…Gjess : kvinner med kropp, hann og penger . Og hvis de stemmer et sted, er de regler og forskrifter . Og den som ser at han bryr seg om gjess, han følger et høytstående folk og får penger fra deres side, fordi gjessene sies å være en mann med bekymring, sorg og autoritet på land og sjø, og den som slår en fugl i havet vil få en sønn ….
Drømmer om rolig sjø
(47 betydninger av å drømme om rolig sjø)…Og den som så en fugl trukket ut av øynene, det indikerer korrupsjon av religionen fra en person, og det ble sagt at vannfugler har et bedre syn enn resten av fuglene, og deres kjøtt, fjær og bein er penger og høyt fordi levebrødet deres er fra land og sjø ….
…Ørken Hvis du drømte om å vandre i en dyster og tørr ørken, betyr dette hungersnød, økningen av grov sjø og et stort tap av liv og eiendom . Hvis en jente befinner seg alene i en ørken, er helse og omdømme truet på grunn av manglende konservatisme . Hun må være mer forsiktig ….
…Det er sjelden han forteller at en mann kom til et sjø for å drikke av det, og et dyr dukket opp for ham som var motvillig mot ham, så han at han hadde blitt et dyr og stammet ned fra havet, og alle som kom til drikke av det tok vann til ham. Han er betrodd ham, og han er i seg selv som en dyrekropp, så er det grunner som fører til at du kommer til den kongen i stedet for mannen, og han vil få fordel for menneskene i deg, så for litt, synet kom ut mens du krysset, og han ringte overfarten og informerte ham om det og var bedre for ham ….
…Hva betyr det å se havet og drukne i det ?? For noen mennesker er det et skremmende symbol ; Og det er : havet og drukning i det !!! Så hvorfor betyr dette symbolet , og er det avfyrt ???? Faktisk gjentar jeg her og bekrefter at det ikke er noe eneste tegn på et symbol , og at visjonen må høres fullt ut med alle symbolene , men så lenge vi snakker nå om dette symbolet , sier jeg : Betydningen av sjø eller å drukne i det er ikke alltid ille , det kan for eksempel indikere : For studenten , Ali Øke dybdekunnskap og spesialisering i en disiplin . Og for selgeren , kan havet være på markedet der han jobber . Og for synderen og synderen , kan det være en drukning av omvendelse og kontemplasjon av den allmektige ordtaket : ~ Selv når drukning innhentet ham , sa han , jeg trodde at det ikke er noen annen gud enn den som tror på ham ~ ( Bani Yasir : 90). Betydningen av svømming, nedsenking og drukning i havet er god når man ser havet om sommeren, og når det gjelder å se det om vinteren, kan det være et dårlig tegn, men jeg gjentar at det er nødvendig å se på resten av symbolene av visjonen, og fra det som blir sagt om noen av de dårlige konnotasjonene ved å svømme, dykke eller drukne i havet : 1 / Å begå synder og store synder, og tenk på hva Gud den Allmektige sa : [ Fra hvilke synder de druknet og brakte i ild og fant ikke sine støttespillere foruten Gud. ] Noah : 25 2 / fordypning i verden og dens gleder . Men krysset må passe på det hvis han ser en visjon eller en drøm som kan ha en dårlig mening fra den , slik at han kan distrahere fra krysset med ham , denne dårlige betydningen, hvis Gud vil ….
…I en drøm er han en kreativ president, sterk og majestetisk, modig med hud, som ikke frykter noen, og tåler skade på mennesker utenfor hans makt . Hvis en kvinne ser at hun har et horn som et bøffelhorn, så oppnår hun vergemål, eller en konge gifter seg med henne hvis hun er verdig det . Bøffelen er en redd mann, mye svindel og mye tale, hyppige reiser på land og sjø, og han har kontroll over fiendene . Og det kan indikere slit og streve, eller misbruk . Hvis den brukes til brøyting eller snu, indikerer det behov og behov . Den kvinnelige bøffelen er som kyr i all sin tilstand ….
…Begravelsen er den som ser i en drøm at han ber på en begravelse, så frustrerer han mennesker i den allmektige Gud og det ble sagt : Begravelsen er en hyklerisk mann, dårlige mennesker omkommer ved hans hånd . Hvis han ser at den er plassert på kisten og ingen bærer den, blir han fengslet, og hvis den bæres, følger han eieren av myndigheten, får penger fra ham og drar nytte av det . Hvis han følger en begravelse, følger han en korrupt myndighet . Og den som ser at han er på en kiste, pengene hans vil øke . Og den som ser at han blir båret på menneskers skuldre, så han treffer hans høyhet og autoritet, erobrer folk og kontrollerer dem, og hvis de gråter over ham, er hans konsekvens prisverdig, og hvis de ikke gråter over ham og skylder ham, er ikke konsekvensen av hans affære prisverdig . Og hvis de ber for ham med godt og roser ham godt, blir hans straff hyllet . Hvis han ser at han er på en begravelse som går på bakken, kjører han på et skip, og hvis han ser en begravelse i luften, dør en hersker eller en lærd, eller en stor mann dør i fremmedgjøring eller på veien til Hajj eller jihad . Hvis en person ser at mange begravelser er plassert et sted, er hans familie overflod av hor og hor . Og den som så at han bar en begravelse, han ville ha ulovlige penger . Hvis en kvinne ser at hun er død og er gravid, gifter hun seg, og hvis hun har en mann, er gjelden hennes løst. Hvis han ser en begravelse i markedet, så er bagasjen der hykleri . Å bære over kisten i en drøm er basert på dens skjebne, eller å reise på land eller sjø . Og den som ser at han deltar i en begravelse, det indikerer et farvel for den reisende, eller den som søker i komforten av seg selv av den som leder den avdøde til ham, for begravelsessønnen får en karat av belønningen, og hvis han deltar på begravelsen, blir to karat telt, og bare Gud den allmektige teller ikke størrelsen på karaten og dens storhet ….
…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….
…Pistasjetre i en drøm er en sjenerøs mann . Pistasjenøtter er et hyggelig område . Og grønne pistasjenøtter er tretthet og nød, og alt er ondt og kranglete . Salt levebrød fra sjø og land . Det kan indikere den forestående fødselen til en gravid kvinne ….
…Passasjerer av dette ordet har tre begreper : For det første : Hvis han blir sett i en drøm alene fra salen, så er han en gutt . Og hvis han blir sett med salen, så er han en gutt som stoler på ham, og de sa : Det er styrken i huset . Og det kan referere til det som blir tråkket på, for eksempel slitebanen eller matten . Og de to passasjerene kan ha oppgitt konene, de to guttene eller de to guttene . Og passasjerene er hederlige penger og presidentskap . Passasjerene indikerer en vakker slavejente, og at han er av jern med styrke, og at han er bly, indikerer svakheten i hans befaling, og at han er sølvbelagt med gull, indikerer naboen til Hassans gutter . Og den som ser at han har en stigbøyle eller to ryttere til salen sin, så får han en tjener eller to tjenere . Og den som så at passasjerene hans ble avskåret eller stjålet, hans tjener døde eller solgte ham . Det andre : Å se ham i en drøm indikerer høflighet og å oppnå mål med alvor og tretthet . Og den tredje : passasjerer i kongens hus, og hans syn i en drøm indikerer reiser og bevegelser på land og sjø, og helbredelse fra sykdommer ….
…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…
…Al-Raha : Møllen betegner levebrødet til eieren og butikken hans, og alle som bor sammen med ham eller den som serverer ham og fikser maten og gifter seg med ham fra en kone og en slave . Kanskje indikerte det reise til rotasjon, og kanskje indikerte det epidemien og krigen for å knuse den . Arabere og poeter uttrykker det ofte fra dem, så den som kjøper nåde, gifter seg hvis han er sølibat, eller datterens mann eller sønn, eller kjøper en tjener til samleie eller for tjeneste, eller reiser hvis han er reisende, og hvis han er dårlig, han vil ha nytte av det som er tilstrekkelig, fordi Al-Raha trenger det bare Hvem har hva å male i det . Når det gjelder den som setter opp en mølle for å male folk på vann, sjø eller andre ting, åpner han en butikk eller en butikk hvis han ikke har en butikk, og genererer sitt levebrød i den hvis han ikke har vært i stand til å, eller han sitter for folk ved hjelp av en regjering, fordel eller tillit, og han har sans for folket . Når det gjelder den som tar melet i hånden, vil han gifte seg, være komfortabel eller ha samleie, for de to steinene er som paret, og suturen er som hannen og den svake . Og hvis hun var uten stang, var samleie forbudt, og to kvinner kan være ekkelt, og hvis han ikke hadde noe av det, formidler han kanskje kontrakten mellom et par eller to partnere, eller reiser han for å forsørge næring . Når det gjelder de store herjingene hvis de blir sett midt i byen eller i moskeene, hvis det er et krigsland, så er det krig, spesielt hvis det er slipende ild eller stein . Ellers var det en mølle, spesielt hvis bakken var unntatt bygg, eller vann, gjørme og magert kjøtt . Noen av dem sa : Al- Raha på vannet, en mann med mye penger som strømmer på hendene, en vaktmester, og den som søkte tilflukt i ham, hans bestefar så en vind snu, en god mengde mel . Og vannstrømmen som kommer inn i Al-Raha fra retning av dette nevnt . Kanskje det var al-Raha hvis det var en reise . Hvis det går uten hvete, er det opprør, og hvis det blir skjevt, blir maten kokt . To nådeløse menn er partnere som ingen andre er forberedt på å fikse . Det ble fortalt at en mann så ut som om han snudde seg uten vann, så han fortalte sin syn på en kryssing, og han sa : Ditt liv har kommet nær . Vinden etterlot seg et argument som ikke overlever . Og ødeleggelsen av raha er forskjellig i sin tolkning, noen av dem indikerer lettelsen til eieren av bekymringene, og noen av dem sa at det indikerer at eieren døde . Og den som ser ham male opp, han vil ha det bedre med andres harde arbeid . Al-Raha betegner krig, fordi araberne sier at det er krig ….
…Kalven i en drøm betegner å reise på land og sjø, eller skynde seg med godt og vondt, eller på markedet og portøren ….
…Og den som så en sti på den, han ville bli truffet av huset til slutten av sitt liv . Uansett hvilken blomst dukket opp på, fikk han favør og det gjorde Jupiter også . Og den som rir på en planet, han vil ha autoritet, jurisdiksjon, nytte og styre . Noen av dem sa : Den som ser at planetene har gått fra himmelen, pengene hans er borte, hvis han er rik, og hvis han er fattig, vil han dø . For den som ser små stjerner i sin hånd, han skal oppnå mann eller dominans blant mennesker . Og den som ser en planet på sengen sin, så blir han nevnt, så overgår han sine jevnaldrende, eller han tjener en hederlig mann . Og den som så stjernene samlet seg og lyste opp, han indikerer at han vil tjene godt når det gjelder reise . Hvis han reiser, kommer han med glede tilbake til familien . Noen av dem sa : Den som ser planetene under et tak, så er det et dårlig bevis, og det indikerer ødeleggelsen av husets eier, og det indikerer at eieren av huset døde . Og den som ser at han spiser stjernene, han spiser mennesker og tar pengene deres . Og den som svelger det uten å spise, det edle folket vil forstyrre hans anliggender og hans hemmelighet, og kanskje fornærme ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem . Og den som absorberer planetene, han vil lære av lærde . Når det gjelder fembilen, Saturn : eieren av kongens pine . Kjøperen : eieren av eiendommens penger . Og Mars : kongens krigeier . Venus : Kongens kvinne . Og Merkur : kongens skriver og Suhail : en tollenar, og det var også en freak . Al-Shari : Tilbe uten Gud, må han bli herliggjort og opphøyet, og dens tolkning er falsk . Banat Coffin : En hederlig lærd, fordi hun er en av stjernene han guider i mørket på land og sjø . Og den som ser stjernene spredt fra himmelen, det er kongenes død eller en krig der en gruppe soldater omkommer . Og den som ser at arken roterer med den eller beveger seg, så reiser han og flytter hjemmefra til hus og hans tilstand endres . Og den som forvandler en stjerne fra stjernene han blir ledet av, så trenger folk ham i deres saker, hans ledelse og hans mening ….
…Så den som ser morgengryen, har blitt, hvis han er syk, ender sykdommen med død eller velvære . Hvis han ber den morgenen med mennesker, eller kjører på en reise, eller går ut til Hajj, eller går til himmelen, er det hans død, godheten til det han gjør av det gode og lyset fra graven . Og hvis han trekker vann til mat eller kjøper hår, så er morgenen hans lettelse fra det som var i ham fra sykdommen, og hvis han så at en fange forlot fengselet, og hvis han så at det er rimelig å reise på land eller sjø , hans sinn er borte, og han vil bli løslatt, og hvis han ser det av sin kone, vil han skille seg og skille seg fra ham fordi dagen skiller mellom ektefeller og monolitter, og hvis han ser at en synder, uaktsom, en ugyldig eller en vantro av lidenskap, vil han omvende seg fra sin tilstand og våkne opp fra sin uaktsomhet og mørke . Og hvis han ser at han er fratatt eller en handelsmann hvis handel har stagnert og markedet hans blir forstyrret, vil markedene deres bevege seg og levebrødene deres styrkes . Og hvis noen som har en vantro fiende som søker ham, eller en urettferdig motstander som søker ham, ser det, vil han vinne over fienden og søke rett over ham. På skjebnen til mennesker, og hva som er i årvåkenhet . Og den som ser at hele tiden er en natt og ikke en dag, folk i regionen vil oppleve fattigdom, sult og død . Og hvis han ser at hele tiden er natt, og månen og planetene dreier seg rundt himmelen, vil folket på stedet bli urettferdig av en minister eller forfatter ….
…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….
…Den ukjente fuglen er en indikasjon på dødsengelen, hvis den henter en rullestein, et blad, en orm eller lignende og flyr med den til himmelen fra et hus der en syk person og lignende døde . Han kan referere til den reisende som så ham falle på ham, og han kan henvise til arbeidet til den som så ham på hodet, på skulderen, på fanget eller på nakken, for den allmektige sier : “ Og alle personen har bundet fuglen sin i nakken, ”som betyr sitt arbeid, og hvis det er hvitt, er det rent, og hvis det er farget mørke, er det arbeid forskjellige ikke – nett, bare for å ha en gravid kvinne, fuglen var en mann gutt det, selv om kvinne er en jente, har historien bodd og bodd hos ham, og han fløy var lite å bo . Når det gjelder kyllingen som ikke spiser seg, gyter den på den som bærer den, finner den eller tar den, med mindre den har et lam, så det er et barn, og det samme er hvert eneste dyr av dyret . Når det gjelder den største fuglen og dens syvendedeler . Det er et tegn på konger, presidenter, folk med rikdom, lærde, folk med rikdom og rikdom, og når det gjelder åtselseter som kråke, ørn, honningdugg og murmeldyr, så er de umoralske, tyver eller onde eiere, og når det gjelder vannfuglene, de blir overvåket, de har oppnådd ledelsen på to måter, og de handlet mellom to makter : vannets autoritet og luftens kraft, og kanskje indikerte det at menn reiser på land og sjø . Og hvis de hørtes, stønnet de og gråt, og hva fuglene synger eller sørget over, de sang og noah, mann eller kvinne . Når det gjelder de minste fuglene, som spurv, ryper og nattergaler, er de små gutter : og fuglegruppen er den som eier den eller har penger, dinarer og autoritet på den, spesielt hvis han bryr seg om den, spiser det, eller tildeler det ….