…Og poesi på føttene : en overordnet religion . Og den som så at føttene hadde steget opp til himmelen og vendte seg fra den, hans to sønner døde…

…Å bite denne drømmen tilsier ulykke . Det inkluderer ønsket om å oppheve en handling som faller utenfor omfanget av nullisering . Det er også mulig å lide tap fra en fiende ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som så at jorden hadde blitt brettet under føttene hans, det er bevis på slutten på hans liv .~…

…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føtteneføttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….

…Når det gjelder føttene, utsmykningen av en manns penger, hans rettferdige gjerninger og hans hemmelighet, fingrene ved siden av ham og hans unge menn, den som ser dem fra Zayn eller Shane, skal han tolke i det ….

…Når det gjelder bitene av annen mat, blir de fordelt på ansiktet, og Ibn Sirin sa: Den som så at noen la en god bit søt, søt mat i munnen hans, han hører en tale som han ønsket eller kysset av en av hans slektninger, og hvis biten var en tykk mat, så er hans uttrykk mot ham ….

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

Føttene er i en drøm utsmykningen av en manns penger, hans standhaftighet og hans rettferdighet . Og fingrene hennes er dekorasjonene til mannens døtre, hans medhustruer og hans menn . Og hennes bein er pengene hans, som han må ri og levebrødet for . Og hår på føttene er en religion . Og føttene indikerer vognen og pengene hans, og hvis han ser føttene kutte av, vil bilen hans gå til grunne og pengene hans er borte . Og hvis han ser at han har et ekstra ben, øker levebrødet . Og hvis synderen ser at foten er blitt bedre, indikerer han sin omvendelse, og det indikerer for den vantro at han er islam . Kanskje dette indikerer fotfeste i saker og det gode resultatet i det han vil . Kanskje god fotfeste indikerer at bønnen er fullført . Se også mannen ….

…Tilstede Hvis du drømte om å se føttene, antyder dette fortvilelse . Du vil bli overvunnet av andres vilje og karakter . Hvis du ser på andres føtter, indikerer dette at du vil beskytte rettighetene dine på en munter, men avgjørende måte, og du vil få et sted for deg selv på veien til det vanlige livet . Hvis du drømmer om at du vasker føttene, indikerer dette at du vil la andre lure deg . Hvis du drømte om at føttene dine skadet deg, viser dette et problem med skammelig karakter, og disse problemene er vanligvis familiekrangler . Hvis du drømmer om at føttene er hovne og røde, vil du gjøre en endring i arbeidet ditt ved å skille deg fra familien din . Dette er en ond drøm, da den vanligvis forutsier en skandale og en spennende hendelse ….

…Når det gjelder lesjonene i hånden : Lesjonen på hånden indikerer brødrenes nød . På fingrene peker hun på broderskapets barn . Og den som ser at han ikke har noen hender, han vil be om det han ikke når . Og den som ser det som om han håndhilser en muslimsk mann og tar av seg hånden, han betaler ham en tillit og betaler den ikke . Og den som ser som om hans rett fremdeles er avskåret, så er han en mann som sverger, og den som ser som om hans rett blir avskåret og plassert foran ham, han vil slå penger fra inntektene sine . Mangelen på en hånd er en indikasjon på mangel på styrke og hjelpere, og kanskje å kutte hånden indikerer at du forlater en jobb som er i røret . Hvis han ser ut som om hånden hans var avskåret fra håndflaten, vil det ikke skje med ham, og hvis den blir kuttet fra leddet, påvirker det urettferdigheten til en linjal, og hvis den ble kuttet fra overarmen og borte, broren hans døde, hvis han hadde en bror . For den allmektige Gud sier : ~ Vi vil styrke armen din med din bror .~ Hvis han ikke har en bror eller noen til å ta hans plass, blir pengene hans redusert, og hvis han ser at en guvernør kutter av hendene og føttene på flokken hans, så tar han pengene deres og ødelegger deres inntekt og pensjon . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så ut som om hånden hans var kuttet av, og han sa : Dette er en mann som gjør en jobb og vender seg mot ham til noen andre . Som tømrer byttet han til en annen jobb . En annen mann kom til ham og sa : Jeg så at en mann hadde kappet hendene og føttene, og en annen ble korsfestet : Han sa : Hvis du tror på synet ditt, fjern denne prinsen og andres verge . Så han isolerte fra sin smarte bin Madrak, og verge for Jarrah bin Abdullah . Hvis han så som om en hersker avskjærte eden sin, tok han med tvang en falsk ed . Hvis han ser ut som om han har kuttet av venstre, er det døden til en bror eller søster, avbruddet av intimiteten mellom ham og dem, eller skjæring av livmoren, separasjon av en partner eller skilsmisse fra en kvinne . Hvis han så at hånden hans var kuttet av ved døren til sultanen, forlot kongen hånden . Når det gjelder forkortelse av hånden, er det en indikasjon på at du savner det som menes og ikke klarer å gjøre det som er ment, og at agentene og brødrene svikter det . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så at hans høyre var lengre enn hans venstre, og han sa : Dette er en mann som gjør tjenesten og når livmoren . Og den som så at han var korte underarmer og underarmer, hans visjoner tydet på at han var en tyv, en forræder eller en undertrykker . Hvis han ser armene og armene lenger enn de var, så er han en modig, sjenerøs skurk . Når det gjelder lammelse av hendene og leddene, den som ser som om hendene hans har blitt lammet, er skyldig i en alvorlig synd . Hvis han ser at eden blir lammet, slår han en uskyldig og undertrykker svak . Hvis han så at venstre hånd var lammet, døde broren eller søsteren, og hvis tommelen tørket ut, døde faren, og hvis pekefingeren tørket, døde søsteren, og hvis livet hans tørket ut, døde broren . Og hvis ringen tørket ut, slo han datteren . Og hvis pinken tørket opp, ble han skadet av moren og familien . Hvis han ser en skjevhet bak hånden, unngår han synder . Og det ble sagt at han får en stor synd som Gud vil straffe ham for . Og den som ser hendene og føttene avskåret fra uenighet, da vil han øke korrupsjonen eller komme ut av autoritet . For den Allmektige sa : “The belønning for dem som kjemper Gud og Hans sendebud er belønningen ” vers . Og det ble sagt at den som så hans ed ble avskåret, da stjal han, fordi Gud den allmektige sa : ~ Så kapp av hendene deres .~ En mann så ut som om hånden hans var kuttet av, så han gjentok synet på en kryssing og sa : En bror, en venn eller en partner er avskåret fra ham, så han fortalte ham at en venn av ham hadde dødd . En mann så at hånden hans var avskåret av en kjent mann, så han sa : Du vil motta fem tusen dirham på hans hånd hvis du er skjult, ellers vil du ende med noe galt på hans hånd ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…Når det gjelder dekselet, den som ser at han har fabrikert et deksel til en død person, blir det utstedt fra ham i forhold til det i tilfelle de døde, de gode og belønningen og belønningen. Og hvis dekket er til livets opphold, og det er kjent, så kommer det til søkeren fra den trøbbel og tretthet, og hvis det er ukjent, er det bedre. Og den som ser at han har tatt et dødt skjorta, og hvis han er fra rettferdighetens folk, så jobber han med nøyaktig og merkelig kunnskap, og kanskje skaffet han penger fra en forbudt side, og hvis det er fra folket i korrupsjon, så indikerer det mangelen på hans religion og forvirring over mennesker og den som ser som om han er innpakket i dekket som de døde er pakket inn i hodet og føttene. Det indikerer hans død, og det som ikke var bundet som kroppen av de døde, er det bevis på korrupsjonen av hans sak, og jo mindre skjulet er, er det nærmere omvendelse, og hvis det øker, er det lenger, og den som ser at han skiller dekslene eller skiller dem, så han gjør tjenesten, og den som ser at han søker et lokk, men ikke finner det, dette er ikke Mahmoud. Noen kom til ham med et lekkverk, for han fikk en velsignelse og den som så at han plukket deksler av de døde, han ville være nådig over dem, han ville følge hans vei, og den som så at han tok et dødt lokk, hvis han var fra rettferdighetens folk, da jobbet han med nøyaktig utenlandsk kunnskap, og kanskje han fikk penger fra en forbudt side, og hvis han var fra det korrupte folket, indikerer det hans mangel på gjeld Og forvrenger det på mennesker og den som ser det som om den er innpakket i dekket mens den er innpakket. De døde er bundet til hodet og føttene hans, fordi det indikerer hans død, og det som ikke er bundet som de døde, er et bevis på at hans sak er ødelagt, og jo mindre er skjold er, det er nærmere omvendelse, og hvis det øker, er det lenger og den som ser at han skiller lokkene eller skiller dem, så gjør han tjenesten og den som ser at han søker et lokk, men ikke finner det. Dette er ikke med Mahmoud, og den som ser at en person kom til ham med et deksel, det vil motta en velsignelse, og den som ser at han plukker deksler av de døde, han har nåde for dem….

…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og på den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og på det tidspunktet er synet en syn på tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . På autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene på Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så på ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og på ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…

…Og den som ser at han er innpakket som en død person, så er det hans død hvis han dekker hodet og føttene, og hvis han ikke dekker hodet og føttene, så er hans religion korrupt ….

…Når det gjelder de to mennene, er det foreldrene, graviditeten hans, eller hva en person står på i sitt levebrød, uansett hva han ser i det fra Zein eller Shein, er deres tolkning i dem. Hvis han ser at det ene benet hans er kuttet eller ødelagt, indikerer han at halvparten av pengene hans har gått eller at en av foreldrene hans har gått, og hvis han ser den ulykken i bena, det indikerer at han har reist eller at pengene hans har gått eller hans død, og den som ser føttene av jern eller kobber, det indikerer en økning i hans liv og penger, og den som ser at føttene hans er forvirrede, det indikerer hans korte liv og reduksjon av pengene hans og den som ser at hans ben har forvandlet seg til en mann noe av dyrene er et tegn på styrke…

…Epler i en drøm betegner barn og vakre ansikter og epler like mye som den som ser ham, hvis han er en hersker, så er eplene hans eiendom, og hvis han er en kjøpmann, er epler hans handel, og hvis han er en plogmann, så er epler hans . Det ble sagt : Søte epler er halal næring, og sure epler er forbudt . Sultanen kastet et eple, det er håpets budbringer og fordømte det . Og epletreet er en troende mann som er nær mennesker, så den som ser at han planter et epletre, reiser et foreldreløst barn . Og den som så at han spiste et eple, ville ha alt som folk ikke ser på, og hvis han plukket det, ville han få penger fra en ærlig mann med god ros . Epler er nummerert for noen få dirham . Hvis han luktet et eple i en moske, ville han gifte seg, og hvis en kvinne luktet et eple i en utroskapssamling, ble han kjent, og hvis hun spiste det på et kjent sted, ville hun føde en god sønn . Og å bite epler Nawal er god og fortjeneste og fortjeneste . Epler er representert av venner og brødre, og det ble sagt : Den som ser at han spiser epler, så dukker det opp en fiende for ham . Og et surt eple er et tegn på distraksjon, skade og klamring . Og epletreet indikerer panikk ….

…Hvis du drømte om et kamera, indikerer dette at endringer vil komme i upassende miljøer . Og hvis en jente drømmer om at hun tar bilder med kamera, forutsier dette at hennes nåværende fremtid vil bære mye elendighet i sine folder, og at en venn vil bite henne til en grusom skuffelse ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han deler noe uten samtykke fra eieren, så vender hans tolkning av godt og ondt til ham, og å bite på tingen har to sider, hvis det er som en forestilling om noe som ikke har noe resultat, så er det ikke Mahmood, og hvis det er et resultat, er det ikke noe galt med det . ~…

…Slange Hvis du drømmer om å se en slange som biter, og en død venn som ser ut til å ligge og puste, så stiger til en sittende stilling når slangen angriper ham, og så forsvinner de to i noen nærliggende busker, dette indikerer at du vil sørge dypt over ulykken til venner og tapet som truer deg selv . Hvis du ser en jente med en slange, forutsier dette at en bedragersk person vil gjøre henne trøbbel . Hvis slangen rømmer fra den, vil den kunne forsvare sin karakter mot angrep mot den . Hvis en kvinne drømmer om at en død slange biter henne, vil hun lide av intriger fra en falsk venn . Hvis du drømte om å se slanger, kan all ondskap, elendighet og dårlige penger tolkes . Og hvis du drømmer om slanger som kjemper og faller over hverandre, er dens tolkning en bitter kamp med uflaks, tristhet og smerte . Hvis du dreper en slange i kjøtt, er dens tolkning at du vil føle at du har brukt og utnyttet alle mulige muligheter til å oppnå dine interesser eller respektere andres interesser . Du vil glede deg over seieren din over fiendene . Hvis du gikk på slanger i drømmen, så forklar det for deg at du vil leve i konstant frykt for sykdom, da egoistiske mennesker vil søke å konkurrere med deg om din posisjon i samfunnet . Hvis slangen biter deg, betyr det at du vil overgi seg til Satans tau, og fiendene vil føre til tap i handel . Hvis du drømte at en flekkete slange nærmer seg deg utenfor en grønn jungel, men du hopper bort fra den når den hoppet på deg, og etter at du har glemt hendelsen, ser du den igjen nærme seg og øke i størrelse når den nærmer seg deg og deretter vises i form av en stille slange i størrelse, hvis du etter stor innsats klarte å flykte fra den, så er den forsvunnet fra før deg, alt dette forklares med det faktum at du forestiller deg at andre forrådte deg og gjorde opprør mot deg og at ting vil gå fra ille til verre . Du vil bli stadig mer besatt av sykdom og angst, men etter å ha sluppet fri fra fryktede illusjoner og utført plikter aggressivt, vil du føle deg fornøyd og i fred . Hvis du drømmer om at en slange vikler seg rundt deg og strekker tungen til deg, er dens tolkning at du vil innta en stilling der du vil være maktesløs og leken i fiendenes hender, og du vil være syk . Hvis du i en drøm ser at håret på hodet har blitt til slanger, dets tolkning av forekomsten av ulykker som forårsaker tristhet og angst . Hvis slanger i en drøm tar unaturlige former, vil de støte på problemer og farer som vil forsvinne hvis du ikke tar hensyn til dem og konfronterer dem med vilje og selvkontroll . Hvis du drømte at du tråkket på eller så en slange som plukket blomster eller badet, er dens tolkning av å komme i trøbbel på et tidspunkt da du forventet glade hendelser . Hvis du ser slangen bite en annen person, er forklaringen hans at du vil angripe noen venner og skade dem . Hvis du ser små slanger, hans tolkning om at du vil hedre noen og forbedre ham, så fornærmer han deg bevisst, miskrediterer deg og skader deg . Hvis du ser barn leke med slanger, forklar at du ikke lenger kan skille vennene dine fra fiendene . Hvis en kvinne drømmer om at et barn har plassert en slange bak hodet og at hun hører slangens rasling og pust, er dens tolkning at hun vil bli overtalt til å gi opp noe av det hun har til hennes fordel, men hun vil senere oppdage at hun har falt i et komplott der fiendene skader henne . Og hvis du ser slanger løfte hodet over vennenes hode, er hans tolkning at du vil oppdage et komplott for å skade deg og din venn . Hvis du ser en kvinne i en drøm og slangen har sovnet, er dens tolkning at noen vil overvinne rettighetene dine, men loven og innflytelsesrike venner vil beskytte deg ….

…Dirhams : En hestes dirham er en religion, kunnskap og oppfyllelse av et behov eller en bønn, og det rene er minimum av den visjonære og hans behandling hver søndag for lojalitet og overlevelse av inntjening og tillit . Al-Sahih og dens forvirring på en mann som hører ordene til det sanne . Og antallet deres er antall rettferdighetshandlinger fordi det står skrevet på den, det er ingen gud annet enn Gud og Muhammad er Guds sendebud, og gjerningene fullføres ikke uten minnet om den allmektige Gud . Hvis en person ser det, vil saken om religion og verden bli oppfylt for ham. Hvis han ser med seg et bredt og vakkert kapittel, så er det en religion, og hvis han er en av barna i denne verden, vil han motta en vid verden og et godt levebrød . Og hvis en gravid kvinne fødte en god gutt . Og de mange dirhamene hvis han er plaget med et vitnesbyrd, er mye bedre enn glede og glede, og hvis han ser at han har en god og sunn dirham på en person, har han et rett sertifikat, og hvis han ber ham om det, så ber han ham om et vitnesbyrd, så hans retur er et vitnesbyrd om sannhet og helse. Vel, han råder uvitende mennesker og godtar ham ikke . De oppblåste dirhamene er bedrag, løgner, uenighet og svik i å leve, eller å begå store synder der det ikke er noen inskripsjon i ord som ikke inneholder fromhet . Og som ble inngravert av Tyrus, kjetteri i religion og umoral, og den avbrutte rivaliseringen opphører ikke, og det ble sagt at artikkelen er avskåret . Å ta det er bedre enn å betale det fordi de betalte det. Hvis han stjeler en dirham og gir den i veldedighet, forteller han det han ikke kan høre . Hvis han ser ti dirham med seg, så blir fem hans mangel på penger, og hvis han ser fem, blir det ti, og dobler pengene hans . Noen av dem sa at dirhamene i visjonen er bevis på ondskap, og alt som var forseglet med skinnen, og dirhamene ble sagt å indikere hyppige ord om edle ting, og dirhamene ble sagt ord og argumenter hvis de var fremtredende, og Hvis dirhamene ble gitt i en bunt eller pose, ble de i hemmelighet avsatt . Kanskje en dirham var barn, og pengene var dårlige og vanskelige, og hest dirham var gode ord, og de dårlige dirhamene var dårlige ord. Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to dinarer i den, så jeg ba om dem, og han sa : Se, jeg har mistet noe fra bøkene dine . Sa han, og jeg så om jeg hadde mistet to argumenter . Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde slått tjuefire dinarer, som ble talt for dem alle, og jeg fant bare fire av dem . Han sa : Du ber alene og savner menighetene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en dirham som en kasrawi, så han sa : Du vil få godt, men han rørte ikke ved det før han hadde gagn av ham . Så kom en annen og sa : Jeg så som om jeg hadde skutt en arabisk dirham . Han fortalte ham at du slår . Så det ble vist for ham at han hadde slått hundre knop . Det ble sagt til Ibn Sirin Hvordan vet du det? Han sa : Kasrawi har en konge og en krone på seg, og araberen må slå denne dirhamen . Og en annen kom og sa : Jeg så som om jeg traff dirham . Han sa: Føler du deg? Han sa ja . Og han så en mann som om han hadde lagt en dirham under foten hans, så han fortalte om synene sine ved en kryssing . Han sa: ~ Du er – du vil vende deg bort fra gjeld .~ Personen i visjonen var livredd og reiste seg, og han hadde til hensikt at jihad skulle overgi sin religion. Da de to gruppene så de vantroes familie, ble han truffet av kvaler til han falt fra sin religion, og beviset for hans frafall er hans tråkk på navnet på den allmektige Gud . En annen mann kom og sa : Det er som om jeg trampet profetens ansikt, må Guds bønner og fred være over ham, med føttene mine . Ibn Sirin sa til ham : ~ Bit i går og frykt deg i benet ditt?~ Han sa ja . Han sa, ta den av . Så han tok det av, og det falt en diram fra ham, på hvilken Guds navn og navnet på Guds sendebud ….

…Den som i en drøm så at han hadde et sår på kroppen, det ville være penger for ham . Hvis han ble skadet på høyre hånd, er det penger som gagner ham fra et mannlig slektskap som han har, og hvis han ble skadet i venstre hånd, er det penger som drar fordel av et forhold han har fra kvinner . Hvis det er et sår på venstre ben, så er pengene hans fra pløying og planting, og hvis han blir såret på hælen, er det penger som kommer til ham fra sønnen . Hvis han har et sår og det strømmer blod fra ham, har han en gjeld, og han bruker vanskeligheter på det . Og den som ser at kroppen hans har myke sår som det strømmer blod fra, da er det skadelig for eieren i penger og tale . Han ble slått i hodet og hadde penger å beholde . Og hvis han så at han var såret og ikke utgyt blod, så har han oversett en dyd som kommer til ham . Og den som blir såret og søl blod fra ham, da vil han ha penger, og effekten av ham blir tydelig . Og hvis han så sultanen som om han hadde blitt såret i hodet, ville han se jevnaldrenes død . Hvis beinet hans blir brutt, vil hæren hans bli beseiret og hans ledelse svak . Hvis han ble såret i venstre hånd, ville soldatene doblet seg . Hvis han ble skadet på høyre hånd, ville det som var på hans hånd være dobbelt . Hvis han ble såret i magen, ville pengene i safe hans doblet seg . Og hvis et sår i låret hans formerte seg, ville klanen hans formere seg, og hvis et sår i bena hans ville doble livet hans . Hvis han ble såret på føttene, ville han doble sin standhaftighet i sitt rike . Hvis en mann skader ham, kutter av organene og deler dem, har den som slår myndighet over den som er slått med høyre tunge . Hvis han ble såret og kom ut av den skadede med blod, synder den som slo ham, og den som ble slått vil bli belønnet for ham. Hvis han flekker den med blodet sitt, vil han motta synd og penger som er forbudt i den grad han flekker blodet . Og den som ser at han har såret en vantro, så har han kontroll over en fiende som har tilsynelatende fiendskap, og sier sannheten i ham, og skaffer fra ham penger like mye som blod, og at den ikke-troendes blod for den troende er tillatt . Og hvis han så en person såret ham, og det ikke kom noe blod ut av ham, så sier han i al-Majrouh med sanne ord, han vil ikke ha svar . Hvis han så at han var såret, og det kom blod ut av ham, så støtter han ham med det man tror . Og den som ser at han blir såret med en kniv eller noe jern, så kommer hans korrupsjon til syne, og det er ikke noe godt i ham . Og den som ser at noen deler av kroppen hans har kirurgi, så er uttrykket i det for organet der operasjonen skal finne sted, og hvis det er i brystet eller i hjertet, er det i ungdommen, og unge kvinner indikerer kjærlighet, og hos eldre og eldre indikerer det sorg . Og hvis det er på tommelen på høyre hånd, indikerer det en gjeld han kjører på, og et instrument å skrive på . Og den som ser at en engel av englene har såret ham med sverdet i magen, som om han hadde dødd, han vil lide sår og sår, og så vil han bli kurert av dem . Og den som så at han var såret i nakken, ville få penger på siden av hælen ….

…Al-Baker : Eieren av ord og opprør i sitt levebrød, og alt utførelse som er berørt av ild er snakk og krangel . Og det ble sagt at bakeren Sultan Adel, den som i sin drøm så at han var en baker, ble velsignet med godhet, fruktbarhet og rikdom, hvis han så at han bakte en apostrof, ville han ha et godt liv og han viste mennesker en måte de drar nytte av rikdom og rikdom på . Hvis han ser som om han kjøpte brød fra en baker uten å se prisen, er han plaget med et godt liv i glede og en donasjon for gitt . Hvis han ser ut som om bakeren tok en pris fra ham, snakker han om behov . Og den som ser seg selv som en baker som baker og selger brød til vanlige mennesker med ødelagte dirham, så bringer han folk sammen i korrupsjon, og bakeren, og hvis folk sier at han er en rettferdig autoritet, har han en dårlig moral, fordi ild er opprinnelsen til hans arbeid, og ild er en ondsinnet kraft, og den er tent med ved . Når det gjelder brød : det indikerer kunnskap og islam, fordi det er religionens søyle, grunnlaget for sjelen og sjelens liv . Kanskje indikerer det liv og penger som inneholder sjelens styrke, og kanskje indikerer brødet Boken, Sunnah og pengeknuten på menneskers skjebne, og kanskje indikerer brødet moren som pleier og pleier, og hustru som er godhet av religion og bevaring av en . Og rent av det indikerer ren levende, ren kunnskap og en vakker hvit kvinne . Sladderne med det er mot det, så den som ser det som om han skiller brød mellom folket eller de svake, hvis han er en student av kunnskap, så vil han oppnå fra kunnskap det han trenger . Og hvis han var en forkynner, var det hans forkynnelse og bud, bortsett fra at menneskene som tok sin veldedighet over ham eller ikke trengte det han hadde, så er det en tjeneste for dem og gode gjerninger som han mottar for deres skyld, og ved at de er heldigere fordi overhånden er bedre enn underhånden, og nestekjærlighet er den skitneste av folket . Når det gjelder den som ser en død person som har gitt ham brød, er det penger eller levebrød som kommer til ham fra en andres hånd, og fra et sted som han ikke forlot, og når det gjelder den som ser brødet over skyene , eller på takene eller på toppen av palmetrærne, så koker han, så vel som andre varianter og mat. Jorden blir tråkket ned av føttene, for det er en stor velstand som testamenterer sorg og glede . Når det gjelder den som så en død person som tok et brød for ham eller så ham falle fra ham i ilden, i det fri eller i tjære, så se på hans tilstand, om han var en helt eller det var i tiden for kjetteri som folk kaller til, og en oppvigling der folk tørster, fordi brødet mister sin religion eller ødelegger ham . Og hvis det ikke var noe av det, og det ikke var noe bevis i synet, og han hadde en syk kvinne som omkom . Og hvis den hadde svak gjeld, er den ødelagt . Den som bærer brød, han skal gifte seg med en kvinne som er forbudt ….

…Og den som ser at han gikk på sjøen og føttene ikke ble våte, da vil han bli frelst fra helvetes ild og være en reformator i denne verden ….

…Å ta av seg sandalen er en tjener eller en kvinne . Og den ønskelige sålen hvis en vei og en reise er på den, og hvis hodelaget er avskåret, forblir det fra en reise, og hvis feller eller tøyler blir avskåret eller sålen er ødelagt, så blir en sak presentert for ham som hindret ham i å reise på grunn av hans motvilje mot det, og hans vilje til å reise i henhold til fargen på sålen. Og hvis det var rødt, var det en glede, og hvis det var grønt, var det for religion, og hvis det var gult, var det en illusjon . Fordi han så at han eide en sko, og en kvinnekonge gikk ikke i den . Bruk dem bundet til en kvinne . Hvis hun var uhørt, var hun jomfru, og hvis hun var kledd, hadde hun ikke på seg, og kvinnen ble tilskrevet fargen på sålen, og hvis han så at han gikk i sandaler, så en av dem ble fjernet fra beinet, og han etterlot seg en bror eller partner . Å ha på seg sandaler mens du går i dem er en reise i land. Hvis han bruker dem og ikke går i dem, så er hun en kvinne han gifter seg med . Hvis han så at han vandret i sin lokalitet, hadde han samleie med sin kone . Den hårete innersålen er penger, og forstranden er en kvinne . Og sålen til deltakeren er en datter, og hvis han ser det som om han hadde på seg nye, hårete, velkledde sandaler, assosierte hun seg ikke med henne eller hadde på seg en jomfru . Hvis han ser ut som om hælen hennes er kuttet av, så er hun en utrolig kvinne . Han ble sagt å gifte seg med en kvinne uten to vitner . Hvis hun ikke hadde tømmene, giftet han seg med en kvinne uten verge . Hvis han ser ut som om sålen er brettet, og underplaten er delt og ikke faller, føder kona en jente . Hvis platen festes til platen, vil jentas liv bli forlenget med moren, og hvis hun faller, vil hun dø . Og den som ser som om han har lappet sålen, da erstatter han mangelen i forhold til kona og forbedrer samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, indikerer det korrupsjon i kona, så hvis han skyver sålen mot skoen for å fikse den, så hjelper han kona til å begå en umoralsk handling . Hvis han ser ut som om han går med såle, vil han skille seg fra kona eller forlate partneren . Det ble sagt at denne visjonen indikerer at han har samleie med en av konene sine uten den andre, eller at han reiser ufullstendig . Hvis han så ut som om hans eneste gikk vill eller falt i vannet, ville hans kone overvåke fortapelsen og deretter redde . Hvis han ser en mann som stjal sandalen hans og tar på den, lurer en mann sin kone og kjenner ham og godtar det . Og sålen av sølv er fri og vakker, og av kuler er en svak kvinne, og av ild er en skarp kvinne, og av tre er en forræderisk hyklerisk kvinne, og den svarte sålen er en rik kvinne med livlighet og sålene til farge er en forvirret kvinne . Og fra okseskinn er det fra perserne, og fra hesteskinnene er det fra araberne, og fra løvernes skinn er det fra sultanernes mørke . Og linsålen er en skjult kvinne som leser Guds bok, flytende . Og det ble sagt at det er trygt å ta av sandalene og få vergemål, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta av deg sandalene .~ En mann spurte Ibn Sirin, og han sa : Jeg så skoene mine hadde gått vill, og jeg fant dem etter motgang . Han sa : Du søker penger og finner dem etter vanskeligheter . Det ble sagt at å gå i sålen er en reise i lydighet mot den allmektige Gud, og Ibn Sirin ble spurt om en mann som så sandaler på føttene og sa : Du reiser til arabernes land . Og det ble sagt at sålen indikerer broren . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg gikk i skoene mine, og hodelaget til en av dem var avskåret, så jeg forlot det og gikk alene . Han sa til ham : Har du en fraværende bror? Han sa : Ja . Han sa : Dere gikk ut til bakken sammen, så dere lot ham være der og kom tilbake? Han sa : Ja . Da gjenvunnet Ibn Sirin og sa : Jeg ser ikke broren din, men han har forlatt vår religion . Ford sørger snart ….

…Hvis du drømmer om at du befinner deg i tung forlegenhet, betyr dette tap av handel, elendig husholdningspåvirkning og krangel mellom familier . Hvis du blir kald og sulten, vil du bli tvunget til å ta en lang reise for å løse en plagsom sak . Hvis du drømte om å se skoger fulle av grønne blader, betyr dette suksess og lykke . Denne drømmen forutsier berømmelse og stor evaluering fra massene . En jente forteller den neste drømmen og hvordan den ble oppfylt . Han sier : ~ Jeg var i en veldig forlegenhet som om jeg var sammensatt av kokosnøttrær med røde og gule frukter som vokste dem . Landet var dekket av blader visnet og jeg kunne høre henne Takchkh under føttene mine, og jeg vandret her og der tapt . Neste ettermiddag mottok jeg et telegram som kunngjør nyheten om dødsfallet til en fetter Aziz ….

…Noen konger var urettferdige mektige, og han så en mann av denne rettferdige kongens stygghet, Herre og hans ansikt på anusen, og han stoppet opp og kuttet av hendene og føttene, og hørte Thalia lese : ~ Har du ikke sett hvordan din Herre gjorde Aad? . Iram of the Pillars . ~ Han fortalte om synet sitt ved en overfart, og han sa : Kongen skal omkomme, akkurat som familien din kommer tilbake . Etter tjue dager var hans eiendom og penger borte, og Gud den allmektige ødela det, og folk opphørte hans ondskap ….

…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….

…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

…Og den som ser at føttene er forvirrede, det indikerer hans korte liv og mangel på pengene hans ….

…Og den som ser vår profet Muhammad og var bekymret, han vil bli løslatt, eller en fange blir løslatt fra fengselet sitt, og hvis han er i høye priser, så vil han bli løslatt, selv om han ble urett, seier, eller han er redd for sikkerhet . Og hans visjon er et gledelig budskap for den som søker det gode resultatet i hans religion og verden . Hvis han ser ham komme til ham, eller overlate ham til ham i sin bønn, gi ham noe godt eller kle ham på en anstendig måte, og hvis han er en lærd som har gjort det han vet, og hvis han er en tilbeder som har nådd hjemmene til verdige mennesker, og hvis han er en synd, omvender han seg, og hvis han er en vantro, blir han veiledet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så tro på Gud og hans sendebud. Den analfabeter profeten ). Profetens visjon indikerer å vise argumenter, artighetens sannhet og oppfylle løftet, og kanskje fiendskap, misunnelse og hat skjedde fra hans familie og slektninger, og kanskje hans familie skiltes og flyttet fra hjemlandet til andre, og kanskje den foreldreløse fra foreldrene hans fanget ham . Hans syn kan indikere visning av verdigheter, fordi fawnen hilste på ham, og kamel kysset føttene hans, og han tok ham til himmelen, og armen snakket til ham, og trærne gikk til ham . Hvis seeren var en av kolinene som behandler øynene, nådde han et stort beløp i sin fremstilling, for på ham være fred, svaret fra Qatadas øye . Og hvis folk er utmattet av tørst, indikerer dette nedstigningen av regn fordi Gud velsigner ham og gir ham fred kilden med vann mellom fingrene . Og hvis en kvinne så ham som hadde oppnådd stor rang, god berømmelse, kyskhet og ærlighet, og kanskje hun var rammet av ulykker og fødte gode avkom, selv om hun hadde penger hun brukte på å adlyde Gud den allmektige . Å se ham fred være med ham indikerer tålmodighet mot å skade . Kanskje hans visjon antydet de troendes seier og de vantroes ødeleggelse, og hvis en skyldner så ham, ble gjelden hans brukt, og hvis han så ham, ble en pasient helbredet av den allmektige Gud. Han pleier å være kjetteri, og hvis han besøkte graven hans, slo han mye penger, og hvis han så at han var sønn av sendebudet, fred være med ham, indikerte han at hans tro var ryddet og sikker . Og den som så at han ble forvandlet til sitt bilde, fred være med ham og var en student av kongen, han skaffet ham og landet var knyttet til ham, og hvis han var i ydmykhet av Gud den allmektige, og hvis han søkte kunnskap, han oppnådde den, og hvis han var fattig, eller celibat, giftet han seg eller var på et sted hvor han ble slått, så lever han med sin velsignelse, og den som så ham, fred være med ham. og hans menn . Hvis hun ser ham gravid eller mannen hennes ser ham, er sannheten ord . Og den som ser ham godt, er en økning i søkerens religion, og den som ser sitt svarte skjegg, vil få glede og fruktbarhet . Og hvis han ser nakken tykkere, så er Imam Hafez for tilliten til muslimene, og den som ser ham, fred være med ham, i en militærleir med våpen på seg mens han ler, så skal den muslimske hæren bli beseiret . Hvis han ser at han, fred være med ham, kammer hodet og skjegget, indikerer han at de er borte . Og den som ser ham lage et brorskap blant ledsagerne, han vil motta kunnskap og rettsvitenskap . Og den som så graven hans, fred være med ham, og han var en handelsmann som hadde fortjeneste i sin handel . Hvis han ser at han er profetens far om fred, så er hans religion ødelagt og hans sikkerhet svekket . Hvis han ser en av konene til profeten, fred være med ham, som er hans mor, øker hans tro . Hvis han ser at han går etter profeten, fred være med ham, så følger han Sunnah . Og den som ser at han spiser alene, den som søker, forbyr væsken og gir ikke almisse . Og hvis han ser profeten, fred være med ham uten sko, så forsømmer han bønnen med menigheten, og den som ser ham ha på seg usynligheten, han befaler ham å streve for Guds allmektiges skyld . Og den som ser blodet sitt blandet med profetens blod, fred være med ham, han vil gifte seg med ære . Hvis profeten ga ham noe som er ønskelig, som vått og kjære, så ville han huske Koranen utenat og få kunnskap like mye som han ga den . Og den som ser profeten, fred være med ham, i bildet av en høy ung mann, det vil være strid og drap blant mennesker. Hvis han ser ham mens han er en gammel sjeik, så er folket sunt, og hvis han ser ham som hvit, omvender han seg til den allmektige Gud og forbedrer hans gjerninger . Og den som ser ham formane ham eller krangle med ham, dette er en kjetteri som han har ført til i religionen ….