Og den som ser at han har to eller tre hoder, da vil han vinne seieren over fiendene, selv om han er en sverdmann . Hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, vil han få barn som er gratis, og hvis han er singel, gifter han seg og får det han vil ….

…Og den som tror at han rydder seg med noe som ikke er nødvendig, så vil han søke en forbudt form for skjede eller anus ….

Noen av uttrykkene sa en visjon om å kysse den som en person elsker, som oversettes til fire glede og hengivenhet, og oppnåelsen av Herren og neglen ….

…Og den som så at han hadde sagt til ham: Han sa at du aldri har dødd, da skal han dø som martyr ….

…Hvis han så som om den døde personen sa til ham: ~Du vil dø på et slikt tidspunkt,~ så er hans ordtak sant . Hvis han så som om han fulgte en død person og ikke kom inn i et hus med ham, eller gikk inn og deretter gikk, så nærmer han seg døden og slipper så unna ….

…Hvis noen så at han gikk i en sko, og en av dem trakk av seg benet og gikk med en sko, skiltes en bror, søster eller partner på baksiden av en reise eller dør eller skiller seg fra sin kone eller selger tjener etter en av dem eller deres mor ….

…Hvis han ser at han har blitt fortalt at du vil gå inn i paradiset, vil han motta en arv, fordi Gud den allmektige sier : ~Og det er paradiset du har arvet .~…

…Apen : en fattig, berøvet mann hvis nåde ble tatt bort. Det ble sagt at han var fra metamorfose, og han er en utspekulert og saliverende mann, og indikerer også jøden, og den som så at han kjempet mot en ape og beseiret ham, ble syk og uskyldig, og hvis apen var seieren, han ble ikke helbredet . Hvis en ape blir gitt til ham, vises den på fienden hans . Og den som spiser kjøttet fra en ape, han er alvorlig syk eller syk, og den som blir ape har en fordel fra heksene, og den som har sex med en ape begår en umoral, og den som biter ham en ape, har en krangel og krangel mellom ham og en person . Og det ble sagt at apen er en mann av eierne av store synder . Og den som så at en ape kom inn i sengen til en kjent mann, en jøde eller en ateist, ville sprengte sin kone, og det ble sagt at den som spiste apenkjøtt, ville få nye klær . Og det ble fortalt at en av kongene så en ape spise sammen med ham ved bordet sitt, så han fortalte det til en kunnskapsrik kvinne, og hun sa : Gi kvinnene dine forbi og la dem strippe, så han beordret dem til å gjøre det, og hvis det var var en opprørsk gutt blant dem ….

…Når det gjelder slim : den som ser det som om han har slim . Fordi han oppfyller gjelden sin, eller sparer fra dem, eller han tillater et folk å gjøre noe de har gjort . Det ble sagt at slimet var guttens guide, og det samme var beviset på at fitta ble generert fra løvens slim . Og den som ser at han blir ridd på bakken, en datter vil bli født til ham . Hvis han så som om han overtrådte sin kone, ville hun bli gravid og føde en sønn . Og hvis han ser at kona hans aborterer på ham, vil hun føde en sønn eller avvenne en ung sønn, og den som har sex i en manns hus, gifter han seg med en kvinne fra det huset, enten det er tillatt eller forbudt . Hvis han stikker i en manns seng, forråder han kona. Stikker han i lommetørkleet, sviker han ham i tjeneren sin. Hvis han ser at han sørger, og en kvinne tar snuten hans, så bedrar hun ham og bærer den . Hvis han ser ut som om han vasker andres slim, lurer en mann sin kone, og han prøver å dekke ham og ikke skjule . Hvis han ser at han spiste sin egen snør, spiser han sønnens penger . Og hvis han spiste andres slim, spiste han andres sønns penger . Hvis han ser ut som om han har snør i nesen, så indikerer visjonene konens ledning . Og hvis han så som om han nyset og et dyr kom ut av nesen, tilskrives et annet barn det . Hvis utsiden var en løve, så var han sønn av en tyv . Hvis det var en due, så en elsket datter . Hvis han ser slimet hans flyte, slo han barn som ham, og hvis han ser en person med en søm i plagget, vil han koble det til et ekteskap ….

…Jaber al-Maghribi sa: Hvis noen så at han var forurenset med avføring mens han var på et høyt sted, ville det komme penger, og hvis det var på et sted han hater mens han er nede, er det skadelig for guvernøren, og noen av dem sa at å se avføring hvis det er noe han hater å være på ham mens han er våken, så er det de og nødene, og kanskje det var en sak. Hater eller ikke ….

…Og Al-Sayrafi : en forsker som ikke drar nytte av sin kunnskap bortsett fra for verdens formål, og det er han som laget gjenstandene til tale, kontrovers, krangel, spørsmål og svar, for det som er i dinarer og dirham at han tar og holder fra den innskrevne talen, slik som dommeren, hans balanse, hans dom og hans rettferdighet, og kanskje hans balanse, tungen, hendene, ørene, cymbaler og vekter Hans rettferdighet og kjennelser, dirham og dinarer er folks rabatter, og det ble sagt at han er juristen som tar et spørsmål og gir et svar med rettferdighet og balansen, og han er også krysset fordi det regnes som det som er gitt til ham, hans vekt og hans setning , så han tar en kontrakt som dinarer og gir et ord brukt som dirham, eller han tar et eget ord som en dirham, og gir uttrykket en gruppe som en dinar, den som tilbrakte en dinar i søvne fra en bankmann og tok en dirham fra ham så jeg på situasjonen hans, og om det var i h er motstandere, avtok det . Og hvis han hadde en vare som han solgte og forlot sin besittelse, ellers skjedde det en hendelse der han trenger å stille en jurist, eller han ser en visjon der han trenger et uttrykkelig spørsmål, og det han hater og sørger vil komme til ham i konsekvensene av det vi har nevnt, for det han hater og sørger, for å ta ham dirhamene, fordi det er bolig for bekymringer med søte hjerter og bekymring . Det er avledet av navnet, bortsett fra at han har en god vane med å se dirhamer som han har brukt i alle sine dager og siste liv . På samme måte, hvis han mottar gull og betaler dirham, fordi gull ikke liker og en bot i tolkningen av hans navn, og hans fordel ikke passer det, og det er skikken det han så ….

…Når det gjelder gaven, den som ser at han gir en gave til noen og dens type, er sympatisk, da er han god for gjereren og effekten, og hver og en får fra eieren det han vil, og hvis denne typen er misliker, så mottar hver av dem det han hater av den andre, og den som ser at han får en gave til ham fra en sjeik eller en gammel mann, så er han prisverdig, selv om det er fra en ung mann eller en ung kvinne , så han var uenig med ham, og den som så at han ga en gave til noen, og han returnerte den til ham, det indikerer at det er en samtale mellom dem at han hater som ham, og den som ser at han ga en gave til noen, da er han snill mot ham unntatt slavens gave, så sender han ham en fiende…

…Hvis du har avgudet som han tilbad av gull, er han nær en mann som den allmektige hater, og det han hater hender ham, og hans visjoner indikerer at pengene hans har gått med svakheten i hans religion ….

…Og den som ser at spyttet hans er tørt, folk hater ham og hater prekenen ….

…Jeg lider av mangel på syn, indikerer det noe? Svar : Dette spørsmålet minner meg om ordtaket til Ibn Omar, må Gud være fornøyd med ham, som sa : Mannen i sendebudets liv, måtte Guds bønner og fred være over ham, så en visjon som han fortalte til sendebudet av Gud, må Guds bønner og fred være over ham, så ønsket jeg å se en visjon som han fortalte til profeten, måtte Guds bønner og fred være over ham. Jeg har tidligere nevnt hadithen i emnet fra en forrige (1), og svaret på spørsmålet : Få syner av mennesket indikerer ikke noe som rikelig ikke indikerer noe fra Salah eller korrupsjon ikke burde være menneskelig å være så nervøs at han så en visjon som alarmerende , Vidtrb og sørger og begynner å lete etter de som krysset ham . Snarere behandler han saken som det står i Sunnah, at hvis han ser noe som gleder ham, så la ham prise Gud. Og hvis han ser det han hater, la han søke tilflukt hos Gud fra dets onde, og la det gå tre ganger og ikke skje noen, for det skader ham ikke . Bukhaari fortalt fra Abu Qatada sa : Jeg kunne se visjonen Vtmrdhana til jeg hørte Allahs sendebud være med ham si : ~ Åpenbaring av Gud. Hvis du så det han elsker, skjer ikke bare av kjærlighet , og hvis han så hva han hater Kulaitaoz Allah fra det onde og spyttet tre ganger og ikke snakke med noen, det vil ikke skade ham . ~…

…Han så at han traff ukjente dinarer : eller et ukjent nummer, eller at dinarene er mer enn fire, så han slår noe han hater og hører hva han hater, alt dette like mye som det store antallet dinarer, men dinarene er svakere i ulykken enn gull i tolkning, på grunn av boken hvor Gud er enhet og hans navn på to måter alle sammen . Antallet bønner av de fem daglige bønnene tilsvarer antall dinarer, for hvis han mottar fra dem i form av rettferdighet, gjør han det i henhold til mengden av dinarer han mottok . Hvis han så at han mistet noe fra det, kastet han bort en av de fem daglige bønnene og en rettferdig handling, og kanskje den velkjente gruppen dinarer var kunnskap om kunnskapen om rettferdighet, omtrent hundre dinarer eller tusen etter at det var et forbønn, ikke en streng, en mann ikke et individ, og han ville være med ham i hans visjoner er ord som indikerer rettferdige gjerninger . Hvis han ser at han slo fra disse dinarene, blir han påvirket av denne kunnskapen . Og det ble sagt at en dinar hvis det er mengden av den kjente dinaren eller mindre enn den, så er det en liten gutt som traff den dinaren ….

…Incest Hvis du drømmer om å ha incestuøs sex, betyr dette at du vil falle fra hedersstedene, og du vil lide tap på jobben . ~ Incest : er seksuell kontakt mellom dem som fornekter lov ekteskap, inkludert pårørende Kalokh og hans søster, for eksempel .~…

…Og den som ser at han har sex på et sted, så gifter han seg derfra, enten det er tillatt eller forbudt ….

…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….

…Den som ser at han kjemper mot en deka og slår noe galt, han vil lide det han hater av en dårlig mann ….

…Damlaj er i en drøm for kvinner en pynt, stolthet og skjønnhet, og en mann har styrke . Og den som ser at han har to vampyrer av sølv, så vil brødrene hans svikte ham, og han ser det han hater, og pisker slår ham ….

…Og den som ser at noe har kommet ut av munnen hans at hans slag er elsket, så er det en tale av rettferdighet, og det ble sagt en god ros, og hvis han ser at noe hater hans slag, kom ut av ham mens han var våken, så hans uttrykk er imot ham ….

…Og den som ser at en engel slo ham med noe annet enn tre, så rydder han det, og hvis han slår ham på ryggen, vil han betale sin gjeld, og hvis han slår ham på baken, vil han gifte seg med ham og hvis han slår ham med tre, vil han bli truffet av noe han hater, og det er blitt sagt at juling indikerer en endring, og kan indikere forkynnelse ….

…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….

…Han så at han spiser gresskar : kokt i biter uten noe i kontakt med det som forandrer det fra essensen og smaken fra krydder, eller fra hva sitt slag hater i tolkningen, fordi krydderne er deres og tristhet, hvis han spiser gresskar. kokt og endrer seg ikke fra hans smak, det er på grunn av ham noe han hadde savnet i seg selv eller fra pengene sine, fra hans religion eller verdslige, eller fra hans folk eller fra kroppens helse eller gå mens hans sinn og sinn kommer tilbake til ham etter å ha omgjort dem fra ham, eller et øye flekk som han savnet tilbake til ham, eller et foreningsmøte som var atskilt fra ham, eller holdt kunnskap om at han hadde glemt og forlatt For å bevare det, og hans sinn kommer tilbake til ham i den og hans kunnskap om mengden kokt gresskar han spiste, i henhold til måten jeg beskrev godheten til den, dens smak og overflod, og jo mer deilig og øm det var, så saken er for ham med hensyn til til de velsignelsene som skyldes ham den svakere a og sterkere ….

…Al-Kirmani sa: “Den som så at han ble slått med en pisk til den dukket opp på ham og ba om blod fra ham. Hvis han var innesluttet eller tildekket, ville en person slå ham med tungen og få det han hater av ham, og han vil bli belønnet for det, og hvis han ikke er slik, vil han bli truffet av penger, godhet og klær som viser effekten av det på ham . ”…

…Og den som ser i pannen hans effekten av nedkastning, det indikerer en økning i hans religion og fromhet, og dens spredning blant folket, og det ble sagt at den som så at han var skadet på pannen, ville få noe for ham fra en lavere mann som han hater, og det kan være mangel på pengene hans ….

…Og den som så at en flue eller noe lignende kom ut fra nesen, indikerer at en nyfødt er født for ham, og hvis han ser at noe av det kom inn i nesen hans, er det ikke med Mahmoud, og den som ser med nesen en tetthet, hans anliggender er kompliserte og ikke at det er Mahmoud, og den som ser at nesen hans er kuttet, så er det en tilbakegang i status eller en presserende død eller fallende Med sin skandale eller død av en sønn eller kone, og den som så at nesen hans hadde blitt stor, indikerer stor vekst og økning i ære, og den som så at han luktet god lukt. Hvis kona hans var gravid, ville hun komme til et barn som gikk, og det kan være en lettelse for de som er i nød, og hvis lukten er ubehagelig, så er hans uttrykk mot det og den som ser at han ikke har nese, indikerer det at slektningene hans dør med glede og glede, og den som ser at fargen på ansiktet hans er gulaktig, tolkes i tre aspekter av sykdom, isolasjon og frykt, og den som ser ham svertet, indikerer det at de er lidelse og sorg, og det ble sagt at en datter vil bli født for ham, og den som ser ansiktet hans er godt bleket, det er gode nyheter for hans tilstand og rettferdigheten i hans religion. I ansiktet hans ser han hva han hater fra ham, og hvis han rynker pannen mot andres ansikt, vil det skje noe galt fra ham…

…Det ble sagt at den som så ansiktet hans ble svart, er en mann som fleiper med en løgner for den allmektiges ordtak: ” På oppstandelsens dag vil du se de som har løyet for Gud hvis ansikter er svertet . ” Og den som ser en flekk i ansiktet hans eller i ansiktet til noen andre enn ham, han går ned rundt ham, eller bekymring eller sorg. Han hater, og hvis han så at han rynket pannen mot andres ansikt, ville det skje noe galt med ham ….