…Og den som ser at han ber mot qiblah rett, så følger han sharia og sunnah ….

Hvis han ber mot solnedgang, indikerer han ondskapen i sin lære og hans frimodighet for synder, fordi det er kysset til jødene, og de våget å se på hvalene på deres sabbater.

…Og den som ser at det er gjort noe galt med dem mot en av de viktigste, så vil han lide skade og ulydighet fra dem ….

…Og den som ser at han har gjort noe galt mot en bestemt person, så vil det oppnå seier for de undertrykte, og på samme måte hvis han ser at noen har gjort noe galt med ham fordi Gud den allmektige sier: ~ Tillat dem som kjemper for at de har blitt urett, og Gud er i stand til å støtte dem. ~…

…Og den som ser at vinden er så sterk mot ham at den nesten kastet ham fra sitt sted, da er han en fiende, la ham vokte ….

…Og den som så at han kjempet mot månen, indikerer at han vil kjempe med en av de nevnte ….

…Og den som ser at han gjør mot en av dem det som ikke er passende å gjøre, det er ikke noe godt i det, og det ble sagt at visjonen til moskeen tolkes av sultanen eller den som tar hans plass, og synet av skolen tolkes av dommere, lærde, jurister og moskeen, tolket av en kvinne med stor skjebne ….

…Den som ser at han ber i retning øst, og hvis seeren er kjent for sin godhet, utfører han Hajj, og hvis ikke, er hans tilbøyelighet til folket i dhimmah, og det sies at den som ser at han ber øst eller vest kan avvike fra islam ved en handling som strider mot sharia ….

…Og den som ser at han lener seg mot en vegg med ryggen, det indikerer at han stolte på eieren av en torn, og det ble sagt at det hadde vært reiser og anskaffelse av penger ….

…En løve i en drøm er en sterk, undertrykkende, brutal, autoritær hersker på grunn av hans dristighet . Og kanskje indikerte det døden fordi det handlet om å redde liv . Og synet hans kan indikere pasientens helse . Og løvinnen er en ond, grusom kvinne, kjær til gutten . Å se løven indikerer uvitenhet, forfengelighet, undring, utholdenhet, vandring og velvære . Og det ble sagt : Løven i en drøm er en dominerende fiende . Og den som ser løven der han ikke ser den, seeren vil bli frelst fra det han frykter og vil få visdom og kunnskap . Og den som ser løven nærme seg ham, de vil oppnå myndighet, og da vil han flykte fra ham . Og den som ser løven drepe den og ikke drepe den, da vil han ha konstant feber, at feberen ikke forlater ham, eller at han blir fengslet, og at feber er et fengsel for Gud den allmektige . Og den som ser at han kjemper mot en løve, er syk fordi det er en sykdom som ødelegger kjøttet, og den som kjemper mot en løve, ødelegger sitt kjøtt . Og den som så at han tok noe fra løvenes kjøtt, beinet eller håret, den skulle motta penger fra en hersker eller en fiende . Og den som kjører de syv mens han er redd for ham, vil bli utsatt for en ulykke som han ikke kan handle mot, og hvis han ikke er redd, er han en fiende som vil beseire ham . Og den som ser at han har ligget med løven mens han ikke er redd for ham, er trygg mot sykdom . Og den som ser de syv, han går inn i et hus og det er en syk person, så skal han dø . Hvis det ikke var noen pasient der, indikerte det frykt for sultanen . Og den som ser at han er redd for en løve og ikke ser den, da er han trygg fra fienden . Og den som ser at han har sett løven og ser ham med seg uten å blande seg med ham, da vil han bli skremt av sultanen, og dette vil ikke skade ham, og kanskje se det som indikerer død og nær sikt . Og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makten og et langt liv . Og den som ser løven banne noe fra ham, han vil få det fra en fiende som er så dominerende . Og den som ser at han kjempet mot en løve, han kjemper mot en dominert fiende . Og den som ser at han gifter seg med en løveinne, da vil han flykte fra mange motganger, vinne seier for sin fiende og ta kommandoen høyere og bli kjent blant folket . Og den som ser at han spiser kjøttet fra en løve, da blir han truffet av penger og rikdom fra en hersker, ellers vil han vinne seier over fienden . Og den som ser at han spiste hodet på en løve, han vil slå en stor makt og mye penger, og den som ser at han spiser noen av løvenes medlemmer, han vil slå pengene til en fiende som har makten like mye som det medlemmet . Den som ser at han har slått fra huden på en løve eller fra håret, da heller han pengene til en dominerende fiende, og det kan være en arv . Og løven betegner krigeren, tyven eller den urettferdige arbeideren, politimesteren eller studenten, og når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød eller en mektig makt eller en fiende som kommer inn i dem, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg til prekestolen, for han er en makt som undertrykker folket og får dem fra ham til en ulykke. Og skummelt . En løvevalp er født . Og det ble sagt : Den som så som om han hadde drept en løve, slapp unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og det ble sagt : løvinnen er datter av en konge ….

…Og den som ser at han legger seg ned mot solen, viser en synd ….

…Hvis Sultan ser at han har kjempet mot en annen sultan, så slår han ham, så vil den som blir beseiret seireren mens han er våken og overvinne ham ….

…Og den som tror at han er i krig, og en agag reiser seg mot dem, det er ikke noe godt i ham, for Gud allmektig sa: ~Og det er ansikter den dagen at de vil bli belastet av støv .~…

…Hvis han ser at han ber mot Kaaba, indikerer han integriteten til sin religion ….

Og den som ser at store bergarter har falt, så forventer folk en krig og ikke faller, og det kan falle i varme eller kulde, og hans familie vil bli forelsket i eller raid ….

Jamarat småstein, hvis en person kaster dem i en drøm, indikerer oppfyllelsen av en gjeld på syv dirham, syv dinarer eller syv hundre . Og seier over en fiende og en rettferdig handling . Og den som spiser en glør av grus, skal spise pengene til et foreldreløst barn . Å kaste småstein indikerer at du har avbrutt gjelden og oppfyllelsen av faste og bønn ….

Hvis steinene er fra fossa, blir pengene oppnådd med bedrag og lure ….

Å kaste dem i ilden indikerer at han kaller dem på villspor

Og den som ser at han kaster sverdet og bryter det, så blir det tolket av faren eller onkelen eller den som tar deres plass, og alt han ser i det fra Zayn eller Shin, han skal også tolkes i dem og visjonen om å bryte sverd glimt skal tolkes av morens eller tantens død, så det som sees i sverdprofilene til Zain eller Shin blir tolket i dem ….

Den som ser at en stjerne kaster den og slår den, blir møtt av Satan med sorg og deretter løslatt, og hvis den rammer et skip som sank eller et dyr som er skadet ….

Og den som ser at han kaster opp alt som er i magen, det indikerer hans ødeleggelse ….

Og den som ser at han kaster en pil og hever pilen til ingen ende, da indikerer det at hans navn og hans vilje har spredt seg til ingen ende, og han vil være kjent i alle saker ….

Og den som ser at han kaster opp perler, så vil han lide tolkningen av den store Koranen, og hvis han kaster opp melk, vil han frafalle seg fra islam ….

Al-Cast : Og alt dyrene spiser er en stor næring ….

…Pebbles hennes visjon i en drøm indikerer menn og kvinner, unge mennesker, dirham, pilegrimsreise og kaste stein, hardhet og nød, fornærmelser og baktalelse . Så den som så en fugl stige ned fra himmelen og plukket opp en rullestein og fløy med den, og det var i en moske der en god mann omkom, og hvis drømmeren var syk, og han var et av folkene i godhet eller en som ber i denne moskeen, da er visjonens eier død . Hvis han hentet rullesteinen fra en kirke, ble pasientens korrupsjon vurdert . Og hvis han tok det hjemmefra eller fra et ukjent sted, ville visjonens person ha en sønn . Når det gjelder den som plukket opp en del småstein, så dekket han dem i plagget sitt eller svelget dem, og han hentet dem fra en moske, et lærdomshus eller noens minne om kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minne og avklaring like mye som rullesteinene ble plukket opp . Hvis det blir plukket opp fra markedet, er det interesse for denne verden, og dirham for det består av handel eller veldedighet . Og hvis det er bak trærne, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en verden hvis det er en gave fra en rik kone, hvis han har en sønn, og hvis han ikke har en sønn, vil han ha en sønn . Når det gjelder den som kaster småstein i havet, vil pengene hans gå tapt . Kaster han det i en brønn, gir han penger til ekteskap eller rikdom til en tjener . Og hvis han kastet et dyr som en løve, en tiger, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende, og det var i Hajjs dager, kastet han steinene, og opprinnelsen til steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være med ham, å kaste djevelen på dem når han ble utsatt for ham, så ble det Sunnah, og hvis det ikke var i Hajjs dager, var det en rullestein Hans bønn mot en fiende eller umoralsk person, eller fornærmende, fornærmende eller vitnesbyrd han er vitne til mot ham . Og hvis han kastet det med andre enn disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen forbanne bakover og snakke om de rettferdige blant folket og de befestede . Og småstein lærde mennesker . Og det ble sagt : Omvendelse til den ulydige og veiledning til de vantro, og kanskje småstein antydet martyrium, fordi han svømte i profetens håndflate, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Småstein kan indikere sykdom, for eksempel sand . Og han kan indikere pensjonistene hva de driver med utro med eller søke veiledning, eller hva som gjøres av det . Småstein er harde ord, og mye av det er en bekymring . Og den som ser at han har en rullestein som har sitrus i øret og kaster den, så hører han et hardt ord, og øret hans smigrer det ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror at han har gjort noe ondt til noen som er under ham, så blir han gjort urett, og hvis han ser at han ble gjort til urett av en av dem, vil han motsette seg det .~…

…Og den som ser at han er i kontakt med en kløe uten grunn, så provoserer han noe imot ham eller har en oppfordring til store saker ….

Hvis han ser ut som om de sørger for en død guvernør og river klærne og rister støv på hodet, misbruker denne guvernøren sin autoritet ….

Og den som ser at han gikk ut i mørket til lyset og var et av rettferdighetens folk, da skal han gå ut fra fattigdom til rikdom, og når det gjelder lys betyr dag, blir det tolket av veiledning og begynnelsen på dagen tolkes med begynnelsen på kommandoen som han ber om og halvparten av den, og slutten av den måles i henhold til den ….

…Og den som ser at han ser lenge på tronen uten motgang, han vil fortsette i sin makt ….