…Suging Den som ser i en drøm at en person suger det tar penger fra det . Hvis han suger brystet, tar han penger fra kona . Og hvis han suger nesa, tar han penger fra lommen . Og hvis han suger låret, tar han penger fra klanen sin ….

…Det er hjelpemidlet for mennesket i sin verdslige industri . Fingeren i hermeneutikken er barn, ektemenn, fedre og mødre, penger og en konge . Den som så at fingrene hans økte et godt tillegg, som indikerer økningen i det vi har nevnt, og mangelen på det er en reduksjon i de som indikerte det . Og kanskje blir den avskåret eller nytten i en drøm vil bli suspendert på grunn av manglende evne til å komme fedrene, mødrene eller barna til gode, eller hvis pengene hans forsvinner, eller dyrene hans dør, eller eiendommen hans er suspendert, eller hans næring er utmattet . Fingre kan henvise til kongens representanter, som er forskjellige i deres rekker og fordeler . Og den som ser at han biter fingertuppene i en drøm, hvis han er syk, vil han dø . Og den som så at fingrene hans var avskåret, eller en svakhet svalt over dem i hans soldater, barn, slektninger eller bekjente . Fingre kan referere til de fem daglige bønnene, så tommelen er for bønn, pekefingeren er for ryggen, midten er for ettermiddagen, ringfingeren er for Maghrib, den rosa er til middag, og den midterste er for bønnen fordi det er ønskelig for forlengelse, ringen for ryggen og den rosa for ettermiddagen fordi den er på slutten av dagen . Hvis fingrene er penger, er neglene zakat, og hvis fingrene er en soldat, er neglene deres våpen og antall . Knutene på fingrene er kontrakten med penger, og fingrene er dager, måneder eller år . Fingre kan referere til brorens barn, og den som er skuldret er bror, og fingrene er som barn, som er penger . Og den som ser en person klippe en finger for ham, fornærmer ham med pengene sine . Og det som skjedde med godhetens eller korrupsjonens fingre, er knyttet til de obligatoriske bønnene eller til broren . Lengden på fingrene indikerer en økning i grådighet, og hvis han ser en finger som har økt med fingrene, er det en økning i hans slektskap, i bønnen eller i hans kunnskap, og hvis han ser at en av fingrene hans har flyttet til et annet sted, så forsinker han bønnen til tiden til den andre . Og den som så at han flettet fingrene sammen, ville han samle sine bønner på en gang, og kanskje hans slektninger ville samles i en sak for konsultasjon og samarbeid . Og det ble sagt : Flette fingrene uten å jobbe med stram hånd . Og det ble sagt : Det indikerer fellesskap eller gifte og kontrahering, og kanskje dette indikerer nullisering av bevegelser og distraherende fra bønn, og det ble sagt : Fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, og deres korthet indikerer mangler og latskap i dem, og deres lengde indikerer at bønnene blir opprettholdt, og fallet til en av dem betyr at man forlater bønnen . Og den som så som om han biter et menneske, dette indikerer de dårlige oppførselene til bittet . Og den som ser ut som om det kommer melk ut av tommelen fra tommelen og blod på pekefingeren mens han drikker av dem, så skal han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer forekomsten av stygge ord fra hans slektninger . Hvis imamen ser en økning i fingrene, indikerer det at hans grådighet, undertrykkelse og mangel på rettferdighet øker . Og fingrene på venstre hånd er barna til broren og søsteren . Farging av menns fingre med henna er bevis på mye ros, og farging av en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens vennlighet mot henne ….

…Den som ser at han suger mannens minne : han vil få en skjede, litt rikdom og en passiv maskulin, så vel som en kvinnes skjede hvis en mann behandler ham med noe annet enn hannen, så er det en skjede der han er mangelfull og svak. , Forskjellen, som tilskrives ham ….

…Og den som ser at han omgir kvinner og suger brystene deres, og at melk ikke strømmer til ham, så er han en mann som elsker homofili og blir vant til gutter ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han suger en stokk, det blir noe han snakker mye om, men det er umulig .~…

Hvis du drømte om å se fingrene dine farges eller riper, og blodet blødde fra dem, betyr dette mange problemer og lidelse . Du vil fortvile så snart du tar deg gjennom livet . Hvis du ser vakre hender med hvite fingre, betyr dette at kjærligheten din modnes og du vil bli berømt på grunn av din tendens til å gjøre godt . Hvis du drømmer om at fingrene er klippet, vil du miste rikdom og arv på grunn av fiendens inngripen ….

Og den som så på skjeden til en kjent kvinne et dyr som ble slikket eller sugd eller sirklet rundt det, det indikerer at hun er umoralsk og at det ikke er noe godt i henne, og hvis hun er ukjent, er det ikke prisverdig for søkeren, og det ble sagt at en verden svever over henne som ikke har noe sinn ….

Og den som ser noen melke eller suge penis, vil tjene på ham en fordel ….

Sug : Han tok penger . Å suge brystene tok penger fra kona . I tillegg til hvert medlem indikerer en slektning ….

Idioter i en drøm forutsier krangel og tap . Hvis du drømmer om at du er en idiot, vil du føle deg ydmyket og demoralisert av mislykkede prosjekter ….

Når det gjelder suging, tar det penger, og hvis det er et bryst, er det fra en kvinne, og hvis det er i et av medlemmene, blir det tolket som nevnt ovenfor i kapitlet om organer ….

Det er sjelden han fortalte at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa til ham: Jeg så det som om jeg sugde en frukt og ga den til naboen min, så han sa at du deler en tjeneste med ham, så hun vasket sin plagg eller et plagg mens han hjalp henne ….

Når det gjelder suging, hvis det er på leppen til noen som en person elsker, så er det bra å sove og våkne, og hvis det er på et sted der det ikke passer for det, er det ikke prisverdig, og det kan være veiledende for å be om noe som ikke skjer, og når det gjelder suging av siv og hva som spises, så er det raskt umulig å gjøre noe.

Når det gjelder diing av penis, er det bra for amming og amming, og for godt og avlaste behovet, og som for alle medlemmene hvis det blir snudd, er det bedre for ammende og det er ikke noe godt i det for amming bortsett fra det som er nevnt ….

…Den som drikker av det eller suger en suger eller suger den eller tre, så ber han, faste og zakat for naturen til sin natur, og for sin drikker har han tillatte penger, kunnskap og visdom, og det ble sagt : Han som melket en kamel og drakk melken hennes, antydet at han ville gifte seg med en rettferdig kvinne, og hvis seeren var skjult, en gutt som velsignelse ble født med . Kumelk er fruktbarheten til Sunnah, og penger er tillatt, og smitter menneskets natur . Og i visjonens person er en mann som er frigjort en slave, selv om han er fattig, blir han rik ….

…Den som ser datoer i en drøm, de er et symbol på regn, og for den som spiser dem et rent generelt levebrød som vil oppnås av ham, og ingen vil knytte ham til det . De begravde datoene er penger spart, så vel som siv og de sagede dadlene er dirhamer som ikke blir igjen, og den som spiser hvetegras, han er fra dhimmah . Og den som ser at en dato kommer til ham, penger kommer til ham fra menn med farer, og agent for datoer er et bytte . Og den som høster en date i sin tid, han vil gifte seg med en velstående, hederlig kvinne, som har mye godhet og velsignelse, eller at mannen treffer noen hederlige menn med penger uten tretthet, og kanskje han vil ha kunnskap . Hvis datoene ikke er i tide, hører han kunnskap og handler ikke etter det . Hvis han sprer seg fra et tørt palmetre på seg selv, lærer han av en hykler mann med kunnskap, og hvis han er i en sky eller de er så langt borte fra Gud for historien om Maria, fred være med henne : ( Og han spottet deg med stammen til daddelpalmen som falt på deg fuktig ) . Hvis hun ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun en arv fra mannen sin, og hun er skilt i det skjulte, og arv er forbudt . Hvis en person så at han tok en dato og kuttet den og hentet produktene fra den, ville han få en sønn . Og den som så at han plukket et svart druefrø fra et palme, så føder hans kone en sønn av et svart kongedømme . Datoer forklares med god levebrød og halal . Og den som ser at han spiser gode datoer, han hører gode ord og får stor fordel . Og den som så at han begravde en dato, fikk penger fra safene eller fra foreldreløse penger eller lagrede penger . Og den som så at han spiste førti dadler på døren til sultanen, og det var ikke tiden da datoene dukket opp, eller tidspunktet for deres Istiha, han ville slå fyrti pisker . Og den som ser det som om han spiste førti dadler og var på modenhetstid, han vil ha førti tusen dirham . Og den som ser kurver med brune dadler, faller fra magen til grisene, mens han løfter dem opp og bærer dem hjem, han får bytte fra de vantros penger, og den som ser det som om han suger en dato og gir den til en annen og suger det, så vil han dele med ham en god tjeneste . Og den som ser som om han har spist dadler, han vil finne troens søthet . Og den som ser ut som om han splitter datoen og skjønner intensjonen fra den, så får han en sønn ….

…Flaggermus, hans visjon i en drøm indikerer blindhet og villfarelse . Og kanskje indikerte han ekteskapsbarnet fordi han var av leire og han er en fugl som suger mens et menneske suger, og hans syn kan indikere tildekking på grunn av dårlige gjerninger som tyveri og lytter til nyheter, og hans syn kan indikere bortgangen av velsignelser, og en avstand fra det vanlige, og hans syn kan indikere etableringen av Sunnah og presentasjonen av argumentet fordi det er Jesu mirakel, fred være med ham ….

…Medisiner er i en drøm Salah i religion . Den som drikker medisiner for å fikse kroppen, han er i sin religion . Den som tar medisin i en drøm, er bevis på kunnskap og råd, og hans bruk av kunnskap, og hvis han ikke tar det, vender han seg bort fra sannheten og står sammen med noen andre . Hvis han i en drøm bruker en deilig duftende medisin, indikerer det ekteskap med sølibatet, barnet til de ufruktbare og de rike til de fattige . Kanskje medisinen indikerte medisinen som den er skrevet fra, akkurat som medisinen indikerte medisinen . Den forbannede personen er en monoteisme og en bekreftelse av vitnesbyrdet, eller en fordel fra den som peker en finger mot det . Sverdene er grådighet og krymping på verden, og drikke er næring . Og den som blir svelget, er tvang for synderen til å omvende seg, for den vantro å bli veiledet og for den uvitende å lære . Når det gjelder hva kvinner bærer for menstruasjon og andre ting, det er for en enslig jente en mann og for en ufruktbar jente . Tolerere veker spionerer på nyheter og finner ut hemmeligheter . Og den som tror at han drikker et avføringsmiddel for å kurere sykdommen sin, så løser han gjelden sin i den grad han har det godt, i henhold til hans styrke og fare, og han blir fristet til å gi ham i henhold til hans arbeid i det, og hvis han ikke jobber, så vil godheten til hans gjeld forsvinne, og det blir ikke gjort for ham . Og den som ser at han søker helse som følge av drikking, han vil være i stand til å leve . Og den som ser at han helbreder øyet, han vil reformere sin religion . Og hver gule drikk i synet er et tegn på sykdom . Alle medisiner som er lette å drikke eller spise, er bevis på pasientens bedring, og det rette er å unngå alt som skader ham . Når det gjelder medisin med dårlig smak, er det en enkel sykdom etterfulgt av en uskyldig . Og det ble sagt : Smaksrik, lett å drikke og spist drikke er god for de rike, og for de fattige er de dårlige . Tolkningen av hva som kommer ut av en medisin fra en person er ikke den samme som å tolke det som produseres uten medisin ….

…Lesjonen i fingrene : bevis på guttens nød . Hvis han ikke hadde en sønn, er det bevis på bortkastede bønner . Og det ble sagt at den som så at pinken hans var avskåret, sønnen hans savnet ham . Og den som ser seieren sin avskåret, han vil få en sønn . Og den som så den midterste avskåret, lærde i sitt land eller dommeren døde, og hvis han så at fire av fingrene hans var avskåret, giftet han seg med fire kvinner, og alle skulle dø, og det ble sagt at den som så det som om han hadde kuttet en finger av en person, ville han lide en ulykke i pengene sine . Og det ble sagt at fingrene er tapt, tjenerne suges, fingrene suges, pengene er borte . Og knusing av fingrene indikerer at du forlater incest . Når det gjelder neglene : lesjonen i den indikerer svakhet ved evne og korrupsjon av religion og saker. Det ble sagt at neglelengden er ugjennomsiktig, og den som ser som om han ikke har noen negler, så er han konkurs . Hvis han ser ut som om neglene hans er ødelagte, så dør han, og på samme måte hvis han ser dem grønne mens han oppgraderer dem, hjelper det ikke, da dør han . Når det gjelder Al-Sadr : Den som tror at brystet gjør vondt, bruker han penger i ekstravaganse uten å adlyde Gud, og han vil bli straffet for det . Forkjølelse : betegner en enkel sykdom som følges av velvære og lykke . Al-Bassam, den som tror at han er mashas, ​​er en mann som tør å begå synder, og han har blitt straffet av sultanen ….

…Foretrukket Imam Shafei 65 – om Alkzna sa, jeg hørte Shafei sa : Jeg så Ali ibn Abi Talib – må Allah være fornøyd med ham – å sove og hilse og riste hånden min og ta av finalen og lage den i fingeren min og det var min onkel Vvsrha sa til meg : Msafank Kanskje Volden til undergang, og enten ta av ringen og lage den På en finger, så vil navnet ditt nå det navnet Ali nådde i øst og vest, så fortalt Al-Khatib på autoritet fra Al-Rabee ‘bin Sulaiman at han sa : Av Gud har omtale av Al-Shafi’i spredt seg blant mennesker med kunnskap mens han nevnte Ali bin Abi Talib ….

…Noen av uttrykkene sa at en visjon om finger-pitling indikerer en forespørsel om en fraværende sak ….

…Og den som ser at ringen er laget av sølv, så indikerer den glede for eieren, men med styrke og det ble sagt at visjonen om ringen indikerer glede og trøst, og gullringen på en manns finger er en innovasjon i hans religion og svik i sin behandling ….

…Jujube er i en drøm en hederlig, nyttig, kjære mann, standhaftig i motgang . Og den som ser at han suger jujube, jeg har et mandat for det allmektige ordtaket : (Han som laget det grønne treet til deg fyrer ) , de sa : Det er jujubetreet, og ilden er sultanen . Og jujube er en mann full av sinn og godt ansiktet . Jujube kan referere til kvinnens fingre farget med henna ….

…Amming : Hvis en kvinne ser ut som om hun ammer en person, er verden lukket for henne eller hennes inneslutning, fordi den ammende er som den innsatte med mindre gutten bryter brystet, fordi brystet er i guttens munn og hun kan ikke stå opp, så vel som den som suger melken, enten det er en gutt, mann eller kvinne . Og hvis ammingen var gravid, fødte hun graviditeten ….

…Og den som ser mange blodigler som samles på ham og suger blodet hans, han skal tolkes ved å redusere pengene sine ….

…Når det gjelder amming, den som ser at noen ammer fra brystet hans, det er ikke noe godt i ham for det ammende barnet eller den ammende kvinnen, og hvis han ser at han ammer en kvinnes bryst, blir han syk. Og hvis en kvinne ser at en mann har ammet henne melk, tar han fra henne pengene så mye som det, og hun er hatefull, og hvis hun ser at hun ammer fra brystet, er det en arv fra datteren hennes, og hvis hun ser at hun ammer fra en manns bryst, det er ikke noe godt i ham, og hvis hun ammer fra en annen kvinnes bryst, så er det en forskjell i mening. Når det gjelder penissuging, er det bra for amming og amming og oppnåelse av godhet og eliminering av et behov. Når det gjelder medlemmene, hvis det blir snudd, er det bedre for det ammende spedbarnet, og det er ikke noe godt med det for amming. Og noen av dem sa at det å se amming få penger, og hvis det er fra en person eller et dyr hvis kjøtt ikke blir spist, er det forbudte penger, og hvis det er fra et dyr hvis kjøttet er spist, er det tillatt og det ble sagt at den som ser at han ammer en gutt eller ammer fra ham, da blir han låst og får nød, og noen sa at den som så at han ammet fra mors bryst, oppnådde ære og rang, og den som ser at han omgir kvinner og suger brystene deres, så er han en mann som elsker homofili…

…Gården : betegner kvinnen, fordi hun pløyer, sår, blir vannet, bærer, føder og suger til høsten . Og anlegget blir gitt ut med landet, så det vil gi det sin sønn eller pengene sine, og kanskje indikerer det markedet, og dets levebrød, fortjeneste og fordeler er så rikelig i plantasjeprofitt, dets behov, fortjeneste og tap, og det indikerer krigsfeltet og høsten av piggen høstet av sverdet . Og kanskje ble verden og dens gjerninger indikert av gruppen mennesker, deres unge og gamle, deres sjeik og eldre, fordi de ble skapt fra jorden, og de forbannet og vokste som en plantasjeplante, som den Allmektige sa : “ Av Gud spirer du en plante fra jorden . ” Spikes i dette aspektet kan indikere årene, månedene og dagene til verden, og Yusef al-Siddiq, fred være med ham, tolket dem i år, og de kan referere til verdens rikdom, butikker og deponier for å samle en pigg med mye kjærlighet . Kanskje indikerte bonden hvert sted han pløyer for det hinsidige, arbeider for belønning og belønning, for eksempel moskeer, bånd, barbering av minnet og almisser, fordi Gud den allmektige sier : “ Den som vil ha det hinsidige, vi pløyer mer for ham , og den som pløyer den fra verden . ” Den som pløyer en gård i denne verden, gifter seg med sin kone . Hvis det vokser, vil kona hans bære det . Hvis han var singel, giftet han seg . Ellers vil markedet hans bevege seg og fortjenesten vil øke, og kanskje forgjengeren og lagene hans . Ellers ble han dannet i kampene, han samlet den hvis det var hans intensjon . Den som ser at avlinger høstes : Hvis det var i et land der det var krig eller bøddelens stilling og kampene, omkom mennesker i det med sverdet, slik det er tilfelle med det som høstes i en drøm med en sigd . Og hvis det var i et land der det ikke er krig og som ikke er kjent i det, og høsten fra den var i den store moskeen eller blant butikkene eller mellom rollenes tak, så er det Guds sverd med pesten eller pesten . Og hvis det var på et av markedene, økte fordelene for folket, og lykke ble blant dem med fortjenesten . Og hvis det var i en moske eller en god moske, og folket var de som tok høsten av seg selv uten å se en ukjent høste for dem, så er det lønn og gode gjerninger som oppnås av alle som høstet . Når det gjelder å se høsten på to mål pløying, hvis det var etter at såingen var fullført og krydret, er den gyldig i den . Og hvis det var før det ble fullført, så er det en pandemi i landbruket eller hykleri i mat ….

…Al-Akari: Den som ser at han spiser alvene og suger beina deres, så spiser han pengene til et foreldreløst barn . Og det ble sagt : Den som spiser nissene, spiser de edle folks penger ….

…Når det gjelder dhikr : det er omtale av en mann blant mennesker og hans ære eller hans sønn . Og økningen og nedgangen i den i det . Og det ble sagt at hvis han så ham lenge, ville han oppnå dem . Hvis han så to menn, hadde han en sønn med sin sønn, og en mann blant folket med sin omtale, og hans ære, og hvis han rykket ham med roten i hånden eller trakk noe av den, førte han den tilbake til sitt sted, så døde en sønn og hadde godt av ham, og pengene hans gikk tilbake til ham . Og hans opphør til det er klart fra ham, er bevis på hans død eller sønnens død, fordi hans minne blir avbrutt av hans død . Og hans oppstandelse er bestefarens styrke, og hans bevegelse og aktivitet, og bredden i hans verdslige liv . Kanskje avbruddet av hans omtale, avbruddet av hans navn og hans omtale av det landet eller lokaliteten . Og det er når bevis på sikkerhet og godhet blir avbrutt, og det er ingen bevis for død med det . Og hannen hvis den er redusert, økt, bein eller liten, etter at den har en lem, er den generelle tolkningen av den hos barn og avkom . Og hvis den divergerte, hadde den mange eller få mennesker, den generelle tolkningen av den er til ære for den og nevner den blant folket, så mye som det, fordi dets folk spredte sin omtale . Og mannens svakhet, bevis på barnets sykdom eller tilsyn med jaah . Hvis han ser ut som om han suger en hann eller et dyr, lever sugeren av å nevne den mannlige eieren og navnet hans, og hvis han ser at han er en hermafroditt, er hans religion god ….

…Og den som ser at han har en vagina som en kvinnes vagina, så indikerer det ydmykelse, og hvis en kvinne ser at hun har to vaginaer, kan det komme i skjeden og bakveien, og hvis hun ser at vann kommer ut av skjeden hennes, så er det at et barn har kommet ut og vulva er avskåret. Han er en gutt uten noe godt i seg, og hvis hans type er godt likt, så er han en god gutt, og den som ser at han ser på skjeden til kona, så kommer han ut av nød og ut av nød til kapasitet, og den som ser på skjeden til en kjent kvinne et dyr som han slikker, suger eller svever rundt, indikerer at hun er umoralsk og ikke har noe godt. Det var ukjent, så det er ikke Mahmoud for betrakteren…