…Og den som ser at han har steget opp til et høyt sted med åser, tak, palasser og så videre, så er han plaget av kraft og høyde, og det ble sagt at den som så at han var i en høy stilling og at folket alle var under ham, og hvis han var syk, ville han være kisten hans, og hvis han var sølibat og håpet på ekteskap, ville han gifte seg med en hederlig kvinne og den som så at han falt fra noe av det. For han kommer tilbake fra staten og den som ser at han hadde til hensikt en grad å treffe vår hersker eller å nå saken han søker, og hvis han er syk og har sett at han har nådd slutten av trappen, så utløpet av sitt liv og hvis han ser at han har steget opp mange trapper så følger han menneskers anliggender og hans rang stiger med dem og kanskje nedstigningen av trappene indikerer diktering og overtalelse, og fra Han så at han gikk ned trappene, og hvis han var arbeider, kom han seg ut av sitt arbeid eller reiser i nærheten av sine reiser, og hvis han hadde en syk kvinne som omkom, og den som så at han hadde klatret opp en gammel muslim, han ble truffet av noe godt fra handel og andre ting, og hvis han så at han hadde falt fra en ny stige, ville han sitte fast i sin religion og som så at han satte opp en stige for ham. Så steg han ned fra ham til sitt kjente sted, fordi han er trygg mot det han befinner seg i, for skade og frykt for ødeleggelse…

Og al-Kirmani sa: ”Den som ser at han går på en kvinnedør, hans husstand vil ha godt og rikt ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Tøfler betegner i en drøm tjeneren, pengene og beskyttelsen mot ulykke . Og den som så at han hadde to tøfler, han ville reise i sjøen . Bruk av smale tøfler indikerer angst, nød og krav om gjeld, og kanskje smale tøfler indikerer begrensning hos menn . Den fremdeles så at den fjernet ham bekymring og nød . Bruk av tøfler med paller indikerer en økning i prestisje og levebredde . Og det ble sagt : Visjonen om tøfler under vinterens ankomst indikerer god, og i ledelsen, eller om sommeren, indikerer den deres bekymring . Og den som så at hans tøfler falt i en brønn eller ble brent, hans kone døde . Og de nye tøflene hvis det er smalt, så er det en religion som kreves, og hvis det er bredt, er det dem . Tøflene er en ikke-mahram person som faste eller reiser, og hvis han ser en khuff og ikke bruker den, vil han skaffe penger fra det ikke-arabiske folket . Den som bruker enkle tøfler, reiser langt eller nær, eller gifter seg med en jomfru . Hvis tøflene ble ødelagt, ville kvinnen være et plagg . Hvis tøffelen faller i en brønn eller går tapt, slipper han den, og hvis han selger den, vil den dø . Hvis han stjal sandalene fra ham, ble han plaget av to ulykker, og hvis en ulv eller en rev hoppet på tøflene hans, var de umoralske etter kona hans . Hvis han bruker løstsittende tøfler, blir han tatt av kona . Hvis han bruker tøfler med en lapp i bunnen, gifter han seg med en kvinne som har en sønn . Og den som mistet sine gamle tøfler, gjelden blir fjernet fra ham . Og tøfler går forbi storfe, så hver ulykke som skjer i tøfler skjer i hans storfe . Og den som har en tøffel, halvparten av pengene hans vil være borte . Og hvis han gjemte det sammen, er alle pengene hans borte . Og det ble sagt : den gamle khuffen er en gjeld og fengsel, og slaven er en kone, og hvis han ser at han har funnet en khuff, indikerer han at han jobber i kroppen for det hinsidige, eller at han forsømmer sin forpliktelse og gjør det lettere for mange . Og kamel var lettere i en drøm, med styrke og reise, og kanskje kamelens slapphet tydet på at det var sving på fullmåne eller smerte, eller forberedelse til saker og et godt fremskritt . Se også skoene, se zeppelin og se sålen ….

…Og den som ser en velsignelse av en trapp, tolkes på to måter: enten antallet trapper er sent i hans liv eller barna til deres antall, og de kan være hans slektskap ….

…Brønnbassenget er i en drøm en tåpelig tjener . Det ble sagt : en tåpelig kvinne . Den ukjente brønnen er en utro kvinne . Og den som tetter fartøyet sitt, læresetningene er smale for ham ….

…Hvis du ser en sil i en drøm, forutsier dette at du vil begå en tåpelig handling som vil skade deg . Hvis silåpningene er for smale, vil du få muligheten til å ta en passende beslutning i et spørsmål av interesse . Hvis hullene er for brede, vil du til slutt miste all din nåværende gevinst ….

…I en drøm går ekteskapet inn i smale saker, veien ut, og kanskje indikerer det døden ….

…Å overleve en drøm om å overleve en skade eller ulykke er vanligvis en gunstig drøm . Hvis du drømte om å rømme fra et trangt rom, symboliserer dette verdens fremvekst fra smale praktiske bruksområder til arbeid . Hvis du overlever en smittsom sykdom, indikerer dette god helse og suksess . Hvis du prøver å overleve og mislykkes, vil du lide av fiendene som vil ærekrenke deg og svindle deg med pengene ….

…The Book of Religious Instructions Hvis du drømte om en bok med religiøs lære, betyr dette at et lønnsomt senter vil bli tilbudt deg, men begrensningene knyttet til denne stillingen vil være så smale at du vil bekymre deg for om du vil godta den eller ikke . The Book of Religious Instructions : En bok som inneholder et sammendrag av religiøs tro uten spørsmål og svarformat ….

…Hvis du ser snø i en drøm, betyr dette sykdom, forverring av forhold og forretningsforhold . Hvis du befinner deg i en snøstorm, forutsier dette tristhet og skuffelse over manglende oppfyllelse av ønsker du alltid har drømt om . Du vil sannsynligvis møte noen hindringer etter denne drømmen . Hvis du spiste snø i drømmen din, antyder dette at du ikke har realisert drømmene dine . Hvis du ser forurenset snø, indikerer dette at noen vil skade din stolthet, og du vil søke forsoning med mennesker du har fornærmet . Hvis du ser at snø smelter, vil frykten din bli til lykke og glede . Hvis du ser en isklippe kollapse mens du er bak et vindu, indikerer dette et sint møte med kjæresten din, og uenigheten vil utdypes med den smale hånden . Hvis du ser fjelltoppene fjernt dekket av snø, betyr dette at dine ambisjoner og bestrebelser ikke vil bære frukt . Hvis du ser solen skinne på et snødekt land, indikerer dette at du vil erobre den elendige flaks og stå på beina . Hvis en jente drømmer om at hun reiser over snøen med et kjøretøy, indikerer dette motstanden til de som er rundt henne mot å velge personen hun elsker, og hennes oppførsel vil gi henne mange problemer med andre . Hvis du drømmer om at du spiller en ball med snø, vil du støte på problemer og sladder som påvirker omdømmet ditt, og du vil bli beseiret hvis du ikke er i stand til å tenke logisk . Hvis du drømmer om at snø omgir deg fra alle retninger, eller at du mistet veien i snøen, vil du møte kontinuerlige bølger av skuffelser og ulykker ….

…Ærekrenkelse av den jomfruelige jomfruen : for å håndtere vanskelige saker møtte de noen sultaner, som krig og bøddel, åpning av land, graving av brønner og brønner, søken etter skatter og byråkratier, søk etter skjulte vanskeligheter og visdom og inngåelse i andre smale saker . Hvis han åpner og faller i søvn, lykkes han med å søke det som er ønsket i hans våkenhet , og hvis minnet hans er ødelagt eller hodet er bøyd og hans ønske kommer uten penetrasjon, slo bestefaren ham, eller hans lure svekkes, eller han ønsket sine innfall . Eller han ga ham penger for det han ba om til han forlot det i henhold til kravene mens han var våken ….

…Abdullah bin Al-Zubayrs visjon om at han dreper 61 – På autoritet fra Amr bin Habib bin Qula’a sa han : Jeg satt med Saeed bin Al-Musayyib en dag, og ting ble for smale for meg og jeg var utmattet av en gjeld, så jeg satt til Ibn al-Musayyib, jeg vet ikke hvor jeg skal dra. En mann kom til ham og sa : O Abu Muhammad, jeg så en visjon. : Hva? Han sa : Jeg så Kanye tok Abdul Malik bin Marwan Voddjath til bakken og deretter Btahth Vootdt i ryggen Orah Awtad, sa : Det du så henne, sa han : Jeg så henne ha på seg, sa : ikke fortell deg eller fortell meg, han sa : Ibn al – Zubayr så hvem som sendte meg til deg, sa han : Hvis hans visjoner var sanne, ble Abd al-Malik ibn Marwan drept og fire av dem kom ut fra kroppen til Abd al-Malik, som alle ville vær kalif. Han sa : Jeg dro til Abd al-Malik i Levanten, og jeg fortalte ham om det på myndighet av Saeed bin Al-Musayyib. Han tolket ham og spurte meg om Saeed og om hans tilstand, så jeg fortalte ham, og han beordret meg til å betale gjeld, og jeg led av det . Og det han så ble oppnådd, da Abd al-Malik bin Marawan al-Hajjaj bin Yusuf al-Thaqafi sendte og drepte bin al-Zubayr og korsfestet ham, kom deretter til makten etter regelen, Abd al-Malik bin Marwan, fire av hans sønner ….