…Hvis han så en krone eller søstre på de døde og viste ham sitte på en seng, og han så grønne klær på de døde, antydet han at hans død var et slags vitnesbyrd, akkurat slik en slik visjon indikerer den gode tilstanden av de døde i det hinsidige, så det indikerer hans hindring i denne verden ….

Og den som så at han ringte på badet, ville ha mangelfull religion og verdslige anliggender ….

…Den som ser at han har solgt ringen sin og har tatt prisen, det indikerer at han selger noen av pengene sine og lagrer dem, og hvis kongen ser at ringen hans er tapt, indikerer det at hans besittelse er død ….

…Episode : Religion . Og klirringen : krangel og snakk i en fabrikasjon ….

Og den som ser at ringlappen hans har brutt, han indikerer noe annet ….

Og den som ser kallet til bønn og dens tolkning på tre måter: en kvinne, en tjener og en levende og alt som er godt eller vondt i den, tilskrives det ….

Og den som ser at han ikke liker ordlyden i ringen hans, han vil legge igjen noen av pengene sine, og kongen vil være sint på ham ….

…Al-Kirmani: Den som ser at han har slått en barberhøvelfarget perle, skal tolke lesing av Koranen eller undervisning i den, samt kunnskap . Og hvis han ser at han har slått en spredt perle, så vil han slå barn eller unge menn, fordi Gud den allmektige sier at det vil være barn som blir udødeliggjort . Og hvis perlene er i oss, tolkes det av kvinner eller av gode og vakre kvinner, fordi Gud den allmektige sier og Hor Ain er som slike skjulte perler . Og hvis perlene er store, så indikerer det at levebrødet vil bli oppnådd, fordi Gud den allmektige sier at perler, koraller og synet av perler, hvis de er bundet, kommer ut av dem, så tolkes det med tristhet . Og den som ser at han svelger en perle, det er visdom og kunnskap han bevarer . Og den som ser at perler kommer ut av det, da er han rettferdighetens og fromhetens ord . Når det gjelder den som ser perler strødd på en søppelkasse eller på et sted som ikke krever det, håner han flagget . Og den som ser at han har slått en perle og brenner den som en ild i stedet for tre, så tolkes det at han fører en person til en sak og oppfordrer ham til å gjøre det ut fra rettferdighetens ord ….

Ring Hvis du bruker en ring i en drøm, symboliserer dette at du kommer inn i nye prosjekter der du vil møte lykke til . Å se en ødelagt ring symboliserer krangel og familiens ulykke hos ektepar . Når det gjelder ugifte mennesker, er de truet med atskillelse fra sine kjære . Hvis en jente mottar en ring, betyr dette at hun etter i dag ikke vil bekymre seg for sin elskers oppførsel, da han vil vie seg til å gjøre henne lykkelig og sikre fremtiden hennes . Når det gjelder å se andre ha på seg ringer, betyr det godhet, velstand og flere venner ….

…Safir : glede og fornøyelse, den som ser at den er forseglet med rubiner, så har han en religion og et navn . Hvis han så at han tok safirfedd og ventet en sønn, ville han få en datter . Og hvis han vil gifte seg, vil han gifte seg med en vakker, vakker religionskvinne, fordi Gud den allmektige sier : ~Som om de er rubiner og marianer .~ Hvis han så ut som om han hentet mye rubin fra havbunnen eller elven som skal måles av michael eller bæres med ærbødighet, så er det mye penger fra en hersker og mye rubiner for verden er en vitenskap, og guvernøren har en stat, og handelsmannen har handel . Ve å være en venn . Og den som ser at han har sett på en essens eller perle som ikke har noe lys, eller i en flaske som ikke har noe lys, da skal han være forsiktig med kvelning og nød, fordi sjelen i kroppen er som lys i glasset og essensen , eller tankene hans er borte, fordi sinnet er et enkelt stoff . Hvis safiren er en venn, er han hardhjertet, og den som ser at han har en krans av rubin og koraller, er det stoltheten og kraften til en vakker kvinne, og noen av dem sa at safir tilskrives kvinner slik at det er mye å telle ….

…Det er i en drømmeglede og fornøyelse . Den som ser at den er forseglet med rubiner, så har han et ornament . Og hvis han så at han tok safirfedd og ønsket å gifte seg, ville han gifte seg med en vakker, vakker religionskvinne, fordi Gud den allmektige sa : (Som om de er rubiner og koraller ). Og den som finner et safirfedd, det blir penger fra ikke-arabere . Og mye rubiner for verden er en vitenskap, guvernøren har en stat, og kjøpmann har en handel . Det ble sagt : Sapphire er en tøff venn . Og den som har en krans av rubin og koraller, dette blir verdsatt og styrket av en kvinne . Kanskje safir for de fattige var mat å komme til dem, og kanskje det var Koranen, og den syke kunne ha rømt fra ilden, fordi ild ikke fungerer i safir . Og den som ser en rubinfedd i hånden, en vakker, hardhjertet kvinne elsker det . Og den som ser en lobb i hånden som ser ut som en safir og ikke en rubin, da hevder han ære og ikke en hederlig ….

…Det er for kvinner deres skjønnhet og utsmykning . Og den som ser at han har et halskjede av gull, perle, rubin og krone, en handling av muslimer . Halskjedet er for en mann hvis hun har sølvpenger som indikerer ekteskap med en vakker kvinne, og hvis det er av sølv og essens, er det en inkluderende stat med penger. Og svak . Et halskjede til en kvinne er penger som mannen hennes har betrodd henne, og et halskjede til en gravid kvinne har en mannlig sønn . Hvis halskjedet er ødelagt, blir guvernøren fjernet . Halskjedet er for en gift kvinne, en gutt og for en bachelorette, en mann . Hvis han ser at han har halskjeder og tiår, og han er for svak til å bære dem, så er han svak fra å jobbe med sin kunnskap og gjøre det . Se også halskjede og choke ….

…Antallet : det varierer i henhold til antallet som telles, og hvis det blir sett på som om Guds navn blir telt i det, blir det berømmet . Hvis han ser at han teller dinarer der navnet på den allmektige er regnet, vil han ha nytte av kunnskap . Hvis han ser et bilde gravere i det, så jobber han med verdens forfengelighet . Og hvis han så at han tellet en perle, ville han resitere Koranen . Hvis han ser at det regnes som en essens, lærer eller studerer han naturfag . Hvis han ser at han teller en perle, er han engasjert i noe som ikke angår ham . Hvis han ser at han forbereder fete kyr, vil fruktbare år gå over ham . Hvis han ser ut som om han er en skjønnhet og en byrde . Hvis han var en sultana som hadde godt av sine fiender, hvis verdi ikke var forenlig med disse lastene, og hvis han var en sultana som regnet avlingene sine, og hvis han var en kjøpmann som tjente stor fortjeneste . Hvis han ser ut som om han forbereder Jorsa, så faller han i nød og utmattelse i sitt levebrød, og på samme måte kommer tallet i alt foruten ham tilbake til sin essens ….

…Ørepynt, en hals som er plassert ører, tolkes det for å tegne den i øreøreringene han ønsker å høre synge sagen i den litt essenser eller unik, og hver av dem perler eller ) mer enn at den kombinerer Koranen eller kunnskap om rettferdighet og så en Crdoah-perle Uten den andre, husker han halvparten av Koranen utenat eller gjør noe av rettferdighet som ikke er fullstendig, og det ble sagt at den som ser en ring i ørene, så blir den pyntet og vakkert med mennesker ….

Og den som ser at han fikk en ring å bli forseglet med, da har han noe som han aldri har eid, og den som ser at den er forseglet med en hvit sølvring, da blir et rettferdig barn født til ham, og hvis han er rød, barnet hans er korrupt, og hvis han er svart, vil han vise seg å være ydmykende og ydmykende, og hvis han ser at han har slått en ring mens han er i en moske, bønn eller tilbedelse, eier han en kvinne, og hvis han er mektig, så treffer han en high, eller en handelsmann, han vil tjene penger. Og den som ser at han fikk en gullring, da er han som gull, noe av det han eier vil forsvinne fra ham, eller en hersker vil være sint på ham. Akvamarin, han lever lenge, og den som ser at ringen hans er tatt fra ham, blir hans autoritet fjernet fra ham, og hvis han ser at han er tapt, kommer det han hater inn på ham, og hvis han ser at det er ødelagt eller falt, så indikerer det at hans status har falt eller pengene hans er borte, eller at han etterlater sin kone med død eller liv eller nær fristen eller døden, sønnen hans, og hvis kvinnen ser det, så er det hennes dødsfall mannen, og den som ser at feddet på ringen hans har falt, da skal ansiktet til hans autoritet og hans nærvær fjernes…

Og den som ser at han har lånt en ring, han har noe som ikke blir igjen for ham, og på samme måte hvis han ser at han har en ring og ikke har gravert inn i den ….

…Hvor døve drømmer ?? Hører de lyden i drømmene sine? Kommer et mareritt til dem? Skiller en person som er døv fra hverandre i drømmer, ser dem og forestiller seg lydene av det de ser, og hvem som blir døv senere? Dette er flere spørsmål som kan komme til tankene til alle interesserte, eller en spesialist i vitenskapen om drømmeuttrykk, og det trekker også oppmerksomheten til alle som elsker denne kunsten også. Hvordan kan en døve drømme? Hvordan kan drømmene hans forklares? Er hans symbolske språk tilstrekkelig for forståelse? Og når en normal person oversetter dette kinetiske språket, etter å ha mottatt det fra dem, til et talespråk; Vil dette være nok, og kan deretter deres visjoner uttrykkes? Fører oversetterens språk her til den nøyaktige betydningen den døve ønsker? I begynnelsen er det en forskjell mellom den som ble født døv og den som var i stand til å høre, men senere ble døv … og hver av disse to seksjonene har sin egen måte å drømme på … og dette er hva Jeg vil detaljere i neste artikkel … Hvem er født i stand til å høre Da ble han helt døv, så han vil mest sannsynlig se drømmen, og han vil ikke høre lyden, men når han forteller deg synet han så, etter sin døvhet, vil han fortelle deg hva han så, og han vil måle det han ser av de tingene han så, og han hørte ikke dem, i henhold til det han reduserte og holdt i minnet før han ble døv . Når det gjelder den som ble født døv, kan alle disse menneskene aldri høre stemmene, så de ser de forskjellige scenene og scenene i sine drømmer uten lyd, og han kan se flere scener, av mennesker eller livløse gjenstander, eller han kan se foreldrene hans, for eksempel, hans slektninger, hans venner osv., og ved å blande med dem og høre fra dem, fant han ut at de ofte ser de som er enige med dem med denne funksjonsnedsettelsen; Forklaringen på dette er at de er veldig nær dem følelsesmessig eller romlig, så det er ikke overraskende at de også er nær sjelene sine, hvis søvntilstanden har steget, og sjelene, som nevnt i Sahih, er rekrutterte soldater, så de er ikke nær dem, og det som blir forkastet av dem, er annerledes, så soveren møtes i søvn generelt, begge og vennen hans er et av folket i denne verden, og det måles mot disse døve menneskene, så de ser mange døve mennesker . Nå som vi vet hvordan døve mennesker ser visjoner, har vi et veldig viktig spørsmål. Hva er hvordan kan tolke deres visjoner? Vil tegnspråk – enten det er fra oversetteren eller fra døve selv – være tilstrekkelig til å forstå det symbolske språket som kommer fra dem for overfarten? Jeg sier, her er det en veldig viktig sak, for språket som uttrykk henvises til er språk for høyttaleren når døve forteller det til den som hører, om høreren er krysset og her er språket det som krysset forstår i henhold til til sin egen kultur, eller høreren er oversetter for den som vil krysse, og her vil du bli ledet av oversetterens språk og kultur Så krysset må være klar over dette og prøve å være ærlig i å formidle visjoner om slike mennesker , som den døve kanskje vil ha et ord eller en bestemt setning, og oversetteren av symbolene hans uttrykker et ord eller en annen setning …. Dette er veldig illusorisk, spesielt når ordet er erstattet, fører det til en helt annen betydning . … Når du uttrykker, og denne oppgaven må uttrykkeren ta hensyn til, for å være sikker på før uttrykket for symbolet som døve ønsket, og dette gjøres ved å spørre ham til hvem han oversatte for ham … eller ved å spørre døve selv a om det han hadde til hensikt å henvise til ham på en måte. Nøyaktig, fordi noen tegn på døvespråk betyr flere verbale konnotasjoner, slik jeg forsto det av oversetterne, og slik jeg så det på billedspråket deres, og jeg tok en visjon om en døv person i programmet mitt og i lufta live i Al-Raya-kanalen, og da oversetteren dukket opp for døve ved å oversette den, ble jeg overrasket over ordet han sa, Han ville uttrykke hvor fingeren kom ut i skoen, så han sa: Ring !! Og da jeg spurte ham om dette var det døve selv uttrykte? Han svarte benektende og at dette er fra hans ord: Han kaller denne delen av skoen en ring …. mens du finner noen som kaller denne typen, for eksempel sko på tåen, og måler mange ord med brede betydninger, for eksempel. Og han vet det eller er interessert i å skille mellom dem, bare krysset . . ….

Og den som ser at noen har stjålet en rubin og gitt den til ham, blir det tolket av en kvinne eller en hushjelp er forbudt, og synet av en stor safir er penger, men det er hatsk, og det kan ikke lide ….

Og den som ser at han har truffet en rubin, han vil få sitt behov ….

…Ørepynt i øret : Når det gjelder øredobber for menn, gjør det en hørsel, og ørens glede passer ikke med unntak av kvinner, for eksempel å synge og slå slipsen, ellers gjør han det han ikke burde, og han beriker Koranen, og hvis det ikke er noe slikt, ser hun på den gravide kvinnen fra familien hans, som for hans kone eller datter, det er Hun føder en gutt hvis øreringer er gull, og hvis øreringer er sølv, og hun føder en kvinne . Og den som ser en kvinne eller en hushjelp i ørene, en ørering eller en shanf, da vil han se en handel i et overfylt land, en piknik der det er slaver, og det er kvinner som er pyntet, fordi kvinnen og kvinnen tjenestepiken er en handel, og øret som øredobben er plassert på er slaver og kvinner. Verden og dens skjønnhet, fordi skjønnheten i alt er perle, og Koranen og religionen er velsignet, god stemme og fullkommenhet i dens anliggender . Og hvis han likevel var en skonnert, ville han få en datter . Hvis en gravid kvinne ser dette, vil hun få en mannlig sønn . Øreringer og skaft er like for menn og kvinner, og hvis øreringer er av gull, er en sanger mann, og hvis den er av sølv, sparer den halvparten av Koranen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om det var en ørering i et av ørene mine, så han sa til ham : Hvordan sang du? Han sa at jeg har en god stemme ….

Og Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at han fant en perle, det indikerer at en tjener har skaffet ham, og hvis han er hvit, så er han god og from, og hvis han er grønn, så er hans tjener en religion , og hvis han er svart, er ikke tjeneren hans religiøs, hardhjertet og dårlig. Hvis det var et system som på to måter skulle tolke sorg for de korrupte og penger for de rettferdige ….

Og den som ser at han har to øreringer, da treffer han autoritet og utsmykning i mennesker og skjønnhet i dem, eller det blir født en slavejente for ham, og det ble sagt at han ønsker å høre al-Khanna, og hvis han ser i hver av ørene hans en perle eller mer, så samler han Koranen eller kunnskapen om rettferdighet

Og den som ser at han hentet en dyrebar perle fra havet, så indikerer han at målet hans er oppfylt og hans behov er oppfylt, og han skal gis til en konge like mye som verdien av denne perlen, og han vil motta penger fra sultanen ….

…Obsidian : penger fra mistanke, og for den som forventer at et barn skal bli født av ham, og indikerer også en hykler venn, og en perle er en venn som ikke har noen hjelper, og mye av det er forbudte penger ….

…Når det gjelder perlen tolkes den som sønnen til en gutt av Nafaa, den som ser en perle som har flydd ut av hendene hans, det indikerer at en gutt reiste til ham eller hans tjener reiste ….

Og den som så at han kastet en perle i en elv eller en brønn, han ville gjøre en tjeneste for folk ….

…Sannheten er i en drøm et palass, så den som ser at han har truffet et stykke perle i det, han vil slå et palass der det er tjenere og krukker . Og al-Ashnans rett er en funksjon av å lindre bekymringer og sorger og eliminere gjeld . Den jemenitiske sannheten er veiledende for barnet eller kona som bevarer, og det kan være angitt av boken som er bundet med to ender . Og sannheten om kvinner er et tegn på bekymringer og kvaler, og kanskje en skjede for de som er i nød, og gleder, ektemenn og barn . Og glassretten er en venn som ikke har lojalitet . Og tristhetens sannhet indikerer tjeneren og tjeneren ….

…Al-Mutrah : The World of Makar Mazouk Kalam . Al-Allaf : En mann med mye penger . Og Al-Attar : en forfatter, lærd eller tilbeder, og prinsippet er at han er en mann som får skryt av god ros . Og skatteoppkreveren : en mann som gikk inn i andres anliggender . Å selge garn indikerer reise . Al-Diver : En konge eller tilsvarende en konge, så den som tror at han synker ned i havet, han går inn i arbeidet til en konge eller myndighet . Hvis han så ut som om han hadde trukket ut en perle, ville han skaffe seg en hushjelp fra kongen som fødte ham en god sønn, fordi Gud den allmektige sa : ~Som om de er eksistensperler .~ Dykkers visjon indikerer en søken etter mystisk kunnskap, en forespørsel om penger i fare, og det han søker, vil falle til en mengde perler ….

…Innsjøen : betegner en kvinne til venstre som elsker direkte, fordi innsjøen står og ikke løper, og den dreper den som faller i den og ikke skyver den . Og bølgene er strenghet og pine, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dekket av bølger som skygger .~ Og den allmektige sa : ~Og bølgene stoppet mellom dem .~ Og det ble fortalt at en handelsmann så at han gikk i sjøen, og han var livredd av frykten for havet, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing . Han sa : Hvis du vil reise, vil du ha det bra . Dette er fordi hans visjoner indikerer stabiliteten i hans saker . Og en mann så ut som om sjøvannet var sint til kanten hans dukket opp . Så han fortalte det til Ibn Masada, og han sa : En lidelse sank ned på jorden av kalifen, eller tørke i land, eller kalifens penger ble stjålet . Det var bare et lite beløp til kalifen ble drept, pengene hans plyndret og land ble undertrykt . Og den som så at han førte ut en perle fra havet, han ville ha nytte av kongen i penger, slave eller flagg . Og hvis han ser at sjøvannet eller annet vann har økt til det har overskredet grensen, som er betydningen av strømmen til den kom inn i hjem, hus og hjem, så holder folket tilsyn med drukningen, så blir det en stor prøvelse . Prinsippet er i det dominerende vannet de er og oppvigling, fordi Gud den Allmektige kalte sin seier og dens overflod for tyranni, og han sa at drukning indikerer utøvelse av en stor ulykke og manifestasjon av kjetteri, og død ved drukning er en død på grunn av vantro . Når det gjelder den vantro, hvis han ser at han har druknet i vann, så tror han, fordi Gud den allmektige sier : “ Selv om drukning fanger ham, sier han, jeg tror . ” Verset . Og den som ser som om han har druknet og senket seg i havet, vil sultanen ødelegge ham . Hvis han ser som om han har druknet og fått ham til å dykke en gang og flyte en gang og bevege hendene og føttene, vil han få rikdom og stat . Hvis han ser det som om han forlot ham og ikke druknet, så går han tilbake til saken om religion, spesielt hvis han ser grønne klær på seg selv . Det ble sagt at den som så at han døde og druknet i vannet som fienden hans gjerne ville drukne i det rene vannet, druknet i mye penger . Når det gjelder svømming : den som ser at han svømmer i sjøen og var en forsker som har nådd sitt behov i kunnskap, hvis han svømmer på land, så er han låst og blir tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og like mye som hans styrke . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, går han inn i arbeidet til en urettferdig og mektig sultan som krever av ham et behov som han oppfyller for ham og er i stand til ham og Gud den allmektige. sikrer ham like mye som han løper i dalen . Hvis han frykter ham, så frykter han også en hersker , og hvis han rømmer, rømmer han fra ham, og hvis han kommer inn i havet og svømmer bedre i det, inngår han en stor sak og et stort mandat, og han er i stand til å eie kongen og oppnå ære og kraft . Hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra synden . Og den som ber mens han er redd, han vil få frykt, sykdom eller fengsel, like mye som hans avstand fra rettferdighet . Og hvis han tror at han ikke vil flykte fra ham, vil han dø i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han skånet for det arbeidet . Og hvis en sultan ser at han vil svømme i et hav og havet er turbulent med en bølge, så kjemper han mot en konge blant kongene, og hvis han bryter havet ved å svømme, vil han drepe den kongen . Og hvert hav, elv eller dal som har tørket opp, det er statenes tilstand som tilskrives det, og hvis vannet kommer tilbake, vil staten komme tilbake . Og det ble sagt at hvis en person ser at han har rømt fra vannet som svømmer før han var klar over søvnen, er det bedre for ham å legge merke til det mens han er i vannet som svømmer . Og det ble sagt at den som så at han svømte, bestred en motstander og beseiret motstanderen og vant over ham . Og å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og det ble sagt at han er sikker på noe han er i tvil om, og det ble sagt at han reiser på en reise i fare for sin tillit . Og den som ser som om vannet strømmer på overflaten, han vil bli rammet av en ulykke fra sultanen, som er en indikasjon på herskerbenet, som han bare kan takle, for sin flyt og autoritet . Og den som har stagnert fra ham, er lettere og mildere, og indikerer en kriger som kutter veien, og hvis han er på reise, krysser en tyv eller en løve veien mot ham, eller hvis tankene hans om reisen er regn, en linjal, eller et mekka . Og hvis han var til stede, ville han bli plaget av en sorg og ulykke, fordi Gud den allmektige sa : ~Du er forbannet med en elv .~ Når det gjelder Sultan, blir den presentert for ham, spesielt hvis han kom inn i den . Enten fengsler han ham, beordrer ham å bli slått, eller så oppnår han sorg hvis han har fått ham stor, eller hindrer ham i å bli frelst fra strømmen hans, så faller enten en sykdom i ham fra kulde eller drypp, så hvordan om det var i vinteren og vannet hans var dårlig, så er det mer alvorlig i alt som indikerer det? Hvis det blir kuttet, krysset eller forlatt det, vil han bli frelst fra alt som er i det av sorg og sykdom, og alle bevis for lidelse og sorg . Og den som trekker fra en elv og drakk, får penger fra en mann som er like farlig som den elven . Og den som kommer inn i en elv og slår den fra bunnen av gjørme eller gjørme, de vil bli rammet av en mann hvis tilstand er som den elven i elver . Og den som skjærer en elv til den andre siden, han vil avskaffe bekymring, redsel eller frykt, og han vil bli utfridd fra den hvis det er gjørme ….

Og den som ser at han har slått en smaragd, da skal han skaffe seg en bror i Gud, gode brødre og høflige mannlige barn eller gunstig kunnskap eller tillatte og gode penger, og den som ser at han har slått en perle eller gir den, da vil han bli plaget av tjenere og penger eller fra de ydmyke menneskene av en minimumsordre av det og den som ser at han har et halskjede av gull eller sølv Og i det er essens eller stein, så følger han et mandat og tar på seg tillit og den som tror at han har mange halskjeder eller tiår og han svekker graviditeten hennes, så svekker han seg fra å jobbe med sin kunnskap og gjøre det, og hvis kvinnen ser at hun har et halskjede eller halskjeder, så er tolkningen av det i mannen hennes eller hennes verdier, og hvis hun tror at hun er i form, så er det ikke. Det er bedre for ham, og hvis en mann ser det, så har han sorg, og det ble sagt at han gifter seg med en kvinne, hvis fare for kvinner er like farlig som et ornament…