…Men hvis en person ser at han har nebb, ble hans uttrykk presentert i kapittel trettende i skapelsens uttrykk ….

…Og det ble sagt at den som ser at han er desperat etter en person, så vil han være veldig sliten, la ham være forberedt på det ….

…Og den som ser en ung mann eller en eldre person med et godt ansikt, det er gode nyheter, enten det er kjent eller ukjent, og det ble sagt at hvis den unge mannen er ukjent og ikke ser bra ut, er det en fiende og unnskyldninger ….

…Og den som ser en person grave på et sted som ikke krever graving, da ber han om en vanskelig sak, og det ble sagt at visjonen om å grave er en sovende tale som forekommer, og kanskje var det flid i en sak, og Gud vet best ….

Den som ser en stjerne som reiste seg og deretter reiste uten å gå, saken han ber om, blir ikke oppfylt for ham, og det er også det samme som fortapelse ….

Hvis du føler i drømmene dine at du lengter etter tilstedeværelse av noen, indikerer dette at du snart vil høre komfortable nyheter fra dine fraværende venner . Hvis en jente drømmer om at kjæresten hennes savner henne, vil hun ha gleden av å høre noen, og snart ber han om hånden hennes, og det var det hun hadde håpet på for lenge siden . Hvis du lar ham få vite at hun savner ham, vil hun forbli alene og lengselen vil raskt øke ….

…Markedet : betegner moskeen, akkurat som moskeen betegner markedet, fordi de begge handler med den og tjener . Og det kan indikere en slagmark der et folk vinner og et folk taper på det. Gud den Allmektige kalte jihad en handel i sitt ordtak : “ Skal jeg lede deg til en handel som vil redde deg ”. Markedsfolket strever mot hverandre med seg selv og pengene sine . Og det kan indikere et sted der det er belønning av belønning og fortjeneste, som kunnskapens hus, obligasjoner og Hajj-sesongen . Og fra det som selges i markedet, blir ledelse til bevis . Alt dette var ikke markedet var ukjent, så kjøttmarkedet er som et krigssted med blodutgytelse og jern . Og markedet for essens og fint lin er som noe som halsen på dhikr, og kunnskapens rolle . Og byttemarkedet, noe som herskerhuset, på grunn av variasjonene i tale, vekt og balanse . Den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale eller fortjeneste i en vare, og hvis han var våken i en jihad, savnet han martyriet og var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte den, og hvis han var student av kunnskap, sluttet han å gjøre det eller savnet en avtale og ba om noe annet enn Gud, og hvis det ikke var noe av det, savnet han menighetsbønnen i moskeen . Når det gjelder den som stjeler i markedet sitt ved salg og kjøp, hvis han er en mujahid, er han en pilegrim, og hvis han er en pilegrim som er forbudt å jakte, ha samleie eller glede, og hvis han var en lærd som var urettferdig i debatten eller forrådt i fatwaene sine, ellers så han bønnen sin, eller imamen hans gikk foran den med bøyning eller nedstøtelse, eller ikke fullført. Dette er i bønnen til seg selv, fordi det er det verste tyveriet, som i rapport . Når det gjelder det velkjente markedet : den som ser det er fullt av mennesker, eller ser en ild som har falt i det, eller et rent vannhjul som løper midt i det, eller høyet er fylt i butikkene, eller en god vind blåser gjennom det, blir levebrødet til folket sitt, og de er vant til fortjeneste, og hykleri vil komme til dem . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller butikkene er stengt, eller edderkoppen har spunnet på dem eller på det som selges, så er det en depresjon, eller en ferie har falt for folket . Og hvis han ser et marked som har flyttet seg, har statusen til innvandreren flyttet til essensen av det den har flyttet til, for eksempel markedet for lin, der du ser butlerne i det, for han øker fortjenesten til fabrikatene , når varene skilles fra og blir igjen . Og hvis eierne av keramikk og knapphet ser det, vil fortjenesten reduseres og inntektene deres være svake . Og hvis eierne av gryter og panner så den, ville en prøvelse komme over den, enten fra en ild, en elv eller en riving eller lignende . Noen av dem sa : minimumsmarkedet, utvidelsen av markedet, verdens bredde . Og det ble sagt at markedet indikerer uro og opprør på grunn av menneskene som møter det . Når det gjelder den som lever fra markedet, er det et godt tegn hvis han ser det som en flott skapelse eller et arbeid, men hvis markedet er rolig, indikerer det arbeidsledigheten til markedsførerne ….

Og den som ser at han sank i sjøen og er fraværende og ser med den nød, da frykter han døden fra folks hender, ellers vil han dø martyr, fordi den drukne er martyr, og hans død kan ha vært plutselig og han har synder, fordi Gud den allmektige sier: ~ Fra deres synder druknet de og satte ild i .~…

Og den som ser at han er fraværende i en av himlene og ikke vendte seg selv i hvilken himmel han er og ikke kommer tilbake til denne verden, da vil han uunngåelig dø fordi Gud den allmektige sa: ~ Jeg er din død, og jeg vil løft deg opp til meg . ”…

Og den som ser at bønnen hans er forfalt og ikke finner et sted eller et sted å be i, at det indikerer en vanskelig sak, og det ble sagt at det ikke er mulig for ham å be om noe i saken om denne verden og heretter ….

Og den som ser at han hopper og er fraværende i sin fasthet til han ikke har sett, da skal han dø ….

…Sedition Hajjaj bin Yusuf 115 – om å bytte bin Hafs sa : så Hajjaj bin Yusuf i en drømmesyn hvis Hawwaaruwan Ottah tok en annen savnet skrev det til Abdul Almellk skrev til ham Abdul Almellk : Gratulerer Ba Abu Muhammad nådde Ibn Sirin, han sa : savnet Este hole Dette er to sjarm, den ene innser og savner den andre. Han sa : Så fanget han hodeskallene og savnet den andre . * Når det gjelder hodeskallene, er det striden som skjedde mellom Al-Hajjaj og Ibn Al-Ash’ath, og den begynte i åttiår og endte i åttitre . Når det gjelder den andre fitnah som pilegrimene savnet og ikke skjønte, er det fitnahen til Yazid ibn al-Muhallab, og den begynte i år ett og hundre og endte i år to og hundre, og det var mellom pilegrimenes død og begynnelsen på fem år ….

…I visjonen indikerer han moskeen, akkurat som moskeen indikerer markedet . Det kan indikere en krig der et folk vinner og et folk taper . Gud den Allmektige kalte jihad en handel med den Allmektige og sa : ( Skal jeg lede deg til en handel som redder deg fra en smertefull straff ). Og den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale om det, og var våken i jihad, da kom martyriet til ham, men han var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte det, og hvis han søker kunnskap, ville han stoppe ham eller hans forespørsel om noe annet enn Gud den allmektige, og hvis det ikke var noe av det. Han savnet fredagsbønnen i moskeen . Og den som så markedet fullt av mennesker, eller så en ild i det eller hadde halm fylt i sidene, overskudd og hykleri ville komme til familien hans . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller de ser butikkene stengt, eller de ser edderkoppen vevde på seg, er de deprimerte . Noen av dem sa : Markedet er verden, og den som ser det bredt, vil oppnå en bred verden . Og det ble sagt : Markedet indikerer uro og opprør på grunn av hva publikum samles i det . Når det gjelder den som bor i markedet, er det en god guide for ham . Hvis markedet var tregt, indikerer det arbeidsledighet . Og markeder i en drøm er et tegn på fordeler, levebrød og nye klær . Kanskje markedene indikerte løgn, umoral, bekymring og nød . Markedet indikerer alle viktige steder, som moskeer og kirker, og havet som samler fisk som spiser hverandre . Markedet indikerer for abstraksjonens folk å falle inn i det forbudte eller tilbøyelig mot verden, og dette kan være bevis på ydmykhet . Og hvis han på markedet nevnte Gud, løftet han stemmen, noe som tyder på at han pålegger det gode og forbyr det onde . Og hvert marked har en tolkning : Når det gjelder bokmarkedet, indikerer det å se det i en drøm veiledning og omvendelse . Apotekernes marked er en kur mot syke mennesker . Og duftmarkedet er gode nyheter, ektemenn og barn . Det søte markedet er bevis på tro og islam . Og frømarkedet, oppdra det og fornye ektemenn, stilling, levebrød og dekning for saker . Og smykkemarkedet er et tegn på bryllup, pynt og ektefeller . Og smykkemarkedet er som noe for sirkler av minne og lærdom av kunnskap . Markedet for kasserere indikerer kunnskap om systemer og prosa, formue etter fattigdom, og indikerer også domens bolig . Og kobbermarkedet betyr lykke, lidelse, hodesprengning, ekteskap med sølibater, gleder og gleder . Og våpenmarkedet indikerer krig og seier over fiendene . Og slavemarkedet, ære og gode, eller kunnskap om rare nyheter, og indikerer kanskje dyremarkedet . Og ull- og lo-markedet indikerer fordeler og levebrød . Og bomullsmarkedet indikerer vekst og næring, og fremveksten av sannhet fra løgn . Og markedet for Abazir er avkom, fortjeneste og fordeler ved kultivering . Og grønnsaksmarkedet indikerer elendighet og nød å leve . Fiskemarkedet er levebrød, fordeler og et møte med familie og pårørende . Og kjøttmarkedet indikerer krigsstedet på grunn av blodet som utgis der . Og markedet for olje, ghee og honning indikerer økningen av ønsker og kur av sykdommer . Slakterne markeds bekymringer og Ancad . Salmarked reiser på land . Og fruktmarkedet er gode gjerninger, vitenskap og barn . Eiendomsmarkedet er pengebevaring og hemmeligheter . Hvetemarkedet er velstand og sikkerhet mot frykt . Og tremarkedets hykleri, diskriminering og møte . Og jernmarkedet er ondt, nød, rabatter, ulykke og nød, og det kan indikere næring og fordel . Og silkemarkedet er ære, penger og godt arbeid . Og voksmarkedet er anger for synderen og en guide for de tapte . Og pimpsteinmarkedet er reise, og det kan indikere markedet for dyr, slaver eller slaver . Og markedet for telt reiser og kan indikere markedet for deksler . Og markedet for Hajjamin bekymrer og forfedre og sykdommer, og indikerer kanskje markedet vitner . Og blymarkedet indikerer sykdommer med begrensning . Og fondsmarkedet betyr bevaring, forståelse og bevissthet . Og matlagingsmarkedet betyr helbredelse fra sykdommer og tilfredsstillende behov . Og markedet for flasker indikerer hykleri og sladder . Papirmarkedet er bevis på seier for de undertrykte og hevn mot undertrykkeren ….

…Hva er oppfatningen som forfatteren har om den som påkaller og deretter har en visjon? Med tanke på det store antallet spørrere om disse emnene , spesielt jenter som blir kontaktet av forslagsstillere , og de ber Gud for deres skyld og ber Gud om å vise dem en visjon som hjelper dem å vite om denne søkeren er bra for dem, og noen av dem kan gjøre visjonene generert under disse omstendighetene til et grunnlag for svar eller aksept. Denne frier ! Og for de som er overrasket over kvinnenes handlinger, legger jeg til det og sier at det er noen fedre som henvender seg til ham og henvender seg til datteren hans, og han skriver til meg og spør meg, etter Istikharah, om drømmer som han så, og de kan være visjoner, mens han er forvirret før henne. Bruker han prekenen eller svarer på frier? Jeg har flere pauser her. Jeg håper å tenke på og reflektere over det for den som faller inn under forrige beskrivelse : 1 / Den som foreslår en frier for henne, hun må følge veien til kunnskap, ikke drømme !! 2 / Til den som presenterte henne, adresser spørsmålet om hans religion, karakter og trofasthet, og dette gjøres vanligvis av vergen, fra en far, bror eller lignende, og etter spørsmålet tar han veien til Istikharah og det er ingen innvendinger mot å gjenta det, og etter det ser han på jentens mening, og etter den juridiske visjonen blir det avgjort og avgjort Hennes rekkefølge, og så hennes beslutning er informert og klok, og ikke om drømmer eller visjoner . 3 / Jeg la merke til mange kvinner som skriver til meg, særlig kvinner, at de sterkt aksepterer de som søker henne tidlig, og påkaller ulogiske argumenter, inkludert : studium, ung alder, litt gammel alder til forloveden, mangel på økonomisk, sysselsetting eller stamtavle, og noen Disse jentene nekter uten grunn, men fordi hun ikke fant noen som rådet henne eller oppfordret henne til å ta imot, og sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, sa om jomfruen : og henne ørene er hennes stillhet … som bevis på beskjedenhet, eller manglende evne til å erklære godkjenning, så de rundt henne tror at hun avviser. Dette inviterer meg til å si at vergen har en stor oppgave med å administrere ekteskapet og signere det, eller hindre det – hvis du vil . 4 / Foresatte for en kvinne eller en jente må ikke inkludere drømmer eller visjoner i beslutningsprosessen, verken med eller uten samtykke, og de fleste drømmene som blir sett og generert under slike omstendigheter er som frustrasjonene fra samtalen av sjelen . 5 / Jenter skal ikke gi opp sin første alder, og å vite at jo tidligere ekteskapsalderen er, jo bedre for dem, og med kjærlighet, følgesvenn, kompromiss og forståelse med mannen, kan hun diskutere ethvert emne. Å studere, fullføre studiene, eller jobbe …. etc. 6 / Erfaringen har indikert at en kvinne foretrekker ekteskap eller graviditet og fødsel mer enn å studere eller jobbe, og derfor ser jeg ikke en grunn til at en jente forsinke ekteskapet hennes under påskudd av å fullføre studiene, og hva hun gjør for at noen vil søke om det? Og hvordan vet du at talen vil fortsette å banke på døren hennes? Spør mange av dem som savnet ekteskapet, eller savnet ekteskapets gullalder, og deres avslag skyldtes arbeid, selvdannelse eller studier, og du vil finne at de fleste av dem, og de fleste av dem, ønsker at de er gift og har familie, og barn . 7 / Det er ikke et krav at den som påkaller Guds døtre, eller fedre eller mødre, ser et godt syn, og hva om han så et så godt syn; Det er ikke et krav at han kjenner til hennes korrekte tolkning, eller blir informert om det fra overfarten. Uttrykket kan være i strid med situasjonen, eller fraværende fra sannheten – og dette er mulig fra uttrykkene – de er mennesker som gjør feil og lider, og det er ingen feilbarhet bortsett fra en profet . 8 / De fleste drømmene som ble sett etter Istikharah har lite, om ikke ikke-eksisterende, rom for ærlighet. Så den som påkaller det, eller som ber om noe, så tenker det fokusert på det, i tilstanden av å våkne, og før han sover, og dette gjør at personen som søker istikhaarah, kan se noe relatert til emnet i Istikharah, og det er på grunn av å tenke på det, mens eieren mener at det er en oppriktig visjon, og det må uttrykkes. Og å ta en beslutning basert på lyset, men det jeg ser er en pipedrøm . 9 / Abstraksjonen kan se en visjon der det ikke er direkte symboler på subjektet påkalt for dens skyld, for her kan det ha en betydning i hans visjon som kan ha en betydning for det ekstraherende, og alt dette er i henhold til uttrykket av den som uttrykker visjonen . 10 / Det kan være en visjonstype som har sterk betydning for utvinningen; Og det er hvis seeren var en person langt fra den ettertraktede, og han ikke visste om sine nyheter som ble fornyet og ble gjenvunnet for dens skyld, og så han et visjon som er direkte relatert til dette blir søkt, og det han påberopte for sin skyld, og dette returneres og skjer veldig mye, og i denne typen syn er det en stor grad av sannferdighet, spesielt hvis seeren er kjent for sin ærlighet og rettferdighet . 11 / Kanskje en av de morsomme tingene med det som blir sagt her, er det som blir sagt om de gamle indianerne, som de pleide å si : Natten gir oss råd, og det er at de gjennom sine drømmer oppdager en indikasjon på deres gode eller dårlige flaks, og denne betydningen er til stede i betydningen av en god visjon og legitimiteten til å oppsøke den, informere den og avvente at den blir realisert ….

…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han døde i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg så Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, så jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg så ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, så øynene mine overvant meg, så jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, så han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, så han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. Så ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, så utsett den, så ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, så Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, så eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….

…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….

…Dirham betegner i en drøm gutten som er gravid . Og det ble sagt : Det indikerer minne og ros, og det kan indikere smertefullt treff . Og noen av dem ser at dirhamene for den som traff dem i en drøm, vil være som antallet deres mens de er våken . Hvis dirhamene er i en pakke eller i en pose eller pose, vil han deponere en hemmelighet som han vil beholde for eieren . Dirhamene indikerer ord, og hvis de er gode, så er de kunnskap, gode ord og oppfyllelse av et behov eller en bønn . Og antallet dirham er antallet rettferdige gjerninger . Og de brede dirhamene indikerer en bred verden . Og den som ser stramme dirham på overkroppen, det er et håndverk han tilegner seg . Og den som ser at han skylder en person dirham, så har han et sertifikat for ham, og hvis han gir det til ham på en ødelagt måte, avviker han fra sertifikatet . Og den som så at han mistet en riktig dirham, han rådet en uvitende og hørte ikke fra det fordi han savnet riktig tale . Lydene av dirham og dinarer indikerer gode ord . Dirhamene som ikke er inngravert på dem, indikerer fromme ord . Og dirhamene som bildene indikerer på kjetteri for bæreren og eieren . De nedsatte dirhamene er en rettssak som ikke utløper . Og visjonen om å ta dirham er bedre enn å betale det . Og den som ser at han har ti dirham og det blir fem, så reduseres pengene hans til det punktet, og hvis dirhamene er fem, så blir de ti, pengene hans øker i den grad . De rene dirhamene er renheten til den visjonære religionen og hans gode behandling av hver person, og dirhamene spredt i en drøm er gode ord . Og den som så en dirham i hånden, og det ble en krone, han falt i konkurs, og hvis han hadde en krone i sin besittelse, ble det en dirham som tjente fortjeneste, godhet og råd, og hvis dirham hans returnerte halvparten, da han mister halvparten av pengene i sin besittelse, og også eller returnerer en fjerdedel . Hvis dirham blir en dinar, så tjener han, og hvis dirham blir et gullstykke, så er det borte . Og eksistensen av dirhams profitt og glede . Og den prangende dirhamen er bedrag, løgner, bryter og lever i forbudte og begår store synder . Og det ble sagt : Den som får hestedyrham, blir ropt over, og hvis han betaler dirhamene til noen, vil han gråte over ham . Og den som ser at han har mistet en dirham eller stjålet fra ham, så vil han klage på sønnen hans, eller det han ikke liker ham, lider av ham . Og den som så at han ble tatt fra ham eller gått bort fra ham på en irreversibel måte, hans barn døde . Og den som stjal en dirham og ga det almisse, han ville fortelle det han ikke kunne høre . Noen av dem sa : Dirhamene i visjonen er et tegn på ondskap, og alt som er forseglet med en skinne, og en dårlig dirham er dårlige ord . Dirham er salver som helbreder sårene i hjerter, og avverger sorg, og indikerer også bekymring . Hvis det var falskt, var det et tegn på juks i tale eller handling, hykleri og hykleri på jobben . En klar dirham er en stat, en ball eller en sum penger, og indikerer fengsel og juling, eller kjøp og salg, og det er en sikkerhet mot frykt eller overflod av levebrød . Hvis dirhamene blandes med dinarer, indikerer det svaret på bønn, oppfyllelse av behov og kur av sykdommer, og svikefulle er dårlige ord, eller en tjener som ikke har noe godt, og kan indikere oppfyllelse av behov i en voldelig måte ….

…Han så at han spiser gresskar : kokt i biter uten noe i kontakt med det som forandrer det fra essensen og smaken fra krydder, eller fra hva sitt slag hater i tolkningen, fordi krydderne er deres og tristhet, hvis han spiser gresskar. kokt og endrer seg ikke fra hans smak, det er på grunn av ham noe han hadde savnet i seg selv eller fra pengene sine, fra hans religion eller verdslige, eller fra hans folk eller fra kroppens helse eller gå mens hans sinn og sinn kommer tilbake til ham etter å ha omgjort dem fra ham, eller et øye flekk som han savnet tilbake til ham, eller et foreningsmøte som var atskilt fra ham, eller holdt kunnskap om at han hadde glemt og forlatt For å bevare det, og hans sinn kommer tilbake til ham i den og hans kunnskap om mengden kokt gresskar han spiste, i henhold til måten jeg beskrev godheten til den, dens smak og overflod, og jo mer deilig og øm det var, så saken er for ham med hensyn til til de velsignelsene som skyldes ham den svakere a og sterkere ….

…Og den som ser at han utfører den obligatoriske bønnen og hans bønn er fullført og kysset hans blir rettet, så blir hans behov oppfylt og han når det han håpet på. Og hvis han ser at han ber Fajr, så har han opptjent tillatt eller et løfte som er bra eller dårlig, og hvis han ser at han ber Dhuhr-bønnen, vil han seire over alt det han ber om i denne verdens spørsmål. og det hinsidige. Hvis han ser at han ber fredag, vil han fullføre det han vil og nå det han håper, og hvis han ser at han ber Asr, så er det et ønske, men etter motgang, og hvis han ser at han ber Maghrib, så har saken han ba om når det gjelder godt eller ondt gått, og hvis han ser at han ber middag, så behandler han sine slektninger og får ham glede og det ble sagt at bedrag og gråt skjer med ham, og en betingelse i det han nevnte er at han utfører hver bønn helt i tide, og hvis det er en reduksjon eller en økning i den, så er det i strid med det som ble nevnt, og den som ser at han ber en bønn som er savnet av disse bønnene , så indikerer han oppfyllelsen av sin religion og den som ser at han ber kort i bønnen, så reiser han og fra Han så at han ber en overflødig natt eller dag, så han gjør en rettferdig gjerning. Og den som ser at han ber mens han ler av det, så har han mye distraksjon fra det. Og den som ser at han ber mens han er junub eller på et sted der bønn ikke er tillatt, så har han ødelagt religionen, og den som ser at han ber uten vask, så blir han syk. Han ber øst eller vest, ettersom han avvek fra islam og kanskje har bedt om sin kone d Det sies at folket i moskeen ber til andre enn en qiblah, og den som ser en lærd som ber uten en qiblah eller handler i strid med Sunnah , eller at han ber over Kaabaen har brutt sharia og fulgt lunene og den som ser at han ber I ørkenen er det enten å reise eller Hajj, og den som ser at han ber i en av de tre moskeene, det er bevis på dobling av lønnen og godta hans gjerninger. Og den som ser at han ber på et dyr, det er deres forekomst, og den som ser at bønnen savnet sin tid og ikke finner et sted å be det i vanskeligheter…

…Den som ser at han har savnet bønnen, eller at han ikke kan finne et sted å be . Det er vanskeligheter i hans rekkefølge . Samt om han savnet ablusjon og ikke utførte ablusjon . Samt ablusjon og ablusjon ….

…Kan du lære uttrykk for drømmer? Eller er den gave Gud gir den til hvem Han vil av tilbedelse , som er vanlig blant en stor sektor av grensekryssinger av drømmer , og mennesker ? Er det en vitenskap som kan tilegnes og læres og deretter utvikles i den – i henhold til dens talenter – eller fortsetter den på ett nivå i den som et resultat av dens evner , som ikke kan overgås? Er det en miraisah som eieren er avskåret med , eller er det spekulasjoner og antagelser , og antagelsen savner og rammer? Det er tydelig for de som leser denne boken , forfatteren har en tendens til å være klar over uttrykket på høyden, og utpekte Gud av noen av profetene, fred være med dem Kyousef, Abraham, Jacob og Mohammed, og utmerket seg når mange av ledsagerne ærverdige Abu Bakr, Omar og Aisha og andre, men dette er ikke vitenskap Farasa er født med eieren, ikke bare marihuanaen, og hvis krysset av visjonen er en av eierne av disse to typene, er det bedre og hans mening er mer korrekt, men dette får oss ikke til å lukke døren for å lære visjonen utover disse to typene ! Ja , det uttrykker visjonen om dørfysiognomi eller inspirasjonen til sjalusi, men jeg har et enkelt spørsmål her : Hvem er klassifisert som av disse to typene ikke- apostler av ikke forfedre, følgesvenner og tilhengere av de anerkjente? Hvem som må gi andre denne retten, er apostlene – fred være med dem . ? Kanskje blant dem var Muhammed, må Guds bønner og fred være over ham, da han vitnet om noen av sine følgesvenner om deres overlegenhet i noen vitenskaper og kunnskaper. Derfor vitnet han til Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, å utmerke seg i dette aspektet, til Omar i aspektet av inspirasjon, og til Ibn Abbas i vitenskapen om tolkning og så videre, det er mange spørsmål, men sendebudet , fred være med ham Og fred være med ham, må Gud bli herliggjort og lovprist, sa: ~ Det som blir sagt om innfall (3) at det ikke er annet enn en åpenbaring antyder (4)~. Fra dette punktet analyserer vi spørsmålet for å finne svaret gjennom vår forståelse av tekstene, og Bastaradhana-historiene mottatt for seniorkryssinger, hva finner vi? Vi finner at denne guddommelige vitenskapen gir opprinnelse, men den kan læres og læres ved å studere hvordan man kan uttrykke det når de stiller opp , av apostlene og rettferdige, eller utmerket seg i det som kom etter dem, som så ham fra folket i denne vitenskapen . Det tildeler dette synspunktet , fremveksten av mange ledsagere på denne siden og lærer ham i hendene på Allahs sendebud, fred være med ham . La oss se på ordene fra Abu Bakr, profetens fred være med ham ved en anledning når den ble kuttet av profetens syn, som er : Ibn Shihab sa : så profetens fred være over ham, et syn Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr, jeg så Kanye forhindre deg og jeg graderer Vsbaktk Bmrqatin og en halv ~ , sa han : O Allahs sendebud, må Allah Iqdk til hans barmhjertighet og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år, nevnt av Suyuti i stor grad og tilskrives Ibn Saad eiendommer ‘1’). Her finner vi at profeten fred være med ham Biskute uttrykket til Abu Bakr som om han ga ham helsesertifikat for dette uttrykket . . Vi finner i en annen posisjon en annen visjon sier, som er : fred være med ham, sa ham : ~ Jeg så om jeg kom masse forbi Vagamtha i munnen min og jeg fant kjernen Aztna Vlfeztha , så tok jeg en annen Vagamtha der kjernen Vlfeztha fant og tok deretter en tredje Vagamtha og fant kjernen til Vlfeztha ~ , sa Abu Bakr : La meg krysse den. Han sa : Han sa : ~ Kryss den .~ Han sa : Det er din hær du ble sendt for å hilse og tjene, og de vil kaste en mann, og han vil søke dem i din plikt, og han vil påkalle dem . Han sa: ~ Likeså sa kongen .~ Fortalt av Ahmad i Musnadah, la han merke til at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, da han ble spurt Menna Abu Bakr om å krysse den, ikke smigret sannheten, og hadde det ikke vært for hans kunnskap om Abu Bakrs oppfinnsomhet, han ville ikke ha takket ja til en tromme, og han la merke til her at den edle sendebudet sa dette . Tid til Abu Bakr : ~ King sa også ~ , gi ham et høyt vitnesbyrd om helsen til hans ord . Noen hvis du kanskje sier : at Abu Bakr, som inspirerte denne vitenskapen, ikke har noe rom for feil med ham, og svarer på dette synspunktet mot Abu Bakr og så ham her, syndere i et annet emne, og dette beviser at dette vitenskap lærer, kan hun lykkes med å lære har han mislykkes og kan gjøre feil . Se denne andre posisjonen . Ibn Abbas, måtte Allah være fornøyd med at det skjedde at en mann kom til Allahs sendebud fred være med ham, sa : ~ Jeg så i kveld i en drøm parasoll ‘1’ Tnnzv ` 2` ghee, honning, og jeg ser folk Atkvvon inkludert ‘3’ Valmcetkther og uavhengig, og hvis Årsak ( 4 ‘ ) Han gikk fra jorden til himmelen, og jeg så at du tok pengene, så ble en mann faktisk tatt etter deg, en annen mann ble faktisk tatt av ham, deretter ble en annen mann tatt av ham, og han avskåret ham, og da nådde han ham . Abu Bakr sa : O Guds sendebud, min far du og Gud lot meg Flaabrnha sa til ham, Allahs sendebud : ~ Oabbarha ~ , og i nye premier : ~ gjennom ~ Abu Bakr sa : Overbygget Islam er . som for den Antef av honning og ghee, den Koranen Hlaute Tntef Valmcetkther fra Koranen og fremtid . den grunnen koble fra himmelen til jorden, akkurat som du det tar ham Vialik Gud, tar deretter av en mann Viallo ham, så ta ham en annen mann Viallo ham, så ta ham en ma n skal kuttes av ham, og kobler ham deretter Viallo ham . han fortalte meg, o Allahs sendebud, min far du, jeg ble skutt eller savnet jeg ? og han sa profeten være med ham : ~ Jeg var noen og savnet noen? Abu Bakr sa : Ved Gud, Guds sendebud, fortalte du meg hva jeg gjorde galt? Han sa :~ Ikke sverge , ~ble enige om . Crown med denne moderne lang pause som er : at Abu Bakr her ble ikke skadet i noen av hans ord, og dermed reagerer på en mann som sier : at Abu Bakr, som uttrykker visjonen eller dømmekraft og inspirasjon er det ikke rom for historien av uttrykkets martyrium, har jeg lært visjonen . Han som var med ham før profetet, nevnte ikke uttrykkets visjoner fra dem . Snarere, etter mitt syn, er de utdannet fra skolen til nasjonens lærer, som pleide å spørre dem da de så dem, og han sa ofte til dem mens han gikk forbi oss : ~ Den som ser en visjon .~ Som i Sahih Muslim ‘2’ , og folket sa vitenskap : at fordelene med denne samtalen : induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, og profetens fred være med ham for å lære dem tolkningen av visjoner og dyder. , og inkluderte det fra nyhetene om det usettede, dette er som du daglig ser fra profeteleksjonene fred være med ham på ledsagernes ører , der ikke bare underviser, men lærer og dialog og forklarer og utvikler seg , og Hola som utmerket seg i uttrykk for visjoner om dem, er Kaltlamiv i hendene på læreren deres, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om tolkning, og noen av dem utmerket seg i rettsvitenskap, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om arv, og noen av dem utmerket seg i moderne vitenskap er det ikke rart at det er noen av dem som utmerket seg i vitenskapen om uttrykk . Og hvis vi aksepterer dette . Teoretisk læringsteori, så vel som kan være dyktig i vår tid, noen forskere i vitenskapen om uttrykk og kan disse for å studere denne kunsten for andre, og dette synet kan være fremmed for noen i denne vitenskapen spesielt, men kanskje Thrjhm av denne vitenskapen ligner mer på inspirasjon og fysiognomi som om det er en etterligning av apostlene og fant forlegenhet fra denne siden , og fra forfatterens synspunkt at denne oppfatningen er mindre og forplikter andre til å gjøre det som ikke er nødvendig. Dette sies til de som krenker de som prøver å spørre om visjoner og lære uttrykket. Al-Nawawi sa og kommenterte hadithen til Samarah bin Jundub : Hvis profeten ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa: ~ Så noen Har du hatt en visjon i går? ~ Dette inkluderer ønsket om å spørre om visjonen og ta initiativ til å tolke den og fremskynde den på begynnelsen av dagen, og den inkluderer tillatelsen til å snakke om kunnskap og tolkning av visjonen og lignende . Imam Ibn al- Saadi sa ( 2/442 ) , og kommenterte verset som Allah gir Yusuf-tolkningssamtaler : at der det opprinnelig var et uttrykk for et syn, vitenskapen om uttrykk vitenskapsmisjon at Gud gir det til hvem han vil av sine slaver, og at menneskelig vitenskap vil bli belønnet på instruksjon og læring . Og derfor beviste det at Umar ibn al- Khattab ba Umays jentene kalle Ktamip for Taperalraaa som Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). I følge Ibn Sa’d i klasser (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib skulle uttrykke folks visjon , og han tok den fra jenta Abu Bakr navn og tok navnene på faren og tok ham Abu Bakran Waller Sol Karim fred være med ham . Ibn Abd al – Barr som i bagasjerommet ( 1/313 ) Kommenterer intervjuet Samra også : Denne hadith indikerer at til ære for vitenskapens syn og dyder ; Fordi han, må Guds bønner og fred være over ham, bare ba om at hun skulle fortelle ham og videreføre det . Og slik at ledsagerne vet hvordan de skal snakke om dens tolkning, og sjeik Muhammad Ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans ( 5/130 ), er vitenskapen om uttrykk en sann vitenskap som Gud velsigner med hvem han testamente fra tilbedelse . Han sa også (5 \ 143 ): Åpenbaring er en sann kunnskap om Gud nevnt i Koranen, og for det ble sagt : gjenspeiler ikke bare visjonen er en av de lærde Ptooelha, fordi det er åpenbaringen av seksjonene . Har advart Shatibi barmhjertighet fra Gud i godkjennelser (2 \ 415): at det ikke er noen fordel og tilslørt gi det Alnaa fred være med ham bare som unntatt, men har fått sin nasjon modell, dette lærer Ekstrapolasjon, og at det ga åpenbaringen til ham, og hans nasjon fikk en visjon God . Ibn Hajar sa : oppfordrer visjonen om naturvitenskapelig utdanning og dens uttrykk til venstre og utelatelse av spørsmålet og forbannelsen i kraft av hva kandidaten inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til gjenstandene . E hans ord . Så hvis læreren har verktøyene for denne kunnskapen om kunnskap om Koranen, sunnahen, mestring i det arabiske språket, ordtakene og referatene til denne kunnskapen, hva hindrer ham i å lære uttrykket og deretter uttrykke det? Jeg tror at dette er en legitim rettighet, og kunnskap er bred og ikke omgitt av den, men mitt synspunkt må være en student som er god til denne kunnskapen og er flink til å eksportere den til andre som er begavet av Gud for å forenkle informasjon og legge den til rette for mottakerne. Vi må ikke åpne veien for publikum som ikke har verktøyene til denne kunsten fra de som løser for seg selv og blir fratatt Basert på en flyktig drøm . Her er bilder enkle absurde tanker fra noen av dem : Noen Palestina har gårdsplassen til den store moskeen som venter på Akhosv-hæren, som vil komme til Guds hus og rense fra Tdnashm og slippe fly og brukte resepter basert på drømmer, og så går listen på Vil jeg lure på at nasjonen vår har blitt en drømmenasjon? Selv tilbedelse inngikk drømmer fra de bredeste portene, se på Maktens natt, du finner den definert gjennom visjoner, og se på veldedighet for å finne sitt største motiv, sier de døde til disse menneskene ! Mange ser at døren til veldedighet ikke åpnes før Itsedk forklarer drømmen sin som å komme til kort i døren . Ønsker du flere eksempler og større bilder? Av Gud kaster noen av dem en kvinne med utukt på grunn av en drøm der han så en kvinne, så en leksjon for seg selv ved å lese noen bøker at hun er en ekteskapsbryter, så han skilte seg fra henne ! Det er til og med de som hevder at Allahs sendebud skal være med ham, kom til ham i en drøm og beordret ham Nhah, og da han ble klar over mennesker og begynte å jobbe som i disse visjonene ! Den nettleser, for eksempel Internet se quantum gud Il analyser og avhandlinger som bladde og funnet basert på en visjon fra her eller der, og kanskje vitser hva jeg leste bekrefter at Mahdi var pilegrimer i slik og slik, og hendelsen av å stikke en pilegrim som angivelig gjennomboret at Antikrist som bygde visjonen, så henne natten til hendelsen ! Den forfatteren lurer viktig spørsmål : når man skal våkne opp nasjonen av hennes drømmer ta den og festet til vitenskap på tidspunktet for vitenskapen? Vitenskapen har sine betingelser, verktøy og metoder, som ikke kan overvinnes. Å vite uttrykk for Ashraf-vitenskap er ikke verdt noe menneske å uttrykke visjoner må være kunnskap om Koranen og dens ord. Hvis han så en, for eksempel, noe han bør vurdere Koranen først, fant en sammenheng mellom visjon og staten vers knytte dem her og gi eksempler : det skipet, for eksempel, kan krysse for å unnslippe ord Gud Den allmektige : Den allmektige sa : ~ Vi reddet ham og skipets eiere ~ ( Spider : 15). Og tre kan passere gjennom hyklerne for ordet fra den Allmektige : ~ som om de var bakvedved ~ (Al- Munafiqun : 4). Spedbarnet kan passere fienden for ordet fra den allmektige : “ Så tok faraoene ham opp, slik at de skulle få en fiende og sorg . Og aske kan passere gjennom den allmektiges forfengelige handling : lignelsen om de som ikke trodde deres Herre sine gjerninger som aske som vinden styrket seg med ( Ibrahim : 18). Dermed la Sunnah, sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, de grunnleggende prinsippene og reglene for denne kunsten, og han pleide å fortelle ledsagerne om deres litteratur og typer og spurte dem om deres visjoner og uttrykte dem for dem . Eksempler og aspekter av det er nevnt i foldene i boken, så det er ikke behov for gjentakelse, men han må vite her at profetenes visjoner er sanne. Fra Gud, utførelsesplikten på forsiden av den, eller den reagerer på symbolbildet, og disse symbolene blir forklart av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, til hennes følgesvenner, og så ser de på dem realisert som håndgripelige materielle fakta . Dette er en av erfaringene disse følgesvennene gjennomgikk, så de hadde godt av det, og senere måtte Gud være fornøyd med dem . Det er også nødvendig å vite opprinnelsen til denne kunsten, at vårens tid er en av de beste tidene for visjoner, basert på ordtaket, fred og Guds velsignelser være over ham : “ Når tiden nærmer seg, den troendes visjon lyver nesten ikke . ” (1) Muslimske fortellerne, og jeg har antydet for ham og at dens betydning er lik. Natt og dag og denne våren blir over sjalu . . Han må også kjenne verdiene til folket som forteller sine visjoner på ham, så visjonen til enkle arbeidere er ikke visjonen til folket i stillinger og lærde, og han må vite om deres land, doktriner og tiden for visjonen . På samme måte må han vite at løver og fugler – bortsett fra det som er sjeldent – er i uttrykket menn, og at hvete, bygg, honning, ull og jern ofte er penger, og så har denne kunsten regler og det er ikke lett å oppnå. Snarere må det studeres og læres av Majid som er perfekt for det for de som ønsker å lære, og Gud jeg kjenner ….

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og også din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : Så noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, så han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, så sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa også 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet så, sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Likeså sa kongen . Men det skjedde også med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. Så han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde også lærerike holdninger til faren sin, så hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, så uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….

…Leire er i en drøm, for den som går i den, vil få strid og motgang . Og den som ser at han går i gjørme, da er de redde . Gjørme, hvis pasienten ser det, er lenge etter sykdommen, med mindre han ser at han har kommet ut av det . Og hvis pasienten går gjennom det, vil han gå i ulykke eller fengsel . Og å elte leiren og slå den med melk er ikke bra fordi det er en indikasjon på sorg, lidelse og strid . Slam av gjørme er en krangel og nød, og det kan indikere religion eller snakk i showet, og kanskje indikerer det graviditet for en kvinne med et mannlig barn, fordi Gud den allmektige sier : ( Og vi skapte mennesket fra en leerstamme ) . Og gjørmen indikerer forstyrrende bevegelser og kutte bønner . Og gjørma om jeg savnet det . Kanskje var gjørmen et nettbrett for leseren, og kanskje ble det gjort stolt av velsignelser, polyteisme eller det å tenke på Gud . Kanskje var gjørmen et tegn på dårlige, vanskelige manerer . Og hvis landet var tørt og han så gjørme i en drøm, var det gode nyheter for ham at det var rikelig med gress . Hvis gjørmen var fra en brønn, indikerte det arv og utseendet til dammen, eller avleiringer og hemmeligheter . Se også leire ….

…Og den som ser at han ber et sted der det ikke er tillatt å be, så er det korrupt i hans religion, og det ble sagt den som så at han savnet bønnen med imamen, så tilsvarer det det, og hvis han fanger den siste bønnen og fullfører den på egen hånd, det er ikke noe galt i det ….

…Og den som ser at han skylder på seg selv for en sak som han har savnet, så går han inn i en forvirret sak som han blir beskyldt for, og så tar Gud ham bort og er fornøyd med den fordi Gud den allmektige sier : “ Sjelen blir beundret av ondt bortsett fra det som Gud har barmhjertighet mot . ”…

…Vanning Hvis vanning i en drøm etter tørst antydet at det var lett etter ettermiddagen, avlaste behovet, rikdom etter fattigdom eller omvendelse, helbredet syke og innså hva han savnet når det gjelder kunnskap eller arbeid . Vanning er bra i religion og oppreisthet i livet ….

…Begravelse: Den som i en drøm ser at han er død og er begravet, reiser langt unna og finner ingen penger . Og den som ser at han ble begravet i en grav uten å dø, hvis han vet hvem som begravde ham, så begynner det med urettferdighet, undertrykkelse eller fengsel, og hvis han ser at han døde i graven etter det, da vil han dø i det bekymre deg, og hvis han ikke dør, vil han bli frelst fra den bekymringen, urettferdigheten og fengslingen . Hvis han ser at han blir levert til graven, leverer han ham til graven . Hvis han legger den i graven, vil den oppnå et hjem . Hvis han ble jevnet med skitt, fikk han like mye penger . Og de sa : Den som er gravlagt, har bortskjemt gjelden sin, med mindre han kommer ut av graven etter begravelsen, og hvis støvet er skittent og hendene ristes, er han håpløs omvendelse . Og den som er begravet i en drøm etter soloppgang eller ved middagstid eller ved solnedgang, indikerer at kommandoen til feil og forby det som er kjent . Når det gjelder å begrave nabolaget, er det bedrag og bedrag, og det kan indikere rikdommen til de begravede etter hans fattigdom, hans ekteskap etter hans sølibat og hans glemme etter hans brutalitet . Begravelse av de døde for de levende indikerer at gjelden er absorbert i det den er . Han begravde de døde for det andre i en drøm, uten å se bort fra lovbruddet han savnet . Å begrave de døde for de døde er forening, veltalenhet og hengivenhet mellom slektninger. Begravelsen kan være et fengsel, sykdom, gift, tillit eller pantelån, og den som ser at han døde eller ble begravet, døde uten omvendelse . Hvis han så at han kom ut av graven, omvender han seg . Og det ble sagt : Begravelsen indikerer ekteskap . Og den som ser at han ble begravet uten død, da blir han fengslet og behersket ….

Hvis han ser ut som om han savnet en obligatorisk bønn og ikke finner et sted å tilbringe den, kan han ikke oppnå det han ber om

…En skje Å se eller bruke skjeer i en drøm indikerer lykke og lykke til, og du vil leve i en fornøyd og bekymringsløs familiær atmosfære . Hvis du tror du savnet en skje, vil du være tilbøyelig til å tenke og sammenligne andre med at du har gjort noe dårlig . Hvis du stjal en skje, forutsier dette at du fortjener å bli irettesatt for din dårlige oppførsel hjemme . Hvis du ser en skje ødelagt eller skitten, forutsier dette at du vil møte problemer og tap i virksomheten din ….