…Forlatelse Hvis du drømte om at du var øde, indikerer dette at du vil ha problemer med å sette planene dine for suksess i fremtiden . Hvis du forlater andre, vil du støte på ubehagelige situasjoner som klemmer seg rundt deg, og gir deg lite håp om å overvinne dem . Men hvis du drømmer om at du forlot et hus, vil det føre til mislykkede opplevelser med hell . Hvis du forlater en kjær, klarer du ikke å gjenvinne en tapt verdifull ting, og vennene rundt deg vil bli rystet av . Hvis hun forlater en elskerinne, vil hun motta en enorm arv uten å forvente det . Hvis det er religion du forlot, vil det bety mislykket angrep på fremtredende mennesker . Hvis du forlater barn, betyr dette at du vil miste formuen din ved å miste roen og mening . Hvis du slutter i jobben din, betyr dette ubehagelige forhold preget av krangel og mistenksomhet . Denne drømmen kan bokstavelig talt gå i oppfyllelse hvis den er innprentet i ditt bevisste sinn, enten du forlot en person eller den personen forlot deg, eller det kan indikere annen frykt som angitt . Hvis du ser deg selv eller en venn forlate et skip, antyder dette ditt potensielle engasjement i en eller annen karrieresvikt, men hvis du lykkes med å rømme til kysten, vil dine interesser forbli trygge ….

…Gift er penger i en drøm, så den som ser at han har drukket giftet og er hovent og hovent, så vil han bli truffet med penger like mye som hevelse og hevelse, og hvis puss ikke indikerer forgiftning, vil han være nød . De dødelige giftene i en visjon er bevis på døden . Og giften er for de som drikker den . Og den som ser en av slaverne som om han drakk gift, da skal han sette fri eller gifte seg . Og den som ser at han vanner en annen gift, så begår han hor med en kvinne, og at giften ikke blir vannet med mindre den er skjult, og likeledes skjer ikke hor utenom i det skjulte . Og den som ser at han drikker gift, hans liv vil bli forlenget ….

…Og den som ser at bena hans er bundet sammen slik at han ikke kan sette seg ned, så vil det skje noe han hater ….

…Kronen : Kronen går kurset, og det ble sagt at det er ekstra penger, kunnskap og et barn som opprettholder det, og kronen for en kvinne er en ikke-arabisk ektemann, og for menn å gå det som tilskrives ham fordi gull ikke liker, og hvis en kjøpmann så å sette kronen av hodet eller stjele den, forsvinner pengene hans, og hvis hans status er autoritet, vil han ha en feil i sin religion. Og hvis kongen ser at hans krone eller krone er plassert fra hodet eller tatt fra hodet, blir hans besittelse fjernet ….

…Skomakeren, som er en type : en av dem er : produsenten av kvinners sko, og hans visjon indikerer en gift kvinne . Det er en manns skomaker, som er en indikasjon på tjenere og reiser . På samme måte, produsenten av karpell og produsenten av sirup, betegner hans syn levebrød og jakt på inntekt, avkom, barn og ektemenn, og å sette noe på sin plass hvis han gjør det i en drøm, og hans syn kan indikere en som bringer godhet gjennom hendene fra religion og verden . Og den anonyme skjulet er en mann som er delt i arv og er preget av rettferdighet . I tillegg til sekken er dyreskinn arv . Og skoene til slavejenta, altså indikasjonen på slavejenta, sålen indikerer kvinnen ….

…Predikanten Abu Sa’id sa i synet av perler, han sa at en mann kom til Ibn Sirin, og han sa, når sovende ser to menn komme inn i munnen hans med perler, kommer en av dem mindre ut enn det han kommer inn, og den andre kommer ut større enn han kommer inn, så han sa: Når det gjelder den jeg så ham komme ut liten, så du det for meg, jeg er nyere enn det jeg hørte, og hva det jeg så, det kommer ut Så jeg så det av to løgnere som snakket mer enn de hørte, og perlen i tolkningen indikerer Koranen og kunnskapen. Så den som ser det som om han gjennomborer perler, han vil gjennombore mye kunnskap, så sprer han mye til mennesker, og å sette perler i munnen indikerer god religion .)…

…Konsekvens Finery og pynt 89 – fra Harith bin lion regnskap og maling og Khalaf bin Qasim, sa en gruppe fra Sa’eed ibn Muslim : Mens en kvinne i Aisha, som hun sa : lovet lojalitet til Allahs sendebud – fred være med ham – , det er ikke Gud involvert noe, heller ikke stjele eller Ozni, eller drepe når det ikke bæres ed av Ovtre fra hender og ben og mest ukompliserbare i kjent Povic min herre og Wafa Li Ruba Jeg sverger ikke plager meg Gud, Votaha i en drøm den kongen sa til henne : Nei, du Taatbergan, og dine ornamenter elskelig, og ditt gode Tkndin, og din nabo Tadan, og mannen din disobey, og deretter sette fingrene den femte var på ansiktet hennes, og han sa : fem til fem, og Hvis du økte vekten din, vil fingrene være i ansiktet hennes ….

…Ondskap å stoppe skade fra veien i en drøm indikerer sjalusi i religion, eller årvåkenhet for ektemenn og barn, eller forbehold om å snakke, eller tilgivelse for synder og synder . Kanskje dette indikerer posisjon, kommando, forbud, overdragelse og isolasjon, fordi det å sette en person på vei for torner eller steiner, eller hva som helst som skader folk fra den, indikerer uanstendighet i tale, eller skade på tunge og hånd, og kan senere bli en banditt . Hvis han var hersker, indikerer dette hans urettferdighet og urettferdighet, og folket tildeler ham det de ikke tåler av en ulykke som finner sted, eller en stedfortreder som setter ham opp for å overta folks klager ….

…En drøm om en ålfisk er et godt varsel hvis du er i stand til å stramme grepet om den, ellers vil flaks flykte fra deg . Hvis en kvinne ser en ål i klart vann, indikerer dette nye, men flyktige gleder . Hvis du ser en død fisk, indikerer dette at du vil overvinne dine mest onde og hardeste fiender . Når det gjelder de elskende, indikerer denne drømmen at ekteskapet vil sette en stopper for et langt og farlig frieri ….

…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn så han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; Så godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han så et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, så meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, så du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han så henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” Så ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han så vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi

…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi

…En vinkjeller Hvis du drømte om en vinkjeller, forutsier dette at sublim underholdning og underholdning vil dukke opp på din vei og sette deg til din disposisjon ….

…Lakhzen : Å sette opp en hykler som han samler inn forbudte penger med . Al-Kharrat : En mann som bekjemper menn i hykleri og stjeler pengene sine . Betegneren : ikke prisverdig,…

…Ekteskapsbryter og hor fra en arbeidende kvinne, en prostituert i en drøm, det er verden og studentene, studentene var kjent for rettferdighet, religion og vitenskap, og de har kalt Hassan og de rettferdige, og de så om de var uenige i en prostituert, de er uenige i kunnskapen om verden og skader ham så mye som den utro kvinne oppnådde . Og den som ser en mann med en kvinne, den mannen vil søke minimum av denne kvinnens mann . Og den som ser at han har begått hor, han skal utføre Hajj . Og den som ser at han går sammen med en ung kvinne, han skal sette pengene sine på et usett sted . Og den som så at han begikk hor, han vil bli utsatt for ondskap og fristelse . Og den som ser at han har kommet inn i utuktens sted og ikke er i stand til å komme seg ut av det, han skal dø raskt . Og den som ser at han sover med en annen kone, og hennes ektemann er med henne uten å fordømme ham, da delegerer den ektemannen ham til husstanden ….

…Når det gjelder straffen : Den som ser hånden hans bundet til nakken, vil slå penger som han ikke betaler zakat på . Det ble sagt at det forbyr synd . Hvis han ser at hendene hans er bundet, indikerer dette alvorlighetsgraden av hans gjerighet . Hvis muldyret er av Sajur, som er omgitt av jern og tre i midten, indikerer dette hans hykleri . Og den som ser at han er lenket og lenket, så er han en vantro som kaller til islam . Og den som tror at han har tatt overgrep, han vil falle i stor nød fra fengsel eller på annen måte, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta ham og dekk ham .~ Og Ibn Sirin kom til en kvinne og sa : Jeg så en mann med en lenke og en krok, og han sa til henne : Mulen og samoguren er laget av tre, for dette er en mann som hevder at han er fra araberne og er ikke ærlig i hans tilfelle . Det var som han sa . Og det ble fortalt at Imam Al-Shafiii fengselet som om han ble korsfestet med kommandanten for de troende, må Gud være fornøyd med ham på ryggen, og hans visjoner nådde noen av uttrykkene, så han sa : Eieren av denne visjonen vil spre hukommelsen og øke omdømmet, så saken hans nådde det han nådde . Og Ibn Sirin kom til en mann på den tiden av Yazid ibn al-Muhallab og sa : Jeg så som om Qatada ble korsfestet, og han sa : Dette er en mann med ære, og han hører fra ham . Qatada mottok i disse dager folk fra å gå ut med Yazid og fikk dem til å sette seg ned…

…Gull Hvis du holder gull i drømmen din, vil du være uvanlig vellykket i alle dine prosjekter . Hvis en kvinne drømte at hun mottok gaver av gull, enten det var kontanter eller gyldne smykker, vil hun gifte seg med en rik, men grådig mann . Hvis du finner gull, betyr dette at dine sublime evner lett vil sette deg i forkant av løpet for ære og rikdom . Hvis du mister gull, vil du miste den største muligheten i livet ditt på grunn av forsømmelse . Hvis du drømte om å finne et gullløp, betyr dette at du blir pålagt et urolig privilegium . Hvis du drømmer om at du tenker på å drive en gullgruve, vil du prøve å overvinne andres rettigheter, og det er viktig at du er forsiktig med familiens skandaler ….

…Perler Hvis perlene er spent, så er det i en drøm Koranen og kunnskapen, eller et barn . Så den som ser at han gjennomborer en perle, så tolker han Koranen . Og den som ser at han svelget perler eller solgte dem, han glemmer Koranen . Og perleflagg . Og den som ser at han selger perler, han vil ha mye kunnskap og vokse opp blant mennesker . Den som putter perler i munnen, er av god religion . Hvis han ser at han sprer perler fra munnen hans, og folk tar dem, så er han en dommer som formaner folk, og folk drar nytte av ham . Og den som ser at han har lånt en perle, da blir han født og blir ikke igjen . Mange perler har tjent og arvet mye, og verden har et flagg, guvernøren har et mandat, og handelsmannen har handel . Perlen er perfeksjonen og skjønnheten i alt . Og den som ser at han tygget en perle, så støtter han folk med hykleri, så hvis han kaster opp, tygger og svelger den, så fascinerer han mennesker og bakser dem . Hvis perlene ble skrelt og kastet av dem, ville han grave gravene . Hvis han åpner et skap og tar ut perler og juveler fra det, spør han en forsker om et problem . Og den som så perlene, følte glede . Perler er penger og gode ord . Et perlekjede er en ekteskapskontrakt, eller et halskjede med penger, eller et segl fra Koranen. Og den som ser at han kaster perler på badet, han resiterer Koranen på gaten . Og det ble sagt : Den som ser at han svelger perler, da er han visdom og kunnskap bevarer dem . Og den som ser at han kaster en perle i en søppelkasse eller et sted hvor det er klart at han vil sette flagget på noen andre enn familien . En stor perle er bedre enn en liten . Kanskje et stort antall indikerer Koranens lange suraer . Den perforerte perlen betegner den førstefødte slavejenta, og den perforerte perlen indikerer et presserende levebrød som ikke blir trett . Kanskje hans syn viste at tårene rant fra øyet, fordi de sammenlignet tårene med perler . Se også skallet ….

…Hvis han ser en kjøpmann som om han er bøyd, mister han handelen . Hvis mannen ser at han henger med bøyd hode, er hans liv lenge i anstrengelse og irettesettelse, på grunn av historien om Harout og Marut, og hvis han ser som om hodet er bøyd i fylde, så har han begått en synd og vi angrer på det og omvender oss fra det . Opprinnelsen til denne visjonen indikerer lang levetid, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og den vi lever, vi skal sette tilbake i skapelsen .~…

…Og noen av dem sa at den som så at han var tapt ut av veien, så kunne han nærme seg, og hvis han så at noen førte ham til veien, da ville han veilede ham og sette noe forvirret om ham, for noen diktere sier : Den fremmede er som om han er i mørke … hvis han ikke blir ledet av en leder, vil han ikke konvertere…

…Og den som så at han gikk ombord på et skip til et høyt sted der det ikke var mulig å sette av et skip som ham, så har han to ansikter som forårsaket en av hans interesser, hans høye status og hans berømmelse blant folket, og kanskje det var ikke prisverdig ….

…Karantene Hvis du drømmer om at du er under karantene, betyr dette at fiendens maskinering og intriger vil sette deg i en vanskelig posisjon ….

…Motgiften er i en drøm en sikkerhet for frykt . En mann kom til Ibn Sirin, må den allmektige Gud være nådig med ham og sa : Jeg så i en drøm at en slange stakk meg på tommelen på hånden min, så jeg svelget den, så jeg tok en fersken og la den i min munn . Så smertene avtok, og jeg ble frikjent, så Ibn Sirin sa: Du er en mann blandet med ugudelige, og han likte ikke fersken, så han sa : Jeg ser deg fanget opp med noe jeg ikke vet hva det er ….

…Mongoose er en mangoose som vanligvis dreper en slange . Den som ser henne i en drøm, det indikerer hor, fordi ilderen stjeler kyllinger, og kyllinger er som kvinner ….

…Når det gjelder nesen : det sies at det er en skjønnhet for menn, og det sies at det er forholdet til en mann, og hvis han ser ut som om han ikke har nese, er det ingen nåde for ham . Hvis han ser ut som om han har to neser, indikerer det en forskjell mellom ham og familien hans, fordi nesen ikke er fremmed, så hvis han lukter en god lukt, indikerer det en vulva som påvirker ham . Hvis den visjonære kvinnen er gravid, føder hun en lykkelig sønn . Og det sies at nesen, gutten, og det sies å være prestisje og visdom . Det sies foreldrene, og tolkningen av det som kommer inn i nesen, medisineringens forløp, og hva som helst som er dårlig for det, kommer inn i det, det er en synder som undertrykker det, og den som ser det som om det har en slange, indikerer at den har en sterk beregning ….

…Neck er stedet for tillit til en drøm . Hvis han ser nakken tynn, er han urettferdig og ute av stand til det han bar av tillit . Og den som ser en slange brettet på nakken, han betaler ikke zakat på pengene sine . Og hvis imamen ser en torn i nakken hans, er han svak i sin rettferdighet og undertrykkelse av sine fiender . Og den som så smerter i nakken, har misbrukt samleie eller når han har tillit . Og den som ser nakken hans bli slått av sverdet, han vil gro hvis han er syk, og hvis en opprørsk gutt slår nakken hans, så dør han, fordi den opprørske gutten er som en konge . Og den som slår nakken mens han er bekymret, så vil Gud være opptatt av ham, og hvis han er eid, vil han bli frigjort, og hvis han er i gjeld, vil han dø, og fangen vil også bli løslatt fra fengselet . Og nakken er stedet for vergemål, vitnesbyrd, vilje, zakat og religion . Og den som ser at nakken hans er glatt, feit og passe i kroppen, indikerer en hederlig stilling, og hvis han er vitne, er han uskyldig, og hvis han har et depositum, kan han kvitte seg med eller betale gjelden sin . Og hvis han ser byller, pus eller flytende blod på nakken, så indikerer dette at hans ansvar fungerer . Hvis han ser en bok på nakken, indikerer det at han er opptatt med forpliktelsen mellom seg selv og den allmektige Gud . Og hvis han ser en fjær i nakken, så indikerer det brannen . God nakke på den døde er vist uskyld . Også den gode nakken til den reisende er bevis på hans kommende lyd . Og den som ser et tau eller en tråd av juveler eller perler på nakken, det er bevis på dyd, kunnskap og sannferdighet . Og hvis profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så klype ham i nakken, så irettesatte han ham fra sin dårlige pleie, og det kan indikere resten av gjelden og kur mot sykdom . Den som ser nakken hans av middels lengde, er av god karakter, og hvis han er modig, øker motet hans, og hvis han er av dårlig karakter, så er han raus . Og halsen på kvinnesekretariatene og halsen på mannssekretariatene . Og den som ser en fugl på nakken og er hvit, så er det en god gjerning, og hvis den er svart, så er den en stygg gjerning . Og den som ser en Koran på nakken, han er oppfyllelsen av sannheten og pakten og resitasjonen av den hellige Koranen ….

…Når det gjelder nakke og nakke, er det stedet for tillit og religion, bortsett fra at tilliten til de to pårørende er en av kvinnens tillit, og den som ser en økning i dem uten kroppen, er eiers styrke til å utføre tilliten, og den som ser en mangel på dem, er hans uttrykk mot det. Hvis fuglenes nakke er prisverdig, er det en god gjerning, og hvis det er imot det, er det en god gjerning. Og den som ser en Koran eller en streng i nakken, indikerer den fortjenesten og oppfyllelsen av pakt og sannhet. Og den som ser at nakken hans er omgitt av en slange og det han hater i oppvåkningen, får ikke ros. Og han erobret sin fiende, og det ble sagt at han tjente penger, rettferdighet og tillit…

…Og den som ser at det er en slange i nakken hans omgitt av den, han vil holde tilbake zakat fordi Gud den allmektige sier: ~ De vil omringe det de vil spare på oppstandelsens dag .~…