…Hvis kvinnen ser at hun leser prekenen og snakker med kunnskap og visdom, blir hun tydelig ….
Drømmer om slange og spiste en annen slange
(147 betydninger av å drømme om slange og spiste en annen slange)…Og den som ser at han blir plassert i graven, og en fornekter og en fornekter, de spør ham, for det indikerer at kongen sender agenter til ham i orden og krav, og hvis han ser at han svarer dem med et riktig svar, da er han trygg fra sin side, og hvis svaret er feil, avviser han det ….
…Han sa at fordelen med visjonen til den muslimske Kirmani tror visjonen til de vantro og visjonen til verden tror visjonen om de uvitende og visjonen om visjonen om den skjulte troen er skjult og synet til mannen jinx og visjon om Sheikh sannere visjon om den unge mannen ….
…Det ble sagt om synspunktet at det er autorisert og vurderer bønnen og folket er forent, ikke kommer til bønn, det krever rett til et folk Viobon, og de er urettferdige mot verset ~ Han ga dem en muezzin som Guds forbannelse over de undertrykkerne .~…
…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….
…Antallet hundre tusen og fem tusen 100 – 1000 – 5000: betegner seieren over fienden til Gud den allmektige : ( Din Herre utvider deg med fem tusen redde engler ) og tusen kan indikere bønn i Profetens moske ….
…Og den som ser at vannet i havet raset og dets bølger kolliderte og svertet verden, så er det bevis på korrupsjon, ulydighet og overflod av synd og synder, fordi Gud den allmektige sier: ~Det er dekket av bølger ovenfra , med skyer over seg . ~…
…Og den som ser at han rømmer og går inn i et hus og lukker døren, og huset er koblet til hus, det indikerer frelse fra bekymring og nød, og hvis han er syk, vel ….
…Og Ibn Sirin sa at det er saheeh fra dem fordi den vantro og dhimmien er gyldig fra dem, så det er bedre for dem å være korrekte ….
…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa: O Guds sendebud, i kveld så jeg min sjel og mitt sinn samlet i menneskets bilde, så han kom til meg og drakk vin med meg som vi pleide å gjøre i Jahiliyyah, så han sa, fred være med ham : Sinnet tolkes ved å dele verden, og sjelen tolkes ved å dele etterlivet ….
…Og den som ser at han legger forsyningene i medgiften med en penn, så indikerer han at barna har fått utukt, og hvis ringen er av gull og den er ødelagt, indikerer han at han tenker og om den er av sølv , så gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp, og hvis den er av null, indikerer det fordelen, og hvis den er av jern, er den Det indikerer hans styrke i saker, og hvis den er av kobber, indikerer det at det er lite bra, og hvis det er av tre, så indikerer det strid ….
…Og den som ser en død person, kjenner ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året, og det indikerer hans godhet og de dødes godhet ….
…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at noen slo ham og ikke visste hva som var grunnen til å slå ham, da vil han tjene penger og penger og ha på seg noe nytt. Hvis han er redd for å stenke julingen, er han trygg fra det han frykter . ”…
…Abu Sa’id, predikanten og al-Karmani, sa: ~Den som så at han hadde slått en villku og spist kjøttet hans, han ville slå penger fra en vakker kvinne .~…
…Noen samlere av tolkningsbøker sa her jujube og granatepletreet er mandatet og håndhevelsen av en ordre, og det kan tolkes av en hederlig mann ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han snakker ord fra prester, kalligrafer og lignende, eller snakker til dem ord som er passende for det, tolkningen av det er løgn og forfengelighet og å tro det i en drøm og å våkne opp er uvitenhet . ”…
…Og den som ser at skipet har brutt og dets brett er spredt og festet til en av dem, så vil han føre tilsyn med ødeleggelsen og deretter bli frelst, og hvis han var en kjøpmann som mistet sin handel, ville han få fortjeneste ….
…Og den som ser at han er død og ble satt på kisten og bar sin begravelse og folk søker og går i begravelsen, det indikerer hans ære og høyhet, men det er en mangel og korrupsjon i religionen hans fordi døden er avholdenheten av gode og andre gode ting, og rettferdighet i hans religion kan gjøres etter det, spesielt hvis han vet at han ikke ble begravet i graven ….
…Og sverdet ble født som mann og sultan . Og hans natur ble født . Og hans såle ble født ….
…Giftig slange Å se en giftig slange i en drøm betyr at du er truet av ulykker og plager . Og hvis en slange innhenter deg og angriper deg, så er dens tolkning at fiendene dine ønsker å ødelegge deg, og de jobber utrettelig for å gjøre det og fjerne deg fra din posisjon ….
…Hvis du drømte om Adam og Eva, forutsier dette at en begivenhetsrik begivenhet vil stjele fra deg og håpe på suksess i dine saker . Å se dem i himmelen mens Adam dekket nakenheten med et fikonblad mens Eva var helt naken, bortsett fra en orientalsk farget slange som prydet livet og magen, symboliserer dette at forræderi og falsk tro vil forene seg for å velte lykken . Når det gjelder å se eller høre Eva chatte med en slange, forutsier dette at kloke kvinner vil føre deg til en drøm om å miste formuen og omdømmet ditt ….
…Når det gjelder al-Ma’idah : Det ble fortalt at noen av dem så som om det ble hørt en telefon som hørte hans stemme og ikke så hans person resitere dette verset : ” O Gud, vår Herre, før ned et bord over oss fra himmelen . ” Han fortalte om synet hans på krysset, og han sa : Du er i vanskeligheter og ber til Gud den Allmektige for lettelse og letthet, og han vil svare deg . Det var som han sa . Uttrykkene var forskjellige i tolkningen av tabellen. Noen av dem sa at bordet var en hederlig og sjenerøs mann, og å sitte på det var hans selskap, og å spise av det ville ha nytte av det . Hvis det er menn med ham ved bordet, frustrerer han et folk med glede, og mellom ham og dem er det uenighet om å leve for ham, og de mange rene fluffene og god mat på bordet er bevis på deres stor hengivenhet, og noen av dem sa at bordet er religion . Det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, i går så jeg en grønn plen med dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg , Guds sendebud, du reiste deg til den syvende og ba om det og kalte folk til bordet . Han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når det gjelder bordet, islam og den grønne plenen er himmelen, og prekestolen er syv grader, så forble verden syv tusen år, hvorav seks tusen år gikk, og Jeg ble syv . Og appellen, jeg inviterer skapelsen til himmelen og islam . Og noen av dem sa : Al-Ma’idah er et råd om det som trenger hjelpere fra en bybygning eller en landsbybygning . Og noen av dem sa at bordet er en manns kvinne . Og han sa at noen av dem så ut som om de spiste ved et bord . Hver gang han rakte hånden ut mot den, kom hånden til en blond hund ut under bordet, og han spiste med ham . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis ditt syn er sant, vil en ung Saqlabah- gutt dele med deg din kone . Han lette etter saken og fant den som han sa . Og hvis han ser brød spredt på bordet, vises en fiende for ham . Og hvis han så at han spiste av det, ville det oppstå en tvist mellom ham og hans fiende, ifølge noen uttrykkers ordtak . Og det ble sagt at han spiste ved bordet, han spiste mye mer enn sin vane å like det, dette indikerer lengden på livet hans like mye som han spiste . Og hvis han så at bordet var hevet, ville han ha gått tom for livet . Og det ble sagt at hvis han ser en eller to farger av mat på bordet, så er det bestemmelse at han kan nå . Og til barna hans, basert på hva den allmektige sa: ~ Bring ned et bord fra himmelen til oss .~ Og det ble sagt at bordet er en bytte i fare, og at byttet har gått bort . Det ble sagt at det var maten og livsoppholdet til dem som hadde og spiste av det . Hvis det er på henne alene, blir det ikke bestridt . Og hvis hun hadde noen andre, var det brødrene som var involvert . Og den hyppige flagringen av deres kjærlighet, og mangelen på deres mangel på kjærlighet . Et brød av kjærlighet er Sunnah, og hvis han ser at han sprer mat, så er det hans tilsidesettelse av Guds allmektige nåde . Og Mamlouk så som om herrens bord hadde gått ut og flyktet mens dyret stakk av. Da hun kom til døren, ble hun knust, så han foreslo for ham at kona til hans herre hadde dødd fra den dagen og ødelagt alt hun hadde, og det var en plikt, fordi han så bordet som han ble servert på. var ødelagt . Når det gjelder turen : en flott reise som oppnår kapasitet i den, og det ble sagt at det er en reise til en konge av stor betydning, og får kapasitet og komfort for de som finner det, fordi det er mineralet av mat og spising ….
…Slangen indikerer i en drøm om dalen mannen . Kanskje indikerte det fiendskap fra foreldre, ektemenn og barn, og kanskje var han en misunnelig, ond nabo . Vannslangen er et hjelpemiddel til undertrykkeren eller flaggene for herskeren . Og den som ser at han eier en slange, da vil han ha stor autoritet ….
…Torrent, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå sin fiende . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans familie . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og å leve er ond og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap . Yel, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå fienden sin . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans husstand . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og det levende er ondt og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap ….
…Og den som ser at en slange biter ham, han skal tolke noe galt fra sin fiende ….
…Og det ble fortalt i betydningen at en mann kom til Ibn Sirin og sa til ham : Jeg så som om jeg spiste varme kikerter, så han sa til ham: Jeg kysset din kone i Ramadan mens du faste, og han sa ja ….
…Og noen av uttrykkene sa: ~Den som så et sladder med noens hånd eller spiste av det, så kan det overgi ham fra avledningen av navnet .~…
…Og den som ser at han spiste hvite druer i sin bestemte tid, det vil oppnå nåde, godhet og nytte og oppnå det han håpet på, og hvis det var på tide og fremdeles så det som er prisverdig, så er det bra og pengene er tillatte, og røde druer ligner på det ….
…Når det gjelder nakke og nakke, er det stedet for tillit og religion, bortsett fra at tilliten til de to pårørende er en av kvinnens tillit, og den som ser en økning i dem uten kroppen, er eiers styrke til å utføre tilliten, og den som ser en mangel på dem, er hans uttrykk mot det. Hvis fuglenes nakke er prisverdig, er det en god gjerning, og hvis det er imot det, er det en god gjerning. Og den som ser en Koran eller en streng i nakken, indikerer den fortjenesten og oppfyllelsen av pakt og sannhet. Og den som ser at nakken hans er omgitt av en slange og det han hater i oppvåkningen, får ikke ros. Og han erobret sin fiende, og det ble sagt at han tjente penger, rettferdighet og tillit…
…Den som ser at qiblah er omledd fra sin plass til en annen side, og det blir fulgt av det, så er det på tre måter at kongen endrer seg og visjonæren beveger seg mot retning av qiblahs retning og fremveksten av en konge fra den siden og hans beslag med en gyldig kontrakt. Dette er hvis folk ser etterfølgerne. Han ber til et annet mål enn qiblah ….