…Å se deg selv uten tenner i en drøm indikerer at du ikke klarer å skyve virksomheten din fremover og fremme bekymringene dine, ettersom du vil lide av helseproblemer . Å se andre uten tenner indikerer at fiender forgjeves arbeider for å undergrave og hindre deg ….

…Og den som ser at han ikke har tenner og ikke er i stand til å spise den, da er han fattigdom og nød ….

…Hvis han ser at det ikke er noen tenner i munnen hans, og da nye spirer, tolkes det på tre måter som endrer hans saker, et langt liv og et mål i hans egne interesser ….

Når det gjelder bruken av tennene, vil den brukes på alt som tilskrives den tannen, som nevnt ovenfor i separasjonen av organer ….

…Når det gjelder tennene : de er menneskene i mannens hus, så de øverste er husmennene, og de nedre er kvinnene, fangten er herren i huset hans, den høyre er faren, den venstre er onkelen, og hvis de ikke er to brødre eller sønner, hvis de ikke er da to brødre, er den fjerde fetteren, jomfruene, moren og tantene. Og den som tar deres plass i rådene, besteforeldres molarer, unge sønner, den nedre høyre folden til moren og den venstre tanten, hvis ikke det er to søstre eller to døtre eller deres erstatning, er den nedre kvadranten døtrene til onkler og døtre til tanter, og de nedre fangene er døtre til mor og tanter Og nedre molarer, lengst fra mannens husholdning, er kvinner og unge jenter . Bevegelsen av noen tenner er bevis på en som tolkes i sykdommen, og hans fall og tap er bevis på hans død eller fravær fra ham ved fravær av noen som ikke kommer tilbake til ham, og hvis han slo ham etter å ha mistet det, så kommer han tilbake, og erosjonen hans er bevis på en ulykke som rammer de som tilhører ham . Tennene prater om en krangel mellom familien hans . Hvis han ser en skorpe i tennene, så er det en feil i husstanden hans, han bør komme tilbake til den . Stinkende tenner er styggheten av ros for husstanden, og trettheten av tennene er svakheten til folket i hans husstand, og rensing av tennene fra plaketten indikerer de økonomiske utgiftene i fornektelse av deres bekymringer . Og tennens hvithet, lengden og skjønnheten, en økning i styrke, penger og prestisje for husstanden . Hvis han ser ut som om han vokste opp med foldene sine slik, vil husstanden hans øke . Hvis han ser at det å vokse opp med henne er skadelig for henne, vil det ekstra i husholdningen være en skam og en plage for ham . Hvis han så ut som om han hadde trukket tennene, antydet hans syn at han hadde kuttet livmoren, eller at han ville bruke pengene sine på å mislike ham . Hvis han ser ut som om han kaster tennene med tungen, blir husstandens forhold bortskjemt av ord han snakker . Hvis han ser som om tennene hans er av gull, og hvis han kommer fra folket med kunnskap og ord, blir hans visjoner hyllet, ellers blir de ikke rost, fordi de indikerer sykdom eller ild i annet enn kunnskap og hans folk, og hvis han ser ut som om de er av sølv, det indikerer tap av penger . Hvis han ser det fra glass eller tre, indikerer det døden . Hvis han ser tennene sine, faller de ut og de vokser et annet sted, noe som indikerer at hans forhold og tiltak har endret seg . Og det ble sagt at den som så øvre tenner falt i hans hånd, så er det penger som blir hans . Hvis han så henne falle i fanget på ham, så er han en sønn, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han snakker til folk i vuggen .~ Jeg mener i stein . Hvis han så henne falle til bakken, er det døden . Hvis han så ut som om han fanget de falne fra sauene sine og ikke begravde ham, har han fordel i stedet for noen som ham med medfølelse og råd, samt tolkning hos resten av medlemmene hvis skadedyr plaget det og ikke begravde det . Hvis han ser ut som om tennene har vokst i hjertet hans, så indikerer det hans død, og det ble sagt at tannfallet indikerer et hinder som hindrer det han vil, og det ble sagt at det er bevis på å betale gjeld. . Hvis han ser ut som om alle tennene hans har falt ut, og han tar dem i ermet eller steinen, lever han et langt liv til tennene faller ut, og antallet husstander øker . Og hvis han ser ut som om alle tennene hans er avskåret og borte fra hans syn, så skal hans hus dø for ham, og det kan ha vært dødsfallet i hans egen tid . Av mennesker, og hans jevnaldrende i alderen . Og hvis han ser ut som om folk gni ham med molarene eller biter ham, så kan han ydmyke folk og ikke bli ydmyket, og det ble sagt at han skulle gjøre munnen som huset, og tennene var som innbyggerne, så hva som er i dem på høyre side indikerer hanner, og hva som er fra venstre indikerer kvinner. Alle mennesker unntatt litt av dem . Og det ble sagt at den som så tennene knekke, han skulle bruke gjelden sin litt . Hvis tennene hans faller ut uten smerte, indikerer dette handlinger som er ugyldige . Hvis han ser at det faller uten smerter, indikerer det at noe i huset hans har gått . Og hvis tennene falt ut, forhindret de en person i å gjøre noe som gjøres ved å snakke og si . Hvis det fortsatt er smerte eller blod eller kjøtt som kommer ut, ødelegger eller ødelegger det den ønskede saken . Når det gjelder de sunne, frie og reiser, hvis alle tennene faller ut, indikerer dette en lang sykdom og faller i tuberkulose uten å dø, og det er at en person ikke kan få sterk mat uten tenner, men han bruker kopper og juice, men heller dør ikke fordi de døde ikke mister tennene, og det at han ikke gir de døde til de døde. Han er en frelser for de syke. Av denne grunn ble han prisverdig i sykdom . Og hvis alle tennene faller ut, indikerer det hastigheten på overlevelsen fra sykdommen, og når det gjelder de reisende kjøpmennene, indikerer det at graviditeten er lett, spesielt hvis han ser at disse tennene beveger seg, og hvis han ser som hvis noen av tennene hans har blitt lange og blitt mer benete, så indikerer dette et krangel og krangel i et hus . Og hvis tennene hans var svarte, forfallne og skjeve, og han så dem falle, ville han bli frelst fra all motgang . Hvis han ser ut som om tennene faller ut mens han tar dem i hånden eller med skjegget og i fanget, indikerer dette at barna hans er avskåret, så han blir ikke født for ham, og det han føder er verken venstre eller hevet . Og han fortalte at en mann så at alle tennene hans falt ut, og han var så lei seg, og han fortalte synet på en kryssing, og han sa : Alle tennene dine vil dø før deg, og det var slik . Og en annen så ut som om han hadde tatt tre tenner fra munnen i håndflaten, og han festet fingertuppene til dem, så han fortalte ham at han hadde funnet en halvannen dirham ….

…Det er i en drøm gode nyheter og advarsler, krig og pine, makt og fengsel, tap og synder, og den som ser ild og har gnister og har lyd og opprør, det er en prøvelse der en verden av mennesker går til grunne . Og den som ser ild i sitt hjerte, det er kjærligheten til seierherren og undertrykkelsen av dem som forlater hans elskede . Og den som ser to branner, de er militære . Jo høyere ilden er med høy røyk, desto større skrekk og pine . Den som tenner bål i en mørk natt for å lede folk til veien, vil motta et flagg som guider folk, og den som tenner det uten mørke, så er han en kjetteri . Og det ble sagt : Hvis du ser ild om dagen, er det et tegn på krig og oppvigling . Og den som ser at han tilber ild, så elsker han krig, og kanskje han adlød Satan i sin ulydighet . Og den som ser at han fyrer med ild om vinteren, han vil være rik . Og den som ser at han spiser ild, han spiser urettferdig foreldreløse penger eller spiser forbudte penger . Og den som ser at han har solgt ild og kjøpt en hage, så selger han duer og kjøper en hage, og omvendt . Og den som ser en person komme inn i ilden og bli torturert, da mister han pengene sine eller begår synder som krever ilden . Og den som ble rammet av ilden og ikke brente ham, hold tiden sin . Og den som ser ilden brenne noe av kornet, prisen er høyere . Og den brennende ilden er en ulykke av Sultan . Og den som blant guvernørene ser at han tenner ild mens den er slukket, han skal isoleres og ilden slukkes . Og den som ser en ildflamme på døren uten røyk, det indikerer Hajj . Og brannen i fingrene indikerer urettferdigheten til de skriftlærde . Og ild i håndflaten er en urettferdighet i utførelsen . Og den som ser en ild som vil spise alt som har kommet . På ham og den har en enorm stemme, fordi det er krig, pest, kopper eller død som oppstår der . Og hvis han så at den steg opp fra et sted til himmelen, så har folket der stedet kjempet mot Gud den Allmektige med synder . Den som ser ild, brenner noe av klærne eller noen av organene, og ulykken rammer ham . Og den som ser at han blir rammet av en glød av ild, han vil falle i folks tunger og fylle ut igjen . Og den nyttige, skinnende ilden er en sikkerhet for den fryktede og nærheten til sultanen . Og den som så en brann som stammer fra hjemmet hans, ville skaffe seg en stat eller handel . Og den som så at en ildstråle lyste fra øst til vest, da vil han vite at han vil bli nevnt i øst og vest . Og hvis han så en ild skinne fra hodet hans, og det hadde lys og stråler, og hans kone var gravid, fødte hun en gutt som ville seire og ha en stor hann . Og den som ser at han tenner ild på toppen av et fjell, han vil nærme seg den allmektige Gud eller oppfylle hans behov, og hvis han er fraværende, vil han komme tilbake trygt . Og den som ser i skjørtet sin en brennende ild og er gift, så blir kona gravid . Og ilden i ørkenen er krig . Og hvis han tar et kull midt i bålet, så treffer han forbudte penger fra sultanen . Og den som setter fyr på mennesker, jeg vil skape fiendskap og avsky blant dem . Og den som har en brann som skinner fra hodet, han vil være alvorlig syk . Og den som ser at han er midt i ilden og ikke finner dens frihet, da vil han oppnå sannferdighet, sikkerhet og seier over sine fiender . Og den som ser ild, slukkes, og splid bor . Hvis ilden er i et land, så er det døden til herskeren eller dens lærde, og hvis den slukkes i hagen sin, er det hans død . Og ilden kan være en indikasjon på beregningen fordi de ble skapt av giftenes ild, og kanskje indikerte det tørke og gresshopper . Og den som så ild snakke i en krukke eller i nærheten av den, han ville bli truffet av en jinn . Skadelig brann indikerer urettferdig autoritet, og hvis folk drar nytte av det, indikerer det bare autoritet . Og ilden om vinteren betegner frukten, som de sier : Ild er vinterfrukten . Å spise ild indikerer at du spiser og drikker i forbudte kar, som gull og sølv . Kanskje angav hun sin tilbeder . Samt lys og mørke ….

…Angir i en drøm hans levetid uten hans alder kolleger . Hvis han ser at alle tennene har falt ut, vil han leve et langt liv . Og hvis han ser at alle tennene hans har falt ut, og han ikke lenger ser dem, så vil hans husholdning dø før han blir syk . Og den som ser at hans øvre tenner har falt i hånden hans, så er det penger som blir hans, og hvis de faller i fanget på ham, så er han en mannlig gutt, og hvis de faller til bakken, er det en ulykke av død . Og den som ser at hans nedre tenner har falt ut, han vil lide smerte og smerte, illusjon og kvaler . Og den som skylder en gjeld hvis tennene faller ut i en drøm, dette indikerer at han oppfyller gjelden . Og hvis han ser at en av tennene hans har falt ut, vil han betale alle gjeldene sine samtidig . Og hvis alle tennene faller ut, vil alle i huset og vennene hans omkomme . Og den som ser at tennene hans faller ut mens han tar dem i hånden, dette indikerer barnas død . Og det ble sagt : Den som så tennene hans falle ut, indikerte skade på noen av vennene sine . Hvis han ser at folden hans har falt, får han en sønn eller en bror eller en søster til gode . Og tapet av en enkelt tann hvis den ikke ble behandlet, og han tok den i hånden, og hvis han var gravid, kom en sønn til ham, ellers ville han være til fordel for en bror eller slektning som hadde kuttet den . Og det ble sagt : Tannfallet indikerer et hinder som hindrer ham i det han vil . Det ble sagt : Det er bevis på gjelds eliminering . Og hvis han tok det som falt fra tennene, hadde han kanskje snakket feil og angret på det og holdt det hemmelig . Og kanskje tap av tenner antydet jihadistenes mestere om nødvendigheten av ingenting . Og den som ser at tennene hans har falt ut og at han ikke kan spise, han vil mangle ….

…Etter den kongen . Og den som ser den rettferdige autoriteten komme inn i et sted, barmhjertigheten til den allmektige Gud undertrykker det stedet, og hvis stedet er noe som nekter dets inntreden i våkenhet, er det en ulykke . Og den som ser at han skiller seg ut fra portene til konger, han vil vinne seier ved å gi . Hvis han ser at han har inngått en konge, vil han motta ære og glede . Og den som så at han stred mot en konge, han fikk en nåde av øye, glede og godhet, og da han så de døde kongene, viste de hva de etterlot seg . Kongens visjon indikerer seier over fiender og umoral . Å se den ukjente sultanen betegner ild, sjø og søvn . Hvis han så at kongen hadde dårlig kvalitet, var det bevis på hans dårlige ledelse i soknet . Kanskje det å se kongen antydet mynten til dirham eller dinar . Og den som i en drøm ser en prins eller sultana, kanskje han kan overvåke folks symptomer . Den som ser at han omfavner sultanen eller håndhilser med ham, vil avgjøre sin tilstand med ham . Og den som ser at han krangler med en sultana, så krangler han med Koranen, fordi autoriteten er på argumentasjonsspråket . Og hvis pasienten ser at en ukjent sultan ble sendt i hans forespørsel, er det sendebudene til dødsengelen, og Gud er sultanen . Og den som så at sultanen tok hettene hans, han ville ta pengene sine . Og den som ser at sultanen er i nød, så er han opprørt . Og den som ser at sultanen er gal, så er han bekymret . Og den som tror at sultanen har trukket seg fra sitt råd, det er reduksjonen eller bortgangen av hans autoritet . Og den som så at sultanens talerstol var brutt med den, eller at han ikke fullførte sin bønn, eller at sverdet hans ble tatt fra ham, eller at huset hans ble ødelagt, eller at en okse spiste ham, eller at han ble tråkket av et dyr , alt dette fjernet ham fra hans autoritet . De sorte klærne fra sultanen økte styrke, de hvite økte prakt og frigjøring av synd, bomullsplaggene utseende av fromhet og beskjedenhet, og ullklærne var rikelig velsignelse . Hvis spionen ser at han har blitt en hersker, blir hans tilstand tydelig, og hvis kvinnen ser at hun er en hersker, så blir hun åpenbart, og hvis hun er syk, så dør hun . Hvis han ser sultanens blindhet, vil jeg blinde ham for nyheten om hans folk . Den kongen . Og den som ser den rettferdige autoriteten inn i et sted, barmhjertigheten til den allmektige Gud undertrykker stedet, og hvis stedet er noe som nekter dets inntreden i våkenhet, er det en ulykke . Den som ser at han skiller seg fra kongernes porter, han vil vinne seier ved å gi . Hvis han ser at han har inngått en konge, vil han motta ære og glede . Og den som så at han stred mot en konge, han fikk en nåde av øye, glede og godhet, og da han så de døde kongene, viste de hva de etterlot seg . Kongens visjon indikerer seier over fiender og umoral . Å se den ukjente sultanen betegner ild, sjø og søvn . Hvis han så at kongen hadde dårlig kvalitet, var det bevis på hans dårlige ledelse i soknet . Kanskje det å se kongen antydet mynten til dirham eller dinar . Og den som i en drøm ser en prins eller sultana, kanskje han kan overvåke folks symptomer . Og den som ser at han omfavner sultanen eller håndhilser med ham, han vil avgjøre sin tilstand med ham . Og den som ser at han krangler med en sultana, så krangler han med Koranen, fordi autoriteten er på argumentasjonsspråket . Og hvis pasienten ser at en ukjent sultan ble sendt i hans forespørsel, er det sendebudene til dødsengelen, og Gud er sultanen . Og den som så at sultanen tok hettene hans, han ville ta pengene sine . Og den som ser at sultanen er i nød, så er han opprørt . Og den som ser at sultanen er gal, så er han bekymret . Og den som tror at sultanen har trukket seg fra sitt råd, det er reduksjonen eller bortgangen av hans autoritet . Og den som så at sultanens talerstol ble brutt av den, eller at han ikke fullførte sin bønn, eller at sverdet hans ble tatt fra ham, eller at huset hans ble ødelagt, eller at en okse spiste ham, eller at han ble tråkket på av et dyr, alt dette fjernet ham fra hans autoritet . Og de sorte klærne fra sultanen økte styrke, de hvite økte prakt og frigjøring av synd, bomullsplaggene så ut som fromhet og beskjedenhet, og ullklærne var rikelig velsignelse . Og hvis en spion ser at han har blitt en hersker, blir hans tilstand tydelig, og hvis en kvinne ser at hun er en hersker, så blir hun åpenbart, og hvis hun er syk, så dør hun . Hvis han ser sultanens blindhet, vil jeg blinde ham for nyheten om hans folk ….

…En tann forutsetter å se tenner i en drøm om å møte mennesker som er hatefulle eller har en sykdom som rammer deg . Hvis du ser tennene dine falle ut, varsler dette dårlige nyheter og feil i prosjekter og arbeid . Hvis legen fjerner deg en tann, vil du utvikle en alvorlig sykdom som kan drepe deg . Hvis du drømmer om at legen har tampet deg med en tann, vil du ta tilbake dine verdifulle tapte gjenstander etter en lang periode med angst og bekymring . Hvis du pusser eller pusser tennene, betyr dette at du vil gå inn i en intens kamp for å forsvare din formue og formue . Hvis du laget deg en protese, betyr dette at alvorlige motganger omgir deg, og du vil forsøke å bli kvitt dem . Hvis du mister tennene, betyr dette at du vil ha bekymringer som vil knuse din stolthet og sabotere dine interesser og virksomhet . Hvis du får et slag som banker på tennene, varsler dette en plutselig ulykke : du vil miste virksomheten din, du vil bli syk, døden vil besøke deg, eller du vil oppleve en plutselig ulykke . Hvis du sjekker alderen din, betyr dette at du blir advart om behovet for å være forsiktig og ta hensyn til dine saker, ettersom fiendene planlegger å fange deg . Hvis tennene dine er sprukket og skadet, betyr dette helse- og arbeidsproblemer . Hvis du drømte om at du spytter ut tennene, betyr dette at du eller et av familiemedlemmene dine blir syke . En forvrengt tann i en drøm er et dårlig varsel og betyr ulykker av forskjellige slag, ulykke, tap av personlig eiendom, manglende realisering og gjennomføring av prosjekter og arbeider, sykdom, dårlig helse og nervesykdommer selv for friske mennesker . Hvis en tann faller ut av munnen, betyr dette dårlige nyheter . Hvis Sinan faller, betyr dette at personens tilstand vil bli elendig på grunn av hans uaktsomhet og mangel på forsiktighet . Hvis tre tenner faller ut, forutsier dette sykdom og farlige ulykker . Hvis du ser at alle tennene dine har falt ut, varsler dette sult, død og katastrofe . Det samme gjelder hvis tennene er knytt sammen og du trekker dem ut . Hvis du drømte om at tennene dine ble blanke og rene nye etter at du hadde fjernet plaketten fra dem, betyr dette midlertidige problemer som vil forsvinne og etterlate deg mer forsiktig og klokere i din oppførsel, og du vil finne gleden av å utføre dine plikter . Hvis du beundrer tennene dine fordi de er hvite og vakre, må du vite at etter å ha oppfylt dine ønsker og drømmer, venter mange gleder, gleder og lykkelige ulykker på deg . Hvis du drømte at du hadde trukket ut eller mistet en tann, og at du flyttet tungen i munnen og lette etter den forgjeves, så gikk du til legen som ikke fant ham, og saken ble holdt hemmelig, så alt dette betyr at du er i ferd med å inngå bekymringer som ikke vil gi deg lykke, og du er fast bestemt på å ignorere dem, men du er etter det. Du vil gjøre det og bruke det til din egen fordel, selv om vennene dine tviler og tviler på hva du gjorde . Hvis du drømte om at tannlegen renset tennene for deg, men du fant dem rustne neste dag, så betyr dette at du vil tro at du vil høste fordeler og dra nytte av en person eller sentrum av drømmen din, men du vil oppdage senere at en kvinne eller en utspekulert person har konkurrert med deg i det og mengden din om det ….

…Det er et tegn på slutten av termin i en drøm . Tenner kan indikere penger, dyr, lønnstakere, død og liv, og indikere innskudd og hemmeligheter . Tennene er innbyggerne i mannens husstand, de høyere er mennene på farens side, og de nedre kvinnene på siden til moren . De to øverste er faren og onkelen, eller søstre og to sønner . Kvartetten er mannens fetter . Tannen er mesteren i husstanden hans . Og premolarer menn og sønner av morbrødre . Og kjønnsfedre . De to nedre brettene er moren og tanten, eller de to søstrene og to døtrene . Den nedre kvadranten er en fetter eller tante datter . Den nedre fangten er mesteren i husstanden hans . Og de nedre premolarer, datteren til tanten hans eller datteren til onkelen hans . Nedre og øvre molarer lengst fra husholdningen til mannen og bestemoren . Hvis en enkelt tann beveger seg fra den, er det en sykdom, og hvis den faller eller går tapt, er det døden . Hvis noen ser at noen av tennene hans erodert, vil han bli rammet av ulykke . Og hvis han ser at folden hans er lengre, vakrere og hvitere enn den var, så vil faren og onkelen få styrke og øke pengene sine . Og hvis han så at han behandlet tennene, trakk han dem ut, og hvis han bruker pengene sine på hat eller kutter livmoren . Og hvis han ser en sverting i tennene, er han en feil i husstanden . Hvis han ser en stink av tennene, er han stygg og berømmer folket i husstanden . Hvis tennene beveger seg, er det sykdommen til slektningene hans . Hvis han ser at tennene hans er ødelagte, vil en av hans slektninger eller venner dø . Uansett hvilke tenner på høyre side som indikerer hanner, og hva som var på venstre side indikerer hunner, og tennene på høyre side indikerer eldre menn og kvinner, og tennene på venstre side indikerer unge fra dem . Tannens maqadim indikerer guttene, fangene betegner halvparten av dem, og molarene til molarene indikerer eldre blant dem . Hvis en person ser at tennene er av gull, er det prisverdig og bevis på at det oppstår brann i hjemmet eller gulsott . Hvis han ser at tennene er av glass eller tre, indikerer det en død som beseirer ham, og hvis han ser dem av sølv, er det bevis på skade og tap . Og hvis han så at hans deprimerende var ødelagt, døde sønnen . Og hvis han ser en eller flere ormer på utvinningsstedet, vil han etterfølge dem . Hvis han så at noen av tennene hans var lange, ville han krangle med familien sin . Hvis han så at han trakk ut alle tennene, ville familien hans dø foran ham . Og den som ser at tennene bryner seg, hans familie sviktet ham . Og den som ser at han har en feil i tennene, indikerer at familien hans har blitt spredt og at det er en mangel mellom dem eller en reduksjon i pengene hans . Og hvis kjøttet blir renset mellom tennene hans, vil han bakbitte et folk . Og det ble sagt : Tennene indikerer perlekjede for kvinner . Ibn Sirin, må den allmektige Gud nåde ham, sa : Molaren ble trukket ut i en drøm, livmoren til en gutt ble kuttet . Tennens tretthet indikerer svakheten til folket i hans husstand . Og vinduene i drømmefølgerne . Ekstraksjonen av tannen indikerer ankomsten av fraværende eller død av noen han er kjær til . Han dro tennene ut med hånden, han brukte pengene sine på en dårlig måte, eller bundet med familien sin uten å bli kjent, eller han gjorde noe forkastelig og angret på det, så hvis han trakk tennene ut til ham, indikerte noen at han var nød for pantelån eller salg . Og å fornye tennene som er tatt av i en drøm er bevis på motstand og fortjeneste etter tap ….

…Ask : falsk tale som ikke drar nytte av den . Og den som tenner en ild ved Sultans port, han vil få besittelse og kraft . Hvis han ser en høy, lys ild som har et stort lys til fordel for folket, så er han en kongelig mann med nytte . Hvis han ser at han sitter med et ordtak om en ild som redder innbyggerne, er det en velsignelse, en velsignelse og en styrke, for Gud den allmektige sier : ~ Salige er de som er i ilden og de rundt den .~ Og hvis han så en brann, ble du ført ut av hjemmet hans, han ville oppnå en stat, handel eller makt i en handel. Hvis han så en brann som falt fra hodet på ham eller kom ut av hans hånd og hadde lys og stråler, og hans kone var gravid, fødte hun en gutt, og han ville få gode nyheter . Hvis han ser en ildflamme ved døren til huset sitt og det ikke er røyk i den, bør han utføre Hajj . Hvis han ser henne hjemme, er han i bryllup i huset . Hvis han ødelegger en ild i en mørk natt, oppnår han styrke, seier, glede, nåde og autoritet, ifølge historien om Moses, fred være med ham . Og den som i skjørtet ser en brennende ild, hans kone vil bære den hvis han er i form . Hvis han så ild synke ned fra himmelen og brente den og brenningen ikke påvirket ham, ville soldatene stige hjem . Hvis han ser ild komme ut av fingeren, er han en urettferdig forfatter, og hvis den kommer ut av munnen hans, er det en grop . Hvis den kommer ut av håndflaten, er han en urettferdig produsent . Og den som brenner en ild i ruin og kaller folk til den, han kaller dem til villfarelse og kjetteri, og han svarer ham fra hans skade . Og den som ser huset sitt brent, hans hus vil bli ødelagt umiddelbart . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg ba med min frykt med ild, så en av dem falt i ilden, og den ble brent, og ilden traff fra en annen . Ibn Sirin sa : Du har storfe på Persia, og halvparten av det er forandret og borte, og litt av den andre halvparten har blitt truffet . Det var slik . Og den som ser som om han er i ild og ikke finner dets frihet, han vil oppnå nestekjærlighet, en konge og seier over sine fiender, ifølge Abrahams historie . Og den som ser en slukkende ild eller flamme eller ondskap, han skal leve i opptøyer, strid og nød på stedet der den slukkes . Og den som ser at en ild blir tent i huset sitt, dets folk vil bli tent av det, det er slukket, for verdiene til huset vil dø, og hvis det er i et land, er det døden til dets verdensleder . Hvis det slukkes i hagen hans, er det hans død eller hans families død . Hvis vinden går ut og det er vind i huset hans og tenner det, kommer tyvene inn i huset hans . Hvis han så at han tente bål og var våken i krig, så hvis han ble slukket, undertrykkelse, og hvis han var handelsmann, vant han ikke ….

…Al-Sabbagh er i en drøm eier av en falming . Og kanskje bra vil løpe i hånden hans . Å se al-Sabbagh indikerer omvendelse fra synder og synder hvis han hadde farget det hvite i en grønn drøm . Å fargelegge den hvite sorte indikerer frafall i religionen ….

…Når det gjelder det sorte frøet, er det fra bekymring og sorg, og å spise det gir penger og gir det til noen, tyder på en krangel med ham, og det ble sagt at det å se kornene, kokte eller ukokte, er og er sorg, og deres avfall på bakken er uttømming, bevaring og besparelse i form av setningen indikerer overdrivelse av prisen ….

…Hvis han ser kunnskap i drømmen, indikerer det hans omvendelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og det er kunnskap for timen, så hvil ikke med den .~ Kunnskap om en kvinne er en mann . Og kunnskapen som tilskrives den asketiske verdenen, hvis den er rød, er den en lettelse og glede . Og hvis den er svart, blir den sett fra den . Og sorte flagg ble sagt å indikere generelt regn, hvite flagg indikerer regn, og røde flagg var krig ….

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Lungen er i en drøm sjelens sted, så den som råtner lungene mister livet . Det er også gjenstanden for hans sinne . Det uttrykkes av kvinnen . Og den som så at lungene hans var blitt sorte, dette indikerer rivingen av hans profittkilde . Og lunges helse indikerer lang levetid . Og lungekorrupsjon indikerer kort levetid ….

…En ulv er i en drøm sønn av en hann velsignet for bæreren, og det er penger for den som ser det med hodet . Og coyoten er i gang . En kvinnes sorg hvis hun har et langtidsbarn, og hvis hun ser at hun er veldig hårete, så gjør hun en jobb hun er kjent for, og hvis folk ser henne, er det en skandale for hennes følgesvenn, og hennes sorte hår er tilstanden til mannen hennes og hennes stilling er hos ham . Hvis kvinnen ser at hun har bare hodet, er mannen hennes fraværende, og han kommer ikke tilbake til henne . Hvis hun ikke har en mann, vil hun aldri gifte seg . Og hvis hun ser håret skinne så varmt, kan hun dra nytte av ektemannens penger ….

…Medina : indikerer sitt folk og dets innbyggere, og indikerer møtet og større masse, sikkerhet og befestning, for da Moses kom inn i Middin, sa Shuaib til ham : Ikke vær redd, jeg overlevde, og kanskje landsbyen indikerer verden, og byen indikerer det hinsidige, fordi dens lykke er viktigere, og befolkningen er jevnere, og boligene er større . Og byen kan referere til verden, og landsbyen til fjellet, fordi den er fremtredende og isolert fra den med uaktsomhet fra folket . Kanskje den kjente byen antydet verdens bolig og den ukjente byen i det hinsidige . Kanskje den vakre ukjente byen betegner paradis, og den forhatte sorte landsbyen i brann, på grunn av lykke fra folket i byene og elendigheten til folket i Mour . Hvis en person flytter i søvnen fra en ukjent landsby til en by også, se på tilstanden hans. Hvis han er en vantro, blir han muslim, og hvis han er en synd, angrer han, og hvis han er god, fattig og foraktet, så er han rik og stolt, og hvis han er med sin godhet av frykt for sikkerhet, og hvis eieren av en hemmelighet er gift, og hvis han er med sin godhet, en syk mann, døde han, og hvis det var for en død person, har tilstanden endret seg og huset hans har endret seg, men det er to hjem, ett hvorav er bedre enn den andre, så den som flytter fra det stygge huset til den vakre gode gjerningen, slapp fra ilden og gikk inn i himmelen, hvis Gud ville . Men som kom ut fra byen til landsbyen uidentifisert, i motsetning til den første, men ble Marovin ansett som deres navn og Jawaharhama, vil herske for flyttede betydninger, slik som utsiden av Bagaah til byen Egypt, konkluderer det fra punk av spørsmål og sikre hans frykt, verset : ~ Gå inn i Egypt, hvis Gud vil, Amenin .~ Hvis hans avgang var fra hemmeligheten til den som så til Khurasan, flyttet han lykkelig til en dårlig tid, hans tid var kommet . Likeledes utsiden fra Mahdia og indre til Sousse, utenfor Huda og rett til ondskap og korrupsjon, på denne måten og dens konsekvenser i alle kjente landsbyer og byer . Når det gjelder de velkjente portene til byen, deres verger eller deres herskere og de som vokter og bevarer dem . Når det gjelder dens rolle, er dets folk blant høvdingene og de eldste i lokaliteten, og hver vei er indikativ for de som grenser til den, og de som trengs av folket i denne lokaliteten i sine oppgaver og saker, og deres ulykker vil bli returnert fra dem med sin fortjeneste og autoritet, eller med hans kunnskap og penger . Noen av dem sa : Medina er en mann med kunnskap, hvis du ser det på lang avstand, og det ble sagt : Medina er en religion, og å forlate Medina er frykt, fordi Gud den allmektige sa : “ Han gikk ut fra den i frykt og venter på . ”Og å komme inn i Medina er en forsoning mellom ham og folket, de kaller ham til sannheten. Gud den allmektige sa : ~ Gå inn i all fred ~ , byen, byen så at årgangen, har ødelagt den viser gammel eller født der en lærd eller imam, skjer der from og Nasca . Og den som så at han hadde kommet inn i et land og så en ødelagt by som ikke hadde murer, bygninger eller monumenter, for hvis det på den dagen var lærde som døde og gikk og studerte, og ingen av dem eller deres avkom ble igjen, og hvis han så at han eldet seg, da ville bli født av etterkommerne til de gjenværende forskerne, vil en sønn dukke opp i ham. disse forskerne, og så byen eller de ledige landene i sultanen, matvareprisen gikk til ekstremer der, den så en by eller et land ubefruktet god beplantning , det er bedre om folket, og sa noen av dem : Hvis byene er stille, er de i fruktbar om natten på sult, og i fruktbarhet er en guide til fruktbarhet . Det er bedre for en person å se de rike og fruktbare byer, for de indikerer en høy og fruktbar by, og hvis han ser lite fertil familie, indikerer familien mangelen på godhet, og menneskets by indikerer fedrene, for eksempel : at en mann så ut som om byen hans hadde falt fra jordskjelv, så han dømte sin far til døden . Og fortalt at Kie var med det Koutaiba gikk fra vanning til Khorasan, han så Wakee i en drøm som å rive Sharif, byen hans og sprengte , spurte han krysset, sa han : tilsynet med fallet Jaham på din hånd og Aosmon, var også ….

…I en drøm er det menneskets streben og jakten, og storheten i de to paradisene var den beste av verdslige saker . Og det ble sagt : kvinnen er bardunen, så den som ser at han er desperat, og han er ikke i stand til å holde ham, så vil hans kone ha kontroll . Hvis han snakket med ham, fikk han store penger fra sin kone og ble forhøyet . Hvis han ser at han gifter seg med en jomfru, hilser han på sin kone, og hun takker ham ikke for det . Og det ble sagt : en barzoon er en reise, så den som ser at han går på baksiden av sin barzone, han vil reise langt og bli god av sin kone . Hvis han så at han syklet og fløy mellom himmel og jord, ville han reise med sin kone, og hans status ville bli forhøyet . Hvis han ser at barzonen hans velter seg i skitt og møkk, så øker hans kamp, ​​og pengene hans vokser og øker . Hvis han dør med lekteren sin, er det konas død . Og den som stjal forhandlingsbrikken, han ville skille seg fra en kvinne . Og den som ser at barzonen hans er tapt, detonerer sin kone . Og den som ser at hunden hopper på fuglene, så har han en magisk fiende som følger kona, og på samme måte hvis en ape hopper på ham, så er han en jødisk mann, og skuddets blonde indikerer sorgen til eieren . Det er følt at kongen av kongen Brdhuna kvinne eller en tjener . Og det ble sagt : baraton indikerer en krangel eller indikerer en fremmed mann . Og den som ser at han kjører en ydmyket, ydmyket, hastig, han vil lide godt og lykke . Og det ble sagt : Den som ser at han kjører fallskjerm og hans vane er å ri på hoppe, så faller hans vekst og verdien synker, og han kan forlate sin kone . Og den som pleide å ri på esel, så han i en drøm at han kjørte med vår tillatelse, da ville hans minne øke, hans inntjening ville øke og hans ære ville være høyere . Dette kan indikere gratis ekteskap etter nasjonen . Og baratonene ropte kvinnens umoral . Den skallede ørnen er makt, og den sorte er penger og ære . Og den som ser ut som om en ukjent baraton kom inn i en by, da blir landet inn av en utlending . Albazhon Adham har autoritet ….

…Svarthet er i en drøm jeg skal betale og penger . Svarten til den som er vant til å bruke den, er ikke ære og sorg . Og Ibn Sirin, må Gud nåde ham, tjente alle sorte penger . Og den som i drømmen ser at han giftet seg med en kort, svart kvinne, hvis svarte var overflod av pengene hennes og hennes korthet var forkortelsen av livet hennes . Og den som så at noen ga ham en svart nubisk slave, kullsekker ville bli gitt til ham . Og det ble sagt : De svarte folket berømmer ikke hans visjoner på grunn av dårlig omtale i hans ord, og svartheten på kroppen vil bli vektlagt . Den hvite løven i en drøm indikerer vakker ros, opphør av synder og tro etter vantro, så den som har hvite hender, men ikke kroppen, indikerer at det ser verdig ut for de med rettferdighet og seier over fiender, nærhet til de eldste og høyden av saken . Og hele Sudan dårlige Dan, Habash elsker noe ….

…Og den som ser sorte druer hengende fra vingårdene sine på et annet tidspunkt, det vil overgå fra sterk kulde og frykt, og det kan være at søkeren ikke får penger ….

…Og den som så at han hadde varm sæd, han ville bli overført med penger fra en skatt, og den gule sæd fødte mange sykdommer, og den røde var kortvarig, og den sorte fødte folket i hans husstand ….

…Regn Hvis du ser deg selv i en drøm under regnet, forutsier dette at du vil høste stor glede i din overveielse av forholdene i universet og hvordan du riktig kan møte kroppens gleder og behov . Hvis det faller regn i drømmen din, vil du glede deg over ungdommen og gleden din, og forholdene dine vil blomstre . Hvis det regner fra mørke sorte skyer, vil du sørge og bekymre deg for ditt dårlige valg av prosjekter . Hvis du hører og ser regn som faller mens du løper fra det vått, forutsier dette suksess i arbeidet og oppfyllelsen av ønsker og ambisjoner . Hvis du sitter i huset ditt og ser fra vinduet at det strømmer regn, forutsier dette lykke, rikdom og møte med dem du er glad i . Hvis du hører regn som faller på taket, forutsier dette familiefred, tilfredshet og gleder . Du vil få ganske mye flaks . Hvis huset ditt skrimmer opp under regnskyllet og vannet er rent og ikke overskyet, vil du uventet komme i forbudte gleder . Hvis vannet er skittent eller overskyet, kan du forvente at det motsatte skal skje . Hvis du angrer på at du ikke har gjort noe og lytter til lyden av regn, vil du søke dine gleder på bekostning av andres følelse av eierskap og rettferdighet . Hvis du ser regn som faller på andre mennesker, forutsier dette at du vil trekke din tillit fra venner . Hvis en kvinne A drømmer, klærne er skitne og våte på grunn av regnet, vil hun ha det gøy med noen uten forbehold, og vennene hennes vil mistenke henne for å motta de tåpelige gledene . Hvis du ser regn som faller på gårdsavlinger, forutsier dette tap i næringsliv og handel, og en dyster atmosfære på samfunnets nivå . Å se en regnbyge er alltid et dårlig varsel ….

…Bitumen er i en drøm en jakke og en beskyttelse mot varmen, og kanskje indikerer det et adjektiv fra navnet, og kanskje indikerer det penger, og at Ibn Sirin, må Gud den allmektige nåde ham, tjente alle sorte penger . Kanskje indikerte det fortjeneste og anger, som han sa det . Og bitumen indikerer konstant når de sier : Hodet endres ikke ….

…En sau er i en drøm en hederlig, rik, sjenerøs kvinne . Og den som spiser tackekjøtt, vil arve en kvinne, og den som ser en moder som kommer inn i huset hans, skal ha fruktbarhet det året . Og den gravide søya er fruktbar og det håpes penger på . Hvis en sau blir en vær, er kona aldri gravid . Og hvis han ser en sau som kom ut fra huset hans, eller som ble mistet eller stjålet, forlater han sin kone . Hvis han ser en sau hjemme hos seg, er det et fruktbart år . Og hvis han ser at sauene drepte ham, lurer hans kone ham . Og fødselen av en sau oppnådde fruktbarhet og velstand . Den sorte æren er en arabisk kvinne, og den hvite æren er en fremmed kvinne . Og søyer er gode kvinner . Kanskje indikerte deres visjon bekymringer og kvaler, tap av ektemenn og stillingens bortgang ….

…Al-Bateia : En listig, ukarakteristisk tjenestepike . El Baramah : En mann som viser sin nåde til sine naboer . Destiny ble sagt å være verdien av huset . Og Kanon : mannen hennes som møter søvnløs og ber tretthet av gevinst, mens han behandler henne i huset med et brygget sjal . Kanunen kan referere til kona, og mannens skjebne, for hun brenner den aldri med sine ord og krever det i levebrødet, og han frites og svinger i kokende innvendig og utvendig . Og den som tenner et ild og legger gryten på det, og det er kjøtt eller mat i det, han får en mann til å søke en fordel . Hvis han ser at kjøttet er modnet og spist, vil han få fordeler og penger av det som er tillatt, og hvis det ikke modnes, så er fordelen forbudt, og hvis det ikke er kjøtt eller mat i potten, så det koster en fattig mann noe han ikke tåler og ikke drar nytte av det ….

…Mishkat Hvis du drømte om å se et problem foran deg i mørket, symboliserer dette en uventet kjærlighet . Hvis lykten plutselig forsvinner fra syne, vil suksessen din ta en upassende vending . Hvis du drømte om et problem i drømmene dine, indikerer dette at din velvillige tendens vil få deg til å få mange venner . Hvis du slår av, vil du ikke oppnå berømmelsen du ønsker . Hvis du snubler og bryter den, vil du søke å hjelpe andre, men ved å gjøre dette, vil du miste stillingen din eller bli skuffet over et foretak . Renser du ut en lykt, symboliserer dette at store muligheter vil åpne seg for deg . Hvis du mister en lampe, betyr dette depresjon på jobben og irritasjon hjemme . Hvis du kjøper en lampe, symboliserer dette heldige tilbud . Hvis en jente drømmer om at hun tenner sin elskers lampe, varsler dette henne om en verdig mann og et komfortabelt hjem . Hvis du blåser på henne og slår henne av tankene, mister hun muligheten til å gifte seg . Al- Mishkat : En glassboks der en lampe er plassert ….

…Når det gjelder beising, er det tre typer beiseskjegg, tenner og fingre ….

…Når det gjelder lampen, hvis den er tent, tolkes den av suksess, tilbedelse, stolthet og tilstand, spesielt hvis lampen er laget av glass og lampen ikke er en komfyr, så den tolkes i motsetning til den, og Hvis han ikke har en kvinne, gifter han seg og den som ser at han tenner moskeens lampe, så kommer han til et godt barn Abed, og de mange lampene blir tolket av religion og møtt og slått av mot det ….

…Rav er i en drøm penger og en fordel fra en mann med stor vekst, som er kunnskapsrik, og hvis de brukes, er det et godt kompliment . Kanskje indikerer ravfargen de ærverdige egenskapene, eller frukthagen frukten høstes fra, eller verdifull kunnskap fra lærde . Rav er fortjeneste eller godt fra sjøsiden . Og den som tenner ravet, han oppfinner sin religion, eller ødelegger pengene sine og verdien i korrupsjon, og setter noe på feil sted ….