…Det er i en drøm som ber om tilgivelse og søker om tilgivelse er hagen, og den som ser at han vanner frukthagen sin, familien hans vil komme . Hvis han ser frukthagen sin tørr, så er kona øde . Og den som kommer inn i en ukjent hage hvis bladene er spredt, de vil bli slått . Og frukthagen indikerer kvinnen fordi hun blir vannet med vann og hun blir gravid og føder . Den ukjente frukthagen kan referere til den edle Koranen, fordi den er som hagen i øynene til seerne, og i hans hender høster leseren fra fruktene av hans visdom, og den forblir med sin opprinnelse med det folk nevner, som er det gamle og oppdaterte treet, og løftet og løftet er som dets søte og sure frukter . Kanskje den ukjente frukthagen indikerte paradis og dets lykke fordi araberne kaller det himmelen . Kanskje han pekte lunden mot markedet og brudens hus, så trærne var hennes bord, og frukten var hennes mat . Og kanskje antydet han et sted eller et dyr som skal brukes fra, og som skal brukes i det, som butikker, khaner, duer, geiter, dyr, husdyr og andre avlinger . Hvis noen ser seg selv i en hage, ser jeg på tilstanden hans, hvis han er i sannhetens hus, så er han i paradis og lykke, og hvis han er syk, døde han av sin sykdom, hvis frukthagen er ukjent, og hvis han er Mujahid, oppnår han martyrium, spesielt hvis han ser en kvinne kalle ham for seg selv, eller han drakk melk eller melk i den. Honning fra elvene hans, eller hvis fruktene ikke ligner det han har kjent, og hvis det ikke er noe av det, og hvis han er enslig eller har hatt en ekteskapskontrakt, giftet han seg eller inngikk en kone og fikk som han så i hagen . Og den som kommer inn i en hage og ser en ansatt eller en slave tisse i bena, eller vanne ham uten driverne eller fra en annen brønn enn sin egen, så er han en mann som forråder ham i sin familie . Den velkjente frukthagen er veiledende for sin eier, garantist eller hersker, og indikerer moskeen for allmennheten, inkludert folket, den private, den uvitende, de lærde, den elendige, den sjenerøse, og den indikerer markedsplassen eller rollen som kunnskap, for eksempel skolen og andre steder som kombinerer tilbedere og studenter av vitenskap . Det indikerer universitetshuset for de rike og de fattige, de gode og umoralske . Den som kommer inn i en drøm i hagen, som om han går inn i den på det tidspunktet fruktene kommer inn, indikerer godhet, levebrød og en økning i gode gjerninger, ektemenn og barn, og hvis det er på slutten og blader falt fra det, indikerer det å avsløre situasjonen og gjeld eller skilsmisse fra ektemenn eller tap av barn, hvis innsiden til Bustan-døde, så er han i himmelen, og hvis han var sunn, hadde han kanskje vært urettferdig mot seg selv og ikke pålitelig i sin religion. Hvis han hersker over ham eller sin besittelse, oppnår han ære og autoritet, ellers er han bortkastet på seg selv . Kanskje frukthagen antydet kona, sønnen, penger, godt levebrød og fjerning av bekymringer . Og kanskje indikerte Bustan stedet hvor festen det er forskjellige matvarer og farger, og sultanens hus som samler hærer og soldater ….

…Daniel sa hagen. Daniel sa at hagen er en kvinne, så den som ser at han vanner hagen sin, vil vende seg til å ha samleie . Og den som ser noe annet, hans uttrykk er mot ham ….

…Vannmannen er i en drøm en mann som henter ut penger med list . Hvis en person ser at han tømmer vann uten container, vil pengene ikke vare før de er borte eller fordelene er borte . Hvis han vannet den frukthage, ville han plage en kvinne . Og hvis den hagen bærer frukt, vil han gi den til et barn, slik han ser fra frukten av hagen . Hvis han ser en gammel brønn og vannes fra den med kameler, husdyr eller mennesker, så gjør han de beste og mest ærverdige gjerningene, og han er som en gjeter som drenerer vann fra brønnen for sin flokk kameler og sauer . Og den som ser at han legger en bøtte i en gammel brønn og vanner dyret, så ser han meg i sitt arbeid for en religion eller en verden i henhold til hans styrke og aktivitet på ham . Og den som ser at han lager en bøtte til seg selv spesielt, så jobber han i sin verdens interesse . Og den som så at han ville fjerne bøtta fra brønnen og vaske med den, og hvis han ble fengslet, ville han overleve, og han fikk penger og lykke . Og den som bygger seg opp i en brønn og har en gravid kvinne, skaffer et mannlig barn, og hvis hans kone ikke er gravid, er han en som søker levebrød, og hvis vann kommer ut i bøtta, vil han få det levebrødet, hvis han har varer på reise, kommer det til ham, og hvis han har en kurert pasient, og hvis han er fengslet Overlevd . Og den som ser at han står på en brønn med en bøtte i hånden og vil øse den opp, det er bra, og han vil få penger . Brønnen kan være en kvinne, fordi brønnen er hans forsyning . Hvis bøtta søker kunnskap, er brønnen læreren hans, som drar nytte av sin kunnskap, og det han samler på vann er hans andel og hell ….

Hagen til huset i en drøm indikerer bevaring av kvinner, mennets kyskhet og negasjonen av mistanke om penger og barn . Dette kan indikere knapphet og hindre studenten fra det han trenger av kunnskap . Kanskje dette indikerer sakramentale gjerninger som ikke alle vet, for eksempel faste og nattbønner . Kanskje indikerte det askese, fromhet, ros og helliggjørelse av den allmektige Gud . Kanskje indikerte det ekteskapet til slektninger uten utlendinger . Kanskje hagen i hjemmet indikerer galskapen til de i huset, eller en bot og kostnad ….

…Masih Hvis du drømte om å se Kristus som et lite barn tilbedt av vise menn, betyr dette mange lykkelige dager, fulle av rikdom og kunnskap, rik på glede og tilfredshet . Hvis Kristus er i hagen til ~ Getsemane ~, vil en trist ulykke fylle sjelen din med sorg, og du vil føle store ønsker om endring ved å miste kjærlighetsmotivene . Hvis du ser ham i templet som kritiserer kjøpmennene hardt, betyr dette at onde fiender vil bli beseiret og hederlige gjerninger vil seire . ~ Getsemane : er hagen der Kristus ble arrestert utenfor Jerusalem .~…

…Hvis du drømte om Adam og Eva, forutsier dette at en begivenhetsrik begivenhet vil stjele fra deg og håpe på suksess i dine saker . Å se dem i himmelen mens Adam dekket nakenheten med et fikonblad mens Eva var helt naken, bortsett fra en orientalsk farget slange som prydet livet og magen, symboliserer dette at forræderi og falsk tro vil forene seg for å velte lykken . Når det gjelder å se eller høre Eva chatte med en slange, forutsier dette at kloke kvinner vil føre deg til en drøm om å miste formuen og omdømmet ditt ….

…Hva med å se slanger og slanger , og har det en spesifikk betydning? Å se slanger generelt er veldig skremmende, og de er menneskets syvende, og mennesket er syv, så frykt ham og frykt dem, og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tillot oss å drepe dem i løsningen og det forbudte i hadith av fem personer som blir drept i løsningen og det forbudte, og han nevnte dem i en av fortellingene : slangen . For forfatteren av disse linjene varierer betydningen av å se slanger, avhengig av visjonstiden. Om sommeren eller vinteren kan det være lettere å se det om vinteren, men det kan være en indikasjon på en forbedring av den medisinske eller patologiske tilstanden til søkeren, og alle vet sammenhengen mellom slangen og medisinen, og det kan være en indikasjon på helbredelse fra hekseri, og koblingen mellom slangen og magien er tydelig, og jeg mener magien til tryllekunstnere da tauene ble som om de var liv, så Moses opphevet magien sin med en ekte slange, og så la deg vite det, O kryss, det å se slangen spesielt om vinteren kan bety helbredelse fra magi ! Og jeg vet at du kan bli overrasket over denne samtalen, men dette er sannheten jeg nådde etter vurdering, analyse og studier . Slanger om vinteren kan være et tegn på regn, og dette trekk fra deres språklige betydning, for de er i live og vann, Gud skapte alt levende for oss fra det, og tenker på ordet levende ! Å se unge slanger kan ha en hyggelig betydning for en gift kvinne, det vil si at hun vil bli gravid og deretter føde, for lite liv er en metafor for eksistensen av sjelen eller livet til et nytt lite vesen, som er denne lille nyfødte som vil bli født med tillatelse fra Gud … Her er et symbol som dette, det kan frykte eieren, men og som du merker, er betydningen herlig . Spesielt lange slanger kan være et symbol på tarmen og komforten eller sykdommen som foregår i den, eller det kan være et symbol på slektninger, og det kan være synstidspunktet. Sommer eller vinter er den største rollen for å definere betydningen, enten den er god eller dårlig, fordi slangen er om sommeren og ofte har en dårlig betydning, og om vinteren har den ofte en god mening, og det er fortsatt et spørsmål om å gjengi passende mening for visjonen, i henhold til informasjonen til eieren, på krysset, og hver og dens subtilitet . Når det gjelder å drepe en slange , så er det Mahmoud om sommeren , og det kan indikere oppfyllelsen av en gjeld , eller slutten på test- og overveielseskampene , og det kan indikere slutten på fiendskap med en pårørende , og det kan være en indikasjon på å kvitte seg med forbudt behandling , eller forbudt atferd , enten det er verbalt eller verbalt , og det kan være forsvinningen. Et problem med et av barna , eller av et av barna , og det kan bety at du avslutter en gunstig behandling . Og omvendt om vinteren kan det å drepe henne ha dårlige betydninger i de fleste tilfeller , for eksempel : å kutte en livmor og en krangel mellom slektninger , kutte et behandlingsprogram , avbryte eller kutte det , kaste bort penger eller bruke penger , forsømme en guttas avhengige eller kone , og det gjenstår å si : at hver visjon har sine omstendigheter , i henhold til resten av symbolene , og så er det ganske annerledes på visjonen til en annen, avhengig av disse variablene , og hva som betyr noe for denne forfatteren er linjene ikke å koble til visjonen om slanger , og tegn på alarmerende , som for eksempel : øye – fanger eller magi eller sykdom , og andre ….

…Basil refererer til gutten hvis den vokser i hagen, og den indikerer for kvinnen om den ble samlet i en bunt, og indikerer ulykken hvis den ble kuttet og kastet ut av sted, eller det ikke var vind . Og det ble sagt at basilikum er en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Glede og sjeler og et lykkeparadis .~ På persisk er det chasirm, og sauene betegner kongen, og duen er tannfeber ….

…The Cow : En år, og Ibn Sirin pleide å si at kuas vaktel er den som eide det, meg kjærere enn Mahazel, fordi vaktel er fruktbare år, og Mazel er år med fruktbarhet, ifølge historien av Josef, fred være med ham . Det ble sagt at kua er høy og har penger, den fete er en velstående kvinne, den magre er fattig, kua er god og nyttig, og den hornete kvinnen er en utstøtt kvinne . Den som tror at han ønsket å melke henne, og hun forbyr ham med hornet, er sint på ham . Hvis han så at noen andre melket henne og ikke forhindret ham, forrådte urinlederen ham i kona . Og haugen hennes er verdiløse penger . Hans kones oppfatning av henne, og hennes tap indikerer kvinnens korrupsjon . Noen av dem sa at utelukkelse i møte med en ku er en motgang i begynnelsen av året, og det er dårlig for det midt på året, og dets mirakel er alvorlighetsgraden på slutten av året, og slakting av kyrne er en katastrofe blant slektninger, og halvparten av slaktede er en katastrofe for en søster eller datter, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis den er en, så har den halvparten. ~ En fjerdedel av kjøttet er en katastrofe for en kvinne, og en liten del av det er en katastrofe som forekommer andre steder . Noen av dem sa at å spise biff er halalpenger i året, fordi kua er Sunnah . Kuhorn ble sagt å være fruktbare år . Den som kjøper en feit ku vil slå wilaya i byen Amra hvis han er kvalifisert for det . Og det ble sagt at den som traff en ku, traff en eiendom fra en stor mann, og hvis han var en sølibat, giftet han seg med en velsignet kvinne, og den som så det som om han hadde kjørt en ku og gått inn i hjemmet sitt og bundet den, ville han få rikdom, glede og lettelse fra bekymring es . Og hvis han ser henne kutte ham med hornet, indikerer han tap, og hans familie og slektninger er ikke trygge . Og hvis han så at han hadde samleie med henne, ville han blitt et fruktbart år uten ansiktet hennes . Hvis koens farger er det som tilskrives kvinner, er de som fargene på hesten . På samme måte, hvis det tilskrives år, og hvis han ser en ku suge melk fra kalven i en draa, så er det en kvinne som leder over datteren sin . Og hvis han ser en slave som melker en ku av sin herre, så gifter han seg med sin herres kone, og den som ser at han har skrapt en ku eller en okse, han vil bli syk så mye som den blir riper . Og den som har en ku eller en okse mot seg, han vil motta motgang og straff, og jeg frykter å bli drept . Og kua ble sagt å være et godt tegn på ballen, og den som så den sammen, indikerte en forstyrrelse . Når det gjelder kyr som kommer inn i byen, hvis noen av dem følger hverandre og antallet deres er forståelig, så er det år som kommer inn i folket, hvis de er fete, er de velstand, og hvis de er magre, er de vanskeligheter, og hvis de skiller seg ut i det, så er den fremskredne fet, velstanden utvikler seg, og hvis han er mager, utvikler nødene seg, og hvis de kom sammen eller var ujevne, og byen var en havby, og det var under reisen og skip ble presentert i henhold til antall og tilstand, ellers var det en synonym fristelse, som om de var ansiktene til kyr så vel som i godhet som hverandre, bortsett fra at de alle er null, fordi de er sykdommer som kommer inn i mennesker . Hvis hornene har forskjellige farger, eller de er motvillige til det, eller hvis ild eller røyk kommer ut av munnen eller nesen, er det et militær, raid eller fiende som slår dem og stiger ned på hagen deres . En drektig ku er et fruktbart år . Og den som ser at han melker en ku og drikker melk, han vil være rik hvis han er fattig, og han vil være stolt av sin status, og hvis han er rik, vil hans rikdom og stolthet øke . Og den som gir ham en liten kalv eller kvige, han slo et barn . Og alle mindreårige av løpene, hvis høvding tilskrives en mann og en kvinne i tolkning, så er et barn et barn . Og biff er penger, så vel som kjøtt . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg slaktet en ku eller en okse . Han sa : Jeg er redd for at du skal ha en mann, og hvis du ser blod som kom ut, er det mer alvorlig. Jeg frykter at det vil nå de døde . Hvis du ikke ser blod, er det lettere . Aisha sa : Jeg så som om jeg var på en høyde rundt meg og slaktet kyr, så Stolq sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, vil det være et epos rundt deg . Det var slik ….

…Og å plukke de hvite rosene fra hagen hans er bevis på at du kysser en kysk kvinne ….

…Og å plukke opp gule roser fra hagen hans er bevis på en rett kvinne ….

…Og den som ser at han kom inn i en barnehage som tilhører noen andre og deretter vil ved å gå inn i ham for å gå en tur, så indikerer han at han sitter rettferdig og Hajj med dem, og når det gjelder å brenne den, rive den opp eller rive den opp, er han tolket som nevnt ovenfor i å nevne frukthagene, og på samme måte hvis han ser i dyrene eller mammutene på jorden, og når det gjelder hagen der Guds sendebud, ber Gud være med ham, har presentert sitt uttrykk i tiende kapittel ….

…De to vindene skiller seg ut i en drøm i henhold til deres lukt og bruk, da de indikerer lindring av bekymringer, gode gjerninger og et oppriktig løfte . Hvis den døde gir den levende basilikum eller ser den sammen med ham, indikerer det at han er i himmelen . Og basilikum for singelen er en kone, og kona har en sønn, eller en kunnskap som kjennetegner ham, eller en vakker ros . Kanskje innføring av basilikum til en person i en drøm indikerer bekymring og nød, og indikerer kanskje sykdom fordi den blir tilbudt pasienten . Møtet mellom vann og grønt i en drøm er bevis på at bekymringene har gått . Og duen har ikke noe godt å se det hvis den kommer inn i pasienten, fordi det indikerer hans død fordi han har et bad og kjøtt . På samme måte indikerer alle vinder at døden er nært forestående, og kan indikere en epidemi . Og Al-Basil Al-Sattari indikerer hva en person trenger for å være skrevet . Og hvis basilikum spirer på plass, er det en vakker mannlig og hyggelig tale . Og lakris av basilikum ble født som hann . Og den som ser en krans med basilikum på hodet, han skal fjernes fra embetet hvis han er hersker . Selgeren av de to vindene bekymrer seg . Hvis de to vindene blir sett avskåret, indikerer det all angst og tristhet, og hvis de blir sett på sine steder, indikerer det trøst, en mann eller et barn . Og den som ser Rehana reist til himmelen på den ene siden av jorden, det er den lærde fra den siden . Snarere indikerer basilikum et barn hvis det vokser i hagen . Og det indikerer kvinnen om den ble samlet i en bunt . Og det indikerer ulykken hvis den ble avskåret fra sitt sted hvis den ikke hadde lukt . Og det ble sagt : Basil er en kvinne, dens godhet er god, og det lukter som kjærligheten til henne . Hvis basilikum blir sett flatt i en manns hus, er det ros for ham . Hvis en person kaster en annen person med to kurver, vil en annen mann stoppe ham, og den som er samlet mellom dem, kommer i sorg . Og den som ser noen andre sitte i en moske og rundt et basseng, det er hans fravær og minner dem om noe som ikke er i den . Og Rihani i en drøm er en mann som er fornøyd med ulykker, tålmodig over skjebnen ….

…Sorg er i en drøm de er vemodig . Og den som ser at han har samlet en haug med pærer fra hagen sin, han skal vokte seg for det onde . Og den fattigste av urter er penger som pengene er passende for, og muldyret som vokser er en mann . Noen av dem sa : Alle belgfrukter er gyldige, og noen sa : Alle belgfrukter liker ikke . Noen av dem sa : Alle pulser indikerer handel, sorg, fødsel og penger. Hvis de indikerer handel, er det en handel som ikke har noen overlevelse, og hvis det refererer til menn, så er de soldater . Og den som erstatter manna og vaktel med belgfrukter og hvitløk, han vil få ydmykelse og fattigdom . Hvis han ser at han erstatter brød med brød, vil han bli frelst fra fattigdom og ydmykelse . Og den som ser at han spiste kokte belgfrukter, han vil få godt og ha nytte av alt, glede, lykke og godhet, og han vil ha fortjeneste i alt . Og det tåpelige lille kronbladet, som er purslane, er et tegn på å ønske det han ikke skjønner ….

…Al-Rawdah er noen som så Riyadh al-Khidr i en drøm hvis essens ikke er kjent, for det er islam og religion . Det er også all grønnhet på jorden . Det ble sagt at noen som så en barnehage plutselig ble skadet . Og hvis han ser de døde i en god hage, så er han i himmelen . Barnehagen indikerer verden og dens utsmykning og kona som har mange penger . Og den ukjente hagen kan indikere ethvert sted med dyd som Gud den Allmektige blir fulgt i, for eksempel profetens grav, fred være med ham, erindringsringene, godhetens moskeer og de rettferdiges graver og barnehagen kan henvise til Koranen og boken med kunnskap og visdom, og det kan indikere paradis, så den som går ut av det til et sumpete land eller går fra et år til en kjetteri Eller til en syndshandling . Og den som ser seg selv på en eng mens han spiser av den, og han er på tidspunktet for Hajj, eller i den ringer han til bønn, så gjør han Hajj, og hvis den vantro ser at han omfavner islam, eller lovbryteren ser ham at han angrer, ellers er det en god gjerning at han liker å delta på fredagsbønnen eller begravelsen ….

…Det er i en drøm gode nyheter og advarsler, krig og pine, makt og fengsel, tap og synder, og den som ser ild og har gnister og har lyd og opprør, det er en prøvelse der en verden av mennesker går til grunne . Og den som ser ild i sitt hjerte, det er kjærligheten til seierherren og undertrykkelsen av dem som forlater hans elskede . Og den som ser to branner, de er militære . Jo høyere ilden er med høy røyk, desto større skrekk og pine . Den som tenner bål i en mørk natt for å lede folk til veien, vil motta et flagg som guider folk, og den som tenner det uten mørke, så er han en kjetteri . Og det ble sagt : Hvis du ser ild om dagen, er det et tegn på krig og oppvigling . Og den som ser at han tilber ild, så elsker han krig, og kanskje han adlød Satan i sin ulydighet . Og den som ser at han fyrer med ild om vinteren, han vil være rik . Og den som ser at han spiser ild, han spiser urettferdig foreldreløse penger eller spiser forbudte penger . Og den som ser at han har solgt ild og kjøpt en hage, så selger han duer og kjøper en hage, og omvendt . Og den som ser en person komme inn i ilden og bli torturert, da mister han pengene sine eller begår synder som krever ilden . Og den som ble rammet av ilden og ikke brente ham, hold tiden sin . Og den som ser ilden brenne noe av kornet, prisen er høyere . Og den brennende ilden er en ulykke av Sultan . Og den som blant guvernørene ser at han tenner ild mens den er slukket, han skal isoleres og ilden slukkes . Og den som ser en ildflamme på døren uten røyk, det indikerer Hajj . Og brannen i fingrene indikerer urettferdigheten til de skriftlærde . Og ild i håndflaten er en urettferdighet i utførelsen . Og den som ser en ild som vil spise alt som har kommet . På ham og den har en enorm stemme, fordi det er krig, pest, kopper eller død som oppstår der . Og hvis han så at den steg opp fra et sted til himmelen, så har folket der stedet kjempet mot Gud den Allmektige med synder . Den som ser ild, brenner noe av klærne eller noen av organene, og ulykken rammer ham . Og den som ser at han blir rammet av en glød av ild, han vil falle i folks tunger og fylle ut igjen . Og den nyttige, skinnende ilden er en sikkerhet for den fryktede og nærheten til sultanen . Og den som så en brann som stammer fra hjemmet hans, ville skaffe seg en stat eller handel . Og den som så at en ildstråle lyste fra øst til vest, da vil han vite at han vil bli nevnt i øst og vest . Og hvis han så en ild skinne fra hodet hans, og det hadde lys og stråler, og hans kone var gravid, fødte hun en gutt som ville seire og ha en stor hann . Og den som ser at han tenner ild på toppen av et fjell, han vil nærme seg den allmektige Gud eller oppfylle hans behov, og hvis han er fraværende, vil han komme tilbake trygt . Og den som ser i skjørtet sin en brennende ild og er gift, så blir kona gravid . Og ilden i ørkenen er krig . Og hvis han tar et kull midt i bålet, så treffer han forbudte penger fra sultanen . Og den som setter fyr på mennesker, jeg vil skape fiendskap og avsky blant dem . Og den som har en brann som skinner fra hodet, han vil være alvorlig syk . Og den som ser at han er midt i ilden og ikke finner dens frihet, da vil han oppnå sannferdighet, sikkerhet og seier over sine fiender . Og den som ser ild, slukkes, og splid bor . Hvis ilden er i et land, så er det døden til herskeren eller dens lærde, og hvis den slukkes i hagen sin, er det hans død . Og ilden kan være en indikasjon på beregningen fordi de ble skapt av giftenes ild, og kanskje indikerte det tørke og gresshopper . Og den som så ild snakke i en krukke eller i nærheten av den, han ville bli truffet av en jinn . Skadelig brann indikerer urettferdig autoritet, og hvis folk drar nytte av det, indikerer det bare autoritet . Og ilden om vinteren betegner frukten, som de sier : Ild er vinterfrukten . Å spise ild indikerer at du spiser og drikker i forbudte kar, som gull og sølv . Kanskje angav hun sin tilbeder . Samt lys og mørke ….

…Vannmannen : En mann henter ut penger med bedrag, så den som ser at han kjøper fra en brønn med vann og inneholder vann i fartøyet sitt, så inneholder han penger fra bedrag . Hvis han så at han tømte den i annet enn en container, brukte han ikke vannet med ham før det var borte og fordelene var borte . Hvis han vannet den i frukthagen sin, ville han slå en kvinne, og han ville slå henne . Hvis hagen bærer frukt, vil han slå et barn slik han ser av det . Hvis han ser en gammel brønn og vannes ut av det kameler, mennesker eller husdyr, så gjør han de beste og mest ærverdige gjerningene fra landet i henhold til sin styrke og fant det i det, og han er som en hyrde som drenerer vann fra brønnen for hans flokk kameler og mangel . Og den som ser at han faller fra en eldgammel brønn og vanner dyret, så er han et hykleri fra en religion eller en verden i henhold til sin makt over det . Og hvis han ser at han gjør en spesiell forskjell for seg selv, oppnår han i sitt arbeid en minimal interesse i forhold til styrken på grunn av vannmannen sin tendens til spesielt hans verden . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Jeg så som om jeg var i hjertet av en svart sau, da tok Abu Bakr bøtta etter at han tok bort en eller to synder, og da han tok den borte var svakhet, og Gud ville tilgi ham, så tok han bøtta etter seg, Omar bin al-Khattab, og sauene blandet med egg, så bøtta ble umulig. Vest i hans hånd har jeg ikke sett et mannlig geni Efrik O Ibn al- Khattab . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Abbas og sa : Jeg så som om jeg helte en bøtte i en brønn, og to tredjedeler av bøtta ble fylt, og en tredjedel var igjen . Han sa : Du er fraværende fra familien din i seks måneder, og din kone er gravid og vil føde en gutt . Han sa : Hva er bevisene? Han sa : Fordi jeg gjorde brønnen til en kvinne, og de gode nyhetene som var i gropen var Yusef, fred være med ham, så jeg visste at han var en gutt, og to tredjedeler av bøtta var seks måneder, og gjenværende tredje var tre måneder . Han sa : Hun trodde at boka hennes hadde blitt nevnt at hun var gravid for seks måneder siden ….

…Ask : falsk tale som ikke drar nytte av den . Og den som tenner en ild ved Sultans port, han vil få besittelse og kraft . Hvis han ser en høy, lys ild som har et stort lys til fordel for folket, så er han en kongelig mann med nytte . Hvis han ser at han sitter med et ordtak om en ild som redder innbyggerne, er det en velsignelse, en velsignelse og en styrke, for Gud den allmektige sier : ~ Salige er de som er i ilden og de rundt den .~ Og hvis han så en brann, ble du ført ut av hjemmet hans, han ville oppnå en stat, handel eller makt i en handel. Hvis han så en brann som falt fra hodet på ham eller kom ut av hans hånd og hadde lys og stråler, og hans kone var gravid, fødte hun en gutt, og han ville få gode nyheter . Hvis han ser en ildflamme ved døren til huset sitt og det ikke er røyk i den, bør han utføre Hajj . Hvis han ser henne hjemme, er han i bryllup i huset . Hvis han ødelegger en ild i en mørk natt, oppnår han styrke, seier, glede, nåde og autoritet, ifølge historien om Moses, fred være med ham . Og den som i skjørtet ser en brennende ild, hans kone vil bære den hvis han er i form . Hvis han så ild synke ned fra himmelen og brente den og brenningen ikke påvirket ham, ville soldatene stige hjem . Hvis han ser ild komme ut av fingeren, er han en urettferdig forfatter, og hvis den kommer ut av munnen hans, er det en grop . Hvis den kommer ut av håndflaten, er han en urettferdig produsent . Og den som brenner en ild i ruin og kaller folk til den, han kaller dem til villfarelse og kjetteri, og han svarer ham fra hans skade . Og den som ser huset sitt brent, hans hus vil bli ødelagt umiddelbart . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg ba med min frykt med ild, så en av dem falt i ilden, og den ble brent, og ilden traff fra en annen . Ibn Sirin sa : Du har storfe på Persia, og halvparten av det er forandret og borte, og litt av den andre halvparten har blitt truffet . Det var slik . Og den som ser som om han er i ild og ikke finner dets frihet, han vil oppnå nestekjærlighet, en konge og seier over sine fiender, ifølge Abrahams historie . Og den som ser en slukkende ild eller flamme eller ondskap, han skal leve i opptøyer, strid og nød på stedet der den slukkes . Og den som ser at en ild blir tent i huset sitt, dets folk vil bli tent av det, det er slukket, for verdiene til huset vil dø, og hvis det er i et land, er det døden til dets verdensleder . Hvis det slukkes i hagen hans, er det hans død eller hans families død . Hvis vinden går ut og det er vind i huset hans og tenner det, kommer tyvene inn i huset hans . Hvis han så at han tente bål og var våken i krig, så hvis han ble slukket, undertrykkelse, og hvis han var handelsmann, vant han ikke ….

…Hvis frukthagens gjerde beveget seg i en drøm til det indre av hagen, indikerer dette korrupsjon av religion, tap av verden, opphevelse av omvendelse, underkastelse av de uvitende, forsinkelse av lærde, frafall fra religion eller oppvekst av publikum og nedstigningen av det private . Gjerdet indikerer religion, og resten av trærne er religionens funksjoner . Kanskje angir gjerdet kongens festning . Frukthagen kan indikere eieren, og gjerdet kan være hans familie og slektninger . Og hvis frukthagen indikerer verden, er gjerdet hans familie og slektninger . Kanskje indikerer gjerdet religionen til eieren og hans arbeid, og hva som beskytter ham mot pine av denne verden og det hinsidige ….

…Musk er i en drøm betegner nestekjærlighet og graviditet for barn . Det kan være angitt hos den avdøde at han er i himmelen eller den lønnsomme handelen, eller hagen frukten høstes fra, eller den verdifulle kunnskapen til lærde . Hvis han satte musk på som rav eller lute, innoverte han sin religion, eller pengene hans gikk til korrupsjon og satte noe ut av sted . Og moskusen er en elsker, en hushjelp eller en gutt, og det ble sagt : en kvinne . Og den som bærer den fra tyvene, han vil bli arrestert fordi den søte lukten indikerer dens bærer . Og moskus betegner moskus fordi den er mer dyrebar enn gull, og den indikerer god levetid og god for de som lukter eller eier den . Det viser uskyld fra tiltalte . Musk og enhver svart parfyme, som nellik og muskat, vil heie og glede, og knuse den er en god ros ….

…Raushet og druer : Raushet er en indikasjon på kvinner fordi den er som hagen for å drikke den og bære den og gleden av smaken, spesielt siden kroppens narkotiske sukker kommer fra den, og det er som følelsesløs samleie med saften i det, og det er et tegn på ekteskap fordi det er som sædceller . Og kanskje den sjenerøse mannen indikerte den gunstige hesten på grunn av overflod av fordelene med druer, ettersom han er som herskeren, verden og hesten med penger, så den som eier en vingård slik vi beskriver den, vil gifte seg med en kvinne hvis han er sølibat, eller er han i stand til en sjenerøs mann, så ser han på konsekvensene og hva som vil skje med ham i generøsitetstid i valgdeltakelsen og ledelsen. Dette var i perioden og kvinnen var syk og omkom fra sykdommen hennes, og hvis hun var gravid, kom hun til en slavejente, og hvis han håpet på løslatelse, forbindelse eller penger fra en hersker eller i hendene av en hersker eller en hersker eller en kvinne som en mor, søster og kone, som er forbudt, og han kan ikke, selv om ekteskapskontrakten hennes ikke var, må han nå sin kone til ham, og hvis han er velstående, så han er fattig, og hvis han er etterspurt og hykleri i sitt marked og sin industri, er han unnskyldt og stillestående, og hvis det er på tide og sommer, er saken imot ham, og alt dette er gyldig . Svarte druer i sin tid er sykdom og frykt, og de kan være pisker for de som eier dem i henhold til antall kjærlighet, og det drar ikke nytte av svartfargen i fargen med skade på stoffet . Hvite druer i sin tid er verdens juice og godhet, og andre ganger vil han motta penger før den tiden han håpet på . Og den som ser at han klemmer en vingård, ta saften og la det som er igjen, det vil si at kongen skal ta kongen av juice i kraft . Likeledes sukkerrørsaft og andre ting, fordi juice og fordelene dens råder over det som er annet enn det som er med det fra det som ikke berøres av ilden, bortsett fra det som er differensiert i sin essens . Det ble sagt at den som plukket en haug med druer, fikk fra sin kone en sum penger, og det ble sagt at pengene var 1000 dirham . Og det ble sagt at svarte druer er penger som ikke blir igjen, og hvis de ser dem henge fra vintreet sitt, er det veldig kaldt og frykt . Noen av kommentatorene sa : Svarte druer mislikes ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Sukker og god mat .~ Sakarja, fred være med ham, pleide å finne ham sammen med Maria, ettersom han ikke hatet og de fleste uttrykkere hatet ham . Det ble sagt at han var ved siden av Noahs sønn da faren hans kalte på ham, og han var hvit i fargen, så når fargen endret seg, endret druene rundt ham, og opprinnelsen til det svarte er det . Og det som var frukt, er ikke avskåret i alle deler, og det har ikke tid og ikke noe stoff som ødelegger det, det er godt som dadler og rosiner, og det som ble funnet på den tiden og utført på andres tid, det er godt i løpet av sin tid, bortsett fra hva den har et hatet navn eller en stygg nyhet, og i andre enn sin tid blir den til slutt hatet . Uansett hva som har opprinnelse som indikerer avskyen, er det hans ønske og nød, og andre ganger ble han slått eller syk, som de to . Fordi Adam, fred være med ham, var redd for bladene hans og beskyldte ham for treet sitt, og han var bekymret og angret, så dette var nødvendig til enhver tid, og hans tre og papir var også påkrevd . Uansett hva som var gult i fargen, var en sykdom, som kvede, hagtorn og vannmelon, med sin skade utenfor livet, og annet enn gulfargede bekymringer og sorger . Hvis det var surt, ble det slått med piskene for å spise det, spesielt hvis det var et tall, fordi frukten av pisken til slutt . Og trærne, som er roten til frukten, er en tørr pinne . Og det som hadde et navn i sin avledning av nytte, bær tolkningen til ordlyden hvis den var sterkere enn dens betydninger, for eksempel grønn kvede til andre tider er sliten, og gult er en sykdom . Og grønne fersken : smerten av dem eller en bror, og gul sykdom . Og jujube : i sin tid blir han utnevnt av firmaet eller divisjonen, og det grønne på den andre enn sin tid er ulykke og ulykker som rammer ham, og hans tørrhet til enhver tid har en blå blomst, og treet hans er et mann med fullstendig sinn og godt ansikt, og det ble sagt en hederlig mann som er en mann med glede, stolthet og sultanat ….

…Motgiften er i en drøm en sikkerhet for frykt . En mann kom til Ibn Sirin, må den allmektige Gud være nådig med ham og sa : Jeg så i en drøm at en slange stakk meg på tommelen på hånden min, så jeg svelget den, så jeg tok en fersken og la den i min munn . Så smertene avtok, og jeg ble frikjent, så Ibn Sirin sa: Du er en mann blandet med ugudelige, og han likte ikke fersken, så han sa : Jeg ser deg fanget opp med noe jeg ikke vet hva det er ….

…Når det gjelder nesen : det sies at det er en skjønnhet for menn, og det sies at det er forholdet til en mann, og hvis han ser ut som om han ikke har nese, er det ingen nåde for ham . Hvis han ser ut som om han har to neser, indikerer det en forskjell mellom ham og familien hans, fordi nesen ikke er fremmed, så hvis han lukter en god lukt, indikerer det en vulva som påvirker ham . Hvis den visjonære kvinnen er gravid, føder hun en lykkelig sønn . Og det sies at nesen, gutten, og det sies å være prestisje og visdom . Det sies foreldrene, og tolkningen av det som kommer inn i nesen, medisineringens forløp, og hva som helst som er dårlig for det, kommer inn i det, det er en synder som undertrykker det, og den som ser det som om det har en slange, indikerer at den har en sterk beregning ….

…Neck er stedet for tillit til en drøm . Hvis han ser nakken tynn, er han urettferdig og ute av stand til det han bar av tillit . Og den som ser en slange brettet på nakken, han betaler ikke zakat på pengene sine . Og hvis imamen ser en torn i nakken hans, er han svak i sin rettferdighet og undertrykkelse av sine fiender . Og den som så smerter i nakken, har misbrukt samleie eller når han har tillit . Og den som ser nakken hans bli slått av sverdet, han vil gro hvis han er syk, og hvis en opprørsk gutt slår nakken hans, så dør han, fordi den opprørske gutten er som en konge . Og den som slår nakken mens han er bekymret, så vil Gud være opptatt av ham, og hvis han er eid, vil han bli frigjort, og hvis han er i gjeld, vil han dø, og fangen vil også bli løslatt fra fengselet . Og nakken er stedet for vergemål, vitnesbyrd, vilje, zakat og religion . Og den som ser at nakken hans er glatt, feit og passe i kroppen, indikerer en hederlig stilling, og hvis han er vitne, er han uskyldig, og hvis han har et depositum, kan han kvitte seg med eller betale gjelden sin . Og hvis han ser byller, pus eller flytende blod på nakken, så indikerer dette at hans ansvar fungerer . Hvis han ser en bok på nakken, indikerer det at han er opptatt med forpliktelsen mellom seg selv og den allmektige Gud . Og hvis han ser en fjær i nakken, så indikerer det brannen . God nakke på den døde er vist uskyld . Også den gode nakken til den reisende er bevis på hans kommende lyd . Og den som ser et tau eller en tråd av juveler eller perler på nakken, det er bevis på dyd, kunnskap og sannferdighet . Og hvis profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så klype ham i nakken, så irettesatte han ham fra sin dårlige pleie, og det kan indikere resten av gjelden og kur mot sykdom . Den som ser nakken hans av middels lengde, er av god karakter, og hvis han er modig, øker motet hans, og hvis han er av dårlig karakter, så er han raus . Og halsen på kvinnesekretariatene og halsen på mannssekretariatene . Og den som ser en fugl på nakken og er hvit, så er det en god gjerning, og hvis den er svart, så er den en stygg gjerning . Og den som ser en Koran på nakken, han er oppfyllelsen av sannheten og pakten og resitasjonen av den hellige Koranen ….

…Kos Hvis du drømmer om at du sitter på fanget til noen, indikerer dette at Sarah er beskyttet mot irriterende vedlegg . Hvis en jente drømmer om at hun legger noen på fanget, vil hun bli utsatt for upassende kritikk . Hvis den ser en slange i fanget, forutsier dette at den er truet med skam og ydmykelse i hendene på sine fiender . Hvis hun ser en katt på fanget, vil en forførende fiende sette henne i fare ….

…Når det gjelder nakke og nakke, er det stedet for tillit og religion, bortsett fra at tilliten til de to pårørende er en av kvinnens tillit, og den som ser en økning i dem uten kroppen, er eiers styrke til å utføre tilliten, og den som ser en mangel på dem, er hans uttrykk mot det. Hvis fuglenes nakke er prisverdig, er det en god gjerning, og hvis det er imot det, er det en god gjerning. Og den som ser en Koran eller en streng i nakken, indikerer den fortjenesten og oppfyllelsen av pakt og sannhet. Og den som ser at nakken hans er omgitt av en slange og det han hater i oppvåkningen, får ikke ros. Og han erobret sin fiende, og det ble sagt at han tjente penger, rettferdighet og tillit…

…Og den som ser at det er en slange i nakken hans omgitt av den, han vil holde tilbake zakat fordi Gud den allmektige sier: ~ De vil omringe det de vil spare på oppstandelsens dag .~…

…Mongoose er en mangoose som vanligvis dreper en slange . Den som ser henne i en drøm, det indikerer hor, fordi ilderen stjeler kyllinger, og kyllinger er som kvinner ….