…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen

…Søvn er i en drøm uoppmerksomhet . Og den som ser at han sover eller ønsker å sove, så indikerer det arbeidsledighet, og det er ille for alle mennesker, bortsett fra for de som er i frykt, eller forventer at nød eller pine faller inn i ham . Og den som ser at han sover på en kirkegård eller på en grav, dette indikerer for den syke døden og den rette for arbeidsledighet . Å sove er et bevis på at det forsinker fordelene og forsømmer det den allmektige Gud har pålagt en person med rettferdighet . Og kanskje indikerer søvn en unnskyldt reise for lydighet og flid, og å forlate verden og feire dens utsmykning . Hvis folk ser folk sove i en drøm, indikerer det en generell død eller høye priser . Og den som ser at han sover på ryggen, vil kunne komme seg ut av denne verdenen, og søvn indikerer mangel på bekymring . Sov på et ansikt som ikke berømmer, og indikerer for guvernørene om deres isolasjon, og for andre med mangel og fattigdom . Og å sove for en enslig kvinne er ekteskap . Og det ble sagt : Søvn er fjerning av synd, fordi englenes penner fjernes fra sovende . Og det ble sagt : Søvn er et sukker som dekker sinnet, eller en sykdom . Og den som ser at han sover og er redd, da er han trygg . Og det ble sagt : Søvn indikerer forsømmelse av interesser . Å sove på ryggen er en distraksjon, ydmykelse og død, og indikerer kanskje et forretningsvakuum . Og å sove på siden er nyheter, sykdom eller død . Og den som så at han lå under mange trær, hans frø ville ha blitt mange . Og sove på magen, vinne landet, penger og gutten ….

…Når det gjelder korsfestelsen, er det en ære, stolthet og rykte fordi Qatada så at han sov, og en skrekk skjedde med ham, og så skjedde det med ham etter den ære og ære ….

…Ånd Hvis du ser sjelen din forlate kroppen din i en drøm, så truer du med å ofre deg selv for mislykkede planer som vil føre til nedbrytning av din verdi og din fremmedgjøring fra dyder og dyder . Hvis en kunstner ser sjelen sin forlate kroppen sin, forutsier dette at han vil utmerke seg i sitt arbeid hvis han viet seg til sitt arbeid og vender seg bort fra følelser . Og hvis du i en drøm forestiller deg at en annen persons sjel bor i deg, indikerer dette at du vil dra nytte av en fremmed som du vil bli kjent med . Hvis en musikkjente ser en annen kvinne på scenen iført lyse klær og forestiller seg at hun er hennes sjel i en annen person, så betyr dette at hun vil møte en stor konkurranse i et stort prosjekt som hun deltar i . Hvis du drømte om at du diskuterte udødeligheten til din sjel, forutsier dette at du vil forbedre mulighetene som vil hjelpe deg å tilegne deg ønsket kunnskap og glede i å samhandle med utdannede mennesker ….

…2 – Tid for visjon : Dette aspektet er spesielt materieoverganger ; Fordi det er de som er opptatt av det , siden det å vite visjonstidspunktet er av stor betydning for overgangen , og noen visjoner kan være et tegn på ekteskap, graviditet eller suksess i studiet , så spørsmålet om tidspunktet for visjonen er nødvendig slik at personen som går gjennom spørsmålet om etterforskning og innsikt kan uttrykke sin forbindelse med tiden . Synene som vel som tid med et sterkt forhold til uttrykk , det som ble sett i den ekstreme varmen er forskjellig fra det som ble sett i strengheten av den kalde , valenar, for eksempel, i den første kritikkverdig , og i den andre verdig og frukt i visjonene som ble sett på som spist på det tidspunktet de er velkomne , og ble sett på som spist på feil tid Nei , og mest av alt som sees i hans tid og i sin tid er i uttrykk godt . Som om han så at han bruker vinterklær i vinter, er det bra og det motsatte er sant , og som han så at han utførte Hajj og visjonstiden på Hajj-tiden skiller seg fra de som så at han gjorde Hajj kl. en annen tid enn sin tid , og så videre , finner vi at spørsmålet til den som uttrykker om visjonstiden har sine fordeler . Er det en annen ting å kalle ham spørsmål om tidens visjon , noen av spørsmålene om visjoner som forteller deg : Jeg så slikt og slikt, og bli overrasket over å fortelle deg gamle begivenheter som multipliserer og spør om tiden til Alra O sier til deg : det er av et slikt år , og denne typen visjoner kan ha blitt oppnådd For betrakteren er det ingen fordel av sinnets handlinger i det, og det er ikke noe poeng i det for kryssingen, og det er derfor han forsømmer det , og det er bedre å fortelle visjonene ved krysset på et passende tidspunkt for ham og ikke for mye , og noen forfattere har uttalt at uttrykk for visjoner foretrekkes etter daggry og før solen stiger av to grunner : For det første : Den visjonære husker visjonen som ikke ble glemt, tok dem ikke lenge etter , og den andre : forholdet hans krysset det bedre tid enn andre å delta på forståelsen av de to kryssene , fred være med ham, sa ham 🙁 Gud velsigne min nasjon i Bkorha ) (1 ), og i min ydmyke meningio n at tildelingen av tid uten tid Preferansen for en gang fremfor den siste er relativ og varierer fra person til person, og dette er på grunn av vanen å krysse i utgangspunktet . Er det en annen ting som må gjøres i tide , noen mener at dagens visjon er sterkere enn nattens syn , og dette er heller ikke noe avgjørende bevis , og noen av dem sa : han gir henne det som lurte , og i min mening, det viktigste er å kutte visjonen hvis synet , fordi sinnet kan være opptatt av Bachgalh i verdens liv, og fordi seerens styre er nær det og fordi det kan være i det noe ønskelig å skynde seg , slik som å oppfordre til godt eller advare mot synd og lignende (2). ____________________ (1) Det ble fortalt av Imam al-Tirmidhi i salgsboken, kapittel om hva som kommer tidlig i handelen – forrige referanse – og det ble fortalt av Abu Dawud i Jihads bok, kapittel om innovasjon innen reise – forrige referanse – , og Imam Ibn Majah fortalte det i avsnittet om handel om hva som søkes fra velsignelse hos den førstefødte – forrige referanse Og det ble fortalt av Ahmad i hans Musnad i Musnad av de ti misjonærene i paradiset og fra Musnad av Imam Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham – forrige referanse – og det ble fortalt av Al-Darami i Sirs Book , Chapter, God Bless my Ummah in its firstborn – forrige referanse . (2) Se : Al- Nawawi om forklaringen av Sahih Muslim – Tidligere referanse – (15/35) ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Det er i en drøm standhaftighet i religionen . Det kan referere til barn eller inaktivitet fra reise eller sykdom . Og begrensning indikerer vennligheten til de som begrenset det i en drøm . Og begrensningen av sølv er løst når det gjelder ekteskap . Hvis den er av messing, er den standhaftig i sin ulykke, og hvis den er laget av bly, er den standhaftig i et spørsmål om svakhet og svakhet . Hvis det er fra et tau, så er det standhaftighet i religionen . Og hvis det er av tre, så er det bevis på hykleri . Begrensningen for kjøpmann er bagasjen til en loon, og den berørte personen er bekymret, og pasienten har lengden på sykdommen . Og den som tror at han er bundet for Guds skyld, da er han flittig i sine barns spørsmål . Og den som ser at han er bundet i en by, så er han dens bosetter . Hvis han ser at han er bundet i et hus, er han plaget av en kvinne . Hvis begrensningen er smal, er saken stram for ham . Og begrensningen av glede vil alltid være fornøyd . Og hvis den bundet ser at han har økt en annen begrensning, og hvis han er syk, dør han, og hvis han er i et fengsel, er fengslingen lang . Og den som ser at han er bundet og han bruker grønne klær, hans vekst er i spørsmål om religion og anskaffelse av en belønning, og hvis den er hvit, så er hans vekst i et spørsmål om kunnskap og rettsvitenskap, skjønnhet og skjønnhet, og hvis den er rød, så er veksten hans i et spørsmål om moro og glede, og hvis den er gul, er hans vekst i sykdom . Og den som ser at han er bundet av en gullkjede, han venter på pengene som har gått . Og den som ser at han er tilknyttet en annen mann i en opptegnelse, indikerer at han har fått en stor synd, han frykter for ham sultanens gjengjeldelse for det Gud den allmektige sier : ( Og du ser kriminelle den dagen bundet i håndjern ) , og begrensning er i første omgang og fattigdom . Se også fol eller se kabel ….

…I en drøm er han en mann med bekymringer, så den som ser ham har blitt truffet av ham, de vet ikke konsekvensene . Og den som ser at han spiser vannmelon, han vil komme ut av fengselet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så send en av dere med papirene dine til Madina, så la ham se hvilken av dem som er den beste maten, så la ham gi deg en bestemmelse fra det ). Betyr vannmelon . Ibn Sirin sa : Den som så at han nådde ut til himmelen og tok vannmelon, ville søke en konge og få den raskt . Når det gjelder den indiske vannmelon, den som ser den, har gitt den til mennesker, den er tung og kald i folks øyne, eller han snakker tunge ord . Og den kokte er for menn av seg selv, og vannmelon er bra for de som vil elske en annen person, og for de som ønsker å omskjære en annen person, og for de som vil gjøre forretninger, er vannmelon dårlig for ham og indikerer arbeidsledighet . Og den som ser at vannmelon blir kastet i et hus, han vil dø av sin familie ved antall hver av den, og vannmelon i drømmen er en sykdom, og den rå grønne som den ikke har modnet fra er sunn for kropp . Og den grønne vannmelon er en by, en gutt eller en kone . Gule vannmeloner er kvinner eller menn som har god ros og godhet, og kan indikere en kvinne med vakre kvaliteter eller dårlige feil på grunn av skorpens grovhet og den gule fargen på den røde fargen indikerer typer smykker . Se buen ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, så pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han så en død slange, så er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han så at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, så er det frykt, så vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han så slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, så den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone dør, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, så forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, så vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, så er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, så er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, så dreper han en stor slange fra dem, så eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han så en slange stige ned fra en høyde, en høvding døde det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, så den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, så han gifter seg med henne, og hun døde i syv tusen dirham . En annen så ut som om huset hans var fullt av liv, så han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne så to hull som hvalene kom ut fra. Så reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, så Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….

…Fugl : dukket også opp, og indikerer at han giftet seg med en kvinne hvis han pakket ham og sov, og hvis han så at hunden hans var laget av perler, så er kona hans en religion som leser Guds allmektige bok ….

Når det gjelder den velkjente madrassen, er det en kvinne som ser at det er godhet eller korrupsjon i sengen hans eller en økning eller en reduksjon, og tolker dette i kona og den som ser at han forlater sengen og tar en annen seng, så han forlater sin kone og gifter seg med en annen, og den som ser på sengen eller sengen sin en hund eller syv eller hva som fordømmer dyret der, så er det Han motsier familien sin

…Forbud som å bryte fasten på dagen for faste, eller faste på dagen for tvil, eller å stå i Arafah på en annen dag enn det, eller fredag ​​å be for meridianen og lignende . Og kanskje indikerte duene kirken fordi det er skjulet til demonene og djevelen . Duene kan referere til utdrikningslag til kona . Og den som tar badet som sin bolig, han insisterer på synder . Og den som kommer inn på et bad og tar et bad og går ut av det, han vil forlate de som er kvinne eller religion . Badet er et mørkt fengsel, og baderomsskapet er en kvinne som ikke har noe godt med seg . Hun så det som å bryte fasten på dagen for faste, eller å faste på dagen for tvil, eller å stå i Arafah på en annen dag enn den, eller fredag ​​og be for meridianen og lignende . Og kanskje indikerte duene kirken fordi det er skjulet til demonene og djevelen . Duene kan referere til singelen til kona . Og den som tar badet som sin bolig, han insisterer på synder . Og den som kommer inn på et bad og tar et bad og går ut av det, han vil forlate de som er en kvinne eller en religion . Badet er et mørkt fengsel, og baderomsskapet er en kvinne som ikke har noe godt med seg ….

…Og den som ser som om hans omtale har kommet inn i magen, dette indikerer at han skjuler vitnesbyrd . Og den som ser som om han godtar urinrøret, hvis han ikke har en sønn, så vil han ha en sønn, og hvis han har barn som er reisende, så vender de tilbake til ham og han aksepterer dem . En kvinne så at håret lå på sønnens urinrør, så hun klippet det på et kryss, så han sa til henne : Hans liv har gått . Han ble til han døde . En annen så ut som om det var mye hår på urinrøret hans til slutt, så han klippet synet på en kryssing og sa : Det indikerer din umoral . Og din opptatthet av korrupsjon . En annen oppfatning var som om han hadde matet urinrøret med mat, så det ble foreslått for ham at han døde en dårlig død, fordi maten skulle føres til munnen, som om han ikke hadde ansikt eller munn ….

…Forlatelse Hvis du drømte om at du var øde, indikerer dette at du vil ha problemer med å sette planene dine for suksess i fremtiden . Hvis du forlater andre, vil du støte på ubehagelige situasjoner som klemmer seg rundt deg, og gir deg lite håp om å overvinne dem . Men hvis du drømmer om at du forlot et hus, vil det føre til mislykkede opplevelser med hell . Hvis du forlater en kjær, klarer du ikke å gjenvinne en tapt verdifull ting, og vennene rundt deg vil bli rystet av . Hvis hun forlater en elskerinne, vil hun motta en enorm arv uten å forvente det . Hvis det er religion du forlot, vil det bety mislykket angrep på fremtredende mennesker . Hvis du forlater barn, betyr dette at du vil miste formuen din ved å miste roen og mening . Hvis du slutter i jobben din, betyr dette ubehagelige forhold preget av krangel og mistenksomhet . Denne drømmen kan bokstavelig talt gå i oppfyllelse hvis den er innprentet i ditt bevisste sinn, enten du forlot en person eller den personen forlot deg, eller det kan indikere annen frykt som angitt . Hvis du ser deg selv eller en venn forlate et skip, antyder dette ditt potensielle engasjement i en eller annen karrieresvikt, men hvis du lykkes med å rømme til kysten, vil dine interesser forbli trygge ….

…Sengen er en kvinne i en drøm . Den som selger sengen, skiller seg fra sin kone, og hvis hun er syk, vil hun dø . Og madrassen er en slavejente, og den er en hvile, så sengen er myk for kvinnens lydighet mot mannen sin og hennes underkastelse til ham, og dens evne til å oppføre seg godt, og hun fant sin modernitet, og hvis sengen er laget av ull eller hår eller bomull, så er hun en rik kvinne, og hvis det er en brokade, er hun en Magi-kvinne, og hvis den er hvit, er hun en religiøs kvinne, og hvis den er svart, gjør hun en jobb som ikke behager Gud den allmektige, og hvis det er grønt, så er hun en kvinne av religion, tilbedelse og askese . Den som ser at han har kjøpt en madrass, vil gifte seg med en kvinne, og hvis madrassen er ny, så er kvinnen vakker, og hvis madrassen blir revet, er kvinnen korrupt og ikke religiøs, og hvis han ser at madrassen har skiftet fra sin stilling skiller han seg fra sin kone, og hvis han ser at sengen hans ligger ved Sultans dør, antar han et massivt vergemål . Og madrassen er et tegn på gutten for hans ordtak, fred være med ham : ( Barnet skal til sengs ) , og den som ser godhet, korrupsjon, økning eller reduksjon i sengen sin, blir dette tolket i kona . Og hvis han ser en annen seng med sengen sin, vil han gifte seg med en annen kvinne . Og den som ser at han har brettet sengen og plassert den mot siden, han vil være fraværende fra sin kone . Og den som ser at han sover på en seng, han er trygg fra det han frykter, og han kan være uvitende om sin religion, og søvn er uaktsomhet ….

…Abu Saeed, predikanten, sa at hvis de svake så at han sov, ville han komme seg, og hvis han så at han var i krig, ville han frykte for ham ….