…Lær er en mannsjakke, og jeg forlot ham med pengene hans i hans liv og død . Og den som i en drøm ser som om huden hans er flettet som en sau, er flaget, så det indikerer hans død hvis han var syk, og hvis han var fri for sykdommer, er den fattig og den blir avslørt . Fetthet i kroppen er styrken til religion og tro . Hvis han ser kroppen sin som en slangekropp, viser han hva som skjuler fiendskap . Og huden er en beskyttelse for mennesker og andre, og en person handler om sin far og mor, hans makt og penger, sitt hjem og hans klær, hans kone og hans land, hans velvære og sykdom, hans uttrykk og hans tro . Pisking av en person kan referere til sin fiende og hans venn som sover over den, for han vil vitne mot eieren på oppstandelsens dag . Kanskje tyder huden på tålmodighet og sta i saker . Den som ser huden sin vakkert i en drøm, indikerer godhet, komfort og helbredelse fra sykdommer . Hvis han er død og huden hans blir fin, indikerer han at han er i paradisets lykke, og hvis han ser det som tykt eller svart, indikerer han at han er i pine . Og mørkere hud i en drøm indikerer at man forlater religionen . Hvem er en gave til, får en nubisk gutt et lam av kull . Og den som ser svarte kvinner føre tilsyn med ham, det gode han overvåker for å se dem, er mange hederlige, men de er av fienden . Og rødme . I tolkning, relevans og lettelse . Og det ble sagt : Hvis det var hvitt med det røde, ville eieren få ære . Og null . Farge er tilfredsstillende . Og den som er svart og ser i en drøm at han er hvit, han vil lide svakhet, ydmykelse og nød . Hvis han ser at kroppen og ansiktet er rødt, vil han være lang bekymringsløs . Skinnet til andre dyr er en arv . Og det ble sagt : Lærhus som tilhører den . Og hvis kongen flager skinn fra mennesker, undertrykker han dem og tar pengene deres . Og den som striper huden til en dikter, han stjeler håret fra ham ….

…Og Daniel sa: ~Den som ser fargen på huden hans endre seg i andres farge, som han hater som i våkenhet, da er han ulykkelig og villfarende .~…

…Og den som ser at munnen, magen eller huden hans er full av tørr hvete, da har livet gått tom, han skal frykte Gud ….

…Ibn Sirin sa at huden er et deksel og en velsignelse ….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

…Tyven er i en drøm en sykdom og en sykdom, hvis tyven er svart betegner svart, hvis det er rødt, er det blod, hvis gult indikerer gult, og hvis hvitt indikerer slem . En tyv myrder en person og dreper ham hvis han ser at han har stjålet noe . Tyven er dødens konge og ankomsten til den reisende og frieren . Og den som ser en tyv som kommer inn i huset sitt og har en syk person, det er pasientens død . Den som dreper en tyv, vil overleve en sykdom . Og hvis tyven kommer inn i et hus der det er en enslig kvinne, vil han tale for å foreslå henne . Tyven er en bedragerisk og svikefull mann, og han er en ekteskapsbryter fordi han forkledning seg når han skjuler en ekteskapsbryter . Kanskje tyven pekte på de syv, slangen, djevelen og sjelen ….

…Det er i en drøm menneskets rykte og hans minne . Og den som ser at han hever stemmen, så har han autoritet over et folk på en kritikkverdig måte, og hvis han ser at han hører stemmen til en person, vil han oppnå autoritet . Hvis en persons stemme blir hørt fra noen dyr, indikerer det mange fordeler, spesielt hvis talen handler om noe han elsker, eller om det som er sagt er sant . Hvis han hever stemmen over en vitenskapsmanns, begår han en synd . Og den svake stemmen, ære og frykt . En myk stemme ydmykt . Og lojalitet og politiet, hvis stemmen er skjult eller svak, er de isolert . Dirhams-lyden er en prøvelse blant de som slo dem blant kongene. Å høre dem er oppfyllelsen av et løfte, å høre dinarens glade nyheter, høre pengene dårlige nyheter, og det ble sagt : Lydene fra dirhamer og dinarer indikerer gode ord . Og lydene fra dyrene er bekymringer og frykt . Lyden av en sau i en drøm er rettferdighet fra en sjenerøs mann . Og Stenbukken og væren er glede, fruktbarhet og god . Naboene av muligheter for å motta en gave fra en hederlig mann eller en modig soldat . Og spretter eselbønn for undertrykkerne . Og stemmen til en muldyr snakker og dykker ned i mistanker . Og dialogen mellom kalv, okse og storfe, en forekomst av oppvigling . Og å ønske kamel er tretthet, og store reiser er som Hajj og jihad . Og løvenes brøl er tapt, og truende, prestisje og frykt for en urettferdig hersker . Og hundens bjeffing er anger, ulydighet og streve i undertrykkelse, og ord som ikke betyr . Og stemmen til geparden, Dalal og Batr . Og Hadeel Al-Hamam er Noah eller Nikah, eller en kvinne, en ærlig og forkledd muslimsk leser . Og lyden av kroken er nyttige ord, eller å lytte til Koranen, eller en preken fra en predikant . Og frosken kvitrer glede eller vaktenes stemmer eller går inn i en vitenskapsmanns arbeid, og det ble sagt : Det er stygt . Og slangen suser: kjemp, forsøk, advarsel og truende og forkastelig fra en fiende . Meow Pussycat kjas og sladder, baktalelse og Lamaze . Og musen Naeem er et møte og kjennskap til levebrød, og skade fra en umoralsk niqab-mann eller tyveri . Og Gham Al-Dabi er nostalgisk for hjemlandet . Ulvehylingen er en advarsel om tyveri . Ropets rop er en advarsel om å flykte og bevege seg, og å vanære en løgner . Og Awaah Ibn Awi viktige ting på godt og vondt . Og grisens stemme vant rike og tåpelige fiender . Krysserne hatet lyden av vann, påfugler og kyllinger, og sa : Det er dem og tristhet . Og lyden av kråkeavskjed og nekrolog . Og hver stygge lyd de hører er en ubehagelig ting, og en god stemme er en glede og glede . Se også telefon ….

…Og den som ser at han skriver med en penn mens han er min mor, det er ikke noe godt i det, og det kan indikere hans nært forestående død ….

…Og den som ser at han sier til en krysning som kommer fra nesen min, så er det forekomsten av penger, og hvis han sier at de kom ut, vil pengene gå. Det har blitt presentert i indeksen at den som mener et uttrykk tar hensyn til uttrykket i det han mener så vel som krysset ….

…Sjelden, og med en relatert overføringskjede til Salim bin Issa, sa han at jeg gikk inn i Hamza bin Habib Al-Zayyat, måtte Gud være fornøyd med ham, og fant ham rulle kinnene på bakken og gråt, så han sa, Gud velsigne du, hva er dette gråt. Bare de som jobbet med Koranen kom inn, så jeg kom tilbake til gråt, så han sang i mitt navn. Hvor er Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, så jeg sa til deg, be til Gud? Så innledet en konge meg, og han sa: ~Si til Gud, Gud velsigne deg.~ Så hvis jeg er i en talerstol med hvite perler og en telt av rød safir og en telt med grønn akvamarin, og det ble sagt, skulle jeg være tynnere og lese, så jeg dro, og han sa til meg, jeg resiterer Surat al- An’am, så jeg leste og jeg vet ikke hvem jeg skal lese før jeg nådde toppen av seksti vers, og han er erobreren over sine tjenere. Les og les normene til de nådde slutten av dem, så jeg gikk til nedstøtelse, så han sa: ~Bare gå, ikke kast ned, o Hamzah.~ Den som leste deg denne lesingen, sa jeg Suleiman sa sannheten om hvem som resiterer Suleiman. Jeg sa Yahya sa Yahya sa: Den som resiterer Yahya, sa jeg til Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Fetteren til profeten din, Ali bin Abi Talib, sa: “Den som leser for meg, så jeg sa profeten din, må Guds bønner og fred være over ham, sa sannheten om min profet. Den som resiterer profeten min, jeg sa Gabriel, fred være med ham, han sa den som resiterer Gabriel, og han holdt stille og sa: Hamza, si deg, så jeg sa at det ikke er bedre for meg å si at han sa at du er, så jeg sa deg Han sa: “Du har hatt rett, Hamzah, og Koranens sannhet, for å hedre Koranens folk, spesielt siden de handlet med Koranen, O Hamza, Koranen. Mine ord om at jeg aldri har elsket noen som min kjærlighet til Koranen, kommer nær meg, Hamzah. Over deg og uten deg, og den som leser Koranen slik jeg har lest, vil ingen andre enn meg svare, og hva jeg har skjult for deg med meg eller mer, så jeg kjenner dine følgesvenner av hva som var min kjærlighet til folk i Koranen. De er de rettferdige menneskene, Hamza, min herlighet og min majestet. Så sa han, o Hamzah, hvor er Koranens tilsynsmenn? Jeg sa, Herre, det er deres bevaring. Han sa at de er det, men jeg vil være for dem til de kaster meg til oppstandelsens dag. Hvis de møter meg, reiser jeg dem med hvert vers, en grad. Klandrer du meg for å gråte og suge ansiktet mitt i skitten ….

…Abu Sa’eed sa at predikanten en dag kom en kvinne til krysset Ahwani, hun sa til ham : Jeg så som om mannen min ga meg Nrjdzisa og ga Dharta Asa sa, og klamrer seg for å skille deg. Bdhartk hørte ordene til dikteren : ikke for Nargis-tiden … men pakt til Las…

…Og den som ser at han berører sikkerheten min, det vil skje, og han kan bli underholdt ….

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…Hennes hånd tørket opp i Manan 88 – på myndighet av Hashan bin Hassan på myndighet av Wasel Mawla Abi Ayyainah, på myndighet av Musa bin Ubaidah, på autoritet fra Safiya bint Shaybah, som sa : Jeg var med Aisha – må Gud vær fornøyd med henne – og en kvinne kom til henne med hånden, og han fikk kvinner til å forbanne henne, og hun sa : Jeg kom til deg, bortsett fra min hånd. Min far var en tålmodig mann, og jeg så i en drøm menn som menstruerte med vanningskar som vannet den som kom til dem, og jeg så faren min, sa jeg : Hvor er min mor? Han sa : Se, så så jeg, og hvis moren min ikke hadde noe annet enn et stykke fille, sa han : Hun ga aldri veldedighet bortsett fra med fille og fett fra en ku de slaktet, fordi det fettet smeltet og myknet opp med det , og hun sa og tørste, hun sa : Så jeg tok et kar med vann og vannet det, og jeg kalte ovenfra : Den som ga det å drikke, Gud vil tørke sin hånd. Så min hånd ble som du ser…

…Opplev halsen min Å se denne sykdommen i en drøm indikerer at du blir syk litt og vil få problemer i nær fremtid . Og hvis du ser andre syke med det, betyr det at du vil bli opprørt av de mange forespørslene om hjelp og donasjon til andre ….

…Den som ser at han kommer inn i et pusset hus, har gjort en ond gjerning, og det samme hvis han hadde bygget det . Hvis det er av leire, så er det bra, og det er heller at han gifter seg ….

…Og den som ser at strømmen kommer inn i et land, så er fienden til det landet med skade, og alt vann som er seirende er ikke bra for det, og alt vann mangler, advar ikke familien hans, spesielt hvis det er dårlig ….

…Al-Fasad er i en drøm en mann som adlyder samtalen . Hvis han knekker en mann ved utstilling, blir han knivstukket, og han er fiendskap, og hvis han bryter i lengde, snakker han skjønnheten og komponerer blant mennesker . Og Almusdod bevis på trøst og kur fra plager . Og den som er blitt grepet i en drøm om et organ, han må bli sett i det mens han er våken . Og den som ser at en ung mann svetter lenge, så hører han en fiende snakke eller stikke som påvirker ham . Og hvis han ser at han har mistet svetten, og svetten blir avskåret, vil hans slektning dø . Og hvis flebotomi er i hans høyre hånd, dobler pengene hans, og hvis de er i hans venstre hånd, så er han seirende over sin partner . Og hvis han ser at en person har avvist ham, hører han et ord fra en venn, og hvis blod kommer ut av svetten hans, vil han bli belønnet for det, og hvis det ikke kommer noe blod ut av ham, så er det sa at det er riktig og den som begår synd kommer ut . Hvis en lærd knekker ham og blodet kommer ut av ham i et basseng eller i en tallerken, blir han syk . Hvis han knekker ham og ikke ser blod, så hører han ord fra sin kone . Og hvis han forakter blod som kommer ut av ham, vil han bli syk og han vil lide skade i pengene sine . Og hvis hans kone føder en datter hvis overarmen er i lengderetningen, og hvis overarmen er i lengderetningen, og hvis den er tverrgående, skal det som er mellom henne og hennes slektninger bli avskåret av død eller liv . Og den som ser at han vil sørge, han vil omvende seg fra synden . Og hvis han tror at blod har beseiret ham, er han i innfall og synden overvinner . Hvis blodet er svart, fortsetter han i en alvorlig synd og vil omvende seg fra det . Og blodutslipp er utstrømningen av penger ved å skrive et argument, og skalpellen er som pennen, og blodet er som blekket, og jomfruen hvis hun føder, så gifter hun seg . En flebotomi for en gutt er omskåret . Og fangen besøkte Bishara fordi blod er fanget i venene . Og den gravide besøkte henne og fødselen hennes . Hvis flebotomi ikke var i leveringsmåneden, avbrytes den . Og den rike mannen betalte zakat på pengene sine . Og den ukjente kvinnens besøk i verden kommer til de som så henne ….

…Det følte at det kommer inn døren til nåde, selv om nåde av oppfatning at fenomenet er ikke bra for vers ~ slo ham, inkludert en vegg i hvilken dør av nåde innad og utad før ham pine ~ vers ….

…Den som ser at han kommer tilbake i sving, leker med sin religion ….

…Den andre typen visjoner om hva som ville være selvsnakk , og arbeidet med årvåkenhet , og kan hjelpe dem med psykologisk bekymring , og stresse intellektuelt . Et eksempel på dette mange forekomsten spesielt i denne epoken florerte i hvilke bekymringer og overveldet artikkelen noen ganger , og presset av liv på andre tidspunkter, finner vi noen før søvn mener virksomheten Besvqath og noen tenker på en ny karriere , og noen Bamthanh tidlig om morgenen , ikke glem kvinnene som ofte overnatter med denne typen også Vtjd Noen av dem tenker på deres problem med ektemennene deres før de sover , for eksempel , og så sover hver av dem, og så disse tankene og bekymringene eller håpet og smertene innen hver og en av dem blir til drømmer eller visjoner, og dette er veldig sannsynlig , og så følger dette spørsmålet til mange av dem om disse visjonene , som Som jeg nevnte, er det ikke annet enn pipedrømmer . Og press på språket , entall av det : kompresjon, som er alt som ble samlet og grepet ved å samle håndflaten og lignende, og i åpenbaringen : “ Ta et trykk i hånden din, så vil jeg slå med den og ikke mened. ” Det sies : Han tok oss med presset av nyheter , som er med blandede slag av det . Forvirrede drømmer : Det som forvirret dem forvirret vanskelig tolkning , og ba om å blande Odgatha Vhbht Bodgat plante som er : pakken, som tar mennesket fra bakken der det lille grønne og bakken og det store og så (1). Det kan være gjennom det forrige tilbudet å merke seg at disse Alodgat ikke er disiplinert, men er blandede tvetydige , og dette ser også at noen forskere kommer bak meg av en av to grunner ( fysisk ) eller ( meg selv ) Man kan enten være i en sunn posisjon fysisk skrå , eller i humør meg urolig , er dette gjenspeiles på mannen og hans visjoner Vtakhtl sputtering og være Odgato delt i to seksjoner : seksjon i : rør spesielle drømmer ; Enhver privat eier bare disse florerer i noen kategorier til visse tider Kalmrdy og Kaltalbh og studenter , for eksempel eksamen eller før et personlig intervju med en av de pedagogiske institusjoner som universiteter, for eksempel , og Kalmqublan å gifte seg de neste to ansatte til å oppgradere , og så videre , og Hola ved å spørre dem før de krysser Subtle forenkler oppdagelsen av typen Deres visjoner, og de er ikke annet enn pipedrømmer . Sayyid Qutb sa i skyggen av Koranen : Drømmer er en blanding av urolige drømmer og ikke en fullstendig visjon som bærer tolkning , da den ikke refererer til noe . A . En enkel oppførsel , (2) og hennes eksempel er følgesvenn som så hodet kuttet av seg , og som om han så englene beordre ham til å gjøre noe forbudt . . . Og andre eksempler (3). Seksjon II : rør Generelt drømmer , og jeg mener at vanlige folk her er av betydning for hele nasjonen som om der – i trodde sin eier – Bishara generelt , eller offentlig alarm eller offentlig arrangement , CA NYHETER politikk , budsjett, lønn , ferie , og kriger, spesielt hvis disse hendelsene eller en av dem har dominert og stod for atmosfæren , vil du finne visjoner i overflod om dette , se for eksempel visjoner etter begivenhetene i september ateist , og rikelig under den amerikanske kampanjen i Afghanistan og bemerket kraften til de media dominerende og bane for denne kampanjen, spør deg selv : Har du påvirke den sterke menneskelige Sharp eller enkel? Disse hendelsene har dominert arenaen, så det er ingen stemme som er høyere enn stemmen hennes, så hennes kraft blir gjennomsiktig for sinnene , så hvis hun bukket under for å sove, forvandlet hun seg til visjoner hvis eier kanskje tror at de er gode nyheter eller gode nyheter , spesifikke til ham eller general for nasjonen , og det er ikke skjult i dag for alle som har overvekt av lidenskap, uvitenhet og intoleranse for mening Eller gruppe og mangel på fromhet, religion og fromhet blant mange mennesker , så eksemplet på noen som ser disse visjonene er på jakt etter noen som vil uttrykke dem til ham , og han kan forutse hendelsen og sende dem før du spør om det via sin e-post eller mobiltelefonen sin , slik at det blir snakk om time , og frukten av råd på kort tid ! Her er jeg ikke imot en klasse eller en bestemt gruppe, men jeg er imot uvitenhet, ja uvitenhet som kan gå en gruppe eller sekt eller Ani-individer som hevder visjoner , og oppvigelsescampus og kringkaster noen av intervjuene og bekjennelsene til noen av de involverte av i favør av det jeg sa, og de var under innflytelse av illusjoner og drømmer , gjelder dette noen av de sufier som alltid har inferred visjoner som Guds sendebud kom til dem, bød dem og forbød dem , eller favorisert en gjerning for dem , og dermed setter de det i graden av åpenbaring at følgesvennene mistet med Guds sendebud død , og de fant ham , sa Ibn Hajar i (4): Hvis den sovende så profeten, be må Gud være på ham og gi ham fred, befaler ham å gjøre noe , er han forpliktet til å overholde det og må : eller må han presentere det for den tilsynelatende sharia , for den andre er den godkjente . Det er en forskjell mellom de rike og lysekronene , ja . Visjoner som har misjonærer til et individ eller en gruppe , eller til og med en nasjon , men dette er betinget av to forhold : For det første : Det er en referanse pålitelig eksponering det Alrai presenterte også en gruppe følgesvenner visjoner om mye av natten på Messenger av Allah , sa han : ~ Jeg ser din visjon bli med i de syv netter , det var Mthariha Flethrha om nettene til de syv ,~ ble enig (5), ble Bukhari betegnet i sin Saheeh ( dør : kollusjon om synet ), og Hafiz Ibn Hajar sa om å kommentere hadith : det følger av samtalen at konsensusgruppen om visjonen til en D om oppriktighet og dens helse , da nyhetens kraft drar fordel av å rapportere om nyheter fra en gruppe . Av . (6) Det andre : er rettferdigheten til seeren og oppriktighet og ikke å være en Hui , eller et mål , eller hensynsløs , levde en sak eller overbevist om ideen , Vsitrt hans tenkning , Vtmthelt hans visjon i en drøm , og her skille mellom visjoner før hendelsen , og visjonene om saken eller etter , og det er ingen hemmelighet at den er i hendelsen eller etter den, eller svakere og svakere enn den før den – akkurat som den ikke er skjult for alle interesserte i denne kunsten , så det er ingen leksjon i visjonen om en lidenskapelig , akkurat som det ikke er noen leksjon i uttrykket til Hui også , så hvor er referansen som godkjenner visjonene som Guds sendebud? Wayne av lignende følgesvenner hedret de rene? _________________________________________ (1 ) ( ordliste Mellomprodukt 540 materiale : dGT (en gruppe forfattere publisert Dar Al Dawa 1980 – Cairo . (2 ) sayyid Qutb – op – (4 /1993 ), og Muhammad Qutb – op – p. 6. . (3 ) Ibn Hajar åpning 354 \ 12, op. cit . (4 ) se Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen (4 / 256 ) i boken Taraweeh dør begjæring om store deler av natten – op – – muslim, som i kjernefysiske ( 8/58 ) i boken om fastedør foretrukket sviknatt og oppfordrer deres forespørsel – en referanse tidligere . (6) se Ibn stein – op – (12 / 380 ) ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Og det ble sagt, og den som ser en villa, kommer til et sted hvor han er, så snur han seg fra den ….

…Og hvis han ser at en engel har kommet inn i huset hans, bør han vokte seg for at tyven kommer inn i huset hans . Og hvis han ser ut som om en konge tok våpenet fra seg, så er hans styrke og nåde borte, og han kan ha forlatt sin kone…

…Når det gjelder flebotomi : Hvis noen ser en gammel mann, så forkaster han ham, han hører et ord fra en venn . Hvis det kommer ut av blodsved, blir det belønnet . Hvis det ikke kom noe blod ut av det, så sies det at det er riktig, og separatoren kommer ut av synden . Hvis han slår ham av paradoksalt, slutter han å snakke om ham, og hvis han stopper ham lenge, øker han ordene og dobler dem, og hvis han ser ut som om han er en ung mann, så vender han ham bort i lengderetningen, så hører fra fienden sin stikke mot ham og øker pengene . Og den som ser det som om den unge mannen vender ham bort, så er det døden til noen av hans slektninger . Hvis den unge mannen knekker ham lenge og det kommer blod ut av ham, slår han ham fra sultanen og tar like mye penger fra ham som blodet som kom ut av ham . Hvis en lærer vender ham bort og det kommer mye blod ut av ham i en bolle eller tallerken, så blir han syk og pengene hans går til barna og legene, fordi tallerkenen er legen . Hvis han bryter det og ikke ser noe blod eller en ripe, hører han ord fra sine slektninger som tilskrives det organet, så mye som han led av smerte . Hvis han forakter blod som kommer ut, blir han syk og skader pengene sine, og hvis det er i hans samvittighet at flebotomi gagner ham, og blodet kommer ut av det i et kjent og avtalt beløp, så er hans religion gyldig og kroppen hans er også sunt det året ….

Pisking er i en drøm et levebrød, en gutt eller en eiendom . Kanskje det indikerte reise ….

…Ibn Sirin sa: ~Den som ser at hans hud tykner, tolkes på tre måter som hån mot mennesker, uten å ta hensyn til dem, en økning i penger, lang levetid og skjønnhet i klær .~…

…Den som resiterer Surat Al-Qara’a, blir hedret med tilbedelse og fromhet ….

…Og den som ser at han kaller kallet til bønn mens han sover, så undervurderer han sin kone og hans pårørende, og den som ser at han ringer til bønn på døren til sitt hjem, det indikerer at hans tid er nært forestående ….

…Og den som ser en moder som går ut fra huset hennes, eller blir tapt, stjålet eller dør, skal tolkes for sin kone etter det han så ….

…Og den som ser at en kvinne kommer ut av melk fra brystet og løper ut, så indikerer det godhet og økning i nåde ….