…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….
Drømmer om skittent vann og gjørme
(105 betydninger av å drømme om skittent vann og gjørme)…Og den som tror at det er vann eller melk i flasken han drikker av, så indikerer han pengene fra den tjeneren. Når det gjelder bollen, hvis den er tom, er den ikke prisverdig, og det kan indikere hindring, og hvis det er noe som spises og brukes av den, blir den tolket av å reise og oppnå godhet og nytte ….
…Og den som så at han hadde tatt vann fra havet, ville forhindre det i å uttrykke det mot ham ….
…Og den som ser at han drakk godt vann fra havet, da vil han tjene penger på en forbudt måte, og søte penger er tillatt ….
…Og det ble sagt at den som så at han til og med håret hodet eller skjegget med vann og det strømmet, og hvis det ikke var obligatorisk å gjøre det, ville han se noen andre eller noen andre, han ville se det ….
…Og den som ser at taket på huset hans drypper av vann, da vil han gråte for døde eller syke ….
…Mud Hvis du drømte om gjørme, betyr dette isolasjon på jobben og mulig konkurs . Hvis du graver i en gjørmete bank, forutsier dette at du vil underkaste deg uvanlige krav fra fiender . Hvis du graver i en askebank og finner gjørme, vil uhyggelige overraskelser forsinke avansert arbeid eller et nytt prosjekt . Det er mulig at retningen for din innsats vil forverres etter denne drømmen . Kvinner vil finne denne drømmen ugunstig i kjærlighet, og de vil bli forvirret av sosiale situasjoner, arbeidsforhold og dårlig representasjon . Hvis du drømte at du gikk i gjørme, betyr dette at det er en grunn til å miste tilliten din til vennskap og muligheten for tap og problemer på familienivå . Hvis du ser andre vasse i gjørma, forutsier dette at du vil høre skammelige rykter om noen venner eller arbeidere med deg . For bonden betyr denne drømmen dårlig innhøsting og sesongmessige tap . Hvis du drømmer om at klærne dine er forurenset med gjørme, betyr dette at omdømmet ditt blir rystet, og hvis du kaster gjørme fra klærne dine i drømmen, betyr dette at du vil være i stand til å unnslippe fiendens maskinering ….
Og den som ser at han elter leire eller lager murstein av den, det er ikke noe godt i den, for det er de og sorgen
…Og den som ser at den tørker opp med leire og lignende, som ikke blir utarmet av den, så dekker den tilstanden hans på en slik måte at den ikke forsvinner for mennesker eller plager ham med ubehag og frykt for at folk sier at den ikke fargelegger uten henna, så vel som i alle deler ….
…Leire er i en drøm, for den som går i den, vil få strid og motgang . Og den som ser at han går i gjørme, da er de redde . Gjørme, hvis pasienten ser det, er lenge etter sykdommen, med mindre han ser at han har kommet ut av det . Og hvis pasienten går gjennom det, vil han gå i ulykke eller fengsel . Og å elte leiren og slå den med melk er ikke bra fordi det er en indikasjon på sorg, lidelse og strid . Slam av gjørme er en krangel og nød, og det kan indikere religion eller snakk i showet, og kanskje indikerer det graviditet for en kvinne med et mannlig barn, fordi Gud den allmektige sier : ( Og vi skapte mennesket fra en leerstamme ) . Og gjørmen indikerer forstyrrende bevegelser og kutte bønner . Og gjørma om jeg savnet det . Kanskje var gjørmen et nettbrett for leseren, og kanskje ble det gjort stolt av velsignelser, polyteisme eller det å tenke på Gud . Kanskje var gjørmen et tegn på dårlige, vanskelige manerer . Og hvis landet var tørt og han så gjørme i en drøm, var det gode nyheter for ham at det var rikelig med gress . Hvis gjørmen var fra en brønn, indikerte det arv og utseendet til dammen, eller avleiringer og hemmeligheter . Se også leire ….
…Hva synes du om å spre de hykleriske nyhetene om Maktens natt i en drøm? Det er vanlig blant mennesker på slike dager hvert år om å bestemme Laylat al-Qadr, og at det er natten til slike og slike, og i fjor ble det ryktet for meg at jeg satte Maktens natt som natten til tjue -fem, og for ansvarsfraskrivelse vil jeg avklare følgende : Spørsmål / Er det interesse å bestemme maktens natt? Hva er avgjørelsen om hva noen gjør for å informere eller begrense dem – basert på visjoner – og under påskudd av å oppfordre dem til å gjøre det, eller å strebe etter dem? Jeg svarer på dette spørsmålet gjennom følgende punkter : 1 / Uttrykket av visjoner er basert på antagelser og er ikke basert på kutting. Jeg advarer også mot å innføre visjoner om tilbedelse, for religion er fullført . 2 / Vi erkjenner at den troendes visjon er sant, og at den er en del av profetdommens deler, og vi støtter også å forkynne det gode med bevis : Profetens ordtak [ Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra evangelistene . De sa : Hva er de gode nyhetene? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av den troende eller sett av ham ], men den troendes visjon kan også være falsk, og det er ingen referanse for ham til ufeilbarlighet i dag som kan avgjøres av dette eller det . 3 / At denne ummaen ga bedre ord og bedre gjerninger enn den forrige, og de levde hele måneden, og denne ummaen vil ikke passe bortsett fra det som er rettferdig i begynnelsen av den . 4 / Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, informerte ikke ledsagerne om en bestemt natt, men snarere fortalte at det var de siste ti dagene, eller de siste sju dagene, og dette sa han etter at han fikk vite at noen av hans følgesvenner, måtte Gud være fornøyd med dem, så Maktens natt i en drøm, så han sa som i hadithen at han fortalte. Al-Bukhari i sin Sahih : [ Jeg ser dine visjoner konspirerer – det vil si, de ble enige om – i de siste sju dagene, så den som gransker dem bør undersøke dem i de siste sju dagene . ” Denne saken var en av de viktige sakene som følgesvennene jobbet med, må Gud være fornøyd med dem, inntil det ble rapportert at de pleide å utføre I’tikaaf i løpet av de ti siste dagene og søkte det, og dette er før profeten spesifiserte det de siste ti dagene . 5 / Jeg ser profeten være med ham store deler av natten, og gikk ut for å fortelle ledsagerne ut, deretter Onisseha, og fortalte at han i en drøm så at han la seg ned i vann og gjørme, kom en sky Vmatart til Sal tak av moskeen – var palmeblader – bønn og holdt, forteller fortelleren : Jeg så sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, legge seg ned i vann og gjørme, til jeg så et spor av gjørme på pannen hans, og dette er en bekreftelse på hans syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han forlot morgenbønnen med ansiktet fylt med gjørme og vann . 6 / Det kom i Sahih at, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Jeg gikk ut for å fortelle deg om skjebnens natt, og kikket – det vil si kranglet og kranglet – så og så, og den ble reist, og forhåpentligvis ville det være bra for deg …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer utledet fra denne historien, som sagt i Fath al-Bari 4/286: Det er ønskelig å skjule maktens natt for de som så den . Dette er fordi Gud forordnet profeten sin at han ikke informerte ham om det . Og alt godt er i det som er bestemt for ham, så det er ønskelig å følge ham i det . 7 / Betydningen av hans ordtak, må Guds bønner og fred være over ham : [ Må det være bra for deg ]: Hvis Kraftens natt blir utnevnt en bestemt natt, vil den være begrenset til den, så tilbedelse savnet i en annen , og dette skjedde og skjer fra mange mennesker, slik at det er noen som står opp for natten som det ryktes å være Laylat al-Qadr, og forlater resten , og dette er en stor feil – som vi forklarte tidligere -. 8 / Det er bedre for muslimer å ikke overføre slike nyheter om å bestemme Laylat al-Qadr, eller å publisere noen av ordene til de som gir uttrykk for det, som natten til slik og slik i måneden, når det er bevist fra de riktige fortellingene, som skjuler det for visdom, og det er bra for ummaen, og godt å følge det som kom fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred . 9 / kreves av muslimer generelt flid og tilbedelse og arbeid i hele denne måneden, den siste og spesielt ti , var profeten fred med ham som sagt i et intervju med Aisha : Hvis ti gikk inn for å stramme forkleet, og leve for natten, og vekket familien sin ] , og i denne referansen til å oppfordre til å forbedre konklusjonen, forsegler Gud oss godt. Amen, o verdensherre … og Gud vet best ….
…Innsjøen : betegner en kvinne til venstre som elsker direkte, fordi innsjøen står og ikke løper, og den dreper den som faller i den og ikke skyver den . Og bølgene er strenghet og pine, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dekket av bølger som skygger .~ Og den allmektige sa : ~Og bølgene stoppet mellom dem .~ Og det ble fortalt at en handelsmann så at han gikk i sjøen, og han var livredd av frykten for havet, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing . Han sa : Hvis du vil reise, vil du ha det bra . Dette er fordi hans visjoner indikerer stabiliteten i hans saker . Og en mann så ut som om sjøvannet var sint til kanten hans dukket opp . Så han fortalte det til Ibn Masada, og han sa : En lidelse sank ned på jorden av kalifen, eller tørke i land, eller kalifens penger ble stjålet . Det var bare et lite beløp til kalifen ble drept, pengene hans plyndret og land ble undertrykt . Og den som så at han førte ut en perle fra havet, han ville ha nytte av kongen i penger, slave eller flagg . Og hvis han ser at sjøvannet eller annet vann har økt til det har overskredet grensen, som er betydningen av strømmen til den kom inn i hjem, hus og hjem, så holder folket tilsyn med drukningen, så blir det en stor prøvelse . Prinsippet er i det dominerende vannet de er og oppvigling, fordi Gud den Allmektige kalte sin seier og dens overflod for tyranni, og han sa at drukning indikerer utøvelse av en stor ulykke og manifestasjon av kjetteri, og død ved drukning er en død på grunn av vantro . Når det gjelder den vantro, hvis han ser at han har druknet i vann, så tror han, fordi Gud den allmektige sier : “ Selv om drukning fanger ham, sier han, jeg tror . ” Verset . Og den som ser som om han har druknet og senket seg i havet, vil sultanen ødelegge ham . Hvis han ser som om han har druknet og fått ham til å dykke en gang og flyte en gang og bevege hendene og føttene, vil han få rikdom og stat . Hvis han ser det som om han forlot ham og ikke druknet, så går han tilbake til saken om religion, spesielt hvis han ser grønne klær på seg selv . Det ble sagt at den som så at han døde og druknet i vannet som fienden hans gjerne ville drukne i det rene vannet, druknet i mye penger . Når det gjelder svømming : den som ser at han svømmer i sjøen og var en forsker som har nådd sitt behov i kunnskap, hvis han svømmer på land, så er han låst og blir tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og like mye som hans styrke . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, går han inn i arbeidet til en urettferdig og mektig sultan som krever av ham et behov som han oppfyller for ham og er i stand til ham og Gud den allmektige. sikrer ham like mye som han løper i dalen . Hvis han frykter ham, så frykter han også en hersker , og hvis han rømmer, rømmer han fra ham, og hvis han kommer inn i havet og svømmer bedre i det, inngår han en stor sak og et stort mandat, og han er i stand til å eie kongen og oppnå ære og kraft . Hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra synden . Og den som ber mens han er redd, han vil få frykt, sykdom eller fengsel, like mye som hans avstand fra rettferdighet . Og hvis han tror at han ikke vil flykte fra ham, vil han dø i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han skånet for det arbeidet . Og hvis en sultan ser at han vil svømme i et hav og havet er turbulent med en bølge, så kjemper han mot en konge blant kongene, og hvis han bryter havet ved å svømme, vil han drepe den kongen . Og hvert hav, elv eller dal som har tørket opp, det er statenes tilstand som tilskrives det, og hvis vannet kommer tilbake, vil staten komme tilbake . Og det ble sagt at hvis en person ser at han har rømt fra vannet som svømmer før han var klar over søvnen, er det bedre for ham å legge merke til det mens han er i vannet som svømmer . Og det ble sagt at den som så at han svømte, bestred en motstander og beseiret motstanderen og vant over ham . Og å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og det ble sagt at han er sikker på noe han er i tvil om, og det ble sagt at han reiser på en reise i fare for sin tillit . Og den som ser som om vannet strømmer på overflaten, han vil bli rammet av en ulykke fra sultanen, som er en indikasjon på herskerbenet, som han bare kan takle, for sin flyt og autoritet . Og den som har stagnert fra ham, er lettere og mildere, og indikerer en kriger som kutter veien, og hvis han er på reise, krysser en tyv eller en løve veien mot ham, eller hvis tankene hans om reisen er regn, en linjal, eller et mekka . Og hvis han var til stede, ville han bli plaget av en sorg og ulykke, fordi Gud den allmektige sa : ~Du er forbannet med en elv .~ Når det gjelder Sultan, blir den presentert for ham, spesielt hvis han kom inn i den . Enten fengsler han ham, beordrer ham å bli slått, eller så oppnår han sorg hvis han har fått ham stor, eller hindrer ham i å bli frelst fra strømmen hans, så faller enten en sykdom i ham fra kulde eller drypp, så hvordan om det var i vinteren og vannet hans var dårlig, så er det mer alvorlig i alt som indikerer det? Hvis det blir kuttet, krysset eller forlatt det, vil han bli frelst fra alt som er i det av sorg og sykdom, og alle bevis for lidelse og sorg . Og den som trekker fra en elv og drakk, får penger fra en mann som er like farlig som den elven . Og den som kommer inn i en elv og slår den fra bunnen av gjørme eller gjørme, de vil bli rammet av en mann hvis tilstand er som den elven i elver . Og den som skjærer en elv til den andre siden, han vil avskaffe bekymring, redsel eller frykt, og han vil bli utfridd fra den hvis det er gjørme ….
Og den som ser et gjørme av regnvann og et sjal eller lignende, eller et gjørmete vann av gjørme og lignende, så er de og frykter på det stedet der han ser det, og den som ser at han går i gjørme, så de rammer ham like mye som løsningen i gjørmen, og hvis han er syk eller bekymret, vil hans sykdom eller angst forlenge.
…Når det gjelder avføring : det ble sagt at det er urettferdighet, og det ble sagt at det er bevis på lettelse, og den som ser at det er nytt, hans sorg er borte . Hvis han har penger, må han betale zakat på pengene sine . Og hvis han ser at han har gytt mye avføring og var på reise, reiser han ikke og veien er avskåret . Å spise en jomfru : å fange den og få den, er forbudte penger med anger . Kanskje det var en tale han angret på grådighet, og den som tok opp begivenheten var statisk, han brukte noen av pengene sine på velvære . Og hvis han spurte, brukte han generelt pengene sine . Hvis stedet for arrangementet er kjent, som for eksempel ablusjon, er utgiften hans kjent av hans ønske . Hvis det er ukjent, bruker han ulovlige penger på noe han ikke vet at han verken blir belønnet for eller takk for, og alt dette er med en sjels godhet . Uansett hva som kommer ut av magen til mennesker og dyr fra arven, er det penger, men deres analyse og forbud, så mye som det lukter, skittent, og folk skader dem, med mindre det er noe veldig kjært fra jomfrudommen til mennesker som er nesten gjørme, det er de eller frykt for autoritet . Hvis han introduserer en nyere umoralsk klær, og hvis han introduserer ham for buksene, blir han sint på kona og sparer medgift på henne, og hvis han ser at han har skapt et sted og dekket ham med skitt, så han dekker penger . Det siste om seg selv falt i synd . Hvis han forårsaket en langvarig sykdom i sengen sin, fordi han bare gjør det mens han er våken, og den som ikke er i stand til å reise seg, og denne visjonen indikerer også mannens avgang fra sin kone . Og det ble sagt at den som så at han spiste brød med en unnskyldning, antydet at han spiste brød med honning mens han var våken, og det ble sagt at det er i strid med Sunnah . Hvis han utrettet utilsiktet, så bær den i hånden, for han er velsignet med en pose med forbudte dinarer i henhold til mengden ekskrementer, og den som ser det som om det skjer i forbipasserende markeder eller i badene og menighetene, indikerer at Guds vrede mot ham og englene, og han mottar en stor skandale, et stort tap og fremveksten av det mennesket skjuler, og det indikerer også en mangel presentert for den visjonære . Hvis det forekommer i en søppelkasse eller på sjøen, eller på et sted som ikke benekter det, er det bevis på godhet og fjerning av bekymring og smerte . Hvis han ser ut som om en kjent person kaster ham med noe av folks møkk, indikerer det fiendtlighet, uenighet og urettferdighet, og han vil bli utsatt for noen som kastet ham med den, og en stor skade . Og det store antallet mennesker avskum indikerer også en hindring for bevegelsene, og etterspørselen etter mange skader . Smudging er menneskelig parestesi, sykdom eller frykt . Det er også et godt tegn på hans stygge gjerninger, og vi har testet at dette er av det de drar nytte av . Når det gjelder ulykken : det er en tale som inneholder ydmykelse, så den som er elendig, blir plaget av nød, og hvis den er blant folket, vil den falle i vanære . Og den som ser det som om noen andre har gått ut mens han snuser, så vil han passere det . Den som ser det som om han er i bønn og en vind ikke stinker fra ham, han søker et behov, og kaller Gud for lettelse, og snakker ord som inneholder ydmykelse, og den saken blir vanskelig for ham ….
…Å se bygningen som ble opprettet på bakken, et minimum av privat eller offentlig nytte så langt han så det . Kanskje tolkningen av konstruksjonen var å bygge en mann med familien, så hvis han bygger noe, indikerer det kvinnesaken . Hvis han ser at huset hans har utvidet en kjent mengde, så er det hans verdslige kapasitet, og hvis bredden oversteg størrelsen, vil et folk gå inn i huset uten tillatelse i en katastrofe, bryllup eller panikk . Og det ble sagt : Den som ser at han bygger en bygning, han vil samle slektninger, venner og soldater . Hvis han er en hersker, er det tilbakeføringen av hans tilstand, fullstendigheten av hans lykke og høyden på hans anliggender i henhold til bygningens tykkelse og tetthet . Hvis han rykket opp og fjernet den, separerte han samlingen av slektninger, ledsagere, venner og soldater, og staten hans var borte . Hvis han ser at den fornyer en gammel struktur i en verden, er det en fornyelse av verdens liv. Hvis bygningen er for en farao eller en urettferdig person, er det en fornyelse av livet hans . Hvis han så at han hadde begynt å bygge, gravde han det fra grunnlaget og bygget det fra sin beslutning, til han bygget det, så er han på jakt etter kunnskap, stat eller håndverk, og han vil oppnå det han vil . Og den som ser at han bygger i en by eller landsby i Bunyana, så vil han gifte seg med en kvinne der, og hvis han bygger av leire, pryder han og pryder hykleri, hvis han bygger av leire, tjente han på tillatt, og hvis det er gravert så er det kunnskap eller tilstand, med renhet og glede . Hvis han ser at han bygde en bygning av gips og betalte et bilde for den, går han inn i løgn, for å bygge med stuk og lønn er hykleri, og hykleri er å bygge med stuk og lønn . Og det ble sagt : Den som gjør gipsarbeid, gjør det som ikke er tillatt for ham . Og den som ser at han bygger fremmedgjøring, da gifter han seg med en kvinne hvis navn ikke er blitt nevnt for ham, eller at han bor i fremmedgjøring og dør . Å bygge med leire er religion og sikkerhet . Og tørt gjørme er en avsky for penger . Og den som ser at det er gjørme i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så skal han utføre Hajj . Og den som ser at huset hans er gjørmete og massevis er vått, så er han god . Og den som ser at han spiser det, han spiser like mye penger som han spiste . Og den vakre konstruksjonen indikerer intimitet, kjærlighet, avkom, levebrød, ærverdige klær og førstefødte kvinner . Og kanskje den stramme konstruksjonen indikerte styrke og intensitet, eller støtte og hjelp, og kanskje visjonen om bygningen indikerte et langt liv, og kanskje indikerte bygningen sin byggmester, og hvis det var en kirke, ble det indikert av en kristen, og hvis det var en moske, det ble angitt av en muslim, og hvis det var en skole, var det. Det ble indikert av juristen, eller Ribat ble indikert av en asketisk tilbeder . Og den som i en drøm bygde en moske eller et sted nær Gud den allmektige, hvis han var en konge som etablerte sannheten og påkalte det gode og forbød det onde, og hvis han var en lærd som samlet en bok som folk hadde nytte av hans kunnskap eller fatwa , og hvis han hadde penger, betalte han zakaten av pengene sine . Hvis han var singel, giftet han seg . Hvis han var gift, ville han få en sønn, og en god mann spredte seg til ham . Og hvis han var fattig, ville han være rik, ellers ville han samle folk sammen med det gode og hjelpe dem til å adlyde Gud den allmektige, ellers vil han omvende seg til den allmektige Gud for det han begikk, eller konvertere til islam, eller dø martyr . Hvis han bygger etter det som ikke er tillatt å bygge, eller avviker fra mihrab, eller omdirigerer det til annet enn dets retning, indikerer det det motsatte av godt og ondt. Hvis han ser kupler eller bygger dem i en drøm, indikerer dette at han hever statusen hans, eller slutter seg til skjebnefolket . Og den som ser at han bygde en kuppel over skyene, han vil få autoritet og kraft for sitt styre . Og den som så at han hadde strukturer over himmelen og jorden fra grønne kupler, hans gjerninger var gode, og han døde på vitnesbyrdet . Og den som ser at han bygger et bad, han bygger det med en kvinne . Hvis han ser pasienten som om han bygde huset sitt og ikke vet når han ødela det, så har kroppen hans kommet tilbake til helse og sykdommen der han er borte fra ham . Og den som ser at faren har etablert en struktur og oppdretter sin fisk, da vil han fullføre sin fars gjerninger, som han hadde i en religion eller en verden . Og den som ser at arbeiderne jobber hjemme hos ham, han vil krangle med sin kone eller forlate en venn av ham og lignende ….
…Slime : I slam og gjørme er det ikke noe godt i alt det . Hvis han ser at en pasient hvis sykdom har vart, med mindre han ser at han er ute av ham, for han er ute av sykdommen og hans bedring, og pasienten er ikke hvis han går i den eller smelter i den, så går han inn i oppvigling, trengsel og nød, eller fengsel, og en herskeres hånd, hvis han blir frelst fra ham i søvnen eller overgir klær og kropp Fra ham i den gjørmen, var han trygg fra det som skjedde med hensyn til synd i gjeld og skade i denne verden, ellers vil det være så mye som han har lidd . Jo mer det løsner gjørme eller utvider bunnen, jo vanskeligere og vanskeligere er det i bevisene . Jo mer duften blir ødelagt og blir svart, jo mer indikerer den at den er forbudt, og jo større antall synder og dårlige intensjoner . På samme måte er det ikke noe godt i det å elte leiren og slå den med melk, fordi den er indikativ for strid og strid, til melken tørker opp eller blir til skitt, og returnerer deretter penger som han mottar fra etter motgang, villfarelse, strid og lidelse ….
…Havet : Når det gjelder havet, refererer det til alle som har myndighet over skapelsen, som konger, sultaner, samlere, herskere, lærde, mestere og ånder for sin makt og store fare, og hans å ta og gi og sine penger og hans kunnskap om vannet hans, og lede hans menn eller hans krefter eller hans argumenter og befalinger, hans fisk er hans undersåtter, hans menn er hans levebrød og hans penger eller hans saker og hans ledelse, og hans husdyr Hans assistenter og studenter, hans skip , hans soldater, hans boliger, hans kvinner, hans forvaltere, hans handel, butikker, bøker, koraner og rettsvitenskap . Og havet kan peke på verden og dens redsler at en verner og finansierer, og utarmet en annen og dreper ham, og besitter den i dag og dreper ham i morgen, forbereder den for i dag og ødelegger den etter den . Dens skip, deres markeder, årstider og nåværende reiser, beriker mennesker og utarmes andre . Og dens vind er dets levebrød, dets antall, dets ulykker, dets Touaregs, dets innbyggere, dets fisk, dets levebrød, dets dyr og dets husdyr, dets skadedyr, dets Touaregs, dets konger og tyver, og dets bekymringer og dets oppvigling . Han har makt hvis det er om sommeren og i dette havet, eller han flyter i kunnskap og blander seg med lærde, eller han utvider seg med penger og handler i den grad han roser i havet og sin makt over vannet, og hvis han synker i sin tilstand og dør ikke i drukningen, heller ikke blir han slått, eller i en tilstand av smerte, seiler mens han er i den. Og fra deres ordtak at så og så druknet i denne verden og druknet i lykke og kunnskap, og med autoritet, og hvis noe dør, drukner han, ødelegger gjelden sin og hans intensjon er feil for det som kreves, for å møte fødsel og drukning . Men hvis han kom inn eller svømte i den om vinteren og kulden, eller mens han ristet, rammet ham en ulykke fra sultanen, enten fengsel eller pine, eller sykdom, vannet og skadelige vinder, ellers ville han komme i dødelig oppvigling . Hvis han druknet den gangen, ble han drept i leiren sin eller gjelden hans ble ødelagt i en fitnah . Og den som tar fra vannet sitt, drikker det eller anskaffer det, han samler inn penger fra en makt som ham, eller han vinner fra denne verden mot ham . Og den som kommer inn i havet og slår det fra bunnen, gjørme eller gjørme, de er fra den største kongen eller fra autoriteten til dette stedet . Og den som skjærer over et hav eller en elv til den andre siden, han vil skjære av i en hvisking og redsel eller av frykt, og han vil bli utfridd fra den . Og noen av dem sa : Den som så havet treffe noe han håpet på, og den som så at han kjempet mot havet, da går han inn i kongens arbeid og er bedragersk fra det, så hvis han drikker alt vannet sitt, eier verden og forlenger livet sitt, og han treffer som kongens penger eller hans makt, eller hans motstykke er i hans eie . Hvis han drakk det til det ble fortalt fra det, mottar han penger fra kongen han finansierer med sitt lange liv og styrke, og hvis han trekker fra det, søker han fra kongen en jobb og får den like mye som han stammer fra det. Hvis han helte det i et fartøy, ville han tjene mye penger fra en konge, ellers ville Gud den allmektige gi ham en tilstand der han samler inn penger. Staten er sterkere, bredere og mer holdbar enn havet, fordi den er Guds gave . Og den som bader fra havet, hans synder skal sones opp for ham, og hans bekymring for kongen vil bli fjernet . Og den som vandrer i havet, han bor på synder . Og den som ser havet langt borte, han ser skrekk, og det ble sagt at noe vil komme nær ham som han håper . Det er bedre å se havet rolig enn å ha turbulente bølger ….
…Dingler Den som ser i sin drøm at han faller fra overflaten til bakken, så ønsker han, og etterlater et behov for ham i sin fromhet . Hvis han så at han hadde falt fra et høyt sted til et lavt sted, fortvilet han av en mann som ba om ham . Hvis det sklir over i gjørme eller gjørme eller noe annet, blir det fjernet fra saken om religion eller verden . Hvis en person henger ned til kyr eller sauer, er det for gode mennesker ….
…Et lommetørkle i en drøm forutsier flyktige gleder og gleder for deg . Når det gjelder en kvinne : hvis hun ser et skittent lommetørkle i en drøm, forutsier dette at hun vil bli utsatt for en fristelse som vil trekke henne inn i en vei av skam og skam . Hvis du drømte om servietter, betyr dette plutselige, presserende saker . Hvis du mister et vev, varsler dette en mislykket virksomhet om at han ikke skal massere deg . Hvis du ser sønderrevne servietter, så forutsier dette at elskers krangel vil nå et punkt der forsoning er umulig . Hvis du ser flekker servietter, så forutsier dette at heterogene kolleger vil skjemme deg bort . Hvis du ser rene hvite lommetørkle i enorme mengder, forutsier dette at du vil motstå insisterende beundring fra onde og utro venner, og dermed vil du sikre inngang i sublime kjærlighets- og ekteskapsforhold . Hvis du ser fargede lommetørklær, indikerer dette at du vil administrere assosiasjoner med stor geni for å unngå skam, ettersom dine handlinger kanskje ikke er strengt moralske . Hvis du ser silketørklær, betyr dette at din munter og strålende personlighet vil kaste sin strålende glede på andre, og dermed gjøre deg selv til en heldig tilværelse . Hvis en jente vinket mot et serviett deponert eller innrømmet noe, eller så andre gjøre det, betyr dette at hun snart vil foreta en mistenkelig nytelsesreise eller bevisst kan oppleve prøvelse av skam for å sikre en imaginær nytelse ….
…Og den som ser at de døde har gitt ham noe og var et skittent plagg, han begår umoral ….
…Teppe Hvis du ser et dynet i en drøm, forutsier dette gleder og glede i omgivelsene dine . Når det gjelder jenta, forutsier denne drømmen at hennes kloke metoder og praktiske metoder vil bringe henne nærmere personen som vil velge henne som sin kone . Hvis dynen var ren i drømmen, men den ble gjennomboret . Jenta vil ha en ektemann som setter pris på henne på grunn, men hun vil ikke være veldig begeistret for selskapet hans og fortsette med ham . Hvis dynen er skitten i drømmen, vil hun bære bevis på sin uaktsomhet og hennes uaktsomhet i påkledning og oppførsel, så hun vil ikke sikre seg en passende ektemann for henne . Å drømme om et teppe er et veldig godt varsel . Hvis det er rent og hvitt, betyr det lykkelig arbeid for en kvinne, men hvis det er skittent, forvent ubehagelige situasjoner . Sykdom følger vanligvis denne drømmen ….
…Begravelse: Den som i en drøm ser at han er død og er begravet, reiser langt unna og finner ingen penger . Og den som ser at han ble begravet i en grav uten å dø, hvis han vet hvem som begravde ham, så begynner det med urettferdighet, undertrykkelse eller fengsel, og hvis han ser at han døde i graven etter det, da vil han dø i det bekymre deg, og hvis han ikke dør, vil han bli frelst fra den bekymringen, urettferdigheten og fengslingen . Hvis han ser at han blir levert til graven, leverer han ham til graven . Hvis han legger den i graven, vil den oppnå et hjem . Hvis han ble jevnet med skitt, fikk han like mye penger . Og de sa : Den som er gravlagt, har bortskjemt gjelden sin, med mindre han kommer ut av graven etter begravelsen, og hvis støvet er skittent og hendene ristes, er han håpløs omvendelse . Og den som er begravet i en drøm etter soloppgang eller ved middagstid eller ved solnedgang, indikerer at kommandoen til feil og forby det som er kjent . Når det gjelder å begrave nabolaget, er det bedrag og bedrag, og det kan indikere rikdommen til de begravede etter hans fattigdom, hans ekteskap etter hans sølibat og hans glemme etter hans brutalitet . Begravelse av de døde for de levende indikerer at gjelden er absorbert i det den er . Han begravde de døde for det andre i en drøm, uten å se bort fra lovbruddet han savnet . Å begrave de døde for de døde er forening, veltalenhet og hengivenhet mellom slektninger. Begravelsen kan være et fengsel, sykdom, gift, tillit eller pantelån, og den som ser at han døde eller ble begravet, døde uten omvendelse . Hvis han så at han kom ut av graven, omvender han seg . Og det ble sagt : Begravelsen indikerer ekteskap . Og den som ser at han ble begravet uten død, da blir han fengslet og behersket ….
…Den som ser en begravelse : Den følges av ukjente kvinner der det ikke er noen mann, så han blir ikke fulgt av saker eller omgitt av forhold som en kvinnes kropp, og hvis de er tilslørt, er de tvetydige saker. Vurder dem når de følger begravelsen . Hvis han ser plagget hans skittent, er det skitne i plagget bærerens synder . Skitten kropp bekymrer seg for penger ….
…I en drøm er hun presidentskap, reise, ekteskap eller tjenestepike . Den som så at han hadde fått en panser, reiste langt, og deretter satte den på hodet, ville ha fått autoritet . Og hvis han ser det skittent og ødelagt, slår sjefen ham og er trist så mye som det skitne . Hvis det falt av hodet hans, skilte han seg fra sjefen hans . Hvis en ukjent ung mann fjernet den fra hodet, indikerte det at sjefen hans døde . Å ha hetten opp ned endrer presidentens vaner . Hvis han ser imamens hette med en skum, tolkes dette i islam og muslimer . Den som ser skitne hetter, er bevis på synder han har begått . Hvis kvinnen ser en hette på hodet, vil hun gifte seg, og hvis hun er gravid, føder hun en gutt . Og den svarte hetten overtar rettsvesenet . Og hvem ga ham sultanen som kronprins . Og den som så en hvit hårhette på hodet, oppnådde kraft . Og den som ser en panser til en bever, en rev eller et ekorn, hvis sjefen hans er en sultan, så er han urettferdig og bedragersk, og hvis sjefen hans er jurist, så er han en ondsinnet religion, og hvis sjefen hans er en kjøpmann, så er han en ondsinnet butikk . Og hettegenseren indikerer askese ….
…Smuss er i en drøm. Hvis en person ser det i et plagg, kropp eller hår, er det deres eget . Og skitne klær er synder . Og den som ser at han har vasket klærne sine fra skitt og renset dem, han vil omvende seg og synder vil bli belønnet for ham . Og de skitne klærne på den avdøde er korrupsjon i hans religion, ikke hans verdslige liv . Skittent øre er en motgift . Og den som ser at han renser skitten av ørene, han hører ord med glede og gode nyheter ….
…Hvis du drømmer om å se porselen, vil det være muligheter fulle av flaks som får deg til å komme videre i handelen din og tjene penger . Hvis du ser porselen ødelagt eller skittent, så er dens tolkning at du vil gjøre feil som vil ha en destruktiv innvirkning på deg ….
…Regn Hvis du ser deg selv i en drøm under regnet, forutsier dette at du vil høste stor glede i din overveielse av forholdene i universet og hvordan du riktig kan møte kroppens gleder og behov . Hvis det faller regn i drømmen din, vil du glede deg over ungdommen og gleden din, og forholdene dine vil blomstre . Hvis det regner fra mørke sorte skyer, vil du sørge og bekymre deg for ditt dårlige valg av prosjekter . Hvis du hører og ser regn som faller mens du løper fra det vått, forutsier dette suksess i arbeidet og oppfyllelsen av ønsker og ambisjoner . Hvis du sitter i huset ditt og ser fra vinduet at det strømmer regn, forutsier dette lykke, rikdom og møte med dem du er glad i . Hvis du hører regn som faller på taket, forutsier dette familiefred, tilfredshet og gleder . Du vil få ganske mye flaks . Hvis huset ditt skrimmer opp under regnskyllet og vannet er rent og ikke overskyet, vil du uventet komme i forbudte gleder . Hvis vannet er skittent eller overskyet, kan du forvente at det motsatte skal skje . Hvis du angrer på at du ikke har gjort noe og lytter til lyden av regn, vil du søke dine gleder på bekostning av andres følelse av eierskap og rettferdighet . Hvis du ser regn som faller på andre mennesker, forutsier dette at du vil trekke din tillit fra venner . Hvis en kvinne A drømmer, klærne er skitne og våte på grunn av regnet, vil hun ha det gøy med noen uten forbehold, og vennene hennes vil mistenke henne for å motta de tåpelige gledene . Hvis du ser regn som faller på gårdsavlinger, forutsier dette tap i næringsliv og handel, og en dyster atmosfære på samfunnets nivå . Å se en regnbyge er alltid et dårlig varsel ….
…Fluer : En svak, sta, skitten mann, og å spise det er et skittent levebrød eller forbudte penger . Mange fluer er en skadelig fiende, men hvis den reisende ser fluene falle på hodet på ham, er han redd for at han vil krysse veien og gå med pengene sine, for Gud allmektig sier : “ Og hvis fluene frarøver dem noe, de vil ikke redde den fra den . ” På samme måte, hvis fluene faller på noe fra ham, det vil si fra pengene hans, frykter tyver ham . Og det ble sagt hvem som drepte en flue, fikk hvile og helse på kroppen ….
…Al-Tararih: Den som ser det i en drøm og arbeidet hans er et skittent arbeid, så vil det være dårlig . Og den som var ukjent, saken viste god . Når det gjelder parfymerer og resten av folket, er de skadelige ….
…Blå : De er ulykkelige . Når det gjelder plaggene som er inngravert i farger : dette er en uttalelse fra en hersker som hater og er lei seg . Det tosidige eller tofargede plagget er en mann som administrerer folket i religion og verden, og hvis det er nytt og skittent, så er det en verden og gjeld han har anskaffet . Og det ble sagt at klærne dekorert med farger er bra for fattahen eller slakterne . Som for andre mennesker, indikerer det nød og tristhet . Og det indikerer for pasienten at sykdommen hans øker fra akutt kim og gulaktig tid . Det er egnet for kvinner, spesielt for guanier og ekteskapsbrytere blant dem, fordi deres vane å bruke den ….