Publikum Hvis du drømte om en stor mengde mennesker kledd i vakre klær, på en fest, betyr dette lykkelig følgesvenn med venner, men hvis det skjer noe som ødelegger gjestenes glede, betyr dette ulykke og tap av vennskap, og at ulykke vil erstatte profitt og trygge avtaler . Det betyr også tvister i regjeringen og tvister i familien . Hvis du ser en kirkemengde, betyr dette mest sannsynlig en død som sørger deg, eller en liten depresjon som kan utvikle seg . Hvis du ser en mengde på gaten, betyr dette uvanlige risikoer i handel, og du vil være omgitt av et snev av suksess . Hvis du prøver å bli hørt av en mengde, forutsier dette at du vil skyve prosjektene dine i forkant av andres prosjekter . Hvis du drømmer om en hypnotisør som hypnotiserer andre, da vender han seg til deg, og ikke klarer å hypnotisere deg, dette indikerer at du vil oppleve elendighet uten at venner kan hjelpe deg . Du kan selv unngå den overhengende faren ….

…Og den som så at han satt på et stort teppe i huset sitt eller sine ledsagere eller med sine ledsagere, det er godt og velsignende, og han er sitert i uttrykket som nevnt ovenfor ….

…Og den som ser at han eier et stort ukjent land, det er dårligere enn omfanget av landet, og det kan være sikkerhet fordi folk ble skapt av det, og kanskje det var kona til mannen fordi hun brøytet ….

…Og den som ser hodet hans er stort, så er han en økning i pengene sine, og hvis han er president eller en stilling, så en økning i pompen, og hvis det ikke er noe annet, så er han i alle fall bedre, og den som ser at hodet hans er mindre enn det motsatte er tilfelle ….

…Og den som ser at hodet er fett eller stort, han vil bli forsonet med gode gjerninger ….

Og hvis han ser sin egen inhabilitet som stor, så vil han seire med konas penger, og han vil lide av det ….

Og den som ser en stor slange, tolkes med stor fiendtlighet ….

Og den som ser at han sitter i reiret til en stor fugl, han vil søke tilflukt hos en mann med stor skjebne, og han vil få godt og ha nytte av ham ….

…Og den som ser at han har gitt nøtter eller mandler, han vil slå penger i den grad det er, og granateplet er en stor, hederlig mann som er blitt befruktet, og fiken er nåværende penger som ikke lyver, og ingenting av fruktene kan endres, og oliventreet er en velsignet mann. Hvis det er søtt, eller en sum penger, eller en gutt som rammer ham, eller det er bedre for en sønn, kanskje det er en kvinne, den som ser at han eide et granateple og spiste av det, så må han være en slave pike. Hans besittelse, han mottar fra den energien like mye som han hadde av den, og det ble sagt at den som så at han hadde truffet mange epler, han traff penger i henhold til det han så fra antallet, og som så at han hadde slo et eple som han luktet, så har han en sønn som lukter det, og bananer har penger til eieren av denne verdenen og en gjeld til eieren av gjelden og mye penger og gjeld tilsvarer bananer Og hvis det er ett, to eller tre trær, de er mange barn, og vingården er en sjenerøs mann. Hvis han ser at han er en vingårdskonge, så er han med en sjenerøs mann, og det ble sagt at den som så at han plantet en vingård, ville han bli plaget av prakt og glede, og de hvite druene i hans tiden er verdens friskhet og godhet, og på annet enn sin tid vil han motta penger før den tiden han Han ba ham om det, og det kan være det. Det er ikke forbudt, rosiner til enhver tid, penger i alle fall, og spise en gul frukt i en drøm, som kvede, pærer, fersken, våt, vannmelon og lignende er en sykdom, og det som var grønt av det, er ikke en sykdom, og hver syre av fruktene er en bekymring og tristhet unntatt for sitron, epler og tindved og alle andre søte frukter enn det som er nevnt ovenfor, er næring og penger og godhet, og den som ser at et stort tre har mye å bære det med sin overflod av tenner, han vil lide kraft og en spiker, og hans liv vil bli forlenget. Den som ser at han plukker fruktene fra trærøttene, krangler med en hederlig mann og er seirende i krangel, og den som ser at han er på et høyt tre, han klamrer seg til en stor mann eller rømmer fra det han frykter og advarer. Hvis han er sølibat, gifter han seg med en kvinne og den som ser at han falt fra et tre eller falt fra det, er ingenting mellom ham fullført. Og mellom de som har tenkt å være knyttet til ham, og den som ser at han falt fra et tre og dør, så går han til grunne av en gammel mann, og hvis det blir brutt av ham, går det mennesket til grunne. Og den som ser at han eide en rekke trær, så følger han en gruppe i en tilstand av ledelse, ære, ledelse eller så videre, og den som ser et ukjent tre, naken Fra papir, vil han bli plaget av sorger og sorger, og den som ser et stort, visnet tre fordi det ikke er noe godt i huset hans, og den som ser et hus som vokser og forlenger i huset sitt, så stiger hans minne og hans rykte stiger, og hvis han ser at han har et tre som har frukt og har ikke papir, så har eieren av det religion bortsett fra god oppførsel, og hvis det har papir og ikke har frukt, så er eieren av god oppførsel og har ingen religion. Et tre blir rotfestet, hugget ned eller visnet, så blir han alvorlig syk eller dør og kan indikere at noen av familien hans døde i stedet for ham. Hvis treet er for noen andre, så faller en mann ut av levebrødet eller dreper ham, og den som ser i eller utenfor hjemmet sitt eller det lavere eller høyere der det er typer trær som vokser og hvor de to vindene er i det. huset er en ulykke der kvinner samles for å gråte og sorg, og den som ser at han spiser tyggegummi fra trær, han spiser en forbindelse av en manns penger så mye som tyggegummi…

…Sverdet er i en drøm en gutt og en sultan . Den som ser at han hadde på seg sverd, han har påtatt seg et stort mandat . Hvis han ser at han har veid sverdet og dratt det på bakken, svekker han seg fra sitt mandat . Hvis han ser at klanene er blitt avskåret, så er han isolert fra sin stat, og klanene har den vakre staten hans . Og den som så at han ga sin kone et blad eller ga ham et blad, da blir han født som en mann . Og hvis han så at han ga henne et sverd i sliren, slo han en jente . Og hvis han så at han hadde på seg fire sverd, ville han få fire barn . Hvis sverdet ble trukket i en drøm da han var rusten, og kona fødte en gutt, var gutten stygg, og hvis den ble ødelagt, er det sønnens død i mors liv . Hvis sverdet er kuttet, lyst og klart, så er ordene hans søte, og det er sant, og hvis det er rustent, er det falskt . Hvis sverdet var tungt, sa han ord som han ikke orket . Hvis han ser et trukket sverd i hånden, og han er i en krangel, så har han rett . Hvis et sverd kastes mot ham, så er han en kvinne, for Luqman, fred være med ham, sa : Kvinnen er som et sverd . Og den som ser at han har to eller tre sverd, og det er avskåret, så skiller han seg fra sin kone tre . Og den som ser at han trekker et sverd, han skal spre tungen med noe som ikke er tillatt . Og den som ser at sverdbladet er ødelagt, det er hans fars eller onkels død, og det ble sagt : hans tante eller mor døde . Og den som ser at sverdet hans er brutt, han er hans tjener eller tilhenger . Og å leke med sverdet var hans raffinement . Og hvis han ser sverd med vinden, er det en pest . Og det ble sagt : Sverdet indikerer visjonærens sinne . Og den som ser at han svelger et sverd, han spiser pengene til fienden . Og den som så at sverdet ble svelget av hans brodd levende . Og sverdet er lidelse . Og sverdet på sverdet indikerer kvinnen, hvis jakken ble brutt og sverdet overgav seg, indikerer det en gravid kvinnes død og sønnens sikkerhet, og hvis sverdet ble brutt og jakken ble levert, var kvinnen leverte og gutten omkom, og hvis de alle var ødelagte, døde de sammen . Og det skarpe sverdet klarer ikke å snakke . Og den som så at han laget et sverd i dekselet og var sølibat, giftet seg . Og den som ser et sverd laget av glass i sin hånd og har en gravid kvinne, hun tar med seg et barn som ikke lever . Og den som ser et stort sverd som ikke ligner sverdet til denne verden, så er det sverdet til oppstandelse. Hvis den slir i luften eller stiger til himmelen, eller blir kastet i havet, vil fristelsen avta . Og den som ser at en angriper slår ham med sverdet og kutter av lemmer, da vil den som ble slått reise . Og den som ser at en mann har knivstukket ham med sverdet uten tvist, så deltar den knivstikkende og den knivstukkede . Og sverdet betegner levebrød, konge, kunnskap eller gal kvinne ….

…Ringen : Når det gjelder ringen, indikerer den hva han eier og er i stand til, så den som ga en ring, kjøpte den eller ga den til ham, han ville få myndighet eller konge hvis han var en av hans familie, fordi kongen av Salomo, fred være med ham, var i hans ring, og det er også fra hva kongene trykker bøkene sine og de mest hederlige skattene sine . Kongen kan ha et hus der han bor og gå inn i eller eier det, og han låser det i døren hennes, og det kan være en kvinne som gifter seg med henne og tar i bruk hennes ukrenkelighet og bryter ringen hennes eller trenger inn i magen hans i den, og krydderfeddet blir ansiktet hennes, og å ta ringen fra Gud den allmektige kan være for den asketiske og tilbedere å være trygg fra Gud den allmektige fra det onde når avslutningen på konklusjonen er og han tok den fra profeten, må Guds bønner og fred være på ham, eller fra verden et godt budskap om å få kunnskap, og alt dette er hva ringen er sølv, men hvis den er gull, er det ikke noe godt i den, og på samme måte hvis den er jern fordi den er ornamentet til folket i helvete, eller kobber for det som er i navnet på ordet dårlig, og det som er laget Inkludert en av endene på jinen, søker vi tilflukt hos Gud fra alt ondt . Det ble sagt : Ringen indikerer også faren og kvinnen, eller kjøp av en slavejente, hus, dyr, penger eller vergemål, og hvis det er av gull, er det en manns ydmykelse, og det ble sagt at den som ser at han har på seg en jernring, det indikerer et godt at han oppnår etter tretthet, og hvis den er av gull og har et fedd er det vanskelig . De hule og stille ringene er stadig gode, og de oppblåste ringene som har et fyllstoff inne indikerer attentat og bedrag, fordi det er noe skjult i dem, eller de indikerer håp om noe stort og mange fordeler fordi beinene er større enn vekten, og når det gjelder ringene til et horn eller elfenben, er de prisverdige for kvinner . Og det ble sagt at ringen er en stor sultan, og ringen er opprinnelsen til kongen, lappen er hans prestisje, forseglingen er sultanens tillatelse, hans penger og mandatet, og ringen er hans orden og dens forbud, og inskripsjonen i den er hans intensjon og hensikt . Den som tror at kongen innprentet sin karakter, oppnår raskt kongens autoritet, motsier ham ikke fordi stempelet er sterkere enn ringen . Og den som ser at han har på seg en sølvring, så utfører den hvor han vil, og det er tillatt for ham å gjøre det, da vil han få autoritet . Og den som ser at han er stemplet med kalifen, og han er fra Bani Hashem eller fra araberne, så får han et stort mandat, og hvis han er fra lojalisten eller har en far, dør faren og blir en etterfølger, og hvis han ikke har en far, vil saken hans vende seg til noe som er i strid med det han ønsker . Og hvis han så at en utenforstående hadde et ugyldig mandat . Og den som finner en ring, han har penger fra ikke-arabere, eller har en sønn født til ham eller gift, og den som ser feddet i ringen hans blir ustabil, hans autoritet over separasjonen blir forstyrret, og hvis han ser feddet sitt har falt, sønnen hans dør eller har gått med noen av pengene sine . Og den som snapper ringen hans og er guvernør, så blir han fjernet, eiendommen hans er borte, eller kona er skilt . Og at for kvinnen er hennes manns eller menneskets nærmeste død, og det er blitt sagt at hvis en person bærer den, vil noe som tilskrives ringen bli fornyet for ham, og den som ser ringen, er ødelagt og borte og lappen forblir, hans autoritet vil bli fjernet og hans navn, minne og skjønnhet forbli . Og gullringen er en kjetteri og misliker religion og forræderi i sin besittelse og svik i sin flokk, og ringen er laget av jern av en modig sultan eller en kresne handelsmann, men han er inaktiv, og ringen er av ledet av en hersker i ham, og de er, og ringen med to lober er en tilsynelatende og skjult autoritet, og hvis den ringen er av noe som tilskrives handel, er det fortjeneste. Hvis den tilskrives kunnskap, så helbreder den mennesker av religion og verden . Og tettheten av ringen indikerer komfort og vulva . Den som låner en ring, så har han noe som ikke har noen overlevelse, og den som slår en freglet ring, han har noe han aldri har eid, for eksempel et hus, et dyr, en hushjelp eller en gutt . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så selger han eiendommen til hodene på mennesker . Hvis han ser himmelen regne sel, vil han få barn det året . Ringen er for arabere en kvinne, og gullringen sies å være en kvinne hvis penger er borte . Og den som forsegler den med en ring på sin rosa, fjerner den fra henne og legger den i noe annet, så leder han mot sin kone og ber om korrupsjon, og hvis han ser at ringen hans som var på ringfingeren en gang i hans seier og en gang i midten uten å være rundt ham, sviket kona ham . Den som selger ringen sin for dirham, mel eller sesam, han forlater sin kone med gode ord eller penger . Feddet er født, og hvis feddet i ringen hans er av essens, er det en kraft med godhet, prakt, store penger, erindring og ære . Hvis feddet hans var av akvamarin, hvis han var hersker, så var han en modig, majestetisk og sterk, og hvis han var i gutten, så var han en høflig gutt som ville være en sekk, og hvis feddet hans var perler, da var han en svak og fornærmende autoritet, og hvis nelliket var safirgrønt, så ble han født for ham et barn av en troende som er en forståelsesverden, og ringen er av treet til en hyklerisk kvinne Eller en konge av hykleri, og hvis en kvinne fikk ring, ville hun gifte seg eller føde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om ringen min var ødelagt . Han sa at hvis du tror at du vil skille seg fra din kone . Det gikk bare tre dager før han skiltes fra henne . En mann kom til ham og sa : Jeg så at jeg hadde en ring i hånden som jeg kunne forsegle den i munnen på menn og kvinners livmor, så han sa: Du er en mann som kaller muezzinen om gangen annet enn tiden i måneden Ramadan, så folk er forbudt å spise og spise . Og den som ser at det er et segl for en mann på leire, så vil den som er forseglet for ham få autoritet fra eieren av ringen . Og den som ser at en konge eller en hersker ga ham sin ring, han setter den på, og han var verdig det, og han oppnådde makten, ellers ville han returnere den til et folk som så ham eller hans klan eller kalte ham blant folket eller hans motstykke i dem, og selger ringen som skiller seg fra kvinnen ….

…Brystet er i en drøm kvinnen til en mann eller hans datter, så hennes skjønnhet er hennes skjønnhet, hennes korrupsjon er hennes korrupsjon . Og den som ser en kvinne hengende fra brystet hennes, hun driver hor, og føder et annet barn enn mannen hennes . Hvis en mann ser melk i brystet, er han rik, og hvis han ikke er gift, indikerer han at han vil få barn . Og hvis en ung kvinne ser det, indikerer det at hun vil bli gravid og at graviditeten hennes vil finne sted, selv om hun er et rikt plagg som mangler og ødelegger pengene hennes . Og hvis hun var en bevisst jomfru, indikerer det hennes bryllup . Hvis hun var ung, langt fra ekteskapstidspunktet, tydet det på hennes død . Og den som ser at han ammer en kvinne som kjenner ham og ikke kjenner henne, dette indikerer at han vil bli syk i lang tid, med mindre han har en gravid kvinne, så indikerer det at han har en sønn . Og hvis en kvinne så dette synet, ville hun føde en jente . Hvis han ser at brystene hans har vokst i moderasjon og ser bra ut, indikerer de barna hans og ting han eier . Og hvis han ser dem ha falt, er det bevis på at hans barn døde . Og den som så det og ikke fikk barn, dette indikerer hans mangel og tristhet, spesielt med hensyn til kvinner . Hos ammende kvinner indikerer det horisonten til personen som ammer . Et stort bryst indikerer hva som er indikert av et bryst som har vært bein . Og indikerer hos kvinner umoral . Og den som så at brystene slo brystet, dette indikerer at han er veldig gammel, at dårlige nyheter kommer til ham fra noen som kjenner ham . Hvis menn og kvinner er unge, indikerer det kjærlighet . Og den som ser som om han har ett stort bryst og har nådd kjønnsområdet, han driver hor med et forbudt ekteskap, eller har et forbudt ekteskap, og brystene i en drøm er jenter, så det som skjedde i dem tolkes hos jenter . Og den som ser at et bryst har vokst for ham sammen med brystene, det er mer enn en jente . Og den som ser at han mangler et bryst, det er datteren til datteren hans . Og melk i brystet er en økning i penger, og det refererer til barnet, så den som ser at det er melk i brystene, han er beæret over å ha en minimumsøkning som gir ham eller den som eier det . På samme måte, hvis kvinner ammer melk som er produsert av en person, så er han låst og en dør er lukket over den, og det er ingen skade i det for det ammende spedbarnet, så er det ydmykelse og sorg . Og det ble sagt : Hvis en mann så at det var melk i brystet hans, så hvis han var sølibat, giftet han seg og fikk en sønn . Hvis han var fattig, indikerte han Bishara, og hvis han var en ung mann, tydet det på hans lange liv . Og hvis den unge kvinnen ser det, indikerer hun graviditet og fødsel, og lengden på en manns bryst til de treffer brystet hans er et bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av Gud den allmektige . Og før : Det er bevis på at barn døde, og hvis han ikke hadde barn, indikerer det fattigdom og tristhet . Lengden på en kvinnes bryster over grensen er bevis på formålet med sorg . En manns bryst indikerer kvalitet, stilling, helse og sykdom . Og en manns bryst kan referere til brødre, ledsagere, barn og ektemenn som ikke er til nytte for dem . En kvinnes bryst er bevis på det motsatte, gitt bestemmelsen fra Gud den allmektige . Hvis han ser at brystene hans er som en kvinnes bryst, og melk drypper fra det, indikerer han at han står på barna sine, og at han begynner å gjøre det kvinnene trenger i arbeidet sitt , og dette kan indikere religion, eller han har en sykdom der han skammer seg over mennesker, så han så ham kjent for det . Og hvis . Brystene ble kobber eller jern, noe som indikerer tap av barn og svikt i årsaker eller graviditet . Brystet på dyret er en mann, og brystet på den infertile kvinnen ble født etter fortvilelse fra ham . Og kanskje jomfruens bryst refererte til jihad, klær eller penger prydet med . Og babyen eller jenta har plager, sykdommer og sår . Et enkelt bryst for en enslig kvinne er et ekteskap, så hvis vann eller melk kommer ut av det, mister hun sønnen eller søsteren . Og brystet er en utro kvinne . Han krysset brystet med strutsegg eller Altrj . De eies kanskje av bryster og ble fortalt : de var far og mor . Og brystet er en indikasjon på en flaske vin hvis den inneholder melk . Det ble sagt : Brystet er en sjenerøs mann ….

…Hvis du ser det godt i en drøm, indikerer det god tilstand i denne verden, god tiding og lykke . Og hvis du ser ham som svart, indikerer han en god kvinne for en kvinne til den som har en gravid kvinne, fordi Gud den allmektige sier : ( Og hvis en av dem bringer et godt budskap til kvinnen, vil ansiktet hans forbli svart og han er ekkelt ). Og det gule ansiktet indikerer ydmykelse og misunnelse, og hans gule ansikt kan være hykleri . Og det ble sagt : Hans fløyte indikerer tilbedelse, for Gud den Allmektige sier : ( Ansiktene deres er synlige fra sporene til nedstengning ). Det er ansikts gulhet . Og den som var blant etiopierne og negrene, så at ansiktet hans var hvitt, viser hans hykleri . Og hvis han så kinnkjøttet sitt borte, ville han spørre folket, og han ville bare leve etter saken . Og i Hadeeth : ( Saken forblir hos en av dere til han møter Gud, og det er ingen spredning av kjøtt i ansiktet hans .) Hvis han ser mørke eller skjevhet i ansiktet hans, indikerer han korrupsjonen av sin religion eller mangelen. av hans status . Og hvis han ser ansiktet sitt blått, så er han en kriminell, fordi Gud den allmektige sier : (Og forbryterne på den dagen vil bli fylt med blått ). Og hvis han ser ansiktet svart, indikerer det et stort antall løgner, eller en kjetteri som han førte til i sin religion . Hvis ansiktet hans er stort, indikerer det hans vekst . Kanskje det gule ansiktet indikerer kjærlighet og kjærlighet . Hvis en kvinne ser at hun har svertet ansiktet med sot, er det ektemannens død, og hvis hun ser at hun bruker parfyme, er det bra for henne og mannen . Ansikts flyt, smil og hvithet er bevis på at eieren har god tilstand, enten han er død eller levende . Og den som ser at han har to ansikter i en drøm, indikerer en dårlig slutt, for hans ord, fred være med ham : ( Gud ser ikke på de to-ansiktene ). Og den som så at han hadde ansikter, antydet at han hadde vendt seg bort fra islam, fordi Gud den allmektige sa : (Og englene slår ansiktet ). Kanskje svarte ansiktet indikerer frykt . Og ansiktssprengning indikerer mangel på beskjedenhet . Samaaja i ansiktet er en mangel og mangelen er Samajah ….

…Så Hvis du brukte en håndsag i en drøm, forutsier dette et lykkelig og energisk familieliv, og det forutsier også vitalitet i å fullføre arbeidet ditt . Hvis du ser en mekanisk sag i en drøm, forutsier dette at du vil føre tilsyn med et stort selskap, og du vil høste enorme fortjenester fra det . Denne drømmen forutsier kvinnen at hun vil få respekt for andre som vil komme til henne og be om råd og råd . Hvis du ser en ødelagt eller rusten sag, forutsier dette svikt og smertefulle ulykker . Hvis du mister en sag, forutsier dette at du vil være involvert i et prosjekt som vil ende i katastrofe . Hvis du hører lyden av en sag, forutsier dette velsignelse og velstand i virksomheten . Hvis du finner en rusten sag, forutsier dette at du kan gjenvinne din tapte formue . Hvis du drømte om en baufil på ryggen, vil du ha et stort, men lønnsomt ansvar ….

…Jaber al-Maghribi sa at vannet skulle økes i tide i alle gode land, og dets reduksjon er sikkerhet for publikum, fordi den allmektige sa: ~ Det ble sagt, land, svelg vannet ditt .~…

…Steiner reist i utkanten Hvis du drømmer om at du tråkker over steiner som er reist i utkanten, betyr dette at du beveger deg raskt på jobben, og publikum og venner vil se på deg med stor respekt . Hvis elskere drømmer om at de tråkker på steiner som er reist i utkanten av veien, betyr dette tidlig ekteskap, etterfulgt av harmoni mellom ektefellene, men hvis du falt i drømmen fra disse steinene, vil lykken reversere deg ….

…Forsvar Hvis du drømmer om at du forsvarer noen sak, så indikerer dette at du vil være interessert i dine interesser, og at du vil søke å handle ærlig med publikum ettersom dine interesser påvirker det, og du vil også være trofast mot dine pakter med venner ….

…Hvis du drømmer om at du kommer inn i en dør, indikerer dette en skandale og fiender som prøver å flykte fra dem uten å lykkes . Dette gjelder alle dører, med mindre det er døren til barndomshjemmet ditt. Hvis du drømmer om at du går inn denne døren, vil dagene dine være veldig gunstige . For en kvinne indikerer en uforgivelig flukt å drømme om å komme inn en dør om natten i regnet . Når det gjelder mannen, indikerer det at hans ressurser er trukket tilbake på grunn av en uberettiget mangel, som det forutsier om en ulovlig dato . Hvis du ser andre krysse en døråpning, indikerer dette mislykkede forsøk på å forbedre dine saker så vel som endringer i verdenen til bønder og politikere . Når det gjelder forfatteren, forutsier denne drømmen at publikum til leserne vil fordømme hans måte å fortelle fakta på, og det vil være ved å nekte å lese hans siste verk . Hvis du drømte om at du prøvde å lukke en dør og falt av hengslene og forårsaket skade for noen, indikerer dette at en hevngjerrig ondskap truer vennen din gjennom feil og utilsiktet råd du har gitt ham . Men hvis du ser en annen person som prøver å lukke en dør og døren faller av hengslene, vil du kjenne situasjonen til en venn, men du vil ikke kunne hjelpe ham ….

…I visjonen indikerer han moskeen, akkurat som moskeen indikerer markedet . Det kan indikere en krig der et folk vinner og et folk taper . Gud den Allmektige kalte jihad en handel med den Allmektige og sa : ( Skal jeg lede deg til en handel som redder deg fra en smertefull straff ). Og den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale om det, og var våken i jihad, da kom martyriet til ham, men han var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte det, og hvis han søker kunnskap, ville han stoppe ham eller hans forespørsel om noe annet enn Gud den allmektige, og hvis det ikke var noe av det. Han savnet fredagsbønnen i moskeen . Og den som så markedet fullt av mennesker, eller så en ild i det eller hadde halm fylt i sidene, overskudd og hykleri ville komme til familien hans . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller de ser butikkene stengt, eller de ser edderkoppen vevde på seg, er de deprimerte . Noen av dem sa : Markedet er verden, og den som ser det bredt, vil oppnå en bred verden . Og det ble sagt : Markedet indikerer uro og opprør på grunn av hva publikum samles i det . Når det gjelder den som bor i markedet, er det en god guide for ham . Hvis markedet var tregt, indikerer det arbeidsledighet . Og markeder i en drøm er et tegn på fordeler, levebrød og nye klær . Kanskje markedene indikerte løgn, umoral, bekymring og nød . Markedet indikerer alle viktige steder, som moskeer og kirker, og havet som samler fisk som spiser hverandre . Markedet indikerer for abstraksjonens folk å falle inn i det forbudte eller tilbøyelig mot verden, og dette kan være bevis på ydmykhet . Og hvis han på markedet nevnte Gud, løftet han stemmen, noe som tyder på at han pålegger det gode og forbyr det onde . Og hvert marked har en tolkning : Når det gjelder bokmarkedet, indikerer det å se det i en drøm veiledning og omvendelse . Apotekernes marked er en kur mot syke mennesker . Og duftmarkedet er gode nyheter, ektemenn og barn . Det søte markedet er bevis på tro og islam . Og frømarkedet, oppdra det og fornye ektemenn, stilling, levebrød og dekning for saker . Og smykkemarkedet er et tegn på bryllup, pynt og ektefeller . Og smykkemarkedet er som noe for sirkler av minne og lærdom av kunnskap . Markedet for kasserere indikerer kunnskap om systemer og prosa, formue etter fattigdom, og indikerer også domens bolig . Og kobbermarkedet betyr lykke, lidelse, hodesprengning, ekteskap med sølibater, gleder og gleder . Og våpenmarkedet indikerer krig og seier over fiendene . Og slavemarkedet, ære og gode, eller kunnskap om rare nyheter, og indikerer kanskje dyremarkedet . Og ull- og lo-markedet indikerer fordeler og levebrød . Og bomullsmarkedet indikerer vekst og næring, og fremveksten av sannhet fra løgn . Og markedet for Abazir er avkom, fortjeneste og fordeler ved kultivering . Og grønnsaksmarkedet indikerer elendighet og nød å leve . Fiskemarkedet er levebrød, fordeler og et møte med familie og pårørende . Og kjøttmarkedet indikerer krigsstedet på grunn av blodet som utgis der . Og markedet for olje, ghee og honning indikerer økningen av ønsker og kur av sykdommer . Slakterne markeds bekymringer og Ancad . Salmarked reiser på land . Og fruktmarkedet er gode gjerninger, vitenskap og barn . Eiendomsmarkedet er pengebevaring og hemmeligheter . Hvetemarkedet er velstand og sikkerhet mot frykt . Og tremarkedets hykleri, diskriminering og møte . Og jernmarkedet er ondt, nød, rabatter, ulykke og nød, og det kan indikere næring og fordel . Og silkemarkedet er ære, penger og godt arbeid . Og voksmarkedet er anger for synderen og en guide for de tapte . Og pimpsteinmarkedet er reise, og det kan indikere markedet for dyr, slaver eller slaver . Og markedet for telt reiser og kan indikere markedet for deksler . Og markedet for Hajjamin bekymrer og forfedre og sykdommer, og indikerer kanskje markedet vitner . Og blymarkedet indikerer sykdommer med begrensning . Og fondsmarkedet betyr bevaring, forståelse og bevissthet . Og matlagingsmarkedet betyr helbredelse fra sykdommer og tilfredsstillende behov . Og markedet for flasker indikerer hykleri og sladder . Papirmarkedet er bevis på seier for de undertrykte og hevn mot undertrykkeren ….

…Kvinnen : det perfekte er en indikasjon på hva som er hentet fra navnet hennes, enten fra verdslige saker fordi det er verdslig, glede og glede, eller fra det som kommer fra det hinsidige fordi det korrigerer religionen . Og kanskje indikerte det autoriteten, fordi kvinnen styrer over mannen med lidenskap og lyst, og han er i dette og forfølger hennes interesser som en slave . Og det indikerer Sunnah fordi den bærer, føder og gir melk, og kanskje indikerer det landet, feddan, frukthagen og andre forbindelser . Den som så en kvinne som gikk inn i ham eller hennes konge eller dømte henne, eller lo av ham eller kom til ham, så på saken hans om han var syk med mage og lignende, eller om kvinnen ble beskrevet som kamel eller hun tror hun er varmt, så vil han motta vitnesbyrdet . Hvis ikke, men hun er en av kvinnene i denne verden, så slapp han fra det han er i og oppnådde denne verden . Og hvis en fattig person så det, ville han tjene penger . Og hvis han ser at den som har behov for Sultan, la ham be om henne og kjempe mot henne . Hvis han ser at han har et fraværende skip eller dyr, bør han tilby ham det han er fornøyd med . Hvis en fange ser det, blir han løslatt på grunn av skjønnheten hennes og skjeden som er hos henne, og hvis noen ser det å behandle et implantat eller et implantat, bør han fortsette og behandle det . Hvis han ser det for publikum, er det noe som blir presentert for mennesker eller kommet ned i dem . Hvis hun hadde et fremtredende ansikt, var saken hennes åpenbar . Og hvis hun ble tilslørt, var saken hennes skjult . Hvis det er vakkert, er det hyggelig, og hvis det er stygt, er det stygt . Hvis hun formaner dem, instruerer dem og fordømmer dem, så er det bra i religionen, og hvis hun motarbeider dem, berører dem, aksepterer dem eller utsetter nakenheten for dem, er det en fristelse der den går fortapt og blir fristet av det fra smerten av det eller oppnådd noe av det i drømmen eller det oppnådd i drømmer, og det kan være en festning og bytte i det året de er i . Og hvis han ser det midt blant mennesker eller i moskeen, for det gode kan være en prøvelse, fordi Gud den allmektige sier : ~Og vi ærer deg med ondt og godt er en prøvelse .~ Hvis han ser det komme inn i dem eller gå ned til dem, er det året som kommer etter at de er inne ….

…Pågående : en funksjon av de beste kommer og blir oppvigling Taatari er hentet fra naboen . Den som ser en slavejente som eier henne, har giftet seg med henne eller går inn i ham, hvis han har fravær, kommer han til ham, eller hans nyheter eller hans bok, og hvis han ser at den som har levebrød er begrenset, vil han være fornøyd, og hvis han ser at den som er i sjøen som ikke kan gå, vil skipet hans løpe . Og hvis han ser henne for publikum som jager dem i markedene eller inviterer dem til incest, så krusner det i dem . Og hvis han så henne slå tamburinen, ble en berømt nyhet presentert for folk . Så i henhold til skjønnhet, stygghet og andre forhold ….

…Typer av visjoner : allerede definert visjon og det faktum at vi i vår tid økte oppmerksomheten mot innsikten og hennes historie på de to kryssene og ofte finner spørsmål om? Er det en drøm eller en visjon , men du kan oppdage at noen av publikum har ødelagt dette området , og har blitt har et vegguttrykk av syn veldig palasset klatrer på mellom den ene gangen og den andre . Dette er bare uvitenhet i Klein og haster og dristighet mot fatwaen som uttrykk for visjoner om en fatwa til dette verset på tungen Aziz : Og kongen sa: Jeg ser syv fete kyr at han ville spise syv magre Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O public Vær så snill å gi meg råd i min visjon , hvis dere synet går over ( Yusef 43) og hans ordtak : ( Gi meg råd ) indikerer at visjonens uttrykk er en fatwa som ikke skal sies uten kunnskap . Faktisk , den mediterende i visjoner og uttalelser fra forskere finne ut hvor de er delt inn i tre typer : 1. Vision avskydd 2. Hva er den moderne selv – 3 sanne drømmer eller god ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi ….

…Spørsmål : Fikk Sunnah oss legitimiteten til å lese for syke menn og kvinner? C : Profetens fred være med ham sjarm , er han borte for å miste den fortryllende sjarmen? Er det nevnt i Sunnah-lesningen for kvinner? Sannheten – min kunnskap – året der det motsatte av det som er utbredt i dag . Sendebud fred være med ham beordret behandling og han sa at : ~ Det er bare sykdom og Allah har åpenbart for ham å helbrede ~ (1), hans kunnskap om hans kunnskap og hans uvitenhet om uvitenhet , og åpenbart for ham fra Koranen som helbreder. og barmhjertighet for de troende , ble det lest av Gabriel til Allahs sendebud Måtte Gud være over ham og gi ham fred, og det er bevist at han kuppet seg for behandling, noe som er legitimt for denne ummah, men ble det rapportert at han leste for en av de syke pasientene? Ble det rapportert at en av kvinnene under hans regjeringstid ble lest for henne av noen av ledsagerne, og svaret var : Nei ; Dette er bevis på at dette arbeidet er nytt i dag, og Sunnah indikerer at en person leser for seg selv – og en far eller mor leser for sine barn på grunn av for eksempel litenhet eller funksjonshemning, og det er bevist at sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, befalte Aisha, må Gud være fornøyd med henne, å søke beskyttelse mot øyet (2). Den fred være med ham da . Søvn leser i hendene hans og spy i dem, de to spakene og stolen, og tørker av kroppen med dem. Dette er Sunnah (3), og ingen vil være opptatt av å helbrede fra deg alene , så les selv og be Gud om å helbrede mens du er sikker på svaret (4), og det er ikke noe galt med uvitenhet om lesing av noen ‘ å spørre faren sin eller moren eller kona hans, denne lesingen er prosjektet ‘ kvinnene som ble uteksaminert, ble uteksaminert med et mahram til en fremmed mann og så kunne lese dem kan spytte på brystet, dette er ulovlig og kan forårsake straff til eieren, og alle visjonene som han ser mennesker er i denne sirkelen eller vortexen til pasienten og de rundt ham at de hører daglig medfølelse og vennlighetssetninger Kcolhm : Dårlig , fantastisk sant, gjør det samme , Mndol , hans øye . . . Osv . Disse setningene gjør gode og gode , syke . . . Og disse setningene, av Gud, bidrar til hans dårlige tilstand . Jeg sier at alle visjoner under slike omstendigheter kan være pipedrømmer , noe som betyr at han sover mens han er under kontroll av å lete etter en kur eller en eller en trollmann , og hvem er han? Snarere ber noen av dem Gud før han sover for å se øyet. !! sove, tenker de som Anah , og magien hans? og sover og ser i drømmen at folk kan ha tenkt det før sengetid , eller det kan være tvil om det , Vitohm det er derfor , det er foreskrevet i trinnene tatt fra restene av klærne eller impregnert , og ble dermed helbredelsesforespørselen basert på drømmer i en tid med vitenskap , er dette sant? Jeg gjentar her at jeg ikke er imot en , og jeg er ikke imot koranbehandlingen med sykehusinnleggelse , men jeg er med vitenskapen mot uvitenhet , som har drept oss i denne tiden spredt av dødelige sykdommer , psykologiske tilstander , sykdommer Kroniske sykdommer og med disse sykdommer – som de sier . De tvungne rir de vanskelige – og publikum kan løse for seg selv , så hvis du sier til dem : Hvorfor? Han vil bli overrasket over dem, og de vil utlede bevis ikke fra Koranen eller Sunnah, men fra ordtakene : … (Ingen føler ild, bortsett fra en mann som er dårligere enn den ) … fortell henne sukket ka NH vil at du skal støtte det på denne guiden , jeg sa til ham : dette er haram , sa han : ( landet mellom deg og Ben fyrte utglødet !) Visste de fattige at brannen Stoklh og spiste Mutawa, som Lefty og argumenterer for på Gud uten kunnskap eller veiledning eller Munir bok , ~ andre – vennlighet å gå bort fra den vei Allah i denne verden skam og Nazigah den dag dommen den pine av ild ~ ( Hajj : 9 ). Jeg ringer her for å følge den korrekte behandlingen . Inviter drømmer på dine vegne fordi det ikke er resept på sykdom, og gå til legen eller sykehuset og ta behandling , be Gud om å helbrede , og les Koranen for deg selv og be Gud om å helbrede , men enn si disse illusjonene som er spredning : ( Jeg er en forteller , jeg Maaon , jeg har det samme ). . . Etc. , og Gud vil helbrede deg, hvis Gud vil , bare stole på Gud og sette frykt, panikk og illusjon fra deg, og du vil helbrede, hvis Gud vil , prøve og du vil ikke miste noe . Sjette : Noen kryssvisjoner bidro til spredningen av dette fenomenet – jeg mener – fenomenet søken etter behandling gjennom visjoner – tolker ofte noen visjoner som Mndhirat for å få sykdommer på grunn av syndens spredning . . , Og ved å si fra noen av dem at han kan kjenne gjenstanden gjennom synet, og noen sier at han har nådd en gunstig og kurbehandling gjennom visjoner som han har prøvd og arbeidet , og så videre . . . Kjeden fortsetter , og jeg sier her Forkynn ikke emigrere , og folk fra Arvqgua , ikke bli livredd for dem , og du, når uttrykket for synet, som det var ondskapen til seeren å spørre ham hvilken Herre når mennesket så hva han hater de tingene jeg nevnte i starten av boken (5), men der bevis på noe ubehagelig for hans syn , er du, min bror, knyttet til ham og forferdelig , Ibn Hajar (438 \ 12 ) når de moderne ordene til den profeten fred være med ham til Abu Bakr : ~ jeg var litt og savnet noen ~ (6) , som med dette uttrykket, har verdens rett til å tie om uttrykk for visjonen eller noe av det når fortielse er mer sannsynlig enn minnet . Gud velsigne deg i din kunnskap, og vi står igjen når Aisha når krysset kvinnen er død av sin mann, og hun føder en gutt Vajra ved å si : ~ Meh O Aisha, hvis Abernhm for en muslimsk syn Vaabroha Ali gode, visjonen vil være på det som krysser eieren ~ , forteller fortellinger (7). Ibn al- Arabi sa i sin kommentar til haddeten til Abdullah bin Abbas, må Allah være glad for at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ Mens jeg sov, så jeg at han la i hendene på meg, at Swaran gikk til Vqtathma og Lthma, ga meg tillatelse Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban gå ut . ~ Ubaid Allah sa : En av dem var Al-Ansi, som ble drept av Fayrouz i Jemen, og den andre var Musaylimah . Fortalt av Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi sa : Allahs sendebud, fred være med ham, forventet ugyldigheten Musaylimah beordret Ansi. Den første visjonen om at de skulle lede dem og betalte for intakt, visjonen hvis den ble overstreket, og sannsynligvis vil bli inspirert, og den første sterkere (9) , og dette er mulig, som vi sa hvis uttrykket har et riktig aspekt, så vi vender oss til det, og derfor kan det være i visjonen til en av spørsmålene eller spørsmål som indikerer øye eller berøring, så det er bedre å ikke uttrykke det, og være på vakt mot det som er sagt at det vil avverge det onde med slike visjoner, og Gud vet best, med mindre du har signert det, er saken annerledes, Vijbrh å være tålmodig her og fordelen kan være en visjon som advarer Bshiy-virkeligheten for allmennheten, da den kveler forskere som sa den mannlige overvekten av hemmelighold (10). ________________ (1 ) Bukhari fortalte fra Abu Hurayrah og intonasjoner : ~ Hva Allah har avslørt sykdom bare sendt ned en kur ~ Se : Fath al – Bari (134 \ 1 0 ) – op -. (2 ) Se diskusjon i Sunan Ibn Majah, det bok av medisin fra døren Astrqy av øyet . (3 ) Fortalt av Al – Bukhari av Aisha, må Allah sies : Allahs sendebud, fred være med ham, gikk til sengs i håndflatene i belgfrukter er en Gud og Palmaoztin alt , tørk deretter ansiktet hennes og slå hendene hans fra kroppen hans . Aisha sa : Når han klaget fortalte meg at jeg gjør det av ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Se : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) til å gjenkjenne profetens behandling i detalj , og å gjenkjenne den profetiske Altaomaten som Gud vil, føre gode resultater som Ibn sa verdier ( og prøv disse kaller Alaoz hvor stor fordel de har og hvor alvorlig behovet er kjent for det som forhindrer ankomsten av virkningen av Ain og lønn etter hans ankomst, i henhold til troen på kraften i Qailha og styrken i seg selv og sin vilje og styrke til stabilitet i sitt hjerte, og oppgavene overlatt det våpen og våpen Darabh ) en . av . hans tidligere referanse . (5 ) se s. 24 et seq . (6 ) gir hans kommentarer, se s. 37. (7 ) gir hans kommentarer, se s. 39 . (8 ) avtalt, fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren fløy ting i en drøm ( 12/42 0 ) – op – , og muslim i Åpenbaringens bok ( 15/34 ) – Referanse tidligere -. (9 ) se Ibn Hajar – erobring – forrige referanse ( 12/421 ). (10) Tilpasset : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Kan du lære uttrykk for drømmer? Eller er den gave Gud gir den til hvem Han vil av tilbedelse , som er vanlig blant en stor sektor av grensekryssinger av drømmer , og mennesker ? Er det en vitenskap som kan tilegnes og læres og deretter utvikles i den – i henhold til dens talenter – eller fortsetter den på ett nivå i den som et resultat av dens evner , som ikke kan overgås? Er det en miraisah som eieren er avskåret med , eller er det spekulasjoner og antagelser , og antagelsen savner og rammer? Det er tydelig for de som leser denne boken , forfatteren har en tendens til å være klar over uttrykket på høyden, og utpekte Gud av noen av profetene, fred være med dem Kyousef, Abraham, Jacob og Mohammed, og utmerket seg når mange av ledsagerne ærverdige Abu Bakr, Omar og Aisha og andre, men dette er ikke vitenskap Farasa er født med eieren, ikke bare marihuanaen, og hvis krysset av visjonen er en av eierne av disse to typene, er det bedre og hans mening er mer korrekt, men dette får oss ikke til å lukke døren for å lære visjonen utover disse to typene ! Ja , det uttrykker visjonen om dørfysiognomi eller inspirasjonen til sjalusi, men jeg har et enkelt spørsmål her : Hvem er klassifisert som av disse to typene ikke- apostler av ikke forfedre, følgesvenner og tilhengere av de anerkjente? Hvem som må gi andre denne retten, er apostlene – fred være med dem . ? Kanskje blant dem var Muhammed, må Guds bønner og fred være over ham, da han vitnet om noen av sine følgesvenner om deres overlegenhet i noen vitenskaper og kunnskaper. Derfor vitnet han til Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, å utmerke seg i dette aspektet, til Omar i aspektet av inspirasjon, og til Ibn Abbas i vitenskapen om tolkning og så videre, det er mange spørsmål, men sendebudet , fred være med ham Og fred være med ham, må Gud bli herliggjort og lovprist, sa: ~ Det som blir sagt om innfall (3) at det ikke er annet enn en åpenbaring antyder (4)~. Fra dette punktet analyserer vi spørsmålet for å finne svaret gjennom vår forståelse av tekstene, og Bastaradhana-historiene mottatt for seniorkryssinger, hva finner vi? Vi finner at denne guddommelige vitenskapen gir opprinnelse, men den kan læres og læres ved å studere hvordan man kan uttrykke det når de stiller opp , av apostlene og rettferdige, eller utmerket seg i det som kom etter dem, som så ham fra folket i denne vitenskapen . Det tildeler dette synspunktet , fremveksten av mange ledsagere på denne siden og lærer ham i hendene på Allahs sendebud, fred være med ham . La oss se på ordene fra Abu Bakr, profetens fred være med ham ved en anledning når den ble kuttet av profetens syn, som er : Ibn Shihab sa : så profetens fred være over ham, et syn Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr, jeg så Kanye forhindre deg og jeg graderer Vsbaktk Bmrqatin og en halv ~ , sa han : O Allahs sendebud, må Allah Iqdk til hans barmhjertighet og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år, nevnt av Suyuti i stor grad og tilskrives Ibn Saad eiendommer ‘1’). Her finner vi at profeten fred være med ham Biskute uttrykket til Abu Bakr som om han ga ham helsesertifikat for dette uttrykket . . Vi finner i en annen posisjon en annen visjon sier, som er : fred være med ham, sa ham : ~ Jeg så om jeg kom masse forbi Vagamtha i munnen min og jeg fant kjernen Aztna Vlfeztha , så tok jeg en annen Vagamtha der kjernen Vlfeztha fant og tok deretter en tredje Vagamtha og fant kjernen til Vlfeztha ~ , sa Abu Bakr : La meg krysse den. Han sa : Han sa : ~ Kryss den .~ Han sa : Det er din hær du ble sendt for å hilse og tjene, og de vil kaste en mann, og han vil søke dem i din plikt, og han vil påkalle dem . Han sa: ~ Likeså sa kongen .~ Fortalt av Ahmad i Musnadah, la han merke til at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, da han ble spurt Menna Abu Bakr om å krysse den, ikke smigret sannheten, og hadde det ikke vært for hans kunnskap om Abu Bakrs oppfinnsomhet, han ville ikke ha takket ja til en tromme, og han la merke til her at den edle sendebudet sa dette . Tid til Abu Bakr : ~ King sa også ~ , gi ham et høyt vitnesbyrd om helsen til hans ord . Noen hvis du kanskje sier : at Abu Bakr, som inspirerte denne vitenskapen, ikke har noe rom for feil med ham, og svarer på dette synspunktet mot Abu Bakr og så ham her, syndere i et annet emne, og dette beviser at dette vitenskap lærer, kan hun lykkes med å lære har han mislykkes og kan gjøre feil . Se denne andre posisjonen . Ibn Abbas, måtte Allah være fornøyd med at det skjedde at en mann kom til Allahs sendebud fred være med ham, sa : ~ Jeg så i kveld i en drøm parasoll ‘1’ Tnnzv ` 2` ghee, honning, og jeg ser folk Atkvvon inkludert ‘3’ Valmcetkther og uavhengig, og hvis Årsak ( 4 ‘ ) Han gikk fra jorden til himmelen, og jeg så at du tok pengene, så ble en mann faktisk tatt etter deg, en annen mann ble faktisk tatt av ham, deretter ble en annen mann tatt av ham, og han avskåret ham, og da nådde han ham . Abu Bakr sa : O Guds sendebud, min far du og Gud lot meg Flaabrnha sa til ham, Allahs sendebud : ~ Oabbarha ~ , og i nye premier : ~ gjennom ~ Abu Bakr sa : Overbygget Islam er . som for den Antef av honning og ghee, den Koranen Hlaute Tntef Valmcetkther fra Koranen og fremtid . den grunnen koble fra himmelen til jorden, akkurat som du det tar ham Vialik Gud, tar deretter av en mann Viallo ham, så ta ham en annen mann Viallo ham, så ta ham en ma n skal kuttes av ham, og kobler ham deretter Viallo ham . han fortalte meg, o Allahs sendebud, min far du, jeg ble skutt eller savnet jeg ? og han sa profeten være med ham : ~ Jeg var noen og savnet noen? Abu Bakr sa : Ved Gud, Guds sendebud, fortalte du meg hva jeg gjorde galt? Han sa :~ Ikke sverge , ~ble enige om . Crown med denne moderne lang pause som er : at Abu Bakr her ble ikke skadet i noen av hans ord, og dermed reagerer på en mann som sier : at Abu Bakr, som uttrykker visjonen eller dømmekraft og inspirasjon er det ikke rom for historien av uttrykkets martyrium, har jeg lært visjonen . Han som var med ham før profetet, nevnte ikke uttrykkets visjoner fra dem . Snarere, etter mitt syn, er de utdannet fra skolen til nasjonens lærer, som pleide å spørre dem da de så dem, og han sa ofte til dem mens han gikk forbi oss : ~ Den som ser en visjon .~ Som i Sahih Muslim ‘2’ , og folket sa vitenskap : at fordelene med denne samtalen : induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, og profetens fred være med ham for å lære dem tolkningen av visjoner og dyder. , og inkluderte det fra nyhetene om det usettede, dette er som du daglig ser fra profeteleksjonene fred være med ham på ledsagernes ører , der ikke bare underviser, men lærer og dialog og forklarer og utvikler seg , og Hola som utmerket seg i uttrykk for visjoner om dem, er Kaltlamiv i hendene på læreren deres, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om tolkning, og noen av dem utmerket seg i rettsvitenskap, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om arv, og noen av dem utmerket seg i moderne vitenskap er det ikke rart at det er noen av dem som utmerket seg i vitenskapen om uttrykk . Og hvis vi aksepterer dette . Teoretisk læringsteori, så vel som kan være dyktig i vår tid, noen forskere i vitenskapen om uttrykk og kan disse for å studere denne kunsten for andre, og dette synet kan være fremmed for noen i denne vitenskapen spesielt, men kanskje Thrjhm av denne vitenskapen ligner mer på inspirasjon og fysiognomi som om det er en etterligning av apostlene og fant forlegenhet fra denne siden , og fra forfatterens synspunkt at denne oppfatningen er mindre og forplikter andre til å gjøre det som ikke er nødvendig. Dette sies til de som krenker de som prøver å spørre om visjoner og lære uttrykket. Al-Nawawi sa og kommenterte hadithen til Samarah bin Jundub : Hvis profeten ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa: ~ Så noen Har du hatt en visjon i går? ~ Dette inkluderer ønsket om å spørre om visjonen og ta initiativ til å tolke den og fremskynde den på begynnelsen av dagen, og den inkluderer tillatelsen til å snakke om kunnskap og tolkning av visjonen og lignende . Imam Ibn al- Saadi sa ( 2/442 ) , og kommenterte verset som Allah gir Yusuf-tolkningssamtaler : at der det opprinnelig var et uttrykk for et syn, vitenskapen om uttrykk vitenskapsmisjon at Gud gir det til hvem han vil av sine slaver, og at menneskelig vitenskap vil bli belønnet på instruksjon og læring . Og derfor beviste det at Umar ibn al- Khattab ba Umays jentene kalle Ktamip for Taperalraaa som Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). I følge Ibn Sa’d i klasser (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib skulle uttrykke folks visjon , og han tok den fra jenta Abu Bakr navn og tok navnene på faren og tok ham Abu Bakran Waller Sol Karim fred være med ham . Ibn Abd al – Barr som i bagasjerommet ( 1/313 ) Kommenterer intervjuet Samra også : Denne hadith indikerer at til ære for vitenskapens syn og dyder ; Fordi han, må Guds bønner og fred være over ham, bare ba om at hun skulle fortelle ham og videreføre det . Og slik at ledsagerne vet hvordan de skal snakke om dens tolkning, og sjeik Muhammad Ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans ( 5/130 ), er vitenskapen om uttrykk en sann vitenskap som Gud velsigner med hvem han testamente fra tilbedelse . Han sa også (5 \ 143 ): Åpenbaring er en sann kunnskap om Gud nevnt i Koranen, og for det ble sagt : gjenspeiler ikke bare visjonen er en av de lærde Ptooelha, fordi det er åpenbaringen av seksjonene . Har advart Shatibi barmhjertighet fra Gud i godkjennelser (2 \ 415): at det ikke er noen fordel og tilslørt gi det Alnaa fred være med ham bare som unntatt, men har fått sin nasjon modell, dette lærer Ekstrapolasjon, og at det ga åpenbaringen til ham, og hans nasjon fikk en visjon God . Ibn Hajar sa : oppfordrer visjonen om naturvitenskapelig utdanning og dens uttrykk til venstre og utelatelse av spørsmålet og forbannelsen i kraft av hva kandidaten inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til gjenstandene . E hans ord . Så hvis læreren har verktøyene for denne kunnskapen om kunnskap om Koranen, sunnahen, mestring i det arabiske språket, ordtakene og referatene til denne kunnskapen, hva hindrer ham i å lære uttrykket og deretter uttrykke det? Jeg tror at dette er en legitim rettighet, og kunnskap er bred og ikke omgitt av den, men mitt synspunkt må være en student som er god til denne kunnskapen og er flink til å eksportere den til andre som er begavet av Gud for å forenkle informasjon og legge den til rette for mottakerne. Vi må ikke åpne veien for publikum som ikke har verktøyene til denne kunsten fra de som løser for seg selv og blir fratatt Basert på en flyktig drøm . Her er bilder enkle absurde tanker fra noen av dem : Noen Palestina har gårdsplassen til den store moskeen som venter på Akhosv-hæren, som vil komme til Guds hus og rense fra Tdnashm og slippe fly og brukte resepter basert på drømmer, og så går listen på Vil jeg lure på at nasjonen vår har blitt en drømmenasjon? Selv tilbedelse inngikk drømmer fra de bredeste portene, se på Maktens natt, du finner den definert gjennom visjoner, og se på veldedighet for å finne sitt største motiv, sier de døde til disse menneskene ! Mange ser at døren til veldedighet ikke åpnes før Itsedk forklarer drømmen sin som å komme til kort i døren . Ønsker du flere eksempler og større bilder? Av Gud kaster noen av dem en kvinne med utukt på grunn av en drøm der han så en kvinne, så en leksjon for seg selv ved å lese noen bøker at hun er en ekteskapsbryter, så han skilte seg fra henne ! Det er til og med de som hevder at Allahs sendebud skal være med ham, kom til ham i en drøm og beordret ham Nhah, og da han ble klar over mennesker og begynte å jobbe som i disse visjonene ! Den nettleser, for eksempel Internet se quantum gud Il analyser og avhandlinger som bladde og funnet basert på en visjon fra her eller der, og kanskje vitser hva jeg leste bekrefter at Mahdi var pilegrimer i slik og slik, og hendelsen av å stikke en pilegrim som angivelig gjennomboret at Antikrist som bygde visjonen, så henne natten til hendelsen ! Den forfatteren lurer viktig spørsmål : når man skal våkne opp nasjonen av hennes drømmer ta den og festet til vitenskap på tidspunktet for vitenskapen? Vitenskapen har sine betingelser, verktøy og metoder, som ikke kan overvinnes. Å vite uttrykk for Ashraf-vitenskap er ikke verdt noe menneske å uttrykke visjoner må være kunnskap om Koranen og dens ord. Hvis han så en, for eksempel, noe han bør vurdere Koranen først, fant en sammenheng mellom visjon og staten vers knytte dem her og gi eksempler : det skipet, for eksempel, kan krysse for å unnslippe ord Gud Den allmektige : Den allmektige sa : ~ Vi reddet ham og skipets eiere ~ ( Spider : 15). Og tre kan passere gjennom hyklerne for ordet fra den Allmektige : ~ som om de var bakvedved ~ (Al- Munafiqun : 4). Spedbarnet kan passere fienden for ordet fra den allmektige : “ Så tok faraoene ham opp, slik at de skulle få en fiende og sorg . Og aske kan passere gjennom den allmektiges forfengelige handling : lignelsen om de som ikke trodde deres Herre sine gjerninger som aske som vinden styrket seg med ( Ibrahim : 18). Dermed la Sunnah, sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, de grunnleggende prinsippene og reglene for denne kunsten, og han pleide å fortelle ledsagerne om deres litteratur og typer og spurte dem om deres visjoner og uttrykte dem for dem . Eksempler og aspekter av det er nevnt i foldene i boken, så det er ikke behov for gjentakelse, men han må vite her at profetenes visjoner er sanne. Fra Gud, utførelsesplikten på forsiden av den, eller den reagerer på symbolbildet, og disse symbolene blir forklart av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, til hennes følgesvenner, og så ser de på dem realisert som håndgripelige materielle fakta . Dette er en av erfaringene disse følgesvennene gjennomgikk, så de hadde godt av det, og senere måtte Gud være fornøyd med dem . Det er også nødvendig å vite opprinnelsen til denne kunsten, at vårens tid er en av de beste tidene for visjoner, basert på ordtaket, fred og Guds velsignelser være over ham : “ Når tiden nærmer seg, den troendes visjon lyver nesten ikke . ” (1) Muslimske fortellerne, og jeg har antydet for ham og at dens betydning er lik. Natt og dag og denne våren blir over sjalu . . Han må også kjenne verdiene til folket som forteller sine visjoner på ham, så visjonen til enkle arbeidere er ikke visjonen til folket i stillinger og lærde, og han må vite om deres land, doktriner og tiden for visjonen . På samme måte må han vite at løver og fugler – bortsett fra det som er sjeldent – er i uttrykket menn, og at hvete, bygg, honning, ull og jern ofte er penger, og så har denne kunsten regler og det er ikke lett å oppnå. Snarere må det studeres og læres av Majid som er perfekt for det for de som ønsker å lære, og Gud jeg kjenner ….

…Spørsmål : Har bilder og symboler som folk ser i drømmene sine, når de er like, ett uttrykk? Svar : Dette spørsmålet blir ofte stilt , så har det som en person ser i søvne et uttrykk som ikke endres , noe som betyr at en mann for eksempel så solen og månen, slik at de ville være et symbol på foreldrene hans , en slave og en far , analog med Josefs visjon , og den som så en ku, betegner Sunnah som Joseph krysset den , og så videre . . Svaret : Nei , visjonene varierer i uttrykk fra person til person , og fra tid til annen, sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, gjennom hans visjoner når han så kyrne som ble slaktet , ved å drepe deres følgesvenner på en søndag, må Gud være fornøyd med dem, og Josef, fred og velsignelse være med ham gjennom de tykke kyrne i de fruktbare årene de florerer. Levebrød, og magre kyr, i år med tørke der levebrød og regn avtar . Henvisningen til krysset i denne visjonen, og håper å legge til sin ordlyd, og håp i tilfelle av eieren og den tiden av Åpenbaringen, og alt dette trekker ham krysse uttrykk, for eksempel, har sol flere aspekter i form av uttrykk og i denne henvisningen til krysset . For en ble det sagt uttrykkere : Jeg så solen og månen komme inn i grunnvannet, sa dø og protesterte og sa den allmektige : { Hvis lynet syner (7) og formørkede Månen (8) og samler solen og månen (9) ) Human sier at Day Where to Flee (10) ( Resurrection : 10 – 7). Han sa at Habis bin Saad al- Tai var herskerne i rettsvesenets tid , o kommandant for de troende : Jeg så solen og månen Aguettlan, og stjernene mellom de to halvdelene . Umar sa : med hvilken du? Han sa : Med månen mot solen . Omar sa : Jeg var med et vers Priset, gå, jeg jobber ikke for meg, ikke bare dreper når jeg bærer det . . Det var som Omar, måtte Gud være fornøyd med ham, sa, så han ble drept på dagen for Safeen (1`) , og Josef da han så sine syner over solen og månen sammen med foreldrene sine . Solen og månen hvis du tenker på , det var ingen i den forstand i disse visjonene, og viser deg derfor en diffus feil mellom mennesker – og spesielt – publikum av dem når de for eksempel ser de døde , tror det er en metafor for den nærmeste sikt, eller en indikator på meldingen eller ikke vil bli implementert, og når de gråter i Drømmer si : Han er glede, og dette er ikke riktig slik det så ut for oss gjennom tidligere bevis ….

…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Al-Sawaqi : Al- Saqia angir forløp, beliggenhet og årsak til levebrød, som Hanout, industri, reiser og så videre . Kanskje indikerte det sårene å utvide dem med vann, ettersom det er et løp med frukthagene foran det, og det kan indikere vanning og vanning, å bære vann og bringe det til det . Kanskje indikerte det pilegrimsreisen til reiseveien, for reisende som gikk på den som vann . Kanskje indikerte det skapelsen, fordi det er kroppens vannhjul . Kanskje indikerte det skapelsens liv hvis det var for publikum, eller livet til hodet hvis det var privat . Den som ser et vannhjul løpe med vann utenfor byen og inn i det i et spor med klart vann og folk prise Gud for henne eller drikke av vannet og fylle karene fra det, se på hva som er i dem, og om de er i en epidemi, vil han bli evakuert fra henne og Gud den allmektige vil gi dem liv, og hvis de er i vanskeligheter, vil Gud gi dem velstand. Enten med konstant regn eller selskap med mat, og hvis de ikke er med på noe av det, blir de beskyldt for å ha mye penger på å kjøpe varer og hva de har stagnert fra eiendelene, og hvis vannet er mørkt eller salt eller utenfor vannhjulet som er skadelig for mennesker, så er det dårlig for mennesker og ondt i dem, enten generell sykdom som forkjølelse om vinteren og feber om sommeren, eller hatede nyheter for reisende, eller forbudte bytte og ondsinnede penger som er inkludert i mengden og økningen av synet . Når det gjelder den som ser henne som en slavejente til sitt hjem eller sin butikk, skyldes hennes bevis ham på hans egne betingelser, i henhold til omfanget av dens renhet, vannets godhet og moderat strømning . Og den som så henne som en hushjelp til frukthagen eller hagen hans, hun så på tilstanden hans, og hvis han var enslig giftet han seg med eller kjøpte en hushjelp, ville han gifte seg med henne. Vannet er blod, fordi familien gifter seg med det til noen andre, enten i hans feilbarhet eller etter at han ble separert i henhold til hans tilstand og hva som er i økningen i søvnen . Noen av dem sa : Vannhjulet som en enkelt mann blokkerer og ikke drukner i det, er et godt liv for den som eier det, spesielt hvis vannet mangler fra det begrensede forløpet i bakken, og hvis det renner over fra løpet. til høyre og venstre, så er det de, sorg og gråt for folket på det stedet, og på samme måte hvis vannhjulet blir utført i kvartalene og husene, er det et godt liv for mennesker . Det ble fortalt at en mann så et vannhjul fullt av søppel og en feier, og han tok en spade og rengjorde det vannhjulet og vasket det med mye vann, slik at vannkannen i den skulle være rask og klar, så han foreslo for ham at det fra i morgen ble overbelastet og det enkleste av hans natur . Bassenget : En mann av en hederlig sultan, Nafaa. Hvis han ser et basseng fullt, vil han få verdighet og ære fra en sjenerøs mann . Hvis han tvetter seg fra ham, vil han frelse de som er ….

…Subh er i en drøm oppfyllelsen av et løfte, og den som ser morgenen i en dårlig tilstand, indikerer sin vantro eller ulydighet . Og å se morgenen til landbruksfolket er slått . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det ved daggry, da vil han bevise for motstanderen hva han hevder med vitnene . Og den som ser morgenen vises og var syk, hans sykdom ender med død eller velvære . Hvis folk ber Fajr, vent på en tur, gå ut til Hajj, eller gå til himmelen hvis han dør . Hvis han så at en fange ville komme seg ut av fengselet . Og hvis noen så dette, ville han skille seg og skille seg fra sin kone, fordi dagen skiller ektefellene og de monogame . Og hvis han ser at en uaktsom skyldig omvender seg fra hans uaktsomhet . Og hvis en kjøpmann ser at handelen hans har stagnert, flytter han markedet og styrker levebrødet . Og hvis publikum ser det og de er i beleiring, nød, undertrykkelse, tørke eller strid, vil de forlate alt dette og flykte fra det ….

…Ekteskap Hvis en jente drømmer om at hun har giftet seg med en gammel mann med rynket ansikt med grått hår, så spår dette at problemer og sykdommer vil ramme henne . Hvis en jente drømte at kjæresten hennes gikk forbi henne iført en svart kjole og så på henne med irettesettende blikk under et bryllupsfest, betyr dette at hun vil synes synd på kulden i vennens følelser og endre holdningen til henne . Hvis du drømmer om å se et bryllup, indikerer dette at glede og lykke vil overvelde deg hvis publikum er lykkelig og bruker fargerike klær . Men hvis de bruker svarte og mørke klær, betyr det at tristhet og sorg venter på deg . Hvis du drømmer om at du signerer en ekteskapskontrakt, betyr det dårlige nyheter fra en fraværende person . Hvis du er til stede i et bryllup, betyr dette at du vil være lykkelig på grunn av interessen til noen du er glad i, og virksomheten din vil også blomstre sterkt . Hvis du drømte om en dårlig ulykke i et bryllup, betyr det en katastrofe, sykdom eller død i familien . Hvis en jente drømmer om at hun er en brud, men hun er ulykkelig, betyr dette skuffelse i lidenskapens hav, og dette kan bety hennes sykdom . Hun må være forsiktig i sin oppførsel og skritt hvis fiender venter på henne . Hvis du drømmer om at du er bundet av et ukjent ekteskap, indikerer dette at du vil engasjere deg på en hensynsløs måte i en ubehagelig sak . Hvis en jente drømmer om at jeg ikke er overbevist om ekteskapet hennes, forutsier dette at hennes tendenser vil oppmuntre henne til å begå åpenhjertig dumhet . Hvis en gift kvinne drømmer om hennes bryllupsdag, viser dette henne for å styrke styrken og følelsene mot skuffelse og tristhet . Du vil også bli involvert i hemmelige krangler og sjalusisituasjoner . Hvis en kvinne forestiller seg at hun er lykkelig og trygt ivaretatt i et ekteskap, lover denne drømmen godt ….

…Åsen og haugen : Hvis jorden er et tegn på mennesker, så ble de skapt av den . Så hver skam fra den, bakke, haug, kiddiya og ære, betegner alle som er blitt nevnt over publikum med avstamning, kunnskap, penger eller autoritet . Det kan indikere hederlige steder, høye rangeringer og gode båter, og den som ser seg over noe av dem, hvis han er syk, det er hans kiste, spesielt hvis han ser mennesker under seg . Og hvis han ikke var syk og var ekteskapsstudent, ville han gifte seg med en hederlig kvinne av høy mann, som har denne verdens kapasitet like mye som haugen inneholder jordens kapasitet og overflod av skitt og sand . Og hvis han så at han forkynte for folk mer enn det eller ga kallet til bønn, hvis han var kongen verdig, oppnådde han den, eller rettsvesenet, fatwa, kall til bønn, preken eller berømmelse og rykte, fordi det er stedet for den edleste av araberne, og den som ser et flatt land der det er en haug eller en høyde, så er han en mann med verdens kapasitet like mye Rundt det fra flat bakken . Hvis han ser grønt rundt seg, så er det hans religion eller god behandling, så den som ser at han sitter på den bakken, klamret seg til den eller er i stand til den, så er han knyttet til en stor mann, som jeg beskrev, og hvis han ser at han sitter i skyggen av bakken, så lever han i skyggen av mannen . Hvis han ser at han går på åsene, blir han frelst, og den som ser ut som om han stiger ned fra et høyt sted, han vil ta imot dem og nød . Det er vanskelig å gå i et krater, og eieren håper på enkelhet i konsekvensene ….