…Og den som så at han slo en stein med en pinne og den brøt av, så kom det vann ut av den. Hvis han var fattig, ville han bli rik, og hvis han var rik, ble han rik, og kanskje var det et dekret, vergemål og håndhevelse av en avgjørelse fordi Gud den allmektige sa: “ Vi sa, slå med pinnen din steinen , og tolv øyne eksploderte fra det. ” Verset, og kanskje det var lett inntekt ….

…Takrenner : på munnen, slektninger og øyne når de strømmer fra toppen av gulvet, og kanskje indikerer de levebrødet . Den som ser folks renne strømme fra regn, og folket er i nød og de er, deres levebrød har snudd og bekymringene deres manifestert, fordi de evakueres hvis de skjer, og når det gjelder å løpe uten regn, så er oppfordring og penger forbudt, og når det gjelder bevegelse av menns munn og tunger, er det oppløsningen som synker ned i noe som ikke berører dem, og dens strømning er flytende blod, og nakken blir slått, og hvis strømmen er blod, er det mer sikkert for det . Når det gjelder strømmen av takrenner i hjem eller under sengene for de som er opptatt av barnet og graviditeten, er det ikke trygt for ham, fordi vannet hans kommer fra hans private deler i annet enn beholderen . Dette kan indikere de regnfulle øynene det stedet, som indikert av resten av synet ….

…Hvit : Den Allmektige sa ( på blekende ansikter og rådende ansikter ) Surah Al – Imran 106 – betyr bonden ( og hvite øyne av tristhet han Kzim ) Surah Yusuf 84 – betyr blindhet (.. til det er klart for deg hvit tråd .. ) Sura 187 – midler sikkerhet ( og Admm hånden til vingen hvit ut er dårlig ..) surah Taha 22 – midler til sikkerheten til sykdom ( brakt rundt dem et glass en viss * hvit spenningen drinkers ) Saaffat 46 – hjelp stillhet Allahs sendebud fred være med ham (… som renser det hvite urenhetsplagget ) – betyr godt arbeid og sikkerhet for sengen…

…Når det gjelder ‘awrah : dens utseende er et uanstendig angrep og glatt av fiendene, som er mellom navlen og kneet . Den som ser at han har startet dem eller åpenbart dem ved sine klær eller noen av dem, han vil vises for ham i samsvar med det han viste seg for dem . Og hvis det er en liten ting på ham som skjuler det spesielt, kan han bli strippet i en sak nøye . Hvis det er en indikasjon på en gjeld, når det et beløp som er upartisk i religion og godhet . Og hvis det var i synd, så har han i sin synd nådd et beløp han går gjennom . Den som ikke i søvnen kjenner sin fornektelse av religion eller synd, og stedet der han blir strippet ut, er som markedet eller midt i offentligheten, og den private delen er fremtredende, han vil se det med egne øyne, som om han skammer seg over det, og han har noen av klærne på seg, og han ser ikke noe som indikerer rettferdighetens handlinger, for han fornærmer skjulet sitt eller er bra i det . Hvis han ble fratatt det hun beskrev, og han ikke så nakenheten fremtredende, og han ikke insisterte på å skamme seg over det, og det var ingenting på ham med klærne hans, så er han trygg mot noe han er i nød, hvis han er syk, helbredet Gud, og hvis han er en skyldner som har oppfylt sin gjeld, og hvis han er redd for sikkerhet, hvis han ikke har noen klær på seg, faller han fra håpet til den som ba ham, eller han er isolert fra autoriteten han er i, eller han bryter en sak som han holder fast ved . Og alt dette hvis hans awrah er tydelig synlig, og han er som den som skammer seg over det . Hvis nakenheten ikke er tydelig, og han ikke skammer seg over den, indikerer overføringen av hans tilstand som er beskrevet en tilstand av sikkerhet, og ingen fiender vil fordømme ham, hvis Gud vil ….

…Indikerer i en drøm glemsomhet . En mann sa til Al-Hassan : O Abu Saeed, sover Satan, så han smilte og sa : Hvis han sov, ville vi ha funnet stor lettelse . Å se djevelen i en drøm indikerer en lærd som solgte eller forlot bønn, underslag og tilegner seg synder og synder . Hans visjon indikerer også svik, bedrag, magi, misunnelse og atskillelse mellom ektefellene, i analogi med hans historie med Adam, fred være med ham, og kanskje hans visjon antydet frafall fra religion fordi han var en tjener for Gud den allmektige, så han kom tilbake ved å motsette ham og utvist . Så er det i tolkning som indikerer den vantro kongen, som er utstyrt for soldater og hester, Gud den allmektige sa : (og ta dem med dine hester og føtter ). Hvis en person ser at han har blitt en djevel, blir han skadet i hans øyne, eller har frafalt seg fra sin religion eller levd fremmedgjort og døde i nød og forsynt med avkom og penger, og seiret over sine fiender med bedrag og bedrag, og hvis han var kongen verdig, og han ville befale det gale og forby det som er kjent . Og den som ser som om han drepte djevelen, da planlegger han med list og bedrag, og hvis han er rettferdig og kysk, forakter han saken av den allmektige Gud ….

…Og den som ser at øynene hans er hvite, det indikerer lengden på hans tristhet, fordi Gud den allmektige sa: ~ Og hans øyne var hvite på grunn av tristhet .~…

…Øyenbrynet er dekorasjonen av øyet . Og øyenbryn for et menneske er hans godhet, skjønnhet, kommando og respekt i sin religion, ærlighet og vekst, og tolkningen av øyenbrynene er basert på det som sees av godhet eller korrupsjon . Og hvis øyenbrynene er tykke av hår, så er de to søyler, slik at kvinner sverter øyenbrynene for dekorasjon . Øyenbrynene er foreldre, to sønner, to partnere, to koner eller to visepresidenter, og hvis en person ser øyenbrynene sammenføyde, indikerer dette intimitet og kjærlighet og omvendt . Deres svarthet og overflod av håret hennes er bevis på den gode tilstanden til de som kunngjorde det . Og deres nedstigning til øyet er bevis på endringen i tilstanden til de som henviser til det, for eksempel en sønn, partner, kone eller venn . Kanskje indikerte dette lang levetid slik at han ville se seg selv som sådan . Og øyenbryn indikerer en rangering i religionen . Og kanskje indikerte øyenbrynet bevaring av hvem øyet indikerte, som guvernøren, vergen og mannen . Det er en pilbue som merkes fra vakre øyne ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…Partnerskap Hvis du drømmer om at du har dannet et partnerskap med en person, så indikerer dette at dine økonomiske forhold vil være ustabile og forvirrede . Hvis partneren din er en kvinne, vil du være involvert i forhold som vil holde henne borte fra venners øyne . Hvis du drømmer om at du avvikler et mislykket partnerskap, betyr dette at ting vil gå i henhold til hva du vil, men hvis du drømmer om at du avvikler et partnerskap som var vellykket, forutsier dette at du vil høre dårlige nyheter med en nedgang i miljø for handel og penger ….

…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han døde i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg så Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, så jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg så ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, så øynene mine overvant meg, så jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, så han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, så han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. Så ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, så utsett den, så ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, så Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, så eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….

…Burning Burn symboliserer gode nyheter . Hvis du brenner hånden din i en brennende og klar ild, betyr dette renhet i formålet og støtten til vennene dine . Hvis du brente foten mens du gikk over kull eller peiser, betyr dette din evne til å utføre noe arbeid, uansett hvor umulig det er i andres øyne . Din vanlige gode helse vil forbli hos deg, men hvis du blir overvunnet av brann, symboliserer det at dine interesser vil lide under svik fra såkalte venner . Hvis du ble brent i en drøm, betyr dette at triste hendelser vil oppheve alle forventede gleder og gleder ….

…Når det gjelder awrah, hvis en skjult mann ser at han er blind, indikerer han at han er en troende mann som er sannferdig i sitt vitnesbyrd . Og hvis personen i synet er en umoralsk person, vil han etterlate halvparten av gjelden sin, eller han begår en stor synd, eller han får eller en sykdom som overser døden, og han kan lide i seg selv eller i en av hendene sine , eller i en sønn, eller i hans kone eller partner, eller tapet av nåde fra ham for hans uttalelse Den Allmektige : “ Har vi ikke laget for ham to øyne, en tunge og to lepper? ” Hvis jeg gikk øye fortsatt nåde…

…Nisas er i en drøm en mann med lite sinn, ødelegger seg selv og faller fra folks øyne . Å se nisas indikerer kjærlighet til mennesker med god oppførsel og smiger for dem på grunn av fordelen det fører til, og indikerer dumhet og glemsomhet ….

…Al-Natfi er i en drøm en ond mann . Han sover blant mennesker og påfører strid og kontrovers, for å ta for seg et marked og en fordel ….

…En ond ondskap er i en drøm som indikerer den nød og lidelse som en person møter i sitt våkne liv ….

…Hvis du ser det i guttenes visjon om gode eller onde fiender skal slå på og hvis barnet følte seg godt eller ) en ond fortolket gutt ….

…Og den som ser at han kjemper mot en gris, han kjemper mot en ond mann uten godt ….

…Slangen indikerer i en drøm om dalen mannen . Kanskje indikerte det fiendskap fra foreldre, ektemenn og barn, og kanskje var han en misunnelig, ond nabo . Vannslangen er et hjelpemiddel til undertrykkeren eller flaggene for herskeren . Og den som ser at han eier en slange, da vil han ha stor autoritet ….

…Abu Sa’id, predikanten, sa: ~Den som så en gruppe som dukket opp for ham mens de hadde feil, da ville han seire over sine fiender fordi Gud den allmektige sa, så misbrukte han ham, slik at Gud kunne støtte ham .~ Og den som ser at han har blitt en ond boikott, så tolkes han av fiendens seier over ham og forekomsten av en ulykke, fordi Gud den allmektige sier at det er deres ønske for dere selv ….

…Foraktelighet Hvis du drømte om å være ond, betyr det at du vil motta dystre nyheter som vil føre til en slakk i din harde innsats for å klatre opp på velstandstoppene . Og hvis du ser andre som slemme, så er dette et tegn på krangel og falske forhold mellom venner ….

…Arbeidskraft Hvis du drømte om fødselen av et barn, indikerer dette heldige omstendigheter og en trygg og sikker fødsel av en kjekk baby . Hvis en ugift kvinne drømmer om at hun er i fødsel, betyr dette en ulykkelig æresendring til en ond og underordnet stilling ….

…Hvis du drømmer om å se to ører, ser en ond og listig mann samtalene dine for å skade deg ….

…Hvis du drømmer om at du hevner deg på noen, er dette et tegn på svakhet i karakter og en ond natur, og hvis du ikke raskt retter opp dette, vil det føre til problemer og tap av venner . Hvis andre hevner seg på deg, så er dens tolkning nødvendigheten av å være skeptisk til fiendens triks ….

…Og den som ser en av volumene av folks mangler og deres idioti, og hva som ikke har noen fordel i den eller leser noe fra den, blir fornærmet av folket og er kjent blant dem for den skammelige biografien. En ond ulykke mens den er våken er uansett bra, og hvis noe nektes, er det ikke Mahmoud ….

…Hvis du ser en kaffekvern i drømmene dine, betyr dette at du nærmer deg en overhengende fare, og at all din styrke og årvåkenhet vil kreve at du står sta for å unngå dens alvorlige konsekvenser . Hvis du hører det male, indikerer dette at du knapt vil beseire en ond klekking mot arbeidet ditt ….

…Trøfler : En avskyelig mann eller en ond kvinne som ikke har noe godt hvis det er en, to eller tre, og hvis det florerer, er det et levebrød og penger uten monument, for hans ord, fred og velsignelser fra Gud være over ham : “ Truffler er fra manna ” og fordi manna falt på dem uten proviant eller monumenter . På samme måte vokser trøfler uten frø, ingen dyrking og ingen vanning . Og det ble sagt at hvis det var penger, ville pengene komme fra kvinnene, og parfymen rant i løpet av trøfler eller ikke ….