…Har visjoner noe med magi å gjøre? Og for å forklare deg temaet , kan vi utlede magien og hvem som uttrykker det? Og når? Hvor? Hva er behandlingsmetoden? Gjennom visjoner? Mange mennesker når de ble spurt om visjonen så henne , finner du etter at du kuttet visjonen forteller deg . . Å vite at jeg er trollbundet . Eller : Jeg ser Mnamat drømme og forklarte meg at jeg har sjarmen og arbeidet mitt ; Det er kjent at den fortryllede er ledsaget av noen drømmer . Eller : Jeg er et smittet øye fra lang tid , jeg fant ingen kur . Eller : Jeg fortalte at jeg Maaon eller Maaonh , og fortalte meg at folk er pålitelige ! ! Eller : å vite når jeg leste så og så varigheten av slikt og slikt , og jeg begynte å føle meg bedre . Og andre . . . . , Disse , brødre og søstre, er eksempler og eksempler på noen kommunikasjoner eller noen skriftlige meldinger som mottas fra tid til annen , og her er mine pauser . . Jeg håper du vil lese den med interesse, slik at din dom kan være riktig, hvis Gud vil . For det første : magi eksisterer , det påvirker den menneskelige innflytelsen , så vel som høyre øye og nåtid , kom retten til å si ordene fred være med ham : ~ Hvis det var noe tidligere gikk Qadr foran øyet ~ (1), og ord så vel som ~ høyre øye ~ (2). For det andre : uoppmerksomhet om å nevne Gud eksisterer og eskalerer blant folket av mange grunner og velkjent kjærlighet til verden og deres fascinasjon og spredning av synder og overbærenhet , overbærenhet med å spise muslim . For det tredje : forlatelsen av Koranen og hjørnet i hyllene i moskeene , eller husene , og har blitt mange av oss, leser ikke bare noen få ganger , og noen leser det bare i Ramadan, og noen på fredag , ikke dette faktum . . . Og hvilket faktum ! ! Noen henger til og med bare på veggene uten å lese den . Fjerde : flere foreldre til barna hans, ikke forurensende stoffer på dhikr og wird legitimitet som sies om morgenen og kvelden og ved leggetid og når de kommer inn i huset, går inn på toalettet og spiser og bruker nytt . . . Og andre . Ting som skjer med hver av oss hver dag . Femte : spre uvitenhet, si, vitenskap, og her mener jeg det legitime og mye av vitenskapen kalles vitenskap som Lifton-folk uten kunnskap og uten pensum eller offiser, og Hola finner dem gjør oppgaven med en perversjon av Ahdaah, og Ocefathm klar til å bli brukt på de som besøker dem. Noen ganger sier de : Der har du sjarm, annet : det er Du har et øye, og du må delta og blinde behandlingsøkter, og du og deg, og disse menneskene nøler ikke med å avsløre pasientens kropp, selv om det er en kvinne, og det blåser inni kroppen hennes, og jeg spør her om dette arbeidet er lovlig? La oss tenke nøye før svaret, og vi tilbyr det kategorisere Shara . Dette er det som trengs . ___________________________________ (1 ) fortalt av Imam Muslim som i atom forklart i boken om fred dør medisin, sykdom og raffinement (16 \ 171 ) 0 oppfølger talk : ~ Hvis Astgseltm Vagsilwa ~ – op – og Tirmidhi fortalt i boken av medisin døren til det som kom i Spell fra al-Ain og Bab Ma Jah ved at øyet har rett og vasker henne – forrige referanse – og det ble fortalt av Ahmad i hans Musnad i Musnad al-Qabail .. Hadithen av Asma bint Umais, må Gud være fornøyd med henne – forrige referanse -. (2 ) Avtalt fra Hadeeth fra Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham, se Fath al – Bari bok medisin dør høyre øye (203 \ 10 ) – op • Kjernefysisk og å forklare en muslim i boken medisin, sykdom og Alrqi (14 \ 170 ) – Tidligere referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Hvis han ser at han snakker noe til ham som samsvarer med visdom, bortsett fra at han tuller med ham, så er tolkningen av vitsen avholdenhet fra hans handling, som ikke liker religion . Og hvis båren er død, så er tolkningen av synet av de levende hælene, fordi de døde ikke går utover, tyranni eller vilje, da han ble sannhetens bolig og jobbet selv ….

…Hvis en person snakker i en drøm på forskjellige språk, indikerer han at han har en stor besittelse av Salomos historie, fred være med ham . Likeledes fuglens ord til den søkende, som varsler om å oppnå en stor konge, og bevisst og presist . Og fuglens ord er alle gode og gode, og den som ser at fuglen snakket, hans status vil bli forhøyet, og den som ser at slangen talte sitt ord med milde ord, han vil være glad og god av en fiende . Og den som ser at et dyr er hans ord, da skal han dø, fordi Gud den allmektige sier : ( Og når ordene faller på dem, vil vi føre dem ut av jorden for å tale til dem ). Og den som ser at hodet eller nesen hans har talt, det som tilskrives det organet, mangler eller et kraftig slag mot det, og hans ord er et tre som indikerer at han har skaffet seg noe som folk lurer på . Og barnets ord, uansett hva han sa i en drøm, er sant . Kanskje å høre barnets ord indikerte at de falt i det forbudte . Og ordene om livløse objekter, fred eller preken . Og dyrets tale kan ha vært tortur og forbannelse . Og trærne er høye . De dødes ord er prøvelse, og byttens ord, nød fra familien og synden . Og når vi snakker om alt, hvis Guds bok eller Sunnah av Guds sendebud må Guds bønner og fred være over ham, være enige eller være rimelig, er akseptabelt og underlagt tolkning, og det er bra for eieren og må følges , og det som er i strid med Guds bok eller Sunnah av Hans sendebud, fred være med ham, er forbudt og må unngås . Og hvis noe fra medlemmene hans snakker til ham, så er det et råd som må aksepteres av hans familie og slektninger, for de er martyrene på oppstandelsens dag med Gud den allmektige mot nektelse av hans handling med dem . Murenes ord advarer om separasjon og menneskeheten med virkningene, fordi den troende føler seg engstelig for dem som noen som snakker og snakker om dem . Trærnes ord er bevis på en krangel . Orden til fienden i en drøm indikerer utløpet av deserteringsperioden, og den forrige ble innledet med ord . Og ordene fra den allmektige Gud til tjeneren i søvnen på oppstandelsens dag, spesielt, indikerer å heve status, nærhet til herskerne, rettferdige gjerninger og god oppførsel, og indikerer kongens oppmerksomhet på undersåtterne med nåde og ære . Hvis seeren er et av abstraksjonens mennesker, blir han fratatt verden og omfavnet det hinsidige ….

…Adam, fred være med ham, som så i en drøm og hadde syndet, vil omvende seg fra den . Kanskje hans visjon indikerte faren eller sultanen . Og den som ser at han dreper Adam, fred være med ham, han forråder sultanen, eller er ulydig mot foreldrene eller læreren sin . Og den som ser Adam, fred være med ham, på et bestemt legeme, han vil oppnå et mandat hvis han er egnet til det, og hvis han ser at han har snakket om ham, vil han bli informert . Og det ble sagt : Den som så blod, fred være med ham, ble bedraget av noen av hans fienders ord, så vendte Gud den Allmektige tilbake til ham etter en stund . Og den som ble Adam, fred være med ham, eller hans ledsager, hvis han var kvalifisert for presidentskapet, ville han motta det, og hvis han var en lærd, hadde folk nytte av hans kunnskap . Eller vant han et flagg som ingen andre kunne matche. Kanskje visjonen om Adam, fred være med ham, indikerte pilegrimsreisen og møtet med kjære, eller det store antallet barn, eller intriger og lureri, og samliv med noen som gjør gift, eller lever av å fremkalle demoner og snakke på tunga . Kanskje hans visjon tydet på den grove påkledningen eller gråtingen, eller den visjonærens irritasjon når det gjelder mat, eller reiser langt borte, eller kongenes tjenere og utmattelse . Og den som ser Adam, fred være med ham, er i god stand, det vil være et stort gode for ham ….

…Ibrahim, fred være med ham, hans visjon i en drøm betegner godhet og velsignelse, tilbedelse og suverenitet, næring og altruisme, omsorg for de rettferdige avkomene, foreskriver det gode og forby det onde, kunnskap og veiledning, og forlatelse av familie og slektninger i orden å adlyde Gud den allmektige . Gud den allmektige . Hans visjon indikerer også den medfølende faren, og at Abraham, fred være med ham, er islams far, og det er han som forgiftet oss med muslimer . Kanskje hans visjon tydet på at han ville komme i motgang og være trygg fra dem . Det kan også tyde på . Å se ham på hva han håper på godt eller lovgivning, eller å bevare det gode, og forlate de onde brødrene . Det en person så at han rørte ved ham, indikerer kjærligheten til Gud den allmektige, akkurat som hans syn indikerer Hajj . Og hvis en kvinne ser Ibrahim, fred være med ham, i søvne, vil hun lide vanskeligheter for noen av barna hennes, men Gud den allmektige sparer ham fra henne . Og den som blir i en drøm, Abraham, fred være med ham, indikerer fiendenes ulykke, men han er seirende . Og han kan anta en stat eller imamen og være rettferdig i den, ellers vil han leve etter fortvilelse, og kanskje de eldste sendebudene brakte ham gode nyheter . Og den som ser Abraham, fred være med ham, han erobrer sine fiender, eller han får en troende kone, eller blir utsatt for motgang og nød fra en konge og deretter rømmer fra det . Og den som så ham, inviterte ham til ham og svarte ham ved Talbiyah, og han skyndte seg til ham, hans status ville øke . Hvis han så ham, ringte han ham, men svarte ham ikke, eller han så ham true ham, eller true ham, eller se en rynke, da kan han være bak Hajj med muligheten for ham, ellers vil han være en forsømmer av bønnen, eller en knivstikking mot imamen, eller en hykler, og hvis han ser ham som en vantro, omfavner han islam, eller en synder som angrer, eller han er en forsømmer. For å be kom han tilbake til det . Og den som forvandler seg til Abrahams bilde, fred være med ham eller legger hans klær, han skal bli plaget . Kanskje hans visjon tydet på at tristhet og angst var borte, og godhet og veiledning rammet ham . Og det ble sagt : Å se Abraham, fred være med ham, hindret faren ….

…Og den som ser at Phoenix snakker med ham, han indikerer at han har skaffet seg en tjeneste med sultanen ….

…Når det gjelder døden, den som ser at han har dødd og folk gråter for ham, eller vasket og innhyllet ham, bar ham på kisten eller begravde ham i graven, det hele indikerer korrupsjonen i hans religion, og det er håpet at denne avdøde har rett til sin religion med mindre han blir begravet. Hvis han ble begravet, møtte Gud annet enn omvendelse med mindre han så at han bodde og forlot graven Etter begravelsen, omvender han seg og den som ser at han ble fortalt at du aldri har dødd, da vil han dø martyr, og den som ser det han har dødd og det som den døde kroppen skylder, og den som ser at han har dødd og det som er på ham, er det dødes legeme, og ingen gråter over ham, ble ikke vasket og ble ikke innhyllet, han reiser. Han så at han gikk ut fra et kalt land til et fruktbart land, så flyttet han fra kjetteri til en sunnah, og hvis han så at han gikk ut fra det fruktbare landet til et kalt land, flyttet han fra Sunnah til kjetteri og hvem som helst så at han kastet hendene fra skitten, så ville han være fattig, og hvis han var syk, døde han og den som så at han var død i gravene I lang tid reiser han langt unna og følger med de uvitende og umoralsk folket , og den som ser at han døde og deretter levde, han reiser langt vekk og kommer tilbake, og den som ser at han døde og ble båret på nakken på mennesker, da treffer han en hersker og utfører sitt befal, men ødelegger hans religion og er håpet på godt senere, med mindre han blir begravet og som ser at han døde. Han så ikke en grav, en skjort, en begravelse eller gråt, for det er en trøst for den visjonære som er i den. Og den som ser at han er pakket inn når de døde er pakket inn, så er det hans død, og den som ser at en levende har dødd og t da han bodde, da frafaller han, vi søker tilflukt hos Gud fra det. Og den som ser at imamen har dødd, forekommer korrupsjon i seerens religion, og noen av dem sa at den som så at imamen døde, da går landet tilbake til korrupsjon og dreier seg med det Han ødelegger, og den som ser at en av foreldrene hans døde, så er hans verden borte og hans tilstand bortskjemt, og hvis han er en av studentene i det hinsidige, vil hans arbeid bli suspendert, og hvis han ser at broren hans døde, hvis han er syk, så er det hans død eller død av et av hans aspekter. I et av øynene og en av hendene hans, og den som ser at hans kone døde, ødelegger hun næringen sin, og det ble sagt at han ville bli rik og ha nytte av penger fra en løsning, og den som så at sønnen hans døde, han ville bli frelst fra fienden, og den som så at datteren hans døde, fortviler han av glede. Ibn Sirin sa at guttens død er sikkerhet fra en fiende, og arven og jentas død er en retur fra Håp i ham er glede, barnets død og farens død, forvirrende saker på grunn av hans levebrød og morens død. Mangelen på tilgang til formålene og oppnåelse av dem og tristhet og den som ser en av hans slektninger har dødd, det er en reduksjon i hans evne, konas død er paradis og den gravide kvinnens død er veldig god og bra for henne. Fra der han ikke håper på det, og den som ser at en gravid kvinne har dødd, vil hun føde en mannlig sønn. Han var fornøyd med ham og kanskje døden indikerte en skilsmisse, og den som så at en kjent person hadde dødd mens han sørget for ham, da skjedde en ulykke for dem begge, og den som så at han døde blant et folk, ville bli involvert i deres handlinger og det ble sagt at han ville dø som kjetteri eller han reiste på tur, han ville ikke komme tilbake fra ham og den som så at han bar en død person, ville slå forbudte penger. Og den som ser at han slepte den avdøde på bakken, får han synd, og den som ser at han har fraktet de døde til gravene, da han gjør det rette, og hvis han tok det med på markedet møtte han sitt behov og hans handel brukt, og den som ser at en vitenskapsmann har dødd, indikerer han at kunnskapen og sharia er ugyldig der, og den som ser at noen av mennesker av innovasjon har Han døde, så er han bec oming mer tyrannisk og den som ser at en håndverker har dødd, det indikerer en depresjon av hans arbeid, og den som ser at hans tjener, hans tjener eller hans tjener har dødd, så mangler han sin pomp, med mindre han har noen andre, da stopper han noen ting, og den som ser at vennen hans døde, enten seeren dør eller mister sin venn, og den som ser at dyret hans er død, det er ikke noe godt i ham, og hvis han har andre ting, så er han lettere, og den som ser at noe av dyret har dødd mens han ligger, og hvis det har en hjørnetann eller en klo, indikerer det seieren til fiendene, spesielt hvis typen er skadelig og neglen er mer og kanskje mer indikativ på sikkerhet og sikkerhet, noen av dem sa at hvis de så at en ukjent gammel mann hadde dødd, indikerer det at bestefaren hans ikke produserer noe som han hadde tenkt, fant han i ham, og den som ser at en ukjent kvinne har dødd, hans verden forstyrres…

…Og den som ser at han snakker flytende arabisk, slik at ære og ære vil oppnås, og hvis han snakker på et fremmed språk, vil han følge de eldste og få nytte av dem. Og hvis han snakker på hebraisk, vil han få arv fra ham. Å tjene penger og den som snakker i Franjian, vil få godt og utbytte for ham fra sitt arbeid, og den som snakker på armensk, indikerer en følgesvenn på lavt nivå, og den som snakker med alle tunger, indikerer at han blir verdslig og er kjær til folket ….

…Og hvis han ser det og at han ikke snakker til noen mens han er utenfor hjemmet, indikerer dette kanskje hans død ….

…Hvis kvinnen ser at hun leser prekenen og snakker med kunnskap og visdom, blir hun tydelig ….

…Den som ser en død person komme til ham og le av ham, takket ham for hans arbeid i hans testamente eller sin familie, eller for det han nådde ut fra sin bønn . Hvis det ikke er noe av det, har han ryddet ham i sin gode tilstand og lydighet mot sin Herre . Og den som kaller ham, er død, da er hans bønn en nyhet om det som er i fravær av Gud, måtte han bli herliggjort og opphøyet ….

…Og den som ser at en hest snakker til ham, han vil undre seg over hans befaling ….

Og den som ser at en kvinne foreslår ham og ønsker ham, da er verden tilbøyelig til ham ….

…Møtte du en død person , og inviterte han deg til å besøke ham? Det er mange begreper som tas for gitt av noen innen vitenskapen , og jeg vil snakke om en av disse sakene , og betydningen er veldig skremmende . Og det er å se de døde , for mange mennesker når de ser de døde , de kan ikke bli plaget av bare å se dem , og noen glede seg når de ser de døde i god stand , og dette er bra mens vi er sammen , og evangelisering som vi fulgte i uttrykk for visjoner og drømmer er kompatibel . Men symbolet som friker ut det som skremmer ham , og nesten alle forener ham ; Ser en av de døde som ringer deg , eller tar deg med ham !! Tar dette meningen med døden ?? Noen sier : Ja , og dessverre finner du at noen av uttrykkene eller uttrykkene har kjørt denne bølgen av trusler , så han ba eierne av denne typen visjon om å jobbe godt og forberede seg på avreise , men noen mennesker som ble spurt om lignende visjoner krysset dem ikke , og var stille en stund , så sa han til eieren av det : Frykt Gud og pass opp for det som kommer ! Og etterlater visjonens person i en tilstand som bare Gud kjenner , slik at han ikke overfører det til det gode , og heller ikke befaler han deg å beskytte deg mot det som sagt . En gang ringte en seniormedarbeider i en veldig stor avis til meg , og han fortalte meg at han i en drøm så at han spurte en mann i en drøm om tidspunktet for hans død , og tjenestemannen var stille og snakket ikke , og spørreren sa at han snart forklarte synet for ham , og her sier jeg : Hvorfor passer vi ikke på de forferdelige visjonene, og vi er stille om dem , etter at vi har tatt de forholdsregler som er nevnt i Sunnah , og la oss huske konsekvensen av det fra profetens ord, Guds fred og velsignelser være over ham : ~For det skader ikke .~ Jeg vil gjerne understreke her , at det er ingen avgjørende indikasjon og en av visjonen , og vet at visjonen er ikke målt , det lese uttrykket tolket en visjon av nær – sikt, for eksempel to første , og som mye som ham å se den samme visjonen eller lik henne ; Betydningen deres er ikke den samme , for omstendighetene i hver av de to visjonene er forskjellige , så la ham bli beroliget med synspunktet til en slik visjon , så han så en død person som ropte eller tok en hånd , eller fortalte ham at han savner ham , for eksempel , at han ikke forstår døden fra det bare , og jeg forsikre meg om en siste ting ikke å la noen mørke tenker på deg , eller fra noen av uttrykkene som slår livet på deg , eller presse deg til isolasjon og tristhet, alt dette kommer fra den forbannede Satans handlinger , og det er bevist på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : “ Ingen av dere vil si : Hvis du gjorde slikt -og-sådan, det var slik og slik , og la ham si : Gud forordnet og hva han villet han gjorde , Van hvis du åpner arbeidet til djevelen , ~ og arbeidet til djevelen hvisker og Althuzein og fortvilelse . Og jeg hviske i øret på noen eldste eller gamle menn, for eksempel, som passerer gjennom til barn eller passerer t hennes barn , eller som går over til for eksempel mennesker, eller private naboer gjennom praksis og ikke uttrykker kunnskap , at uttrykket ikke blir generalisert , slik at det måler konnotasjonene av noen visjoner på hverandre , slik at de alltid har en klart svar for den som så En død person roper eller tar en hånd til et sted , og svaret er : Måtte Gud belønne deg selv !! Måtte Gud nåde deg . . . ! Eller si til folk : Han vil snart dø !! Og jeg sier : Frykt Gud, O kryssere !! Ikke terroriser folk , og jeg sier til dem som så en visjon av denne typen, å passe deg hvis han er redd for å se ham , eller å lete etter en kjær du vil gi den videre til ham , eller en lærd eller rådgiver . Av denne grunn , den profeten, kan Guds bønn og fred være med ham, sa til oss : “ Ikke fortell visjonen bortsett fra en lærd eller rådgiver. ~. Og i en roman :~ Eller Ali Wade … ~….

Død Hvis du drømmer om at du ser noen av dine bekjente døde, advarer dette deg om kommende lidelse eller sorg . Slike drømmer følges alltid av skuffelser . Hvis du hører at en venn eller slektning er død, vil du motta dårlige nyheter fra ham . Drømmer om død eller døende er misvisende og til og med forvirrende nybegynnerens tolk når han prøver å tolke dem . Personen som tenker intenst fyller i auraen som omgir ham i tanke, eller med selvbilder som samhandler levende med følelsene de har skapt . Ved å tenke eller jobbe i andre områder, kan en person erstatte disse bildene med andre bilder av en annen form og natur . Han kan se disse bildene dø eller dø, og ved deres død eller begravelse kan han forveksle dem med bilder av venner eller fiender . I dette tilfellet kan han se seg selv eller sin nære slektning dø når han sover når dette i virkeligheten er en advarsel for ham om at en ond idé eller handling vil erstatte en god idé eller handling . For å avklare : Hvis han ser en god venn eller en av sine slektninger i døden, er dette en advarsel mot en umoralsk idé eller handling, men hvis han ser en fiende eller noe hatsk i øyeblikket han dør, kan han overvinne sine onde metoder og dermed gi seg selv eller vennene en grunn til glede . Drømmer av denne karakteren indikerer ofte slutten eller begynnelsen av intens angst eller nød . Disse drømmene oppstår også når en person er besatt av illusoriske tilstander av godt og ondt . Og mennesket i dette tilfellet er ikke det samme . Det er hva den dominerende påvirkningen gjør av det . Han kan advare om å nærme seg visse situasjoner eller frigjøre ham fra disse situasjonene . I våre drømmer er du mer nær oss selv enn vi er i våken tilstand . De glade eller gledelige hendelsene i drømmene våre, enten de er synlige eller hørbare, er vår egen fremstilling, ettersom de gjenspeiler tilstanden til våre sjeler og kroppene våre på bakken, og vi kan ikke unngå dem med mindre vi fjerner dem fra vår eksistens gjennom bruk av gode ideer og strålende gjerninger, det vil si gjennom energi Sjelen som lurer i oss ….

…Ibn Sirin sa at guttens død er en sikkerhet fra en fiende, og arven og jentas død er en retur fra en sak der det er lykke og farens død er forvirret av morens liv og død, manglende tilgang til formålene og oppnåelse av dem og tristhet ….

…Og den som ser at han er på en talerstol som snakker om vitenskap og visdom eller prekener, og hvis han er fra folket på stedet, vil han motta en høyde og ære for ham fra imamen eller den som tar hans plass, og hvis det er ikke det samme, det gode vil skje med en av hans familie eller naboer hvis det er noen blant dem med den belønningen ….

…Hvilket synsspråk har jeg tospråklig? Språket for visjoner og drømmer er i samsvar med språkene til deres eiere, så den som snakker arabisk, vil fortelle deg hva han så i søvne på arabisk, og den som snakker et annet språk. Som engelsk, fransk eller tysk, vil den fortelle deg å se det . Men spørsmålet her er / Hvem snakker to eller flere språk, hvilket vil drømme? Og på hvilket språk vil han fortelle det han så? Fra mitt synspunkt, hva en person ser fra denne gruppen, som snakker mer enn ett språk, vil fortelle visjonen på språket han praktiserer mest på visjonstidspunktet, eller han vil leve i samfunnet på tidspunktet for syn. Når det gjelder visjonen selv, ser han bilder og symboler gjennom visjonens konge, så han visualiserer det for ham, og fra Så overfører seeren det og tar det ut på tidspunktet for å klippe det for å se i henhold til språket som han snakket og brukte den . Men han fant noen mennesker som i en drøm så noen som snakket med ham på et uforståelig språk, og denne tolkningen skyldes etter min mening flere forklaringer eller tolkninger, inkludert at han vil møte denne personen som eier et fremmed språk, eller at han vil mestre dette språket, ellers reiser han til dette språklandet, eller han tenker på å reise til et land Fremmed . Avslutningsvis har det vi ser flere betydninger, og prosessen med å fjerne den fra eieren av drømmen, for tolken, er forskjellig fra en person til en annen, når det gjelder stil, ærlighet, overdrivelse og ærbødighet, og er også forskjellig i form av språket som eieren av drømmen eller visjonen snakker

…Kaste Den som ser i en drøm at han kaster en katapult, det er svik og intriger . Kanskje indikerte det baktalelse og tvang fra lærde, eller baktalelse om kvinnene som var vaksinert, og religionens utfordring . Kanskje hans visjon indikerte oppvigling . Og å kaste piler i en drøm er et bevis på å snakke om symptomer ved symptomer, og hvis pilene i dem var kniver, helbredet de budbringere, den tiltenkte tingen ville skje, og hvis det ikke var noen kapitler i dem, indikerer det skuffelse i det som er ment . Og den som kaster pilen og er den som er skadet, han vil få sitt behov fra nærhet til den allmektige Gud, og hvis han er i denne verden, vil han oppnå ære . Og den som ser to rader med mennesker kaste hverandre, da krangler de som er urett, med sannhet og galt, og snakker om sine motstandere med løgn . Og den som ser at han skyter mennesker med piler, han vil skyte dem onde ord . Og den som ser at han kaster og gjør en feil, så har han en ondsinnet tunge som han snakker til folks ære med . Og den som ser at han sikter mot et objekt og ikke gjør en feil, han vil nå sitt mål ved å sende en bok eller et budbringer . Og den som kaster en person, men ikke slår ham, han kaster ham med falske ord . Og den som ser at han kaster piler mot et fjell i øst og vest, og klærne hans er nye og hvite, han vil få en konge og myndighet hvis han er verdig det. Piler er bøkene hans som han utfører i brev og ordrer . Og kast hasselnøtt steinet . Og det ble sagt : Å kaste hasselnøtter i urbane områder kastes for den steiningen, og hvis kastingen foregår på land for jaktens skyld, er det rov og gevinst . Og den som kaster en pil og tømmer sitt blod, han vil få fordel av en stor mann . Og hvis pilene faller i hans hjerte, er det merknadene til en god gutt eller en vakker hushjelp . Og den som ser at han kaster katapulten som en festning for fiendene, så er det ord av rettferdighet som han taler, eller en bønn som Gud den allmektige krever ….

…Og den som ser en kjent død, dør igjen og gråt for ham uten å rope eller sørge, da vil han gifte seg med en person fra hælene, og gråtingen er et tegn på lettelse mellom dem, og det ble sagt at den som ser en død person dør en ny død, det er døden til en person fra hælene til den avdøde og folket i hans husstand, til den døde blir Som om han hadde dødd for andre gang ….

…Hvis han ser en kjent død person : Han døde igjen, ville hans død ha grått uten sorg eller skrik, fordi han ville gifte seg med noen av familien og ha et bryllup, ellers ville en person dø av hælene . På samme måte, hvis hans død hadde et skrik, sorg eller ring, som ble avskåret av hans opprinnelse i tolkning ….

…Og den som ser at en død person gir ham noe av mat og drikke og ikke spiser det, da reduserer han pengene sine med sitt mål, og at han spiser det er godt og fordel, og hvis han gir ham noe av godset til verden så er det en god forekomst og håpet har kommet og den som ser en død person gir ham noe av klærne sine og tar på seg, så vil det være sorg og sykdom, og hvis han ikke berører det og lar det være til han tar det Den døde personen og klærne hans, fordi det er bevis på hans reise fra verden tidligere, og Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, så ble han rik, og den som så at en død person hadde lånt ut sin plagget og spurte ham, det er et bevis på rettsvitenskapen til den døde fra godhet og den som så at en død person ga ham et gammelt plagg, indikerer mangel. Sereren, selv om plagget er nytt, indikerer dets rikdom og høye verdi, og den som ser at en død person ga ham noe fra Koranen eller rettsvitenskapelige bøker og lignende, så er dette bevis på at forsoning av lydighet har skjedd og den som ser at han har solgt noe til de døde, så er det bevis på at den tingen er dyr og den som ser at han har gitt noe til de døde Hans svar på ham, fordi det er skadelig og mangelfullt, og noen av dem sa at den som så at de døde ga ham noe fra elskingen av verden, så det er bedre for ham fra et punkt der han er ikke telt, og den som ser at de døde kjenner ham i kunnskap, han vil ha godhet i sin religion så mye som det, og den som tror at han tar av seg klærne og bruker dem for de døde, han vil følge dette hvis han vet at det er ut av hans besittelse, og det skader ham ikke, og alt han ser, vil ikke. Som han ga det til en død person, er det ikke til Mahmoud bortsett fra i to tilfeller. Hvis han ser at han ga sin onkel eller tante noe, så påvirker det en arv, og å se onkelen og tanten på hvilken måte det var trygt fra ikke-eksistens, og den som ser at en død person kjøper mat, så er det lite eksistens, og hvis han selger den, vil den være deprimert og den som ser at han hengir de døde, da forkynner han og kommer tilbake tapt fra deres villfarelse…

…Og Ibn Sirin kom og en mann sa : Jeg så som om et dyr hadde snakket til meg . Han sa til ham : Du er død . Den allmektige sa : “ Og da ordet falt på dem, førte vi dem ut til dem med en vandring fra bakken for å tale til dem .” Så mannen døde fra den dagen ….

…Hvis du drømte om å se Gud, vil du bli dominert av en tyrannisk kvinne som forkledd seg som kristendom . Det er ikke noe bra i denne drømmen . Hvis Gud snakker til deg, vær forsiktig så du ikke fordømmer deg . Arbeid i alle former vil ikke ta en positiv vending . Denne drømmen forutsier dårlig helse og kan bety en tidlig død . Hvis du drømmer om å tilbe Gud, vil du finne en grunn til å omvende deg fra synden du har begått . Se nøye etter denne drømmen i de ti bud . Hvis du drømmer om at Gud skjenker deg fremragende tjenester, vil du være eteren til en fremtredende og ivrig person som vil bruke sin posisjon til å forbedre din situasjon . Hvis du drømmer om at Gud sender sin sjel til deg, vil det bli store forandringer i din tro . Perspektivene angående assertiv kristendom må utvides etter denne drømmen, ellers kan du bli utsatt for strenge straffer for en skammelig og tåpelig handling som har ført til skam over deg . Gud snakker ofte mer med de som synder enn han gjør med de som ikke synder . Det er genialiteten til åndelig lov eller organisasjon å gjenopprette et barn med rikelig vekst i dets rette tilstand med tegn og visjoner . Jesaja, Johannes, David og Paulus ble ført til omvendelsens alter gjennom den våkne energien til de usynlige maktene som lurte i dem ….

…Og den som ser at Mushaf snakker til ham eller snakker til ham, hvis det er noe bevis i talen hans, så er det bra, og hvis det er bevis for ondskap, så er det ondt ….

…Og den som ser en død person i god form mens han har på seg gode klær, det indikerer hans gode utfall og død for monoteisme ….

…Og den som ser at han bodde på et sted hvor en død person var, så oppnår han sin mengde religiøse og verdslige saker, og den som ser at et sted har falt over den i den, så kommer seeren og avslører det og finner dem døde , så innebærer det forekomsten av død i dette aspektet, og Gud vet det rette ….

…Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en død svart mann, en mann vasker ham over seg . Han sa: Når det gjelder hans død, hans vantro, som for hans svarthet er hans penger, og når det gjelder denne stående vasker ham, lurer han ham med pengene sine ….

…Ismail bin Al-Ash’ath sa: ~Den som så at han ble truffet av en død person, ville få fordeler for ham i reisen eller returnere til hans hånd det som var tapt fra ham, og hvis han slo en død, indikerer det en økning i gjelden og oppfyllelsen av gjelden . ~…

…Og den som ser at en død person ble skilt, men ikke snakket med ham eller rørte ved ham, hans visjoner indikerer at han er fornøyd med ham, fordi hans rettferdighet har nådd ham etter hans død ….