…Når det gjelder å se de døde, blande seg med dem, ta fra dem og gi dem, den som ser at en død har levd, da vil glede og lykke skje. Og den som ser at han har gjenopplivet de døde, så hilser han på en vantro og den som ser at en død har levd og spør ham om at du har dødd og han sa nei, men du levde, det indikerer hans gode tilstand i det hinsidige, og den som ser at en død person er sint, så indikerer det at han ga en vilje og ikke handlet etter hans vilje. Og den som så at en død person lo, er lykkebringende, indikerer at nestekjærlighet har kommet til ham, og det er akseptabelt, og den som ser at en død person er i god form mens han bruker klærne, så indikerer han at hans død er bra for monoteisme. Han bodde mens han var i en moske, fordi han var trygg fra straffen fra den allmektige Gud, og den som så at han omgikk de døde, reiste så langt borte, og den som så at en død lo og deretter gråt, det indikerer at han døde utenfor islams religion, og den som ser at en død person har svertet ansiktet, det indikerer at han døde som vantro. Han så at en død person fortalte ham om saken hans, for som han sa, fordi de døde i sannhetens hus ikke snakker annet enn en sannhet. Og den som ser at en død person har en krone, smykker eller ringer, eller det som pryder ham, eller han ser ham sitte på en seng, så viser han godheten til sin tur, og den som ser at en død person bruker grønne klær, det indikerer at hans død var et slags vitnesbyrd, og den som så at en død person ville bestride det mens han var motvillig til å gjøre det, eller han ville forkynne det med ordene fra G. Laze, det indikerer at han har begått en synd, så han burde omvende seg til Gud, og kanskje den døde er spesielt, og den som ser at de døde er nakne og nakenheten er utsatt, så indikerer det at han er borte fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket i rettferdighet, da lukter han av den og den som ser en død med skitne klær eller er syk, han er ansvarlig for sin religion. Det er mellom ham og Gud den allmektige, spesielt uten folket, og den som ser at en død person er opptatt med å gjøre et godt jobb, så er han god i sin rett i det hinsidige, og hvis hans arbeid er klanderverdig, mot den, og den som ser en død mann som har bodd og inntatt sin plass, så får noen som følger ham vergemål, og den som ser at en død person klager over hodet, så han Han er ansvarlig for å forsømme sitt foreldrenes anliggender, og hvis han klager over nakken, så er han ansvarlig for å kaste bort pengene sine eller vennskapen til sin kone, og hvis han klager over sin hånd, er han ansvarlig for sin bror eller partner eller for en ed han sverget med en løgner, og hvis han klaget over magen, er han ansvarlig for farens og slektningens rettigheter, og hvis han klaget over benet, er han ansvarlig for å bruke pengene sine annet enn Gud vil, og hvis han klager over låret, så er han ansvarlig for å klippe livmoren, og hvis han klager på bena, så er han ansvarlig for livet i falskhet, og den som ser at en død person ber sammen med de levende, de kommer til kort i det som er pålagt de m lydighet, og den som ser at han kom inn bak de døde i et ukjent hus, gjorde han ikke. Han kommer ut av det, han dør, og den som ser at han reiser med en død person fordi saken hans er forvirret av ham og den som så en død person som kjente ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året og indikerer sin godhet og godheten til den avdødes tilstand, og den som ser at en kjent død har dødd igjen og hans død gråter, han vil gifte seg med noen av familien sin, og han vil være en brud blant dem, ellers vil en person dø hvis han ikke har noen grunn. Døden til hans motpart eller navnet hans, og den som ser at en død stønner og hans tilstand ikke er den samme, det indikerer hans dårlige arbeid og belønning for hans stygge gjerninger. Og den som ser at en gruppe døde et sted spiser noe, den tingen er dyr og den som tror at han omfavner de døde mens de ligger på en pute, hans liv vil bli forlenget….

…Når det gjelder å se slanger og skorpioner, den som ser at han kjemper mot en slange, så behandler han en fiende, og seierherren over dem er seierherren over sin eier, og rettferdighetens liv er sterkere enn vannets liv og dets svarthet er sterkere enn eggene. Og den som ser at en slange biter den, fienden hans får ham med like mye som et brodd, og den som ser at han drepte en slange, han vil få en fiende. Han er død, fordi Gud er tilstrekkelig med sin befaling, og den som ser at han er en konge av en slange, frykter han ikke, da slår han makten like mye som den slangen i slanger, og hvis slangen er av gull eller har bilder på den , så har han stor autoritet, og hvis den er liten hvit og han eier den, så er han bestefaren som søker ham, og hvis han ikke eier den, er han en svak fiende. Og den lille slangen er en fiende av familien og andre, og den som ser i hans hender en slange som søker og fanger den i hånden, han er trygg fra det han frykter, og den som ser at han frykter en slange og ikke ser den, da er dette trygt for ham fra sin fiende. Hvis han inspiserer det, vil han bli påvirket av frykt for fienden og uten skade fra ham. Han ser noe som lurer på ham og får mye godt, og den som ser livet i hulene i hus, de er fiender av kvinner og slektninger, og hvis han ser slanger utenfor husene, er de fiender fra det fjerne. og den som ser en slange i huset sitt eller på sengen sin, så er kona hans en fiende for ham, og den som ser at en slange kommer ut av nesen eller ryggen eller urinrøret hans, det føder en gutt og jeg hvis det kommer ut fra øret, magen eller anusen hans, så er det en fiende i familien hans som kommer ut av ham….

Slange Hvis du drømmer om å se en slange som biter, og en død venn som ser ut til å ligge og puste, så stiger til en sittende stilling når slangen angriper ham, og så forsvinner de to i noen nærliggende busker, dette indikerer at du vil sørge dypt over ulykken til venner og tapet som truer deg selv . Hvis du ser en jente med en slange, forutsier dette at en bedragersk person vil gjøre henne trøbbel . Hvis slangen rømmer fra den, vil den kunne forsvare sin karakter mot angrep mot den . Hvis en kvinne drømmer om at en død slange biter henne, vil hun lide av intriger fra en falsk venn . Hvis du drømte om å se slanger, kan all ondskap, elendighet og dårlige penger tolkes . Og hvis du drømmer om slanger som kjemper og faller over hverandre, er dens tolkning en bitter kamp med uflaks, tristhet og smerte . Hvis du dreper en slange i kjøtt, er dens tolkning at du vil føle at du har brukt og utnyttet alle mulige muligheter til å oppnå dine interesser eller respektere andres interesser . Du vil glede deg over seieren din over fiendene . Hvis du gikk på slanger i drømmen, så forklar det for deg at du vil leve i konstant frykt for sykdom, da egoistiske mennesker vil søke å konkurrere med deg om din posisjon i samfunnet . Hvis slangen biter deg, betyr det at du vil overgi seg til Satans tau, og fiendene vil føre til tap i handel . Hvis du drømte at en flekkete slange nærmer seg deg utenfor en grønn jungel, men du hopper bort fra den når den hoppet på deg, og etter at du har glemt hendelsen, ser du den igjen nærme seg og øke i størrelse når den nærmer seg deg og deretter vises i form av en stille slange i størrelse, hvis du etter stor innsats klarte å flykte fra den, så er den forsvunnet fra før deg, alt dette forklares med det faktum at du forestiller deg at andre forrådte deg og gjorde opprør mot deg og at ting vil gå fra ille til verre . Du vil bli stadig mer besatt av sykdom og angst, men etter å ha sluppet fri fra fryktede illusjoner og utført plikter aggressivt, vil du føle deg fornøyd og i fred . Hvis du drømmer om at en slange vikler seg rundt deg og strekker tungen til deg, er dens tolkning at du vil innta en stilling der du vil være maktesløs og leken i fiendenes hender, og du vil være syk . Hvis du i en drøm ser at håret på hodet har blitt til slanger, dets tolkning av forekomsten av ulykker som forårsaker tristhet og angst . Hvis slanger i en drøm tar unaturlige former, vil de støte på problemer og farer som vil forsvinne hvis du ikke tar hensyn til dem og konfronterer dem med vilje og selvkontroll . Hvis du drømte at du tråkket på eller så en slange som plukket blomster eller badet, er dens tolkning av å komme i trøbbel på et tidspunkt da du forventet glade hendelser . Hvis du ser slangen bite en annen person, er forklaringen hans at du vil angripe noen venner og skade dem . Hvis du ser små slanger, hans tolkning om at du vil hedre noen og forbedre ham, så fornærmer han deg bevisst, miskrediterer deg og skader deg . Hvis du ser barn leke med slanger, forklar at du ikke lenger kan skille vennene dine fra fiendene . Hvis en kvinne drømmer om at et barn har plassert en slange bak hodet og at hun hører slangens rasling og pust, er dens tolkning at hun vil bli overtalt til å gi opp noe av det hun har til hennes fordel, men hun vil senere oppdage at hun har falt i et komplott der fiendene skader henne . Og hvis du ser slanger løfte hodet over vennenes hode, er hans tolkning at du vil oppdage et komplott for å skade deg og din venn . Hvis du ser en kvinne i en drøm og slangen har sovnet, er dens tolkning at noen vil overvinne rettighetene dine, men loven og innflytelsesrike venner vil beskytte deg ….

…Torrent, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå sin fiende . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans familie . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og å leve er ond og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap . Yel, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå fienden sin . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans husstand . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og det levende er ondt og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap ….

…Hennes hånd tørket opp i Manan 88 – på myndighet av Hashan bin Hassan på myndighet av Wasel Mawla Abi Ayyainah, på myndighet av Musa bin Ubaidah, på autoritet fra Safiya bint Shaybah, som sa : Jeg var med Aisha – må Gud vær fornøyd med henne – og en kvinne kom til henne med hånden, og han fikk kvinner til å forbanne henne, og hun sa : Jeg kom til deg, bortsett fra min hånd. Min far var en tålmodig mann, og jeg så i en drøm menn som menstruerte med vanningskar som vannet den som kom til dem, og jeg så faren min, sa jeg : Hvor er min mor? Han sa : Se, så så jeg, og hvis moren min ikke hadde noe annet enn et stykke fille, sa han : Hun ga aldri veldedighet bortsett fra med fille og fett fra en ku de slaktet, fordi det fettet smeltet og myknet opp med det , og hun sa og tørste, hun sa : Så jeg tok et kar med vann og vannet det, og jeg kalte ovenfra : Den som ga det å drikke, Gud vil tørke sin hånd. Så min hånd ble som du ser…

…Og den som ser at han er i vann og han er sterk i kroppen, så skal han tolke sitt arbeid i en vanskelig sak fra en konge, og hans ordtak er akseptabelt, spesielt hvis det tilskrives den saken ….

Kroppen Kroppen er sunn og sterk, styrken til religion og tro . Hvis han ser kroppen sin som en levende kropp, viser han hva som skjuler fiendskap . Hvis han ser at han har en mekanisme som en værmekanisme, så har han en marget sønn som lever fra ham . Og den som ser kroppen av jern eller leire, han skal dø . Hvis han ser en økning i kroppen sin uten skade, er det en økning i velsignelsen for ham . Og den som ser at han klør seg i kroppen, han skal inspisere forholdene med sitt slektskap, og han vil lide av dem utmattelse . Og hvis han så at han hadde gnidd og kløen ikke la seg, ville han bli lei av familien sin, og hvis kløen avtok, ville han motta mye godt . Vekten av kroppen og dens bein indikerer en økning i rikdom og stolthet . Å kaste bort kroppen indikerer fattigdom og mangel på penger og kunnskap, og det kan indikere hans møte med de som hater ham . Og kroppen i en drøm er bevis på hva en person gjemmer og legemliggjør i ham, for eksempel klær, kona, huset, den elskede og gutten, og for de som tar tilflukt for ham fra skade, slik som sultanen, mesteren og vergen. På den . Og hvis kroppen i drømmen var feit og nydelig, indikerer dette skjebnenes høyde og seier over fiendene ….

…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

Som avslutning på denne boken og som svar på manges ønske, er dette eksempler på hva jeg uttrykte fra mine visjoner : Mange ønsker kom og ba meg om å nevne noen av de visjonene jeg uttrykte, og så ble de oppfylt, og jeg vil gjerne her for ikke å skuffe dem som har disse forespørslene, men jeg vil også avklare noe som jeg er opptatt av hemmeligheter. Derfor vil jeg ikke nevne navnene på de visjonære, og heller ikke nevne visjonene der det kan være veldig spesielle ting, for eksempel, og jeg beklager på forhånd alle som leser dette emnet og motsatte seg det blant visjonærene selv . 1 / En spørsmålsspørsmål sa at tanten hennes ser at hun har gyldne armbånd på seg, og trakasserte henne, så jeg sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, kan det være en enkel infeksjon i luftrøret, og det vil gro med Guds hjelp . Og hun sa: Ære være Gud, jeg har virkelig trakeitt, må Gud belønne deg . 2 / En innringer sa at jeg ser en mann jeg kjenner banker på døren . Så jeg sa: Hva heter han? Muhammad Al-Wahaibi sa, jeg sa at hvis Gud vil, vil han få en sønn, så han sa: Jeg har hatt Guds nåde. Jeg sa : Jeg kalte ham Muhammad? Han sa ja, så takker jeg Gud . 3 / En av spørsmålene fortalte meg at jeg ser at jeg jakter geiter eller ender, så jeg sa, hvis Gud vil, hun vil foreslå en god jente, og faren hennes vil være en muezzin. Han forteller meg senere, da jeg ønsket å delta, gikk jeg og fant en mann som ringte til bønn i nabolaget moskeen der jenta bor, så han er datterens far . 4 / En spørsmålsspørsmål sa til meg at jeg så at jeg ville betale en stol til kong Fahd – må Gud velsigne livet hans – så jeg sa at du ville bli ansatt med en jobb med slik lønn, sier hun, og fra neste dag ble hun ansatt for litt mindre, og hun trodde ikke at hun ville bli ansatt . 5 / En lege fortalte meg : Mannen min ser at han aldri kommer ut under bilen sin . Jeg sa, skal du reise? Hun sa ja . Så jeg sa, lovet være Gud, for sikkerhet, men jeg håper å sjekke bilen nedenfra, spesielt kolonnen som svinger under bilen, og jeg visste ikke navnet hennes, og hun fortalte meg senere, mannen min gikk i bilen og fant en feil på stedet du oppga for oss . 6 / En kvinne sa: Jeg ser at jeg klippet håret til en ung datter av meg, og håret hennes når hoften, så jeg sa: Er du en av dem som omskjærer jenter? Hun sa: ~Ja, så jeg sa, gjør Sunnah i omskjæring, og ikke reduser den mer enn den angitte grensen .~ 7 / En far ringte Ali og sa at sønnen hans ser at ryggmolen hans gjør vondt, så jeg sa at sønnen din lider under grusomheten fra naturfaglæreren, så kan jeg spørre ham, og han svarte ja, så jeg sa : Pris være for Gud, se læreren, og det gjorde han . 8 / En mann fortalte meg : Jeg ser at jeg går opp på taket i huset, og jeg ser en stige, og jeg går opp . Jeg fortalte ham at noen etterforsker og spør om deg, og kanskje du henvendte deg til datteren hans, og da jeg så ham etter en stund, fortalte han meg at det jeg nevnte om ham har skjedd . 9 / En kvinne sa at jeg så at jeg ammet en gutt, og mengden melk kom kraftig ut av brystene mine og traff veggen . Så jeg sa at jeg tror du har et problem med hormonet melk, og du vil bli frisk og bli gravid, hvis Gud vil . Hun sa er det du sier, takk Gud . 10 / En mann fortalte meg at jeg ser søsteren min, og jeg ser solen stige opp fra solnedgang . Jeg sa, jeg lovet henne og jeg forlot henne, så jeg vil oppfylle det jeg lovet henne . Han sa, jeg lovet henne å utføre Umrah, og jeg kunne ikke . 11 / En kvinne sa at jeg ser at jeg slakter en sau . Så jeg sa at det er et løfte du ikke oppfylte, så gjør det . Og hun sa ja . 12 / En kvinne sa at jeg ser at jeg ser på Kaaba og den blir ødelagt . Jeg sa: ‘Du er i et vestlig land, og du tenker alltid å forlate det, men det gjør du ikke . Hun sa er det du sier av Gud . 13 / En mann ringte og sa at jeg ser at jeg jakter på en gratis fugl, og jeg fikk en kjær kamel, og jeg gikk opp et fjell og fant folk som tilbød seg å kjøpe fuglen, så jeg sa at den ikke var til salgs, og han nevnte resten av visjonen . Så jeg sa at du forfølger og praktiserer jakt? Og du er broren til en av prinsene, og du har levert et landtilskudd, og saken vil komme ut til deg, og så vil noen tilby deg å kjøpe det, så tenk nøye før du selger . Han sa: “Jeg elsker å jakte, og jeg går ut til ham og følger tiden for trekk av fugler. Jeg sendte en av prinsene en forespørsel om landtilskudd og gikk ikke ut før nå . ” Så jeg sa: Gud være ! 14 / En av innringerne så en kvinne komme til henne, og hun nevnte navnet hennes . 15 / En mann ringte meg og sa at jeg så Gabriel, må Gud velsigne ham og gi ham fred, flygende . Så jeg sa: ~Jobber du i en jobb relatert til luftfart?~ Han sa, ~Ja, jeg studerer flyging,~ så jeg sa at jeg var ferdig med 600 flyvetimer, og du hadde halvparten igjen, så han nevnte et nummer veldig snart, priset være Gud . 16 / Kontinuerlig: Hun sa at jeg ser at jeg tar to hvite og svarte strenger ut av munnen min, så jeg sa til henne : Noen ganger kommer du fra Satan med en viss besettelse, og tviler på religion, så frykt Gud . Og hun sa, av Gud, at noen ganger overvåker jeg superovertalene i tillegg til de obligatoriske bønnene, men noen ganger håper jeg og lar alt stå til bønn …. så be for henne at Gud bekrefter dem om religionen 17 / En mann sa : Min avdøde far kom til meg og sa til meg : Ikke ødelegg moskefyrene, så jeg sa : Ja, jeg sa : Ikke gjør dette, det er ikke tillatt . 18 / En mann sa til meg : Jeg ser at jeg omgir og ikke er fullstendig . Jeg sa : Du har tenkt å formere deg og ikke gjøre det? Han sa : Ja . 19 / En spørsmålsspiller ringte og sa : Jeg ser at jeg beveger meg og tankene mine er ikke med meg !! Jeg sa : Du kjenner en mann som tenkte men manipulerte deg , så vær forsiktig , og hun sa : Det er det du sier , og må Gud belønne deg godt , og her er fordelen med å advare om den dårlige betydningen i noen visjoner , og dens innvirkning på eierens liv . 20 / En mann sa : Jeg ser at jeg spiser ris og det er de som stjeler !! Så jeg sa til ham : Dette er prosjektet ditt, og du forteller ideen om en uærlig mann . Han sa : Ja , det du sa skjedde . 21 / mann kontakte programmet og fortalte meg : Jeg så solen og månen i jorden, og dette var før den hellige måneden Ramadan , i 1428 av , sa jeg til ham : Dette er en forskjell mellom folk av visjon , og folket i betraktning i å bestemme oppføring av måneden , var det jeg fikk noen av krangling mellom de to partene ! 22 / En mann sa til meg : Jeg så at jeg tok skroget ut av munnen uten smerter , så jeg sa : Dette er et barn som irriterer deg , og han sa : Ja, altså . 23 / En kvinne sa : Jeg ser en slange i munnen på en rose , så jeg sa : Mannen din lover deg og lykkes , og du ber for ham? Hun sa : Ja , det er det jeg sa , så jeg advarte henne og fryktet Gud ….

…Og den som ser en slange som har kommet inn i munnen hans, vil få stor kunnskap ….

Sengen : Det ble sagt at den som ser at han ligger på en seng, så returnerer han noe til ham som har forlatt hånden, selv om han er en svakhetskraft i sin autoritet og deretter blir etablert etter svakhet, fordi Gud den allmektige sa : ~Og vi kastet et lik på tronen hans, så en kvise .~ Og hvis han ønsker å gifte seg, så er det ekteskapet til en kvinne, og hvis han ligger på en seng med madrasser på seg, er det en økning i ære og minne om mennesker som er hykleriske overfor religion . Hvis det ikke er møbler på den, så reiser den . Noen av dem sa at sengen og alt han sover på, indikerer kvinnen og all pensjon, samt stolene . Og bena på sengen indikerer Mamelukes, og utenfor er det spesielt kvinnen, innsiden av den er visjonær, og bunnen er guttene og kvinnene . Al-Qayrawani sa at sengen er et tegn på alt som en person er fornøyd med, blir overvåket og nærmer seg . Og araberne sier : Den tredje av hans trone, hvis han ødelegger sin ære . Og tronen : sengen, og den kan referere til en båt fra en kone, en laster eller et skip, fordi sovende kjører den mens sjelen reiser fra familien og hjemmet . Og kanskje refererte han til kisten, for det er speilsengen . Den som bryter sengen i en drøm eller hvis sammensetning er oppløst, hans autoritet vil være borte hvis han er konge, og han er isolert fra sitt syn hvis han er en hersker, og han forlater sin kone hvis hun er en trassig eller dør syk, eller mannen hennes hvis han er pasienten, eller han reiser fra henne eller forlater henne, og ansiktet hans kan peke på mannen og ryggen hans på kona, og det som følger hodet på den på sønnen, og den neste av to menn på tjeneren og datteren og eselet hans kan indikere husets verdier og dets tegn på dets folk . Og eselet hans kan peke på tjeneren og panelene på madrassen, teppene, madrassene, mattene og dameklærne . Når det gjelder den som ser seg selv på en ukjent seng, hvis han møter kongen, vil han få det, ellers sitter han i et høyt råd . Hvis han var sølibat, giftet han seg, og hvis hun var gravid, fødte hun en gutt . Og alt dette hvis han hadde børster over det, eller hvis han hadde skjønnhet . Og hvis han ikke hadde sengetøy på det, ville passasjeren reise langt, og hvis han var syk, døde han, og hvis det var i løpet av Hajjs dager, og han håpet på ham, red han lastet på en kamel eller et skip i sjøen, eller satt i den på sengen ….

…Og den som ser en slange stige i luften til et høyt sted, han vil bli fornøyd ….

Hvis han ser kroppen sin som kroppen til en hund, så arbeider han med tull og ondskap

…Hvis kroppen hans ser kroppen til en vær, viser den sjenerøsitet og rettferdighet . Hvis han hadde en mekanisme som en værmekanisme, og han slikket den med tungen, så hadde han en marget sønn som han bodde fra ….

…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi

…Neck er stedet for tillit til en drøm . Hvis han ser nakken tynn, er han urettferdig og ute av stand til det han bar av tillit . Og den som ser en slange brettet på nakken, han betaler ikke zakat på pengene sine . Og hvis imamen ser en torn i nakken hans, er han svak i sin rettferdighet og undertrykkelse av sine fiender . Og den som så smerter i nakken, har misbrukt samleie eller når han har tillit . Og den som ser nakken hans bli slått av sverdet, han vil gro hvis han er syk, og hvis en opprørsk gutt slår nakken hans, så dør han, fordi den opprørske gutten er som en konge . Og den som slår nakken mens han er bekymret, så vil Gud være opptatt av ham, og hvis han er eid, vil han bli frigjort, og hvis han er i gjeld, vil han dø, og fangen vil også bli løslatt fra fengselet . Og nakken er stedet for vergemål, vitnesbyrd, vilje, zakat og religion . Og den som ser at nakken hans er glatt, feit og passe i kroppen, indikerer en hederlig stilling, og hvis han er vitne, er han uskyldig, og hvis han har et depositum, kan han kvitte seg med eller betale gjelden sin . Og hvis han ser byller, pus eller flytende blod på nakken, så indikerer dette at hans ansvar fungerer . Hvis han ser en bok på nakken, indikerer det at han er opptatt med forpliktelsen mellom seg selv og den allmektige Gud . Og hvis han ser en fjær i nakken, så indikerer det brannen . God nakke på den døde er vist uskyld . Også den gode nakken til den reisende er bevis på hans kommende lyd . Og den som ser et tau eller en tråd av juveler eller perler på nakken, det er bevis på dyd, kunnskap og sannferdighet . Og hvis profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så klype ham i nakken, så irettesatte han ham fra sin dårlige pleie, og det kan indikere resten av gjelden og kur mot sykdom . Den som ser nakken hans av middels lengde, er av god karakter, og hvis han er modig, øker motet hans, og hvis han er av dårlig karakter, så er han raus . Og halsen på kvinnesekretariatene og halsen på mannssekretariatene . Og den som ser en fugl på nakken og er hvit, så er det en god gjerning, og hvis den er svart, så er den en stygg gjerning . Og den som ser en Koran på nakken, han er oppfyllelsen av sannheten og pakten og resitasjonen av den hellige Koranen ….

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…Hva med å se slanger og slanger , og har det en spesifikk betydning? Å se slanger generelt er veldig skremmende, og de er menneskets syvende, og mennesket er syv, så frykt ham og frykt dem, og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tillot oss å drepe dem i løsningen og det forbudte i hadith av fem personer som blir drept i løsningen og det forbudte, og han nevnte dem i en av fortellingene : slangen . For forfatteren av disse linjene varierer betydningen av å se slanger, avhengig av visjonstiden. Om sommeren eller vinteren kan det være lettere å se det om vinteren, men det kan være en indikasjon på en forbedring av den medisinske eller patologiske tilstanden til søkeren, og alle vet sammenhengen mellom slangen og medisinen, og det kan være en indikasjon på helbredelse fra hekseri, og koblingen mellom slangen og magien er tydelig, og jeg mener magien til tryllekunstnere da tauene ble som om de var liv, så Moses opphevet magien sin med en ekte slange, og så la deg vite det, O kryss, det å se slangen spesielt om vinteren kan bety helbredelse fra magi ! Og jeg vet at du kan bli overrasket over denne samtalen, men dette er sannheten jeg nådde etter vurdering, analyse og studier . Slanger om vinteren kan være et tegn på regn, og dette trekk fra deres språklige betydning, for de er i live og vann, Gud skapte alt levende for oss fra det, og tenker på ordet levende ! Å se unge slanger kan ha en hyggelig betydning for en gift kvinne, det vil si at hun vil bli gravid og deretter føde, for lite liv er en metafor for eksistensen av sjelen eller livet til et nytt lite vesen, som er denne lille nyfødte som vil bli født med tillatelse fra Gud … Her er et symbol som dette, det kan frykte eieren, men og som du merker, er betydningen herlig . Spesielt lange slanger kan være et symbol på tarmen og komforten eller sykdommen som foregår i den, eller det kan være et symbol på slektninger, og det kan være synstidspunktet. Sommer eller vinter er den største rollen for å definere betydningen, enten den er god eller dårlig, fordi slangen er om sommeren og ofte har en dårlig betydning, og om vinteren har den ofte en god mening, og det er fortsatt et spørsmål om å gjengi passende mening for visjonen, i henhold til informasjonen til eieren, på krysset, og hver og dens subtilitet . Når det gjelder å drepe en slange , så er det Mahmoud om sommeren , og det kan indikere oppfyllelsen av en gjeld , eller slutten på test- og overveielseskampene , og det kan indikere slutten på fiendskap med en pårørende , og det kan være en indikasjon på å kvitte seg med forbudt behandling , eller forbudt atferd , enten det er verbalt eller verbalt , og det kan være forsvinningen. Et problem med et av barna , eller av et av barna , og det kan bety at du avslutter en gunstig behandling . Og omvendt om vinteren kan det å drepe henne ha dårlige betydninger i de fleste tilfeller , for eksempel : å kutte en livmor og en krangel mellom slektninger , kutte et behandlingsprogram , avbryte eller kutte det , kaste bort penger eller bruke penger , forsømme en guttas avhengige eller kone , og det gjenstår å si : at hver visjon har sine omstendigheter , i henhold til resten av symbolene , og så er det ganske annerledes på visjonen til en annen, avhengig av disse variablene , og hva som betyr noe for denne forfatteren er linjene ikke å koble til visjonen om slanger , og tegn på alarmerende , som for eksempel : øye – fanger eller magi eller sykdom , og andre ….

…På samme måte følelsesløshet i bena eller en del av kroppen, da det er en svikt i det organet tilskrives ….

…Hvis han ser hørsel og styrke i kroppen sin, er det styrken i hans religion og islam ….

…Og den som ser at han eier en slange og ikke er redd for den, da vil han få en høyde på høyden, og hvis det er en liten hvit, blir den overført av bestefaren i arbeidet sitt, og det ble sagt at en liten slange av hvilken som helst farge ble fordelt på to ansikter som en svak fiende eller en fiende av familien hans ….

…Hvis en seng i en drøm ikke har madrass, reiser den på grunn av det som kalles ~å gå~ . Og det ble sagt : Han er en kone, og den som ser at han ligger på en seng, han vil returnere til ham noe som hadde kommet ut av hans hånd, og hvis det er en kraft som svekker hans autoritet, blir han sterkere . Hvis han ser at han ligger på en seng med en madrass på seg, vil han få høyde, høyde og minne om hykleriske mennesker . Hvis det er en sko på foten hans, reiser han med hykleriske menn . Og den som så at han lå på en seng på et godt sted, ville få kraft, høyde og stolthet . Og sengen og alt som sover over den indikerer visjonærens kone og hans Mamelukes . Og det ble sagt : Sengen indikerer hva en person er fornøyd med, og indikerer hver båt, kone, last eller kiste fordi det er sengen til manien . Og den som har en stor seng i en drøm, hans autoritet vil være borte hvis han er konge, og han blir fjernet hvis han er hersker, og hans kone blir igjen hvis hun er en trassig, eller hun dør hvis hun er syk, eller hvis mannen hennes er pasienten . Sengens ansikt kan indikere ektemannen, og baksiden av sengen kan indikere kona . Og den som ser seg selv på en ukjent seng, med en madrass på, han vil møte kongen, ellers sitter han på et høyt sted . Hvis han var sølibat, giftet han seg . Hvis kona hans var gravid, fødte hun en gutt . Hvis han så at han satt på en seng uten madrass, ville han dø eller reise, og hvis han var syk, ville han dø . Hvis han så at han lå på en seng . Med ham en kvinne er han med henne i glede og mildhet, og det kan være ondskap og uenighet mellom dem . Og hvis en kvinne uten ektemann ser at hun bærer en seng hjem, vil hun gifte seg . Og den som ser at sengen hans er reist og han er syk, så er det bevis på at han har kommet seg etter sykdommen ….

…Når det gjelder nesen : det sies at det er en skjønnhet for menn, og det sies at det er forholdet til en mann, og hvis han ser ut som om han ikke har nese, er det ingen nåde for ham . Hvis han ser ut som om han har to neser, indikerer det en forskjell mellom ham og familien hans, fordi nesen ikke er fremmed, så hvis han lukter en god lukt, indikerer det en vulva som påvirker ham . Hvis den visjonære kvinnen er gravid, føder hun en lykkelig sønn . Og det sies at nesen, gutten, og det sies å være prestisje og visdom . Det sies foreldrene, og tolkningen av det som kommer inn i nesen, medisineringens forløp, og hva som helst som er dårlig for det, kommer inn i det, det er en synder som undertrykker det, og den som ser det som om det har en slange, indikerer at den har en sterk beregning ….

…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….

…Og den som ser en av de vantredes døde og hans tilstand er god og hans utseende er vakkert, hans visjoner indikerer høyden på saken på hans hæler og indikerte ikke hans gode tilstand hos Gud, den velsignede og opphøyde være han, og han kan dø for monoteisme og bare Gud den allmektige har sett det ….

…Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

…Den som ser at han setter en form i frykt, gifter seg med en kvinne ….

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….