…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

…Zakat indikerer i en drøm økningen og doblingen av penger . Så den som så at han betalte zakat på pengene, antydet veksten, overflod og økning det året . Zakat på penger er bevis på godhet og beskyttelse fra fiender . Og kanskje indikerte zakat tahajjud om natten, og hyppig faste frivillig . Kanskje betaler zakat indikerer å betale av gjelden . Zakat indikerer overflod av fordeler, hever statusen og betaler ulykker . Og den som ser at han deler ut zakat-penger, Gud den Allmektige letter hans saker og velsigner ham med omvendelse . Og den som så det . Han betaler zakat al-fitr, så han øker bønn og ros og betaler av en gjeld hvis han skylder det, og han blir ikke syk i løpet av året . Zakat al-Fitr i en drøm er en fordel . Zakat of the metal er en god nyhet for en sønn eller kone . Og hvis den visjonære er dårlig, indikerer dette aksept av hans rettferdige gjerninger, og omvendelse hvis han er umoralsk, og Gud den allmektige gir ham tillatte penger, og hvis han er utro, blir han muslim ….

…Medlemmenes ord : Hennes ord indikerer at hvert medlem mangler tolkningen av medlemmet blant de pårørende til den visjonære . Når det gjelder skyld : Den som ser på at han skylder på noen andre for noe, så gjør han noe sånt, så fortjener han å få skylden, da det ble sagt : Hvor mye han skylder på og han er en krone . Den som ser ut som om han skylder på seg selv for en sak, da går han inn i en forvirret og forvirret sak å bli klandret for, så fjerner Gud den allmektige den fra det og viser sin uskyld for det til folk, og han kommer ut av deres skyld, fordi Gud den allmektige sa i historien om Yusef, fred være med ham : ” Sjelen er en ondskaps fyrste bortsett fra hva Gud har barmhjertighet mot. ” Wali : i turbanen og tauet er en reise ….

…Begravelsen er den som ser i en drøm at han ber på en begravelse, så frustrerer han mennesker i den allmektige Gud og det ble sagt : Begravelsen er en hyklerisk mann, dårlige mennesker omkommer ved hans hånd . Hvis han ser at den er plassert på kisten og ingen bærer den, blir han fengslet, og hvis den bæres, følger han eieren av myndigheten, får penger fra ham og drar nytte av det . Hvis han følger en begravelse, følger han en korrupt myndighet . Og den som ser at han er på en kiste, pengene hans vil øke . Og den som ser at han blir båret på menneskers skuldre, så han treffer hans høyhet og autoritet, erobrer folk og kontrollerer dem, og hvis de gråter over ham, er hans konsekvens prisverdig, og hvis de ikke gråter over ham og skylder ham, er ikke konsekvensen av hans affære prisverdig . Og hvis de ber for ham med godt og roser ham godt, blir hans straff hyllet . Hvis han ser at han er på en begravelse som går på bakken, kjører han på et skip, og hvis han ser en begravelse i luften, dør en hersker eller en lærd, eller en stor mann dør i fremmedgjøring eller på veien til Hajj eller jihad . Hvis en person ser at mange begravelser er plassert et sted, er hans familie overflod av hor og hor . Og den som så at han bar en begravelse, han ville ha ulovlige penger . Hvis en kvinne ser at hun er død og er gravid, gifter hun seg, og hvis hun har en mann, er gjelden hennes løst. Hvis han ser en begravelse i markedet, så er bagasjen der hykleri . Å bære over kisten i en drøm er basert på dens skjebne, eller å reise på land eller sjø . Og den som ser at han deltar i en begravelse, det indikerer et farvel for den reisende, eller den som søker i komforten av seg selv av den som leder den avdøde til ham, for begravelsessønnen får en karat av belønningen, og hvis han deltar på begravelsen, blir to karat telt, og bare Gud den allmektige teller ikke størrelsen på karaten og dens storhet ….

…Bakeriet : det velkjente betegner stedet hvor eieren bor, hans avkastning og hans inntjening, for eksempel hans bakeri, hans feddan og stedet for butikken hans, på grunn av maten han er plassert i, den gunstige brannen der han er brent, zakat og leie av malt hvete hevet i den, maling av dyr og esler og deres tjeneste, og kanskje har han antydet seg selv. Fra godt, ondt, økning, mangel, tomhet eller arkitektur, vender han tilbake til det eller til stedet for gevinst og dets avkastning . Når det gjelder den ukjente ovnen, kan det referere til Sultanens hus og herskerens hus på grunn av dens brannrestriksjoner . Og ilden er kraften til skade og nytte, og den har ord og tunger . Når det gjelder deigen og hveten som kommer til ham fra hvert sted og hvert hjem, er de som skatten og arvene som blir pålagt Sultanens hus og til herskerens hus, så returnerer de dem som næring . Og dyr som barn, tjenere og agenter, samt brødfat . Og kanskje han indikerte markedet, fordi skaperverket også skjenkes i det, og overskuddet i det er som knust aske, og tapet er som mangelen på bakevarer, og det forbudte og talende for ilden som er i det , så den som sender hvete eller bygg til den ukjente ovnen, hvis han er syk, han gir pengene sine til dommeren . Hvis han ikke er syk, og han skylder ti til sultanen eller en husleie eller resten av den som er forelsket og lignende, så betaler han det han skylder, ellers sender han en vare til markedet . Hvis bakken og ble sendt til ovnen var laget av hår, førte han ham i varen sin nær hovedstaden . Og hvis det var hvete, fikk han en tredjedel av dinaren, eller et halvt eller et halvt, i henhold til mengden av hans zakat, hvis han hadde kjøpt den, eller hvis noe falt i hans samvittighet ….

…Når det gjelder negler : evnen til en person i denne verden . Den som har lange negler og var soldat, han bærer våpenet sitt, noe som blir utsatt for ham . Og hvis han var en håndverker, for eksempel en tømrer og smed, økte hans arbeid, og hans industri var viet til ham . Hvis han var eier av varer og avkastning, økte fortjenesten og fordelene . Og alt dette så lenge det ikke slukker, og hvis det går utover grensen, vil han forsømme sin befaling og forespørsel, og alt han mottar er skadelig for ham . Når det gjelder den som klipper neglene, hvis han skylder en gjeld eller zakat, eller han har et depositum, eller han skylder et løfte, betalte han og betalte det han skyldte og hadde . Hvis det ikke er noe slikt, skal han undersøke gevinsten og være redd for å ta og gi den . Og historien hans fra fitrah og sunnah . Og hvis han var en soldat eller noen som ble kalt til krig og ble tvunget til å forlate våpenet og kaste hånden . Hvis det ikke er noe med konservatisme i hans tvetting, og han har etablert seg i sitt arbeid og sitt folk, i hele sitt hus, og i deres oppførsel og kunnskap, eller på guttene sine hvis han er høflig med det som er nyttig for ham fra dem, så er alt dette neglene hans . Når det gjelder den som har negler som har returnert klør eller klør, vil han seire i krigen og seire over motstanderen og beseire ham, og han er i stand til det som kreves . Og alt dette er ikke bra om året . På samme måte, den som har lemmer flyttet til dyrets bytte, hvis det dyret er urettferdig og spiser det onde, er det ikke noe godt i det ….

…Dirham betegner i en drøm gutten som er gravid . Og det ble sagt : Det indikerer minne og ros, og det kan indikere smertefullt treff . Og noen av dem ser at dirhamene for den som traff dem i en drøm, vil være som antallet deres mens de er våken . Hvis dirhamene er i en pakke eller i en pose eller pose, vil han deponere en hemmelighet som han vil beholde for eieren . Dirhamene indikerer ord, og hvis de er gode, så er de kunnskap, gode ord og oppfyllelse av et behov eller en bønn . Og antallet dirham er antallet rettferdige gjerninger . Og de brede dirhamene indikerer en bred verden . Og den som ser stramme dirham på overkroppen, det er et håndverk han tilegner seg . Og den som ser at han skylder en person dirham, så har han et sertifikat for ham, og hvis han gir det til ham på en ødelagt måte, avviker han fra sertifikatet . Og den som så at han mistet en riktig dirham, han rådet en uvitende og hørte ikke fra det fordi han savnet riktig tale . Lydene av dirham og dinarer indikerer gode ord . Dirhamene som ikke er inngravert på dem, indikerer fromme ord . Og dirhamene som bildene indikerer på kjetteri for bæreren og eieren . De nedsatte dirhamene er en rettssak som ikke utløper . Og visjonen om å ta dirham er bedre enn å betale det . Og den som ser at han har ti dirham og det blir fem, så reduseres pengene hans til det punktet, og hvis dirhamene er fem, så blir de ti, pengene hans øker i den grad . De rene dirhamene er renheten til den visjonære religionen og hans gode behandling av hver person, og dirhamene spredt i en drøm er gode ord . Og den som så en dirham i hånden, og det ble en krone, han falt i konkurs, og hvis han hadde en krone i sin besittelse, ble det en dirham som tjente fortjeneste, godhet og råd, og hvis dirham hans returnerte halvparten, da han mister halvparten av pengene i sin besittelse, og også eller returnerer en fjerdedel . Hvis dirham blir en dinar, så tjener han, og hvis dirham blir et gullstykke, så er det borte . Og eksistensen av dirhams profitt og glede . Og den prangende dirhamen er bedrag, løgner, bryter og lever i forbudte og begår store synder . Og det ble sagt : Den som får hestedyrham, blir ropt over, og hvis han betaler dirhamene til noen, vil han gråte over ham . Og den som ser at han har mistet en dirham eller stjålet fra ham, så vil han klage på sønnen hans, eller det han ikke liker ham, lider av ham . Og den som så at han ble tatt fra ham eller gått bort fra ham på en irreversibel måte, hans barn døde . Og den som stjal en dirham og ga det almisse, han ville fortelle det han ikke kunne høre . Noen av dem sa : Dirhamene i visjonen er et tegn på ondskap, og alt som er forseglet med en skinne, og en dårlig dirham er dårlige ord . Dirham er salver som helbreder sårene i hjerter, og avverger sorg, og indikerer også bekymring . Hvis det var falskt, var det et tegn på juks i tale eller handling, hykleri og hykleri på jobben . En klar dirham er en stat, en ball eller en sum penger, og indikerer fengsel og juling, eller kjøp og salg, og det er en sikkerhet mot frykt eller overflod av levebrød . Hvis dirhamene blandes med dinarer, indikerer det svaret på bønn, oppfyllelse av behov og kur av sykdommer, og svikefulle er dårlige ord, eller en tjener som ikke har noe godt, og kan indikere oppfyllelse av behov i en voldelig måte ….

…Molaren forekommer i svikens tenner av de som tennene indikerer, som foreldre, barn og ektefeller . Og kanskje introduserte han familien sin for en nød som ville nødvendiggjøre deres endring av den . Og jeksler i en drøm er eldre mennesker . Og hva som faller fra menneskelige molarer . Indikerer mangel på penger eller selvtillit . Og den som ser at molaren hans er trukket ut, han vil dø, og det ble sagt : Hvis han skylder en gjeld, vil den allmektige Gud betale den for ham, eller hvis han har tillit, så betaler han den til eieren . Og den som så at en av molarene hans var vond, han ville høre stygge ord fra sine slektninger ….

…Angir i en drøm hans levetid uten hans alder kolleger . Hvis han ser at alle tennene har falt ut, vil han leve et langt liv . Og hvis han ser at alle tennene hans har falt ut, og han ikke lenger ser dem, så vil hans husholdning dø før han blir syk . Og den som ser at hans øvre tenner har falt i hånden hans, så er det penger som blir hans, og hvis de faller i fanget på ham, så er han en mannlig gutt, og hvis de faller til bakken, er det en ulykke av død . Og den som ser at hans nedre tenner har falt ut, han vil lide smerte og smerte, illusjon og kvaler . Og den som skylder en gjeld hvis tennene faller ut i en drøm, dette indikerer at han oppfyller gjelden . Og hvis han ser at en av tennene hans har falt ut, vil han betale alle gjeldene sine samtidig . Og hvis alle tennene faller ut, vil alle i huset og vennene hans omkomme . Og den som ser at tennene hans faller ut mens han tar dem i hånden, dette indikerer barnas død . Og det ble sagt : Den som så tennene hans falle ut, indikerte skade på noen av vennene sine . Hvis han ser at folden hans har falt, får han en sønn eller en bror eller en søster til gode . Og tapet av en enkelt tann hvis den ikke ble behandlet, og han tok den i hånden, og hvis han var gravid, kom en sønn til ham, ellers ville han være til fordel for en bror eller slektning som hadde kuttet den . Og det ble sagt : Tannfallet indikerer et hinder som hindrer ham i det han vil . Det ble sagt : Det er bevis på gjelds eliminering . Og hvis han tok det som falt fra tennene, hadde han kanskje snakket feil og angret på det og holdt det hemmelig . Og kanskje tap av tenner antydet jihadistenes mestere om nødvendigheten av ingenting . Og den som ser at tennene hans har falt ut og at han ikke kan spise, han vil mangle ….

…En arm, så vel som en tomme og et rom, er en reise, og reiser er like mye som det som ble plantet, eller en tomme i overflod og knapphet . Og den som tørker av et plagg med en nål, en vegg eller et gulv, han skal reise til en landsby . Hvis han tørker landet av det han selger, vil han utføre Hajj, streve eller reise lenge . Håndarmen indikerer tristhet . Og hår på armer er en gjeld han skylder . Og den som ser en kvinne med bare armer, hun er verden ….

…Skade Den som ser at han har ødelagt en god ting i en drøm, ødelegger det gode han skylder, eller bryter et vitnesbyrd eller en pakt, eller følger en annen lære enn sin egen, eller gifter seg med en jomfru . Hvis ødeleggeren ble laget som smykker av gull eller sølv, kan det ha blitt utstedt dårlige ord fra den til en gullsmed . Kanskje er skaden et tegn på hat, fordi det er årsaken til koalisjonens ødeleggelse ….

…Når det gjelder å skylde, den som ser at han skylder på noen andre for noe, så gjør han noe sånt, så fortjener han å få skylden for det som ble sagt i betydningen : Hvor mange mennesker får skylden når han får skylden ….

…Klander : Det indikerer kjærlighet og synger : Hvis vanære er borte, er det ikke hengivenhet … og vennlighet forblir så lenge vanære er igjen. Hvis han ser ut som om han skylder på seg selv, så gjør han en handling som han angrer på og klandrer seg selv for, fordi Gud den allmektige sier : ~ Den dagen hver sjel kommer for å argumentere for seg selv .~…

…Når det gjelder låret : mannens klan, og hvis han ser at låret hans er avskåret og ødelagt, så fremmedgjør han seg fra sitt folk og hans klan, til hans død er i fremmedhet, for hvis låret er skåret og det gjør det ikke tvinge eieren og helbreder ikke, da kommer han ikke tilbake til sitt folk i det hele tatt . Den som ser at lårene hans er kobber, så vil hans klan være frimodig for synder . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så lårene mine var røde og hadde spirende hår på dem, og jeg ba en mann om å klippe håret . Han sa : Du er en mann som du skylder en gjeld som en mann fra slektningene dine betaler for deg ….

…Og den som ser fra volum av historiene til konger eller leser noe fra dem, skylder på ham for hans handlinger ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Når det gjelder å se bøker og aviser, den som ser noe av Koranens tolkningsbøker i hånden, hans saker er oppreist, og hvis han ser at han leser om det, gjør han problematiske saker, og den som ser fra rettsvitenskapens bind, så han vil gå veien til gode gjerninger, og hvis han leser dem, følger han forbudene, unngår forbudene, valget av rett og den som så fra nyhetsvolumene. Eller han leser det er nær kongene og den som så fra volumene av opprinnelse så søker han etter mystiske ting, og hvis han leser noe fra dem, så jobber han med noe som ikke får nytte av det og kan skje mellom ham og folket i kontroversen, og det kan være kommisjonen for noe som er forbudt for det og den som så fra talevolumene i kapitlet om monoteisme, logikk og uttalelse eller hva som passer det, eller han leser noe fra dem, er han engasjert i fantastiske saker, og den som ser fra bindene til dydene til ros og ros eller leser noe fra dem, så er han flytende i tungen med gode gjerninger og rettferdighet er prisverdig i sine handlinger, og unngår at verden søker det hinsidige og den som ser fra mengder med bønner og prekener eller leser noe fra dem , Gud den Allmektige reagerer Hans bønn blir kommunisert til ham av en som er trygg og den som ser fra historier eller leser noe fra dem, så skylder folk ham for hans handlinger. Noe, det er rettferdigheten i hans verdslige verk, og den som ser en av diktene eller leser noe fra den. Hvis han har poesi med dyder og monoteisme, møter han godt og fordeler, og hvis det er ros eller besluttsomhet, så jobber han ved å gjøre en handling som får ham til å skylde og knivstikke mennesker, og han har ingen interesse for det i sin religion. og verden, og som ser uttrykksvolumer eller Han leser noe fra det, så kommer en hadith til ham fra en person med stor skjebne, og han får godt og ære av det. Og den som ser fra volumene av kontoen eller leser noe fra den, han vil være bekymret for verdens søken, og den som ser volumene av anekdoter, latter og mangler hos mennesker og forherliger dem og hva som ikke har noen fordel i den eller leser noe fra det så blir det utstedt Han gjorde en stygg handling, og det ble sagt at å se volumet hvis det ikke ble åpnet og ikke visste hva som var i det, så er det en god ting i enhver situasjon….

…Og den som ser at han skylder på seg selv for en sak som han har savnet, så går han inn i en forvirret sak som han blir beskyldt for, og så tar Gud ham bort og er fornøyd med den fordi Gud den allmektige sier : “ Sjelen blir beundret av ondt bortsett fra det som Gud har barmhjertighet mot . ”…

…Ringen er i en drøm islams religion, og den som ser at han tok en ring, holder seg til islams religion . Og ringen på døren er et tegn på porten, øyenbrynet eller vakthunden, og hvis ringen er av gull eller sølv, er dette bevis på herlighet, høyde og eiendom . Og døren ringer som øyenbryn, budbringeren og forkynneren . Og den som ser kjernen i to ringer, skylder han to personer . Hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn i kjetteri ….

…Jøden er en fiende i en drøm, fordi Gud den allmektige sier : ( Så du skal finne mest fiendskap av mennesker til de som trodde jødene ). Og den som jobber med en jøde eller hans eier, han ser en person som fornekter sannheten og stopper den, og han er sjarmert og forræderisk, og han er astrolog og bedrager . Og den jødiske kvinnen er en verden uten et løfte . Den som ser at han er blitt jøde, tør synder, og den som ser en jøde, vil arve sin onkel . Det ble sagt : Å se jøden er veiledning . Og jøder i en drøm er fiender i form av venner . Kanskje det å se jødene tydet på slakterens smerte . Og hvis seeren var fattig, skjulte han vitnesbyrd og kunnskap, og at jødene kjente sannheten og skjulte den . Hvis han er i gjeld, benekt hva han skylder retten ….

…Og Jaafar al-Sadiq sa: ~Feil~ refererer til tre aspekter ved å oppnå seier, nå målet og gjøre opp for religionen. Ibn Sirin sa at den som tror at han skylder en gjeld og oppfyller den, det indikerer Hajj, og hvis han har lovet at han vil oppfylle sitt løfte, og hvis bønnen mislykkes, vil han gjøre opp ….

…Eid-bønnerom Å se Eid-bedehallen i en drøm betegner gleder og gleder, fjerning av bekymringer og velstand, helbredelse av syke og løslatelse fra fengsel . Kanskje fornyelsen av bønnesalen indikerte den ondsinnes omvendelse og den vantros omvendelse, nedstigningen av regnet, seieren over fiendene, oppfyllelsen av løftet og ekteskapet til ungkarer . Kanskje hans visjon tydet på arbeidsledighet og lavkonjunktur, og pandemien i kameler, kyr og sauer . Det betegner bekymringene og plagene, sorgen og skilsmissen til ektefellene, og de fjerne reiser . Og kanskje indikert av utnevnelse og avskjedigelse av sjefene, og frelsen fra fengsel, og lindring fra tretthet, og eliminering av gjeld, og at de døde har fullført sitt liv og levebrød . Og hvis han er i gjeld, blir han spurt om hva han skylder av gjelden ….

…Når det gjelder lærde, er han doktor i religion, og den mannlige rådgiveren, fordi Gud den allmektige sier : ~Og husk, for minnet kommer de troende til gode .~ Hvis han ser ut som om han blir husket og ikke fra sin familie, er han i bekymring og sykdom, og han ber til den allmektige Gud om lettelse . Hvis han snakker til oss med visdom, vil han bli kurert og betale ned en gjeld hvis han skylder det, og han vil seire fremfor de som har gjort ondt i ham . Og hvis han snakket i Khanna, ville det være vanskelig for ham, og han ble en latter som ville bli tatt lett på . Fortelleren er en mann med gode rekorder, fordi Gud den allmektige sier : ~For deg mangler vi det beste av historier .~ Hvis han ser ut som om han forteller, er han trygg fra frykt, fordi Gud den allmektige sier : ~ Da han kom til ham og fortalte historier til ham, sa han at han var redd .~ Og hvis en kjøpmann så ham, ville han overleve tapet ….

…Det ble sagt at visjonen til deigen, enten den er i en bolle eller noe annet, tolkes i henhold til en persons samvittighet og på hva han skylder for å oppnå sin intensjon ….

…Dørene : Dørene åpner er levebrødporten, og døren til huset er dets verdier, så det som skjedde i det er i verdiene til huset . Hvis han ser en liten dør midt i huset sitt, mislikes det ikke, fordi han kommer inn i skamfolket, og han vil gå inn i huset for å forråde sin kone . Betydningen av husdørene faller på kvinner, og hvis de er nye, er de jomfruer, og hvis de ikke er lukkede, er de jomfruelige . Og hvis han ser døren til et hus falle, rive ut, brent eller ødelagt, er det en ulykke for husets verdier . Hvis døren til huset hans er stor eller utvidet og sterk, så er det god stand av verdiene, og hvis han ser at han ber om døren til huset sitt, så finner han den ikke, så er han forvirret om en verdslig sak . Og den som ser at han gikk inn gjennom en port, og hvis han er i krangel, da er han seirende, for Gud allmektig sier : ~ Gå inn døren til dem, og hvis du kommer inn i den, vil du seire .~ Hvis han ser dører som har blitt åpnet fra kjente eller ukjente steder, så åpnes dørene til denne verden for ham med mindre han overgår hans skjebne, og hvis han går utover det, forstyrrer han huset og ødelegger det . Hvis portene er til veien, går det som kommer fra denne verden til fremmede og vanlige mennesker . Og hvis det ble åpnet for et hus i huset, ble det gitt til folket i huset hans . Hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg utover antall dører, så er det innreise av et folk over ham uten tillatelse i en katastrofe, og kanskje bortgangen av døren til huset fra dets beliggenhet var bortgangen av huseieren på hans skapelse og hans forandring av folket i huset hans . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal port til en bred port, så er han utgangen fra smal til bred, og de som er i skjeden . Og hvis han ser at huset hans har to dører, så er kona hans korrupt, og hvis han ser to ringer i massen, skylder han en gjeld til seg selv, og hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn inn i kjetteri . Og blokkering av døren til huset er en stor ulykke for folket i huset . Terskelen : en kvinne : Det ble fortalt at Ibrahim al-Khalil, må Guds bønner og fred være over ham, sa til sin sønn Ismaels kvinne : Si ham at han ikke er terskelen til døren din, og hun fortalte ham det, så han skilt seg fra henne, og det ble sagt at terskelen er staten, og skjulet er kvinnen, og søylen er hodet til huset og hennes verdier, så han rykket henne opp for verdiene til huset etter herligheten og hennes fravær Fra synet av verdiene, akkurat som fjerningen av kvinnens synder skiller seg . Det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så i en drøm at den øvre overliggeren på døren min falt på den nedre, og jeg så de to dørene falt, og den ene falt utenfor huset og den andre inne i huset . Han sa til henne : Har du en fraværende mann og sønn? Hun sa ja . Han sa: Når det gjelder fallet av de øvre karmene, vil mannen din komme raskt, og når det gjelder lukkeren som faller utenfor, gifter sønnen seg med en merkelig kvinne . Snart, til ektemannen og sønnen presenterte en merkelig samling ….

…Påstand Hvis en person blir vanæret i en drøm fra en profet eller verge, må du bebreide Khalil, noe som indikerer at han angrer og vender seg bort fra sin synd . Og formaning indikerer kjærlighet . Hvis han ser at han skylder på seg selv, så gjør han en handling som han angrer på og klandrer seg selv for ….

…Guds minne, hvis noen så det i en samling som å lese Koranen, bønn, diktet om asketisme og tilbedelse, så indikerer det at det stedet vil bygge en tett bygning i henhold til lesingens omfang og dens gyldighet . Og den som ser at han husker Gud allmektig mye, han skal seire over sine fiender . Når det gjelder å minne folk på, er den mannlige mannen i en drøm en rådgiver som redder mennesker fra sine synder, selv om han er en kjøpmann som redder dem fra tap . Og den som ser at han husker og ikke er verdig det, da er han i bekymring og sykdom, og han påkaller Gud for lettelse, og hvis han snakker ord av rettferdighet og visdom og er oppriktig i hans minne, så kommer lettelse til ham og blir kurert av sykdommen sin, og han går ut fra vanskeligheter til kapasitet, og løser en gjeld han skylder, ellers erobrer han en urettferdig. Ordene hans er dårlige, så det blir vanskelig for ham, og han snakker noe han håner og ler av ….

…En arm, så vel som en tomme og et rom, er en reise, og reiser er like mye som det som ble plantet, eller en tomme i overflod og knapphet . Og den som tørker av et plagg med en nål, en vegg eller et gulv, han skal reise til en landsby . Hvis han tørker landet av det han selger, vil han utføre Hajj, streve eller reise lenge . Håndarmen indikerer tristhet . Og hår på armer er en gjeld han skylder . Og den som ser en kvinne med bare armer, hun er verden ….

…Zakat : I en drøm er han en av de velstående, fordi pengene hans er fruktbare og hans venstre øker, med mindre han skylder en gjeld eller har et depositum, så gjør han opp for det og betaler det til sin skyld . Hvis obligatoren er en død person eller en rettferdig mann, så har han lyktes med Gud og hans minne steg og betalte zakat for sitt arbeid, så hva med at han ber med effekten av det eller erindring av Gud, så hvis han gir tillatelse for det på et annet tidspunkt enn under Hajj, så kanskje han vil vitne og betale zakat på det ? Hvis det er i løpet av Hajj-månedene, så gjør han Hajj, hvis Gud vil . Og hvis en fattig person ser at hvis han barberer hodet, klipper bart, plukker armhulene, klipper neglen eller barberer kjønnshåret, med mindre han blir kledd av klær eller vasket med vann, eller han gjør det i en moske , eller ber etter det, så går han ut av sin tilstand og omvender seg fra sine synder og reiser seg om ham, og lykkes med tilsynelatende bønn eller vitne vitne ….

…Og den som tror at han har betalt Zakat al-Fitr, han vil be og rose mye, fordi Gud den allmektige sier : “ Den som forplikter zakat, lykkes og nevner navnet på sin Herre og ber. ” Og han skulle betale ned en gjeld hvis han skylder det, og han vil ikke bli rammet av sykdom eller sykdom i løpet av året ….