Og den som ser at han stiger opp mens han kjører til en høyde og står på toppen av den, hvis han er verdig sultanatet, når han det, og hvis han er en sultan, går han over fienden og erobrer ham, og han er til alle mennesker prisverdig ….

…Og den som ser at båten hans har stoppet på sjøsiden, han indikerer at han blir på en reise ….

…Og den som ser at båten hans stopper på tørt grunn, det indikerer forekomsten av ulykke og nød ….

Og den som ser at han står på en brønn med en bøtte i hånden og vil lage det, så er det en reise, og han kan få penger og godt ….

…Stå ved Arafah : Det kan tyde på faste, for det som kreves av det er å stå og se når solen går ned og daggry går, og blir betalt av det hvis solen går ned . Hvis daggry bryter på den og ikke står der, savner han Hajj, som den faste personen, med sin faste, han ser solens koma . Hvis han er fraværende, er det tillatt for ham å spise og drikke . Og å spise er årsaken til livet og bevegelsen som blir betalt av den som står i Arafah . Kanskje det å stå i Arafah indikerte møtet med den elskede av gravene og de tusen utlendinger . Fordi Adam, fred være med ham , møtte Eva etter separasjon med Arafah, og det ble derfor det kalt Arafah, fordi de ble kjent . Den som står med det i løpet av natten til morgenen kommer fra de som søker behov hos kongene og andre, han vil innse hva som kreves . Jeg skjønner det . Og den som kommer til det i løpet av dagen, han vil ikke motta det han håper og forbød det han ber om, spesielt siden ordet Eufrat er i navnet Arafat . Og Arafa kan indikere markedssesongen og tidspunktet for salg . Hvis han sto ved det om natten, ville han tjene på og tjene på å kjøpe og selge det . Og hvis han sto ved oppmøtet på dagtid, tapte han på det . Arafahs dag kan indikere fredag, fordi de er enige om fortjenesten, skapelsens møte og påleggsplikten . Det kan tyde på en krigsdagsdag . Kan indikere mengdenes posisjon opp ned og Gud vet best…

…Arafah Den som ser i en drøm at Arafahs dag og han var fraværende, vil gjerne komme tilbake til ham, og hvis han krangler en god person . Arafa indikerer Hajj, og kanskje fredag, og et marked og en lønnsom handel . Og den som sto ved Arafah i en drøm, hans rang flyttet fra godt til ondt, eller fra ondt til godt, og kanskje han skiltes fra en kone eller en hederlig bolig, og kanskje hans fiende triumferte over ham, selv om han i noe av det fikk ære eller ære, og han møtte de som skilte seg, og vant mot sin fiende, og hvis han var en synder, ble hans omvendelse akseptert, og hvis han hadde en skjult hemmelighet, ville det dukke opp . Kanskje stod i Arafah et møte med den elskede som var atskilt, for den som sto der natten før daggry skjønte hva han ville og trengte, og den som kom etter daggry, skjønte ikke hva som ønsket seg ….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

…Husk Gud 91 – Masada sa i sin bok The Revelation, og Ala Bin Ziyad pleide å ha tid til å stå opp, så han sa til familien sin den kvelden : Jeg finner en periode, og hvis det er slik og slik tid, de vekker meg, men de gjør det ikke. Han sa : Så han kom til meg, han kom i søvne, og han sa : Stå opp, Alaa bin Ziyad. Med hår foran hodet mitt, så sto disse hårene foran hodet mitt, og de ble ikke stående før han døde. Yahya Ibn Bastam sa : Vi vasket ham dagen han døde, og de sto i hodet på ham….

…Hans visjoner om løgnere Musaylimah og Al-Ansi på myndighet av Nafi` bin Jubair på myndighet av Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem – han sa : Musaylimah løgneren kom på tidspunktet for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han sa at hvis Muhammad gjorde saken til meg etter ham, fulgte jeg ham og presenterte den for menneskene til mange av hans folk, så kom Guds sendebud til ham. Gud være med ham og med ham Thabit Ibn Qais bin Shammas – og i hånden til Guds sendebud et stykke papir – til han sto på Musaylimah blant sine følgesvenner og sa : ( Hvis du ba meg om dette stykket, ville jeg ikke gi det til deg, så vil du ikke gå utover Guds befaling i deg, og hvis jeg klarte å forstyrre deg, og jeg ser deg der jeg viste det som jeg så, og dette er bevist, svarer han deg på mine vegne ) Så vendte han seg bort fra ham Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem begge – og jeg spurte om ordene fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ( du ser der du viste det jeg så ) og Abu Hurairah fortalte meg at Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( mens jeg sov, så jeg i hånden min to armbånd av gull Vohemena ville Voouhy til i en drøm at Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma løgnere går ut etter meg, en blindhet og andre Musaylimah . fortalt av Bukhari Obeid bin Abdullah bin terskel, sa : Vi har hørt at Musaylimah løgner ga byen gikk ned i jenta Harith Dar var en jente bin Harith under Kraiz – og hun er mor til Abdullah bin Aamer – så Guds sendebud kom til ham for å be Gud være over ham og med ham Thabit bin Qais bin Shammas – som kalles forkynneren av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham – og i Guds Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, en bar sto over ham og han snakket til ham. Musaylama sa til ham : Hvis du vil, la oss være mellom deg og saken, så legger du det for oss etter deg, så sa profeten at Gud velsigne ham og gi ham fred ( hvis du spurte meg om denne staven, hva jeg ga du, og jeg ville se deg der jeg viste det jeg så, og denne Thabit bin Qais vil svare deg på mine vegne ) da vendte profeten seg bort fra Guds bønner og fred. Ubayd Allah Abdullah sa : Jeg spurte Abdullah bin Abbas om synet av Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham som han nevnte sa Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – fortalte meg at Allahs sendebud, fred være med ham sa ) mens jeg sover Oreet han satt i hendene mine Swaran gikk Vfezathma og Lthma ga meg tillatelse Venfajthma Aftara Voolthma løgnere gå ut, sa tjenere Gud : en – Ansi, som ble drept Fayrouz i Jemen og andre Musaylimah løgner ….

…Og den som så at han sto på stien til rette ting på sin hånd, Gud den allmektige sa: ~Og han vil lede deg på en rett sti .~…

…Døde bergarter : De avskårne steinene som ligger på bakken, indikerer kanskje de døde fordi de er avskåret fra de levende fjellene, rosenkransen, og betegner folket med grusomhet, uaktsomhet og uvitenhet, og Gud allmektig sammenlignet det med de vantroes hjerter , og de vise menn sammenlignet de uvitende med stein. Han så ut som om han eide en stein eller kjøpte for ham eller sto på den, han vant en mann for navnet sitt, eller han giftet seg med en kvinne i hans likhet i samsvar med det han har om våkenhetens tilstand . Og den som snudde seg og ble en stein, herdet han sitt hjerte, var ulydig mot sin Herre og ødela gjelden hans, og hvis han var syk, var hans liv borte og hans død ville bli skyndt, ellers slo han til, da ville bevegelsene hans bli suspendert fra ham . Når det gjelder fallet av steinen fra himmelen til jorden på verden eller i moskeene, så er han en grusom mann, en hersker eller en skatteoppkrever, som myndigheten kaster mot folket på dette stedet, med mindre de forventer en kamp. for det er en begivenhet der kretsen og angsten kommer over folket på stedet, så hvordan om steinen blir brutt Dens knuste fliker fløy til husene og husene, for det er en indikasjon på at aksjonene ble skilt i så fall og den ulykken, så alle som kom inn i huset hans fra den, falt i en ulykke fra den, og hvis folket i fattigdom fryktet dens varighet og fryktet dens konsekvenser, var steinen en alvorlighetsgrad som steg ned på stedet, i henhold til omfanget og alvorlighetsgraden av steinen Og hans tilstand, hvordan om hans fall var i sjeldne eller i bredden av maten . Og hvis det var store steiner som folk kunne kaste fra himmelen, ville pine komme ned fra himmelen på stedet, fordi Gud den allmektige drepte eierne av elefanten da fuglene kastet dem med seg, enten en epidemi eller gresshopper eller hagl eller vind eller slått eller raid og plyndre og lignende, i henhold til omfanget av synet og beviset Alertness ….

…Den allmektige i en drøm fortalte Abu al – Qasim, Hussein bin Harun, Acre, sa : Fortell oss Abu Yaqub Ishaq bin Ibrahim Ouzai, sa : Fortell meg Abdul Rahman bin Wasel Abu Zarah Alhadhara, sa : Fortell oss Abu Abdullah Altistri, sa : Jeg så i en drøm, som om oppstandelsen jeg reiste meg og reiste meg fra graven min, og jeg kom med en bamse og red på den, så steg han opp til himmelen, og det var et paradis i den, og jeg ville gå ned, og jeg ble fortalt at dette ikke er ditt sted, så han steg opp til en himmel, på hver himmel er det et paradis, til jeg ble høyere i to høyder, og jeg steg ned, så ønsket jeg å sitte, og jeg var fortalte : Sitter du før du ser din Herre, den opphøyde, den majestetiske? Jeg sa : Nei, da reiste jeg meg og de gikk med meg, så se, av Gud den salige og allmektige, Adam, fred være med ham, foran ham, fred være med ham, og da Adam så meg, satte han meg med hans rett, sittende for hjelp, og jeg sa, Herre, la sjeiken tilgi deg, så jeg hørte Gud den allmektige si : Stå opp, Adam, har tilgitt oss for deg . Bu Ali al-Hasan bin Muhammad al-Zubairi fortalte oss, han sa Muhammad ibn al-Musayyib fortalte oss, han sa Abdullah bin Hanif fortalte oss, han sa Bishr bin al-Haraths nevø fortalte meg, han sa : En mann kom til meg og sa: Er du Bishr bin al-Harath? Jeg sa : Ja, hun sa, jeg så Herren den allmektige i en drøm som sa : Du kommer som et menneske, så si til ham: Hvis jeg bøyde meg på glødende kull, ville jeg ikke ha takket meg da jeg ville ha vist navnet ditt til folk . Ahmed bin Abi Imran al-Sufi fortalte oss om Mekka, som Gud den allmektige bevoktet. Han sa Abu Bakr al-Tarsusi fortalte meg, han sa : Uthman al-Ahwal, en student fra Kharaz, sa til meg Abu Saeed, og da den tredje natten hadde gått, ropte han til meg, Uthman, stå opp, så Jeg reiste meg og ble brent . Han sa til meg : Ve deg, jeg så timen som om jeg var i det hinsidige, og oppstandelsen hadde oppstått, og jeg sto for min Herre, og jeg tordnet, og det var ikke noe hår igjen bortsett fra at det hadde dødd , så han sa: Du er den som refererer til meg når jeg hørte Salma og Buthaina, hadde jeg ikke visst at du er sannferdig i det, ville jeg plaget deg, jeg plages ikke av noen av verdens verdener ….

…Spørsmål : Er det et navn på kongen som har fått visjonen? C : visjonen som vi allerede kjente , og vi har trukket fra definisjonen , den multipliseres med handlingene til kongen, som slo henne Gud og hele synet, noe som fremgår av seeren, inkludert å slå ham på hans idealer og uttrykker ment til hans likhet, og derfor kalt et uttrykk for tolkning . Denne kongen ble fortalt : at navnet hans ( Sidikon ) ikke sto på nyhetene er tro mot denne merkelappen, men sier visjonens konge , eller kongen uten tildeling av navnet på bevisene fortalt av Ahmad i Musnad, fortalt fra Jabir ibn Abdullah at Allahs sendebud skal være med ham, sa han ~ Jeg så som om jeg hadde kommet med en datomesse og dens stubbe var i munnen min, og jeg fant i den en kjerne som såret meg, så jeg blåste den , så tok jeg en til, og jeg fant den i den, og jeg fant en kjerne i den, så jeg blåste den, så tok jeg en tredje, og jeg fant en kjerne i den, så jeg blåste den . Abu Bakr sa : La meg krysse den. Han sa : Han sa, kryss den . Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa : Det er din hær du har sendt for å hilse og vinne, så de kastet en mann og han søkte dem for deg og kalte ham, så møtte de en mann og han søkte dem etter ditt ansvar og kalte ham, så møtte de en mann og han søkte ditt ansvar og kalte på ham. Kongen sa : Likeledes kongen sa . Det som bekymrer meg fra nevnelsen av hadithen, er at den edle sendebudet kalte ham kongen, men han ga ham ikke navn, selv om han hadde et navn for å nevne ham, da han kalte andre engler, som Gabriel, Israfil, Michael, og andre . Noen beskrivelser har blitt nevnt om denne kongen, hvis ekthet jeg ikke har funnet. Inkludert det er at det som ligger mellom øreflippene og skulderen hans er en reise på syv hundre år . Ibn Hajar sa i Al-Fath : Al-Hakim sa : Gud overlot synet til en engel som var klar over forholdene til Adams sønner fra den bevarte tabletten, og han kopierte dem og ga hver sin historie et eksempel, og hvis en person sov, ville kongen ønske ham ting på visdommens vei, slik at han hadde et godt budskap, en advarsel eller vanærelse ….

…Mine Å se gruver i en drøm antyder at fienden din vil søke å ødelegge deg ved å spre dine tidligere skandaler . Hvis du sto ved siden av en gruve i en drøm, forutsier dette at du vil gjennomføre en mislykket tur . Hvis du drømmer om at du leter etter en gruve, forutsier dette at du vil delta i en mislykket, miste handel ….

…Og den som så at løver og ulver sto fast på føttene og rev dem fra hverandre, det indikerer at de unge mennene henviste til kona hans ….

…I en drøm er hun en ensom og ugjennomtrengelig mann, så den som ser at han har en pinne i hånden, vil søke hjelp av en kalkulerende mann som er hyklerisk, og som når hans krav, og erobrer sin fiende . Hvis det var hul, og han stolte på det, ville pengene hans gå, og hvis han så at de var brutt, og han var en avsatt guvernør, og hvis han var en kjøpmann, så vil Gud forlate sin handel . Og hvis han så at han hadde truffet bakken med den, ville han overvinne eieren av stedet der han sto, og den som så at en pinne hadde forandret seg, døde raskt, og den som så at pinnen hans ble ødelagt av en alvorlig sykdom, og den som så at han gikk på en pinne, han var fast bestemt på å gå ombord på skipet . Og pinnen indikerer kommandoen og forbudet og seieren over fiendene og når målet . Og hvis pinnen var fra grønne blader som indikerte abstraksjon, og hvis den var fra mandler, antydet den at den forsvant, og hvis den var fra fersken, kan den ha dødd i hans religion . Og kanskje pinnen betegnet slange eller magi . Og den som så at han slo noen med en pinne, han ville spre tungen på ham . Og den som ser at han slo en stein med en pinne og vann sprakk fra den. Hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, vil rikdommen hans øke . Kanskje var pinnen en ondskapsfull mann, fordi den er av tre, og treet er en hyklerisk mann ….

…Og det ble sagt at den som så at han sto på havoverflaten, da ville han slå noe fra sultanen som han ikke ønsket ….

…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Glass : det har ingen overlevelse, det er fra essensen av kvinner, og å se det i en beholder er mindre skadelig . Og det ble sagt at det er en bekymring som ikke har noen overlevelse, og redskapene har blitt nevnt tidligere i seksjonen vin og deres kar . Og det kom i nyhetene på myndighet av Umm Salamah, må Gud være fornøyd med henne, at hun sto opp fra sin søvn og gråt, så jeg ble spurt om det og hun sa : Jeg så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred med en flaske i hånden, så jeg sa: Hva er denne Guds sendebud? Han sa at blodet fra Hussein ble samlet i det, og snart kom Husseins sorg, fred være med ham ….

…Når det gjelder løpende og fienden, enten han var en rytter eller gikk, så indikerer det iver og grådighet. Hvis han så at han sto ved sin løp eller fienden, var han fornøyd og ikke tilbøyelig til grådighet. Noen av dem sa at den som så at han løp eller løp og kjente saken han ba om, ville snart innse det og få det, og hvis han var en rytter, indikerer det Forny reisen…

…Frykt Gud 103 – på autoritet fra muslimske Khayat, som sa : En mann sa til Ibn al-Musayyib : Jeg viste meg å urinere i hånden min, så han sa: ~Frykt Gud,~ hvis en kvinne som er forbudt kommer i kontakt med du, så se, og det er en kvinne mellom henne og ham som ammer . 104 – Og en annen kom til ham og sa : O Abu Muhammad, jeg ser som om jeg urinerte i en olivenlund. Han sa : Se under deg, en kvinne under deg, hvis ekteskap ikke er tillatt for ham . 105 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann – som betyr Saeed bin Al-Musayyib – sa til ham at jeg så en due som falt på fyret på moskeens fyr, og han sa : Al-Hajjaj gifter seg datteren til Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Al-Hajjaj giftet seg med Bint Abdullah bin Jaafar, så Abdul-Malik bin Marwan skrev til ham og hadde til hensikt å skille seg fra henne, så han ble skilt fra henne . 106 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann kom til Ibn Al-Musayyib og sa : Jeg ser at en geit kommer strammere folden, og han sa : Slakt den, sa han, slaktet, sa han : Ibn Umm Sala’a døde, så hva før han kom at han hadde dødd, sa Muhammad ibn Umar – betyr Allowavdy – var sønnen eller Slae, en mann av lojale mennesker i byen søker folk 107 – en mann med forståelse av Musayyib-sønnen han ser i søvn Konhh kjempe i brannen, sa han : hvis ikke Raaam ratifiseres, ikke engang ri på sjøen og dø ble drept, sa han : han red sjøen skal bli helbredet på undergang og drept En ny dag (2) med en sverd (3). 108 – fra hippocampus bin Obeid – Allah ibn Nawfal sa : spurte gutten ikke genererte meg, jeg sa til sønnen til Musayyib : Jeg kan se at han la i steinegg , sønnen til Musayyib sa : kylling Agamy spør en grunn til perserne sa Vtsrit Fuld Li ikke var Azld meg (4). 109 – På autoritet fra muslim al-Khayyat sa han : En mann sa til Ibn al-Musayyib : O Abu Muhammad, jeg så som om jeg satt i skyggen, så jeg reiste meg opp til solen , så Ibn al- Musayyib sa : Av Gud, hvis du hadde rett, ville du komme deg ut av islam, Abu Muhammad, jeg gikk ut til jeg gikk inn i solen og satte meg. Han sa : Du hater på vantroen, sa han : Så han gikk ut på tiden til Abd al-Malik bin Marawan og ble tatt til fange, og han ble tvunget til å vantro, så han kom tilbake og kom så til Medina, og han var gitt valget med dette (5). 110 – På autoritet fra Ghaleb Al-Aqili sa han : Saeed bin Al-Musayyib kom for å komme og sa : O Abu Muhammad, jeg så magi i ansiktet hans, som om Moses kjempet mot farao, så han sa til ham : Hvem er seieren ? Han sa : Moses beseiret farao. Han sa og ropte øverst på stemmen : ~Ibn Marawan og Kaaba-herren omkom – tre ganger .~ Så kjente han eieren av byen, så han gikk ut til han sto på hodet og sa : Du ønsker døden til kommandanten for de troende. Jeg håper at Gud vil drepe deg foran ham. Saeed sa : Historien din vil bli avslørt til ni dager , han sa : De ble bare ni dager til en passasjer kom med sin død og den nyfødte tok sønnen ….

…Og den som ser at han er i et skip, så er han i et skip, han er syk eller fengslet, eller noe som forhindrer ham i å stå opp i saken hans, og skipet kan være hans utfrielse fra det han frykter og advarer. og det kan være en kvinne. Hvis han er singel, gifter han seg og den som ser at han bygger et skip eller eier det, kjøper det eller er begavet til ham eller er i det, blir gift. En kvinne eller han kjøper en tjenestepike og den som ser at han var på et skip og går ut av henne til land, så vil han bli frelst fra nød, inneslutning, bekymring, sorg, ulykke og sykdom, og den som ser at skipet fortsetter sin gang, bekymringen er svakere og skyndte seg å forlate eieren fra ham, selv om han er fengslet så lenge han er i fengsel, eller han er syk i lang tid, eller en tur er umuliggjort for ham, eller han ba om en sak som han ikke nådde, og den som så at skipet sto i det stillestående vannet, som var vanskeligere for ham og for hans flukt, og det ble sagt at den som så at han var i et sjøskip eller i elven, så går han inn i en sultan eller en hersker, og den som ser at han stiger opp til et skip fra midten av havet etter at han er sikker på ødeleggelsen Han var skyldig, angret på sin skyld, eller en fattig pr. en velstående sønn, eller en pasient som søkte kunnskap, eller en bekymret person som fortsatt var bekymret, eller en enslig mann som giftet seg eller ble venn med en tjenestepike, og den som så at han var på et skip og sank og ga ham fred, da drukner han i en verdslig sak, og hans konsekvens er god, og den som ser at skipet hans er ødelagt av ham og deretter overgår styrene hennes, det er en ulykke hos en far eller onkel eller lignende, fra fare Han har og kan indikere eiers død, og den som ser at skipet hans flyter i luften, så er det hans død uunngåelig…

…Belønningen for å forbanne ledsagere 84 – Han sa : Al-Qayrawani sa : En sjeik fra folket i al-Fadl fortalte meg : Abu al-Hasan al-Muttalibi, imamen til profetens moske – må Guds bønner og fred være over ham – fortalte meg : Han sa : Jeg så et mirakel i Madinah. En mann forbannet Abu Bakr og Omar, og de sa : Å Guds sendebud, dette som skader oss og Aspena, sa til meg, Allahs sendebud – fred være med ham -: (( du dette, o Abu Qais )) ? Jeg sa til ham : på, og jeg har en mekanisme vendt til det punktet av hånden hans har inkludert hans fingre og utvidelsen av dens årsaker og sentralt og ment mine øyne, sa han : at jeg løy, så Gud satte øynene dine og la fingrene i øynene mine, og jeg våknet av søvnen min mens jeg var i denne tilstanden. Han pleide å gråte for folks beste og kunngjorde omvendelse 85 – På myndighet av Abu Hatim Al-Zari på myndighet av Muhammad bin Ali sa han : Vi satt i Mekka i den store moskeen, så en mann sto halvparten -svart og halvhvitt og sa : Å O folk betraktet Pei Vanni du henter de to sjeikene og Achtmanma mens jeg sover den samme natten hvis du kom til meg og data han løftet hånden Vltm ansiktet mitt, sa Li : O fiende av Gud, punk ikke du forbannelse Abu Bakr og Umar – må Allah være fornøyd med dem – ble og jeg er i denne saken (1)….

…Raad betegner i en drøm frykt for sykdom, bekymring eller alderdom . Kanskje dette indikerer pasientens utvinning, alvorlighetsgraden av humøret og fremveksten av hans styrke. Han sa : Så og så tordnet : hvis han jobbet hardt og sto opp i saken ….

…Og den som så at et dødt hav sto mellom ham og veien, og hvis han var på reise, ville han kutte av veien, og kanskje det ble hindret av sultanen eller som en gudinne ….

…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….

…** Revelation Mobile fra Abu Amir ibn Anas fra farens onkler til Ansar sa : ta vare på profeten fred være med ham hvordan folk samler dem og ble fortalt : fokuserte banneret for tilstedeværelse av bønn. Hvis de så tillatelse som hverandre ikke likte, sa han : han husket sin Alguena – betyr Alhbor – Shaboor jødene likte ikke det, og han sa : ( Han er fra jødens kommando. ) Han sa, så han nevnte ham klokken, og han sa (Det er fra de kristnes befaling ) . Så dro Abdullah bin Zayd mens han var interessert i dem, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg så kallet til bønn i hans søvn. Han sa : Så i morgen ba Guds sendebud være med ham, og han fortalte ham, og han sa : O Guds sendebud, jeg er en som sover og våken, da han kom til meg, og han viste meg kallet til bønn. Han sa : Umar ibn al-Khattab hadde sett ham før det, så han holdt det i tjue dager. Så sa han til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så sa han til ham : ( Hva hindret deg i å fortelle meg ) Han sa : Abed gikk foran meg, bin bin Zaid, du skammet deg, så Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, sa : ( Yabal, stå opp og se hva Abdullah bin Zaid beordrer deg til å gjøre ) Han sa : Da ga Bilal tillatelse . Og på autoritet fra Abd al-Rahman bin Abi Laila sa han : Ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte oss at Abdullah bin Zaid al-Ansari kom til profeten, må Guds bønner og fred være med ham og sa : Å Guds sendebud, jeg så i en drøm som om en mann reiste seg og mot ham var to grønne mot en veggrygg, så han fikk et øre til å bøye seg og sette seg ned. Kada . Han sa, så hørte Bilal det, så han reiste seg og kalte det andre øret, og han sto ved to og satte seg to føtter ….

…Og upartiskhet : mens du jobber på jobben, bevis på at du blir pisket og spikret av sin egen vilje . Den som ser seg naken og fratatt klærne, han har fiender på stedet han så, og han overvinner dem . Hvis nakenheten ikke blir avslørt, overvinner han dem ikke . Hvis han dekker sine private deler med noe eller med hånden, blir han ledet til dem og rømmer fra dem . Hvis han bare ser en linseduk i midten, prøver han å tilbe . Hvis han ser seg upartisk søke noe, oppnår han den tingen like mye som den er upartisk. Når det gjelder nakenhet, hvis han ikke har arbeid med ham, er det en prøvelse og forsakende lydighet og et uanstendig angrep . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at en mann som sto midt i moskeen, betyr Basra-moskeen, knapt, med et sverd i hånden som slår en stein og bryter den opp, så Ibn Sirin sa til ham : Denne mannen skulle være Hassan Al Basri . Mannen sa : Han og Gud han er . Ibn Sirin sa : Jeg visste at den som er abstrahert i religion, betyr moskéens plassering, og at sverdet han brukte til å slå tungen med, som med hans ord bryter sannhetens stein i religionen ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser det som om han ber i helligdommen : det er gode nyheter, fordi Gud den allmektige sa : ~ Englene kalte ham mens han sto og ba i helligdommen .~ Hvis den visjonære var en kvinne som fødte en sønn . Og den som ser det som om han utfører en annen bønn enn sin tid i mihrāb, så vil det være bra for hans etterspill . Hvis han ser at en, to eller tre dråper mihrāb er utslitt, blir hver dråpe av Ibn Bab Wajih født av ham . Og mihrab var opprinnelig en sjef imam ….