Og hvis en fisk kom ut, ble det til ham en slavejente fra en kvinne som traff henne fra kysten av Østens hav

Og den som ser at han har skåret magen på en fisk og en ring fremgår av den, så skal han tolke æren og staten ….

Og den som ser at han fanger en stinkende fisk og spiser den og etterlater noe godt fra maten, så kommer han forbudt og forlater det som er tillatt ….

Og den som ser en fisk foran seg mens han spiser den, og noen deler den, han skal passe seg for sin kone ….

Og den som ser at han fanger en fersk fisk, han vil treffe penger fra en løsning ….

Og det ble sagt at hvis en kvinne så at en fisk kom ut av skjeden hennes, ville det bli tolket av jenta ….

Og den som ser en fisk komme ut av ham, så kommer en jente til ham, og det ble sagt at hvis den kom ut av urinrøret, var hun en datter, og hvis den kom ut av munnen hans, var det et ord som var umulig, og hvis det kom ut av anusen hans, er det ikke noe godt i det ….

Og den som ser at han har fanget en fisk som han hater å spise sammen med folk for å selge den, så vil han gå i krangel med svigerfamilien sin, og det ble sagt at synet på den myke fisken tolkes av kvinne ….

…Når det gjelder stekte pommes frites, fordeler de seg på sidene, og det som ble tilberedt var bedre enn det som ble stekt, og den mer velstekte stekte risen var bedre enn andre i sitt slag, og hvis den var fra fuglekjøtt, svir den fra fordel av kvinner ved list og ressurssterkhet, og hvis fisken konsumeres ved å reise i selskap med Majestic ….

Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

Og tiltaket tolkes av en mann og en rettferdig mann hvis han ikke blir slukket ….

…Hvis Koranens vers er tegn på barmhjertighet, og leseren er død, så er han prisgitt Gud den allmektige, og hvis de er vers av straff, så er han i straffen fra den allmektige Gud . Og den som ser at han resiterer et pinevers, og hvis han når et pinevers som blir vanskelig for ham å lese det, vil han bli rammet av glede . Og den som ser at han resiterer et vers med pine, og hvis han når barmhjertighet, er han ikke forberedt på at han skal lese det, så forblir han i nød ….

Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….

…Noen av uttrykkene sa: Jeg hørte fra sjeik Muhammad al-Qarouni, en av sjeikene i uttrykket, at noen konger så i søvne som om han hadde spist en havfrue, så han fortalte det til ham, så han sa til ham at du skal tro på noe som vil avverge det onde fra deg. Kommando og magh tilsynelatende ….

Og den som ser en løve og rømmer fra den og løven ikke ser den eller føler den, så tolkes den med tilegning av kunnskap og visdom, og den som ser løven inn i en by, blir den tolket ved å endre sin besittelse hvis det er urettferdig, og hvis det er rett, tolkes det med vennskapet til kongen av hans motpart ….

Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….

…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…

Og essensen tolkes av en mann med religion, kunnskap, askese og tilbedelse ….

…Å se en ørretfisk i en drøm betyr veksten og veksten av virksomheten og prosjektene dine . Og hvis du spiser ørret, betyr det at lykke vil smile til deg og føre et bekymringsløst og lykkelig liv . Og hvis du fikk en fisk på kroken, er du lykkelig og fornøyd i livet ditt . Og hvis du falt i vannet, så vet at din lykke ikke vil vare lenge . Hvis du fanger fisk i garnet, betyr dette at du vil finne enestående suksess i din virksomhet og handel . Hvis du ser fisk i urolige farvann, vil din suksess i kjærlighetsforholdet føre til sorg og bekymringer . ~ Ørret : en type fisk ~…

Fisk ser ham i en drøm betegner ondskap, strid, bekymring og sorg, eller skjede etter nød . Og selgeren hans, Tara, hans visjon indikerer Dalal Al-Jawary og Mamluks, selgeren av edelstener og Mamelukes, halal rikdom og penger, kunnskap, hardt arbeid og svindel . Den som kjøper en fisk av en fisk, kjøper en slavejente eller gifter seg med en kvinne ….

…Svømming Den som så i en drøm å svømme i sjøen, og var klar over det, nådde med kunnskap sitt behov . Og det ble sagt : Svømming er fengsel, så den som ser at han svømmer på land, han vil bli låst og bli tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og så langt som sin nærhet å lande . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, så går han inn i arbeidet til en mektig og undertrykkende sultan, og det blir bedt om et behov for ham, og han oppfyller det, og Gud den allmektige sikrer ham som mye som han løper i dalen, og hvis han frykter ham, så frykter han vår autoritet . Hvis han kommer inn i havet og svømmer i det bedre, så går han inn i en stor sak eller en stor tilstand . Og han er i stand til å få kraft og ære og styrke, og hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra sin ulydighet . Og hvis han svømmer i sjøen og vannet er stillestående, så går han inn i en konges arbeid, og han blir forstyrret av arbeidet, og kongen vil være sint på ham, og hvis han krysser havet, blir han frelst, og hvis han svømmer mens han er redd, vil han få frykt, inneslutning eller sykdom, der dette vil strekke seg til ham så langt som hans avstand fra landet, og hvis han tror at han ikke er, blir han dratt, så dør han i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han spart for det arbeidet. Hvis han ser en sultan som vil svømme i et hav, og havet er turbulent med en bølge, så står han overfor en konge blant kongene, og hvis kutting av havet ved å svømme dreper den kongen, og hvert hav har tørket opp da han vil gå i en stat, og hvis han ser at vannet har kommet tilbake, så er staten tilbake . Og hvis han ser at han svømmer i en elv eller en innsjø og at han kveles som en fisk som ligger på bakken, utsetter vedkommende ham fra nød i vannet, som det som er utsatt for fisk på land . Og den som ser at han svømmer, han kjemper mot ham og beseirer motstanderen og er seirende over ham . Og den som så at han gikk i havet ved å svømme til han ikke kunne se, da ville det være hans ødeleggelse på grunn av hans opphør . Hvis han så at vannet druknet ham til han døde i det, vil han dø som martyr . Å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet . Og det ble sagt : Snarere er han sikker på noe han er i tvil om . Og det ble sagt : Snarere reiser han i fare . Og den som så vannet strømme på overflaten, han slo et sår fra sultanen ….

…Havet : Når det gjelder havet, refererer det til alle som har myndighet over skapelsen, som konger, sultaner, samlere, herskere, lærde, mestere og ånder for sin makt og store fare, og hans å ta og gi og sine penger og hans kunnskap om vannet hans, og lede hans menn eller hans krefter eller hans argumenter og befalinger, hans fisk er hans undersåtter, hans menn er hans levebrød og hans penger eller hans saker og hans ledelse, og hans husdyr Hans assistenter og studenter, hans skip , hans soldater, hans boliger, hans kvinner, hans forvaltere, hans handel, butikker, bøker, koraner og rettsvitenskap . Og havet kan peke på verden og dens redsler at en verner og finansierer, og utarmet en annen og dreper ham, og besitter den i dag og dreper ham i morgen, forbereder den for i dag og ødelegger den etter den . Dens skip, deres markeder, årstider og nåværende reiser, beriker mennesker og utarmes andre . Og dens vind er dets levebrød, dets antall, dets ulykker, dets Touaregs, dets innbyggere, dets fisk, dets levebrød, dets dyr og dets husdyr, dets skadedyr, dets Touaregs, dets konger og tyver, og dets bekymringer og dets oppvigling . Han har makt hvis det er om sommeren og i dette havet, eller han flyter i kunnskap og blander seg med lærde, eller han utvider seg med penger og handler i den grad han roser i havet og sin makt over vannet, og hvis han synker i sin tilstand og dør ikke i drukningen, heller ikke blir han slått, eller i en tilstand av smerte, seiler mens han er i den. Og fra deres ordtak at så og så druknet i denne verden og druknet i lykke og kunnskap, og med autoritet, og hvis noe dør, drukner han, ødelegger gjelden sin og hans intensjon er feil for det som kreves, for å møte fødsel og drukning . Men hvis han kom inn eller svømte i den om vinteren og kulden, eller mens han ristet, rammet ham en ulykke fra sultanen, enten fengsel eller pine, eller sykdom, vannet og skadelige vinder, ellers ville han komme i dødelig oppvigling . Hvis han druknet den gangen, ble han drept i leiren sin eller gjelden hans ble ødelagt i en fitnah . Og den som tar fra vannet sitt, drikker det eller anskaffer det, han samler inn penger fra en makt som ham, eller han vinner fra denne verden mot ham . Og den som kommer inn i havet og slår det fra bunnen, gjørme eller gjørme, de er fra den største kongen eller fra autoriteten til dette stedet . Og den som skjærer over et hav eller en elv til den andre siden, han vil skjære av i en hvisking og redsel eller av frykt, og han vil bli utfridd fra den . Og noen av dem sa : Den som så havet treffe noe han håpet på, og den som så at han kjempet mot havet, da går han inn i kongens arbeid og er bedragersk fra det, så hvis han drikker alt vannet sitt, eier verden og forlenger livet sitt, og han treffer som kongens penger eller hans makt, eller hans motstykke er i hans eie . Hvis han drakk det til det ble fortalt fra det, mottar han penger fra kongen han finansierer med sitt lange liv og styrke, og hvis han trekker fra det, søker han fra kongen en jobb og får den like mye som han stammer fra det. Hvis han helte det i et fartøy, ville han tjene mye penger fra en konge, ellers ville Gud den allmektige gi ham en tilstand der han samler inn penger. Staten er sterkere, bredere og mer holdbar enn havet, fordi den er Guds gave . Og den som bader fra havet, hans synder skal sones opp for ham, og hans bekymring for kongen vil bli fjernet . Og den som vandrer i havet, han bor på synder . Og den som ser havet langt borte, han ser skrekk, og det ble sagt at noe vil komme nær ham som han håper . Det er bedre å se havet rolig enn å ha turbulente bølger ….

…Det som er i en drøm, betegner avstand, steking, bringe mennesker nærmere hverandre og oppfylle behov . Fudgeon er et nyttig selskap ….

…I en drøm betegner det oppriktighet i religion, fangens frelse, den reisendes ankomst, helbredelse av syke, ekteskap med en ungkar, veiledning, omvendelse, kunnskap, Koranen og lovlig næring . Mennesket og det som er laget av det er en velsignelse og en velsignelse . Og hvordan sesongen er en funksjon av sesongens vitner eller fornyelsen av mandatet . Og den som er full av søthet er komplimenter, løgner og gode ord . Steking av søthet er et nyttig selskap . Og honningens logikk er lett næring eller en foraktelig posisjon . Og en behagelig smak er bevis på høyde, høyde og fjerning av bekymringer og sykdommer . Og vær oppmerksom på at hvert søtt øker en person ved å spise sykdom, så å spise det i en drøm er en økning i sykdommer, med mindre søttet er gjær, syltetøy eller juice, så det kan indikere helbredelse . Av sykdommer . Det er ikke noe godt i den som konsumerte i en drøm eller påtok seg en falutij, fordi det kan indikere en sykdom i falaj . Søtsaker som anses å være blant matvarene som er laget av fire komponenter : skygge, sukker, manna og dadler, og hvis en person spiser noe av det, er det et godt liv og en glede og en frelse fra risiko hvis opprinnelse var grådighet . Og sødme indikerer halal levebrød og gode ord . Det er for de troende troens søthet og for den som gjør vondt verdens søthet ….

…En grill i en drøm er et godt budskap om å leve, og hvis det er umoden, er det dem . Det fettbrente lammet er mye penger, og hvis det er magert, er det lite penger og levebrødet er sliten . Og den som spiser lammestek, han spiser av barnets inntjening . Ku-steking er trygt for den fryktede personen, og hvis han har en bærer, vil han motta en hannsønn . Og stekekalven er fruktbar og livlig . Og en Steinbukken grill indikerer en mannlig gutt som spiste den . Og alt som er utsatt for ild i våkenhet, i en drøm, har han syndet . En stekt kamel er en mannlig gutt, og han er trygg fra frykt, eller han er en høflig gutt . Og den som så at armen på en stekt kamel talte til ham, han ville bli frelst fra fortapelse . Og grillet eller kokt fuglekjøtt gir penger uten svik eller svik . Den grillede siden uttrykkes av kvinnen fordi Eva ble skapt fra siden av Adam, fred være med dem begge . En moden brent arm er levebrødet til en kvinne som lurer henne, og hvis den er umoden, er den baksnakket . Og den som kjøper et stykke grill, han leier en ansatt . Og det ble sagt : grilling er tristhet eller penger er forbudt . Og den som så at han stekte en syk ram, eller sultanen torturerte ham eller fengslet ham, og den som stekte en moder som hans kone eller mor ble syk, og den som streifet alvorlig, hans sønn eller slave ville ha kopper . Grillen kan indikere de gode nyhetene om å komme ut av nød og seier over fiendene hvis steken var en kalv, og om det var en kamel som indikerte herligheten og gleden ved å helbrede sykdom, ekteskap med sølibatene og ankomsten av reisende . Og grilling kan referere til sniking, eller til plyndring av nåde, fengsel og plyndring av penger ….

…Når det gjelder fisk, er det tillatt å skaffe penger og levebrød ….

…En drøm om en ålfisk er et godt varsel hvis du er i stand til å stramme grepet om den, ellers vil flaks flykte fra deg . Hvis en kvinne ser en ål i klart vann, indikerer dette nye, men flyktige gleder . Hvis du ser en død fisk, indikerer dette at du vil overvinne dine mest onde og hardeste fiender . Når det gjelder de elskende, indikerer denne drømmen at ekteskapet vil sette en stopper for et langt og farlig frieri ….