet av byeieren ….

…Og den som ser at han er i et hus mens han er forhindret i å gå ut, så er det god og en prisverdig konsekvens ….

…Og den som ser at huset hans er isolert og at det ikke er noe hus rundt ham, da er han ikke prisverdig ….

…Og den som ser at han reiser seg over et ukjent hus og var veldig høyt, så vil han slå en jomfru kvinne, og hvis den er gammel, er han en jomfru kvinne ….

…Den som ser at han kommer inn i et pusset hus, har gjort en ond gjerning, og det samme hvis han hadde bygget det . Hvis det er av leire, så er det bra, og det er heller at han gifter seg ….

…Og den som så at han bar et hus eller et slott, ville gifte seg med en kvinne som hadde mye forsyning ….

…Daniel sa at den som så at han kom inn i et ukjent hus og ikke kjente innbyggerne, og så døde mennesker i det, dette indikerer at det er hjemmet til det hinsidige, og den som bor i det indikerer at hans liv er nært forestående ….

Og den som ser at det skjedde en ulykke i hetten hans fra å brenne, fjerne, falle eller lignende, så skal han tolke det i sitt tilfelle med sin overordnede ….

…Og den som ser at han bygger en tett struktur, og hvis han er en student av religion, så gjør han et rettferdig arbeid, og hvis han er en student av denne verden, så er han egnet for sitt verdslige liv. Hvis konstruksjonen hans er med melk og leire, så er arbeidet hans bra, og hvis det er med murstein og gips, er ikke arbeidet hans bra, og hvis han ser at han bygger et hus eller et bad, bygger han med en kvinne. Et ukjent sted er graven hans, og den som ser at han ødelegger et hus eller et gammelt hus, så vil han lide mye godt, og hvis han ødelegger et nytt, så er det de og det onde. Og den som ser at huset hans blir ødelagt mot ham, vil treffe penger, og den som ser at huset hans blir ødelagt eller deler av det, så dør en person sammen med det eller dets eier lider en stor ulykke, og hvis hun ser en kvinne taket på huset hennes ble revet, for ektemannens død og den som så at et byggeplass ble ødelagt eller falt, så er de ulykker på det stedet, og den som ser at sylinderen i huset hans er ødelagt og revet, så leder huset eller noen av hans familie vil dø….

…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) klær, da det indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste klærne er kule og forvirrede, og de er sterkere i hermeneutikk enn ull . Og kaldstripet i religion er bedre enn i denne verden . Og kulde fra Albrism er forbudte penger . De to skapningene er overskyggede plagg, så den som ser som om han hadde på seg to skapelsesplagg klippet hver på hverandre, indikerer hans død . Kjolen ble revet tilfeldig, bredden ble revet av . Og en revet kjolelengde er bevis på vulva, som overlevelse og ekteskap . Hvis en kvinne ser skjorten sin med korte klær, er hun innesluttet og sløret hennes blir brutt . Og den som river sin skjorte på seg selv, han krangler med familien sin og gjør ugyldig sitt levebrød, hvis han bruker skjorter som er revet oppå hverandre, så er dette hans fattigdom og sønnens fattigdom . Hvis du ser skapelsen over den vantro, så er det hans dårlige tilstand i hans verden og i det hinsidige . Og de stygge lappeteppene ble sagt å indikere tap og arbeidsledighet . Skitt er om det er i klærne, kroppen eller håret . Og skitt i klær uten fett indikerer korrupsjon av religion og overflod av synder, og hvis det er med fett, så er det verdens korrupsjon. Å vaske det fra skitt er anger, å vaske det fra sæd er anger fra hor, vaske det fra blod er omvendelse fra drap, og vasking av jomfruelighet er omvendelse fra ulovlig vinning . Og fjern de skitne klærne, fjerning av bekymringer, samt å brenne dem . Når det gjelder å bli våt i et plagg, er det en hindring å reise, eller fra deres befaling til det, og det er ikke ferdig før plagget tørker opp . Og den som så at han hadde nye kluter, ville ha ødelagt penger ….

…Han er i en drøm som indikerer skjuling av saker, og kanskje betegner følgesvenn hemmeligheter til ledsageren, og kona som skjuler sine saker over en person beskytter ham mot å se på andre, og hvis han er lærer, indikerer han at han hever statusen av den som henviste til ham, for eksempel en kone, et barn eller et hjem . Det ukjente dekket er en bekymring for de som så det i en drøm, og hvis det er ved døren til en butikk, så er det en bekymring for å leve . Og hvis det er ved døren til et hus, er det en bekymring for verden, og det gamle sløret varer ikke . Og den som ser et deksel revet av glede og oppnår glede, og den svarte hemmeligheten er fra penger, og sløret ved døren til moskeen er av religion . Den velkjente skjulingen som er sett i en drøm, skader ikke og gagner ikke . Og sløret på andre steder enn dets steder er det og tristhet, og på dets steder er det ingen tolkning av det, og den som ser et slør annet enn en dør eller en inngang eller et skjult sted, det er en stor bekymring og en sterk frykt, så vil konsekvensene være god og velvære, og det som er større og svakere er sterkere og mer alvorlig, og det som er tynt er lettere og svakere . Og hvis han ser at tunikaen er avskåret eller borte med den, blir bekymring og tristhet fjernet fra hans sinn . Og gardinen, hvis en enslig mann ser det, gifter han seg med en kvinne som skjuler ham for synd, fattigdom og nød, og på samme måte hvis en kvinne ikke har en mann . Kledningen ved døren til huset er bekymret for kvinnene . De slitte tunikaene er flyktige . De nye tunikaene er lange . Den langrevne tunikaen er en presserende gren, og bredden er revet, bredden på eieren er revet . De svarte tunikaene er av kongen . Og de hvite eller grønne tunikaene Mahmoud Al-Aqeba . Hvis den ønsket, fryktede, flyktningen eller forsvunne personen ser et slør på en seng, er det et deksel for det . Og jo større tunika, jo større og større og styggere var hans bekymring . Overflod av gardiner i en drøm er bevis på umuligheten av forhold . Kanskje gardinene indikerer skjulingen i saker, og avsløring av dem er bevis på avsløring . Se også konfidensialitet ….

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Al-Satr : De fleste av dem sa at det er et spørsmål om bekymring, og hvis han så det på døren til huset, var han bekymret for kvinner, og hvis han så det på døren til butikken, var det deres fra pensjonen, og hvis den var på døren til moskeen, så er de fra religionen. Verden og den moralske skjulingen er flyktig, de nye er lange, den revne lengden er en presserende skjede, den revne bredden blir revet fra bredden til eieren, den svarte av omslaget er av en konge, og den hvite og grønne i den er Mahmoud al-Aqibah . Alt dette hvis skjulingen er ukjent eller på et ukjent sted . Hvis det er kjent, er navnet i tolkning . Noen av dem sa at alle dørene var på dørene og fryktet med sikkerhet . Hvis han ser den etterlyste, fryktede, flyktningen eller forsvunnet personen, har han et deksel på seg, så dekkes han av navnet sitt, og han er trygg for ham . Og jo større skjul, jo større var bekymring og sorg . Al-Kirmani sa at omslaget er veldig få, mange, tynt og frekt, hvis det blir sett på en dør, et hus, inngang eller utgang, så er det for eieren en sterk, sterk, falleferdig, svak og liten, fordi den er lettere og svakere i bekymring . Fargen er ikke gunstig for ondskapen hvis den er en av fargene som er ønskelig for sin styrke i bekymring og frykt, som beskrevet . Det er ingen skade i det, men snarere konsekvensen av sikkerheten . Uansett hva som var fra dekselet på døren til det største huset eller på det store markedet eller noe sånt, er frykt og frykt i sin tolkning sterkere og verre . Det som sees fra Stor blir ikke kommentert på noen av utgangene og tilnærmingene, da det er lettere å beskrive enn dets tilstand og er mer fjernt for tolkningen av hendelsen . Det som ble sett på å bli revet, opprotet, kastet eller gull, frigjør også den bekymringsløse og redde eieren . Det ukjente er sterkere i tolkning og mer alvorlig . Når det gjelder det som er kjent fra omslaget på dets kjente steder, er det hans øye i våkenhet, og det skader ikke eller drar nytte av før han blir ukjent, han visste ikke når han var våken ….

…Den som ser at han river en kjent jakke ved en kjent dør : den river bredden på eieren, og hvis en hund river et plagg på eieren, blir den også revet . Hvis skjulingen er ukjent, er det en frelse fra noe som frykter den, fordi den ukjente skjulingen er ond og frykt, og hvis den blir revet, vil eieren bli frelst ….

Revet er i en drøm en mann som tar ansvaret for de høye og lave menneskers anliggender, og han danner seg blant dem, og han vil være til stor nytte, en reformator med ære og forvaltning ….

…Sengen er en kvinne i en drøm . Den som selger sengen, skiller seg fra sin kone, og hvis hun er syk, vil hun dø . Og madrassen er en slavejente, og den er en hvile, så sengen er myk for kvinnens lydighet mot mannen sin og hennes underkastelse til ham, og dens evne til å oppføre seg godt, og hun fant sin modernitet, og hvis sengen er laget av ull eller hår eller bomull, så er hun en rik kvinne, og hvis det er en brokade, er hun en Magi-kvinne, og hvis den er hvit, er hun en religiøs kvinne, og hvis den er svart, gjør hun en jobb som ikke behager Gud den allmektige, og hvis det er grønt, så er hun en kvinne av religion, tilbedelse og askese . Den som ser at han har kjøpt en madrass, vil gifte seg med en kvinne, og hvis madrassen er ny, så er kvinnen vakker, og hvis madrassen blir revet, er kvinnen korrupt og ikke religiøs, og hvis han ser at madrassen har skiftet fra sin stilling skiller han seg fra sin kone, og hvis han ser at sengen hans ligger ved Sultans dør, antar han et massivt vergemål . Og madrassen er et tegn på gutten for hans ordtak, fred være med ham : ( Barnet skal til sengs ) , og den som ser godhet, korrupsjon, økning eller reduksjon i sengen sin, blir dette tolket i kona . Og hvis han ser en annen seng med sengen sin, vil han gifte seg med en annen kvinne . Og den som ser at han har brettet sengen og plassert den mot siden, han vil være fraværende fra sin kone . Og den som ser at han sover på en seng, han er trygg fra det han frykter, og han kan være uvitende om sin religion, og søvn er uaktsomhet ….

…Den som ser at noe av hans kjøtt har blitt revet, så vil en ulykke skje med dem som tilskrives ham ….

…Torrent : dens inntreden i byen indikerer en epidemi, hvis folket er i noe av det, eller hvis fargen er fargen på blod eller brunhet . Og det kan indikere at han gikk inn i en militærhær i sikkerhet eller selskap, hvis han ikke hadde rikdom og folket ikke var i frykt for ham, så hvis han revet noen av husene deres og passerte pengene og husdyrene sine, så er det en fiende som misunnelig over dem eller en makt som prøver mot dem, i den grad det øker visjonen og beviset på årvåkenhet . Noen av dem sa at fiendens angrep er voldsomt, og fiendens angrep er strømmende . Hvis strømmen stiger opp i butikkene, er det en flom eller soldater av en urettferdig hersker som angrep, og strømmen er en dominert fiende, og hvis han ser at takrennene strømmer uten regn, er det blod som blir utøst i det by eller lokalitet . Hvis han ser at det strømmet fra regn og helte ut vannet, så er disse bekymringene tydelige fra folket på det stedet, og fruktbarheten til en stat er lik takrennene, og hvis takrennene ikke er reist, er den under det . Hvis takrennen er fokusert på en person, vil han bli plaget . Hvis den voldsomme stien fører til elven, er kongen en fiende av ham, og han søker hjelp fra en mann som rømmer fra sitt onde . Og den som tror at han har drukket strømmen fra hjemmet sitt, han vil behandle en fiende og forhindre ham i å skade familien eller hans død . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så overraskelsene strømme uten regn, og jeg så folk ta fra ham, så Ibn Sirin sa : Ikke ta fra ham . Mennene sa : Jeg gjorde ikke og jeg tok ikke noe fra ham, så han sa : Du har gjort det bra, og det var bare kort tid til rettssaken mot Ibn Al-Muhallab ….

…Å se en tommel i en drøm betyr at du vil få favør av en dyktig, lur person, og din fremtid og hell vil ikke garanteres . Hvis tommelen er blåst eller revet, vil du tape på bransjen og oppdage at vennene dine er utro . Hvis du ser at du er uten tommel, er dens tolkning av fattigdom og ensomhet . Og hvis tommelen er for liten, vil du glede deg over gleden en stund . Og hvis han er for gammel, vil oppgangen og suksessen være rask . En skitten tommel i en drøm betyr oppfyllelse av ønsker og ambisjoner som ble glemt, og hvis tommelen er for lang, vil du falle i problemer og dilemmaer i din forespørsel om rare gleder og gleder ….

…Og den som ser at hun er revet eller har en mangel, så kan hans kone gifte seg med noen andre ….

…Porto Frimerke Hvis du ser et frimerke i en drøm, indikerer dette disiplin og orden på jobben . Hvis du prøver å bruke et brukt tegn, betyr dette at omdømmet ditt blir alvorlig rystet . Hvis du bruker et frimerke, forutsier dette at du blir kjent og raskt klatrer opp stigen . Hvis du ser en revet porto, må du vite at veien din er risikabel ….

…Og den som ser at han har revet en mur, da vil han miste eller ødelegge en person fra sitt levebrød ….

…Silke Hvis du drømmer om at du bruker silkeklær, betyr dette at flaks vil ramme deg for å realisere ambisjonene dine og bygge nye vennskap med folk som var langt borte . Hvis en jente drømmer om antikk silke, betyr dette at hun er veldig stolt av besteforeldrene sine og at hun vil finne aksept i øynene til en velstående person som er eldre enn henne, og han vil beie henne . Hvis silken er skitten eller revet, vil hun forurense sin stolthet med sine skumle gjerninger ….

…Sokk Å se sokker i en drøm betyr at du vil leve i umoralske gleder med utuktige følgesvenner . Hvis en kvinne ser at sokkene er slitte og revet, vil hun oppføre seg i en tåpelig og umoralsk oppførsel . Hvis en jente drømmer om at hun bruker dekorative sokker, er hun besatt av å tiltrekke seg menns oppmerksomhet, og hun må være forsiktig med personen hun elsker . Hvis hun bruker hvite sokker, er hun truet av sykdom og vanskelige tider ….

…Når det gjelder kister og kar, den som ser at han har kjøpt en kiste, gitt den til ham eller sendt til ham fra himmelen, han vil bli velsignet med besittelse, kunnskap, drøm, næring og ro. Kisten kan være mannens kone eller hans butikk. Hvis han ser at det har skjedd en ulykke i dem, eller den som ser en goula, et plagg, en sekk eller lignende Av karene, er det en beholder for hva som er i den av noe, og kanskje det var menneskets hjerte en beholder for det som er i det gode eller onde, og den som ser at vesken hans har revet gjennom bunnen og gått fra den, så er posen hans kropp og pengene er hans sjel, så er han uunngåelig tapt og den som ser at han bærer en tom pose er utløpt i sin alder, og den som ser at han har kjøpt en feil eller et krus eller lignende, så gifter han seg med en kvinne, og den som ser at han bærer noe fra knust glass, så har han penger, og den som ser at han har et krus med vann i hånden og faller fra hånden og bryter og vannet blir igjen i hans hånd, så føder hans kone en gutt og sønnen hennes blir igjen og den som ser potter i huset hans Urter eller panner eller gryter eller panner, og folk er kjent med dem. Hvis det er en syk person som døde, og hvis pasienten spiser av dem, er dette bevis på hans død. Grytene kan være et tegn på verdien av huset og antallet til mannen hennes, og den som ser at han tørker av lampen eller fikser filamentet, det er en god nyhet for ham om synets sikkerhet, helsen til hans søker og den som ser i Canon, makt eller Masrjiah, god eller dårlig korrupsjon Verdien av dette ligger i husets verdier, og den som ser noe fra kanner, ritualer, omstendigheter og redskaper, fordi de alle er kvinner og tjenere, det han så på dem av godhet eller fordervelse, så blir dette tolket i tjenerne og slaverne, og øksen er en tjener og salvelsen er en tjener….

…Et drømmeforkle med en mariol symboliserer en svingete tilnærming for en jente . Hvis en skoleelev drømmer om at forkleet hennes er oppløst eller revet, betyr dette dårlige leksjoner og foredrag i samfunnsetikett gitt av foreldre og lærere ….

…Den som ser at pelsen hans er brent eller revet, det er med dem han er ødelagt og har vondt og mangel på penger ….

…Det er i en drøm vanskeligheten til en mann og hans utmattelse i livet hans . Hvis han ser at huden hennes er sterk, så er det hans levebrød . Hvis han så at huden hennes var tøff, ville han ha slit og utmattelse i livet . Hvis han så at huden hennes var tykk og inneholdt hevelse og tuberkler, mottok han penger fra sitt harde arbeid, og penger gikk til ham som han hadde tjent med hardt arbeid og tretthet . Knærne er kroppens styrke, dens bevegelse og kvaliteten på kunnskapen. Hvis de er sunne og sterke, er dette bevis på reiser, bevegelse eller handlinger som han gjør, og kroppens helse . Hvis det sees en smerte eller et problem i den, indikerer det vekten på knærne, og hvis han er syk, indikerer det hans død . Den kne på den reisende er et kjøretøy, passasjerene og kjøretøyet hans . Og knærne krysser brødrene og partnerne, og de kan krysse Mawali . Kneet kan komme fra det . Kanskje indikerer kneet at bukkingen og nedbøyningen er fullført, og indikerer at en person tar og gir, hans bevegelse og stillhet, reiser og stående, og pengene han samler inn og hva han bruker . Og den som så at kneet hans hadde vokst seg stort eller ble sterkere og var i nød, Gud ville så vekk fra ham . Kanskje dette indikerer at han holder seg til bønn og oppfyller dens betingelser . Og hvis han så det revet eller ødelagt, eller det var sår eller blod i det, indikerer dette at bevegelsen hans var immobilisert . Hvis det var en reise, sett deg på den . Hvis det var hengivenhet mellom ham og noen, ble den skilt fra hverandre, og det kan tyde på at båten og dyret hadde gått i stykker ….