…Den som ser en begravelse : Den følges av ukjente kvinner der det ikke er noen mann, så han blir ikke fulgt av saker eller omgitt av forhold som en kvinnes kropp, og hvis de er tilslørt, er de tvetydige saker. Vurder dem når de følger begravelsen . Hvis han ser plagget hans skittent, er det skitne i plagget bærerens synder . Skitten kropp bekymrer seg for penger ….

…Smuss er i en drøm. Hvis en person ser det i et plagg, kropp eller hår, er det deres eget . Og skitne klær er synder . Og den som ser at han har vasket klærne sine fra skitt og renset dem, han vil omvende seg og synder vil bli belønnet for ham . Og de skitne klærne på den avdøde er korrupsjon i hans religion, ikke hans verdslige liv . Skittent øre er en motgift . Og den som ser at han renser skitten av ørene, han hører ord med glede og gode nyheter ….

…Fluer : En svak, sta, skitten mann, og å spise det er et skittent levebrød eller forbudte penger . Mange fluer er en skadelig fiende, men hvis den reisende ser fluene falle på hodet på ham, er han redd for at han vil krysse veien og gå med pengene sine, for Gud allmektig sier : “ Og hvis fluene frarøver dem noe, de vil ikke redde den fra den . ” På samme måte, hvis fluene faller på noe fra ham, det vil si fra pengene hans, frykter tyver ham . Og det ble sagt hvem som drepte en flue, fikk hvile og helse på kroppen ….

…Al-Tararih: Den som ser det i en drøm og arbeidet hans er et skittent arbeid, så vil det være dårlig . Og den som var ukjent, saken viste god . Når det gjelder parfymerer og resten av folket, er de skadelige ….

…Blå : De er ulykkelige . Når det gjelder plaggene som er inngravert i farger : dette er en uttalelse fra en hersker som hater og er lei seg . Det tosidige eller tofargede plagget er en mann som administrerer folket i religion og verden, og hvis det er nytt og skittent, så er det en verden og gjeld han har anskaffet . Og det ble sagt at klærne dekorert med farger er bra for fattahen eller slakterne . Som for andre mennesker, indikerer det nød og tristhet . Og det indikerer for pasienten at sykdommen hans øker fra akutt kim og gulaktig tid . Det er egnet for kvinner, spesielt for guanier og ekteskapsbrytere blant dem, fordi deres vane å bruke den ….

…Hetten : en fjern reise eller gifte seg med en kvinne, eller kjøpe en hushjelp, plassere henne på hodet, slå en linjal og en linjal, og skaffe seg godt fra en president eller makten til sin overordnede, og fjerne det er et paradoks for hans sjefen, og hvis han ser det ødelagt eller skittent, så sjefen hans rammer ham like mye . Hvis det blir fjernet fra hodet av en ukjent ung mann eller en ukjent autoritet, så er det sjefens død og skillet mellom dem ved død eller liv . Hvis han ser en bartala på hodet, bor han i innesperringen til sjefen sin . Hvis den er hvit, vil det treffe en hersker hvis han bruker den, og hvis ikke, er det hans religion som han er kjent for . Og den som ser en konge, gir mennene kalaner, så leder han presidentene over folket og gir dem statene . Å ha panseret på hodet endret hodet fra sin vane . Hvis han ser imamens hette som en skum eller prakt, så er det i Islam Gud den Allmektige veileder, og med muslimene som er kjære for dem . Hvis det var kaldt som de rettferdige brukte det, så er han som dem og følger deres spor på overflaten . Og den som ser seg selv som en skitten hette eller begivenhet, det er bevis på syndene han har begått . Hvis en kvinne ser hette på hodet, vil hun gifte seg hvis hun er noen . Og hvis hun var gravid, fødte hun en gutt . Og den som ser en panseret av en smurf, en ekorn eller en rev, hvis sjefen hans er en sultan, så er han urettferdig og bedragersk, og hvis sjefen hans er jurist, så er han en ondsinnet religion, og hvis sjefen hans er en kjøpmann, så er han en ondsinnet butikk, og hvis hetten er av sauepels, så er den gyldig . En mann kom til overfarten og sa : Jeg så som om en fiende av meg var en faqih med svarte klær og en svart hettegenser, mens han kjørte på et svart esel . Så han sa til ham : Hans svarte hette er hans antagelse om dom og dom, og svarte klær vil plage ham, og det svarte eselet er godt, og en tilstand med et bånd som han får, og lommetørkleet er en tjener . Og det han ser i ham, er en ungdom, en nyhet, en skjønnhet eller en ro, for hun er tjeneren ….

…Og hvis han ser rent vann i det, så lever det av et ubehagelig, og hvis det er skittent eller forurenset, så er det bedragende og lurer, og det er forårsaket av bekymring og sorg, og når det gjelder Al-Akhbiya, hun er en kvinne som skjuler en hemmelighet ….

…Og det skilles mellom umoral og velsignelse. Når det gjelder velsignelsen, er den veldig bred, som er i det tomme rommet, og hvis den er i de takte husene, kalles den en innsjø, og den kan kalles en barakah, og når det gjelder feskaen, er det den som er i hus, bad og lignende ….

…Khan : mannens hotell, som indikerer hva huset hans indikerer når det gjelder kroppen hans, hans ære, hans navn, hans minne, hans bad, hans ovn og hans rettsråd . Når det gjelder de ukjente, indikerer det reise, fordi det er deres hjem . Og kanskje antydet han verdens hus, fordi det er et reisehus som noen forlater og andre stammer fra . Og kanskje indikerte han samlingen fordi det er hjemmet til noen som reiser fra hjemmet sitt og drar ut av hjemlandet til et annet land, mens han var borte, til han forlater det med sine følgesvenner og hans ledsagere . Den som ser ut som om han har kommet inn på et ukjent hotell, vil dø hvis han var syk eller reiste hvis det er riktig, eller flyttet fra sted til sted . Når det gjelder den som gikk ut fra et hotell til et hotell og red på et dyr da han dro, eller han kom ut fra midten av det, så jeg på tilstanden hans, og hvis han var syk, gikk han ut alene, og hvis han var på reise, gikk han videre og reiste på hans vegne, og på samme måte hvis han så en følgesvenn komme ned på et ukjent hotell som ryttere, eller de kom seg ut av det også, det er en epidemi av mennesker eller kamerater, som nevnt ovenfor . Eller han går ut med en forskjell mellom de to spørsmålene om vennskap og deres forhold i våkenhet, og på grunn av dem, deres kjente, deres ukjente, deres rettferdighet og deres båter ….

…Å se bygningen som ble opprettet på bakken, et minimum av privat eller offentlig nytte så langt han så det . Kanskje tolkningen av konstruksjonen var å bygge en mann med familien, så hvis han bygger noe, indikerer det kvinnesaken . Hvis han ser at huset hans har utvidet en kjent mengde, så er det hans verdslige kapasitet, og hvis bredden oversteg størrelsen, vil et folk gå inn i huset uten tillatelse i en katastrofe, bryllup eller panikk . Og det ble sagt : Den som ser at han bygger en bygning, han vil samle slektninger, venner og soldater . Hvis han er en hersker, er det tilbakeføringen av hans tilstand, fullstendigheten av hans lykke og høyden på hans anliggender i henhold til bygningens tykkelse og tetthet . Hvis han rykket opp og fjernet den, separerte han samlingen av slektninger, ledsagere, venner og soldater, og staten hans var borte . Hvis han ser at den fornyer en gammel struktur i en verden, er det en fornyelse av verdens liv. Hvis bygningen er for en farao eller en urettferdig person, er det en fornyelse av livet hans . Hvis han så at han hadde begynt å bygge, gravde han det fra grunnlaget og bygget det fra sin beslutning, til han bygget det, så er han på jakt etter kunnskap, stat eller håndverk, og han vil oppnå det han vil . Og den som ser at han bygger i en by eller landsby i Bunyana, så vil han gifte seg med en kvinne der, og hvis han bygger av leire, pryder han og pryder hykleri, hvis han bygger av leire, tjente han på tillatt, og hvis det er gravert så er det kunnskap eller tilstand, med renhet og glede . Hvis han ser at han bygde en bygning av gips og betalte et bilde for den, går han inn i løgn, for å bygge med stuk og lønn er hykleri, og hykleri er å bygge med stuk og lønn . Og det ble sagt : Den som gjør gipsarbeid, gjør det som ikke er tillatt for ham . Og den som ser at han bygger fremmedgjøring, da gifter han seg med en kvinne hvis navn ikke er blitt nevnt for ham, eller at han bor i fremmedgjøring og dør . Å bygge med leire er religion og sikkerhet . Og tørt gjørme er en avsky for penger . Og den som ser at det er gjørme i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så skal han utføre Hajj . Og den som ser at huset hans er gjørmete og massevis er vått, så er han god . Og den som ser at han spiser det, han spiser like mye penger som han spiste . Og den vakre konstruksjonen indikerer intimitet, kjærlighet, avkom, levebrød, ærverdige klær og førstefødte kvinner . Og kanskje den stramme konstruksjonen indikerte styrke og intensitet, eller støtte og hjelp, og kanskje visjonen om bygningen indikerte et langt liv, og kanskje indikerte bygningen sin byggmester, og hvis det var en kirke, ble det indikert av en kristen, og hvis det var en moske, det ble angitt av en muslim, og hvis det var en skole, var det. Det ble indikert av juristen, eller Ribat ble indikert av en asketisk tilbeder . Og den som i en drøm bygde en moske eller et sted nær Gud den allmektige, hvis han var en konge som etablerte sannheten og påkalte det gode og forbød det onde, og hvis han var en lærd som samlet en bok som folk hadde nytte av hans kunnskap eller fatwa , og hvis han hadde penger, betalte han zakaten av pengene sine . Hvis han var singel, giftet han seg . Hvis han var gift, ville han få en sønn, og en god mann spredte seg til ham . Og hvis han var fattig, ville han være rik, ellers ville han samle folk sammen med det gode og hjelpe dem til å adlyde Gud den allmektige, ellers vil han omvende seg til den allmektige Gud for det han begikk, eller konvertere til islam, eller dø martyr . Hvis han bygger etter det som ikke er tillatt å bygge, eller avviker fra mihrab, eller omdirigerer det til annet enn dets retning, indikerer det det motsatte av godt og ondt. Hvis han ser kupler eller bygger dem i en drøm, indikerer dette at han hever statusen hans, eller slutter seg til skjebnefolket . Og den som ser at han bygde en kuppel over skyene, han vil få autoritet og kraft for sitt styre . Og den som så at han hadde strukturer over himmelen og jorden fra grønne kupler, hans gjerninger var gode, og han døde på vitnesbyrdet . Og den som ser at han bygger et bad, han bygger det med en kvinne . Hvis han ser pasienten som om han bygde huset sitt og ikke vet når han ødela det, så har kroppen hans kommet tilbake til helse og sykdommen der han er borte fra ham . Og den som ser at faren har etablert en struktur og oppdretter sin fisk, da vil han fullføre sin fars gjerninger, som han hadde i en religion eller en verden . Og den som ser at arbeiderne jobber hjemme hos ham, han vil krangle med sin kone eller forlate en venn av ham og lignende ….

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Moskeen er i en drøm en vitenskapsmann . Og den som ser at han bygger en moske, dette indikerer god og Sunnah, slektskap og antagelse om rettferdighet hvis han er kvalifisert for det . Og den som ser en velfungerende moske, er en mann som samler mennesker med ham og komponerer blant dem i godhet og godhet . Og hvis han ser en moske som er ødelagt, så vil han dø der, en hovedforsker som har en religion og askese . Hvis han ser at en ukjent mann ber i moskeen og imamen til moskeen er syk, vil han dø . Og hvis han så at huset hans ble omgjort til en moske, ville han slå rettferdighet, askese og ære . Og hvis han ser at en moske har snudd en due, avskyr en skjult mann . Og moskeen indikerer marked og handel . Den som bygger en moske som et offer til den allmektige Gud, etablerer sannheten, pålegger det gode og forbyr det onde, og hvis han er en lærd som komponerer en bok, får folk nytte av hans kunnskap, og hvis han er rik, betaler han zakaten av pengene sine , og hvis han er sølibat, giftet han seg, og hvis han var gift, hadde han en sønn, og hans gode minne ble spredt, og hvis han var fattig, bli kvitt, og bare samle mennesker i godhet, og hjelp dem å adlyde Gud . Hvis han bygger det på en måte som det ikke er tillatt å bygge, eller hvis mihrāb avviker fra det til en annen retning, så indikerer det ondskap . Han følte at den bygger en moské Atvgah i religion eller pilegrimsreise, eller bygger varer som et bad eller et hotell eller en butikk eller på annen måte . Og den som ser at han tar tak på en moske, han støtter et foreldreløst barn, og hvis han øker i moskeen, øker han gjelden sin fra en god gjerning eller god oppførsel . Hvis butikken flyttet og ble en moske, indikerte den tillatt inntjening, eller den tillatte ble blandet med det forbudte, eller silken ble kombinert med bare vann . Og de forlatte moskeene indikerer uaktsomhet fra lærde, opphevelse av det som tilråder det gode og forbud mot ondskap, og det indikerer asketismen som er avskåret fra verden, og den som ser at han gikk inn døren til moskeen, er stolt av nedstøt, så er han velsignet med omvendelse, sa den allmektige : (Og gå inn døren i nedbøyd og si, vi tilgir dine synder ). Og den som ser at han kommer til moskeen og finner den stengt og åpner den for ham, så utnevner han en gjelds mann og redder ham fra den og forbedrer sin ros hos folket, og den som ser at han kom inn i moskeen mens han er en passasjer avskjærer deretter slektskapet selv, han forhindrer dem i å støtte ham . Og den som ser at han dør i moskeen, indikerer seier over fiendene, fordi Gud den allmektige sier : (Han sa : De som har gjort urett på deres ordre, la oss bruke dem som en moske ) , og å gå inn i den store moskeen i Mekka indikerer sikkerhet fra frykt og oppriktighet av løftet . Se også Al-Jami` ….

…Flaggene på klærne vil reise til Hajj . Og den som ser at han har på seg et tynt plagg under klærne sine, så vil han ha penger å spare, og sengen hans vil være bedre enn hans åpenhet, og hvis han bærer det over klærne sine, er han mislikt og han har gjort feil i sin religion, er offentlig i utroskap, og en frekk kjole er bedre enn en tynn kjole . Hvis en kvinne ser at hun har på seg et tynt plagg, er det hennes ære, og hvis hun bruker et tykt plagg, er det hennes harde arbeid . Og klærne vevd med gull og sølv er gode i religion og verden og oppnåelse av døden . Og den som tror at han bruker myke klær av stor verdi, dette er et godt bevis for de rike og de fattige . For slaverne indikerer det syke . Bruk av nye klær for den rike vil forbedre hans levebrød, for de fattige har rikdom, og skyldneren har rett til å bruke gjeld . Og den som tar et bad og tar på seg nye klær, hans sorg er borte, og han vil ha det bra . Og den som gjør vask og ikke bruker nye klær, det han får fra Faraj, oppfyller ikke hans anliggender i henhold til det han er enig i . Hvis de nye klærne ble revet og revet, og i likhet med dem ikke kan repareres i våkenhet, indikerer de at intet barn er født av eieren, og hvis de kan repareres, blir brukeren trollbundet . Og den som bruker to klær, slitt og avbrutt, det er hans død . Og den som ser at han har på seg et slitt plagg, han blir trist og syk . Og den som ser at plagget hans blir revet ved et uhell, dets bredde skal rives og slås av dem på siden av en ond mann, og hvis det blir revet i en lengde, skal hans befaling løses fra ham . Og hvis han ser at plagget hans er revet, vil religionen hans bli revet fra hverandre, eller hans levebrød vil avta . Det stygge lappeteppet med klær indikerer tap og arbeidsledighet . Og den som ser fuktighet i klærne, han blir på reise, og han er innelåst for noe han har vært opptatt av, og det gjøres ikke for ham før etter at plagget har tørket . Og den som ser det som om han vasker klærne eller andres klær, dette indikerer byrden og skaden han ble utsatt for i pensjonen, og indikerer at skjulte ting ser ut . Og den som ser at alle klærne hans er tatt fra hans myndighet . Den som ser at han kaster bort klær, dette er et godt tegn, med mindre den som drømmer er fattig, en slave, en fange eller en skyldner . Og den som ser at han bruker kvinneklær, og han har i samvittigheten at han etterligner dem, han vil lide av streng og forferdelig autoritet . Og hvis han ser at han hadde på seg kvinneklær, og tror at han har skjede, vil tilstanden hans endre seg og bli sviktet . Og den som ser at han har ukjente klær på seg, så snur hans hjerte det slik han ønsket . Og den som ser at han spiser klærne sine, han spiser av pengene sine . Hvis han i en drøm ser en hund iført ullplagg, indikerer det sultanens rettferdighet og rettferdighet . Hvis han ser en løve iført et plagg av bomull eller lin, er han en urettferdig hersker som frarøver folk pengene . Og de blå klærne er en sky og en illusjon . Og den som så at han hadde på seg et linplagg, han ville motta hederlig levende og tillatte penger . Og fjerne skitne klær i en drøm, fjerne bekymringer, samt brenne dem . Å spise nye klær er å spise halalpenger, og å spise skitne klær er å spise forbudte penger . Og å kjøpe slitte klær liker ikke tolkningen, og slitasje er fattigdom . Og grønne klær er gode fordi de er klærne til paradisets folk . Hvis noen ser grønne klær, indikerer dette religion, styrke og økt tilbedelse i de levende og de dødes gode tilstand hos Gud den allmektige . Å ha på seg grønt for de levende indikerer en arveskade, og indikerer for den avdøde at han kom ut fra denne verden som martyr . Og tolkningen av grønt er islam, og hvis han tror at han oppnådde det i søvne, så er han en from og religiøs person . Kulde indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste svarte plaggene er blasfemiske, og det er sterkere i tolkning enn ull . Og kulde stripete i religion er bedre enn i denne verdenen, og kulde enn kløver er forbudte penger, og hvis de er av bomull, er det verdslige religiøse penger ….

…Og den som ser at han har kommet inn i et sted av det, da er det trygghet, trøst og økt fromhet, og det ble sagt at den som så at han levde noe av det, enten ville han få ham til å leve i våkenhet også eller gjøre en rettferdig gjerning, og hvis han var kvalifisert til å gjøre noe, ville han ta det over seg eller gifte seg med noen eller være enig med ham i religion eller utføre Hajj i året eller bygge et bad eller en grøft eller en butikk og lignende ….

…Moskeer : Moskeen betegner det hinsidige fordi den blir søkt i den, akkurat som søppeldumpen indikerer verden, og det indikerer Kaaba fordi det er Guds hus, og det indikerer stedene som kombinerer vind, nytte, belønning og hjelp , som herskerens hus, minnesirkelen, årstiden, ribaten, krigsfeltet og markedet fordi det er markedet for det hinsidige . Så indikerer hver moske sin måte i størrelse, berømmelse og essens . Den som bygger en moske i en drøm, og hvis han er verdig rettsvesenet, vil han oppnå den, og på samme måte hvis den er et tema for fatwaen, og han kan indikere i verden et nyttig klassifiseringsverk, og i papirene til en Koran han skriver, og i ungkarene om ekteskap og ekteskap, og for studentene til penger og verden på en bygning som han bygger som avkastningene og fordelene som varer. Som badet, hotellet, butikken, ovnen, skipet og lignende, på grunn av den nåværende belønningen i moskeen med overflod av fortjeneste i den i menighetsbønn, og folk kommer til den fra alle kanter, og skriv det inn uten tillatelse . Og den som i sin oppvåkning påvirket verden og dens penger, eller som hadde innflytelse på dens etterlivet på grunn av dens hastende stilling, vendte ordtakene tilbake til fortjenesten og fordelene i denne verden for ham, eller til det hinsidige og belønningen i fremtiden som er hans krav i hans oppvåkning . Når det gjelder den som ødelegger en moske, går han mot den som bygget den, og han kan utlede vulgæriteten i sin situasjon av den som bygger den i stedet eller får den til å skje på sin plass etter å ha revet den, så hvis han bygger en butikk han favoriserer verden over det hinsidige, og hvis han bygger et bad, er gjelden hans ødelagt på grunn av en kvinne, og hvis han graver et hull i stedet, synder han den som er tvangssvindel eller for av en gruppe som skilte ham fra kunnskap, godhet og gjerninger, eller for en hersker som avskjediget ham, eller en rettferdig mann som drepte ham, eller et sted hvor han hadde ferie eller inngikk ekteskap, ødela han og ugyldiggjort ham . Og hvis han ser seg strippet av klær i en moske, vil han bli fratatt det som er passende for ham fra tegnene til moskeen, og hvis det er i løpet av Hajjs dager, så vil han utføre Hajj, hvis Gud vil, spesielt hvis han ringer til bønn, og hvis han er skyldig, går han ut av det han befinner seg i til omvendelse og lydighet, og hvis han ber i det på grunnlag av omvendelse og lydighet. En annen situasjon enn retning av bønnens retning i møte med stormen, fordi han er viet til å søke verden i et marked med markeder og en sesong med årstider, der han er fratatt det han håpet på, og i det mister han alt han kjøpte og solgte på grunn av korrupsjonen av hans bønn og tapet av hans arbeid . Dette kan indikere korrupsjonen av det som er inkludert i hans uaktsomhet med forbudte og åger hvis den blir møtt av den . Når det gjelder den hellige moskeen, indikerer det pilegrimsreisen til de som nekter eller gir tillatelse, selv om det ikke er i dagene til Hajj med sin essens i det og dets bevis, fordi Kaaba at pilegrimsreisen er i den . Det kan betegne det forbudte huset til sultanen som vil ha det fra hvis inntekt han er trygg, verdens hus, moskeen i Medina og det store markedet for store og forbudte saker, som byttemarkedet og gullsmedene på grunn av det store antallet henvendelser som kreves i det, og hva som kommer inn i dets folk av forbudt, mangel og synd, så vel som alt det forbudte av det som er menneskelig i det. Foresatte er pålagt å unngå å gjøre forbudte ting, fra å overtræde dyr, og fra å forårsake skade ….

…De to vindene skiller seg ut i en drøm i henhold til deres lukt og bruk, da de indikerer lindring av bekymringer, gode gjerninger og et oppriktig løfte . Hvis den døde gir den levende basilikum eller ser den sammen med ham, indikerer det at han er i himmelen . Og basilikum for singelen er en kone, og kona har en sønn, eller en kunnskap som kjennetegner ham, eller en vakker ros . Kanskje innføring av basilikum til en person i en drøm indikerer bekymring og nød, og indikerer kanskje sykdom fordi den blir tilbudt pasienten . Møtet mellom vann og grønt i en drøm er bevis på at bekymringene har gått . Og duen har ikke noe godt å se det hvis den kommer inn i pasienten, fordi det indikerer hans død fordi han har et bad og kjøtt . På samme måte indikerer alle vinder at døden er nært forestående, og kan indikere en epidemi . Og Al-Basil Al-Sattari indikerer hva en person trenger for å være skrevet . Og hvis basilikum spirer på plass, er det en vakker mannlig og hyggelig tale . Og lakris av basilikum ble født som hann . Og den som ser en krans med basilikum på hodet, han skal fjernes fra embetet hvis han er hersker . Selgeren av de to vindene bekymrer seg . Hvis de to vindene blir sett avskåret, indikerer det all angst og tristhet, og hvis de blir sett på sine steder, indikerer det trøst, en mann eller et barn . Og den som ser Rehana reist til himmelen på den ene siden av jorden, det er den lærde fra den siden . Snarere indikerer basilikum et barn hvis det vokser i hagen . Og det indikerer kvinnen om den ble samlet i en bunt . Og det indikerer ulykken hvis den ble avskåret fra sitt sted hvis den ikke hadde lukt . Og det ble sagt : Basil er en kvinne, dens godhet er god, og det lukter som kjærligheten til henne . Hvis basilikum blir sett flatt i en manns hus, er det ros for ham . Hvis en person kaster en annen person med to kurver, vil en annen mann stoppe ham, og den som er samlet mellom dem, kommer i sorg . Og den som ser noen andre sitte i en moske og rundt et basseng, det er hans fravær og minner dem om noe som ikke er i den . Og Rihani i en drøm er en mann som er fornøyd med ulykker, tålmodig over skjebnen ….

…The Heavy Load : Bad Foul . Elendighetslidelsen : Bevis for fattigdom . Når det gjelder bedrag : Gå bort fra løgnen . Og konvertering etter villfarelse traff det gode og det gode ….