…Hvis en mann gifter seg med to kvinner sammen, indikerer dette tap av manndom og sinnssvikt . Hvis en kvinne gifter seg med to menn sammen, forutsier dette at hun vil lide av skam og skam, med mindre hun er veldig fremtredende ….

…Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….

…Og den som så at han hadde stukket hendene sammen, antydet at hans slektninger møttes på grunn av ekteskap ….

…Og den som ser at hans kone er sammen med noen andre, hans penger eller ære er borte, og han er ikke god i sin religion, og det ble sagt at han er rik og verdensomspennende ….

…Den som så at skjegget og hodet hans var barbert alt sammen : Det var imidlertid ord som tydet på godhet, for hvis han ble plaget, ville han frigjøre skjegget og slapp unna og betalte gjelden . Hvis det ikke er mangel på hår, er det bra hvis lengden på det mangler . Det samme gjelder skjegget, hvis det ikke faller og mangler på det, og ikke gjør det strålende . Kanskje var det å plukke godheten til noe av hans ordre . Hvis ansiktet ikke utfører det, bortsett fra at den godheten er for ham på grunn av hans motvilje ….

…Og den som ser at hans hånd er avskåret mens den er sammen med ham, det er som om den falt og kan komme en bror eller sønn til gode, eller hvis den går bort fra ham, er det en katastrofe, og hvis den som søker var en fremmed, slo han penger og vendte tilbake til landet sitt ….

Og Abu Saeed, predikanten, sa at visjonene i pannen og ansiktet alle indikerer tre aspekter av penger og ære, en god kvinne, verdighet og hensikten med mannen, og de to brystene er to velsignede hederlige døtre ….

Og den som ser at det er samlet soldater, det indikerer ødeleggelsen av falskhetens folk og seieren til sannhetens folk, fordi Gud den allmektige sa: « La oss føre dem med soldater for ikke å akseptere dem. ”Og det ble sagt at det mangler soldater for dem det er bevis på at de seiret over fiendene hans, fordi Gud den allmektige sa: “ Hvor mange av noen få grupper ” vers ….

En drøm med brøker brøt et dårlig varsel . Hvis du drømmer om at noen av organene dine er ødelagte, betyr dette et dårlig tiltak og mulig svikt . Hvis du knekker møblene, betyr dette familiens krangel og en tilstand av forvirring i sinnet . Hvis du knekker et vindu, indikerer dette tapet av en av foreldrene . Hvis du ser en ødelagt ring, vil farlige og høye revolusjoner erstatte systemet, da de vanligvis forårsaker misunnelse ….

Hvis han ser seg selv stå med imamen, er det ingen barriere mellom dem, så står imamen opp og han sovner, noe som indikerer at imamen hater ham . Og hvis akkompagnementet er bevist mellom dem, blir pengene hans imam, fordi sovende er som de døde, og tilstedeværelsen av de døde er tilstedeværelsen av penger ….

Og den som ser at han bundet en person eller et dyr, så for noen er det å beskytte ting, og for andre er et dyr bundet til Mahmoud, og en person er bundet til Mahmoud ….

Og den som så at jorden ble brettet raskt og så gikk gjennom den, dette er ikke Mahmouds rett, og kanskje døde han plutselig ….

Visjonen til alle guttene til Gud er nevnt – den allmektige – ved å si : ( og gikk inn i fengselet med ham en av guttene, hun sa at den andre epoken vin jeg viste meg og sa at jeg bringer brødet mitt over meg, spis fugl fra ham Nbina Ptooelh Sannelig vi ser deg fra velgjører ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. Da fortalte han dem tolkningen av hver av dem, så han sa: ( O fengselsvenner, hans herre skal drikke vin, og den andre helles, og dere spiser medisin fra hodet. ) Surat Yusuf, vers 36. Youssef, fred være med ham, ble tolket som han ble fortalt . En av dem ble korsfestet til jeg spiste fuglen fra hodet , og den andre forlot fengselet og tjente kongen . Ibn Jarir og al-Hakim fortalte på autoritet fra Abdullah bin Masoud – må Gud være fornøyd med ham – som sa : ( Guttene som kom til Yusef – må velsignelse og fred være med ham – i synet var det bare løgn, så når han begynte sine visjoner, sa de : Vi lekte og Yusef sa : (den saken der du spurte deg .) guvernør sa : true på tilstanden til de to sjeikene avtalt, golden oppsummerer den sønn av mange, sa : som godt tolket av Mujahid og Abdul Rahman bin Zaid bin Aslam og andre , og den drømmen blir oppsummert Bbatal, og den må tolkes Ptooelh ….

Og den som ser at han har brettet sengen sin og plassert den i en annen retning, så indikerer det hans reise eller fraværet til kona eller unngår henne, og hvis det er bevis i hans syn som indikerer hva som er hatet, så er det døden av en av dem eller en skilsmisse mellom dem ….

Og den som ser at han drikker vin med et folk som gir dem en kopp, så indikerer han at det oppstår fiendskap mellom dem og konflikten fordi Gud den allmektige sier: ~ Satan vil bare påføre fiendskap og hat mellom dere , ~ og kanskje vil han begå en synd med dem, og han kan bli skadet i pengene sine ….

Og den som ser som om han er i bånd med et menneske, hans syn indikerer at han har fått en stor synd og frykter at sultanen vil gjengjelde for hans ordtak: ~Og du ser kriminelle på den tiden bundet i håndjern .~…

…På autoritet fra Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman sa han : Khaled Ibn Saeed var gammel og var den første av brødrene hans som omfavnet islam , og begynnelsen på hans konvertering til islam var at han så i søvn at han sto på randen av ild, og han nevnte fra sin kapasitet hva Gud vet best , og han ser i søvn som om faren hans skyver ham inn i den og ser Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, tok lendene hans slik at han ville ikke falle, så han fikk panikk fra søvnen og sa : Jeg sverger ved Gud at dette er en sann visjon . Så han møtte Abu Bakr bin Qahfa, og han nevnte det for ham. Abu Bakr sa : Jeg vil ha deg vel , dette er Guds sendebud, fred være med ham, så du vil følge ham og gå sammen med ham i islam som hindrer deg i å falle inn i den og din far er i den . Så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, møtte ham mens han var med hester og sa : O Muhammad, hva kaller du? Han sa : Jeg ber til Gud alene uten partner, og at Muhammed er hans tjener og hans sendebud, og han avviser tilbedelsen som du er på av en stein som ikke hører eller ser, ikke skader eller gagner, og det er ikke kjent om hans tjener som ikke tilbad ham . Khaled sa: Jeg vitner om at det ikke er noen annen gud enn Gud, og jeg vitner om at du er Guds sendebud. Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, tolket hans islam . Khaled var fraværende, og faren hans visste om sin islam, så han sendte inn sin forespørsel de som var igjen av sønnen hans fra de som ikke ble muslimske og reiste sin herre og hans nærvær, de førte ham til faren Abi Ahiha, så han advarte og gråt og slo ham med et slag i hånden til han brøt den på hodet, så sa han : Du fulgte Muhammad mens du ser hans folk og hva han fremkalte fra mangelen på deres guder og mangler. Den som gikk bort fra fedrene sine, sa Khaled : Ved Gud angret han og fulgte ham, så Abu Ahiha ble sint og angrep sønnen og fornærmet ham, så sa han : Gå for å bue hvor du vil. Av Gud, vil jeg forhindre deg i næring. Khaled sa : Hvis du forhindrer meg, vil Gud gi meg det jeg bor sammen med . Så han førte ham ut og sa til sønnene sine : Ingen av dere ville snakke med ham med mindre jeg gjorde med ham det jeg gjorde med ham, så Khaled vendte seg til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han var forpliktet til å være sammen med ham . Nyttighet :::: Og den som omfavnet islam gjennom en drøm, den islamske professoren og tenkeren Muhammad Asad, den østerrikske lærde, Gud ledet ham etter en visjon han så og så det i sin bok ( Veien til Mekka ). På samme måte konverterte en kristen kvinne til islam etter å ha hørt en telefon som ringte henne for å gå inn i religionen Islam, og hun konverterte til islam . Likeledes en mann som jeg tror er nederlandsk konvertert til islam gjennom en drøm .. Og Gud er hjelperen. Se historiene til disse menneskene i boka vår i denne realistiske serien ( Omvendere til Gud ), en bok som inneholder historier fra Adams tid til samtiden ….

…Helvete : et tegn på autoritet for dets essens og autoritet over det som er under det, med dets skade og nytte, og kanskje indikerer det helvete i seg selv og Guds straff, og det kan indikere synder, synder og forbudt, og alt som fører til den og bringer den nærmere den . Fra å si eller gjøre . Kanskje indikerte det veiledning, islam, kunnskap og Koranen, for med den blir den guidet i mørket, sammen med ordene fra Moses , fred være med ham : ~ Eller finn veiledning i brann, ~ og han fant og hørte Guds allmektige ord med veiledning . Kanskje indikerer det levebrød, fordeler og formue, fordi det inneholder godhet i pensjonen for den reisende og nåtiden, som Gud den allmektige sa: ~ Vi har gjort det til en påminnelse og en glede for de troende .~ Det sies til den som er fattig eller dør, hans ild er slukket . Fordi araberne ble tilbudt som gaver til Ibn al-Sabil og den utgåtte gjesten, for at hun kunne bli guidet og skjermet for henne, slik at de med hennes nærvær kunne uttrykke generøsitet og rikdom, og hennes passivitet fra elendighet og fattigdom . Kanskje det indikerte jinn fordi de ble skapt av giftig brann . Og det kan indikere sverdet og oppstanden, hvis det har lyd, torden, tunger og røyk . Kanskje indikerte det myndighetens pine, fordi det er Guds pine, og han er autoriteten til de to verdener . Kanskje indikerte det ufruktbarhet og gresshopper . Og det kan indikere sykdommer, kopper og pest . Den som ser en ild falle ned fra himmelen i hus og butikker, og hvis den har tunger og røyk, så er det oppvigelse og et sverd som bor der, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike og de fattige, og en elsker kaster det på folket, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike spesielt, og hvis det er kull uten tunger. De er sykdommer, kopper eller epidemier, spesielt hvis de er generelle når det gjelder å blande mennesker . Men hvis nedturen av ild er i sanddynene og feddanene og kultiveringsstedene og plantene, så er det en ufruktbarhet som brenner planter eller gresshopper som brenner og fanger dem . Når det gjelder den som tenner en ild på en sti som går, eller at folk blir ledet av den hvis han finner den når han trenger den, så er det kunnskap og veiledning han oppnår, eller han sender den og publiserer den hvis han er verdig det, ellers får han myndighet, følgesvenn og nytte, og folket drar nytte av ham . Hvis ilden er på en annen vei enn veien, eller den brenner noen som går forbi den, gnister den eller skader ham med røyken, eller den brenner plagget eller kroppen eller skader synet, er det en kjetteri at han gjør eller overvåker, eller en urettferdig autoritet som tar tilflukt til ham eller er urettferdig for ham i henhold til omfanget av hans tjeneste for det eller hans flukt fra dem . Men hvis det var en stor ild som ikke lignet denne verdens ild, ble den tent for ham å bli kastet i den, da ville mange av hans fiender plage ham, så han ville vinne seier over dem og være overlegen dem , og hvis de kastet ham inn i det, ville han ha reddet Ibrahim, fred være med ham . Og alt dette hvis de som begikk det, var hans fiender, eller gjenstanden i ham var en rettferdig mann . Men hvis han ser at hun truer ham spesielt, eller de som overtok belysningen av det, går sammen med ham, la Gud frykte sin Herre og ta bort fra det han er fra helvetes folk før han kommer til henne, så han irettesatte henne fordi han fryktet henne . Når det gjelder den som ser ild sammen med ham i en ovn, ovn, kanon eller lignende på stedene der han er brent, så er det rikdom og fordeler at han oppnår, spesielt hvis hans levebrød er for ildens skyld, spesielt hvis det også er om vinteren . Og hvis han ser ilden slukket eller slukket, eller omgjort til aske, eller vann eller regn slukket den, så vil han mangle og bli suspendert fra sitt arbeid og sin industri . Og hvis noen som ikke lever av det på slike steder for å passe inn i mat, vil han at penger eller levebrød skal tjene en hersker eller til hans autoritet og hjelp, eller ved rettssaker, forvaltning, strid og megling, ellers vil han være angrepet av ord og onde og dårlige ord . Når det gjelder den som ser det, blir det brent med mat, olje eller noe fra salg, så overdriver han, og kanskje vil sultanen be om ham, og folket vil ta pengene hans med seg . Når det gjelder å spise ild, er det forbudte penger og et skadelig levebrød han spiser, og kanskje er det fra foreldreløse penger på grunn av det som er i Koranen. Hvis han så ild snakke i en krukke eller en pose eller en bolle med andre fartøy som indikerer både hanner og hunner, vil det som tilskrives fartøyet treffe jinnen og inngangene, til han snakker på tungen . Noen av dem sa : Brann er krig hvis det har en flamme og en lyd, og hvis stedet du ser det ikke er et krigsland, er det en pest, smerte, kopper eller død som oppstår der . Abu Amr Al-Nakha’i sa til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : Jeg så en ild som kom ut fra jorden og vendte mellom meg og en sønn av meg, og jeg så den si : A synsflamme og en blind, gi meg mat at dere alle spiser familien og pengene dine, så han sa, fred være med ham : Dette er en rettssak som vil skje på slutten av tiden og drepe mennesker foran dem, så krangler de med oppvask og krangel mellom fingrene hans, og lovbryteren mener at han er en filantrop, og de troendes blod er bedre for de troende enn å drikke vann . Og den som brenner en ild for å brenne den, han raser en ordre om å fylle sin fattigdom, fordi kulden er fattigdom . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så en lampe på tommelen og sa : Dette er en blind mann ledet av noen av sønnen hans . Hvis jeg rører det opp for å steke kjøtt med det, opplyser jeg noe der folk baksnakker . Hvis jeg slår på grillen, vil jeg ha litt levebrød med tristhet . Hvis han rørte den opp for å lage en gryte med mat i den, hevet han noe som kunne dra nytte av verdien av hjemmet hans . Hvis det ikke er mat i potten, bør han angripe en mann med ord og få ham til å gjøre noe ubehagelig . Uansett hva som treffer ilden og brenner fra kroppen eller klærne, er det skade og ulykker . Og den som tar fyr, vil slå forbudte penger fra Sultan . Og den som blir rammet av glød av ild, folk vil baksnakke ham ….

…The Cow : En år, og Ibn Sirin pleide å si at kuas vaktel er den som eide det, meg kjærere enn Mahazel, fordi vaktel er fruktbare år, og Mazel er år med fruktbarhet, ifølge historien av Josef, fred være med ham . Det ble sagt at kua er høy og har penger, den fete er en velstående kvinne, den magre er fattig, kua er god og nyttig, og den hornete kvinnen er en utstøtt kvinne . Den som tror at han ønsket å melke henne, og hun forbyr ham med hornet, er sint på ham . Hvis han så at noen andre melket henne og ikke forhindret ham, forrådte urinlederen ham i kona . Og haugen hennes er verdiløse penger . Hans kones oppfatning av henne, og hennes tap indikerer kvinnens korrupsjon . Noen av dem sa at utelukkelse i møte med en ku er en motgang i begynnelsen av året, og det er dårlig for det midt på året, og dets mirakel er alvorlighetsgraden på slutten av året, og slakting av kyrne er en katastrofe blant slektninger, og halvparten av slaktede er en katastrofe for en søster eller datter, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis den er en, så har den halvparten. ~ En fjerdedel av kjøttet er en katastrofe for en kvinne, og en liten del av det er en katastrofe som forekommer andre steder . Noen av dem sa at å spise biff er halalpenger i året, fordi kua er Sunnah . Kuhorn ble sagt å være fruktbare år . Den som kjøper en feit ku vil slå wilaya i byen Amra hvis han er kvalifisert for det . Og det ble sagt at den som traff en ku, traff en eiendom fra en stor mann, og hvis han var en sølibat, giftet han seg med en velsignet kvinne, og den som så det som om han hadde kjørt en ku og gått inn i hjemmet sitt og bundet den, ville han få rikdom, glede og lettelse fra bekymring es . Og hvis han ser henne kutte ham med hornet, indikerer han tap, og hans familie og slektninger er ikke trygge . Og hvis han så at han hadde samleie med henne, ville han blitt et fruktbart år uten ansiktet hennes . Hvis koens farger er det som tilskrives kvinner, er de som fargene på hesten . På samme måte, hvis det tilskrives år, og hvis han ser en ku suge melk fra kalven i en draa, så er det en kvinne som leder over datteren sin . Og hvis han ser en slave som melker en ku av sin herre, så gifter han seg med sin herres kone, og den som ser at han har skrapt en ku eller en okse, han vil bli syk så mye som den blir riper . Og den som har en ku eller en okse mot seg, han vil motta motgang og straff, og jeg frykter å bli drept . Og kua ble sagt å være et godt tegn på ballen, og den som så den sammen, indikerte en forstyrrelse . Når det gjelder kyr som kommer inn i byen, hvis noen av dem følger hverandre og antallet deres er forståelig, så er det år som kommer inn i folket, hvis de er fete, er de velstand, og hvis de er magre, er de vanskeligheter, og hvis de skiller seg ut i det, så er den fremskredne fet, velstanden utvikler seg, og hvis han er mager, utvikler nødene seg, og hvis de kom sammen eller var ujevne, og byen var en havby, og det var under reisen og skip ble presentert i henhold til antall og tilstand, ellers var det en synonym fristelse, som om de var ansiktene til kyr så vel som i godhet som hverandre, bortsett fra at de alle er null, fordi de er sykdommer som kommer inn i mennesker . Hvis hornene har forskjellige farger, eller de er motvillige til det, eller hvis ild eller røyk kommer ut av munnen eller nesen, er det et militær, raid eller fiende som slår dem og stiger ned på hagen deres . En drektig ku er et fruktbart år . Og den som ser at han melker en ku og drikker melk, han vil være rik hvis han er fattig, og han vil være stolt av sin status, og hvis han er rik, vil hans rikdom og stolthet øke . Og den som gir ham en liten kalv eller kvige, han slo et barn . Og alle mindreårige av løpene, hvis høvding tilskrives en mann og en kvinne i tolkning, så er et barn et barn . Og biff er penger, så vel som kjøtt . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg slaktet en ku eller en okse . Han sa : Jeg er redd for at du skal ha en mann, og hvis du ser blod som kom ut, er det mer alvorlig. Jeg frykter at det vil nå de døde . Hvis du ikke ser blod, er det lettere . Aisha sa : Jeg så som om jeg var på en høyde rundt meg og slaktet kyr, så Stolq sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, vil det være et epos rundt deg . Det var slik ….

…Al-Karaki : Det ble sagt at en merkelig, fattig person er svak, og den som slo en karka som slo seg sammen med dårlig moral, og noen av dem sa : Den som så Karaki reiste langt unna, og hvis han var på reise, kom han tilbake til sin familie trygt, og det ble sagt at Karaki var mennesker som liker å møte og delta. I det året vil det være kraftig kulde og et uutholdelig strømangrep . Og den som så gjedda sammen om vinteren, indikerte tyver og banditter . Det er en god guide for reisende, for de som vil gifte seg, og for de som vil ha et barn . Og det ble sagt at den som traff en krik, skulle få betalt, og den som hadde et kne, ville være fattig ….

…Skriftlige invitasjoner på veggen 100 – Imam al-Samarqandi sa : Han nevnte at når terskelen til gutten døde, så en mann ham i hushjelpen, så han spurte ham hva gjorde din Herre deg? Han sa : Tilgi meg. Jeg pleide å be med den, og det står skrevet på veggen, så mannen våknet og så på veggen, og hvis det var skrevet i terskelen til gutten – må Gud den allmektige nåde ham -: O Gud, veiled bedragerne, og du er barmhjertig mot syndere, og du sier at dusinvis av fengselsmenn, vær nådig over din tjener fra det. Den store faren og muslimene er alle sammen, og gjør oss til de gode og velstående, sammen med dem du ble velsignet blant profetene, de rettferdige, martyrene og de rettferdige, og det gode med dem er din følgesvenn med din nåde, O barmhjertige…

…Al Majbar : En konge av håndverk som komponerer rettigheter og herskere om integritet, og han er opprinnelig bra for navnet sitt som indikerer alle som har gode gjerninger på hendene i religion og verden, som sultanen, herskeren, juristen, og mye veldedighet, og slik som shkaf, skredderen, koraller, konstruksjon, bitar og lignende . Den som så at han sto sammen med Jabir i en sykdom som han hadde falt i eller brøt sin lidelse, så så på spørgerenes tilstand og sykdommens virkelighet og dens beliggenhet, til han lærer av al-Jaber om det fra sitt engasjement i tolkningen. I det er det et vitnesbyrd om nakken, et løfte eller en gjeld som han blir løslatt fra ved en hersker eller lærd . Og den som så leddene eller beinene hans, var skilt fra hverandre, så den tvungne sluttet seg sammen til kroppen hans ble gjenopprettet på riktig måte, noe som indikerer at han skiller et plagg og skyver det til en dressmaker for å sy det . Og hvis det er spesielt i høyre hånd, så er den som blir tvunget til å arbeide på det mektig og bundet det til halsen, for han er en mann som tvinger ham med sin godhet, og frigjør hendene fra håndverkeren og gjerningene og hindre dem i å godta almisse . Og hvis det er i alle bena hans eller en av dem, så er hans tolkning lik den med mindre han har et dyr, så frykter jeg at en ulykke vil komme ned på det, og han trenger en hovslager ….

…Solens kamp går ut mot kongen, og reduksjonen av solstrålene vil forringe kongens prestisje . Hvis han ser solen splittes i to halvdeler, så gjenstår halvparten av den og den andre er borte, så kommer den ut til kongen utenfor, og hvis den gjenværende halvdelen følger den gyldne halvdelen og blir med og vender tilbake til en sunn sol, så utenfor tar hele landet, og hvis den gående halvdelen vender tilbake til den gjenværende halvdelen og solen kommer tilbake som det pleide å være, kom hans konge tilbake til ham og han vant utsiden . Hvis hver av de to halvdelene blir sola alene, har utsiden det som er med kongen fra kongen, og blir hans motstykke, og tar halvparten av sitt rike . Hvis han ser solen falle, er det ulykke for verdiene på jorden eller for foreldrene . Hvis han så som om solen hadde stått opp i et hus og lyst opp hele huset, ville husets folk ha ære, verdighet og næring . Og den som så at han hadde svelget solen, han ville leve i et tungt liv . Hvis han så det, ville kongen dø . Og den som blir rammet av sollys, Gud vil gi ham stor skatt og penger . Og den som ser solen senke seg på sengen, han vil bli syk og betent kroppen . Hvis han ser ut som om han gjør godt mot ham, indikerer han fruktbarhet og forlot, og indikerer hos mange mennesker helsen . Og den som solen tar noe fra ham eller gir ham noe, det er ikke Mahmoud . En av indikasjonene på gode gjerninger er at en person ser solen i sin normale form og vane, og en økning eller reduksjon i den kan være skadelig . Og den som finner solvarmen og tar tilflukt i skyggen, han vil bli frelst fra sorg . Og den som finner kulde i skyggen og sitter i solen, hans fattigdom er borte, fordi kulden er fattigdom . Og den som er i stand til å se solen når den er svart og forvirret, kongen er forpliktet til ham i alle spørsmål . Og det ble fortalt at dommeren i Homs så ut som om solen og månen ble drept, og planetene skiltes, så den ble delt med solen, og den ble delt med månen . Han fortalte om sine visjoner om Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Han sa til ham : Hvem var du med? Han sa : Med månen . Umar leste : ~ Så vi slettet nattens vers og fikk oss til å se dagens vers .~ Og han avledet ham fra Homs arbeid, så han bestemte at han gikk med Muawiya til to rader, og han ble drept . Og den som ser solen, månen og stjernene samlet på ett sted og deres konge, og de har lys og stråler, så er ordtaket akseptabelt for kongen, ministeren og presidentene . Hvis det ikke er lett, er det ikke noe godt i det for de visjonære . Hvis han ser solen og månen se ned på ham, er foreldrene hans fornøyde med ham . Hvis de ikke har en stråle, er de sinte på ham . Hvis han ser sol og måne på høyre og venstre side, foran seg eller bak seg, vil han bli rammet av frykt eller ulykke og nederlag, og han blir tvunget til å flykte med den, fordi Gud den allmektige sier : “Og den solen og månen har samlet sammen, og personen skal si det som er dagen for rømning .” Og svart, sol, måne og stjerner og deres rotasjon, forandrer velsignelsene i denne verden . Og en solformørkelse skjedde med kongen . Og den som ser skyer som dekker solen til lyset er borte, kongen vil bli syk . Hvis han ser at det ikke beveger seg i skyene eller kommer ut av det, vil kongen dø, og solen kan ha vært en forsker som vet hvordan skyene evakuerte, så vil tristhet evakuere fra ham . Månen : Opprinnelig minister for den største kongen, eller en sultan uten den største kongen, og stjernene rundt ham er soldater . Og hans hjem og boliger, eller hans koner og tjenestepiker . Og kanskje indikerer han forskeren og juristen og alle bevisene som han veileder, fordi han blir ledet i mørket og skinner i offentligheten . Det indikerer gutten, mannen og mesteren, og kona og sønnen, for hans skjønnhet og lys, og ligner ham med skjønnheten til kvinner og menn, så det sies som om fullmånen var som om det var en månemåne . Da tolkes og praktiseres hans ulykker som ligner på det som tidligere ble nevnt i solen, og det kan indikere en økning eller reduksjon, fordi den øker og avtar, for eksempel penger, verk og kropper, sammen med den tidligere uttalelsen om trafikk, slik som en pasient som ser i begynnelsen av måneden har falt ned på ham eller brakt ham til ham, så vil han våkne opp fra problemet sitt. Han blir spart for sykdommen . Og hvis det er en måned kort, så er alderen borte, og fristen nærmer seg mengden igjen av måneden, det kan være dager, og det kan være en samling, måneder eller år, med bevis lagt til det i en drøm eller i våkent liv . Hvis han kommer ned i begynnelsen av måneden, eller hvis han ser ut til å være fraværende, har han forlatt plassen sin og har kommet fra reisen . Og hvis det var på slutten av måneden, etter å ha reist og forlatt hjemlandet . Og den som ser ham med ham eller i fanget eller i hånden, han skal gifte seg med en mann etter hans lys og lys, enten han er en mann eller en kvinne . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, så tre måner som falt på rommet hennes. Hun fortalte faren om sitt syn, måtte Gud være fornøyd med ham, og sa til henne : Hvis ditt syn er sant, er tre begravet i rommet ditt, de er de beste av jordens folk ….

…Al-Hasan bin Bakir fortalte oss om Akka. Han sa : Abu Ya’qub Ishaq bin Ibrahim al-Azra’i fortalte oss på myndighet av Abd al-Rahman bin Wasel, på autoritet fra Abu Ubayd al-Tastari, han sa : Jeg så som om oppstandelsen hadde steget, og folket hadde samlet seg, så innringeren ropte : O folk, som var et av de sultne menneskene i verdens hus, la ham gå til lunsj . Så folket reiste seg en etter en, så ringte jeg O Abu Ubayd Qom, så jeg sto opp med dekket bord, og jeg sa til meg selv : Det som er fornøyd med meg er kommet . Da fortalte Abu Al-Hassan Al-Hamdhani oss om Mekka som Gud bevoktet. Han sa at Muhammad bin Jaafar fortalte oss, på myndighet av Ahmad bin Masruq, i felten : Jeg så i en drøm som om oppstandelsen hadde steget, og skapelsen ble samlet sammen da innringeren ba om bønnen sammen, og folk stilte opp i rekker, og en konge kom til meg med en ansiktsbredde på en mil. En slik lengde. Han sa: “Et kapittel om folks fremgang,” så jeg tenkte på ansiktet hans. Mellom øynene hans var det en skrift av Gabriel, Guds sekretær ….

…Jeg lider av å ikke våkne , hva er løsningen? Noen ganger bringer forsamlingen meg sammen , eller samtalen bringer meg noen ganger sammen med noen som lider og sier : Jeg er veldig tung søvn , og ingen kan vekke meg selv til bønn !! Finnes det en kur mot disse ??? Først og fremst sier jeg at vi lever utallige mange velsignelser, og denne søvnen er ingenting annet enn et veldig enkelt eksempel, så sier jeg at noen som lider av problemer med å reise seg fra søvnen, eller lider av en søvnforstyrrelse i ham, jeg finn ikke for ham en bedre behandling enn de fem bønnene, en gunstig og helbredende behandling, hvis Gud vil, Gud, ære være ham, da han sa : [ Bønnen var til de troende i tide ] Han har satt en hemmelighet for bønn når det gjelder tid, så den som holder seg til bønnene i tide, vil ikke sove, slik at han har et tilfredsstillende fenomen, og det er kjent at den som lider av å være oppe sent på kvelden, for eksempel er han en som tar sin rett til å sove om dagen, og den som sover tidlig om natten er en som våkner på begynnelsen av dagen, og dette er ofte, ellers kan det være noen som sover tidlig og synes det er vanskelig å våkne ved daggry, men behandlingen er for disse hvis de vet; Han er opptatt av å utføre hver bønn på sin tid, og hvis hver og en av disse bruker dette systemet, er jeg sikker på at problemene med å holde seg oppe sent, eller mangel på søvn, eller søvnvansker og å slå på sengen vil ende mye , og du trenger bare å prøve og deretter dømme, og pass opp for å være den som våkner for eksempel for sitt arbeid, og hans arbeid med alle vanskeligheter og store vanskeligheter, men han er beseiret i samme kamp med søvn på tidspunktet for daggrybønn, dette er vår permanente kamp, ​​og jeg husker forresten at sønnen min fortalte meg at jeg hater å studere fordi det får oss til å våkne veldig tidlig !! Så jeg sa til ham, sønn : hvis du ikke våknet for å studere, ville du våkne opp for Fajr-bønn, fordi problemet vil være hos deg mens du sover, og det er ingen løsning på det, bortsett fra at du er fornøyd med å sove kl. begynnelsen av natten ….

…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn så han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; Så godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han så et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, så meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, så du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han så henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” Så ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han så vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Seng Sengen hvis den er hvit og ren symboliserer midlertidig opphør av bekymringer . Hvis en kvinne drømmer om at hun forbereder sengen, symboliserer dette en ny kjæreste og Sarahs utførelse . Hvis du drømmer om at du er i sengen og i et merkelig rom, vil du få besøk av venner som du ikke forventer å besøke . Hvis en syk drømmer om at han er i sengen, vil det oppstå nye komplikasjoner og resultatet kan være døden . Hvis du drømmer om at du sover på en uteseng, forutsier dette at du vil møte glede opplevelser og en mulighet til å forbedre din rikdom . Hvis du drømte om negre som passerte nær sengen din, indikerer dette at det dukker opp omstendigheter som fremkaller sinne og vil flettes sammen med planene dine . Hvis du ser en venn som ser veldig blek ut i sengen, symboliserer dette rare og triste komplikasjoner som vil gjøre vennene dine triste og føre til at du blir lei deg . Hvis hun drømte om en mor at sønnen hennes våte sengen, så forutsier dette at hun vil møte uvanlig angst, og syke mennesker vil kanskje ikke komme seg så raskt som forventet . Hvis folk drømmer om at de våter sengen, indikerer dette at en sykdom eller en tragedie vil flettes sammen med den daglige rutinen i arbeidet hennes ….

…Daffens takt : de er sorg, ulykke og berømmelse for de som er sammen med ham, og hvis det er i hånden til en slavejente, så er det en kjent tilsynelatende i henhold til omfanget av utseendet og essensen, og det er et velkjent ugyldig slag, og hvis det er med en kvinne, er det en kjent og berømt Sunnah gjennom årene . Hvis han er sammen med en mann, så er han kjent, og alle musikkinstrumenter og sanger ved bryllup er en ulykke for folket i huset ….

…Tamburinen er i en drøm en ulykke, villfarelse og sorg, og det er en berømmelse for de som er sammen med ham, og hvis det er i en tjeners hånd, så er det en velkjent tilsynelatende lyd, og det er en berømte falske stemme . Hvis han er sammen med en mann, vil alle som er nær ham kjent for ham . Hvis det er med en kvinne, så er det en kjent sak eller en kjent Sunnah blant folket . Alle musikkinstrumentene og sangene ved bryllup er en ulykke for folket i huset . Og tamburinen kan indikere ekteskap, eller det kan indikere at en fraværende kom ….

…Når det gjelder fingrene : en bror ble født, ifølge det som ble sagt at hånden er en bror . Og flette den sammen uten en stram hånd . Og engasjerte seg i husets arbeid og brødrenes sønner med en sak de fryktet for seg selv, og de lot som om de skulle betale det og dets tilstrekkelighet . Og det ble sagt at fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, tommelen er Fajr-bønnen, pekefingeren er middagsbønnen, langfingeren er ettermiddagsbønnen, ringfingeren er solnedgangsbønnen, den rosa er den mørke bønnen, og dens korthet indikerer mangler og latskap i den, og dens lengde indikerer at han bevarer bønnene, og fallet til en av dem indikerer at man forlater Den bønnen . Og den som ser en av fingrene i stedet for den andre, han vil be den bønnen på den andre . Hvis han så ut som om han biter et menneske, indikerer han den bittesmåten til den bitne personen og overdrivelsen av bittet i hans disiplin . Hvis han ser melk komme ut av tommelen og blod fra pekefingeren mens han drikker av dem, bør han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer stygge ord mellom slektningene . Hvis imamen så en økning i fingrene hans, var det en økning i hans grådighet, hans anstendighet og hans mangel på rettferdighet . Og det ble fortalt at Harun al-Rashid så dødsengelen, fred være med ham, hadde representert ham, så han sa til ham : O dødens konge, hvor lenge har jeg igjen? Han pekte på ham med fem fingre spredt ut fra håndflaten, så han så med gru, gråtende over synene, og han fortalte dem i en størrelse som er beskrevet av uttrykket. Han sa : O troende , han fortalte deg at fem ting han visste med Gud, som dette verset samler : ” Gud har timens kunnskap . ” The vers . Aaron og Farah lo . Fingrene på venstre hånd er barna til en bror og søster, og neglene er en manns evne i denne verden, og det hvite av neglene indikerer hastigheten på memorisering og forståelse, og å se neglene i mengden salat og verden . Og behandlingen av den er bevis på svindel i å samle verden, dens lengde med sin godhet, penger og klær, og forberedelse av et fiendens våpen, eller et argument eller penger, for å unngå deres onde . Og lengden, slik at den er redd for at den går i stykker, er bevis på at noen andre tar ansvar for å ødelegge noe i hånden, fordi han bruker for mye sin evne . Han betaler zakat al-fitr, og hvis han ser det som om en gammel mann har bestilt pennen sin, så hvis han finner den, beordrer han ham til å forplikte seg selv og opprettholde sin ære . Å male en manns fingre med henna er bevis på mye bevæpning, og å dø en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens godhet mot henne . Hvis han så som om han hadde fått henne til å falle, aksepterte hun ikke pigmenteringen, da viste mannen hennes ikke kjærligheten hennes . Hvis mannen så håndflaten bleknet av et monster, måtte han slite i pensjonen, og hvis hans høyre hånd ble pigmentert av et monster, antydet hans visjoner at han drepte en mann . Hvis han ser at hendene hans er farget med henna, så viser han hva som er i hans eller det gode eller onde, eller av pengene hans, av hans inntjening eller sin bransje . Hvis han ser hendene gravert med henna, prøver han et triks fra huset for å bruke noen av husmøblene på hans bekostning på grunn av manglende inntjening, og fienden fornærmer ham, og han får ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hennes hånd er inngravert, lurer han hennes utsmykning i en sak som er riktig . Hvis inskripsjonen var leire, indikerte den et stort antall ros . Hvis hun så gravering av hendene blandet sammen, ville hun ha skadet barna sine . Hvis hun ser at hånden hennes er støpt med gull eller gravert med det, betaler hun pengene til mannen sin eller gir henne glede fra ham, og hvis en mann ser at han er blitt impregnert eller gravert med gull, lurer han en triks hvor pengene hans eller levebrødet hans vil gå . Armhulen hår : lengden på bevis på behovet for Neil, verset : ~ og Admm hånden til vingen din hvite ut av ikke – fattige ~ og viser religionen til eieren og sjenerøsitet . Hvis han ser mye armhulehår, så er han en mann som ber bøddelen sin om å samle inn penger i kunnskap, vergemål, handel og så videre, og han kommer ikke tilbake til kvinnen og religionen . Hvis det er mye mindre, indikerer det det store antallet barn ….