…Et bad er i en drøm en ærlig budbringer, en oppriktig venn og en misunnelig elsker . Kanskje det indikerer de beskyttede konene som holder på hemmeligheter . Duer kan referere til duer, som er død . Og det indikerer en kvinne med barn, eller en mann med mange barn, som er mottakelig for folket i hans husstand . Og synet til duene indikerer skrikene . Husduen er en god arabisk kvinne, og eggene hennes er jenter eller naboer, tårnet hennes er en blanding av kvinner, og kyllingene hennes er sønner . Duens brøl beskylder en mann for en kvinne, og det hvite er en religion, det grønne er fromt, det svarte er en pute, og det hvite er en blanding . Og hvis duen hans har vendt seg bort og ikke kommer tilbake til ham, vil han skille seg fra sin kone, ellers vil hun dø . Og hvis han har flygende duer, har han kvinner og tjenestepiker som han ikke bruker på, så hvis han rydder en vinge fra hjemmet sitt . Og duen er en arabisk hushjelp, og på autoritet fra Ibn Sirin, må Gud den allmektige nåde ham, at hun er nyheter som kommer langt fra . Og duer er en elsket kvinne som er fri eller slave . Og den som så at han hadde slaktet en due, skulle gifte seg med en jomfru . Og en due er født av en hushjelp . Og den som så at han spiste av hennes kjøtt, var en overbærenhet . Og duer med kyllingene i fangenskap med barna sine . Og den som ser at han jakter duer, han vil få penger fra ærverdige menn . Og det ble sagt : Den som ser en due, han ber ikke Gud den Allmektige om annet enn Han gir den . Hvis han ser at det er en due i huset hans, og søkeren er singel, vil han gifte seg med en vakker og vennlig kvinne . Og husmoren er enig med mannen sin . Hvis han ser at han er en due og står på ham eller flyr med ham i flukt, vil han motta glede eller glede, godhet og nåde . Og det ble sagt : Den som ser at han har blitt en due som spiser pengene til sine fiender, og duen indikerer de presserende nyhetene og boka, fordi den overfører nyhetene i en bok, og det er gode nyheter for noen som er i nød eller hans fraværende hvis et fly kommer til ham, med mindre han er syk og faller på ham, for det er dødsduen, og ikke spesielt hvis det var fra duen og ropte på hodet hans . Kanskje var duen et frø . Og de beste grønne duer . Den som ser en mangel i Ain Hamama, det er en mangel på sin kones religion og moral . Og den som ser at han kaster en due, han baktaler en kvinne eller sender henne tekst med dårlige ord . Og den som ser at han har slått fra dugenes egg, det vil ramme kvinner og barn med penger . Og den som ser at han fanger en husdue, han vil fange en kvinne som er forbudt . Og den som ser at han gir en due, han snakker en kvinne og lærer henne det . Og den som ser en due eller en fugl på hodet, eller på skulderen, eller er bundet til nakken, dette indikerer hans handling mellom seg selv og sin Skaper . Hvis fuglen var svart og stygg å se på, indikerer dette aksept av hans arbeid og korrupsjon av hans religion . Hvis den hadde hvit farge, så det bra ut, noe som tydet på hans gode arbeid og hans rettferdighet . Og den som ser at han har slått fra fjærene til duer eller deres kjøtt, han vil lide mye penger og godt . Se også Lunar ….
Drømmer om sitter på toalettet
(64 betydninger av å drømme om sitter på toalettet)Belah bortskjemte sinnet, og han gjorde lite godt . Det ødela hans sinn, og han gjorde lite godt ….
…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….
Hvis en kvinne ser at hun er i fengsel, vil hun gifte seg med en mann i stor grad, og hvis hun er gift, så er hun fri og beskyttet, og hun må oppnå det gode ….
…Han er garantist og garantist, og hans visjon kan indikere frykt, og kanskje høyden på skjebnen, presidentskapet, fremgangen, påkrevd godt og forbudt vice . Kanskje hun antydet øyenbrynet, faren, moren eller professoren. Hvis han i en drøm ble en imam og ba med folk på vei til qiblah med full renhet, verken mer eller mindre, i den, og hvis han var verdt vergemålet, styringen, eller konfronterte det som er gunstig for folket, at vil skje med ham, og han kan ha inngått en garanti eller et gruppesponsorskap. Eller han deltok i et folk som håpet på godt fra dem, og hvis han hadde bedt med andre enn qiblah, forrådte han sine følgesvenner og kjøpte sine kjetterier , og han kan ha begått noe forbudt, og folket ber ham om det med ham, og den som ser at han befaler et folk i bønn, følger han en tilstand der han justerer etter at kysset hans er rett, bønnen er fullført, eller han beordrer folk eller forby dem . Og den som ser at han leder ukjente mennesker på et ukjent sted og ikke vet hva han skal lese, så er han til ære for døden . Og hvis en kvinne ser at hun leder mennbønn, så dør hun fordi hun ikke er egnet til å lede bønnene, så det er bare når hun dør før dem når de ber på henne . På samme måte, hvis han ser en ikke-mahram mann som ikke vet hvordan han skal be eller resitere, leder han et folk, og den som ser at han ber i et folk som står mens han sitter, så overtrer han ikke deres rettigheter, men de er kommer til kort i rettighetene, eller hans visjoner indikerer at han foretar et sykt folk, og hvis han ber med dem som sitter mens de står og sitter, forkorter han ikke. I en sak som han tar over, hvis han ber med et folk som står og sittende, så følger han befalingen fra de rike og de fattige, og hvis han ber med dem som sitter mens de sitter, blir de forbannet av drukning eller stjeling av klær eller fattigdom . Hvis han ser at han ber med kvinner, følger han kommandoen til et svakt folk. Hvis folks mor er på hans side, eller hvis han ligger og har på seg hvite klær, og han benekter sin stilling, og han resiterer ikke i sin bønn eller sier takbeer, så vil han dø og folk ber over ham . Hvis guvernøren ser seg selv lede folket, er han isolert og pengene hans er borte . Den som ber med menn og kvinner, vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant mennesker . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt, og hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans vergemål avbrutt og hans kjennelser og ord blir ikke gjennomført, og hvis han ber alene og folket ber hver for seg, da er de utenfor . Og hvis han ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke vil skade ham, og hvis folket har gjort ham til en imam, vil han arve en arv . Hvis han tror at han leder mennesker, og ikke leser godt, så ber han om noe og finner det ikke . Og den som ber med et folk på et tak, da vil han gjøre godt mot folk og ha et rykte når det gjelder lån eller veldedighet ….
Og den som ser at han graver noe i sporene, det indikerer at dommerens advokat hjelper ham i sin sak ….
…Og den som ser at en hund hopper på lekteren hans, så vil en magiens fiende følge sin kone ….
…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….
…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….
…Og den som ser at fargen på pannen hans er noe han hater sitt frø, så blir han skyldner, og hvis fargen endres etter spiring, vil han betale den gjelden ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har en død på ryggen, han vil ta seg av de dødes barn .~…
…Og Ibn Sirin sa i betydningen: Jeg er forbauset for den som er på bakken en centimeter, hvordan han ikke reiser en arm, spesielt hvis han er på noe som er bra å sitte på som ham mens han er våken ….
…Den som så at han hadde på seg en ny, riktig og bred skjorte, som ville bli tolket med godt og ankomsten av den tiltenkte og hensikten med det som ble nevnt, og hvis han så noe annet, så er hans uttrykk mot ham, og kanskje de skitne klutene vil skille eieren, og mangedoblingen av hans bekymringer og separasjonen av hans kone ….
…Hvis han så at han hadde på seg fire sverd, et sverd av jern, et sverd av bly, et sverd av null og et sverd av tre . Han har fire sønner, så jern er en modig gutt, null er en rik gutt, bly er en effeminate, og tre er en hykler ….
…Og den som ser at han hadde på seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….
…Og den som ser at han har tråkket på en kvinne, hun skal bli gravid og føde et barn ….
…Og den som ser at han bærer et teppe på ryggen, det indikerer overflod av synder og byrder, og at han bærer det på skulderen, hans visjoner indikerer at han bærer et teppe, spesielt hvis det er på nakken .)…
…Hvis han ser ut som om han snurrer på himmelen og deretter går ned, lærer han vitenskapen om astrologi og de mystiske vitenskapene og blir nevnt blant mennesker . Hvis han ser det som om han stolte på det, vil han få ledelse og seier for sine motstandere . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så tre mennesker som jeg ikke kjenner. Han løftet den ene til himmelen, så låste han den andre mellom himmel og jord, og knelte den andre på ansiktet i nedbør. Ibn Sirin sa : Når det gjelder den som ble reist til himmelen, er det tilliten som ble hevet blant folket. Den som er fanget mellom himmel og jord, det er tilliten som er avskåret, og når det gjelder den som bøyer seg, er det bønnen som ummah er den ultimate ….
…Når det gjelder fingrene, sa Ibn Sirin, de fem fingrene på høyre hånd indikerer fembønnen, så tommelen er morgenbønnen, pekefingeren, ettermiddags- og mellombønnen, ettermiddagsbønnen og ringfingeren, kveldsbønnen, og fingrene på venstre hånd tolkes av barna til en bror ….
…Den som i en drøm ser at han har et forkynnelsesråd, og han minner folk om det, og han er ikke kvalifisert . Så det er i dem og sykdom . Hvis han snakker ord av rettferdighet og visdom, vil lettelse komme til ham og bli kurert av hans sykdom og gå ut fra nød til kapasitet, ellers vil han bli kurert av sin gjeld, eller han vil seire over en undertrykker . Og majlisene som han ser på et sted hvor Gud den allmektige er nevnt, indikerer at det stedet er bygget med visdom . Og den som ser et råd der en gruppe lærde sitter på brystet og er verdig det, så er det hans kunnskap og økte prestisje . Og hvis han ser et forkynnelsesråd mens han forkynner i det, så blir ordren hans implementert hvis den blir forkynt . Og det å sitte i en drøm er stillingen han sitter i, dyret han sitter på, og rådet er kona, sønnen og tjeneren . Og den som så at han ble kalt til et ukjent råd som inneholdt frukt og drikke, han ville bli kalt til jihad og martyrium ….
…Åsen og haugen : Hvis jorden er et tegn på mennesker, så ble de skapt av den . Så hver skam fra den, bakke, haug, kiddiya og ære, betegner alle som er blitt nevnt over publikum med avstamning, kunnskap, penger eller autoritet . Det kan indikere hederlige steder, høye rangeringer og gode båter, og den som ser seg over noe av dem, hvis han er syk, det er hans kiste, spesielt hvis han ser mennesker under seg . Og hvis han ikke var syk og var ekteskapsstudent, ville han gifte seg med en hederlig kvinne av høy mann, som har denne verdens kapasitet like mye som haugen inneholder jordens kapasitet og overflod av skitt og sand . Og hvis han så at han forkynte for folk mer enn det eller ga kallet til bønn, hvis han var kongen verdig, oppnådde han den, eller rettsvesenet, fatwa, kall til bønn, preken eller berømmelse og rykte, fordi det er stedet for den edleste av araberne, og den som ser et flatt land der det er en haug eller en høyde, så er han en mann med verdens kapasitet like mye Rundt det fra flat bakken . Hvis han ser grønt rundt seg, så er det hans religion eller god behandling, så den som ser at han sitter på den bakken, klamret seg til den eller er i stand til den, så er han knyttet til en stor mann, som jeg beskrev, og hvis han ser at han sitter i skyggen av bakken, så lever han i skyggen av mannen . Hvis han ser at han går på åsene, blir han frelst, og den som ser ut som om han stiger ned fra et høyt sted, han vil ta imot dem og nød . Det er vanskelig å gå i et krater, og eieren håper på enkelhet i konsekvensene ….
…Stolen : For den som sitter på den, indikerer det seier i det hinsidige, hvis han er i den, ellers vil han få hederlig autoritet og utnytte sin skjebne og lignende . Hvis han var singel, giftet han seg med en kvinne i henhold til sin verdi, skjønnhet, høyde og bestemor . Det er ikke noe godt for den syke eller den som sitter inne i den, på grunn av bevisene i hans navn om at de onde gjentar seg, spesielt hvis han er blant de som har etterlatt en ubehagelig sykdom eller fengsel, så blir frastøtt . Når det gjelder den gravide kvinnen, er hun en muezzin over seg i stolen til jordmoren som er over den ved fødselen når smerter og smerter gjentas, og hvis det er en krone over den som føder en gutt, eller et nett uten et hode eller sverdskede eller spyd uten spyd fødte en hushjelp . Det ble sagt at den som så at han slo en stol eller satt på den, ville få makt over en kvinne, og at hos kvinner ville være like vakker som stolen og dens utseende . På samme måte, hva som skjedde i stolen til mislikte eller kjære, er dette tilfellet med kvinnen som tilskrives stolen . Stolen er en kvinne eller oppvokst av sultanen . Hvis det er av tre, er det kraft i hykleri, og hvis det er av jern, er det full styrke . Og sittende på stolen og agent eller verge, eller hvis han var kvalifisert til det, eller ga familien sin som reiste til verset : ~ og på sin trone et legeme som kommer under da svinger 0~ og snu tilbake ….
…Gjenforening i en drøm betegner ekteskap, så den som ser at han sitter med noen han elsker, vil gifte seg, og på samme måte hvis jenta ser at hun sitter med kjæresten sin, vil hun gifte seg . Og den som ser at han er inkludert i samlingen og er i stand til å komme seg ut av denne verden, hans sak vil bli redusert og hans tilstand vil endre seg . Den som ser at hans elskede har besøkt ham, han vil få glede og glede ….
…Al-Haddad : en majestetisk konge i mål av sin styrke og kløkt i sitt arbeid, og indikerer folks behov for ham fordi ambolten er under hans hånd . Og ambolten er konge . Jern er hans hode og styrke, og hvis han blir sett på som en smed som tar jern hva han vil, så vil han få en stor konge, ifølge historien om David, fred være med ham : “ Og jern er for ham . ” Kanskje henviste sorgen til eieren av soldatene for krig, fordi ild er krig og våpenet er jern . Kanskje den dårlige mannen som utfører arbeidet til helvetes folk, er indikert av den dårlige mannen, for profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sammenlignet den dårlige sitter med sorg hvis han ikke brente deg med ilden, da han slo deg fra sitt onde . Og hvis det sies i en drøm at noen presset til en smed eller presset ordren til ham, så sitter han til en mann uten noe godt, så hva med om noe slo ham fra røyken, ilden eller gnisten, og det skader synet, klærne eller klærne . Når det gjelder den som kommer tilbake i søvnen i sorg, vil han få tak i det som er passende for ham, noe som bekreftes av hans bevis ….
…Det er i en drøm en høyde fra sultanen . Hvis stolen er av jern, så er den styrke og spiker . Hvis det er av tre, er det uten det med hykleri . Og den som ser at han sitter på en stol, da er han advokat eller tillitsmann og vil bli forhøyet, og hvis han er fraværende, vil han komme tilbake til sin familie . Og stolen betegner overfor sjefene i stillinger av høyhet og høyde, ektefeller, barn og store boliger . Og den som så at han slo en stol og satte seg på den, han gifter seg . Og det ble sagt : Hvis han hadde en gravid kvinne, ville hun ta med seg et barn . Og det ble sagt : Han vil dø som martyr . Og den som ser at setet hans er ødelagt, det indikerer hans kones død, eller kroppens fall . Stolen er en glede og et presserende arrangement for den som sitter på den, eller en indikasjon på seier i det hinsidige, og det er ikke noe godt i den for de syke . Å se setet til den allmektige Gud som er over himmelen er et bevis for den som er blant de lærde på høye nivåer og høye stillinger, og kanskje har den gravide kvinnen en frelse fra alvorlighetsgraden, sølibaten har et ekteskap, den gifte har en sønn , og det indikerer reise, og pasienten må bære ham på sengen til manien eller et dyr han rir eller et hus der han bor eller en Sunnah Westenha ….
…Hvis han ber med et stående folk og et sittende folk, så følger han kommandoen fra de rike og de fattiges kommando . Hvis han ber med dem som sitter mens de sitter, er de våte av drukning, stjele klær eller mangler ….
…Har visjoner noe med magi å gjøre? Og for å forklare deg temaet , kan vi utlede magien og hvem som uttrykker det? Og når? Hvor? Hva er behandlingsmetoden? Gjennom visjoner? Mange mennesker når de ble spurt om visjonen så henne , finner du etter at du kuttet visjonen forteller deg . . Å vite at jeg er trollbundet . Eller : Jeg ser Mnamat drømme og forklarte meg at jeg har sjarmen og arbeidet mitt ; Det er kjent at den fortryllede er ledsaget av noen drømmer . Eller : Jeg er et smittet øye fra lang tid , jeg fant ingen kur . Eller : Jeg fortalte at jeg Maaon eller Maaonh , og fortalte meg at folk er pålitelige ! ! Eller : å vite når jeg leste så og så varigheten av slikt og slikt , og jeg begynte å føle meg bedre . Og andre . . . . , Disse , brødre og søstre, er eksempler og eksempler på noen kommunikasjoner eller noen skriftlige meldinger som mottas fra tid til annen , og her er mine pauser . . Jeg håper du vil lese den med interesse, slik at din dom kan være riktig, hvis Gud vil . For det første : magi eksisterer , det påvirker den menneskelige innflytelsen , så vel som høyre øye og nåtid , kom retten til å si ordene fred være med ham : ~ Hvis det var noe tidligere gikk Qadr foran øyet ~ (1), og ord så vel som ~ høyre øye ~ (2). For det andre : uoppmerksomhet om å nevne Gud eksisterer og eskalerer blant folket av mange grunner og velkjent kjærlighet til verden og deres fascinasjon og spredning av synder og overbærenhet , overbærenhet med å spise muslim . For det tredje : forlatelsen av Koranen og hjørnet i hyllene i moskeene , eller husene , og har blitt mange av oss, leser ikke bare noen få ganger , og noen leser det bare i Ramadan, og noen på fredag , ikke dette faktum . . . Og hvilket faktum ! ! Noen henger til og med bare på veggene uten å lese den . Fjerde : flere foreldre til barna hans, ikke forurensende stoffer på dhikr og wird legitimitet som sies om morgenen og kvelden og ved leggetid og når de kommer inn i huset, går inn på toalettet og spiser og bruker nytt . . . Og andre . Ting som skjer med hver av oss hver dag . Femte : spre uvitenhet, si, vitenskap, og her mener jeg det legitime og mye av vitenskapen kalles vitenskap som Lifton-folk uten kunnskap og uten pensum eller offiser, og Hola finner dem gjør oppgaven med en perversjon av Ahdaah, og Ocefathm klar til å bli brukt på de som besøker dem. Noen ganger sier de : Der har du sjarm, annet : det er Du har et øye, og du må delta og blinde behandlingsøkter, og du og deg, og disse menneskene nøler ikke med å avsløre pasientens kropp, selv om det er en kvinne, og det blåser inni kroppen hennes, og jeg spør her om dette arbeidet er lovlig? La oss tenke nøye før svaret, og vi tilbyr det kategorisere Shara . Dette er det som trengs . ___________________________________ (1 ) fortalt av Imam Muslim som i atom forklart i boken om fred dør medisin, sykdom og raffinement (16 \ 171 ) 0 oppfølger talk : ~ Hvis Astgseltm Vagsilwa ~ – op – og Tirmidhi fortalt i boken av medisin døren til det som kom i Spell fra al-Ain og Bab Ma Jah ved at øyet har rett og vasker henne – forrige referanse – og det ble fortalt av Ahmad i hans Musnad i Musnad al-Qabail .. Hadithen av Asma bint Umais, må Gud være fornøyd med henne – forrige referanse -. (2 ) Avtalt fra Hadeeth fra Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham, se Fath al – Bari bok medisin dør høyre øye (203 \ 10 ) – op • Kjernefysisk og å forklare en muslim i boken medisin, sykdom og Alrqi (14 \ 170 ) – Tidligere referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…I en drøm er det pengehuset, så den som feier det er fattig, og hvis det renner over til det renner, så er det dem . Og den som faller inn i Knif og ikke kommer ut av den, han vil bli fengslet . Kunif er en tjener som vokter huset . Se også toalettet ….
…Den som ser at han står på en vegg eller beboer, så er veggen i samme tilstand som han setter opp, hvis den er nær, er den i god stand, ellers er den på veggens størrelse og er i stand til å være i stand til til det . Og hvis han falt fra den veggen, ville han falle bort fra sin tilstand, ellers ville han være naken i håp for ham, eller om en sak der han sitter fast i et forhold ….
…Smed er i en drøm en stor konge, eller en majestetisk autoritet i henhold til hans styrke og dyktighet i sitt arbeid . Sorg er dødens engel . Og hvis smeden tar det jernet han vil, vil han slå en stor konge . Den som ser seg selv som smed, fordi han har jern og lager redskaper av ham, og mannen er fra kongens familie, da vil han motta en konge . Og den ukjente smeden er en stor autoritet eller konge like mye som hans fare og kraft i å behandle jern . Og hvis det ble sagt i en drøm : Så og så ble oppdraget til sorg, og han var frisk, og en ulykke rammet ham til sultanen eller til hvem han søkte tilflukt . Og den som kommer tilbake i søvnen i sorg, han vil få utbytte av det som passer ham . Sorg refererer til alle som bor i ild, som kokken, bakeren, kobberet og lignende . Den som kommer inn i en smed, sitter sammen med ham, og hvis han er syk eller død, vil han gå til helvete, spesielt hvis klærne hans er svarte, og han går i fengsel, og araberne kaller fengselsvakten en smed ….