…Og den som ser at hodet hans er som hodet på en løve, da får han overhånd i sin dom og beseirer sine fiender, og det kan være lettelse ….
Drømmer om slo i hodet med hammer
(125 betydninger av å drømme om slo i hodet med hammer)…Og den som ser at hodet hans er som hodet på en ku, da vil han bli ydmyket ….
…Og den som tror at hodet hans er som hodet på et gris, så kan hans tendens til vantro, mennesker av synd eller avvisning være ….
…Og den som ser at hodet hans er som hodet på en sau, da hersker uvitenhet over ham ….
…Og det ble sagt at den som så hodet opp ned, dette indikerer at den som ønsker å reise har en hindring som hindrer ham i å dra, at han ikke ser hva han ønsker før, men senere . Og det indikerer for den som reiste en fremmed å returnere til landet sitt, etter å ha bremset uten grådighet . Og hodet og nakken, og hvis en person ser dem og de har sår eller smerter, så er det en sykdom som alle mennesker har det samme ….
…Cleaver : en modig Quocat-mann som river ut rivalisering . Og sagen : indikerer herskeren og tilsynsmannen som skiller de to motstanderne, skiller ektefellene, med det han har ondt med navnet sitt og beregner det, og kan indikere skillet og skalaen, og det kan indikere makari og budbringer og inngangene til hyklerifolket og de høye spionerer ondskapens folk som er voldelige med menneskene sine, og kanskje indikert av Nekh for at Bokens folk skal komme inn i skogen . Det ble sagt at han er en mann som tar, gir og tilgir . Hammer : eieren av politiet ….
…Og den som ser at han slo en kus kastrasjon eller hud, så er det en pengeskade fra en hederlig mann ….
…Og det ble sagt at den som så at nakken hans var slått, da ville han slå mye penger, og hvis han kjente den som slo ham, ville han få godt av ham eller det gode ville være på hans hånd ….
…Fra hit fawn : slå den pågående slaktingen av Belle fawn som løper deflower en jomfru . Og hvis det slo fra hennes hud eller hår, er det penger fra kvinnene . Hvis han ser en gaselle bli drept og dør i hånden hans, blir de plaget og sørget av kvinnene . Hvis han ser at han kastet en gasell eller en ku annet enn å jakte, kaster han også en kvinne . Hvis han kaster den for jakt, vil han fange byttet, og hvis han savner jakten, så søker han byttet og savner også ….
…Og den som ser at hans tjener slo ham, han skal også bli frigjort ….
…Og den som ser at han har truffet en ubevæpnet stornslange, han vil bli truffet med penger ….
…Og den som så at han hadde slått ham mens han løy, han talte stygge ord og angret på ham med stygg ….
…Og det ble sagt at den som så at han hadde slått en kamel eller knærne, ville gifte seg med en uren kvinne, og melken hennes ville bli tolket som et resultat av at pengene ble rammet av kvinnene ….
…Og den som ser at han blir straffet med kloen, han vil bli hatet av sin autoritet ….
…Å slå på pinnen : Så å snakke er en løgn, og det er også å høre det . Og den som så at han traff luten i huset hans, ble rammet av en ulykke, og det ble sagt at slående av luten var hans hode, og før han ble rammet av en sorg . Hvis han så som om han traff senen, ville han forlate bekymringene . Det ble sagt at hans fattigdom indikerer en hederlig konge som forstyrret hans eie og stolthet . Hver gang han husker kongen, blir tarmene hans snudd, og det uklare er en preken, og den umoralske personen skjemmer ham bort med noe som faller i tarmen . Det er en undertrykkende urettferdighet, en urett mot et folk som kutter tarmen . Og den som ser at han treffer døren til imamen fra kabarettene noe fra fløyte og dans som lute, tanboor og cymbal, han vil oppnå mandat og autoritet hvis han er kvalifisert for det, ellers vil han innlede ord ….
…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….
…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….
Den som ser at han treffer dirhamene, han vil ha den kvaliteten ….
Og den som ser at han har blitt plaget av griser, han vil lide bekymringer og sorger ….
Og den som ser at han fanger noe av det eller spiste det, da blir han plaget av sorg ….
Og den som ser at han har truffet en rubin, han vil få sitt behov ….
…Den som ser at han har truffet khufoof og ikke bruker den, så rammer han rikdommen til ikke-mahramer og vise menn, og den har ikke denne betydningen bortsett fra at den er prisverdig for reisefolket og innbyggerne i ørkenen . Og noen av tolkene sa at en visjon om hvite tøfler er mer passende enn gul ….
…Og den som ser at han har truffet noen av fartøyene som er festet i laster, det er ikke noe galt i det fordi han ikke har sett fargen på gull ….
…Og den som ser at en brann har truffet ham, han indikerer at en person har lovet ham noe mens han oppfyller det han lovte, fordi den Allmektige sa at brannen har lovet av de som ikke tror på verset, og den som ser som om røyk skygger for det, da vil han få feber fordi Gud allmektig sa og han forble som svevde ….
Og den som ser at en straff har falt på ham fra himmelen, han skal dø raskt ….
…Og den som ser som om han slår dirham ved Imam-døren og var mandatet verdig, han når det, og hvis han ser det som om han treffer dinarer, bevarer han bønnene og utfører tillitene ….
…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….
…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….
…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….
…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….