…Det ble sagt at den som så ansiktet hans ble svart, er en mann som fleiper med en løgner for den allmektiges ordtak: ” På oppstandelsens dag vil du se de som har løyet for Gud hvis ansikter er svertet . ” Og den som ser en flekk i ansiktet hans eller i ansiktet til noen andre enn ham, han går ned rundt ham, eller bekymring eller sorg. Han hater, og hvis han så at han rynket pannen mot andres ansikt, ville det skje noe galt med ham ….
Drømmer om sår i ansiktet mitt
(115 betydninger av å drømme om sår i ansiktet mitt)…Speilet : Den som ser ansiktet hans i det fra ungkarene, han vil gifte seg med noen andre og kaste ansiktet, og hvis han har en graviditet som ligner ham, enten det er betrakteren eller kvinnen, og han kan indikere delingen av ektefellene , til han ser ansiktet sitt i andres land og på stedet der han er, og strukturen til betrakteren har skilt seg i det. Det er hans beskrivelse og hans håp, og hvis han ser på dem for å fikse ansiktet eller til mørk øynene, så ser han på brødrenes spørsmål, fryktelig, og speilet hans kan peke på hjertet hans, så det han så av rust var urettferdighet og skyet hans hjerte . Og den som ser i et sølvspeil, får noe ille i ansiktet . Og så i speilet til sultanen og isolerte ham fra sin autoritet og så sin kollega i stedet, og kanskje han forlot sin kone og etterfulgte hennes motpart 0 og det ble sagt at speilet er mannens kvinne og hans rang er like stor når speilet og hennes majestet, hvis han ser ansiktet i det er større, stiger hans posisjon i det, og hvis ansiktet hans er fint i det, vil hans speil bli bedre. Hvis han ser skjegget sitt svart i det med et godt ansikt, og han er forskjellig fra denne egenskapen i våkenhet, ærer han mennesker og forbedrer deres stilling i denne verdens spørsmål . På samme måte, hvis han ser skjegget sitt, et flatt, hårløst skjegg . Hvis han ser henne som hvit, vil han mangle og øke sin status og styrke sin religion . Hvis han ser hvitt hår i ansiktet der håret ikke vokser, er han borte og religionen hans styrker seg, og på samme måte ser i et sølvspeil, vil ære gå tapt . En annen sa : Speilet er en kvinne, og hvis han ser kvinnens skjede i speilet, vil han ha en vulva . Og å se i speilet fullt av bekymringer, og i det rustne speilet dårlig . Hvis han ser ut som om han ser inn i et speil, søker han lettelse fra ham i dem . Hvis han ikke er i stand til å skrubbe henne på grunn av det store antallet rust, kan han ikke finne lettelse . Og det ble sagt at hvis han så det som om han så i et speil, og hvis han var singel, giftet han seg, og hvis kona hans var fraværende, møtte han henne . Hvis han ser i speilet bak henne, begår han umoral fra sin kone, og han er isolert hvis han er hersker, og plantingen hans er borte hvis han er utmattet . Og hvis en kvinne ser i speilet og hun er gravid, føder hun en jente som ser ut som henne, eller datteren hennes føder en jente . Hvis ikke noe av det var å gifte seg med mannen sin med en annen kvinne som har en motstykke, vil hun se hennes likhet . På samme måte, hvis en gutt så at han så i et speil mens foreldrene fødte, ville han slå en bror som ham og hans motstykke . Hvis en jente så det, ville hun også slå en søster som henne, og på samme måte hvis en mann så det, og hun var gravid med en sønn som var som ham ….
…Når det gjelder mørket og sprekker i ansiktet, er det mangel på liv og vann . Den som ser at ansiktet hans er ømt, han er sjenert . Samajah har en mangel, og mangelen er Samajah . En mann så ut som om epidemien hadde falt over mennesker og husdyr, så han spurte den som krysset den, og sa : Kongen i vår tid splitter menn eller låser dem eller sårer det skjulte ….
…Det ble sagt at den som så at ansiktet hans var malt, han er en mann som faste i alle aldre, og noen av dem sa at oljen indikerer svik og smiger. Og det ble sagt at den som så det, var som om han hadde malt hodet til det oversteg mengden og sølte over ansiktet, så ville det skje med dem, og hvis det ikke oversteg den kjente mengden, så er det en dekorasjon ….
…Og den som ser at han sår høy på det han ikke skal, så bruker han pengene sine uverdig ….
…Sår ender betegner avlytting og sitering av kunnskap, eller ondskap og avkoding fra tale, linjedannelse og separasjon mellom ektefeller ….
…Og den som ser at han sår avlingene, han skal tolkes med ære, hvis han sitter fast, og hvis han ikke suspenderer skaden, er de til det omfanget av frøet, og dyrking av hvete er et verk i gleden av den allmektige Gud, og å streve i beplantningen i forhold til setningen indikerer jihad ….
…Når det gjelder tvetydighet, tolkes den av den kunnskapsrike mannens hjerte, og det ble sagt at hjertet bare er fra det som er frelst i det fra godt og ondt. Beviset for det er at Ali, Gud æret ansiktet hans, sa at hjerter er kar, så godheten til dem er deres sending ….
…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….
…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….
…Og den som ser at blod eller pus søler fra ansiktet hans og flekker klærne og kroppen, så den første, og hvis han flekker noe annet som kommer ut av det, betaler han pengene til ham hvis han vet det, og hvis hans uvitenhet er et tap ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har falt på ansiktet hans, hvis han ikke har til hensikt å bøye seg, er det ikke noe godt i ham, og hvis han er i krangel, krig eller tvist, vil han ikke seire .~…
…Gul farge En person som i en drøm ser at fargen på ansiktet hans er gul, vil ha en sykdom . Og det ble sagt : Han vil være god i det hinsidige og være blant de nære . Et gult ansikt i en drøm indikerer ydmykelse og misunnelse, og et gulaktig ansikt i ansiktet kan være et tegn på hykleri . Og det ble sagt : det gule ansiktet indikerer tilbedelse og tahajjud om natten, og det gulaktige kan indikere kjærlighet og kjærlighet . Og den gule fargen indikerer ærbødighet og observasjon . Kuling er kanskje et tegn på frykt . Og den som ser ansiktet hvitt og kroppen gul, så er hans reklame bedre enn sengen, og hvis kroppen er hvit og ansiktet gul, så er sengen bedre enn hans reklame . Og gulfarging av ansiktet og kroppen tilsier sykdom . Og et gult ansikt er et tegn på tristhet som rammer den visjonære . Og gulheten i alle klær er sykdom og svakhet, bortsett fra i porselen eller silke eller brokadeplagg, da det indikerer korrupsjon i hans religion ….
…Gul farge En person som i en drøm ser at fargen på ansiktet hans er gul, vil ha en sykdom . Og det ble sagt : Han vil være god i det hinsidige og være blant de nære . Et gult ansikt i en drøm indikerer ydmykelse og misunnelse, og et gulaktig ansikt i ansiktet kan være et tegn på hykleri . Og det ble sagt : det gule ansiktet indikerer tilbedelse og tahajjud om natten, og det gulaktige kan indikere kjærlighet og kjærlighet . Og den gule fargen indikerer ærbødighet og observasjon . Kuling er kanskje et tegn på frykt . Og den som ser ansiktet hvitt og kroppen gul, så er hans reklame bedre enn sengen, og hvis kroppen er hvit og ansiktet gul, så er sengen bedre enn hans reklame . Og gulfarging av ansiktet og kroppen tilsier sykdom . Og et gult ansikt er et tegn på tristhet som rammer den visjonære . Og gulheten i alle klær er sykdom og svakhet, bortsett fra i porselen eller silke eller brokadeplagg, da det indikerer korrupsjon i hans religion ….
…Og den som ser at han tørker ansiktet med en svart stein eller kysser det, så vil han bli ledsaget av en hederlig lærd og få fordeler av ham ….
…Og den som ser ansiktet sitt i det, forbedrer det synligheten, og hvis han ser skjegget sitt i det er svart med et godt ansikt, og han er i dette bildet mens han er våken, så er han snill mot mennesker og er god i dem i saken av denne verdenen, og hvis han ser det som hvitt, så mangler han og øker sin status og styrker sin religion ….
…Og den som så at han vasket hendene og ansiktet, det er ikke noe galt med ham ….
…Og den som ser ansiktet vakkert bleket, dette er en god nyhet om hans tilstand og rettferdigheten i sin religion, fordi Gud den allmektige sier: ~ Den dagen blir ansiktene blåst og le .~…
…Når det gjelder ansiktet, er det menneskets glede og ære ….
…Og den som ser at fargen på ansiktet hans er knallrød, det indikerer glede og lettelse ….
…Han følte at hans dinarer i ansiktet av Guds navn og bildet av etterlivet at han var muslim fra boomerang ) religion, men leverer en vantro ….
…Det føltes at fargen på ansiktet gulaktig det tolkes tre aspekter ved sykdom og isolasjon og frykt, og at han så Msauda det viser at de blir opprørt og fortalte sin sønn til å generere vers ~ Hvis mennesker en kvinnelig under hans ansikt Msauda ~ vers ….
…Sår Hvis du ser sår i en drøm, forutsier dette at sykdommen vil føre til tap og psykisk lidelse . Hvis du behandlet sår i en drøm, forutsier dette at dine personlige ønsker og ambisjoner vil gi et sted til andres gleder . Hvis du ser et barn som lider av sår og byller som får deg til å se beinene hans, forutsier dette at smertefulle ulykker og problemer vil mislykkes i planene og prosjektene dine, og at barna dine blir syke . Hvis du ser sår på kroppen din i en drøm, forutsier dette dårlig helse og psykisk lidelse . Etter denne drømmen vil du møte et tap i din virksomhet og sykdom ….
Og den som ser at han knekker hornene til en vær og en av dem, så fordømmer han en stor mann, og hans styrke og nytte går tapt ….
…Belønningen til en som skader Ibn Abi Talib 86 – på autoritet fra en sjeik fra Quraysh som sa : Jeg så en mann i Levanten halvparten av ansiktet hans bli mørkere mens han skjulte ham, så jeg spurte ham om det og han sa : Jeg har gjort Gud til den som ingen spør meg om, med mindre jeg forteller ham om det. En student – må Gud være fornøyd med ham – så dukket jeg opp en natt da han kom til meg i søvne og sa til meg : Du er eieren av fallet i meg , og han slo ansiktet mitt, og ansiktet mitt ble svart som du kan se…
…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….
…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….
…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….
…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….
…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….