…Og den som ser at et løpende øye er blokkert eller ødelagt, da vil han forstyrre levebrødet og stå i hans tilstand ….

…Og øynene til øynene : Samar al-Din, og det skader ikke eieren med mindre synsstyrken reduserer noe, og hvis en fille kommer ut av anusen hans eller det som ikke kommer fra hulene til mennesker som ham, er de fremmede til barna sine . Og den som treffer et nytt klesbrudd, han vil lide brudd på penger som ligner på kolber og knuste penger, og hvis bruddet er en utdatert skapelse, er det ikke noe godt i det . Og den som kjører et dyr på hodet, så gjør han noe uten ansiktet og blir fordømt om han gjorde det med vilje, og hvis han ikke gjorde det med vilje, er han det uten å vite ….

…Og den som ser at han drikker vann fra en kilde, det vil skje med dem. Og den som ser et tydelig øye, det er livet det eier. Og den som ser at et øye med vann har eksplodert i huset hans eller veggen hans, da vil han lide av dem og gråte. Og hvis det er en syk i huset hans, så gråter han over ham, og den som ser at et tydelig øye flyter til hjemmet hans, så er dette en forsyning….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Han følte at med sine egne øyne hvitere og deretter evakuerte ham, avslører det at det er dekket av gleden og ble sagt og glede, og sa at noen av kryssene så med sine egne øyne hvitere og deretter Angelta det møter Bgaib har lang okkultasjon eller hvem som verner om det selv om jeg er bekymret, går jeg for Gud, hans største bekymring og hans bekymring for verset ~ da Bashir kom til tale på ansiktet hans ~, verset ….

…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og på den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og på det tidspunktet er synet en syn på tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . På autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene på Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så på ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og på ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…

…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, så den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans død. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, så jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, så søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens død, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han så at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han så at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, så er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han så at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, så er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, så hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han så at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han så ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, så hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, så han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, så han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….

…Øye Hvis du drømmer om å se et øye, advarer dette deg om at fiender forfølger deg og søker den minste muligheten til å skade virksomheten din . For en elsker, indikerer denne drømmen at en konkurrent vil overvinne sin plass hvis han ikke er forsiktig . Hvis du drømmer om honningøyne, indikerer dette bedrag og forræderi som ligger i sjelen . Hvis du ser blå øyne, indikerer dette svakhet ved å utføre noen intensjon . Hvis du ser to grå øyne, indikerer dette at eieren elsker smiger . Hvis du drømte om å savne et øye eller at øynene var såre, indikerer dette et problem . Hvis du ser en mann med ett øye, indikerer dette at et tap og et problem truer deg, slik at alle problemer og tap vil virke trivielle i forhold til dem ….

…Skjerf Hvis du drømte om at du så et skjerf falle fra noens kjole, forutsier dette gyldigheten av samtykke med hyggelige venner, og bekymringene dine vil ikke skremme deg mye heller . Hvis en jente drømmer om at hun har på seg et skjerf, forutsier dette at hun snart vil få et godt ekteskapsforslag, men hennes hensynsløse oppførsel vil få henne til å falle i feil . Hvis hun drømte om andre jenter som hadde på seg skjerf, ville hun møte konkurranse i sitt rush for å sikre seg en mann . Kjøper du et skjerf, vil du leve et enkelt og bekymringsløst liv . Hvis du drømmer om at hun er opprørt eller opprørt av et skjerf, vil du oppdage at en annen kvinne konkurrerer sosialt med henne om gleder, gleder og funksjoner . Hvis du drømte om at du hadde på deg et skjerf, indikerer dette at du vil prøve å gjenvinne kjærligheten og hengivenheten til en bedragersk og frekk person . Hvis en jente kjøper et skjerf, vil hun være lojal i forholdet til mannen sin og tjene hans respekt med sin milde, milde og ærlige oppførsel ….

…Når det gjelder kysset, den som ser at han kysser en utsmykket kvinne eller har sex med henne, da gifter han seg med en kvinne hvis mann er død, og han drar nytte av pengene hennes og en sønn, og han blir god det året og det ble sagt at han vil ha verden. Og den som ser en mann som kysser og har sex med ham og blander seg med ham, blandes med lyst, så er hans tolkning som en tolkning av ekteskapet, og hvis ikke med lyst, så får han effekten god. Og den som ser at han tar imot en død , så fortsetter ekteskapets fortolkning i tolkning, og noen av dem sa at den som så at han aksepterer en død med lyst, så forbinder han ham med det gode, og den som ser at de døde kysser ham, han kommer til ham fra pengene til det død eller fra hans gjerninger er bedre, og den som ser at han er foran noens hånd, så blir han ydmyk av ham, så vel som å kysse kneet. Og et menneske og den som ser at noen er foran jorden, da er det bedre og høyere for fremtiden for ham, og den som ser at han er foran sin elskede, så er han underkastelse og ydmykelse for ham…

…Kisaa Dreams of Clothing indikerer at prosjekter vil føre til suksess eller fiasko, ettersom klærne ser ut til å være trygge og rene eller skitne og arvet . Hvis du ser vakre, men utdaterte klær, forutsier dette at du vil ha rikdom, men at du vil foraktige progressive ideer . Hvis du forkaster de gammeldagse klærne, vil du dispensere fra det nåværende miljøet og inngå nye forhold, nye prosjekter og nye kjærlighetsforhold, og disse vil forvandle deg til en annen person . Hvis du ser deg selv eller andre i hvite klær, indikerer dette intense endringer, og du vil nesten alltid finne endringen med tristhet . Hvis du går med en person som har på seg hvitt, indikerer dette noens sykdom eller sorg, med mindre personen du så i drømmen er en jente eller et barn, og da vil du ha hyggelige omgivelser en sesong av året, i det minste . Hvis du ser deg selv eller andre i svarte klær, forutsier dette krangel, skuffelser og dyster helse . Hvis drømmen refererer til arbeid, vil arbeidet komme under forventningene . Hvis du ser gule klær, forutsier dette overhengende glede og økonomisk fremgang . Hvis gult blir sett på som et spektrum som avtar i unaturlig lys, kan det forventes det motsatte . Du vil være heldig hvis du drømte om gul klut . Hvis du drømmer om et blått plagg, forutsier dette at ambisjonene dine vil bli presset mot seier gjennom vedvarende og energisk innsats . Venner vil hjertelig støtte deg . Hvis du drømmer om et skarlagenrødt klær, forutsier dette at ambisjonene dine vil bli presset mot seier gjennom vedvarende og energisk innsats . Venner vil hjertelig støtte deg . Hvis du drømmer om en skarlagenrød klær, forutsier dette at du vil flykte fra firkantede fiender ved å endre din offentlige intensjon i tide . Hvis du ser grønne klær, er dette et symbol på god velstand og lykke . Hvis du ser et flerfarget belegg, forutsier dette raske endringer og en sammenfletting av dårlig og god innflytelse i fremtiden din . Hvis du drømte om uforholdsmessige klær, innebærer dette konflikter i følelsene dine og at du sannsynligvis vil gjøre en feil i et prosjekt . Hvis du ser voksne eller unge menn i passende klær, indikerer dette at du påtar deg et arbeid du ikke har noen tilbøyelighet til, og det vil føre til at mange bekymringer kommer frem . Hvis en kvinne ser at hun er opprørt over kappen, forutsier dette at hun vil møte konkurranser som vekker sinne hennes i forbindelse med hennes jakt etter sosial diskriminering . Beundringen av andres klær indikerer at hun vil være sårbar for frykt for sjalusi fra vennene sine . Å drømme om å miste noe klesplagg indikerer forstyrrelser i arbeidet ditt og i kjærlighetsspørsmål . Hvis en jente drømmer om at hun er kledd i svart, forutsier dette at hun vil lide av rensende tristhet og skuffelse . Hvis en jente drømte at hun møtte en annen, iført en skarlagenrød kjole med et sorgslør i ansiktet laget av crepe-stoff, forutsier dette at en som knapt anser henne like vil overgå henne og vil vekke hennes skuffelse overfor kvinner generelt . Drømmeren som tolker drømmen om å kle seg, bør være forsiktig med å legge merke til om ting virker normale . Hvis ansiktene er forvrengt og lyset ikke er relatert til kloden, selv om fargene er lyse, vær forsiktig, fordi feil administrering av en verdifull plan vil skade deg . Det er få drømmer som det onde elementet forsvinner fra, akkurat som det er få prosjekter i den våkne verden der flakselementet unngås ….

…Personvern Hvis du drømmer om at noen trenger inn på personvernet ditt, betyr dette at arrogante mennesker rundt deg irriterer deg . Denne drømmen varsler en kvinne behovet for oppmerksomhet og forsiktighet når det gjelder private forhold . Hvis hun ser at hun truer inn på ektemannen til mannen sin eller kjæresten, vil hun miste noens tillit hvis hun ikke er forsiktig med ordene sine ….

…Og noen av uttrykkene sa: ~Den som så et sladder med noens hånd eller spiste av det, så kan det overgi ham fra avledningen av navnet .~…

…Stekeovn Hvis du drømte om en kokeapparat, betyr dette at mye av ubehaget ditt vil bli bedre så snart du griper inn til rett tid . Hvis en jente drømte om å bruke komfyr, betyr dette at hun vil være veldig forhastet med å vise sin vurdering av noens oppmerksomhet og dermed miste en nær venn ….

…Og den som ser at han har sittet fast i noens seng, han vil forråde ham med sin kone, og det samme hvis han gjorde med ham ….

Når det gjelder slim, den som ser at han har blitt rørt på bakken, føder han en jente, og den som ser at han har abortert en kvinne, blir henne gravid og hans sønn har falt, og hvis han ser en kvinne som har begått en overtredelse, hun føder ham og avvenner en annen sønn, og den som ser at han er blitt abort et sted da blir han gift der, og den som ser at han har sittet fast i noens seng, han forråder ham i sin kone, og den som ser at han spiser snø, så spiser han penger, og den som ser at nesen er sydd, hans visjoner indikerer at kona er gravid

…Pebbles hennes visjon i en drøm indikerer menn og kvinner, unge mennesker, dirham, pilegrimsreise og kaste stein, hardhet og nød, fornærmelser og baktalelse . Så den som så en fugl stige ned fra himmelen og plukket opp en rullestein og fløy med den, og det var i en moske der en god mann omkom, og hvis drømmeren var syk, og han var et av folkene i godhet eller en som ber i denne moskeen, da er visjonens eier død . Hvis han hentet rullesteinen fra en kirke, ble pasientens korrupsjon vurdert . Og hvis han tok det hjemmefra eller fra et ukjent sted, ville visjonens person ha en sønn . Når det gjelder den som plukket opp en del småstein, så dekket han dem i plagget sitt eller svelget dem, og han hentet dem fra en moske, et lærdomshus eller noens minne om kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minne og avklaring like mye som rullesteinene ble plukket opp . Hvis det blir plukket opp fra markedet, er det interesse for denne verden, og dirham for det består av handel eller veldedighet . Og hvis det er bak trærne, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en verden hvis det er en gave fra en rik kone, hvis han har en sønn, og hvis han ikke har en sønn, vil han ha en sønn . Når det gjelder den som kaster småstein i havet, vil pengene hans gå tapt . Kaster han det i en brønn, gir han penger til ekteskap eller rikdom til en tjener . Og hvis han kastet et dyr som en løve, en tiger, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende, og det var i Hajjs dager, kastet han steinene, og opprinnelsen til steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være med ham, å kaste djevelen på dem når han ble utsatt for ham, så ble det Sunnah, og hvis det ikke var i Hajjs dager, var det en rullestein Hans bønn mot en fiende eller umoralsk person, eller fornærmende, fornærmende eller vitnesbyrd han er vitne til mot ham . Og hvis han kastet det med andre enn disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen forbanne bakover og snakke om de rettferdige blant folket og de befestede . Og småstein lærde mennesker . Og det ble sagt : Omvendelse til den ulydige og veiledning til de vantro, og kanskje småstein antydet martyrium, fordi han svømte i profetens håndflate, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Småstein kan indikere sykdom, for eksempel sand . Og han kan indikere pensjonistene hva de driver med utro med eller søke veiledning, eller hva som gjøres av det . Småstein er harde ord, og mye av det er en bekymring . Og den som ser at han har en rullestein som har sitrus i øret og kaster den, så hører han et hardt ord, og øret hans smigrer det ….

…Fornærmende Hvis du drømmer om at du fornærmer en person, betyr dette at du ikke vil være heldig i dine anliggender, og du vil miste en god sum penger ved tyrannens utholdenhet i å jobbe med andre . Hvis du føler at noen mishandler deg, vil du bli forstyrret av andres fiendskap i din daglige jakt . Og hvis en jente drømmer om at hun hører dårlig språk, forutsier dette at hun vil falle under fordømmelsen av noens misunnelse og sjalusi . Hvis hun selv bruker dette språket, vil hun støte på uventede blokkeringer som kan fylle henne med skam og anger for hennes tidligere useriøse oppførsel mot venner . Hvis noen fornærmer deg i en drøm, forutsier dette at det kan oppstå problemer og hindringer i arbeidsmiljøet . Etter denne drømmen vil kjæresten være mistenksom overfor partnerens oppriktighet og lojalitet . Hvis du drømte om at du ble fornærmet foran husstanden din, betyr dette at uhøflig oppførsel vil føre til stridigheter for deg hjemme ….

…Og den som ser i huset sitt et tent lys og huset skinner med dets lys, så indikerer det at en stor velsignelse har skjedd i det, og den som ser at han tok et tent lys fra noens hånd, så indikerer det at herlighet og kraft har skjedde fra den mannen ….

…Den som ser at han har hilst på en mann i en drøm, og det er ingen fiendskap eller krangel mellom dem, for muslimen mot ham rammer muslimen med glede, sikkerhet og godhet, og hvis det er fiendskap mellom dem, vil muslimen seire med muslimen mot ham, og han er trygg fra sitt onde, og hvis muslimen er en ukjent sjeik, så vil han være trygg fra pine av Gud den allmektige. Hvis han er en velkjent sjeik, vil han oppnå mange beplantninger og frukt. Hvis muslimen er en ukjent ung mann, vil han forråde ham fra sin fiende, og hvis muslimen vil ha kontakt med en mann hvis svar er mottatt, vil han gifte seg med ham som han foreslår, og hvis svaret ikke blir besvart , han vil ikke gifte seg med ham. Hans svar, fordi den handelen er helbredet mellom dem, og hvis han ikke svarer på den, blir den ikke helbredet og ikke fullført, og hvis fienden hilste på ham med en gave til ham, så søker fienden forsoning fra ham, betaler hans gjeld, eller får bot . Hvis han så at han ble møtt med en ukjent hilsen, aksepterte han det, og han ville si salaam, returnere hilsenen og bli belønnet for det . Hvis han ikke returnerer den og ikke godtar den, har han syndet, og han blir ikke belønnet for det . Og det ble sagt : Og den som ser at han hilser på en mann som vil bli skadet . Og den som ser at han håndhilser noen som er vant til ham, hilser på ham og omfavner ham, da er det bedre og indikerer gode ord som han hører og snakker lik ham . Hvis han ser at han håndhilser en fiende og omfavner ham, indikerer det at fiendskapen hans vil forsvinne . Og den som ser at englene, fred være med ham, hilser ham, Gud vil gi ham innsikt og det beste resultatet . Og fred i en drøm indikerer underkastelse til muslimen for ham, og kanskje indikerer fred behovet som krever de som vil returnere ham, fred være med ham, hvis noens svar på ham vil få det han vil, ellers blir hans varer bortskjemt , eller hans ordtak blant folket blir ikke akseptert, og hvis han ber om et behov og ikke innleder fred, vil hans behov bli unnskyldt . Og hvis et folk begynte å snakke før freden, indikerer det brudd på Sunnah og en tendens til innovasjon . Og hvis noen hilste på ham og ikke svarte, eller han svarte med en gest, indikerer dette overgivelse ….

Når det gjelder glede, er det ikke med Mahmoud, og den som ser at han er lykkelig og lykkelig, så er han bekymret og trist, og hvis han ser at han er glede på noens side, så er han lei seg for ham og ser glede for de døde er et godt budskap og en konklusjon og en indikasjon på at de døde er fornøyd med ham.

Indikerer i en drøm glemsomhet . En mann sa til Al-Hassan : O Abu Saeed, sover Satan, så han smilte og sa : Hvis han sov, ville vi ha funnet stor lettelse . Å se djevelen i en drøm indikerer en lærd som solgte eller forlot bønn, underslag og tilegner seg synder og synder . Hans visjon indikerer også svik, bedrag, magi, misunnelse og atskillelse mellom ektefellene, i analogi med hans historie med Adam, fred være med ham, og kanskje hans visjon antydet frafall fra religion fordi han var en tjener for Gud den allmektige, så han kom tilbake ved å motsette ham og utvist . Så er det i tolkning som indikerer den vantro kongen, som er utstyrt for soldater og hester, Gud den allmektige sa : (og ta dem med dine hester og føtter ). Hvis en person ser at han har blitt en djevel, blir han skadet i hans øyne, eller har frafalt seg fra sin religion eller levd fremmedgjort og døde i nød og forsynt med avkom og penger, og seiret over sine fiender med bedrag og bedrag, og hvis han var kongen verdig, og han ville befale det gale og forby det som er kjent . Og den som ser som om han drepte djevelen, da planlegger han med list og bedrag, og hvis han er rettferdig og kysk, forakter han saken av den allmektige Gud ….

…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han døde i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg så Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, så jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg så ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, så øynene mine overvant meg, så jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, så han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, så han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. Så ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, så utsett den, så ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, så Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, så eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….

…Belønningen for å forbanne ledsagere 84 – Han sa : Al-Qayrawani sa : En sjeik fra folket i al-Fadl fortalte meg : Abu al-Hasan al-Muttalibi, imamen til profetens moske – må Guds bønner og fred være over ham – fortalte meg : Han sa : Jeg så et mirakel i Madinah. En mann forbannet Abu Bakr og Omar, og de sa : Å Guds sendebud, dette som skader oss og Aspena, sa til meg, Allahs sendebud – fred være med ham -: (( du dette, o Abu Qais )) ? Jeg sa til ham : på, og jeg har en mekanisme vendt til det punktet av hånden hans har inkludert hans fingre og utvidelsen av dens årsaker og sentralt og ment mine øyne, sa han : at jeg løy, så Gud satte øynene dine og la fingrene i øynene mine, og jeg våknet av søvnen min mens jeg var i denne tilstanden. Han pleide å gråte for folks beste og kunngjorde omvendelse 85 – På myndighet av Abu Hatim Al-Zari på myndighet av Muhammad bin Ali sa han : Vi satt i Mekka i den store moskeen, så en mann sto halvparten -svart og halvhvitt og sa : Å O folk betraktet Pei Vanni du henter de to sjeikene og Achtmanma mens jeg sover den samme natten hvis du kom til meg og data han løftet hånden Vltm ansiktet mitt, sa Li : O fiende av Gud, punk ikke du forbannelse Abu Bakr og Umar – må Allah være fornøyd med dem – ble og jeg er i denne saken (1)….