…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….
Drømmer om stjålet bilen min
(66 betydninger av å drømme om stjålet bilen min)…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Uttrykker visjonen i én form , eller er den forskjellig fra tid til sted, kropp og kropp? Som skal forstås av krysset og være godt klar over ; Symbolene kan variere avhengig av tid og sted , slik at krysnings kan krysse et syn på et bestemt tidspunkt eller sted med et uttrykk , og det samme syn kan uttrykkes i et annet uttrykk , på grunn av forskjellen i tid og sted , og denne , forresten, skjer mye , og noen av få i varene kan beundre det i vitenskapen . Personen i visjonen har også en rolle i forskjellen i uttrykk ; Vel eller syk i henhold til rettferdighetens gyldighet og så videre saker relatert til Balraia , og kanskje nevner her støtten til det jeg sa , historien om parasitten da han gikk sammen med den muslimske hæren for å bekjempe de frafalne i duen , og det var hans sønn Amr ibn parasitt , sa parasitten må Allah være fornøyd med ham : han sa : gikk ut til den som sendte Musaylimah med sønnen min Amr, selv om jeg så en visjon på en eller annen måte, så jeg som om hodet mitt var barbert, og en fugl kom ut fra munnen min, som om en kvinne hadde satt meg i skjeden, som om sønnen min spurte meg raskt, så han flyttet mellom meg og ham, så jeg snakket med henne, så de sa : Bra , så jeg sa : Som jeg har festet meg, og barbert hodet for stykke, og fuglen Forouhi, kvinner lander begravet hvor, det var forferdet å drepe en martyr, og sønnen min ønsket meg, det jeg bare ser Saadhir den sertifikatforespørsel, og ser ham ikke er knyttet til det å reise dette, sa han : drepe parasitten på dag Yamama, og hans sønn w som såret, så på Yarmouk-dagen ble han drept som martyr under regjeringen til Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Ibn al-Qayyim sa i ~ Zad al- Ma’ad ~ etter historien ( 3/627 ): Når det gjelder uttrykket å barbere hodet med en stilling , er dette fordi barbering av hodet legger håret på bakken og det indikerer ikke bare hodets stilling, da det indikerer redning av bekymring, sykdom eller nød for de som passer med det, og på lederskapets fattigdom, nød og død, konfronterte han de som ikke passet ham, men i drømmen om parasitten er det ledetråder som nødvendiggjorde at han la hodet, inkludert : at han var i jihad og kjempet mot fienden med en torn og tapperhet . Inkludert : at han kom inn i kvinnenes mage, som han så et land som er som sin mor, og så at han hadde kommet inn i en stilling som kom ut av den, og dette blir returnert til jorden, som han sier : { hvorav vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm } Taha : 155 , den første kvinnen med bakken som begge er stedet for samleie, og den første inngangen til skjeden er ved å returnere til den slik den ble skapt av den, og den første fuglen som kom ut av den med sin ånd, er den som fuglen som er fanget i kroppen, og hvis den kom ut av den, var den som fuglen som forlot inneslutningen og gikk hvor den ville. Det er derfor profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte “ at den troendes sjel er en fugl som henger i paradisets trær. ” Skrevet av Ahmad, Al-Nasa’i og Malik . Og betydningen av kommentarer : det vil si at han spiser og tar vare på . Så mediter på disse ordene fra Ibn al-Qayyim og lær å uttrykke og måle hver visjon i henhold til eieren og tiden den ble sett på, og håper at følgesvennene studerte hverandre i vitenskapen om uttrykk for visjoner, for å lære at dette er en vitenskap som kan læres og undervises selv om de som er uenige i denne oppfatningen er uenige med oss, og Gud vet best ….
…Abu al-Qasim Umar bin Muhammad al-Basri fortalte oss Btnis, han sa Ali bin al-Musafir fortalte oss, han fortalte oss Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, sa han, fortalte min onkel meg . Han sa Abu Bishr fortalte meg på autoritet fra Ibn Shihab. Han sa Abu Salamah bin Abdul Rahman fortalte meg at Abu Hurairah sa : Jeg hørte Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, si : Den som ser meg i en drøm, er som om han så meg i våkne liv, så Satan imiterer ikke meg . Abu Salamah sa, Abu Qatada sa, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som har sett meg, har sett sannheten . Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi fortalte oss i Damaskus, han sa Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai fortalte meg, på autoritet fra Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, på autoritet fra Yahya bin Saeed Al-Qattan, med myndighet fra Saeed bin Muslim, med myndighet fra Anas bin Malik . At profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som ser meg i en drøm, vil ikke komme inn i helvete . Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani fortalte oss i Mekka, som Gud den allmektige bevoktet i den store moskeen. Han sa: Abu al-Hassan Mohammed bin Sahl fortalte oss, på fullmakt fra Muhammad bin al-Musfy, på fullmakt fra Bakr bin Saeed, på fullmakt fra Saeed bin Qais, på fullmakt fra sin far, sa han : The Guds sendebud, fred være med ham , sa : På ham : Den som så meg, kommer ikke inn i helvete i en drøm . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud har sendt Muhammad, må Guds bønner og fred være over ham, en nåde til verdens. Salig er den som så ham i sitt liv og følger ham, og salig er den som ser ham i søvne, for hvis han ser ham som en skyldner, vil Gud bruke gjelden hans, og hvis han ser ham syk, vil Gud helbrede ham . Og hvis han ser ham i nødvendigheten av å utføre pilegrimsreisen til huset, og hvis han ser ham i et ufruktbart land som har befruktet seg, eller på et sted hvor urettferdighet har spredt seg i stedet for urettferdighet i rettferdighet, eller på et fryktelig sted for sikkerhet for familien sin, dette er hvis han ser ham på sin egen måte . Og hvis han ser ham blek i fargen, utslitt eller savner noe av byttet, indikerer det svakheten i religionen det stedet og fremveksten av kjetteri, og på samme måte hvis han ser en loslitt klær . Hvis han ser at han drakk blodet sitt for sin kjærlighet i det skjulte, blir han martyrdøpt i jihad, og hvis han ser at han drakk åpent, indikerer dette hans hykleri og gikk inn i blodet til familien og hjalp til med å drepe dem . Hvis han ser ham som om han er syk, forverrer han sykdommen sin, da blir folket der stedet reformert etter korrupsjon, og hvis han så ham, fred være med ham ri, ville han besøke hans gravridning, og hvis han så ham til fots, han gikk for å besøke ham til fots, og hvis han så ham stå opp, var kommandoen hans rett fram, og hvis han så ham ringe til bønn på et sted der Omar ødela stedet, og hvis han ser det som om han spiser det, det er det han ba ham betale Zakat av pengene sine . Hvis han ser at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, er død, vil en av hans etterkommere dø, og hvis han ser begravelsen på et sted, er det en stor ulykke, og hvis han ser at han har utført hans begravelse til og med for en grav, så er han tilbøyelig til kjetteri . Og hvis han så at han hadde besøkt graven hans, ville han slå mye penger, og hvis han så som om han var profetens sønn og ikke fra hans etterkommere, indikerer hans visjoner at hans tro ble ryddet, og hvis han så at han var far til profeten, fred være med ham, han indikerte svakheten i sin religion og svakheten i hans tro og sikkerhet . Å se en enslig mann, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, i en drøm gjelder ikke ham, men gjennomsyrer det muslimske samfunnet . Det ble fortalt at Umm al-Fadl sa til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Jeg så i en drøm som om noen få av kroppen din ble kuttet av og plassert i fanget mitt , og han sa : Godhet Jeg har sett at Fatima vil føde en gutt, hvis Gud vil, og han vil bli plassert i fanget ditt . Hun fødte Fatima Al-Hussein, fred være med dem, og han ble satt i fanget på henne . Og det ble fortalt at en kvinne sa : O Guds sendebud, jeg så i en drøm som om noe av kroppen din var i huset mitt. Han sa : Fatima føder en gutt og ammer ham, og hun fødte Hussein og ammet ham . Hvis profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så at han hadde gitt ham noe av det mest ønskelige godset i denne verden, eller mat eller drikke, så er det bra at han oppnår så mye som han ga ham, og hvis det han ga ham var av dårlig substans, som vannmelon og andre, da ville han bli frelst fra en stor ting, bortsett fra at det ville være vondt og sliten . Hvis han ser at et av medlemmene hans, fred være med ham, med visjonens forfatter, har oppnådd det, så er han en kjetteri i sine rykter og har fulgt den uten resten av islams lover og forlatt andre uten resten av muslimene . Jeg hørte Abu al – Hasan Ali bin al – Baghdadi, scene for Ali bin Abi Talib, må Allah være fornøyd med ham sier : sønn pappa sa en lege de fattige : det var mine døve ti år, og jeg tok byen og bestemte meg mellom den graven og prekestol, jeg så profet Allahs fred være med ham i en drøm, sa jeg : O Allahs sendebud du sa: den som spurte meg midler, min forbønn er nødvendig for ham, sa han : May Gud helbrede deg , hva jeg sa, men jeg sa : Den som ba om midlene fra Gud, min forbønn er nødvendig for ham, sa han, så han gikk bort fra meg med velsignelsen i sitt ord, må Gud velsigne deg . Abdullah bin Al-Galaa fortalte om en situasjon som kom inn i byen Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg gikk til graven til Guds sendebud til ham, og jeg hilste på ham og hans to følgesvenner , må Gud være fornøyd med dem, da sa jeg : O Guds sendebud, jeg brydde meg ikke, og jeg er gjesten din, da trappet jeg ned og sov uten graven, så jeg profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom til meg, så jeg reiste meg, og han ga meg et brød, så jeg spiste noe av det, og tok hensyn og hadde litt brød i hånden . På autoritet fra Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi sa han: Jeg så den utvalgte, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm i en flyktighet i årene seksti og tre hundre, og jeg brukte å lese med sultanen, og de hørte ikke og snakket, så jeg gikk hjem i klagesang, så jeg sov og så profeten, fred og velsignelser være over ham, som om han hadde skiftet farge, så han fortalte meg fred være med ham : Har du lest Koranen i ord Gud den allmektige i hendene på folk som snakker og hører ikke lese? Ikke les etter dette, bortsett fra hva Gud vil . Jeg la merke til det mens jeg holdt tunga i fire måneder, og hvis jeg hadde behov for å skrive det på lappen, deltok eierne av hadithene og meningsinnehaverne på meg, så de utstedte en fatwa som jeg snakker til slutt av saken, fordi han sa : Bortsett fra hva Gud vil, som er et unntak, så jeg sov fire måneder senere på stedet der jeg først sov. Jeg så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm som heiet ansiktet hans, og han sa til meg : Er det bevist? Jeg sa : Ja, Guds sendebud . Han sa : Den som omvender seg, Gud vil tilgi ham, stikk ut tungen . Han tørket tungen med pekefingeren og sa : Hvis du er i et folks hender og du leser Guds bok, så kutt av lesingen til de hører Guds ord . Jeg la merke til, og tungen min var åpen, takket være Gud . Det ble fortalt at en mann fra Al-Manaseer ble syk, og han så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, en natt som om han fortalte ham om du vil ha det bra med sykdommen din, så ta nei og no . Da han våknet, sendte han til Sufyan Al-Thawri, må Gud være fornøyd med ham, med ti tusen dirham, og han beordret ham å tildele det til de fattige, og han spurte ham om visjonens uttrykk, så han sa betydningen av hans ord, verken eller oliventreet, fordi Gud den allmektige beskrev det i sin bok og sa : verken østlig eller vestlig . Og fordelen med eieren er følgesvennene til de fattige med deg, sa han: Han behandlet ham med oliven, og Gud ga ham velvære ved å bruke velsignelsen fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred og ærbødige hans visjoner . Vi lærte at en mann kom til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm. Han klaget til ham at tilstanden hans var stram, så han ba ham gå til Ali bin Isa og fortelle ham at han vil betale deg det som er bra for deg, så han sa, Guds sendebud, ved hvilket tegn? Han sa fortell ham med et tegn på at du så meg på Batha, og jeg var ulydig fra bakken, så jeg gikk ned og kom til meg, så jeg sa gå tilbake til deg . Han sa, og Ali bin Isa ble avskjediget, og departementet vendte tilbake til ham . Da han la merke til det, kom han til Ali bin Isa, som var minister på den tiden, og han nevnte historien sin. Han sa at det var riktig, og han betalte ham fire hundre dinarer, så sa han å bruke gjelden din, og betale ham ytterligere fire hundre dinarer, så sa han, gjør det til din kapital, så hvis du bruker det, gå tilbake til meg . Og han nevnte en mann som visste hva du ville ha fra folket i Basra, og han pleide å selge talismanen. Han sa at han sendte en lekter fra noen av guvernørene i Ahwaz, og jeg var uenig med ham om prisen. Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred i en drøm, så jeg sa til ham, Guds sendebud, den så og så forbannede Abu Bakr og Omar, må Gud være fornøyd med dem, sa han, ~Bring ham til meg , og jeg kom med ham, ~sa han,~ legg ham og legg ham ned, ~så han sa,~ Slakt det, ~så jeg sa, Guds sendebud, slakt det? Så sa han: Slakt ham til hun sa tre ganger, så rullet jeg kniven over halsen hans og slaktet ham, og da jeg begynte å si: Jeg går til ham, formaner ham og forteller ham hva jeg så fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg gikk og da jeg kom hjem til ham, hørte jeg ulven, og det ble sagt at han døde . Og Ibn Sirin kom til en mann som ikke var beskyldt for sin religion, engstelig, og han sa at jeg så i går i søvn, som om jeg hadde lagt føttene mine på ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa til ham: ~Satt du i går med spøkelsene dine?~ Han sa ja, han sa, så han tok dem av, så han tok dem av og under det ene benet var det dirham over ham, Muhammad, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred ….
…Hva med å se de døde, har dette en praktisk forklaring, og kan de levendes ånder og de dødes sjeler samle seg? Svar : De lærde har bevist denne typen visjon, og noen av dem betraktet det som en slags rettferdig eller korrekt visjon. Ibn al-Qayyim sa (Al- Ruwah _ s. 63) Den riktige visjonen har seksjoner : En av dem er : en inspirasjon som Gud, ære være ham, kaster inn i hjertet til en tjener, og blant dem : møtet med sovende sjel med sjelene til de døde fra familien og hans slektninger, ledsagere og andre, inkludert : sjelens oppstigning til Gud, ære være ham, og hennes tale til ham, inkludert : hans sjel inn i paradiset og blir vitne til det , og så videre. Møtet med levende og døde ånder er en av de typene sanne visjoner som mennesker har av samme slags sensuelle . Bevis for dette verset : ( Gud dør selv når hennes død og som ikke har vært i hennes drøm ved å undersøke det som ble brukt av døden og sendte den andre til ubestemt tid i det er tegn for de som reflekterer ..) [ klikker : 42] Dette er meningen med verset, at Gud avslutter livene til tjenerne ved å ta deres sjeler på slutten av livet (og den som ikke døde i søvne ), dvs. søvntiden hindrer den i å oppføre seg som om det var en beslaglagt ting, så den som ble dømt til døden mens han sov, tar den mens han sov, og han sender den andre som ikke ble dømt til døden, så eieren lever til slutten av sitt liv . Ibn Abbas og andre kommentatorer sa : Sjelene til de levende og de døde møtes i en drøm, så de blir kjent med hva Gud vil av dem. Hvis alle av dem ønsker å vende tilbake til legemene, grep Gud de døde sjelene sammen med seg og sendte sjeler til kroppene deres . ( Abu Bakr Al-Jazaery – s. 1124) Så ekte død kalles en større død, og en søvnedød kalles en mindre død, og sendebudet, fred og Guds velsignelser være over ham, da han våknet fra søvnen vil si : ( Priset være Gud, som noen ganger etter at han drepte oss og for ham er oppstandelse ) , så han kalte søvnedød . Og han var vitne til dette fra Sunnah, jeg mener, sjel som holder på det de to sjeikene laget av bønnhaditten før de sovnet. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : (( Hvis en av dere går til sengen hans, la han riste av sengen inne i sløret hans, så vet han ikke hva han etterlot ham, så sier han : I ditt navn, min Herre, jeg satte min side, og med deg løfter jeg den hvis jeg holdt meg, så vær nådig med henne, og hvis jeg sender henne, vil jeg bevare den med det du bevarer dine rettferdige tjenere )). Og vitnet i å fange sjelen i en drøm og sende den, og fordi noe er nevnt, var han en av dem som var kjent for lydighet, bønn, faste og nestekjærlighet, og klagde alltid over sin manglende visjon om sin avdøde far med sin stort rykte for å se de døde og deres forhold, og mange av hans nærmeste ble spurt om sine døde, og han ble forbauset over å ikke se ham til faren sin, og en gang møtte jeg ham med glede, rapturøs og glad, og sa hvilke gode egenskaper du vil ha om hans tilstand, og før jeg spør ham om hans lykke, skyndte han meg som om han avslørte spørsmålet mitt ved å si: Jeg så faren min i går, jeg så faren min i går, og han fortalte meg sine visjoner, så Jeg sa til ham : Godt, jeg så ond kuvett Gud ville, takk Gud denne visjonen er bedre for deg, og må Gud få din far Gud Verwah til din status, så Nhspk Gud Hsepk vi anbefaler ikke til den ene Gud, (det ble sunniene enige om at de døde drar nytte av å søke nabo orhoods, Bdaaihm og Astgfaarham dem, nestekjærlighet, faste og lesing av Koranen og andre verk, dette kapittelet taler for å forklare læren Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi s. 115 ff. ) gråt mye Hamad Gud og ba om tilgivelse, har bevist at de sjelene til de døde i varierende Mstqrha i ødemarkens største forskjell, uoverensstemmelsen : livene til de høyeste Illiyun-ånene Alonbea A, inkludert : ånder i avlingene av grønne fugler som noen av martyrene, og noen av dem er fengslet ved himmelens port, og noen av dem er låst i gravene, og noen av dem er hovedkvarteret til himmelens port, og noen av dem er låst på jorden hvis sjel har ikke steget til den høyeste, og i Åndens bok tok Ibn al-Qayyim seg av slike undersøkelser…
…Vannfugl : den beste fuglen i hermeneutikken, fordi de er mer fruktbare og mindre produktive . Og den som fanger den, får penger og ødelegger, for Gud allmektig sier : “ Kjøttet til en fugl er noe det ønsker. ”Og fuglen er en mann av mennesker, som fuglen er i fugler i sin kraft, våpen, mat, styrke, fjær, fly og høyde i luften. Og han har en velstående kvinne, fordi ender er hans ly og vann, og det sies at ender er menn med fare, fromhet, disiplin og kyskhet . Og fra ordet and, ble han gitt ære og opphøyelse av en kvinne . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg tok mange vannfugler, så jeg foretok den første slaktingen, så den første, og han sa : Hvis du ikke ser vann, er det fjær som traff den . Og den som ser fuglen slå over hodet, han oppnår staten og herskeriet, for Gud den allmektige sier : “Og fuglen er proppfull, og hver har en gren. ” Hvis han ser fugler fly i hans sted, misunner de englene . Og han fortalte at noen av inntrengerne så ut som om barbereren barberte hodet og gikk ut av fuglen grønt barbert på himmelen, som om han kom tilbake i mors liv, følgelig ~ som vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm andre ganger ~ Vqsa på sine følgesvenner, og deretter til seg selv, sa han : Når det gjelder barbering slo hodet mitt i nakken min, Når det gjelder fuglen, min sjel og dens oppstigning, til himmelen, og når det gjelder min retur, min morens mage til jorden, ble han drept på den andre dagen i synet . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en fugl kom fra himmelen og falt mellom hendene mine og sa : Det er en god nyhet du vil være fornøyd med ….
…Perler : Perler er regulert i tolkningen av Koranen og kunnskap, så den som ser som om han gjennomborer en flat perle, så tolker han Koranen riktig, og den som ser det som om han solgte eller svelget perler, han glemmer Koranen, og det ble sagt at den som ser det som om han selger perler, da heller han et flagg og sprer det blant mennesker . Og å sette perler i munnen indikerer god religion. Hvis han ser ut som om han sprer perler fra ham og folk tar dem mens han ikke tar dem, så er han en nyttig forkynner . Perlen ble sagt å være en kvinne han gifter seg med eller en tjener . Og det ble sagt at perler ble født, fordi Gud den allmektige sa : ~ To gutter vil omringe dem når du ser dem, og du regner dem som spredte perler .~ Metaforen av perler indikerer et barn som ikke lever, og utvinning av perler fra havbunnen eller fra elven er tillatte penger fra noen kongers side . Mange perler er også en arv, og det er for guvernøren i staten, verden har et flagg, og kjøpmann har fortjeneste . Perlen er perfeksjonen og skjønnheten i alt . Og den som ser som om han gjennomborer en perle med et tre, han skal gifte seg med en kvinne som er forbudt . Og den som svelger perler, han skjuler vitnesbyrd med ham, og fra å tygge perler, støtter han mennesker, og den som ser det som om han kaster opp, tygger og svelger det, han lider av mennesker og støtter dem, og den som ser perler mye av det som er målt ved hopp og bærer med ærbødighet som om han hentet dem ut av havet, så treffer han tillatte penger fra kongens skatter. Som om han tellet perler, ble det sagt at de ville lide vanskeligheter . Og den som ser det som om han åpnet døren til et skap med en nøkkel og tok ut juveler fra den, så spør han en forsker om spørsmål fordi verden er et statskasse og dens nøkkel er spørsmålet, og kanskje denne visjonen var en kvinne som ville være i stand til å erobre og føde Hassans barn . Og den som ser som om han kastet en perle i en elv eller en brønn, han vil gjøre en tjeneste for folket . Den som ser det som om han har skilt mellom en perle og skallet, og tar skallet og kaster det som er midt i det, så er han en åtsler, og en stor perle er bedre enn en liten, og kanskje en stor en indikerer Koranens lange vegg . Og den ukorrigerte perlen indikerer gutten, og hvis den står skrevet, er den nabolaget, og kanskje hans spredte indikerer at det anbefales å snakke, og varianter av perler, essens og andre indikerer kjærlighet til ønsker fra kvinner og gutter . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så to menn stikke perler i munnen på dem . En av dem kommer ut mindre enn det han la inn, og den andre kommer større ut . Han sa : Når det gjelder det jeg så komme ut, så du det for meg mens jeg snakket om det jeg hørte, og for den jeg så det komme stort ut, så jeg det for Hassan al-Basri og tilbedelsen snakker mer enn det de hørte . Og en kvinne kom til ham og sa : Jeg så to perler i steinene mine, den ene er større enn den andre, så søsteren min spurte meg om den ene, og jeg ga henne den yngre, så han sa til henne: Du er en kvinne som har lært to suraer, hvorav den ene er lengre enn den andre, så jeg lærte din yngre søster . Hun sa : Jeg lærte kua og Imran-familien, det gjorde også søsteren min Imran-familien . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg svelget perler og deretter kastet dem, så han sa: Du er en mann når du husker Koranen og glemmer den, så frykt Gud . En annen kom til ham og sa : Jeg så som om jeg gjennomboret en perle, så han sa : Er det din mor? Han sa ja, hun var, og hun ble forvist. Han sa : Du har en hushjelp som kjøpte henne fra fangenskap. Han sa ja. Han sa : Frykt Gud, for moren din er hun . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om jeg gikk på perler, så han sa : Perler er Koranen og burde ikke legge Koranen under føttene dine . Og en annen kom til ham, sa han : Jeg så som om munnen min var full av perler, og jeg trekker tilbake det blir ikke fortalt, han sa : Du er en mann som forbedrer Koranen og les den, du, sa han : ratifisert . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om det var en perle i et av ørene mine som så ut som en ørering, så han sa Frykt Gud og syng ikke Koranen . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om perlene var spredt fra munnen min, så han fikk folk til å ta fra den, og jeg tar ingenting fra den. Han sa : Du er en historieforteller som sier det du ikke gjør ….
…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….
…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….
…Hvis en brann faller fra himmelen, vil folk lide av sykdommer, kopper og død, eller høye priser, ellers vil planten slå gresshopper . Og himmelen kan indikere sultanen eller palasset hans . Den som stiger opp til den med stige eller tau, han vil få et løft fra kongen, og hvis han stiger opp uten stige eller tau, vil han ha frykt for autoriteten og i ham er forfengelighet . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han var syk mens han var våken og deretter ikke kom tilbake til jorden, ville han omkomme av sin sykdom . Når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud den allmektige, for folket med lydighet og rettferdige gjerninger, og kanskje dette indikerer nærhet til imamen, sultanen, verden, faren, mannen og mesteren . Kanskje var fallet fra himmelen til jorden et tegn på ødeleggelsen av sultanen hvis han var syk . Og himmelens fall kan indikere det tørre landet . Og araberne kaller regnhimmelen fordi den kom fra himmelen . Og hvis himmelen falt på en person, og han var syk i å våkne livet, døde han, og den som steg opp til himmelen og gikk inn i den, ville motta martyrium og vant Guds ære . Nedre himmel er månens plassering, og månen er i ministerens tolkning . Hvis han så at på den andre himmelen oppnådde han oppførsel, intelligens og ledelse, og at den andre himmelen var for Merkur . Og hvis han så at han i den tredje himmelen hadde mottatt en velsignelse, min tjenestepike, en glede av glede, og at den tredje himmelen var for Venus . Hvis han så at han var på den fjerde himmelen, oppnådde han en konge, autoritet og prestisje, og at den fjerde himmelen var solen . Og hvis han ser at han er på den femte himmelen, oppnådde han politiets mandat eller en kamp, og at den femte himmelen er for Mars . Og hvis han ser at han er i den sjette himmelen, blir han velsignet med rettsvitenskap, dom, asketisme og tilbedelse, og han er fast, og den sjette himmelen er for Jupiter . Og den som ser at han er i den syvende himmel, han vil skaffe eiendom og bønder, og den syvende himmelen er Saturn . Hvis han ser at han er over den syvende himmelen, vil han motta en stor høyde, men han vil gå til grunne . Hvis himmelen er grønn, vil avlingene øke, og hvis himmelen er gul, vil sykdommen øke i den . Hvis sauer kommer ut fra himmelen, er det bytte, og hvis syv går ut, blir de forbannet av maktens undertrykkelse . Hvis himmelens porter ble åpnet, ville regnet øke . Hvis en person ser at han har stjålet himmelen og gjemt den, så vil han stjele en Koran og betale den til sin kone . Hvis han ser at han snur seg på himmelen og deretter kommer ned fra den, lærer han stjernenes vitenskap og blir nevnt . Og den som ser at han er hengt opp av et tau fra himmelen, så følger han autoritet i religionen, og hvis han ser at tauet er avskåret, vil hans autoritet bli fjernet fra ham . Og den som ser himlene, han blir adoptert i hans nærvær, så vitnet han om løgn, for den allmektige sa : (Du har ikke vært vitne til himmelen og jordens skapelse ). Og den som ser at han har falt fra himmelen til jorden, han begår en alvorlig synd . Og den som så at himmelen hadde et lys som stammer fra den, antydet veiledningen fra folket på dette stedet, og hvis mørket kom ut, tydet det på deres villfarelse . Og himmelen er et tegn på landet, festningen, hjemmet og kona, sønnen og moren, læreren og steder som er beregnet til fordel . Og himmelen indikerer ed til den som ser på den i en drøm, fordi Gud den allmektige sier : (Og himmelen er vevd ). Og den Allmektige sa : (Og himmelen er med dyrekretsen ) , og hans ordtak : ( Og himmelen og Tariq ) , og kanskje indikerte det en fantastisk bygning, og kanskje indikerte himmelen havet med sitt brodd, og på grunn av skapelsen i den av den allmektige Gud . I en drøm indikerer himmelen alt som er over hodet, for eksempel en hette og et tak, og hva fiender som sultanen er opptatt av . Kanskje oppgangen til himmelen indikerte kontrovers og sinte mennesker med misunnelse og fiender . Kanskje indikerte himmelen fengselet, og oppstigningen til det er bevis på å heve mettet ….
…En bil med sammenleggbar hette Hvis du drømmer om at du kjører en bil med sammenleggbar hette sammen med en venn eller kjæreste, indikerer dette at hendelser av en lett, men behagelig karakter vil passere raskt i livet ditt . Hvis bilen kantrer, blir moroa plutselig til prøvelser ….
…Hjulet : en mann med nytte, en troende som søker i menneskers saker fra saker av verden og religion, så den som ser at han trekker vann med det for å utføre vask med det, så har han hjelp av en troende mann som følger til Guds allmektige religion, fordi unnfangelse er en religion . Hvis han gjør vask og hans vask med det, vil alle bekymringer, nød og religion være tilstrekkelig . Og det ble sagt at bøtta betegner den som tilskrives påstanden, og fra ham førte de oss til det og det, eller ba oss, og som laget bøtta hans i en brønn, jeg så på tilstanden hans, og om han var et ekteskap søker, han var gift, så var han ufeilbarlig og hans pakt var ekteskapet, og bøtta nevnte ham, hans sædvann og brønnen hans kone, og hvis han hadde et lam En gutt, som i verset fra den Allmektige : “ Så han lagde bøtta sin og sa: Å, gode nyheter, dette er en gutt . ” Ellers vil det ha nytte av en reise eller et krav, fordi bilen fant Yusef, fred være med ham, da de helte bøtta og kjøpte den og solgte den med fortjeneste og interesse. Dikteren sa : Og han ba ikke om å leve av ønsketenking … Men å kaste bøtter i bøttene vil komme til å fylle dem i en fase og fase … Den kommer med slam og litt vann, selv om det er En bøtte-taker som søkte kunnskap, brønnen var læreren hans som han hentet sin kunnskap fra, og det han samlet vann, er hans flaks, deling og andel ….
…Føttene er i en drøm utsmykningen av en manns penger, hans standhaftighet og hans rettferdighet . Og fingrene hennes er dekorasjonene til mannens døtre, hans medhustruer og hans menn . Og hennes bein er pengene hans, som han må ri og levebrødet for . Og hår på føttene er en religion . Og føttene indikerer vognen og pengene hans, og hvis han ser føttene kutte av, vil bilen hans gå til grunne og pengene hans er borte . Og hvis han ser at han har et ekstra ben, øker levebrødet . Og hvis synderen ser at foten er blitt bedre, indikerer han sin omvendelse, og det indikerer for den vantro at han er islam . Kanskje dette indikerer fotfeste i saker og det gode resultatet i det han vil . Kanskje god fotfeste indikerer at bønnen er fullført . Se også mannen ….
…Planeten er i en drøm fra menneskets adel . Den som ser opplysende stjerner i huset sitt, vil en rekke herskere samles med ham, og hvis han ser dem i huset sitt og det ikke er noe lys for dem, vil en gruppe av de adelige samles i ulykke . Og den som så en planet, falt fra himmelen til et sted, det skjedde en katastrofe på det stedet hos en æresmann . Planetene er vanlige blant sultanene, og deres tilsyn er den sterkeste, blant de lærde de mest kunnskapsrike, og blant vanlige folk de rikeste . Og den som ser hans status som å ha mange planeter, han vil få mange avkom . Og den som ser de syv planetene, bilen, det indikerer bransjer, handel, vitenskap og sultanatet . Og den som ser en lys planet, han vil motta glede og glede, og folk blir ledet til ham . Og den som ser at planetene har gått fra himmelen, så er pengene hans borte hvis han er rik, og hvis han er fattig, vil han dø . Hvis han ser planeter på hodet, vil han bli nevnt og overgå sine kolleger . Hvis han ser at han kjører på en planet, vil han få autoritet, mandat, makt, godhet, nytte og presidentskap . Og den som ser stjernene under taket, indikerer ødeleggelsen av huset sitt slik at lyset deres vil være inne i huset, eller det indikerer at eieren av huset døde . Og den som ser at han spiser planetene, han spiser av folks penger . Og den som svelger stjernene, kan fornærme ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem . Den som absorberer planetene, han vil lære av forskere . Og den som ser stjernene spredt, er kongenes død, eller det indikerer krig . Og den som så stjernene falle til bakken fra himmelen, dette indikerte ødeleggelsen av mange mennesker . Og den som så at stjernene på himmelen hadde falt, han ble skallet og håret hans kaste . Og den som ser planetene om dagen, er bevis på skandaler og berømmelse . Morgenplaneten betyr brudens bryllup . Og de små planetene med svakt lys indikerer slaver, slaver og vanlige folk . Den som blir en planet blir rik . Og planetene som betegner vinter er bekymring og tristhet, og som indikerer sommerliv og godhet ….
…Kjeveortopedi : Det angir rekkefølgen til seerens økonomiske forhold, og det kan indikere rettferdighet etter urettferdighet, og det kan indikere reparasjon av bilen og endring av fødselsdato ….
…Og den som ser at et skip blir stjålet, det vil være bra i alle tilfeller ….
…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….
…Alawittene faller til jorden : Bevis for ødeleggelsen av de edle personene som tilskrives den . Og alt som ilden brente og plaget ham i den, og det er ikke noe håp for hans godhet eller hans liv . I tillegg til det som ble ødelagt fra karene som ikke er forgrenet som dem . På samme måte er det ikke noe håp som blir kidnappet eller stjålet der verken kidnapperen eller tyven kan se . Og varene og de skadede, håpet om hans godhet er retur av det han antydet, hans godhet og gjenoppretting, fordi han er til stede når han tar den og stjeler den på sin plass . Kidnappet og kidnappet døden ….
…Og den som ser en moder som går ut fra huset hennes, eller blir tapt, stjålet eller dør, skal tolkes for sin kone etter det han så ….
…Og den som ser at han bygger et badhus, så bygger han med en kvinne, og den som ser at han kom inn på badet, han vil bli plaget av bekymring, tristhet eller sinne, like mye som varmen fra badet, og hans straff er bra så lenge han ikke vasker med varmt vann. Hvis han bader etter det, kan bekymringen og tristheten være sterkere. Badet eller noe annet med kaldt vann, fordi det etterlot ham fra all bekymring, kvaler og sykdom, og den som så at klærne hans ble stjålet på badet, stred mot en mann med sultanen…
…Og den som ser at sverdet hans er brutt, falt fra hånden, snappet fra det, undertrykt, kastet, pantsatt, stjålet, lånt eller solgt, det skal tolkes i ti aspekter av isolasjon, hans slektnings død, en seier, en bot, forekomsten av ulykke, mangel på verdighet, et barns død, en kvinnes skilsmisse, en tjeners død og evnenes svakhet ….
…Sko Hvis du ser skoene dine skitne og slitte, forutsier dette at din unnlatelse av å svare på kritikken som er rettet mot deg, vil få fiender til å formere seg på deg . Hvis du drømte om at skoene dine var malt i svart, betyr dette en forbedring av tilstanden din og en viktig begivenhet som vil gi glede og tilfredshet i hjertet ditt . Hvis du ser nye sko i en drøm, betyr dette endringer som vil være til din fordel . Hvis skoene legger press på føttene og gir vondt, vil du være utsatt for hån mot dine irriterende venner . Hvis du ser skolissene dine løse, forutsier dette problemer, tap og helseproblemer . Hvis du mister skoene, betyr dette strid, oppgivelse og skilsmisse . Hvis du i en drøm ser at skoene dine ble stjålet om natten og du forblir med et par sokker, betyr dette at du vil lide tap, men du vil tjene penger på annen virksomhet . Hvis en jente ser at skoene ser vakre ut mens de er på beina, bør hun være forsiktig så hun ikke blir kjent med flere fremmede eller inngår relasjoner med dem ….
…Offer i en drøm er bevis på oppfyllelse av et løfte, utfrielse fra motgang og pasientens sikkerhet . Kanskje dette indikerer levebrødet og fordelene med husdyr . Hvis han i en drøm nærmet seg en kamel, kom det kanskje til fredag den første timen, og hvis han var i nærheten av en ku, kunne det komme til fredag i den andre timen, og hvis han nærmet seg en vær, kan det komme til fredag i den tredje timen, og hvis han tok med en kylling i en drøm, kan han komme til fredag i den fjerde timen, og hvis han førte den nærmere I en drøm, kan et egg ha kommet til fredag i den femte timen . Og kanskje indikerte offeret kontroll over pengedelingen . Når det gjelder offeret, er det en god nyhet om lettelse fra alle bekymringer og utseendet til velsignelse. Hvis den visjonære er en gravid kvinne, vil hun føde en god sønn, og den som ser at han ofret en kamel, ku eller vær, frigjør deretter en nakke . Og den som ser at han er et offer mens han er en slave, han skal frigjøres . Hvis den visjonære var fanget, ville han kvitte seg med familiene . Og hvis en skyldner ser ham, skal hans gjeld betales, og hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er redd, er han trygg . Og den som ser det som om han deler kjøttet av sitt offer blant folket, han vil bli frigjort fra sine bekymringer, og han vil motta ære og ære . Og den som ser det som om han har stjålet noe fra nadverden, da lyver han for den allmektige Gud . Noen av uttrykkene sa : Hvis pasienten ser at han ofrer, indikerer hans syn hans død . Noen av dem sa : at han er kurert ….
…Hvis han ser at han har stjålet en koran, glemmer han bønnen ….
…Og den som ser at han kaller kallet til bønn i en campingvogn eller et selskap de går, så anklager han et folk for å ha stjålet fra det mens de er uskyldige, fordi Gud den allmektige sier: “ Da ga muezzinen samtalen, iran, dere er tyver . ”…
…Dirham betegner i en drøm gutten som er gravid . Og det ble sagt : Det indikerer minne og ros, og det kan indikere smertefullt treff . Og noen av dem ser at dirhamene for den som traff dem i en drøm, vil være som antallet deres mens de er våken . Hvis dirhamene er i en pakke eller i en pose eller pose, vil han deponere en hemmelighet som han vil beholde for eieren . Dirhamene indikerer ord, og hvis de er gode, så er de kunnskap, gode ord og oppfyllelse av et behov eller en bønn . Og antallet dirham er antallet rettferdige gjerninger . Og de brede dirhamene indikerer en bred verden . Og den som ser stramme dirham på overkroppen, det er et håndverk han tilegner seg . Og den som ser at han skylder en person dirham, så har han et sertifikat for ham, og hvis han gir det til ham på en ødelagt måte, avviker han fra sertifikatet . Og den som så at han mistet en riktig dirham, han rådet en uvitende og hørte ikke fra det fordi han savnet riktig tale . Lydene av dirham og dinarer indikerer gode ord . Dirhamene som ikke er inngravert på dem, indikerer fromme ord . Og dirhamene som bildene indikerer på kjetteri for bæreren og eieren . De nedsatte dirhamene er en rettssak som ikke utløper . Og visjonen om å ta dirham er bedre enn å betale det . Og den som ser at han har ti dirham og det blir fem, så reduseres pengene hans til det punktet, og hvis dirhamene er fem, så blir de ti, pengene hans øker i den grad . De rene dirhamene er renheten til den visjonære religionen og hans gode behandling av hver person, og dirhamene spredt i en drøm er gode ord . Og den som så en dirham i hånden, og det ble en krone, han falt i konkurs, og hvis han hadde en krone i sin besittelse, ble det en dirham som tjente fortjeneste, godhet og råd, og hvis dirham hans returnerte halvparten, da han mister halvparten av pengene i sin besittelse, og også eller returnerer en fjerdedel . Hvis dirham blir en dinar, så tjener han, og hvis dirham blir et gullstykke, så er det borte . Og eksistensen av dirhams profitt og glede . Og den prangende dirhamen er bedrag, løgner, bryter og lever i forbudte og begår store synder . Og det ble sagt : Den som får hestedyrham, blir ropt over, og hvis han betaler dirhamene til noen, vil han gråte over ham . Og den som ser at han har mistet en dirham eller stjålet fra ham, så vil han klage på sønnen hans, eller det han ikke liker ham, lider av ham . Og den som så at han ble tatt fra ham eller gått bort fra ham på en irreversibel måte, hans barn døde . Og den som stjal en dirham og ga det almisse, han ville fortelle det han ikke kunne høre . Noen av dem sa : Dirhamene i visjonen er et tegn på ondskap, og alt som er forseglet med en skinne, og en dårlig dirham er dårlige ord . Dirham er salver som helbreder sårene i hjerter, og avverger sorg, og indikerer også bekymring . Hvis det var falskt, var det et tegn på juks i tale eller handling, hykleri og hykleri på jobben . En klar dirham er en stat, en ball eller en sum penger, og indikerer fengsel og juling, eller kjøp og salg, og det er en sikkerhet mot frykt eller overflod av levebrød . Hvis dirhamene blandes med dinarer, indikerer det svaret på bønn, oppfyllelse av behov og kur av sykdommer, og svikefulle er dårlige ord, eller en tjener som ikke har noe godt, og kan indikere oppfyllelse av behov i en voldelig måte ….
…Passasjerer av dette ordet har tre begreper : For det første : Hvis han blir sett i en drøm alene fra salen, så er han en gutt . Og hvis han blir sett med salen, så er han en gutt som stoler på ham, og de sa : Det er styrken i huset . Og det kan referere til det som blir tråkket på, for eksempel slitebanen eller matten . Og de to passasjerene kan ha oppgitt konene, de to guttene eller de to guttene . Og passasjerene er hederlige penger og presidentskap . Passasjerene indikerer en vakker slavejente, og at han er av jern med styrke, og at han er bly, indikerer svakheten i hans befaling, og at han er sølvbelagt med gull, indikerer naboen til Hassans gutter . Og den som ser at han har en stigbøyle eller to ryttere til salen sin, så får han en tjener eller to tjenere . Og den som så at passasjerene hans ble avskåret eller stjålet, hans tjener døde eller solgte ham . Det andre : Å se ham i en drøm indikerer høflighet og å oppnå mål med alvor og tretthet . Og den tredje : passasjerer i kongens hus, og hans syn i en drøm indikerer reiser og bevegelser på land og sjø, og helbredelse fra sykdommer ….
…Og den som så en funksjonsfeil i møllen, eller så at noen hadde stjålet steinen, da hadde eieren en mangel, og det ble sagt at han var syk ….
…Hun er en kvinne i en drøm . Og den som ser at han melker kamel, han vil gifte seg med en rettferdig kvinne, og hvis han er gift, har han en mannlig sønn, eller verge for staten der han samler zakat . Kamelkjøtt indikerer oppfyllelse av et løfte eller en ulykke eller sykdom eller levebrød . Og kjører på en kameljente . Og den som kamel dør, hans kone eller reisehelt, vil dø . Kanskje var kamel en kvinne med mange krangler . Og den som ser en kamel inn i en by, det er en prøvelse, fordi Gud den allmektige sier : ( Vi som sender en kamel, har prøvelse for dem, så vent på dem og vær tålmodig ). Den som bryter kamelen, angrer på det han handlet og fikk en ulykke, og den som eier en kamel, blir gift eller svigersønn eller eier et hus eller en jord . Hvis det melkes fra det annet enn melk, som blod og pus, var disse pengene forbudt . Og den som ser at en kamel er tapt eller stjålet, han forlater sin kone . Kamelen er en god kvinne, tålmodig med slit og bærende vekter . Hvis slaktet indikerer bekymringer og forfedre . En kamel i en drøm er et tre, et skip eller et palme . Og sen kamel og klyngen og kuppelen og båren . Alt det kvinnene . Og den som ser en kamel gi melk i moskeen eller i leiren, det er et fruktbart år . Se også setningene ….
…Og den som ser at han ga dinarene til noen, eller mistet dem, solgte dem eller ble stjålet fra ham, dette indikerer at hans angst og nød forsvant ….