…Når det gjelder døden, den som ser at han har dødd og folk gråter for ham, eller vasket og innhyllet ham, bar ham på kisten eller begravde ham i graven, det hele indikerer korrupsjonen i hans religion, og det er håpet at denne avdøde har rett til sin religion med mindre han blir begravet. Hvis han ble begravet, møtte Gud annet enn omvendelse med mindre han så at han bodde og forlot graven Etter begravelsen, omvender han seg og den som ser at han ble fortalt at du aldri har dødd, da vil han dø martyr, og den som ser det han har dødd og det som den døde kroppen skylder, og den som ser at han har dødd og det som er på ham, er det dødes legeme, og ingen gråter over ham, ble ikke vasket og ble ikke innhyllet, han reiser. Han så at han gikk ut fra et kalt land til et fruktbart land, så flyttet han fra kjetteri til en sunnah, og hvis han så at han gikk ut fra det fruktbare landet til et kalt land, flyttet han fra Sunnah til kjetteri og hvem som helst så at han kastet hendene fra skitten, så ville han være fattig, og hvis han var syk, døde han og den som så at han var død i gravene I lang tid reiser han langt unna og følger med de uvitende og umoralsk folket , og den som ser at han døde og deretter levde, han reiser langt vekk og kommer tilbake, og den som ser at han døde og ble båret på nakken på mennesker, da treffer han en hersker og utfører sitt befal, men ødelegger hans religion og er håpet på godt senere, med mindre han blir begravet og som ser at han døde. Han så ikke en grav, en skjort, en begravelse eller gråt, for det er en trøst for den visjonære som er i den. Og den som ser at han er pakket inn når de døde er pakket inn, så er det hans død, og den som ser at en levende har dødd og t da han bodde, da frafaller han, vi søker tilflukt hos Gud fra det. Og den som ser at imamen har dødd, forekommer korrupsjon i seerens religion, og noen av dem sa at den som så at imamen døde, da går landet tilbake til korrupsjon og dreier seg med det Han ødelegger, og den som ser at en av foreldrene hans døde, så er hans verden borte og hans tilstand bortskjemt, og hvis han er en av studentene i det hinsidige, vil hans arbeid bli suspendert, og hvis han ser at broren hans døde, hvis han er syk, så er det hans død eller død av et av hans aspekter. I et av øynene og en av hendene hans, og den som ser at hans kone døde, ødelegger hun næringen sin, og det ble sagt at han ville bli rik og ha nytte av penger fra en løsning, og den som så at sønnen hans døde, han ville bli frelst fra fienden, og den som så at datteren hans døde, fortviler han av glede. Ibn Sirin sa at guttens død er sikkerhet fra en fiende, og arven og jentas død er en retur fra Håp i ham er glede, barnets død og farens død, forvirrende saker på grunn av hans levebrød og morens død. Mangelen på tilgang til formålene og oppnåelse av dem og tristhet og den som ser en av hans slektninger har dødd, det er en reduksjon i hans evne, konas død er paradis og den gravide kvinnens død er veldig god og bra for henne. Fra der han ikke håper på det, og den som ser at en gravid kvinne har dødd, vil hun føde en mannlig sønn. Han var fornøyd med ham og kanskje døden indikerte en skilsmisse, og den som så at en kjent person hadde dødd mens han sørget for ham, da skjedde en ulykke for dem begge, og den som så at han døde blant et folk, ville bli involvert i deres handlinger og det ble sagt at han ville dø som kjetteri eller han reiste på tur, han ville ikke komme tilbake fra ham og den som så at han bar en død person, ville slå forbudte penger. Og den som ser at han slepte den avdøde på bakken, får han synd, og den som ser at han har fraktet de døde til gravene, da han gjør det rette, og hvis han tok det med på markedet møtte han sitt behov og hans handel brukt, og den som ser at en vitenskapsmann har dødd, indikerer han at kunnskapen og sharia er ugyldig der, og den som ser at noen av mennesker av innovasjon har Han døde, så er han bec oming mer tyrannisk og den som ser at en håndverker har dødd, det indikerer en depresjon av hans arbeid, og den som ser at hans tjener, hans tjener eller hans tjener har dødd, så mangler han sin pomp, med mindre han har noen andre, da stopper han noen ting, og den som ser at vennen hans døde, enten seeren dør eller mister sin venn, og den som ser at dyret hans er død, det er ikke noe godt i ham, og hvis han har andre ting, så er han lettere, og den som ser at noe av dyret har dødd mens han ligger, og hvis det har en hjørnetann eller en klo, indikerer det seieren til fiendene, spesielt hvis typen er skadelig og neglen er mer og kanskje mer indikativ på sikkerhet og sikkerhet, noen av dem sa at hvis de så at en ukjent gammel mann hadde dødd, indikerer det at bestefaren hans ikke produserer noe som han hadde tenkt, fant han i ham, og den som ser at en ukjent kvinne har dødd, hans verden forstyrres…

…Hvis du besøker i en drøm, så forutsier dette glade hendelser som snart vil skje . Hvis besøket ditt mislyktes, indikerer dette at det er ondsinnede mennesker som jobber for å ødelegge gleder og lykke . Hvis en venn besøker deg, forutsier dette at du vil høre gode, glade nyheter . Hvis vennen virker trist og sliten, vil besøket bringe dårlige nyheter med henne, og det kan oppstå bekymring og bekymring . Hvis en venninne besøker deg og hun har på seg svart-hvitt og ser blek eller syk ut, vil det være en trist ulykke for deg, ellers blir du alvorlig syk ….

…Cup Hvis du drømte om en kopp, betyr dette at du vil ha glede som forårsaker zina for andre . Hvis du knekker en kopp, forutsier dette at du ikke kan kontrollere vennen din ….

…Når det gjelder skorpionen, dreier den seg på ansiktet til en svak fiende uten en skadelig religion med tungen, et ømt som ikke skiller mellom fienden og vennen ….

…Hans syn i en drøm indikerer kongen eller dommen, og kanskje har vanskeligheter kommet til ham, og han oppnådde fra Gud den allmektige den store statusen med en god konsekvens i det hinsidige . Kanskje hans visjon tydet på kvinners prøvelse . Og hvis seeren var en isolert hersker, og han kan svindle med en rik og hederlig kvinne . Hvis søkeren gir næring fra fugler, eller tar med nisser eller lager flasker, vil han ha nytte av det . Og han kan seire over fienden etter å ha vunnet ham og beseiret ham . Og den som så Salomo, fred være med ham, Guds allmektige nåde dukket opp på ham, og kanskje hans syn tydet på kunnskap om språk eller pasientens sikkerhet, og at navnet hans er sunt, akkurat som hans navn er sikkerhet . Akkurat som Abraham er lettet, i motsetning til Noahs syn, skal fred være med ham, slik at det å se ham i en drøm indikerer pasientens død, og fra ham sørget han . Den som ikke adlyder ham i en drøm, er et sladder, og hvis han er syk, vil han dø . Visjonen om fredsringen fornyer mandatet til de som regjerer . Og den som ser ham, fred være med ham, hans reiser vil øke og han oppnår en tilstand der fienden og vennen adlyder ham . Og den som ser ham, fred være med ham, tjener penger, får eiendom og får godt og trygt ….

…Falling Hvis det å falle i en drøm er fra topp til bunn, indikerer det overgangen av forhold fra godt til ondt, eller fra en kone til en annen, eller fra utførelse til utførelse, eller fra land til land, eller fra lære til lære . Hvis den som kom ned i en drøm var god mat eller gode mennesker, indikerer det god tilstand . Og hvis han i en drøm kom ned til en ruin eller et ødelagt dyr, indikerer det en dårlig konsekvens, og kanskje indikerer det knapphet og elendighet med det han har av penger, sa den allmektige : ( Og hva er nødvendig for pengene hans hvis de forverres ). Og den som faller fra baksiden av et hus og knekker hånden eller benet, han vil lide en ulykke med seg selv, pengene sine eller vennen sin, ellers vil han lide hat fra sultanen ….

…Al-Hanat er en konge som kongene er lydige mot, eller en kjøpmann som presiderer over en nabo . Eller en produsent som adlyder tiltaket . Den som ser det som om han kjøpte hvete fra hvete, spør han sultanen fra staten . Hvis han ser det som om han solgte det uten å se prisen, avstår han i denne verden og takker Gud den allmektige for hans velsignelser, fordi alt takket ham . Og den som ser som om han eier hvete og ikke berører den og ikke trenger den, da blir han plaget av ære og ære, fordi hvete er den mest hederlige maten . Hvis han så som om han fulgte hennes forespørsel og trengte den eller rørte ved den, ble han rammet av tap og vanære, og han ble avskjediget selv om han var guvernør, og en forskjell mellom ham og hans slektninger, ifølge historien om Adam , fred være med ham . Selgeren av mel og bygg er, som spelt og møller, en mann opptatt med sin sjel og sin verden. Hvis han ser en fresende gammel mann, finner han mannen, og hans visjoner indikerer at hans levebrød påvirkes av vennen . Hvis han så en ung møller, ville han skaffe seg levebrød med fienden sin . Hvis han ser at han er en møller som har malt mat i den grad det er tilstrekkelig, så er hans levebrød tilstrekkelig, så er også malingen over tilstrekkelig . Og den som ser seg selv som møller, han verdsetter seg selv og familien ….

…Eddik er penger i en drøm med fromhet, velsignelse, lang levetid og mangel på moro . Og en glede for de som spiser det med brød . Al-Dardi fra ham falt penger med liten fordel og svak . Og eddik og skrubbing går og farges . Og hvis en person ser at han drikker eddik, indikerer det fiendskapen til hans husstand, og det er på grunn av innsnevringen som blir utsatt i munnen . Å drikke eddik for en fange er bevis på frelse . Og det ble sagt : Det som opprinnelig var eddik, er et tegn på levebrød og velsignelse, og hva som helst som er mangelfullt, er et tegn på å anstrenge seg for årsak, motgang og vanskelig forfølgelse . Eddik kan indikere en mangel på kone, barn eller arbeid, og kanskje indikerer det sikkerhet mot frykt og betaling av skade og fiender . Og kanskje indikert av tilbedelse og bærer dens vanskeligheter . Kanskje eddik refererer til eddik, som er vennen ….

…Når det gjelder krokodillen, er det en fiende som vennen ikke kan være trygg fra. Hvis han så at han hadde truffet en krokodille, ville han også slå en mann, og det ble sagt at krokodillen er en urettferdig og svikefull autoritet ….

…Noen av uttrykkene sa at han så at han holder tilbake eller kupper en verge, skriver en bok om ham, etterligner en tillit eller gifter seg . Hvis Hajim er en gammel mann, så er han bestefaren . Hvis det er ukjent, er det sterkere . Og hvis han er blandet sammen, er det vennen hans . Og hvis han er ung, så er han fienden hans . Og hvis størrelsen er konge, vil han vinne den . Og hvis størrelsen på en sjeik stiger over bestefaren . Og størrelsen på en ung mann vant fienden sin ….

…Elektrisk stolpe Hvis du ser en elektrisk stolpe i drømmene dine, vil en fremmed bevise for deg at han er den mest lojale vennen i den tida det haster . Hvis du faller på en elektrisk stolpe, må du overvinne bedrag eller fiender som vil falle på deg . Hvis du ser en elektrisk stolpe komme din vei, vil det være mye ulykke i livet ditt ….

…Når det gjelder cupping : Den som tror at han holder tilbake eller cupping en verge, eller etterligner en tillit, eller skriver en tilstandsbok på den, eller gifter seg, fordi nakken er gjenstand for tillit . Hvis en tilstand giftet seg med en hushjelp og ba ham om vedlikehold og hva han ikke tålte . Hvis han ikke fastslo, ble det ikke krevd underholdsbidrag fra ham . Hvis al-Hajam er en velkjent sjeik, så er han vennen hans . Hvis han er en ung mann, så er han hans fiende som det er skrevet en bok med betingelser eller religion på . Størrelsen på en ung mann har vunnet en fiende . Og de sa at cuppingsykdom er borte, og de sa mangel på penger . Og det ble sagt at den som så en kopp av størrelsen, da vil det være en fordel for ham . Hvis han hadde myndighet til å avskjedige ham . Hvis han ble kuppet og det ikke kom noe blod ut av ham, begravde han penger og ble ikke veiledet til det, eller han betalte et depositum til noen som ikke betalte det til ham . Hvis blod kom ut av ham, ville kroppen hans være riktig det året . Hvis en stein kommer ut i stedet for blod, føder kona hans noen andre, og den gutten blir ikke akseptert. Hvis sløret går i stykker, skiller han seg fra kona eller dør . Og det ble sagt at den som så at han hadde samleie, fikk overskudd og penger . Og det ble sagt at cupping var en skade for Sunnah, og det ble sagt at det er en befrielse fra nød . Det ble fortalt at Yazid ibn al-Muhallab var i varetekt for al-Hajjaj, og han så i søvne at han cuppet for å unngå fengsel . Maan bin Zaida så ut som om han cuppet, og baldakinen hans var farget med blodet, og da det skjedde, kom to løver inn i ham og drepte ham ….

…Hånden er i en drøm mannens velvilje, ryggen og støtten . Den som ser at hans hånd er lang og sterk, og at han er en hersker, da vil han seire med sine fiender og kraften til sine medhjelpere og sine hallikere . Og den som ser at hendene hans er spredt, er en sjenerøs mann som bruker alt det han har . Og den som ser at han går på hendene, da er han avhengig av noe han ber om på sin bror, sønn eller partner . Og hvis han ser at hans høyre hånd er laget av gull, vil hans inntjening og undertrykkelse være borte . Hvis han ser at hans venstre hånd er hans ord, benekter brødrene ham eller hans kone eller partner fornekter ham . Og hvis han så at hånden hans førte den under armhulen og deretter tok den ut, og den hadde et lys, og han var en student av kunnskap som vant en ledelse i sin kunnskap, selv om han var en handelsmann som vant et presidentskap og en hann . Hvis det kommer vann ut av hånden, vil han få penger . Og hendene angir rang og de to sønnene og staten, og de indikerer de gode gjerningene til den som tar og gir med hendene . Høyre hånd indikerer en sønn, far, venn eller den som tar riktig sted for deg . Og venstre hånd betegner kvinnen, moren, søsteren, datteren og slavejenta . Hvis han ser at han har mistet en av hendene, indikerer det at han har mistet noen av menneskene som denne hånden pekte på . Og den som ser hånden avskåret, indikerer at broren, vennen eller skribenten døde, eller at intimiteten mellom dem har falt . Og den som ser en lengde i hånden, han vil være for lang for folk . Med takk, nåde, raushet og raushet . Og den som ser en hersker som kutter av hender og føtter uten kontrovers, da omvender han seg . Og den som ser at han ikke har noen hånd, så er han en elsker . Og den som så fra guvernørene at hans hender og føtter var avskåret . Det er isolert . Og den som så at hendene hans var sammenbundet, antydet at han var gjerrig . Og den som så at han gikk på hendene, han brukte dem til pensjonen . Og den som ser at han skjærer hendene med en kniv, han vil undre seg over noe, for Gud allmektig sier : ( Da de så ham, fikk de ham til å vokse opp og kutte i hendene .) Og den som så at hans ed var lammet, hans levebrødet ville opphøre, ellers begikk han en alvorlig synd . Og den som ser at hånden hans blir gull, indikerer at det som er i hans hånd har gått . Og den som ser at hans hånd er blitt en profets hånd, så leder den allmektige Gud et folk på hendene og driver godhet og velsignelse til ham . Og hvis han så at han hadde skåret hånden i en skål med blod, ville han være i fare for oppvigling . Og den som ser at han spiser hånden eller deler av den, så gjør han noe han angrer på, eller det er urettferdig, fordi Gud den allmektige sier : (Og den dagen undertrykkeren biter på hendene ). Hånden gravert med henna er en ydmykelse, et behov eller en nødvendighet . Og den som ser at hans ed blir avskåret, han vil sverge en umoralsk ed, og det kan tyde på tyveri, og den som har hendene og føttene avskåret, han vil dø, og kanskje fengsel, begrensning eller alvorlig sykdom, og det kan være fattigdom eller trenger . Og den som har en hånd så lenge at den har blitt som et spyd, da er han urettferdig, han utfordrer folks ære . Og den som har fått hånden avskåret, han er fraværende i sin familie, eller han vender seg bort fra sitt arbeid, eller blir avskåret fra livmoren, og han kan stoppe incest og synd . Det rare er at hvis han så at hånden hans var avskåret og blod strømmet ut av det, traff han penger og vendte tilbake til landet sitt . Og den som ser at hendene er løftet, da er han fattig av penger eller mangel på penger fra en sønn eller bror eller kunnskap eller nyheter, og hånden indikerer bransjen som er utstedt av dem, løftet om troskap og pakt . Kanskje å miste en hånd indikerer behovet for spørsmålet . Og kanskje en god hånd indikerte seier over fiendene . Den som så at han ristet på hendene, antydet et tomrom for arbeid og boikott . Rikdommen i hånden er bevis på korrupsjon av religion . Og den som har mistet hendene og er et av folket til lydighet, hans tillit til Gud den allmektige er god . Og hvis hendene økte, indikerte han sin grådighet for verden og sin interesse i å vinne den . Og den som har hånden på syv, savner bønnen og følger ønsket . Og den som blir venstrehendt, det er fordel og levebrød, for etter vanskeligheter er det lett . Se også håndflaten ….

…Og den som så at han bar en løve, det indikerer forsoning med fienden eller nærhet til sultanen ….

…Og den som ser en løve som en indikasjon i huset sitt, da vil han lide av trøst, godhet og langt liv, og hvis det er en pasient i den, indikerer han at og den som ser at han har slått fra løvens hud, bein, kjøtt, nerve, hjerne eller hår noe, så vil han lide en arv ….

…Kjøring er i en drøm underdanig mens du forfølger . Hvis et menneske ledet ham, er han etterlyst ved å drepe eller såret et menneske . Og hvis han blir ledet av en løve eller en knust fugl, er det en ydmykelse som rammer ham fra en hersker, eller en plage som rammer ham fra en sykdom ….

…Og den som ser at en løve tråkker, det indikerer en reduksjon i hans ære og hellighet, og forekomsten av skadelige effekter fra ham ….

…Den som ser hodet kuttet av seg i en by eller lokalitet eller ved en port, så kommer høvdingene for folket til det stedet, og hvis han ser at han spiser av dem eller tar noe, er det gevinsten på penger og fordel, og den som ser at hodet er stort, så er det en økning i pengene hans, og hvis han har en stilling, så øker stoltheten, og hvis det ellers er så bra i alle fall, og den som ser at hodet er lite, så motsatt av saken, og den som ser at hodet hans er som hodet til en elefant, hest, løve, muldyr eller esel, så er det prisverdig, og hvis det er som hodet på en kamel, storfe, sau eller gris , så er dette ikke Mahmoud, og noen av dem sa at han så hodet sitt som hodet til et dyr. Det er tillatt å spise det, så det er ikke noe galt med det, og hvis det er noe det ikke er tillatt å spise, så er det ikke noe godt i det. Og noen av dem sa at det er penger og hode å se hodet på dyr. Hvis det er fra det som spises, så er pengene en kone, og hvis det er fra noe som ikke kan spises, er det forbudt. Fordel, så vel som om han inkluderte ham i det som ikke burde være som ham i oppvåkning…

…Den som ser som om han kjemper mot en stor løve og slår ham, han vil slå en blind konge ….

…Hunnen er stedet for hårplanten . De to kvinnene kan referere til ektefellene, foreldrene eller øyenbrynene ved døren . Kanskje det indikerer pengesekken, eller foresatte som ikke er gyldige til å gifte seg, unntatt med dem . Kanskje testiklene indikerte granateple . Og den som ser at testiklene hans er blitt kuttet, eller at han ikke liker dem, så vil hans fiender få seier over ham så mye som han har fått fra testiklene . Og det ble sagt : Bare menn blir født til ham . Og det ble sagt : Han arver penger fra blodpenger . Og den som ser at testiklene hans har blitt store for ham, han skal bli bevart, slik at hans fiender ikke når ham dårlig . Og det ble sagt : Det er mange kvinnelige avkom . Og den som ser at testiklene hans er i hendene på sine fiender, hans fiender vil nå ham like mye . Testiklene kan indikere kvinnelige slektninger, for eksempel to søstre, to døtre, to koner eller en mor og tante, så det som skjedde i dem er en ulykke i en av dem . Hvis han så at testiklene hans ble kuttet, hvis han hadde to pasienter, døde hun, og hvis han hadde to koner, døde de eller forlot dem . Testiklene kan indikere pengene, og hvis han ser dem bli avskåret, kreves det at han tar penger fra ham to tusen eller to hundre eller to dinarer, og hvis han ikke hadde noe av det, ville hans avkom bli kuttet av, og hans levebrød var ikke mulig, og Guds velsignelse ble tatt fra ham . Og den som ser venstre testikkel hentet ut av ham, hans barn vil dø, og det er ikke født noe barn for ham, og hvis han ser at han ga det med godhet fra ham, vil det bli født et barn for ham . Og testiklene kan indikere forfølgelse og bevegelser . Testikelen indikerer hva en person sover på fra sengen eller puten under hodet . Hvis kvinnen ser at hun har to kvinner, kan hun ha unnfanget tvillinger . Og hvis en mann ser at testiklene hans er avskåret fra en sykdom med løve– eller revesykdom, og kanskje han skilte seg fra sin kone, solgte slavejenta, mistet barna sine, delte ut hans, sekken eller vesken og mistet penger, og hvis han var opprørende, ville vekten hans opphøre ….

…Al-Hassa : betegner menn og kvinner, unge kvinner og telles hvite dirhamer, fordi det er fra jorden og på utenatlagring og telling, på grunn av kunnskapen eller poesien studenten har lidd, pilegrimsvandringen og kaste av steiner, grusomheten og nød og fornærmelser og bagvaskelse . Den som så en fugl komme ned fra himmelen til jorden, tok da en rullestein og fløy med den, og hvis den var i en moske, omkom en god mann eller en av de rettferdige fra den, og hvis den visjonære var syk, og han var blant de gode menneskene eller noen som også ba i det, og ingen involverte ham i sykdommen. De som også ber i det, så er personen med visjonen død, og hvis han hentet rullestein fra en kirke, er hensynet til pasientens korrupsjon som den vi presenterte, og hvis han hentet den fra et hus eller fra et ukjent sted, så går pasienten til personen som hadde synet fra et barn eller andre, tapt, som for den som plukket opp en del småstein og skjebnen i klærne eller svelget det i magen, og hvis han plukket den opp fra en moske eller et lærdomshus eller en mannlig krets, han regnet fra kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minnet og uttalelsen like mye som han hentet fra beleiringen . Hvis det blir plukket opp fra markedene eller fra dekar og trerøtter, så er det fordeler fra verden, og i dirham består det for ham på grunn av frukt eller planter eller fra handel og megling, eller fra å be og gi veldedighet til hver person i henhold til sin bekymring og vane i sin oppvåkning . Hvis fangsten hans er fra havet, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en forsker hvis det er hans forespørsel, eller en gave og en lenke fra en velstående kone hvis hun har en sønn eller noe lignende . Når det gjelder den som kastet den i sjøen, gikk pengene hans inn i den . Og hvis han kaster henne i en brønn, tar han penger for å gifte seg eller kjøpe en tjener . Og hvis han kastet det i regn eller under matforhold, eller i et forrådshus på sjøen, kjøpte han med det han hadde eller så mye som han kastet det, en handel som bevises av stedet der han kastet det som var med ham . De vanlige folk si : Så-og-så kastet det han hadde av dirham i hvete eller olje eller noe annet . Hvis han kastet et dyr, som en løve, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende . Det var i løpet av Hajj-dagene, og det ble innvarslet av pilegrimsreisen og kastingen av steiner i fremtiden for hans kommando, fordi opprinnelsen til kastingen av steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være på ham, å kaste djevelen når den ble presentert for ham, og det ble Sunnah for hans sønn . Hvis dette ikke ble gjort i løpet av Hajjs dager, var rullesteinen hans bønn mot en fiende eller en umoralsk person, eller forbannelse og fornærmelse av ham, eller vitnesbyrd om å vitne mot ham . Og hvis han kastet dem mot disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen være en bakbiter og snakket i rettferdighet og kvinnene beskyttet ….