…Oljen er i en drøm helt uklar, bortsett fra olje . Den som så at han var utenfor hodet, ville være gretten hvis han overskred beløpet og spurte . Hvis det ikke overstiger den kjente mengden, er det en dekorasjon . Og hvis det lukter stinkende, er det en stygg ros for omfanget av duften og kraften . Og den som salver et menneskes hode på et sted han fornekter, la gjenstanden i den vokte seg for gjenstand for smiger og lur . Hvis han ser at han har en kolbe med olje, så tar han salve fra den og salvet seg med den eller salvet folk med den, så salvet han eller sverget en løgner eller en baktaler . Hvis han ser at ansiktet hans er smurt, er han en mann som faste i alle aldre, og salving med kvikksølv er en god ros og en god vind hos mennesker, og hvis oljen i en drøm er en klump eller smerte, så indikerer det selvreparasjonen og det flekkete fettet er en stygg ros, og det ble sagt : en kvinne som var en ekteskapsbryter eller en umoralsk mann . Og den som inneholder fettet med vann i en bolle, han får penger uten tretthet . Hvis det er musk eller parfyme i oljen, er det et godt kompliment for noe som ikke er i det . Og det ble sagt : Den som salvet hodet, han ville salve sjefen sin ….
Drømmer om stinkende føtter
(49 betydninger av å drømme om stinkende føtter)…Al-Tamrikh er i en drøm en god, ærlig, god ros blant mennesker . Raskt fett er en god ros . Å ta med stinkende fett er en stygg ros . Og hensynsløsheten i en drøm for mestrene av slit og strever, som saidene, makkariene og deres likhet, er bevis på trøst, fornyelse av levebrød og mangedobling av styrke ….
…Gråt indikerer i en drøm predikanten . Å høre gråt indikerer åpningen av et kunif som den stinkende duften lukter fra . Det ble sagt : klagende lyd fra hunder . Og lyden av den jamrende stemmen er lyden av ilden, tamburinen og cymbalene gråter . Kanskje det var bevis på bryllupet med musikkinstrumenter og sang . Og livlige sørgende skal ikke berømmes i alle fall . Og den som ser et sted hvor han sørger, det er en forandring, ulykke og dårlig kontemplasjon, som blir avskåret av inkluderingen av hans følgesvenner . Og den som ser at han sørger for en død person, dette indikerer glede og glede . Å klage er å fremprovosere oppstandelse fra gråt, og det kan være et tegn på misvisende veiledning eller frafall fra religion . Kanskje refererer klaget til fløyte eller fløyte til rop . Sorg av hennes visjon indikerer endring av forhold, ødeleggelse av hjemmene og de dårlige gjerningene, ved å si, fred være med ham : ( klag er et verk av uvitenhet .)…
Når det gjelder raking med fin olje, så er det en god ros, og stinkende fett er en stygg ros, og det ble sagt at fettet opprinnelig var en dysterhet.
…Når det gjelder al-Darrat : Den som ser at han er blant et folk som en fjert kom ut av ham uten vilje, så vil han ha lettelse fra tristhet og motgang, og han vil ha en baktalelse i seg . Hvis han bevisst blåser og har en høy og stinkende stemme, så snakker han stygge ord, eller gjør en stygg handling og får dårlig ros fra ham for omfanget av sin stink, og han er ekkelt med den stemmen . Hvis han ser ham en stink uten lyd, er det en stygg ros som ikke er ekkelt så mye som stinken hans, og hvis den skyter blant et folk, hvis de er i uro eller de blir lettet for dem, og hvis de er i vanskeligheter med transformasjon er lett . Hvis han skyter hardt, vil han gjøre det uutholdelige . Hvis han fartet lett, ville han gjøre det han kunne tåle ….
…Oppgraver graver : Renseren ber om en skjult etterlyst mann, fordi araberne kaller ham gjemme seg, enten i godt eller ondt, så hvis oppgravd er en vitenskapsmann, blir han oppgravd i henhold til sin lære og gjenoppliving av det han har lært om hans kunnskap, så vel som graven til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, med mindre han fører ham til en utgått haug og han knekker eller ødelagte bein, så kommer han ut i sin kunnskap til kjetteri og ulykke , og hvis han finner ham i live, trekker han ut en god ting fra graven sin og når sitt mål om å gjenopplive sin Sunnah og hans lover i henhold til hans skjebne og lignende . Hvis utgravningen av graven til en vantro, en kjetteri eller et av folket i dhimmah ba om læren til folket med villedende eller behandlet forbudte penger med bedrag og bedrag, og hvis oppgravingen fører til det i et stinkende lik, slam , eller mye unnskyldning, som er sterkere i bevisene og indikerer å nå den nødvendige korrupsjonen . Når det gjelder den som ser en død person som har levd, hans Sunnah lever for godt eller ondt for den som søker, spesielt hvis han er fra sitt hus eller ser ham i sitt hjem, eller for alle mennesker hvis han er en hersker eller en lærd . Når det gjelder å spise den avdøde fra et sykt hus, er dette bevis på hans ødeleggelse, ellers vil penger gå til familien hennes . Når det gjelder den som kalte ham den døde, hvis han var syk, fulgte han ham, og hvis han var jurist, formante han ham og minnet ham om det som er nødvendig for at han skal komme tilbake fra det han er i og fikse det han er, og når det gjelder den som slo ham død eller møtte ham med rynke og truende og forlate freden, så bør han vokte seg og fikse det han etterlot ham fra viljen hvis det er for ham Eller i handlingene til seg selv og hans synder mellom ham og Gud den allmektige . Og hvis han tok imot ham med mennesker , takksigelse, hilsener og omfavnelse, ville han ha ryddet ham mot den første tilstanden, og omtale av døden til de døde er nevnt ovenfor det som er rik på det . Når det gjelder lammet over kisten : det støtter det døden indikerte i visjonen, og det kan følge en tilstand der den erobrer nakken . Når det gjelder begravelsen, blir den undersøkt som angitt av døden, og det kan være bra for den som har ødelagt gjelden sin, og det kan indikere det lange oppholdet til den reisende, ekteskapet og bruden og inngangen til huset i det hele tatt med bruden fra å vaske, ha på seg hvit og rørende parfyme, så besøker brødrene ham i løpet av uken hans . Og kanskje han indikerte fengsel for de som forventet det, og hvis han utvidet søvnen og en brudes søvn, så er det som er bevist det beste av å spise, gode konsekvenser og overflod av hans verden, og hvis ellers hans tilstand forverret seg og hans liv var bekymringsfullt . Ibn Sirin pleide å si : ~ Jeg liker å ta fra de døde, og jeg hater å gi det .~ Og han sa : Hvis de døde blir tatt fra deg, dør noe . Og den som dør og ikke ser de døde kroppene der, så er det riving av huset hans eller noe av det, og hvis nabolaget ser at han graver en grav for seg selv, bygger han et hus i det landet eller det lokalitet og bor i den, og den som er begravet i en grav mens han lever, blir fengslet og strammet for den, og hvis han ser en død person som omfavner og blander seg med ham, er det en lang levetid for de levende, og hvis han så de døde sovende, det var hans hvile ….
…Husfasiliteter : kjøkken : komfyr . Al-Mubarraz : En kvinne, hvis han er romslig, ren og uten tilsynelatende lukt, så er hans kone veloppdragne, rene, gode, lydige og mindre stinkende, velbygde . Og hvis den er smal og full av en unnskyldning, og eieren ikke finner et sted å sitte i, er den ulydig . Hvis det lukter råttent, er det tregt og er kjent for salat . Og dybden av det er godt administrert og etablert i dets saker . Og hvis han så på henne og så blod i henne, ville kona hans komme når hun menstruerte, og hvis han så henne godt fylt ut, skulle han klare det og forhindre henne i å bruke mye for mannen av frykt for ekstravaganse, og hvis han ser et tre i hånden beveger han seg med det i brønnen, så er det en skilt kvinne i huset hans . Hvis brønnen er full, frykter han ikke umiddelbart, for kona er gravid . Og den som ser at han blir satt på et hvilested, han planlegger med ham, og hvis døren lukkes mot ham, vil han dø . Det ble nevnt i begynnelsen av kapitlet om Al-Kunif og Al-Mubarraz som er tilstrekkelig ….
…Og den som ser svart vann i huset sitt, da er det ødeleggende for huset, og å drikke det indikerer blindhet, og stinkende vann er forbudte penger ….
…Det opplyste hodet : Så den som så det som om han hadde kjøpt et stort fetthode fra et hode , han hadde godt av en nyttig professor . Hvis den er avmagret, er den ubrukelig . Hvis hodet er stinkende, får det en stygg ros . Og å spise hodene på rå storfe er bevis på at han baksnakker en hersker som tilskrives dyret . Og å spise kokt og grillet fra hodene hadde godt av noen penger . Noen uttrykk sa . Den som ser det som om han spiser et sauehode eller en gjeter, vil slå et ansikt og penger fra en arv eller noe annet . Og sauhodet sa i tolkningen av penger, som er ti tusen dirham, hvorav det største er tusen dirham . Og spis stekt hodeøyne, spis høvdingens pengerøyne . Og å spise hjernen spiste av de solide pengene og av begravede penger . Hvis han ser det som om han spiser fra sin egen eller andres hjerne, så spiser han av sine egne penger eller andres sparede penger . Hvis han spiste beinhjernen, spiste han hjernen ….
…Når det gjelder tennene : de er menneskene i mannens hus, så de øverste er husmennene, og de nedre er kvinnene, fangten er herren i huset hans, den høyre er faren, den venstre er onkelen, og hvis de ikke er to brødre eller sønner, hvis de ikke er da to brødre, er den fjerde fetteren, jomfruene, moren og tantene. Og den som tar deres plass i rådene, besteforeldres molarer, unge sønner, den nedre høyre folden til moren og den venstre tanten, hvis ikke det er to søstre eller to døtre eller deres erstatning, er den nedre kvadranten døtrene til onkler og døtre til tanter, og de nedre fangene er døtre til mor og tanter Og nedre molarer, lengst fra mannens husholdning, er kvinner og unge jenter . Bevegelsen av noen tenner er bevis på en som tolkes i sykdommen, og hans fall og tap er bevis på hans død eller fravær fra ham ved fravær av noen som ikke kommer tilbake til ham, og hvis han slo ham etter å ha mistet det, så kommer han tilbake, og erosjonen hans er bevis på en ulykke som rammer de som tilhører ham . Tennene prater om en krangel mellom familien hans . Hvis han ser en skorpe i tennene, så er det en feil i husstanden hans, han bør komme tilbake til den . Stinkende tenner er styggheten av ros for husstanden, og trettheten av tennene er svakheten til folket i hans husstand, og rensing av tennene fra plaketten indikerer de økonomiske utgiftene i fornektelse av deres bekymringer . Og tennens hvithet, lengden og skjønnheten, en økning i styrke, penger og prestisje for husstanden . Hvis han ser ut som om han vokste opp med foldene sine slik, vil husstanden hans øke . Hvis han ser at det å vokse opp med henne er skadelig for henne, vil det ekstra i husholdningen være en skam og en plage for ham . Hvis han så ut som om han hadde trukket tennene, antydet hans syn at han hadde kuttet livmoren, eller at han ville bruke pengene sine på å mislike ham . Hvis han ser ut som om han kaster tennene med tungen, blir husstandens forhold bortskjemt av ord han snakker . Hvis han ser som om tennene hans er av gull, og hvis han kommer fra folket med kunnskap og ord, blir hans visjoner hyllet, ellers blir de ikke rost, fordi de indikerer sykdom eller ild i annet enn kunnskap og hans folk, og hvis han ser ut som om de er av sølv, det indikerer tap av penger . Hvis han ser det fra glass eller tre, indikerer det døden . Hvis han ser tennene sine, faller de ut og de vokser et annet sted, noe som indikerer at hans forhold og tiltak har endret seg . Og det ble sagt at den som så øvre tenner falt i hans hånd, så er det penger som blir hans . Hvis han så henne falle i fanget på ham, så er han en sønn, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han snakker til folk i vuggen .~ Jeg mener i stein . Hvis han så henne falle til bakken, er det døden . Hvis han så ut som om han fanget de falne fra sauene sine og ikke begravde ham, har han fordel i stedet for noen som ham med medfølelse og råd, samt tolkning hos resten av medlemmene hvis skadedyr plaget det og ikke begravde det . Hvis han ser ut som om tennene har vokst i hjertet hans, så indikerer det hans død, og det ble sagt at tannfallet indikerer et hinder som hindrer det han vil, og det ble sagt at det er bevis på å betale gjeld. . Hvis han ser ut som om alle tennene hans har falt ut, og han tar dem i ermet eller steinen, lever han et langt liv til tennene faller ut, og antallet husstander øker . Og hvis han ser ut som om alle tennene hans er avskåret og borte fra hans syn, så skal hans hus dø for ham, og det kan ha vært dødsfallet i hans egen tid . Av mennesker, og hans jevnaldrende i alderen . Og hvis han ser ut som om folk gni ham med molarene eller biter ham, så kan han ydmyke folk og ikke bli ydmyket, og det ble sagt at han skulle gjøre munnen som huset, og tennene var som innbyggerne, så hva som er i dem på høyre side indikerer hanner, og hva som er fra venstre indikerer kvinner. Alle mennesker unntatt litt av dem . Og det ble sagt at den som så tennene knekke, han skulle bruke gjelden sin litt . Hvis tennene hans faller ut uten smerte, indikerer dette handlinger som er ugyldige . Hvis han ser at det faller uten smerter, indikerer det at noe i huset hans har gått . Og hvis tennene falt ut, forhindret de en person i å gjøre noe som gjøres ved å snakke og si . Hvis det fortsatt er smerte eller blod eller kjøtt som kommer ut, ødelegger eller ødelegger det den ønskede saken . Når det gjelder de sunne, frie og reiser, hvis alle tennene faller ut, indikerer dette en lang sykdom og faller i tuberkulose uten å dø, og det er at en person ikke kan få sterk mat uten tenner, men han bruker kopper og juice, men heller dør ikke fordi de døde ikke mister tennene, og det at han ikke gir de døde til de døde. Han er en frelser for de syke. Av denne grunn ble han prisverdig i sykdom . Og hvis alle tennene faller ut, indikerer det hastigheten på overlevelsen fra sykdommen, og når det gjelder de reisende kjøpmennene, indikerer det at graviditeten er lett, spesielt hvis han ser at disse tennene beveger seg, og hvis han ser som hvis noen av tennene hans har blitt lange og blitt mer benete, så indikerer dette et krangel og krangel i et hus . Og hvis tennene hans var svarte, forfallne og skjeve, og han så dem falle, ville han bli frelst fra all motgang . Hvis han ser ut som om tennene faller ut mens han tar dem i hånden eller med skjegget og i fanget, indikerer dette at barna hans er avskåret, så han blir ikke født for ham, og det han føder er verken venstre eller hevet . Og han fortalte at en mann så at alle tennene hans falt ut, og han var så lei seg, og han fortalte synet på en kryssing, og han sa : Alle tennene dine vil dø før deg, og det var slik . Og en annen så ut som om han hadde tatt tre tenner fra munnen i håndflaten, og han festet fingertuppene til dem, så han fortalte ham at han hadde funnet en halvannen dirham ….
…Når det gjelder behandling av øyet, mister salah al-Din og svik for behandling verdslige saker. Når det gjelder snus, indikerer det intensiteten til sinne. Når det gjelder rituell fetthet med godt fett, er det en god ros og stinkende fett er en stygg ros, og det ble sagt at fett opprinnelig var sorg ….
…Toalettet er i en drøm som indikerer de private delene av familien hans og deres nød, og kanskje et tegn på kona som mannen hennes er gratis med, eller en slavejente som vet om hemmeligheter og skam . Det er hjemmet til hvile, renhetens hus og toalettet . Oppkast er forbudte penger . Og kanskje han ga kvinnen beskjed om at hvis duften ikke var tydelig, så var hans kone veloppdragne, rene og gode, og hvis han var full av skitt, ville hun være trassig, og hvis duften hans var stinkende, da ville være sunn, og han var kjent for henne, og dybden i hennes brønn var hennes stilling i hennes saker . Og hvis brønnen hennes er full, er kona hans gravid . Se også kunif ….
…Og Jaafar al-Sadiq sa, det luktende fettet kommer fra seks ansikter til en vakker kvinne og en hushjelp, en vakker ros og fordel, gode ord og en hyggelig karakter. Deres stinkende far av noe slag ble tolket på tre sider av en uanstendig kvinne, en utuktig mann og stygg tale ….
…Hoopoe er i en drøm betegner hodet til den som lever under navnet hans . Kanskje hans visjon antydet den oppriktige sendebudet som var nær konger, eller spionen eller verdens mann med mye kontrovers, og indikerte kanskje en befrielse fra motgang og lidelse . Og kanskje indikerer han kunnskap om den allmektige Gud og hva han har lovfestet når det gjelder religion og bønn, og hvis han er tørst, vil han gå til vann . Hoopoe er en lærd mann som får skryt for sin stinkende lukt . Og den som ser det, får ære og penger, og hvis han spiser det, vil han være bedre enn kalifen . Og det ble sagt : Den som så dette, en reisende kom til ham, og kanskje det var en sikkerhet for de fryktede . Hoopoe er en visjonær mann i sitt arbeid, en kritisk forfatter . Og den som ser at han har slått et torden eller ser ham stå i hendene, det er gode nyheter, og han vil bli svart langtfra . Og det ble sagt : Den som hender dette, vil kunne ha autoritet, eller fra en mann som er en edel forfatter, eller en person med sterk innsikt i saker som ikke har noen religion . Og den som så at han hadde slått en kvinne og var sølibat, giftet seg, og hvis han slaktet henne, ville han gifte seg med en jomfru ….
…Frosk Hvis du drømmer om å fange frosker, betyr dette uaktsomhet i å overvåke helsen din, noe som kan forårsake en liten ulykke blant familiemedlemmene dine . Hvis du ser frosker blant ugresset, betyr dette at du vil ha en hyggelig og passende venn som vil være ditt fokus og råd . Å se en mannlig frosk for en kvinne betyr ekteskap med en rik enkemann, men han vil være far til barn som vil være opptatt av ham . Hvis du ser frosker på sumpete og stinkende steder, forutsier dette et problem, men du vil overvinne det med andres vennlighet . Hvis du drømte om å spise frosker, betyr dette flyktig glede og en liten fortjeneste fra selskap av noen mennesker . Hvis du hører frosker, forutsier dette at du vil besøke, noe som til slutt vil bevise for deg at de var fruktløse og uten godt . Å se tadpoles i en drøm indikerer at usikre forventninger til arbeid vil føre til angst og forvirring . Hvis en kvinne så henne i klart vann, ville hun ha en affære med en rik, men umoralsk person ….
…I en drøm er han et fengsel, og fengselet er en grav, så den som ser at han bor i en grav mens han lever, han blir fengslet . Den som bygger en grav i søvne, vil bygge et hus . Den som graver en grav og var sølibat, vil gifte seg . Og den som ser at han står på en grav, begår en synd av den allmektige ordtaket : ( Ikke be for en av dem som noen gang har dødd og ikke stå på hans grav ). Den som graver en grav i et land der det ikke er noen mur, så er det livet til det hinsidige, og hvis han kommer inn i det, er hans tid kommet . Kjente graver er et spørsmål om sannhet, og ukjente graver er hykleriske mennesker, for Gud den allmektige sier : ( Og du hører ikke dem i gravene ). Og den som graver en grav på et tak, hans liv vil bli forlenget . Og den som besøker gravene, han besøker fangene . Regnet på gravene er en barmhjertighet fra Gud den allmektige . Og gravene indikerer reiser, ektemenn og fengsler . Og den som så at han lukket en grav, hans liv vil bli forlenget og hans helse varer . Og den som ser at han ble gravlagt i en grav uten å dø, han vil bli plaget eller bekymret i sine anliggender . Og den som ser at han gravde ut graven til en død person, så søker han sin vei, og hvis de døde var en vitenskapsmann, så rammer denne kunnskapen ham, og hvis han er rik, vil han være rik. Hvis han kommer i graven og ser ham i live, er de pengene forbudt, og hvis han blir funnet død, vil ikke kravet bli oppfylt . Og den som ser at han gravde ut graven til Guds sendebud, han fornyer det han har studert fra sin sunnah, med mindre han knekker benene, så går han ut til kjetteri og villfarelse . Og den som gravd ut graven til en vantro, en kjetter eller et av folket i dhimmah, læren om villfarelsesfolket søkte eller behandlet forbudte penger med bedrag og bedrag, og hvis oppgravningen førte til et stinkende lik, var det beviset for å oppnå den nødvendige korrupsjonen ….
…Bollen : Det er et tegn på kvinnen og tjeneren, og på stedet hvor levebrødene kommer til . Den som ser en folkemengde på en stor bolle eller en stor bolle, og hvis han var blant folket i ørkenen, så deres land og deres feddans, og hvis de var krigsfolk, vendte de seg til det med hykleri og flyttet sine hendene rundt det ved å glede seg etter mengden av maten og essensen, og hvis de var kunnskapsrike mennesker, ville de bli vant til det hvis maten var søt og lignende, og hvis de var umoralsk, eller hvis maten hennes var fisk eller stinkende kjøtt, så dannet de en hor ….
…Han er i en drøm et godt liv, så den som ser ham i sitt hjem, er lykke, rikdom, en samling, et bytte og ekteskap, fordi Gud den allmektige sier : ( Han er den som skapte et menneske fra vann og skapte ham en slekt og et bånd ). Og den som ser at vannet er klart og rikelig, prisen vil være billig og rettferdigheten spres . Og å tygge vann indikerer alvorlige vanskeligheter med å leve, og drikke av det trygghet fra fienden, og fruktbart år for hans drikker . Og hvis han drakk mer vann i søvn enn han pleide å drikke i våkenhet, indikerer det lang levetid . Og Ibn Sirin, må den allmektige Gud være nådig med ham, sa : Vann mens du sover er en prøvelse i religionen, fordi Gud den allmektige sier : ( Vann i mørket, la oss vikle dem inn i det ). Og det er en ulykke, fordi Gud den allmektige sier : ( Ja, Gud plager deg med en elv, og den som drikker av den, er ikke fra meg, og den som ikke gir ham mat, er fra meg, bortsett fra den som skuer et rom med hånden hans ). Og den som så at han fikk vann i et krus, det var et barns bevis . Og den som ser at han drikker i en kopp klart vann, han vil motta godt fra sin sønn og hans kone, og at glasset er essensen av kvinner, og vann er foster . Og den som så at han drakk varmt vann, han ville bli veldig lei seg . Og den som ser at han er i vann, han er plage, plage og nød . Og den som ser at han har en klar vannbuffer, så arver han penger . Og den som ser at han henter vann, han søker lyver blant mennesker . Stillestående vann vil låse seg . Stinkende vann er et slitent liv . Varmt vann hvis det brukes om dagen er en straff og straff, og hvis det brukes om natten er det en frykt for jinn . Saltvann er et slit i livet . Chagrin vann er forbudte penger . Svart vann ødelagt . Gult vann er en sykdom . Og den som ser at han drikker sjøvann, de blir syke av kongen . Det ble sagt : Vannkaos er en urettferdig sultan . Og den som blir badet i overskyet vann og er i nød, han skal kvitte seg med det, selv om det er det . Han er syk, helbredet av den allmektige Gud, og hvis han blir fengslet, vil han overleve . Saltvannet er overskyet . Han følte at han gikk over vannet, at kraften til tro og sikkerhet i Gud, og det ble sagt : han reiser eller risikerer . Og den som faller på dypt vann, da faller han inn i en verden og finansieres av den, og at verden er et dypt hav, og det ble sagt : han vil få glede og nåde . Og den som ser at han ser på klart vann og ser ansiktet sitt fint i det, så er det bra for familien og naboene . Og den som så at han helte vann i havet, han ville bruke penger på en kvinne . Og det overordnede vannet er pine og oppvigling . Og den som ser at vannet har økt i en by og overskred grensen, da vil det være stor oppvigling og uenighet, og de ugudelige omkommer . Og ferskvann er tillatt levebrød, godt hjerte, kunnskap og liv for de som er nær døden, fordi Gud den allmektige sier : ( Vi har laget alt levende av vann ). Og kanskje indikerte vannet kona til singelen, og mannen for utdrikningslag, og kanskje indikerte drikkevann de fattiges drikke . Og den som blir salt ferskvann, forlater sin religion eller blir vanskelig for dens anliggender . Hvis han bar vann i en container, bar kona hans med seg . Økningen i vann i tiden for mangelen, eller mangelen på det i løpet av økningen, er bevis på urettferdighet og prislapp . Og eksplosjonen av vann i stedet for dem og sorg . Og grønt vann er en lang sykdom . Og fra å drikke svart vann, gikk synet hans bort . Og den som ser at han ble sølt med varmt vann, han vil bli fengslet, syk eller alvorlig syk eller livredd av jinen . Og den som ser at klærne hans er våte med vann, da bor han på en reise eller blir fengslet for noe han er opptatt av . Og den som ser at han bærer vann i en bunt eller et plagg, eller at det ikke er mulig å bære vann i det, så er han arrogant om pengene sine, tilstanden eller livet sitt . Og den som ser at han fikk vann i en kopp, og han hadde en gravid kvinne, og koppen brøt, da ville kvinnen dø, og hvis vannet var borte og koppen ikke brøt, da ville barnet dø og kvinne ville bli levert . Ablusjon med kaldt vann er omvendelse, en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel og eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som henter vann fra en brønn, får penger med lure og bedrag ….
…Hvis han ser en død person le, blir han tilgitt, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ansiktene på den dagen er stinkende, ler og heier .~ Hvis han ser en død person som er skilt, snakker han ikke eller berører ham, da er han fornøyd med ham fordi hans rettferdighet har nådd ham etter hans død…