…Indikerer hva en person går gjennom og hjelper ham . Og indikerer ekteskap mellom ungkarer slik at han blir i sitt hjem som en prins . Kanskje prinsens visjon indikerte flaks i det han handlet om . Og den som blir befalt i søvne, han skal frykte fengsel og kyskhet, og at prinsen skal komme på oppstandelsens dag med hendene bundet opp til halsen, slik at han ikke vil løslate dem bortsett fra sin rett til å bli . Og den som ser at sultanen er hans verge langt fra den muslimske arrogansen som sin representant, blir han herliggjort, hederlig og sublim nevnt så langt som avstanden til disse veiene fra sultanens posisjon . Og hvis Wal ser at hans pakt er kommet, blir han avskjediget på den tiden . På samme måte, hvis han ser på saken sin, er han isolert, og han ser snart noe som ham . Hvis han så at han hadde skilt seg fra sin kone, ville han også være isolert . Og den som bærer mat til en prins, vil bli plaget av sorg, så kommer glede til ham, og penger vil slå ham der han ikke håper . Prinsen iført hetten eller plagget eller hodeplagget eller regionen hans er en uaktsomhet i hans autoritet, og hans bruk er på grunn av hans politiske grunner . Og hvis han ser at han hadde på seg nye tøfler, er det en gevinst for pengene til folket av polyteisme og dhimmah . Og å isolere guvernøren i søvn er hans stat . Og den som i en drøm vurderer blant slaverne, blir fri eller en slave som ikke holder seg til verden og blir prinsen av seg selv ….
Drømmer om se vann komme inn i huset gjennom tak og wal
(255 betydninger av å drømme om se vann komme inn i huset gjennom tak og wal)…Og den som så at han kalte på et tak, da ble han berømt på grunn av en kvinne, og han ble straffet for det ….
…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….
…Og den som så at han red en naken hoppe på et tak eller en vegg, det vi nevnte i synd, vil være vanskeligere og vanskeligere her ….
…Det ble rapportert på autoritet fra Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, at han sa at den som så at han tok tak i min bestefars øre og trakk ham hjem til seg og deretter slaktet ham og spiste det, det indikerer at hans fattigdom fra ham i førti år, og det ble sagt at den tolkes av mengden av soldater, og hvis han er en vanlig, så blir han ledsaget av det .)…
…Han er garantist og garantist, og hans visjon kan indikere frykt, og kanskje høyden på skjebnen, presidentskapet, fremgangen, påkrevd godt og forbudt vice . Kanskje hun antydet øyenbrynet, faren, moren eller professoren. Hvis han i en drøm ble en imam og ba med folk på vei til qiblah med full renhet, verken mer eller mindre, i den, og hvis han var verdt vergemålet, styringen, eller konfronterte det som er gunstig for folket, at vil skje med ham, og han kan ha inngått en garanti eller et gruppesponsorskap. Eller han deltok i et folk som håpet på godt fra dem, og hvis han hadde bedt med andre enn qiblah, forrådte han sine følgesvenner og kjøpte sine kjetterier , og han kan ha begått noe forbudt, og folket ber ham om det med ham, og den som ser at han befaler et folk i bønn, følger han en tilstand der han justerer etter at kysset hans er rett, bønnen er fullført, eller han beordrer folk eller forby dem . Og den som ser at han leder ukjente mennesker på et ukjent sted og ikke vet hva han skal lese, så er han til ære for døden . Og hvis en kvinne ser at hun leder mennbønn, så dør hun fordi hun ikke er egnet til å lede bønnene, så det er bare når hun dør før dem når de ber på henne . På samme måte, hvis han ser en ikke-mahram mann som ikke vet hvordan han skal be eller resitere, leder han et folk, og den som ser at han ber i et folk som står mens han sitter, så overtrer han ikke deres rettigheter, men de er kommer til kort i rettighetene, eller hans visjoner indikerer at han foretar et sykt folk, og hvis han ber med dem som sitter mens de står og sitter, forkorter han ikke. I en sak som han tar over, hvis han ber med et folk som står og sittende, så følger han befalingen fra de rike og de fattige, og hvis han ber med dem som sitter mens de sitter, blir de forbannet av drukning eller stjeling av klær eller fattigdom . Hvis han ser at han ber med kvinner, følger han kommandoen til et svakt folk. Hvis folks mor er på hans side, eller hvis han ligger og har på seg hvite klær, og han benekter sin stilling, og han resiterer ikke i sin bønn eller sier takbeer, så vil han dø og folk ber over ham . Hvis guvernøren ser seg selv lede folket, er han isolert og pengene hans er borte . Den som ber med menn og kvinner, vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant mennesker . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt, og hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans vergemål avbrutt og hans kjennelser og ord blir ikke gjennomført, og hvis han ber alene og folket ber hver for seg, da er de utenfor . Og hvis han ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke vil skade ham, og hvis folket har gjort ham til en imam, vil han arve en arv . Hvis han tror at han leder mennesker, og ikke leser godt, så ber han om noe og finner det ikke . Og den som ber med et folk på et tak, da vil han gjøre godt mot folk og ha et rykte når det gjelder lån eller veldedighet ….
…Moskeen betegner i en drøm kongen på grunn av at han gjør saker av religion, og herskeren som skiller mellom saken og det forbudte, og markedet der folk har til hensikt å tjene, og hver person kommer ut av den med en fortjeneste basert på hans skjebne og hans arbeid . Og det indikerer alle de som må følges fra en far, en lærer, en høflig og en vitenskapsmann . Og indikerer rettferdighet for de som kom inn i den i en drøm urett . Og indikerer den hellige Koranen for det store antallet den inneholdt . Det indikerer kirkegården, som er et sted for ærefrykt, vask, parfyme, stillhet og på vei til retning av qiblah . Og det indikerer hva som brukes av fiendene som et bolverk for sikkerhet mot frykt . Takene på moskeen er egenskapene til kongen og de som er kjent med forholdene hans . Og ordfører, seniorstat og dens fyrster . Og begrenser ham til bredden av rettferdighet og lærde som er under hans lydighet . Og dørene er tildekket . Minareten er hans stedfortreder eller eieren av hans nyheter . Og hvis han indikerer herskeren, så er hans tidssøyler, hans lamper, fordelene med sin tid og hans rettsvitenskap, og hans begrensning til forenkling av hans kjennelser eller hva han kaster på dem fra vitenskapene, og hans tak er hans bøker som dekker ham og refererer til dem, og minareten hans er den som samler folk for det han gir dem av fortjenesten, og slavens talerstol, og konas mihrab, eller hva som indikerer næring Det tillatte, fyret er et minister og imamen, og kanskje fyret indikerer sin muezzin, Koranen er dens resiter, prekestolen er dens preken, døren er ved porten, og kuratoren er på lampene og børstene . Når det gjelder moskeen som islams konger bærer på sine reiser og utfører festlige bønner og andre ting, indikerer det etableringen av religionen, overherredømmet til muslimenes ord, seieren over deres fiender og dens avgjørelse om tolkning er regelen om hva de reiser fra de legitime korridorene som uttrykker slottene . Og Moskeen i Madinah indikerer sitt folk, dets høvdinger, dets høvdinger, dets nedre og dets herrer, erindringsfolket, gudfaren til folks imam, prekestolen til deres autoritet eller deres predikant, og hans lykter er folket av kunnskap, velvilje, jihad og vergemål i ribaten. Veiledning og følge hans veiledning og utføre sine ordrer, og tror på hans bønn, og som for dens dører er arbeidere, sekretærer og politiseiere ….
…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…
…Storfe Hvis du drømte om å se vakre, flotte og klumpete kveg som betryggende beiter i grønne beiter, betyr dette at oppriktig og munter selskap vil gi deg suksess og lykke . Hvis du ser mager, lurvet og underernært husdyr, vil du sannsynligvis slite hele livet på grunn av dårlig drenering av energien din og din motvilje mot arbeidsdetaljer . Løs vanene dine etter denne drømmen . Hvis du ser storfe flykte høyt, betyr dette at du må bruke alle dine innflytelsesmakter for å holde karrieren din på en lønnsom vei . Hvis du ser en flokk kyr som melker, vil du med hell skaffe deg rikdommen som mange har prøvd å skaffe seg . For en jente betyr dette at følelsene hennes ikke vil lide av personen hun valgte . Hvis du drømmer om å melke kyr med fulle jur, så er en stor rikdom skjult for deg . Hvis en kalv stjeler melk, betyr dette at du er i ferd med å miste din kjære på grunn av den langsomme viser at du gjengjelder kjærlighet til ham, eller at du vil miste eiendom på grunn av forsømmelse av arbeidet . Hvis du ser unge kalver i drømmen din, vil du bli en stor elskling i samfunnet, og du vil vinne hjertene til oppriktige mennesker . Når det gjelder virksomhet, indikerer denne drømmen et overskudd fra salg . Når det gjelder kjæresten, henviser han til å inngå pakter som vil bli respektert . Hvis kalvene er magre, må du se etter det samme, bortsett fra at det håpes at det vil være vanskeligere å få tak i dem . Hvis storfeet var vilt og hadde lange svarte horn, mente de fiender ….
…Moskeen er i en drøm en vitenskapsmann . Og den som ser at han bygger en moske, dette indikerer god og Sunnah, slektskap og antagelse om rettferdighet hvis han er kvalifisert for det . Og den som ser en velfungerende moske, er en mann som samler mennesker med ham og komponerer blant dem i godhet og godhet . Og hvis han ser en moske som er ødelagt, så vil han dø der, en hovedforsker som har en religion og askese . Hvis han ser at en ukjent mann ber i moskeen og imamen til moskeen er syk, vil han dø . Og hvis han så at huset hans ble omgjort til en moske, ville han slå rettferdighet, askese og ære . Og hvis han ser at en moske har snudd en due, avskyr en skjult mann . Og moskeen indikerer marked og handel . Den som bygger en moske som et offer til den allmektige Gud, etablerer sannheten, pålegger det gode og forbyr det onde, og hvis han er en lærd som komponerer en bok, får folk nytte av hans kunnskap, og hvis han er rik, betaler han zakaten av pengene sine , og hvis han er sølibat, giftet han seg, og hvis han var gift, hadde han en sønn, og hans gode minne ble spredt, og hvis han var fattig, bli kvitt, og bare samle mennesker i godhet, og hjelp dem å adlyde Gud . Hvis han bygger det på en måte som det ikke er tillatt å bygge, eller hvis mihrāb avviker fra det til en annen retning, så indikerer det ondskap . Han følte at den bygger en moské Atvgah i religion eller pilegrimsreise, eller bygger varer som et bad eller et hotell eller en butikk eller på annen måte . Og den som ser at han tar tak på en moske, han støtter et foreldreløst barn, og hvis han øker i moskeen, øker han gjelden sin fra en god gjerning eller god oppførsel . Hvis butikken flyttet og ble en moske, indikerte den tillatt inntjening, eller den tillatte ble blandet med det forbudte, eller silken ble kombinert med bare vann . Og de forlatte moskeene indikerer uaktsomhet fra lærde, opphevelse av det som tilråder det gode og forbud mot ondskap, og det indikerer asketismen som er avskåret fra verden, og den som ser at han gikk inn døren til moskeen, er stolt av nedstøt, så er han velsignet med omvendelse, sa den allmektige : (Og gå inn døren i nedbøyd og si, vi tilgir dine synder ). Og den som ser at han kommer til moskeen og finner den stengt og åpner den for ham, så utnevner han en gjelds mann og redder ham fra den og forbedrer sin ros hos folket, og den som ser at han kom inn i moskeen mens han er en passasjer avskjærer deretter slektskapet selv, han forhindrer dem i å støtte ham . Og den som ser at han dør i moskeen, indikerer seier over fiendene, fordi Gud den allmektige sier : (Han sa : De som har gjort urett på deres ordre, la oss bruke dem som en moske ) , og å gå inn i den store moskeen i Mekka indikerer sikkerhet fra frykt og oppriktighet av løftet . Se også Al-Jami` ….
…Og hvis han ser at han er i et nytt hus, så indikerer det at han er bortkastet , og hvis det er av sølv, vil han omvende seg fra synder fordi Gud den allmektige sier: “ For den som beder den Barmhjertige for sitt hus, er et tak av sølv , ” og hvis han er rik, vil hans formue øke ….
…Hvis ting blir forvandlet fra sine vanlige normer, for eksempel kirken som har forvandlet seg til en moske eller det tørre treet som har blitt fruktbart, indikerer dette en endring i posisjonens herskere, eller de forskjellige forholdene i verden fra ond til god , og fra godt til ondt, så vel som byttedyr fra deres juveler og mennesker fra deres former, så den som ser ham, får skryt, og var ikke slik, for det er godhet i hans religion, ærbødighet for ham og en økning til hans ære . Og den som ser at han er en gutt, det er ikke noe godt i ham uansett, så håper han og handler i uvitenhet . Hvis en kvinne ser at hun er gammel eller halv, og hun ikke er sånn, så er dette bra for henne i hennes religion og denne verden . Og den som ser en eldre i en drøm, har blitt en ung mann, og hvis han er fattig, blir han uunnværlig, og hvis han er en av dem som har ordnet livet sitt, vil han komme tilbake til ham, og hvis han er syk, hans sykdom er helbredet . Og den som ser at det har blitt en vakker myk gren, den vil dø raskt . Og den som ser at han er langvarig i en drøm, hans liv vil bli forlenget, og han vil ha penger og barn, og den som ser at han forkorter huset sitt eller husdyret sitt, eller noen av fordelene han har, kan frykte døden for ham . Og den som ser en reduksjon i noe av sin skapelse, det er en reduksjon i hans verdslige liv . Og den som ser at han er i form av en kvinne og hennes utsmykning, han vil bli rammet av ydmykelse og lidelse i seg selv, med mindre han ser at han har returnert til sin tilstand . Og det ble sagt : Hvis han er i krangel, la ham forene seg med motstanderen, for argumentet er imot ham, for hans gunst er seirende av hans behov . Hvis kvinnen så at hun hadde blitt en mann, og hun hadde en fraværende sønn, kontaktet hun ham, og hvis hun var gravid, ville hun ta med en gutt, og hvis hun ikke var gravid, ville hun aldri føde et barn, og hvis hun fødte et barn, døde gutten før han nådde sin alder, og kanskje tolkningen viet hennes verdier eller eier, og han hadde en omtale i People, og ære like mye som det mannlige beinet . Og den som vender kroppen sin i en drøm til et dyrs kropp, og hvis han er syv, vil han dominere over ham uten ham med sine penger eller sin autoritet og alvorlighetsgraden av hans sorg eller hans list og bedrag . Hvis det er til et dyr som kan spises, indikerer det dets godhet eller ydmykelse . Og den som ser på seg selv som en fjær eller en vinge, det er lederskap og godhet som rammer ham . Hvis han ser at han flyr med vingen, så reiser han i autoritet så langt han er på bakken . Og den som ser at kroppen hans er laget av leire, han vil ikke bli igjen . Og den som ser at han har blitt av jern, hans liv vil være langt . Og den som ser at han har blitt en bro eller en bro som folk krysser over, så blir han en sultan, eller eier av autoriteten, eller ekvivalenten til sultanen, eller en lærd blant de lærde som folk kan nå deres saker . Og den som ser at han har snudd en pinne, det er ikke noe godt i den, for han er korrupt i sin religion og i sin verden, bortsett fra at han er sliten i denne verden . Hvis han ser at det har blitt et blonder, er det slik, bortsett fra at han ikke får tak i det han ber om integriteten til kommandoen eller forespørselen . Hvis han ser et sykt barn som har blitt en fugl, er det bevis på hans død . Og den som ser at han blir deformert eller lignet på en ape, det er forsvinningen av den allmektiges nåde . Og den som ser at han er blitt forvandlet til en kamel eller et dyr eller en syvende og lignende, det er ikke noe godt i ham i religionen, spesielt i alle fall . Hvis han ser at han har forvandlet seg til en fugl, vil han være en bil på jorden som reiser, og hans liv i denne verden vil være lik fuglens . Den som ser at han har blitt et monster, han vil forlate det muslimske samfunnet og isolere dem . Og den som ser at han har blitt til en hjort, han vil ha glede av å leve med kvinner . Og den som ser at han har blitt til en gris, hans levebrød er fruktbart og ydmyket i seg selv . Og den som ser at han er en edderkopp, da blir han en angrende tilbeder av mange synder ….
…Gården : betegner kvinnen, fordi hun pløyer, sår, blir vannet, bærer, føder og suger til høsten . Og anlegget blir gitt ut med landet, så det vil gi det sin sønn eller pengene sine, og kanskje indikerer det markedet, og dets levebrød, fortjeneste og fordeler er så rikelig i plantasjeprofitt, dets behov, fortjeneste og tap, og det indikerer krigsfeltet og høsten av piggen høstet av sverdet . Og kanskje ble verden og dens gjerninger indikert av gruppen mennesker, deres unge og gamle, deres sjeik og eldre, fordi de ble skapt fra jorden, og de forbannet og vokste som en plantasjeplante, som den Allmektige sa : “ Av Gud spirer du en plante fra jorden . ” Spikes i dette aspektet kan indikere årene, månedene og dagene til verden, og Yusef al-Siddiq, fred være med ham, tolket dem i år, og de kan referere til verdens rikdom, butikker og deponier for å samle en pigg med mye kjærlighet . Kanskje indikerte bonden hvert sted han pløyer for det hinsidige, arbeider for belønning og belønning, for eksempel moskeer, bånd, barbering av minnet og almisser, fordi Gud den allmektige sier : “ Den som vil ha det hinsidige, vi pløyer mer for ham , og den som pløyer den fra verden . ” Den som pløyer en gård i denne verden, gifter seg med sin kone . Hvis det vokser, vil kona hans bære det . Hvis han var singel, giftet han seg . Ellers vil markedet hans bevege seg og fortjenesten vil øke, og kanskje forgjengeren og lagene hans . Ellers ble han dannet i kampene, han samlet den hvis det var hans intensjon . Den som ser at avlinger høstes : Hvis det var i et land der det var krig eller bøddelens stilling og kampene, omkom mennesker i det med sverdet, slik det er tilfelle med det som høstes i en drøm med en sigd . Og hvis det var i et land der det ikke er krig og som ikke er kjent i det, og høsten fra den var i den store moskeen eller blant butikkene eller mellom rollenes tak, så er det Guds sverd med pesten eller pesten . Og hvis det var på et av markedene, økte fordelene for folket, og lykke ble blant dem med fortjenesten . Og hvis det var i en moske eller en god moske, og folket var de som tok høsten av seg selv uten å se en ukjent høste for dem, så er det lønn og gode gjerninger som oppnås av alle som høstet . Når det gjelder å se høsten på to mål pløying, hvis det var etter at såingen var fullført og krydret, er den gyldig i den . Og hvis det var før det ble fullført, så er det en pandemi i landbruket eller hykleri i mat ….
…Malingen påføres ansiktene, og den som ser at han maler en vegg eller et tak eller noe av verdslig gods, så vil han bli innbitt av det og tilegne seg et triks og være korrupt i sin religion og okkupere mennesker med løgn og forlatelse religion og veiledning, spesielt hvis det er statuer av det allmektige ordtaket. Hva er disse statuene du er viet til ?)…
…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….