…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

…Den som ser at han setter en form i frykt, gifter seg med en kvinne ….

…Hvis han ser som om han får beskjed om å gå inn i paradiset, så kommer han ikke inn i det, så indikerer hans visjoner at man forlater religionen, fordi Gud den allmektige sier : “ Og de kommer ikke inn i regressen før kamelen kommer inn i skredderens gift . ”…

…Og den som ser Tawasiah, kommer inn i ham mens han er i god form, så vil han tolke på to måter oppnåelse av levebrød og sikkerhet, og hvis han er i en stygg form eller har det han benekter, kan det være en søksmål mot en hersker , og hvis han ser ham kalle ham til en bestemt sak, så blir hans tolkning om betydningen av den saken ….

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…

…På autoritet fra Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman sa han : Khaled Ibn Saeed var gammel og var den første av brødrene hans som omfavnet islam , og begynnelsen på hans konvertering til islam var at han så i søvn at han sto på randen av ild, og han nevnte fra sin kapasitet hva Gud vet best , og han ser i søvn som om faren hans skyver ham inn i den og ser Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, tok lendene hans slik at han ville ikke falle, så han fikk panikk fra søvnen og sa : Jeg sverger ved Gud at dette er en sann visjon . Så han møtte Abu Bakr bin Qahfa, og han nevnte det for ham. Abu Bakr sa : Jeg vil ha deg vel , dette er Guds sendebud, fred være med ham, så du vil følge ham og gå sammen med ham i islam som hindrer deg i å falle inn i den og din far er i den . Så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, møtte ham mens han var med hester og sa : O Muhammad, hva kaller du? Han sa : Jeg ber til Gud alene uten partner, og at Muhammed er hans tjener og hans sendebud, og han avviser tilbedelsen som du er på av en stein som ikke hører eller ser, ikke skader eller gagner, og det er ikke kjent om hans tjener som ikke tilbad ham . Khaled sa: Jeg vitner om at det ikke er noen annen gud enn Gud, og jeg vitner om at du er Guds sendebud. Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, tolket hans islam . Khaled var fraværende, og faren hans visste om sin islam, så han sendte inn sin forespørsel de som var igjen av sønnen hans fra de som ikke ble muslimske og reiste sin herre og hans nærvær, de førte ham til faren Abi Ahiha, så han advarte og gråt og slo ham med et slag i hånden til han brøt den på hodet, så sa han : Du fulgte Muhammad mens du ser hans folk og hva han fremkalte fra mangelen på deres guder og mangler. Den som gikk bort fra fedrene sine, sa Khaled : Ved Gud angret han og fulgte ham, så Abu Ahiha ble sint og angrep sønnen og fornærmet ham, så sa han : Gå for å bue hvor du vil. Av Gud, vil jeg forhindre deg i næring. Khaled sa : Hvis du forhindrer meg, vil Gud gi meg det jeg bor sammen med . Så han førte ham ut og sa til sønnene sine : Ingen av dere ville snakke med ham med mindre jeg gjorde med ham det jeg gjorde med ham, så Khaled vendte seg til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han var forpliktet til å være sammen med ham . Nyttighet :::: Og den som omfavnet islam gjennom en drøm, den islamske professoren og tenkeren Muhammad Asad, den østerrikske lærde, Gud ledet ham etter en visjon han så og så det i sin bok ( Veien til Mekka ). På samme måte konverterte en kristen kvinne til islam etter å ha hørt en telefon som ringte henne for å gå inn i religionen Islam, og hun konverterte til islam . Likeledes en mann som jeg tror er nederlandsk konvertert til islam gjennom en drøm .. Og Gud er hjelperen. Se historiene til disse menneskene i boka vår i denne realistiske serien ( Omvendere til Gud ), en bok som inneholder historier fra Adams tid til samtiden ….

…Og det ble sagt at den som så at han gjorde i en kirke det folket er enig i, begår forbrytelser ….

…Og den som ser en rihan i hagen sin eller i hjemmet sitt, han vil få nytte av det som er nevnt ….

…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….

…Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….

…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….

…Og den som ser at han er i et skip i regnvann eller en dam, så strømmer verden over ham og øker i sin religion mye godt, og han blir fortsatt belønnet for seg selv og pengene sine ….

…Og den som ser at han er i en fjellhule eller har til hensikt å gå inn i den, det er et tilflukt og et fristed for den allmektige som sier: ~ Så gå til hulen, din Herre vil spre din nåde for deg og forberede deg fra kommandoen din et akkompagnement . ~…

…Og den som ser at han er i en utvidet ørken og et antall blomster, vinder og roser har spiret i den mens han er i den, så vil han følge en mann med stor skjebne og tilegne seg av sin kunnskap, fornuft og kunnskap, og det kan være en tilnærming til en rettferdig konge og å oppnå godt og nytte hvis han er egnet til det ….

…Og den som ser at han er begravet i en grav i form av de døde uten å fylle, da vil han gifte seg med en kvinne ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…

…Al-Salmi sa: Den som så at noe av tennene hans falt i fanget på ham, eller at det var i plagget hans, eller at det falt i hans hånd, tolkes det på to sider, enten å sette en gravid kvinne eller bruke penger , og den som ser at tennene har en mangel som han benekter i årvåkenhet, tolkes det i tre aspekter: de er tristhet, konkurs og død av slektskap eller svakhet Hum ….

…Og den som ser en av de vantredes døde og hans tilstand er god og hans utseende er vakkert, hans visjoner indikerer høyden på saken på hans hæler og indikerte ikke hans gode tilstand hos Gud, den velsignede og opphøyde være han, og han kan dø for monoteisme og bare Gud den allmektige har sett det ….

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…Og den som ser at han er i vann og han er sterk i kroppen, så skal han tolke sitt arbeid i en vanskelig sak fra en konge, og hans ordtak er akseptabelt, spesielt hvis det tilskrives den saken ….

…Den som ser at han er midt i noen midt i det, så er det ifølge de som uttrykker det som drap og dets styring ….

…Og den som ser at det er en begivenhet inne i huset eller i dørene, så har det skjedd noe med kvinner ….

Islam Islam i en drøm er rettferdighet i religion. Hvis en polyteist ser at han har konvertert til islam, og ser at han ber mot retningens retning, eller han ser at han takket Gud den allmektige, ledet Gud ham til islam . Og hvis han var i polyteismens bolig, og han så i drømmen at han hadde konvertert til islams bolig, ville han dø før . Hvis han ser en muslim som om han er en andre muslim, er han trygg fra horisonten . Og hver polyteist somi sin drøm eller noen andre så ham som om han var i himmelen, eller at han var smykkearmbånd av sølv, så blir han møtt . Og den som ser en av polyteistene som om han var død, han skal leve, og han vil hilse . På samme måte gir han hilsen hvis han ser brystet sitt, eller hvis han ser seg selv i et skip i sjøen . Og den som uttaler de to vitnesbyrdene blant folket i Dhimma i en drøm, han vil bli kvitt alvorlighetsgraden, eller han blir veiledet etter at han ble lurt, og hvis hans tvang var i forgrunnen, og hvis han var en frafallende i oppvåkning og så i en drøm at han uttalte de to Shahada, vendte han tilbake til foreldrene etter at han forlot dem, eller returnerte til et sted han forlot Eller av en grunn til at han pleide å gjøre det selv om han var en muslim som vitnet om sannheten eller var kjent for ærlighet ….

…** Hans visjoner om Islam Ikrimah på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ”Jeg ble vist i en drøm som om Abu Jahl kom til meg, så troskap til meg. Da Khaled bin Al-Walid ble muslim, ble det sagt til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, at Gud har trodd din visjon, Guds sendebud, dette var Islam Khaled sa å være en annen enn ham til Ikrimah bin Abi Jahl omfavnet islam, og det var troen på hans visjoner ….

…Å gå inn i et hus og andre mennesker som i en drøm så at han kom inn i en manns hus, fordi han blir overvunnet av sitt verdslige liv . Og den som ser at han har kommet inn i Imams hus og bosatt seg i det og er beroliget, han vil komme inn i egenskapene til hans befaling . Og innføringen av Imam al-Adl til et sted indikerer nedstigningen av velsignelse og rettferdighet i det . Og hvis han er en urettferdig imam, er hans inntreden korrupsjon og ulykker, og hvis han pleide å gå inn på det stedet, skader det ham ikke . Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, da vil han gå inn i den, den allmektige vilje, og det er et godt budskap for ham om hva han gjorde for seg selv eller hva han tilbyr . Og den som ser at han har gått inn i helvete og deretter forlatt det, dette sees av eiere av synder og store synder, og det er en advarsel til ham om å omvende seg og komme tilbake . Og det ble sagt : Den som kommer inn i helvete, enten han er en vantro eller en troende, vil bli rammet av feber, fattigdom og fengsel, og hvis han er en vulgær, kommer han stor eller inne i de vantro og ugudelige, og det ble sagt : Å gå inn i paradiset for pilegrimen er bevis på at han utfører Hajj og når Kaaba, og hvis han er en vantro, er han muslim, og hvis han er En syk troende helbredes for sin sykdom, og hvis han er en vantro, blir han kvitt sin utroskap, og hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han er fattig, blir han rik, og han kan arve en arv . Og den som kommer inn i et hus hvis konstruksjon, jord, beliggenhet og familie er ukjent, og det er atskilt fra rollen, spesielt hvis han ser i det døde mennesker som kjenner dem, og det er etterlivet, så dør han, og hvis han kommer inn og forlater den, vil han føre tilsyn med døden og deretter bli frelst . Og den som ser seg selv i det hinsidige og var syk, fører til det fredelig, fri for fristelsene og ondskapene i denne verden, og hvis han ikke er syk, er det et godt budskap i henhold til omfanget av hans arbeid, for eksempel pilegrimsreise , jihad, askese, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, forbindelse eller tålmodighet for en ulykke . Og den som ser at han kommer inn i det hinsidige og ser hva som er i den, for visjonen til en som var god og effektiv, gjør det med kunnskap og evne, og indikerer arbeidsledighet og skade, og den som var redd, bekymret eller overveldet, sin frykt , villfarelse og nød er borte, og den som ser at han har kommet tilbake fra det hinsidige etter å ha kommet inn i den, så vender han tilbake fra fremmedgjøring til sitt land . Og hvis etter tid antydet at han ville forbli i fremmedgjøring . Og når han kommer inn i Makkah i en drøm, har den ulydige omvendelse, den vantro har islam, og singelen har en kone, selv om seeren er en krangel, indikerer hans seier i krangelen, og hans inntreden i Mekka indikerer sikkerhet av frykt . Og den som går inn i helligdommen til Abraham, må velsignelser og fred være med ham, og var redd for sikkerhet, og kanskje å komme inn i helligdommen indikerer antagelsen om at den ærverdige stillingen som konge, eller konfronterer fordelen med kunnskap, eller arver fra sin far mor . Og å gå inn i huset og den store moskeen er bevis på at man kommer inn i huset med en brud . Og å komme inn i den store moskeen indikerer sikkerhet mot frykt og oppriktighet . Og å komme inn på markedet er flid i å søke livsgrunnlag . Å komme inn i hjemmet indikerer intensjonen om ekteskap . Og inn i moskeen resignasjon fra synder . Og å komme inn i kirken korrupsjon av religion ….

…Den andre typen visjoner om hva som ville være selvsnakk , og arbeidet med årvåkenhet , og kan hjelpe dem med psykologisk bekymring , og stresse intellektuelt . Et eksempel på dette mange forekomsten spesielt i denne epoken florerte i hvilke bekymringer og overveldet artikkelen noen ganger , og presset av liv på andre tidspunkter, finner vi noen før søvn mener virksomheten Besvqath og noen tenker på en ny karriere , og noen Bamthanh tidlig om morgenen , ikke glem kvinnene som ofte overnatter med denne typen også Vtjd Noen av dem tenker på deres problem med ektemennene deres før de sover , for eksempel , og så sover hver av dem, og så disse tankene og bekymringene eller håpet og smertene innen hver og en av dem blir til drømmer eller visjoner, og dette er veldig sannsynlig , og så følger dette spørsmålet til mange av dem om disse visjonene , som Som jeg nevnte, er det ikke annet enn pipedrømmer . Og press på språket , entall av det : kompresjon, som er alt som ble samlet og grepet ved å samle håndflaten og lignende, og i åpenbaringen : “ Ta et trykk i hånden din, så vil jeg slå med den og ikke mened. ” Det sies : Han tok oss med presset av nyheter , som er med blandede slag av det . Forvirrede drømmer : Det som forvirret dem forvirret vanskelig tolkning , og ba om å blande Odgatha Vhbht Bodgat plante som er : pakken, som tar mennesket fra bakken der det lille grønne og bakken og det store og så (1). Det kan være gjennom det forrige tilbudet å merke seg at disse Alodgat ikke er disiplinert, men er blandede tvetydige , og dette ser også at noen forskere kommer bak meg av en av to grunner ( fysisk ) eller ( meg selv ) Man kan enten være i en sunn posisjon fysisk skrå , eller i humør meg urolig , er dette gjenspeiles på mannen og hans visjoner Vtakhtl sputtering og være Odgato delt i to seksjoner : seksjon i : rør spesielle drømmer ; Enhver privat eier bare disse florerer i noen kategorier til visse tider Kalmrdy og Kaltalbh og studenter , for eksempel eksamen eller før et personlig intervju med en av de pedagogiske institusjoner som universiteter, for eksempel , og Kalmqublan å gifte seg de neste to ansatte til å oppgradere , og så videre , og Hola ved å spørre dem før de krysser Subtle forenkler oppdagelsen av typen Deres visjoner, og de er ikke annet enn pipedrømmer . Sayyid Qutb sa i skyggen av Koranen : Drømmer er en blanding av urolige drømmer og ikke en fullstendig visjon som bærer tolkning , da den ikke refererer til noe . A . En enkel oppførsel , (2) og hennes eksempel er følgesvenn som så hodet kuttet av seg , og som om han så englene beordre ham til å gjøre noe forbudt . . . Og andre eksempler (3). Seksjon II : rør Generelt drømmer , og jeg mener at vanlige folk her er av betydning for hele nasjonen som om der – i trodde sin eier – Bishara generelt , eller offentlig alarm eller offentlig arrangement , CA NYHETER politikk , budsjett, lønn , ferie , og kriger, spesielt hvis disse hendelsene eller en av dem har dominert og stod for atmosfæren , vil du finne visjoner i overflod om dette , se for eksempel visjoner etter begivenhetene i september ateist , og rikelig under den amerikanske kampanjen i Afghanistan og bemerket kraften til de media dominerende og bane for denne kampanjen, spør deg selv : Har du påvirke den sterke menneskelige Sharp eller enkel? Disse hendelsene har dominert arenaen, så det er ingen stemme som er høyere enn stemmen hennes, så hennes kraft blir gjennomsiktig for sinnene , så hvis hun bukket under for å sove, forvandlet hun seg til visjoner hvis eier kanskje tror at de er gode nyheter eller gode nyheter , spesifikke til ham eller general for nasjonen , og det er ikke skjult i dag for alle som har overvekt av lidenskap, uvitenhet og intoleranse for mening Eller gruppe og mangel på fromhet, religion og fromhet blant mange mennesker , så eksemplet på noen som ser disse visjonene er på jakt etter noen som vil uttrykke dem til ham , og han kan forutse hendelsen og sende dem før du spør om det via sin e-post eller mobiltelefonen sin , slik at det blir snakk om time , og frukten av råd på kort tid ! Her er jeg ikke imot en klasse eller en bestemt gruppe, men jeg er imot uvitenhet, ja uvitenhet som kan gå en gruppe eller sekt eller Aniindivider som hevder visjoner , og oppvigelsescampus og kringkaster noen av intervjuene og bekjennelsene til noen av de involverte av i favør av det jeg sa, og de var under innflytelse av illusjoner og drømmer , gjelder dette noen av de sufier som alltid har inferred visjoner som Guds sendebud kom til dem, bød dem og forbød dem , eller favorisert en gjerning for dem , og dermed setter de det i graden av åpenbaring at følgesvennene mistet med Guds sendebud død , og de fant ham , sa Ibn Hajar i (4): Hvis den sovende så profeten, be må Gud være på ham og gi ham fred, befaler ham å gjøre noe , er han forpliktet til å overholde det og må : eller må han presentere det for den tilsynelatende sharia , for den andre er den godkjente . Det er en forskjell mellom de rike og lysekronene , ja . Visjoner som har misjonærer til et individ eller en gruppe , eller til og med en nasjon , men dette er betinget av to forhold : For det første : Det er en referanse pålitelig eksponering det Alrai presenterte også en gruppe følgesvenner visjoner om mye av natten på Messenger av Allah , sa han : ~ Jeg ser din visjon bli med i de syv netter , det var Mthariha Flethrha om nettene til de syv ,~ ble enig (5), ble Bukhari betegnet i sin Saheeh ( dør : kollusjon om synet ), og Hafiz Ibn Hajar sa om å kommentere hadith : det følger av samtalen at konsensusgruppen om visjonen til en D om oppriktighet og dens helse , da nyhetens kraft drar fordel av å rapportere om nyheter fra en gruppe . Av . (6) Det andre : er rettferdigheten til seeren og oppriktighet og ikke å være en Hui , eller et mål , eller hensynsløs , levde en sak eller overbevist om ideen , Vsitrt hans tenkning , Vtmthelt hans visjon i en drøm , og her skille mellom visjoner før hendelsen , og visjonene om saken eller etter , og det er ingen hemmelighet at den er i hendelsen eller etter den, eller svakere og svakere enn den før den – akkurat som den ikke er skjult for alle interesserte i denne kunsten , så det er ingen leksjon i visjonen om en lidenskapelig , akkurat som det ikke er noen leksjon i uttrykket til Hui også , så hvor er referansen som godkjenner visjonene som Guds sendebud? Wayne av lignende følgesvenner hedret de rene? _________________________________________ (1 ) ( ordliste Mellomprodukt 540 materiale : dGT (en gruppe forfattere publisert Dar Al Dawa 1980 – Cairo . (2 ) sayyid Qutb – op – (4 /1993 ), og Muhammad Qutb – op – p. 6. . (3 ) Ibn Hajar åpning 354 \ 12, op. cit . (4 ) se Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen (4 / 256 ) i boken Taraweeh dør begjæring om store deler av natten – op – – muslim, som i kjernefysiske ( 8/58 ) i boken om fastedør foretrukket sviknatt og oppfordrer deres forespørsel – en referanse tidligere . (6) se Ibn stein – op – (12 / 380 ) ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi

…Og det ble sagt at den som så at en polyteist ble muslim og snakket i døden til døden, så indikerer det hans død i religionen Islam, og hvis hans ord er i strid med religionen og shariaens måte, da blir ikke muslim, og hvis han blir muslim, så er den ikke etablert i islam ….

…Den vantros omvendelse til islam i en drøm indikerer hans død fordi han tror ved døden og hans tro ikke kommer ham til gode . Og hans død indikerer også hans omvendelse til islam og hans tilbakevending til det gode ….

Kommer han til sovende som slapper av i Ramadan? I de siste artiklene og diskusjonene bestemte vi oss for et fastslått faktum, som er at drømmen fra Satan er en realitet, ikke en metafor, og vi nevnte på det tidspunktet den riktige hadithen i Sahih : visjonen er fra den velgjørende og drømmen er fra djevelen . Men også i den velsignede måneden Ramadan ble det rapportert om hadithen av Abu Hurairah, at han sa, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når Ramadan kommer inn, åpnes himmelens porter, portene av helvete er stengt, og djevlene er lenket . Fortalt av Bukhari . Betyr så rekke demoner fraværet av drømmer, mareritt og knebøy i denne hellige måneden? Svaret fra begynnelsen : Nei, du kan se mareritt, og personen kan sove i Ramadan, og her er mer forklaring . Årsaken til forvirringen er setningen : Djevlene er lenket, og dens betydning er på flere måter, inkludert : 1 / At kjeden er spesifikk for de som søker høringen, og at sekvensen deres skjer i løpet av natten av Ramadan i stedet for dets dager, fordi de ble forhindret på tidspunktet for Koranens åpenbaring fra å avlytte, så de økte sekvensen og overdrev i husking . 2 / Det kan være at det som menes er at djevlene ikke blir kvitt muslimenes fristelse til det de finner hos andre, fordi de engasjerer seg i faste som undertrykker deres ønsker, og fordi de er opptatt med å lese Koranen og minne og rettferdige gjerninger . 3 / At kjeden er spesifikk for noen, og de er Marada, og den har bevis, og det er hadithen fra Abu Huraira med ordlyden : Hvis den første natten av Ramadan ble lenket av djevlene og retur av paradiset . Og i ordlyden : og djevlene råder i den . Avslutningsvis kan sammenkoblingen av demoner være på utseendet og sannheten, og at alt dette er et tegn for englene å gå inn i måneden og maksimere dens hellighet og forhindre at demonene skader de troende, og dette kan være en indikasjon av overflod av belønning og tilgivelse, og at demonene blir mindre forført og blir som de lenket, så jeg kan ikke se hva som forhindrer fremveksten av drømmer eller mareritt for å sove i den . Al-Qurtubi sa, etter å ha antydet at han bar det utad : Hvis det blir sagt, hvordan ser vi så onde og synder som skjer i Ramadan mye, og hvis djevlene er lenket sammen, vil det ikke skje? Svaret er at det er mindre enn fasten til de fastende menneskene hvis forhold blir bevart og etiketten overholdes, eller noen av djevlene er bundet og de er frafalne, ikke alle, eller det som er ment å redusere ondskapen i det, og dette er en håndgripelig sak, fordi forekomsten av det i det er mindre enn andre, ettersom det ikke er nødvendig for dem alle å bli lenket sammen for at ingen ondskap skjer. Det er ingen synd, fordi det er årsaker til andre enn demonene, som onde sjeler, stygge vaner og menneskelige demoner, og Gud vet best ….